Forum » Kaj kupiti » Ali naj kupim USB zunanji trdi disk iz hoferja ? 400 giga, 8 mb, 7200.
Ali naj kupim USB zunanji trdi disk iz hoferja ? 400 giga, 8 mb, 7200.
Suly ::
Torej ali se splača kupit, citiram: '' Tevion USB zunanji trdi disk, 400 GB*, 7200 obr/min, priključek usb 2.0, ohišje iz aluminija, 8 MB medpomnilnika. Vključno z USB kablom, napajalnikom in stojalom. CENA: 32.900 SIT ''
Če pogledam ceno in kapaciteto (400 GB, z 8mb medpomnilnika) je za mene to presenetljivo nizka cena. Zanima me kako je s kvaliteto, da nebom imel vseh podatkov gor potem pa bo kr naenkrat vse skupaj crknilo ali se izbrisalo, je pa oglas oz. izdelek iz Hoferja.
Kaj priporočate?
Lp
Če pogledam ceno in kapaciteto (400 GB, z 8mb medpomnilnika) je za mene to presenetljivo nizka cena. Zanima me kako je s kvaliteto, da nebom imel vseh podatkov gor potem pa bo kr naenkrat vse skupaj crknilo ali se izbrisalo, je pa oglas oz. izdelek iz Hoferja.
Kaj priporočate?
Lp
ronaldo ::
Sej Hofer ne izdeluje diskov, tak da dobis disk od neke firme ki ga izdeluje, to pomeni da disk ti lahko crkne tudi ce ga kupis normalno, vazno da imas garancijo. Ponudba se mi zdi izredna in tudi sam razmisljam ali bi kupil ali ne. Sigurno je da boljse ponudbe na slovenskem trziscu nisem videl.
d.k. ::
Prej se pozanimi kam ga bos nesel na popravilo,ce se pokvari.Ponavadi sele tedaj ratajo problemi.
kr neki
TOP ::
To je res ponudba je res dobra,vprašanje pa je kakšna je ta garancija,če je slučajno takšna ,kot je bila z nlihovmi pralnimi stroji ,tistim ki se je pokvaril so ga morali sami poslati proizvajalcu malo čudno.Tako sem jaz slišal od frenda tako da mal preveri prej.
Fizikalko ::
Sem prejle videl ta oglas, Zraven piše Samsung, tako da je morda Samsung disk noter. Torej: poleg cele reklame in logota Tevion piše tudi"Samsung". Ne piše pa, da je to vezano na proizvajalca diska....
TOP ::
Pa še nekaj večina nas vemo katere firmo so bolj uveljavljane,kar se tiče HDD.Za to firmo pa nisem še nikoli slišal.
Fizikalko ::
Tevion je samo ohišje... Diskov sigurno ne dela. IMHO gre za Samsungov disk. Kar je dobro, če mene vprašaš.
Suly ::
Glede garancije bom kar na samem mestu v hoferju pred nakupom preveril 21.12 ko pridejo diski. Sem pa tudi jaz komaj zdaj opazil da piše zraven še samsung.
BoZo ::
Osebno me zanimata dve stvari, ki pa nista vidni z reklame:
- dolžina garancije (in kje jo uveljavljati)
- sistem odvajanja toplote (zaprtih diskov brez prezračevalnega sistema ne želim imeti).
- dolžina garancije (in kje jo uveljavljati)
- sistem odvajanja toplote (zaprtih diskov brez prezračevalnega sistema ne želim imeti).
Realman ::
Tevion, znamka ki jo ze od nekdaj prodaja Hofer.Kvaliteta,kaj pa vem, razlicno, niti ne tako slabo.Vsekakor gre za Samsungov disk, na IDE vodilu.Ajz osebno imam z Samsungi pozitivne izkusnje,niso med najhitrejsimi,samo kaj se p zaneslivosti tice,pa nimam propomb.Sami diski vem da imajo 3 leta garancije.Samo glede na to,da gre za zunanje ohisje,bi rekel da 2 dve leti garancije cisto realno.Koliko je pa res, se pa boste morali sami pozanimiti v trgovini.
Urajmal ::
priporočam kaj takega: http://www.mojatrgovina.com/product_inf... drugače so samsung diski zelo dobri.
Suly ::
Ta disk pride v mimovrste čisto isto kot ta hoferov se pravi cena obeh 33.000. Razlika je samo v kapaciteti ''na zunaj'' (400gb in 320gb). Same kvalitete pa nevem zato me tud zanimajo mnenja !
forplan ::
Ali ima kdo SAMSUNG disk sa bi povedal kak deluje in če je vredo disk.
Ker tudi jaz bom šel v hoper po nakupih!
Ker tudi jaz bom šel v hoper po nakupih!
da se strinjam
muhec ::
Sam si lastim SAMSUNGOV disk sata2 160gb. Z njim nisem imel nikarkšnih problemov, greje se ne preveč, izkazal se je za zelo tiho delujoč in lahko bi rekel povprečno ali standardno hiter za današnje diske. Sam bi ga priporočal komerkoli, tako kot so to drugi priporočali meni pred nakupom. Zanesljivost je zagotovo argument za nakup samsung diska, je pa res da vsak disk ni enak in potrebuješ tudi nekoliko sreče pri nakupu.
Kdor visoko leta, daleč vidi...
Suly ::
Še 2 dni pa po nakup. Upam da je garancija in da bo disk normalno deloval. Da nebo prišlo do kakšnega pregrevanja ipd. ! Če ima kdo še kakšen nasvet oz. opombo naj napiše !
tomaz- ::
ok, ok , naj ti bo, grem jaz za tabo noter :))
Ampak tekla bova pa vsak po svoji strani polic :))
LP
Ampak tekla bova pa vsak po svoji strani polic :))
LP
darky ::
Kar sem jaz slišal je glede garncije v hoferju tko, da oni vse popedenajo (v trgovini) , ker je avstrijska firma in imajo servis tudi v avstriji.
(nism pa čist ziher tko sm sam slišou)
(nism pa čist ziher tko sm sam slišou)
__________________________
2 Beer Or Not 2 Beer - SixBeer
2 Beer Or Not 2 Beer - SixBeer
cybermedo ::
Kar se garancije tiče oziroma kje se uveljavlja - po zakonu lahko garancijo uveljavljavljaš pri proizvajalcu ALI PRI PRODAJALCU (torej Hoferju). Kot vsi spretni trgovci hoče sicer tudi Hofer imeti z garancijskimi zahtevki čim manj opravka, zato tudi na garancijske liste pišejo razne hotline in naslove servisov ter od tebe zahtevajo, da se obrneš direktno na servis, ampak zakonske podlage za to nimajo. Sem mel osebno izkušnjo v Hoferju in so na začetku res začeli v stilu, da naj garancijo uveljavljam pri serviserju, jaz pa sem jim izdelek kar odnesel v trgovino in jih bolj ali manj vljudno poučil o tem, da so ga dolžni sprejeti. No, potem so se zmehčali in je šel zahtevek gladko skozi, proizvod pa so v relativno kratkem roku zamenjali z novim, brezhibnim. Če bo komu v pomoč... LP
tomaz- ::
zadeva je taka, da lahko vsako tehnično blago, ki je v okvari, pošlješ direktno nazaj PRODAJALCU, na njegove stroške in mu v dopisu razložiš napako.
Njegova naloga pa je, da ti najkasneje v osmih delovnih dneh pisno odgovori, kaj je z stvarjo narobe in kaj bodo naredili. Kam prodajalec stvar pošlje, je problem prodajalca, ne tebe. Vem samo, da če v osmih dneh ne dobiš pisnega odgovora, je prodajalec naredil pravno napako in ti mora vrnit kupnino ali zamenjat artikel z istim. Sam delam na tem področju in vem, da najbolj "cvikam" vse tiste, ki mi točno po "črki zakona" neustrezno blago po vrednostni pošiljki zavrnejo in pričakujejo od mene pisni odgovor. Sem že parkrat zamudil z odgovorom in sem se vedno isto "nasral". Sej sem si bil načeloma sam krov, pač nisem postopal v skladu s pisanimi pravili in sem popušil, ne glede na to, če na blagu ni bilo napake..
Tako da, moj nasvet, ki ga tudi sam naredim:
Če je na stvari napaka, zberite vso dokumentacijo, zapakirajte in skupaj z dopisom pošljite tja, kjer ste le-to kupili in ne na servis..
Dokler je zadeva v garanciji, vam je prodajalec zadevo dolžan urediti in vas pisno obvestiti o poteku morebitne zamenjave, popravila, plačila....
Če pogledaš zakon o varstvu potrošnika, boš videl, da nikjer ne omenjajo servisa ali uvoznika, vedno omenjajo samo prodalajca, ker ima on pogodbo o prodaji končnemu kupcu in ne servis oz. uvoznik. Naloga prodajalca pa je, da poskrbi za vse potrebnjo v primeru okvare ali stvarne napake...
LP
Njegova naloga pa je, da ti najkasneje v osmih delovnih dneh pisno odgovori, kaj je z stvarjo narobe in kaj bodo naredili. Kam prodajalec stvar pošlje, je problem prodajalca, ne tebe. Vem samo, da če v osmih dneh ne dobiš pisnega odgovora, je prodajalec naredil pravno napako in ti mora vrnit kupnino ali zamenjat artikel z istim. Sam delam na tem področju in vem, da najbolj "cvikam" vse tiste, ki mi točno po "črki zakona" neustrezno blago po vrednostni pošiljki zavrnejo in pričakujejo od mene pisni odgovor. Sem že parkrat zamudil z odgovorom in sem se vedno isto "nasral". Sej sem si bil načeloma sam krov, pač nisem postopal v skladu s pisanimi pravili in sem popušil, ne glede na to, če na blagu ni bilo napake..
Tako da, moj nasvet, ki ga tudi sam naredim:
Če je na stvari napaka, zberite vso dokumentacijo, zapakirajte in skupaj z dopisom pošljite tja, kjer ste le-to kupili in ne na servis..
Dokler je zadeva v garanciji, vam je prodajalec zadevo dolžan urediti in vas pisno obvestiti o poteku morebitne zamenjave, popravila, plačila....
Če pogledaš zakon o varstvu potrošnika, boš videl, da nikjer ne omenjajo servisa ali uvoznika, vedno omenjajo samo prodalajca, ker ima on pogodbo o prodaji končnemu kupcu in ne servis oz. uvoznik. Naloga prodajalca pa je, da poskrbi za vse potrebnjo v primeru okvare ali stvarne napake...
LP
Suly ::
No sej če je disk vredu kot pravite, potem skorajda nebi smelo bit težav in ne bi potreboval garancije ... ker naj gre nekam garancija, če bi jaz mel vse podatke gor na disku pa potem crkne in vse zgubim ... v tem premeru mi nobena garancija ne vrne podatkov ... meni je važno samo da bo disk brezhibno deloval !
tomaz- ::
še vedno mislim, da imaš več možnosti za ugodno rešitev v primeru reklamacije pri kakšnem "hoferju", kot pa v kakšni iber čarunalniški trgovini, kjer ti bo pet kvazi majstrov ugotavljalo, kaj vse si sam ustvaril z diskom, da je šel po gobe..... Tko da, po moje si s tem ne splača belit glave....
Suly ::
Sej pravim naj gre nekam garancija, če bom jaz mel vse podatke na disku pa bo crkno in bojo vsi podatki zbrisani... Meni je važna zanesljivost diska, da nebo kakih komplikacij!
TOP ::
Kot prvo nobeden ti ne more garantirat da bo disk delal brezhibno,pokvari se lahko vsak neglede na firmo in neglede ,kje kupiš.Važne podatke ne moreš met na disku raje daj na CD ali DVD in spravi.
Tammih ::
PAZI!!!!
Jst sm pri njih kupu televizijo Medion. Po kakih 2 tednih so se začele težave z zvokom, po 5 mesecih je začel crkvati ekran. Ko sem poskušal uveljavljati garancijo sem moral sam klicati v AVSTRIJO . Telefonsko sem moral sam najti, saj originalnih slovenskih navodil ni bilo,čeprav so trdili drugače...Klic v Avstrijo je že tako drag, poleg tega pa ima servis tako številko, kot npr. pri nas hotline (090), da je seveda še dražje. V Avstriji se nisem mogel nič zmeniti zato sem moral težiti upravi Hoferja. Ta me je napotila v Hofer Lj, kjer so mi prvič TV zavrnili, češ da so prodajalna in ne servis???? Ko sem jim ga v drugo pripeljal v LJ iz Novega mesta so mi ga začuda celo sprejeli.. Sedaj že vsaj 2 meseca čakam na njihov odgovor..Če ga ne bodo poravli v roku 2 tednov bom znoru!!!!
Jst pravm, da majo pocen sladkarije, špagete v vrečkah, pa jogurte, sam elektronike mi pa ne bodo več prodal..AMEN
Jst sm pri njih kupu televizijo Medion. Po kakih 2 tednih so se začele težave z zvokom, po 5 mesecih je začel crkvati ekran. Ko sem poskušal uveljavljati garancijo sem moral sam klicati v AVSTRIJO . Telefonsko sem moral sam najti, saj originalnih slovenskih navodil ni bilo,čeprav so trdili drugače...Klic v Avstrijo je že tako drag, poleg tega pa ima servis tako številko, kot npr. pri nas hotline (090), da je seveda še dražje. V Avstriji se nisem mogel nič zmeniti zato sem moral težiti upravi Hoferja. Ta me je napotila v Hofer Lj, kjer so mi prvič TV zavrnili, češ da so prodajalna in ne servis???? Ko sem jim ga v drugo pripeljal v LJ iz Novega mesta so mi ga začuda celo sprejeli.. Sedaj že vsaj 2 meseca čakam na njihov odgovor..Če ga ne bodo poravli v roku 2 tednov bom znoru!!!!
Jst pravm, da majo pocen sladkarije, špagete v vrečkah, pa jogurte, sam elektronike mi pa ne bodo več prodal..AMEN
tomaz- ::
ja, sej ravno to je največkrat problem.. Vsi vozite robo po širni Sloveniji sami, vse vas nekam napotijo, vsi veste vse, pa se takoj daste prepričat, da oni kao nimajo nič s tem ipd... Sej nočem bit zloben, ampak, kako lahko rečeš, da boš po DVEH mesecih počakal še dva tedna, pol pa znorel... In kaj boš s tem komu dokazal???
Če so že prekoračili 45 dnevni rok, je dovolj en sam klic na upravo in jim pač prijazno poveš, da v roku istega dneva od njih pričakuješ odgovor, vmes pa se oš še odločil, ali boš prišel po denar, ali jih kar takoj prijaviš... Pa to se tako, z lepo besedo dela, ker vsak ve, da najglasnejši pes še nikol ni fino ugriznil...
Če so že prekoračili 45 dnevni rok, je dovolj en sam klic na upravo in jim pač prijazno poveš, da v roku istega dneva od njih pričakuješ odgovor, vmes pa se oš še odločil, ali boš prišel po denar, ali jih kar takoj prijaviš... Pa to se tako, z lepo besedo dela, ker vsak ve, da najglasnejši pes še nikol ni fino ugriznil...
Tammih ::
Ja maš prou.... Si zihr, da mi morajo v 45 dneh zadevo vrnt popravljeno? Pol jih pa jutr lepo pokličm pa jim povem, kar si mi predlagou.
Paramedic ::
Ne popravljeno - NOVO!
Kaj pa lahko naredim v primeru, ko sem kupil paket dveh varčnih žarnic (piše da delajo 8 let), pa je ena crknila po enem mesecu. Ko sem jo zamenjal z drugo v paketu, pa se ni nikoli se posvetila, ni delala. No računa žal nimam, ampak a se bi jih sicer dalo menjat?
Sicer pa jaz vseeno ne zaupam trajnosti tega diska, pogojno še, če ima vsaj 2-3 leta garancije.
Kaj pa lahko naredim v primeru, ko sem kupil paket dveh varčnih žarnic (piše da delajo 8 let), pa je ena crknila po enem mesecu. Ko sem jo zamenjal z drugo v paketu, pa se ni nikoli se posvetila, ni delala. No računa žal nimam, ampak a se bi jih sicer dalo menjat?
Sicer pa jaz vseeno ne zaupam trajnosti tega diska, pogojno še, če ima vsaj 2-3 leta garancije.
End transmission.
Urajmal ::
To je kr ena firma ki dobi v treh letih nazaj za postavitev prodajalne, potem pa jo dajo v najem. Ta 400GB disk ima lepo ceno in mislim da je dober nakup. Kolega dela pri comtronu in pravi da so samsungovi diski zelo dobri, med drugim pa tudi med najhitrejšimi. Z diskom nebi smelo bit problemov. Če pa karkoli crkne pa se obrneš na Samsung servis.
jerry2000 ::
Sem ga kupil, super dela. Garancija 2 leti pri Anni d.o.o. Samo se mi zdi, da jih je že zmanjkalo.
Jerry and Tom
Buggy ::
V upanju, da bi postal tudi sam lastnik tega diska, sem se danes malo pred enajsto uro dopoldan (skipnil sem malico) odpravil v Hofer. Zal je bil ves moj trud zamanj, je bil pa lep sprehod
Diskov seveda niso imeli.
Diskov seveda niso imeli.
cattom ::
Frend je kupil to zadevo,vendar če kopira iz CD na zunanji disk gre ful počasi (700MB rabi okrog 20min.) če pa kopira na disk v kišti pa ga prekopira v 2-4 min.Kaj bi bilo narobe?
cattom ::
Ima.Dal je gor še tisti program ki je bil zraven diska.Bi kaj pomagal če bi dal gor novejše driverje za USB,sistem je nazadnje naložil eno leto nazaj
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zanimiva ponudba hofer (strani: 1 2 3 4 … 15 16 17 18 )Oddelek: Kaj kupiti | 166900 (82333) | Alamar |
» | ChiliGREEN zunanji diskOddelek: Strojna oprema | 3802 (3212) | Lion29 |
» | Zunanji trdi disk 1TB WD ali Tevion? (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 12139 (9257) | BlackAdder |
» | Zunanji HDD v Hoferju (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 15336 (7709) | pirlo |
» | Tevion 500GB USB disk v HoferjuOddelek: Kaj kupiti | 11636 (9693) | OCCULT |