Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
M-XXXX ::
Vsekakor je bolj nevaren komar ki me piči, kot strela sredi nevihte, ki ne udari vame, se strinjam.
Koliko jih je umrlo od strel, katere niso usekale? Natančno 0. Koliko jih je umrlo od komarjev? Miljoni... I would take the lightening...
Malajlo ::
Kolesarji so postali izjemno arogantni. Vožnja po napačni strani, vožnja po napačni strani čez prehod za pešce, vožnja po pločniku in celo po napačni strani, črne ninje ponoči, vožnja vštric, nepravilno zavijanje v levo...
Kolega je letel na havbo, ker mu je pot zaprla voznica, ker ga ni opazila na desni strani, da se pelje po pločniku. Vsaj podnevi je bilo to. Ampak on je prepričan, da je revež in da mogoče(?) je naredil prekršek, ampak definitvno je pa baba zmešana, ne on. In tako razmišlja Jype in še ostalih 95% kolesarjev.
Ne vem pa, kako se je razpletla zgodba nekega nesrečnika, ki je ustrašil eno staro mamo, ki se je ponoči brez luči peljala po prehodu za pešce. V napačno smer, seveda. No, mama je padla na rit, njemu pa so začeli nabijati o telesni poškodbi in kaj vem kaj še vse. Pa se je še dotaknil ni.
Če sem iskren, jaz takim namerno zaprem pot in enkrat bom enega na tla zložil. Garant.
Kako naj bomo avtomobilisti uvidevni do kolesarjev, če pa skačete po cesti kot da je vaša? In od nas pričakujete, da bomo predvidevali, da nam lahko skočite takorekoč iz lufta pred avto.
Kolega je letel na havbo, ker mu je pot zaprla voznica, ker ga ni opazila na desni strani, da se pelje po pločniku. Vsaj podnevi je bilo to. Ampak on je prepričan, da je revež in da mogoče(?) je naredil prekršek, ampak definitvno je pa baba zmešana, ne on. In tako razmišlja Jype in še ostalih 95% kolesarjev.
Ne vem pa, kako se je razpletla zgodba nekega nesrečnika, ki je ustrašil eno staro mamo, ki se je ponoči brez luči peljala po prehodu za pešce. V napačno smer, seveda. No, mama je padla na rit, njemu pa so začeli nabijati o telesni poškodbi in kaj vem kaj še vse. Pa se je še dotaknil ni.
Če sem iskren, jaz takim namerno zaprem pot in enkrat bom enega na tla zložil. Garant.
Kako naj bomo avtomobilisti uvidevni do kolesarjev, če pa skačete po cesti kot da je vaša? In od nas pričakujete, da bomo predvidevali, da nam lahko skočite takorekoč iz lufta pred avto.
jype ::
Lakotnik29> Zakaj pa kolesarji kršite prometne predpise in pričakujete, da se bodo drugi prilagajali vaši neodgovorni vožnji?
Kolesarje, ki so to pričakovali, lahko najdeš na britofu :|
Malajlo> Če sem iskren, jaz takim namerno zaprem pot in enkrat bom enega na tla zložil. Garant.
A, ti si danes arogantno zavijal z obvoznice z več kot eno tono težko plehnato pošastjo in jo nalašč ustavil sredi kolesarske steze?
In potem smo kolesarji arogantni?
Ko bodo kolesa opremljena z avtomatskimi večcevnimi raketometi tipa em-jedan, boste pa lahko ubogi vozniki motornih vozil jamrali, kako se na cesti od kolesarjev ves čas počutite ogrožene in da ste "samo hotl tlele mau zavit", pa so vašo družino spremenili v pepel in kri.
Kolesarje, ki so to pričakovali, lahko najdeš na britofu :|
Malajlo> Če sem iskren, jaz takim namerno zaprem pot in enkrat bom enega na tla zložil. Garant.
A, ti si danes arogantno zavijal z obvoznice z več kot eno tono težko plehnato pošastjo in jo nalašč ustavil sredi kolesarske steze?
In potem smo kolesarji arogantni?
Ko bodo kolesa opremljena z avtomatskimi večcevnimi raketometi tipa em-jedan, boste pa lahko ubogi vozniki motornih vozil jamrali, kako se na cesti od kolesarjev ves čas počutite ogrožene in da ste "samo hotl tlele mau zavit", pa so vašo družino spremenili v pepel in kri.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Buggy ::
to je pa pac novodobna sistemska napake, ker danes otroke premalo naucimo, da CESTA NI IGRISCE.
Do ceste in prometa ni strahospostovanja kot vcasih in zato po cestah vidimo vse zivo in na vsem, kar se lahko spomnis. In ker je tako, je potrebno nizat hitrosti, ljudje so pa potem se bolj pogumni...ah sej tukaj je cona 30 bodo ze pazili, ko bomo skakali po cesti...pol je problem pa je treba spet znizat hitrost ,ker so vozniki morilci tako objestni...do kje bo to slo...volovska vprega...bolezen se zdravi pri vzroku ...nic ni bolje, ce se samo odpravlja posledice.
Do ceste in prometa ni strahospostovanja kot vcasih in zato po cestah vidimo vse zivo in na vsem, kar se lahko spomnis. In ker je tako, je potrebno nizat hitrosti, ljudje so pa potem se bolj pogumni...ah sej tukaj je cona 30 bodo ze pazili, ko bomo skakali po cesti...pol je problem pa je treba spet znizat hitrost ,ker so vozniki morilci tako objestni...do kje bo to slo...volovska vprega...bolezen se zdravi pri vzroku ...nic ni bolje, ce se samo odpravlja posledice.
Malajlo ::
Malajlo> Če sem iskren, jaz takim namerno zaprem pot in enkrat bom enega na tla zložil. Garant.
A, ti si danes arogantno zavijal z obvoznice z več kot eno tono težko plehnato pošastjo in jo nalašč ustavil sredi kolesarske steze?
Takim, ki se vozijo v NAPAČNO smer. Tisti, ki se držijo CPP, me ne motijo in prekleto pazim na njih (kolesa(rke) namreč).
In ne, najbrž nisem bil jaz, ker vozim slabi dve toni težko plehnato pošast.
jype ::
Malajlo> Takim, ki se vozijo v NAPAČNO smer. Tisti, ki se držijo CPP, me ne motijo in prekleto pazim na njih (kolesa(rke) namreč).
Sem se vozil v popolnoma pravilno smer, pa se kljub temu voznik motornega vozila ni potrudil, da bi se tudi on držal pravil, kakor tudi včeraj zjutraj ne, ko je en kljub temu, da me je dobro videl, storil enako. Oba sta zapeljala na sredo kolesarske steze pred mene in ustavila. Tisti včeraj zato, da se ni zaletel v vozilo pred seboj, čeprav bi moral počakati pred črto, ta danes pa kar tako, da sem moral v največji vročini še enkrat zavirati do nule in pospeševati nazaj na 37 km/h.
Prasci!
Malajlo> In ne, najbrž nisem bil jaz, ker vozim slabi dve toni težko plehnato pošast. ;)
Ja, sej, otroci v afriki so pa lačni, pa ledeniki se topijo!
Sem se vozil v popolnoma pravilno smer, pa se kljub temu voznik motornega vozila ni potrudil, da bi se tudi on držal pravil, kakor tudi včeraj zjutraj ne, ko je en kljub temu, da me je dobro videl, storil enako. Oba sta zapeljala na sredo kolesarske steze pred mene in ustavila. Tisti včeraj zato, da se ni zaletel v vozilo pred seboj, čeprav bi moral počakati pred črto, ta danes pa kar tako, da sem moral v največji vročini še enkrat zavirati do nule in pospeševati nazaj na 37 km/h.
Prasci!
Malajlo> In ne, najbrž nisem bil jaz, ker vozim slabi dve toni težko plehnato pošast. ;)
Ja, sej, otroci v afriki so pa lačni, pa ledeniki se topijo!
Malajlo ::
Kolk si ti smotan, no. Če ti zapre pot in imaš prednost, se pač zaletiš v vrata. Ne vem zakaj sklepam, da nimaš 50 kg in da ti ne bi bil problem tudi čakati na policijo brez telesnih poškodb (povzročenih s fizičnim kontaktom).
Jaz sem se že zaletaval v vrata takim kretenom. Pa sem imel manj kot 50 kg. Je pa res, da sem takrat vedno vedel, kam naj stegnem pred besnimi vozniki
Jaz sem se že zaletaval v vrata takim kretenom. Pa sem imel manj kot 50 kg. Je pa res, da sem takrat vedno vedel, kam naj stegnem pred besnimi vozniki
jype ::
Jaz pa upoštevam predpise in storim vse, kar je v moji moči, da
- se izognem nesreči
- ne oviram nikogar
- nikogar ne presenetim, da ne odreagira narobe in povzroči nesreče.
Ne sodim o tem, čemu je nekdo kreten, ampak se prilagodim. Do danes mi še ni padla krona z glave, slušalk pa na biciklu ne nosim.
Pa smo vsi veseli!
- se izognem nesreči
- ne oviram nikogar
- nikogar ne presenetim, da ne odreagira narobe in povzroči nesreče.
Ne sodim o tem, čemu je nekdo kreten, ampak se prilagodim. Do danes mi še ni padla krona z glave, slušalk pa na biciklu ne nosim.
Pa smo vsi veseli!
M-XXXX ::
Jaz pa upoštevam predpise in storim vse, kar je v moji moči, da
- se izognem nesreči
- ne oviram nikogar
- nikogar ne presenetim, da ne odreagira narobe in povzroči nesreče.
Ne sodim o tem, čemu je nekdo kreten, ampak se prilagodim. Do danes mi še ni padla krona z glave, slušalk pa na biciklu ne nosim.
Pa smo vsi veseli!
Točno to, kar delam jaz na AC pri 180... No pa smo le prišli do skupnega zaključka. Sem vedel, da ne bo tako težko!
jype ::
M-XXXX> Točno to, kar delam jaz na AC pri 180
Evo, Lakotnik29, zdaj vidiš razliko v odnosu. Malajlo bi razbijal vrata, M-XXXX bi pobijal avtobuse, polne otrok, ki se vračajo iz Pacuga, solatko se vozi po otroških trupelcih z omejitvijo + 5...
Jaz se pa ustavim pred avtomobilom, ki mu bi z glavo zlahka preluknjal steklo na voznikovih vratih!
Evo, Lakotnik29, zdaj vidiš razliko v odnosu. Malajlo bi razbijal vrata, M-XXXX bi pobijal avtobuse, polne otrok, ki se vračajo iz Pacuga, solatko se vozi po otroških trupelcih z omejitvijo + 5...
Jaz se pa ustavim pred avtomobilom, ki mu bi z glavo zlahka preluknjal steklo na voznikovih vratih!
M-XXXX ::
jype vse ostale nas mečeš v skupino, da nič ne znamo, ne znamo preprečit in je samo vprašanje časa, da se to zgodi (in se definitivno bo), po drugi strani pa vse kar ti delaš, delaš brez napak in možnosti, da gre kaj narobe... Dobro, bi bilo, da se postaviš na realna tla...
jype ::
M-XXXX> Dobro, bi bilo, da se postaviš na realna tla...
In se začnem po mestu vozit z velikim tovornim vozilom in tako kot kolegi od nebiveduja učit kozjih molitvic vse vas, ki se ne znate kulturno obnašat v prometu?
Mal zmečkat kakšnega psa v prtljažnem prostoru, da se bo njegov lastnik drugič ustavil preden zapelje v zabasano križišče...
Mal odrint v zaščitno ograjo frajerja, ki si je drznil na avtocesti z obsceno hitrostjo prehitevat po desni...
Morda še poskrbet za pešce, ki sem jih videl teči preko prehoda pri rdeči luči...
Ja, to bom!
In se začnem po mestu vozit z velikim tovornim vozilom in tako kot kolegi od nebiveduja učit kozjih molitvic vse vas, ki se ne znate kulturno obnašat v prometu?
Mal zmečkat kakšnega psa v prtljažnem prostoru, da se bo njegov lastnik drugič ustavil preden zapelje v zabasano križišče...
Mal odrint v zaščitno ograjo frajerja, ki si je drznil na avtocesti z obsceno hitrostjo prehitevat po desni...
Morda še poskrbet za pešce, ki sem jih videl teči preko prehoda pri rdeči luči...
Ja, to bom!
M-XXXX ::
Z veseljem, se ti mogoče še pridružim...
Pa ne pozabit odpirat vrat pred kolesarji ki divjajo tam kjer nebi smeli, blokirat poti pri prehitevanju po desni in pritiskanju na gas, v tistem trenutku ko gredo skozi rdečo luč.
Pa ne pozabit odpirat vrat pred kolesarji ki divjajo tam kjer nebi smeli, blokirat poti pri prehitevanju po desni in pritiskanju na gas, v tistem trenutku ko gredo skozi rdečo luč.
šernk ::
in pa zrušit kolesarje, kateri divjajo čez prehode, vozijo po cesti kjer je kolesarska, itd...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
šernk> in pa zrušit kolesarje, kateri divjajo čez prehode, vozijo po cesti kjer je kolesarska, itd...
Samo če mi bo kakšen v napoto. Še nisem videl kolesarja, zaradi katerega bi moral kdo zavirat - sem pa že videl kolesarje, pred katerimi bi po predpisih morali zavirat, letet po zraku.
M-XXXX> Pa ne pozabit odpirat vrat pred kolesarji ki divjajo tam kjer nebi smeli, blokirat poti pri prehitevanju po desni in pritiskanju na gas, v tistem trenutku ko gredo skozi rdečo luč.
No, tudi ko gredo skozi zeleno luč lahko pritisneš na plin in jih povoziš - če si le dovolj spreten (tale zgleda ni - sploh ni pričakoval, da bom zaviral, al kaj):
Samo če mi bo kakšen v napoto. Še nisem videl kolesarja, zaradi katerega bi moral kdo zavirat - sem pa že videl kolesarje, pred katerimi bi po predpisih morali zavirat, letet po zraku.
M-XXXX> Pa ne pozabit odpirat vrat pred kolesarji ki divjajo tam kjer nebi smeli, blokirat poti pri prehitevanju po desni in pritiskanju na gas, v tistem trenutku ko gredo skozi rdečo luč.
No, tudi ko gredo skozi zeleno luč lahko pritisneš na plin in jih povoziš - če si le dovolj spreten (tale zgleda ni - sploh ni pričakoval, da bom zaviral, al kaj):
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
jype ::
Skratka, če voziš po predpisih, tako kot jaz, se vozniki motornih vozil precej potrudijo, da bi te ugonobili.
K sreči z nekaj vaje postaneš dovolj izkušen, da lahko njihove nesramno nasilne manevre predvidiš vnaprej in se izogibaš trčenjem bolj ali manj instinktivno - če dovolj dolgo preživiš.
K sreči z nekaj vaje postaneš dovolj izkušen, da lahko njihove nesramno nasilne manevre predvidiš vnaprej in se izogibaš trčenjem bolj ali manj instinktivno - če dovolj dolgo preživiš.
BigWhale ::
Vsekakor je bolj nevaren komar ki me piči, kot strela sredi nevihte, ki ne udari vame, se strinjam.
Koliko jih je umrlo od strel, katere niso usekale? Natančno 0. Koliko jih je umrlo od komarjev? Miljoni... I would take the lightening...
A je kdo rekel, da ni nevarno, če avtomobili ne upoštevajo prometnih predpisov?
Samo to, da je to bolj nevarno ne spremeni dejstva, da je tvoja vožnja nevarna in da zaradi svojega odnosa nisi primeren za na cesto. Ker je večja verjetnost, da me bo zgazil kolesar, ki si domišlja da je vsemogočen in pri tem niti CPP ne pozna, kot avto, ki vozi po predpisih. Slednji me bo povozil zgolj in le kot posledico moje napake, medtem ko na norca na kolesu ne morem čisto nič bolj vplivat kot na norca za volanom.
Zakaj tako bebavo primerjata dve skrajni in neprimerljivi situaciji? Fruske, jabuke, slive, ... Primerjajta kolesarja, ki te povozi in avto, ki te povozi. Ali pa avto ki te ne povozi in kolesarja, ki te ne povozi. Jaz sem povedal kaj se je zgodilo, ko me je povozil kolesar in ko me je povozil (vec nas) avto.
Ali pa primerjajta se drugo skrajnost, kolesar, ki vozi po predpisih in avto, ki ne vozi po predpisih! Kako to, da se nihce ne gre taksnih primerjav?
A ste res vsi tolk pol-pismeni, da ne razumete, da je avto bolj nevaren zaradi svoje mase in gibalne kolicini, vsaj zaradi tega, je pa se en kup stvari zaradi katerih je avto bolj nevaren od kolesarja.
to je pa pac novodobna sistemska napake, ker danes otroke premalo naucimo, da CESTA NI IGRISCE.
Do ceste in prometa ni strahospostovanja kot vcasih in zato po cestah vidimo vse zivo in na vsem, kar se lahko spomnis. In ker je tako, je potrebno nizat hitrosti, ljudje so pa potem se bolj pogumni...ah sej tukaj je cona 30 bodo ze pazili, ko bomo skakali po cesti...pol je problem pa je treba spet znizat hitrost ,ker so vozniki morilci tako objestni...do kje bo to slo...volovska vprega...bolezen se zdravi pri vzroku ...nic ni bolje, ce se samo odpravlja posledice.
Dej ne bluzi no. Leta 1984 je bilo vsaj pol manj avtomobilov na nasih cestah, nesrec s smrtnim izidom pa vsaj se enkrat vec, kot jih je dandanes.
Otroci se ucijo o prometu ze v vrtcih, ucijo se preckanja ceste ucijo se obnasaja v prometu. Ucenje pa nadaljujejo tudi v prvem razredu in potem se naprej. Sigurno vse skupaj varira glede na okolico, izobrazevalno ustanovo in tako naprej ampak vseeno se povsod o teh zadevah ucijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
RejZoR ::
Čeprav so tud biciklisti vglavnem razred zase. Včasih bi najraje zanalašč odprl vrata med vožnjo, ko grem mimo njih, da bi ga pahnil s ceste. Ampak pustimo to za kdaj drugič...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
alexmarsic ::
So krivi tudi počasni vozniki, starčki so največji problem! Sploh tu v Kopru! Prejšnjo nedeljo se mi je starček kar na krožno utural brez pogledat in od žicev ki me je še prej spravila žabarka po istem postopku sem začel trobit. Dejansko jaz take voznike niti na cesto nebi puščal. Jaz gledam da sem vzoren voznik nikoli ne grem čez omejitev razen ko najdem te počasne voznike. Mislim ste opazili da 99% ljudi na krožnih ne zna it? Najslabši vozniki pa so Italjani :)
RejZoR ::
Jezst se v krožnih najraje držim zunanjega pasu. Bog pomagaj, ampak ne zato ker bi bil nesposoben ampak ker vem da če bom potem iz notranjega hotel it na izvoz, da se mi bo en trot zabil v bok al pa v rit.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
St235 ::
M-XXXX> Točno to, kar delam jaz na AC pri 180
Evo, Lakotnik29, zdaj vidiš razliko v odnosu. Malajlo bi razbijal vrata, M-XXXX bi pobijal avtobuse, polne otrok, ki se vračajo iz Pacuga, solatko se vozi po otroških trupelcih z omejitvijo + 5...
Jaz se pa ustavim pred avtomobilom, ki mu bi z glavo zlahka preluknjal steklo na voznikovih vratih!
Se le nekje strinjava:) Odnos, ker imam prednost me boli k***** za vse okol sebe in bom gazil kolesarje/pešce... je primitiven in sodi v živalski vrt. Sam problem je v tem, da na podlagi tvojih izjav nisi dosti boljši.
Promet lahko dobro funkcionira samo in le če se vsi udeleženci držijo pravil igre. Žal je pri nas tako da imamo balkansko mentaliteto (jaz že vem kaj je prav, sem vsemogočen in nezmotljiv in se me pravila ne tičejo) pomešano z slovensko nevoščljivostjo (raje razbijem svoj in sosedov avto, kot da se me prasec prehiti in je 10s pred mano doma ali pa "lej ga prasca, ki ne vozi po omejitveh in me hoče prehitet, bom pas menjal pa da vidim kako bo prišel mimo") in nesposobno policijo. Tako pridemo do stanja na slocestah.
Pride pa do drastične spremembe v obnašanju ko ugotoviš, da je pravzaprav vseeno kako vozijo drugi in se osredotočiš na svojo vožnjo. Prometne rpedpise vzameš kot nekaj samoumevnega. Kmalu ugotoviš, da zaradi tega nisi omembe vredno počasnejši, prihraniš pa precej živcev, da o plehu ne govorimo. ČE imaš pa res srečo, pa naletiš na kekoga takega takrat, ko ti zajebeš. Ker za razliko Jypa in Solatka nas je večina samo ljudi in delamo napake.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
St235 ::
Še nisem videl kolesarja, zaradi katerega bi moral kdo zavirat - sem pa že videl kolesarje, pred katerimi bi po predpisih morali zavirat, letet po zraku.
Križišče pražakova, kolodvorska. Kolesarji pripeljejo po kolodvorski (od železniške postaje proti RTV) mimo stop znaka čez Pražakovo. Več kot enkrat sem bremzal kot budala, da ga nisem pregazil.
Tik preden se Prešernova priklopi na Tivolsko. Kosearji, ki vozijo v pravo smer imajo znak, da nimajo prednosti pa jih to kaj dosti ne gane. Tisti iz napačne smeri pa so evidentno preneumni, da bi vedeli zakaj je trikotnik na glavo obrnjen, če že vozijo v napačno smer. Ravno zadnjič je eden komentiral, da kako naj on ve da nima prednosti, če pa je znak drugam obrnjen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Buggy ::
Otroci se ucijo o prometu ze v vrtcih, ucijo se preckanja ceste ucijo se obnasaja v prometu. Ucenje pa nadaljujejo tudi v prvem razredu in potem se naprej. Sigurno vse skupaj varira glede na okolico, izobrazevalno ustanovo in tako naprej ampak vseeno se povsod o teh zadevah ucijo.
seveda da se ucijo, samo se je potrebno tudi res kaj nauciti in to v praksi uporabljati pa vzgledi starsev tudi vlecejo. Dejstvo, ki ga ne mores spregledati je, da so danes otroci na cesti dosti bolj brezglavi, lahko bi rekel celo objestni, kakor tudi pesci na splosno. A otrok je danes tudi dosti vec kot leta '84?
Avtosole tudi v principu "ucijo" voznje...pa me vcasih prime, da bi kozlal, ko vidim kako instruktorji na voznjah tolerirajo voznjo 70 tam ko je 90 (Pijava gorica jih najdes vsak dan okoli 5-6-e ure). Se se v zivo spomnim, ko mi je instruktor zabical, da moram vzdrzevati hitrost, ki jo narekuje promet in je znotraj omejitev, pa priznam da je bilo tudi mene na zacetku malce strah kot nooba za volanom.
Pa preden sva z instruktorjem odsla na relacijsko voznjo sem prepeljal kar nekaj parkirisca ter lokalnih neprometnih cest. Danes ko pa ispite takorekoc senkavajo (ob primernem placilu seveda), teorijo pa naredijo tako da iz neta nadudlajo pole in potem so tukaj se perle od instruktorjev (taki ki iscejo priloznostne sluzbe) in se jim rahlo je*e kaksen vzorec voznje bo rekrut povzel... potem pa je TAKO KOT JE!
Pa se glede spilanja policaja...tudi jaz si drznem vsakemu, ki mi pelje nasproti brez prizganih luci pozmigati in nakazati manjek varnostne osvetlitve tudi z roko, pa naletim na dva profila:
-cloveka, ki je vesel da sem ga opozoril in mi odzdravi z roko (vsakemu se lahko zgodi)
-in ignoranta, ki je prezaposlen s telefonom ali pa je naliman na sprednjo sipo in zabetonirano drzi volan...jah taki so itaq varni in zelo pozorni na okolico in ostala dogajanja v prometu...jah so pa varni saj vozijo zelo pocasi :(
Gray_Warden ::
dodatek k tvojim profilom:
včasih ko mi kdo blenda, niti ne opazim zakaj mi blenda...je morda policijska kontrola nekje naprej?!? Seveda ko pogledam po avtu, če je vse OK, opazim da moram prižgati luči vendar je že prepozno da bi odzdravil človeku ki me je opozoril na napako.
Ne moreš vse označiti kot ignorante. Nekaterim je res vseeno, nekateri pa enostavno ne dojamejo takoj da imajo luči ugasnjene vendar mislijo da jih opozarjaš na kaj drugega.
Sicer pa sem tudi jaz poblendal vsakemu ki je imel ugasnejen luči vendar sem se naveličal saj je redko kdo reagiral.
včasih ko mi kdo blenda, niti ne opazim zakaj mi blenda...je morda policijska kontrola nekje naprej?!? Seveda ko pogledam po avtu, če je vse OK, opazim da moram prižgati luči vendar je že prepozno da bi odzdravil človeku ki me je opozoril na napako.
Ne moreš vse označiti kot ignorante. Nekaterim je res vseeno, nekateri pa enostavno ne dojamejo takoj da imajo luči ugasnjene vendar mislijo da jih opozarjaš na kaj drugega.
Sicer pa sem tudi jaz poblendal vsakemu ki je imel ugasnejen luči vendar sem se naveličal saj je redko kdo reagiral.
Why so serious?
solatko ::
Lakotnik29 - Pričakujem najmanj opravičilo, za tvoje izmišljene trditve, kako solatko prehiteva kolono kot 10 v vrsti in, da se mu morajo vsi umaknit. Poleg tega si me kar nekajkrat omenil v povezavi z notoričnimi kršitelji CPP.
Naj ti na kratko ponovim, da ne boš nikoli več trolal v zvezi z mojim imenom:
1. za seboj imam preko 2mio prevoženih km, tako doma, kot v tujini.
2. držim se vseh prometnih predpisov, razen včasih, kjer to lahko storim varno - hitrost.
3. ko omenjam vožnjo po omejitvah +5, to omenjam zato, ker števci niso natančni (ne kažejo pa manj), zato vozim omejitev +5, da tistim z točnimi števci, ni potrebno trpet, zaradi moje počasne vožnje.
4. nikoli nisem prehiteval v škarje, čez polno črto, pod vrhom klanca in nikoli ne prehitevam kolone, razen na AC.
5. V 40+ letih, kot akter v prometu, na različnih prevoznih sredstvih, ali kot pešec, še ni bilo potrebno komurkoli nujno zavirati, zaradi mojih dejanj.
6. v življenju razen nekaj žab, še nisem povozil živega bitja, sem pa v življenju rešil, oziroma pustil nepoškodovanih, kar nekja lisic, psov, mačk, dve ali tri velike ujede, nekaj srn in druge jelenjadi, veliko pešcev, kolesarjev in otrok, ki so ostali živi, samo zaradi mojih pravilnih in pravočasnih reakcij in seveda predvidevanja, ki ga pridobiš z prakso, če nimaš zaprte glave.
7. nikoli v življenju, nisem pod vplivom nedovoljenih poživil, uporabljal drugega sredstva, kot noge.
8. Ko dohitim počasno kolono, se VEDNO prilagodim hitrosti kolone, s tem, da striktno vzdržujem celo malo daljšo varnostno razdaljo, če bi se slučajno kdo za menoj, odločil prehitevati.
9. Ko se naveličam vožnje v počasni koloni, se umaknem s ceste na kakšno kavico in potem mirno vozim naprej po svoje, torej omejitev +5.
10. V celem življenju sem plačal dve kazni, zaradi parkiranja.
11. V življenju, še nisem povzročil prometne nesreče s lažje ali težje poškodovanim (hvala bogu in mojemu šoferskemu znanju, tudi doživel nisem nesreče, v kateri bi bil sam ali kdo od mojih potnikov, poškodovan.
Glede na navedeno, me prosim nehaj žalit, lahko se s kakšno mojo trditvijo ne strinjaš in to tudi napišeš, če pa boš slučajno kdaj doživel, da se boš peljal z menoj (v kar sicer dvomim), boš pa končno spoznal, kakšna je razlika med dobrim in povprečnim voznikom, med voznikom, ki zna vozit enakomerno, varno in pazljivo, ter med voznikom, ki ga je strah lastne sence, zato vozi tudi tam, kjer ne bi bilo nobene potrebe, pod omejitvijo in s tem povzroča nevarne situacije v prometu.
Ostalih postov ne bom komentiral, ker so čisto off topic, lahko samo še potrdim moje prepričanje, kako nevarni so vozniki, ki ne znajo vozit na zgornji meji omejitev. Kamion ne bi prehiteval, če se mečka pred njim ne bi parkirala, drugače pa vsem tistim, ki trdite, da je to narobe - ker je pač lahko vozil hitreje, je kot drugi v koloni bil skoraj dolžen, prvega prehiteti, na varnem mestu. Glede na to, da ni govora o kakšnem karambolu, celo o škarjah ne, je to storil pravilno. Tretji v koloni bi moral prehiteti 2, kar pa je v nasprotju z zakonom (na trditev nekoga, da je onemogočil prehitevanje tistim, hitrejšim zadaj).
Dejte se malo umirit, kar se mojega imena tiče, saj nevarnost na cesti nisem jaz, temveč počasni vozniki in tisti, ki jih ne morejo ali ne znajo varno prehiteti, za moje in vaše zdravje in varnost, bom pa tako kot doslej še naprej skrbel
divjak solatko.
Naj ti na kratko ponovim, da ne boš nikoli več trolal v zvezi z mojim imenom:
1. za seboj imam preko 2mio prevoženih km, tako doma, kot v tujini.
2. držim se vseh prometnih predpisov, razen včasih, kjer to lahko storim varno - hitrost.
3. ko omenjam vožnjo po omejitvah +5, to omenjam zato, ker števci niso natančni (ne kažejo pa manj), zato vozim omejitev +5, da tistim z točnimi števci, ni potrebno trpet, zaradi moje počasne vožnje.
4. nikoli nisem prehiteval v škarje, čez polno črto, pod vrhom klanca in nikoli ne prehitevam kolone, razen na AC.
5. V 40+ letih, kot akter v prometu, na različnih prevoznih sredstvih, ali kot pešec, še ni bilo potrebno komurkoli nujno zavirati, zaradi mojih dejanj.
6. v življenju razen nekaj žab, še nisem povozil živega bitja, sem pa v življenju rešil, oziroma pustil nepoškodovanih, kar nekja lisic, psov, mačk, dve ali tri velike ujede, nekaj srn in druge jelenjadi, veliko pešcev, kolesarjev in otrok, ki so ostali živi, samo zaradi mojih pravilnih in pravočasnih reakcij in seveda predvidevanja, ki ga pridobiš z prakso, če nimaš zaprte glave.
7. nikoli v življenju, nisem pod vplivom nedovoljenih poživil, uporabljal drugega sredstva, kot noge.
8. Ko dohitim počasno kolono, se VEDNO prilagodim hitrosti kolone, s tem, da striktno vzdržujem celo malo daljšo varnostno razdaljo, če bi se slučajno kdo za menoj, odločil prehitevati.
9. Ko se naveličam vožnje v počasni koloni, se umaknem s ceste na kakšno kavico in potem mirno vozim naprej po svoje, torej omejitev +5.
10. V celem življenju sem plačal dve kazni, zaradi parkiranja.
11. V življenju, še nisem povzročil prometne nesreče s lažje ali težje poškodovanim (hvala bogu in mojemu šoferskemu znanju, tudi doživel nisem nesreče, v kateri bi bil sam ali kdo od mojih potnikov, poškodovan.
Glede na navedeno, me prosim nehaj žalit, lahko se s kakšno mojo trditvijo ne strinjaš in to tudi napišeš, če pa boš slučajno kdaj doživel, da se boš peljal z menoj (v kar sicer dvomim), boš pa končno spoznal, kakšna je razlika med dobrim in povprečnim voznikom, med voznikom, ki zna vozit enakomerno, varno in pazljivo, ter med voznikom, ki ga je strah lastne sence, zato vozi tudi tam, kjer ne bi bilo nobene potrebe, pod omejitvijo in s tem povzroča nevarne situacije v prometu.
Ostalih postov ne bom komentiral, ker so čisto off topic, lahko samo še potrdim moje prepričanje, kako nevarni so vozniki, ki ne znajo vozit na zgornji meji omejitev. Kamion ne bi prehiteval, če se mečka pred njim ne bi parkirala, drugače pa vsem tistim, ki trdite, da je to narobe - ker je pač lahko vozil hitreje, je kot drugi v koloni bil skoraj dolžen, prvega prehiteti, na varnem mestu. Glede na to, da ni govora o kakšnem karambolu, celo o škarjah ne, je to storil pravilno. Tretji v koloni bi moral prehiteti 2, kar pa je v nasprotju z zakonom (na trditev nekoga, da je onemogočil prehitevanje tistim, hitrejšim zadaj).
Dejte se malo umirit, kar se mojega imena tiče, saj nevarnost na cesti nisem jaz, temveč počasni vozniki in tisti, ki jih ne morejo ali ne znajo varno prehiteti, za moje in vaše zdravje in varnost, bom pa tako kot doslej še naprej skrbel
divjak solatko.
Delo krepa človeka
St235 ::
Slavospeve o kilometrih in varni vožnji zadrži zase, ker podobno kot Jype gre zgolj in le za tvojo besedo. Glede ostalega pa samo nekaj tvojih izjav v tej temi:
+5km/h in po predpisih, BS
jype - Glede na vajino debato in tvoje razlaganje kako so nekateri predpisi slabi, da jih še policaji ne upoštevajo, bi dodal tole, kolona petih vozil med Črnim kalom in Kozino, julija letos, krasno vreme idealni pogoji, pelje mimo radarja, kjer je omejitev 90km/h, 120+ in policaji, ker vedo da je na tem delu omejitev postavljena prenizko (komot bi se tam vozilo tudi do 200km/h - preizkušeno v 70-ih letih prejšnjega stoletja), ne reagira, torej je po tvojem mnenju taka vožnja dovoljena, hvala za mnenje.
Od danes ne gledam več predpisov, temveč reakcije policije, če me ne ustavi je cool, drugače sem naredil napako. Ko hebe predpise, če niso smiselni, nekateri to trdijo celo za odločbe ustavnega sodišča.
Nisem trdil, da je bila naša vožnja v skladu s predpisi, trdim, da nismo nikogar ogrožali, nismo povzročili prometne nesreče, kršili smo samo splošno omejitev,
Kolone se ne ustvarijo same, vedno jih ustvari prvi, če ne zna vozit v okviru omejitve, je to počasna kolona, lahko pa je tudi hitra - tako se nas je v juliju na stari primorski cesti 5 v koloni peljalo med 100 in 120, pa nismo nikogar ogrožali pa tudi policaji niso reagirali, ko smo šli mimo. Vendar smo kršili predpise, smo pa imeli zadosti varnostne razdalje, da je bilo omogočeno varno prehitevanje še hitrejšim (motoristi).
+5km/h in po predpisih, BS
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
St235 ::
Se mi pa ne da iskat 20 let starih študij, zato, da bom zadovoljil tvoj EGO. Pojdi na teren in poizkusi (osebno sem kazen za prekoračitev hitrosti v Nemčiji že plačal, za 20 prehitro, so mi pobrali celih 15EUR - sem spregledal, da sem že v naselju in sem držal prejšnjo 90
nisem vedel da v nemčiji dobiš pri prehitri vožnji kazen za napačno parkiranje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Gray_Warden ::
lakotnik, o solatkotu menim da je upokojenec ki rad pametuje o rečeh, pa vendar je pokazal bistveno več soli v glavi kot jo imaš ti. Namesto da samo iščeš načine, kako bi nasprotoval vsem na forumu se ustavi, zadihaj in pomisli kaj te hoče nekdo naučiti.
Kaj te briga če trdi drugače kot trdiš ti. Če te moti, ga pusti pri miru,če meniš da je povedal kaj pametnega pa to obdrži zase.
Solatkove trditve me večinoma motijo vendar je zgornji opis vožnje avta pravilen. Tako bi morali vsi voziti.
Ne nasprotuj ljudej izključno samo zato ker bi rad nasprotoval. preberi kaj napišejo. Ti si TAKOJ ko je Solatko objavil svoj post šel iskat nekaj da bi mu v obraz pokazal da se moti.
dihaj človek. dihaj. To je le forum. Če na cesti tako hitro izgubiš živce kot tu in poizkušaš vsem dopovedat da imaš ti prav, me resno skrbi za tvojo varnost v prometu. Kot sem že rekel, dihaj=)
Kaj te briga če trdi drugače kot trdiš ti. Če te moti, ga pusti pri miru,če meniš da je povedal kaj pametnega pa to obdrži zase.
Solatkove trditve me večinoma motijo vendar je zgornji opis vožnje avta pravilen. Tako bi morali vsi voziti.
Ne nasprotuj ljudej izključno samo zato ker bi rad nasprotoval. preberi kaj napišejo. Ti si TAKOJ ko je Solatko objavil svoj post šel iskat nekaj da bi mu v obraz pokazal da se moti.
dihaj človek. dihaj. To je le forum. Če na cesti tako hitro izgubiš živce kot tu in poizkušaš vsem dopovedat da imaš ti prav, me resno skrbi za tvojo varnost v prometu. Kot sem že rekel, dihaj=)
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
St235 ::
Zgornji način vožnje tudi sam ocenjujem kot v redu, samo kaj ko gre samo in le za besede.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Gray_Warden ::
Verjetno gre res le za besede vendar sem sam spoznal da se tukaj nima niti najmanjšega smisla pričkat z jypom in solatkotom saj se celotna debata potem obrne izključno le v iskanje resnice, kdo ima prav....ona2 ali mi.
Kot sem rekel, najbolje je če prebereš kar je napisal in iz napisanega vzameš tisto kar je dobro zate, ostalo pa izpustiš. Saj si verjetno tudi ti opazil da ni variante da bi ju prepričal da imaš ti prav.
In tako mora vsak ravnati v prometu. Če naletiš na počasnega voznika -> oviro, pač počakaš na priložnost da ga lahko prehitiš in se mu NE PUSTIŠ SPROVOCIRAT.
Kot sem rekel, najbolje je če prebereš kar je napisal in iz napisanega vzameš tisto kar je dobro zate, ostalo pa izpustiš. Saj si verjetno tudi ti opazil da ni variante da bi ju prepričal da imaš ti prav.
In tako mora vsak ravnati v prometu. Če naletiš na počasnega voznika -> oviro, pač počakaš na priložnost da ga lahko prehitiš in se mu NE PUSTIŠ SPROVOCIRAT.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
jype ::
Lakotnik29> Križišče pražakova, kolodvorska. Kolesarji pripeljejo po kolodvorski (od železniške postaje proti RTV) mimo stop znaka čez Pražakovo. Več kot enkrat sem bremzal kot budala, da ga nisem pregazil.
Zakaj pa to? Saj ti ne bi bilo nič, če bi ga zgazil.
Vsaj tako uči večina sodelujočih v tej temi, ki jih motijo počasnejši od njih.
Zakaj pa to? Saj ti ne bi bilo nič, če bi ga zgazil.
Vsaj tako uči večina sodelujočih v tej temi, ki jih motijo počasnejši od njih.
solatko ::
Lakotnik29 - govorim o kaznih na slovenskem ozemlju, zunaj sem jih plačal kar nekaj, vendar nič takega, kar bi koga ogrožalo. Nakladaš tudi ti, sem pa vsekakor dokazal z mojimi posti, da imam dobre živce. Ne se bat, solatkota na levem pasu ne boste srečali, ko bi prehiteval v škarje.
Napisal sem, da se držim predpisov, razen hitrosti. Kjer je vidljivost dobra, cesta pregledna (da te ne preseneti kakšna žival ali kolesar), si včasih privoščim malo bolj pritisnt na gas, ko pa sem prvi v koloni pa striktno omejitev +5 in do sedaj še ni bilo pritožb s strani inkasantov.
Drugače pa, če bi bil pozoren in obnašanje kolesarja pričakoval, ti ne bi končal na havbi, meni do sedaj ni še noben, pa sem tudi zaviral in telovadil po cestišču, ko mi je ob moji zeleni pripeljal kolesar ala jype, saj na Njegoševi v križišču z Ilirsko, ni črte, kjer bi moral ustavit. Ja brzine je bilo pa okoli 50, malo pod omejitvijo.
jype - ne glede na to, da ga ostali udeleženci v prometu lomijo, vedno pazim in pričakujem, kakšno neumnost, nikoli pa ne bi povozil človeško bitje, če je le možnost, da se zaletim v kaj drugega, če bi že ravno tako naneslo, da ne bi bilo druge rešitve (jaz namreč na 2m nisem sposoben ustavit niti rolerjev, kaj šele bicikl pri 30 ali kaj drugega), se pa znam odlično umikat in iskat luknje, da rešim nemogoče (to ni hvala, temveč rezultat mojih nesreč, ki jih ni bilo, pa bi bile lahko, brez kančka slabe vesti).
Vsekakor pa se je za volanom, krmilom motorja ali kolesa zavedat, da se le redko ponovijo dve identične situacije, skoraj vsaka je unikat, so pa reševanja različnih situacij, dokaj podobna, zato vsakemu priporočam, da uporabi vsako možnost (prazen parking, zapuščeno prazno cesto, večje dvorišče....., da preizkusi različna obnašanja vozila, ob različnih manevriranjih - neke vrste šolo dobre vožnje, predvsem pa vam priporočam take treninge, ob prvem zapadlem snegu ali poledici, da vas nepričakovano obnašanje vozila, neprijetno ne preseneti).
Napisal sem, da se držim predpisov, razen hitrosti. Kjer je vidljivost dobra, cesta pregledna (da te ne preseneti kakšna žival ali kolesar), si včasih privoščim malo bolj pritisnt na gas, ko pa sem prvi v koloni pa striktno omejitev +5 in do sedaj še ni bilo pritožb s strani inkasantov.
Drugače pa, če bi bil pozoren in obnašanje kolesarja pričakoval, ti ne bi končal na havbi, meni do sedaj ni še noben, pa sem tudi zaviral in telovadil po cestišču, ko mi je ob moji zeleni pripeljal kolesar ala jype, saj na Njegoševi v križišču z Ilirsko, ni črte, kjer bi moral ustavit. Ja brzine je bilo pa okoli 50, malo pod omejitvijo.
jype - ne glede na to, da ga ostali udeleženci v prometu lomijo, vedno pazim in pričakujem, kakšno neumnost, nikoli pa ne bi povozil človeško bitje, če je le možnost, da se zaletim v kaj drugega, če bi že ravno tako naneslo, da ne bi bilo druge rešitve (jaz namreč na 2m nisem sposoben ustavit niti rolerjev, kaj šele bicikl pri 30 ali kaj drugega), se pa znam odlično umikat in iskat luknje, da rešim nemogoče (to ni hvala, temveč rezultat mojih nesreč, ki jih ni bilo, pa bi bile lahko, brez kančka slabe vesti).
Vsekakor pa se je za volanom, krmilom motorja ali kolesa zavedat, da se le redko ponovijo dve identične situacije, skoraj vsaka je unikat, so pa reševanja različnih situacij, dokaj podobna, zato vsakemu priporočam, da uporabi vsako možnost (prazen parking, zapuščeno prazno cesto, večje dvorišče....., da preizkusi različna obnašanja vozila, ob različnih manevriranjih - neke vrste šolo dobre vožnje, predvsem pa vam priporočam take treninge, ob prvem zapadlem snegu ali poledici, da vas nepričakovano obnašanje vozila, neprijetno ne preseneti).
Delo krepa človeka
Gray_Warden ::
solatko>predvsem pa vam priporočam take treninge, ob prvem zapadlem snegu ali poledici, da vas nepričakovano obnašanje vozila, neprijetno ne preseneti.
Bolj se ne bi mogel strinjati. Na popolnoma prazno parkirišče, makadamsko pot ali kaj podobnega in testirat obnašanje vozila. Na tak način se ga naučiš obvladati ko začne drsti, vidiš kakšna je zavorna pot, kako se avto obnaša ko zaviraš v ovinek itd...
Bolj se ne bi mogel strinjati. Na popolnoma prazno parkirišče, makadamsko pot ali kaj podobnega in testirat obnašanje vozila. Na tak način se ga naučiš obvladati ko začne drsti, vidiš kakšna je zavorna pot, kako se avto obnaša ko zaviraš v ovinek itd...
Why so serious?
Malajlo ::
Kolk enih nasetov na enem kupu... Jaz sem se naveličal jih talat okol. Razen seveda orto ukrepov, kot je zgaziti (vsaj vsakega desetega) koleasrja, ki se požvižga na vse predpise in pravila in obratno, stolči pleh kreteneom, ki s svojim tuaregom misli, da je bog i batina.
solatko ::
Malajlo - Ko talaš nasvete, narediš vedno nekaj dobrega, že če jih en uboga, pa zaradi tega ostane živ v kakšni situaciji. Nasveti nič ne stanejo, ne tistega, ki jih daje, niti tistega, ki jih upošteva, šola na lastnih napakah, je vedno precej dražja in boleča.
Malo manj fovšije, kaj te motijo lastniki dragih avtomobilov, imajo pač preveč denarja in premalo pameti, da bi s tem denarjem naredili še več denarja, zato ga pač zapravijo za bedarije, kar so izjemno dragi avti, modni dodatki, razne jahte...., ki ne služijo ničemur drugemu, kot nesmiselnemu zapravljanju zaslužka.
Pa ne bodi agresiven, saj tudi, ko ti storiš napako, drugi gledajo, da ti nebi namerno povzročili škode. Brez napak pa ni noben.
Malo manj fovšije, kaj te motijo lastniki dragih avtomobilov, imajo pač preveč denarja in premalo pameti, da bi s tem denarjem naredili še več denarja, zato ga pač zapravijo za bedarije, kar so izjemno dragi avti, modni dodatki, razne jahte...., ki ne služijo ničemur drugemu, kot nesmiselnemu zapravljanju zaslužka.
Pa ne bodi agresiven, saj tudi, ko ti storiš napako, drugi gledajo, da ti nebi namerno povzročili škode. Brez napak pa ni noben.
Delo krepa človeka
jype ::
para!> kaj maš to za eno kamerco montirano na kolesu?
http://gopro.com/cameras/hd-hero-naked-...
http://gopro.com/camera-mounts/roll-bar...
Malajlo> Razen seveda orto ukrepov, kot je zgaziti (vsaj vsakega desetega) koleasrja, ki se požvižga na vse predpise in pravila in obratno, stolči pleh kreteneom, ki s svojim tuaregom misli, da je bog i batina.
Jaz se ne strinjam s tem. Če se v prometu obnašaš defenzivno (in jaz kot šofer in kolesar zagotovo se, glede na to da vedno, na kolesu celo under pain of death pazim, da je prostor, kamor se premikam, prost vseh ostalih udeležencev) to pomaga vsem.
http://gopro.com/cameras/hd-hero-naked-...
http://gopro.com/camera-mounts/roll-bar...
Malajlo> Razen seveda orto ukrepov, kot je zgaziti (vsaj vsakega desetega) koleasrja, ki se požvižga na vse predpise in pravila in obratno, stolči pleh kreteneom, ki s svojim tuaregom misli, da je bog i batina.
Jaz se ne strinjam s tem. Če se v prometu obnašaš defenzivno (in jaz kot šofer in kolesar zagotovo se, glede na to da vedno, na kolesu celo under pain of death pazim, da je prostor, kamor se premikam, prost vseh ostalih udeležencev) to pomaga vsem.
Buggy ::
solatko tvoj problem je pac to da si prevec posten v svojih izjavah, korektno poves stvari kot clovek (tudi napake) in zagovarjas uvidevnost v prometu, vsekakor bi tvoj nacin voznje jaz ocenil kot tisto katero je treba prakticirati in vidi se da si nekaj ceste dal cez...za razliko od...
Ja, zal vecina tukaj tumpa svoje zgolj zato ker lahko in so oh in sploh vseznalci, pa se po moznosti vozijo se vedno z ocijem in mamico, ki jim talajo "koristne" nasvete.
Vsi delamo napake in vedno jih bomo zavedno ali ne, hec je v tem da se nakateri iz njih nekaj naucimo in se zelimo izboljsati (kazni tukaj niti ne igrajo bistvene vloge), bojim pa se, da je to spet samo na tistem delu voznikov, ki morajo ze sedaj prenasati nenavadne manevre raznih t.i. "varnih" voznikov, ki na zalost niso v tisti percepciji policije, nad katero bi bilo potrebno delati tudi red.
Pa tukaj ne govorim o nekih nakljucnih pocasnetih, ki prevazajo prikolico iz bauhausa, temvec konstantno nesposobnih voznikih, ki vlecejo egoisticno kolone za sabo, pa se tega po vsej verjetnosti se zavedajo ne.
Tukaj je potrebno delati malo selekcije ali vsaj sankcioniranja...zal ob trenutni infrastrukturi drugega ni za narest.
Skratka...ne samo filat proracuna na lahek nacin v conah 30, naj se malce filajo tudi v drugo smer (saj jim zakon to dovoljuje)...priznam, je tezje ampak izplen, bo za dobrobit drugih, ki ne zelijo izgublajat po nepotrebne casa in spravljati sebe in drugih v nevarnost dosti vecji.
Ja, zal vecina tukaj tumpa svoje zgolj zato ker lahko in so oh in sploh vseznalci, pa se po moznosti vozijo se vedno z ocijem in mamico, ki jim talajo "koristne" nasvete.
Vsi delamo napake in vedno jih bomo zavedno ali ne, hec je v tem da se nakateri iz njih nekaj naucimo in se zelimo izboljsati (kazni tukaj niti ne igrajo bistvene vloge), bojim pa se, da je to spet samo na tistem delu voznikov, ki morajo ze sedaj prenasati nenavadne manevre raznih t.i. "varnih" voznikov, ki na zalost niso v tisti percepciji policije, nad katero bi bilo potrebno delati tudi red.
Pa tukaj ne govorim o nekih nakljucnih pocasnetih, ki prevazajo prikolico iz bauhausa, temvec konstantno nesposobnih voznikih, ki vlecejo egoisticno kolone za sabo, pa se tega po vsej verjetnosti se zavedajo ne.
Tukaj je potrebno delati malo selekcije ali vsaj sankcioniranja...zal ob trenutni infrastrukturi drugega ni za narest.
Skratka...ne samo filat proracuna na lahek nacin v conah 30, naj se malce filajo tudi v drugo smer (saj jim zakon to dovoljuje)...priznam, je tezje ampak izplen, bo za dobrobit drugih, ki ne zelijo izgublajat po nepotrebne casa in spravljati sebe in drugih v nevarnost dosti vecji.
BigWhale ::
Dejstvo, ki ga ne mores spregledati je, da so danes otroci na cesti dosti bolj brezglavi, lahko bi rekel celo objestni, kakor tudi pesci na splosno. A otrok je danes tudi dosti vec kot leta '84?
Dejstvo? Prosil bi stevilke, ki podkrepijo to tvoje dejstvo. :) Moje stevilke so tukaj za zadnjih nekaj let in pa tukaj za obdobje 1980-1994.
V letu 2010 je bilo 138 ljudi mrtvih zaradi posledic prometnih nesrec, leta 1980 je bila 559 mrtvih. S to razliko, da je bilo leta 2010 preko 21000 prometnih nesrec, leta 1980 pa jih ni bilo niti 7000.
šernk ::
da podam še odgovor kako naj policaj ve, da počasnega voznika avti niso ujeli pred 500 metri.
policaji ponavadi ustavljajo na mestu, kjer se lahko avto ustavi izven cestišča, zakon pa narekuje, da se moraš umakniti na prvem primernem mestu, če je za teboj kolona. skratka če se sam ne izločiš iz prometa, te pač policaj in ti da kazen.
do sedaj sem pa videl le 1x policaja na motorju, ki je izločil tovornjak čez stare rebrnice.
policaji ponavadi ustavljajo na mestu, kjer se lahko avto ustavi izven cestišča, zakon pa narekuje, da se moraš umakniti na prvem primernem mestu, če je za teboj kolona. skratka če se sam ne izločiš iz prometa, te pač policaj in ti da kazen.
do sedaj sem pa videl le 1x policaja na motorju, ki je izločil tovornjak čez stare rebrnice.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Buggy ::
Dejstvo, ki ga ne mores spregledati je, da so danes otroci na cesti dosti bolj brezglavi, lahko bi rekel celo objestni, kakor tudi pesci na splosno. A otrok je danes tudi dosti vec kot leta '84?
Dejstvo? Prosil bi stevilke, ki podkrepijo to tvoje dejstvo. :) Moje stevilke so tukaj za zadnjih nekaj let in pa tukaj za obdobje 1980-1994.
V letu 2010 je bilo 138 ljudi mrtvih zaradi posledic prometnih nesrec, leta 1980 je bila 559 mrtvih. S to razliko, da je bilo leta 2010 preko 21000 prometnih nesrec, leta 1980 pa jih ni bilo niti 7000.
ne govorim o prometnih nesrecah...preberi se enkrat...opazanje obnasanja kur na cesti menda ni zajetih v tvojih statistikah ali pac...sori tele stevilke niso moja fama
solatko ::
Obnašanje udeležencev v prometu, je bilo v letih iz statistike že dokaj slabo, avti so bili slabše kvalitete, zato več smrtnih nesreč, kakšno pa je obnašanje danes pa tudi pove statistika o številu vseh prijavljenih nesreč, saj je tu potrebno dodati še ogromno tistih, ki jih zaradi majhne škode, udeleženci sploh ne prijavijo in sami uredijo zadeve.
Toliko nepotrebnega izzivanja sreče, kot ga vidiš na naših cestah, ne boš videl v veliko državah - pešci se absolutno ne prepričajo, če lahko prečkajo cesto varno, pešci konstantno hodijo v smeri vožnje, po desni strani, le redki so ponoči vidni, kolesarji, večinoma brez svetlobne opreme ali pa je ne uporabljajo, ne poznajo cestno prometnih pravil, ne zavedajo se, da, kadar niso na kolesarski stezi, za njih veljajo enaki predpisi, kot za voznike, torej tudi nakazovanje smeri, prehitevanje po levi, vožnja po desni strani smeri vožnje, največ 1m od roba ceste, eden za drugim in ne po dva ali trije vštric, tako pešci kot kolesarji, prečkajo železniško progo ob spuščenih rampah, izven prehod, ko gori rdeča luč, semaforjev ne hebejo kaj dosti niti pešci, niti kolesarji in ostali na enoslednih vozilih, vozniki so večinoma zaposleni z upravljanjem avdio naprav, telefoniranjem, debatiranjem s sopotniki, zbranost voznikov je na izredno nizkem nivoju, zato pa objestnost in vožnja brez glave, kraljujeta, če voziš pijan ali pod uplivom drog in prideš živ domov, veljaš za heroja v svoji družbi, namesto, da bi ti vožnjo v takem stanju preprečili (kar bi seveda od dobrih kolegov pričakoval), vsa represija in vzgoja pa velja tistim nekaj procentom malo hitrejših voznikov, ki so praviloma tudi varni, zbrani, vedo in se zavedajo da so na cesti med celim kupom nesposobnežev, tisto malo količino zaresnih, nespametnih divjakov v praviloma dragih avtomobilih, pa inkasantske službe, zaradi različnih vzrokov (največkrat VIP), pa sploh ne dosežejo. Poglejte samo koliko PP z oznako za invalide, je zasedenih s takimi avtomobili duševnih invalidov, ki vsak dan zasedajo te prostore, na različnih mestih v LJ. Kultura večine udeležencev v prometu je na nivoju - samo da je zame, saj je to vidno vsak dan v vseh delih LJ, ko opazuješ kultuto voznikov pri parkiranju. Pri zaustavitvi in parkiranju se namreč kultura začne in nadaljuje skozi obnašanje v gibajočem stanju (ne glede ali smo peš ali v ali na vozilu).
Glede na vse napisano, smo dejansko svetovni rekorderji, saj imamo ob vsem sranju, ki se dogaja v prometu, izredno malo mrtvih. Torej lahko zaključimo, da smo kljub vsemu, dobri vozniki, saj večinoma rešimo kritične situacije.
Če bi gledal skozi moja očala, bi brez vsake krivde, v povprečju ubil vsaj dva ali več takih, dnevno, ko igrajo rusko ruleto na cesti. Hvala bogu, je moja beležnica še vedno prazna.
Toliko nepotrebnega izzivanja sreče, kot ga vidiš na naših cestah, ne boš videl v veliko državah - pešci se absolutno ne prepričajo, če lahko prečkajo cesto varno, pešci konstantno hodijo v smeri vožnje, po desni strani, le redki so ponoči vidni, kolesarji, večinoma brez svetlobne opreme ali pa je ne uporabljajo, ne poznajo cestno prometnih pravil, ne zavedajo se, da, kadar niso na kolesarski stezi, za njih veljajo enaki predpisi, kot za voznike, torej tudi nakazovanje smeri, prehitevanje po levi, vožnja po desni strani smeri vožnje, največ 1m od roba ceste, eden za drugim in ne po dva ali trije vštric, tako pešci kot kolesarji, prečkajo železniško progo ob spuščenih rampah, izven prehod, ko gori rdeča luč, semaforjev ne hebejo kaj dosti niti pešci, niti kolesarji in ostali na enoslednih vozilih, vozniki so večinoma zaposleni z upravljanjem avdio naprav, telefoniranjem, debatiranjem s sopotniki, zbranost voznikov je na izredno nizkem nivoju, zato pa objestnost in vožnja brez glave, kraljujeta, če voziš pijan ali pod uplivom drog in prideš živ domov, veljaš za heroja v svoji družbi, namesto, da bi ti vožnjo v takem stanju preprečili (kar bi seveda od dobrih kolegov pričakoval), vsa represija in vzgoja pa velja tistim nekaj procentom malo hitrejših voznikov, ki so praviloma tudi varni, zbrani, vedo in se zavedajo da so na cesti med celim kupom nesposobnežev, tisto malo količino zaresnih, nespametnih divjakov v praviloma dragih avtomobilih, pa inkasantske službe, zaradi različnih vzrokov (največkrat VIP), pa sploh ne dosežejo. Poglejte samo koliko PP z oznako za invalide, je zasedenih s takimi avtomobili duševnih invalidov, ki vsak dan zasedajo te prostore, na različnih mestih v LJ. Kultura večine udeležencev v prometu je na nivoju - samo da je zame, saj je to vidno vsak dan v vseh delih LJ, ko opazuješ kultuto voznikov pri parkiranju. Pri zaustavitvi in parkiranju se namreč kultura začne in nadaljuje skozi obnašanje v gibajočem stanju (ne glede ali smo peš ali v ali na vozilu).
Glede na vse napisano, smo dejansko svetovni rekorderji, saj imamo ob vsem sranju, ki se dogaja v prometu, izredno malo mrtvih. Torej lahko zaključimo, da smo kljub vsemu, dobri vozniki, saj večinoma rešimo kritične situacije.
Če bi gledal skozi moja očala, bi brez vsake krivde, v povprečju ubil vsaj dva ali več takih, dnevno, ko igrajo rusko ruleto na cesti. Hvala bogu, je moja beležnica še vedno prazna.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
BigWhale ::
ne govorim o prometnih nesrecah...preberi se enkrat...opazanje obnasanja kur na cesti menda ni zajetih v tvojih statistikah ali pac...sori tele stevilke niso moja fama
Jaz pa mislim, da je kultura voznje priblizno taksna kot je bila, oziroma kvecjemu bolj na nivoju. Leta 1980 je bilo registriranih okrog 400.000 vozil v Sloveniji, prebivalcev je bilo pa okrog 1.8mio. Leta 2010 je bilo registriranih 1.3mio vozil, prebivalcev pa 2mio.
Stevilo vozil je narastlo za 3x, stevilo nesrec za manj kot 3x, stevilo smrtnih zrtev je pa padlo na eno petino.
Ce bi bilo cedalje vec 'kur' potem bi bilo cedalje vec nesrec. Boljsa tehnologija, represija (hehe) in izobrazba naredi svoje.
BlueRunner ::
Tole sem bil že nekaj časa dolžen, pa je šele sedaj prišlo na vrsto...
Brez dodatnega komentarja - ga bo morda kdo drug dodal.
Brez dodatnega komentarja - ga bo morda kdo drug dodal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
BlueRunner ::
Hmm... kako neprijetna je vožnja 90 skozi ovinke res ni videti. To bi potreboval kakšen cagrček, ki bi kazal bočne sile.
Je pa zanimivo videti kaj znajo narediti kolesarji na cesti in zakaj je pametno in varno kolesarje prehitevati tako "na široko" kot tovornjake.
Je pa (vsaj meni) zanimivo kako dejansko ni videti razlike med 90 skozi ovinke po prazni cesti in 60 za počasnejšim avtom in nato še za tovornjakom + avtom.
Ah ja... in kako bi po teh ovinkih lahko varno vozil 90, če jih ne bi poznal na pamet. Kateri so "hitri" in kateri so "počasni".
Je pa zanimivo videti kaj znajo narediti kolesarji na cesti in zakaj je pametno in varno kolesarje prehitevati tako "na široko" kot tovornjake.
Je pa (vsaj meni) zanimivo kako dejansko ni videti razlike med 90 skozi ovinke po prazni cesti in 60 za počasnejšim avtom in nato še za tovornjakom + avtom.
Ah ja... in kako bi po teh ovinkih lahko varno vozil 90, če jih ne bi poznal na pamet. Kateri so "hitri" in kateri so "počasni".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
Gray_Warden ::
Na hitro sem preletel drugi filmček in nevem kaj je tako posebnega na njem? Cesta je enostavna, ovinki lahki. Cesta brez problema prenese 90 km/h, razen če drsi, kar pa na posnetku ni videti.
Veliko je tudi točk kjer je možno povsem varno prehitevanje.
Glede vožnje po ovinkih bom pa rekel takole: ovinke si izpeljal lepo, nimam niti 1 pripombe na to kar sem na hitro pogledal. Jaz bi na nekaterih ovinkih ki jih ne poznam sicer rahlo upočasnil vendar ne bistveno, le toliko kolikor se izgubi hitrosti ko se iz 5 prestave prestavi v 3 prestavo in vozi brez gasa.
Bom pa jutri pogledal celoten posnetek.
Veliko je tudi točk kjer je možno povsem varno prehitevanje.
Glede vožnje po ovinkih bom pa rekel takole: ovinke si izpeljal lepo, nimam niti 1 pripombe na to kar sem na hitro pogledal. Jaz bi na nekaterih ovinkih ki jih ne poznam sicer rahlo upočasnil vendar ne bistveno, le toliko kolikor se izgubi hitrosti ko se iz 5 prestave prestavi v 3 prestavo in vozi brez gasa.
Bom pa jutri pogledal celoten posnetek.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
BlueRunner ::
Mah, ne vem... ko sem sam gledal posnetke ni iz njih videti nič na temo kako neudobna je takšna vožnja, koliko so ovinki res pregledni/nepregledni, kateri deli so bolj strmi in kateri bolj položni.
Sicer pa tako. Če že tukaj pametujem in pljuvam po odnosu nekaterih do prehitre/prepočasne vožnje, je edino fer, da dam gor svoj neadrenalinski dolgčas, pa naj se potem mirno spljuva vse moje napake. Sploh pa morda kakšno, ki je sam nisem videl.
Na 1. posnetku od 2:40 naprej upočasnim za kolesarjem v klanec... hitrost verjetno daleč pod 30km/h (kolesar v klanec pač ne gre preveč hitro). Ovinek in klanec mi preprečujeta, da bi varno prehiteval. Ob 3:15 nekdo nestrpen za menoj potrobi in kaj se zgodi? Valjda. Kolesar pogleda čez ramo, namesto pod pazduho, pri temu potegne balanco in je takoj sredi pasu. Dve lekciji: tako ali tako vedno računam, da kolesarji opletajo in zato pač potrebujejo prostor. Čudaki pa bodo vedno trobili in težave povečevali, ne zmanjševali.
Sicer pa sem do sedaj v svojih vožnjah imel nekaj bližnjih srečanj. V splošnem v treh kategorijah: prehitro, preblizu in/ali nepozorno. Vse troje je nekaj, kar je 100% pod mojo kontrolo in trudim se, da tega ne bi počel. Kar zame pomeni, da raje malo počasneje, raje nekaj metrov več in, če "izstopim" iz kakšne debate s sopotnikom, pač... jo bova oba 100% imela priliko ponoviti kdaj kasneje.
Sem varen voznik? Ne vem. Tudi ne vem, če lahko kdo kaj takšnega sploh reče za samega sebe. Sem dober voznik? Tudi tega ne vem. Morda sem imel do sedaj samo srečo, morda tudi ne. Zlagal pa se bi, če bi rekel, da ne delam napak. Se pa trudim, da jih ne bi.
Lahko pa dam gor še nekajkrat bolj dolgočasno vožnjo po AC od NM do Lj. S hitrostjo med 110 in 120 čisti dolgčas. Kar je IMHO edino pravilno. Razburljiv transport od točke A do točke B ni ravno nekaj k čemer bi stremel.
Sicer pa tako. Če že tukaj pametujem in pljuvam po odnosu nekaterih do prehitre/prepočasne vožnje, je edino fer, da dam gor svoj neadrenalinski dolgčas, pa naj se potem mirno spljuva vse moje napake. Sploh pa morda kakšno, ki je sam nisem videl.
Na 1. posnetku od 2:40 naprej upočasnim za kolesarjem v klanec... hitrost verjetno daleč pod 30km/h (kolesar v klanec pač ne gre preveč hitro). Ovinek in klanec mi preprečujeta, da bi varno prehiteval. Ob 3:15 nekdo nestrpen za menoj potrobi in kaj se zgodi? Valjda. Kolesar pogleda čez ramo, namesto pod pazduho, pri temu potegne balanco in je takoj sredi pasu. Dve lekciji: tako ali tako vedno računam, da kolesarji opletajo in zato pač potrebujejo prostor. Čudaki pa bodo vedno trobili in težave povečevali, ne zmanjševali.
Sicer pa sem do sedaj v svojih vožnjah imel nekaj bližnjih srečanj. V splošnem v treh kategorijah: prehitro, preblizu in/ali nepozorno. Vse troje je nekaj, kar je 100% pod mojo kontrolo in trudim se, da tega ne bi počel. Kar zame pomeni, da raje malo počasneje, raje nekaj metrov več in, če "izstopim" iz kakšne debate s sopotnikom, pač... jo bova oba 100% imela priliko ponoviti kdaj kasneje.
Sem varen voznik? Ne vem. Tudi ne vem, če lahko kdo kaj takšnega sploh reče za samega sebe. Sem dober voznik? Tudi tega ne vem. Morda sem imel do sedaj samo srečo, morda tudi ne. Zlagal pa se bi, če bi rekel, da ne delam napak. Se pa trudim, da jih ne bi.
Lahko pa dam gor še nekajkrat bolj dolgočasno vožnjo po AC od NM do Lj. S hitrostjo med 110 in 120 čisti dolgčas. Kar je IMHO edino pravilno. Razburljiv transport od točke A do točke B ni ravno nekaj k čemer bi stremel.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24341 (20731) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 269872 (240903) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34525 (28753) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17737 (14137) | solatko |