» »

Alan Wake

Alan Wake

RejZoR ::

Če bo samo slab port si ga lahko nekam vtaknejo. Če pa bojo dejansko naredil zadevo s PC-jem v mislih in dodelali ostale goodije, pol pa recimo, ajde.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

barocco ::

imho,obrnu ALAN WAKE na xbox-u . Grafika, je ponoči kot podnevi in med slow-motion bojem(izmikanjem) -počasni efekti, saj zame bila fantastična.
Tko ,da če bo za PC 20% Več bombončkov bo izgledalo več kot noro.
Tudi ,če bo bil špil portan ,ga priporočam ,vsem ljubiteljem tega žanra.
Žal vam sigurno ne bo!!

LGuporabnik ::

Men je Alan Wake top. Preigral sem ga dvakrat in ga bom še enkrat vsaj.
Upam, da bo nadaljevanje podobno.

Jst ::

Jaz sem poslušal podcast, kjer so govorili o tej igri. Dva sta se strinjala, da je špil, vreden preigranja, medtem ko je pa tretji bil bolj ko ne proti. Povedal je, da je too much tekanja čez gozd in rutinsko cez celo igro iščeš svetlobo za ubijanje senc. Dinamika z ročno svetilko je dobra, medtem ko bi pa z najdenimi lističi lahko naredili igro, vsaj kar se zgodbe tiče, dosti boljo. Overall je rekel, da se bolj splača kakšno drugo FPS preigrati. TIsta dva sta igro sicer priporočala, vendar ne takoj ob izidu (takrat je bil tudi podcast).


--

Če je Remedy res igro malo spremenil, popravil še druge napake, ki sem jih slišal v podcastu, izboljšal engine in uporabil DX11, je pa moje mnenje, da bi za 25'99$ na Steamu kupil. Če MS Remedy ni vsilil kruto pogodbo, potem lahko dobimo še kakšno igro na tem engine-u, kar pa po videnih slikah z konzol, sploh ne bi bilo slabo, vševajoč te imaginarne popravke, dodatke, DX11.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

yayo ::

Seveda se okusi razlikujejo, ampak, ko gre za debate v medijih z več udeleženci bo vedno nekdo prevzel vlogo dežurnega kritika, ker drugače ne bi bilo debate, oziroma bi letele obtožbe, da so "plačani" (kar ponavadi vodilni gaming portali tudi so);)

dronyx ::

Alan Wake je solidna igra z zahtevno zgodbo za razumet. Je pa nadzor bolj v smislu Resident evil in se bojim, da na PC ne bo ravno hit, sploh ker bo izšla toliko kasneje, kot na konzoli.

Jst ::

Poslušal sem podcast, kjer so debatirali samo o temi "zgodbe v igrah."

Nekdo je dal dober komentar: 10let nazaj si za zgodbo dobre igre porabil isto, kot za 300stransko knjigo, sedaj pa kar se Alana tiče, je pa kot da bi vzel v roke eno revijo. (malo parafrazirano in prevedeno v slovenščino)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

ahac ::

Izgleda, da bo Alan Wake na PCju uporabljal Steamworks in ne GWL.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

RejZoR ::

GFWL mi je brezvezen, ker je en čuden framework, čist nepotreben vmesni člen. Steam mi je za ta del bistveno boljši.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

yayo ::

Prihaja NADALJEVANJE na XBox Live Arcade.

LeXani ::

zgodba je res vrhunska
Čas prve prijave 04.11.2005

opeter ::

Ali je že izšla za PC?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Jst ::

Meh, tudi če bo, sem slišal v game critics podcastu, kjer so se vsi strinjali, da je zgodba neizkoriščena, da ko prideš v mesto, se ti zdi da samo zato, da te spet pošljejo nazaj v gozd in se to čez celo igro ponavlja. Sproti najdeš polno listkov, ki opisujejo pretekle dogodke, včasih tudi prihodnje, ampak so iz stališča zgodbe popolnoma neizkoriščeni. In na presenečenje vseh, so se z oceno 6 stinjali skoraj vsi. 5 je povprečje, ta igra je malenkost nad povprečjem.

So se pa strinjali, da so bili zelo harsh do igre, ampak upravičeno: čakali smo jo leta in leta, dajali so pompozne izjave, kako bo to igra, ki bo žanr, kot ga še nismo videli (če premisliš, je svetilka tudi orožje, da se znebiš senc),...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

yayo ::

Izi ::

Hmm, piše, da bo shranjevanje pozicije mogoče samo na avtomatskih chekpointih, ker se bojijo, da bi povzročili preveč novih bugov, če bi šli zadevo spreminjati kot se zagre za PC.
To pove koliko cenijo PC igralce.
Sicer nič hudega, ampak samo, če bodo ceno za PC zardi te pomanjkljivosti, primerno spustili Za mene pač igra ni dokončana, če ne morem shraniti pozicije kjerkoli se meni zdi primerno.

yayo ::

Nekaj kar jaz nisem vedel je, da so, preden jim je Microsoft ponudil veliko denarja zato, da bi igra postala XBox ekskluziva, Alana Wakea razvijali izključno za PC in sicer za štirijedrne procesorje, pa projekt je povrhu bil še mišljen kot open world, sandbox zadeva, baje so potošili milijone preden so open world varianto zavrgli. Pa fizika v prvotnem projektu je bila na nivoju Crysisa.

Izi ::

yayo je izjavil:

Nekaj kar jaz nisem vedel je, da so, preden jim je Microsoft ponudil veliko denarja zato, da bi igra postala XBox ekskluziva, Alana Wakea razvijali izključno za PC in sicer za štirijedrne procesorje, ...
Kako nisi vedel? Poglej vendar na začetek te debate, 6 let nazaj :D
Takrat smo debatirali, da bo to ena najbolj naprednih iger.
Je zanimivo brati, kako so bili nekateri skeptični, ko sem napisal, da igra ne bo delovala na enojedrnikih in tudi na XP-jih maj ne bi delovala menda zaradi nepodpore DirectX10. 6 let nazaj so bile to nepredstavljive zahteve, ko je bila večina ljudi še na enojedrnikih in na XP-jih.

Potem pa so cel velikanski projekt najbolj zahtevne igre zavrgli in na koncu naredili eno manj zahtevno igrico za konzole, ki jo lahko poganja vsak pisarniški PC.
Je pa zgodba in vzdušje v igri tisto kar je kljub pomanjkljivi in slabotni grafiki igro spravilo na današnje PC-je. Čeprav bo povprečen igričarski PC danes to konzolno igro poganjal najverjetneje kar v varčnih idle frekvencah, ker bo obremenitev CPU in GPU premajhna, da bi procesorji preklopili v normalno delovanje :P
Edino če bodo res dodali visoko resolucijske teksture bo grafični procesor sploh opazil, da se nekaj dogaja.

yayo ::

6 let nazaj jaz slovenskega interneta niti povohal nisem :)) Kaj bi se pogovarjal z nekimi zaplankanimi podalpci, če sem imel cel svet na razpolago. Na Slo Tech sem prihajal le iskat slovenski firmware za dvd player. Kasneje sem opazil, da se je nivo malce izboljšal 8-)

Skyman ::

ze mogoce uradni datum izida? ali je se vedno februar 2012

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

Skyman ::

The PC version of Alan Wake, Remedy's BAFTA nominated psychological action thriller, will be released via Steam on February 16 and on other digital channels soon afterwards.

opeter ::

Torej v fizični obliki igre ne bo? Pa še odvisna bo od Steama? :8)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

yayo ::

Yup, tako so napovedali že dolgo nazaj.

filip007 ::

Je original tudi vključeval zombije ali je to prišlo z odločitvijo za Xbox360? Saj vemo popoldanske kuverte na pivu delajo čudeže...8-O
Trevor Philips Industries

yayo ::

V igri ni klasičnih zombijev, so ljudje kater je "vzela" Tema, takoimenovani Taken (Vzeti) in mislim, da so taki sovražniki bili prisotni od samega začetka, verjetno pa je bilo v originalni pc igri planirano več poltergeistov, viharjev in vrtincev, ki bi rušili in razmetavali vse pred seboj, glede na to, da so takrat na veliko delali na fiziki predmetov v igri in napovedovali "neviđene" čudeže.

dr.Akula ::

@opeter Bo v fizični obliki:
The retail version of Alan Wake on PC will hit the stores on March 2nd, 2012.



What will be included in the Retail version of Alan Wake PC?

There will be two editions of the Retail version. First up is the (Better than) Standard Edition, which contains:
-Premium packaging
-Disc 1: Main game plus both DLCs ,,The Signal" and ,,The Writer"
-Disc 2: OST of the game including 13 Tracks (Audio-CD)
-6 Post cards with different pictures/scenes from the game
-Manual
-1 poster (printed on both sides)
-7 stickers with different pictures/scenes/characters from the game
ni podatka

yayo ::

yayo je izjavil:

Yup, tako so napovedali že dolgo nazaj.


Ajoj, sem zamešal prvo igro z nadaljevanjem "Alan Wake: American Nightmare" za Xbox, to bo izšlo izključno v digitalni obliki preko XBox Live. PC verzija prve ige pa tudi v fizični obliki, saj piše v FAQu, ki sem ga kar sam linkal ;((

opeter ::

OK, zanima me, če bo delovala na grafični Radeon 5670 z 512 MB DDR5 pomnilnika, sam računalnik pa ima 8 GB RAM ter Intel i3 2100 procesor?

Aja, ločljivost naj bi bila 1600 x 1200 pik.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

kmetek ::

IT'S OUT :D

69charger ::

Pa bo šel jutrijšni prosti čas :P
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

stock ::

Hehehe, ja špil je hud xD

Z 5670 boš špilal odlično, na 5770 in C2D dela vse na max 35fps 1280x1024 takoda bo tudi tebi na večji resoliciji laufal xD

So pa efekti kar hudi, a nažalost malo za časom, če bi ta špil prišel ven takrat ko je bil napovedan bi bil konc, takopa.. pač ni nevem kaj. Vse "fore" že videne.

kmetek ::

meni kar šteka na 9600GT.

Enron x86 ::

Meni pa lepo teče na 9600gt. Imam sicer SLI, ampak itak še ni gonilnikov, ki bi to omogočili.

Lp
Core i5-4690K@4.7| ASUS MAXIMUS VII HERO| 16 GB Corsair LP DDR3 1866 MHz|
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4

Buggy ::

kmetek je izjavil:

meni kar šteka na 9600GT.


cudno a? pa minimalne zahteve so napisali:
Video Card: nVidia GeForce 8800 / ATI Radeon HD 3850

kako neverjetno da na 9600gt steka...svasta

Sssaga ::

Da, grafiko so kar malo pojačali, ko so jo portali, tako da 9500 GT se lahko poslovi od smooth gameplaya.

9600 GT DDR2 je tudi švoh, medtem ko DDR3 bi morala prebavljati...

5670 je minimum, ker je ta grafa na ravni 8800GT, tako da na 1600x1200 se kar poslovi od lepe grafe, razen če ti je 25-30 fps dovolj.
Zbij resolucijo in nujno grafiko pa bo šponalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sssaga ()

kmetek ::

ups grafiko sem imel 1920x1200 :P

kmetek ::

Sssaga ::

Uff, kar poceni, glede na to, da je trenutno vroča žemljica.

flood ::

meni na laptopu ati 5650 gladko na medium več al manj 1366x768
drugače, kr zanimiva igra
Asus A7N8X-X, Athlon xp 2700+, Radeon 9550 Gt, 1Gb ram, 120Gb Hitachi,...
laptop: i3-330m, ati 5650, 4gb ddr3, 500Gb,...

kmetek ::

Glupo vprašanje:

SKIDROW in STEAM verziji COLLECTORS EDITION sta isti? Namreč igra mi je kewl in jo želim kupiti, verjetno je STEAM-ova dodana 2 DLCja?

ahac ::

Ti kar kupi. PC verzija je itak samo collectors edition (z vsem DLC).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

kmetek ::

Super 21€ res ni velik denar, Remedy se je izkazal.

yayo ::

Ne se kaj dosti nervirat za dlcje, jaz sem preigral na Xboxu, prvo igro, takoj zatem še dlcje in moram reči, da bolj kot kaj drugega pokvarita dober vtis, ki ga pusti igra. No, drugi dlc, "The Writer", je dosti boljši od prvega.

69charger ::

Špil je res dober,malce mogoče čudna kamera ampak ko se navadiš je pa vredu. Je še kdo opazil reciklirane zvoke iz Max Payne 2(zaprta vrata...)?
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

Buggy ::

kamera tudi mene malce moti, sploh ko se vserjem in na hitro stran laufam ali pa dodgam :D

yayo ::

Tab tipka za prelaganje kamere z leve na desno in obratno

Enron x86 ::

@69charger, tudi jaz sem opazil ta "reciklirani" zvočni efekt, ampak me ne moti. Veliko bolj me motijo npr. mitraljezi pri The Darkness 2 - isti zvok so uporabljali mitraljezi vesoljcev pri Dark Colony (igra iz leta 1997; sem jo dosti preigral:)).

Lp
Core i5-4690K@4.7| ASUS MAXIMUS VII HERO| 16 GB Corsair LP DDR3 1866 MHz|
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4

kmetek ::

yayo ::

Zdaj me samo zanima, če mislijo tudi novo igro Alan Wake's American Nightmare čez 2-3 leti konvertirat za pc...

kmetek ::

Remedy teases Alan Wake's American Nightmare for PC

Zgleda jih je prodaja preko Steama izredno pozitivno presenetila in sedaj delajo še čisti plust, vse kar so vložili v PC nekaj v tem stilu se govori, in da resno razmišljajo od dodatku za PC :)

kmetek ::



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

E3 2009 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
19614828 (1256) oo7
»

Quantum Break (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
26539522 (24926) oo7
»

Remedy želi razviti Alan Wake 2

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
145756 (5152) PrimozR
»

Alan Wake bo zgoden

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
298751 (7799) Bor H
»

Alan Wake le za Xbox 360 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Konzole
5517083 (15168) ahac

Več podobnih tem