Forum » Igre » Alan Wake
Alan Wake
Jst ::
Še vedno počasi enega za drugim gledam posnetke iz E3 in sem naletel na intervju z Sam Lake, lead writer za Alan Wake.
Glavno orožje bo svetloba: The Darkness obsede razne animate in inanimate objekte in preden jih lahko ubiješ, boš moral najti vir svetlobe, da odženeš darkness, šele nato bo imelo konvencialno orožje efekt.
vir: youtube.com
Predlagam vklop HD v youtube playerju.
Glavno orožje bo svetloba: The Darkness obsede razne animate in inanimate objekte in preden jih lahko ubiješ, boš moral najti vir svetlobe, da odženeš darkness, šele nato bo imelo konvencialno orožje efekt.
vir: youtube.com
Predlagam vklop HD v youtube playerju.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Pesimist ::
to bo tak kot duke nukem or never. Jaz sem za ta spil ze izgubil zanimanje kot zgubis za vse na kere predolgo cakas.
Jst ::
Spring 2010.
Torej čez devet mesecev ga boš lahko igral.
ps: Obstaja pa že kar dosti gameplay filmčkov, gameplay with dev commentary filmčkov, devs diary,...
Tako, da je pomlad 2010 zelo verjeten izid. Primerjava z DNF nikakor ni na mestu.
Razen če si eden izmed ljudi, ki radi igrajo igre, ki se delajo po tekočem traku: napoved leta x, izid x+2. Zato je pa toliko crap iger.
Igra mora imeti močno zgodbo, takšno, da se poistovetiš z main caracterjem, takšno, da ko prvič igro končaš, začneš znova (good replay value). Igra, ki je spolirana, ki se jo ne rine na police in potem pride polizdelek. Dodobra stestirana, da ni že takoj ob izidu potreben patch1, da igro sploh lahko normlano igraš. S patchem2 pa igra postane takšna, kakrššna bi morala biti že ob izidu.
Za takšno igro je razvojni cikel več kot dve leti...
Torej čez devet mesecev ga boš lahko igral.
ps: Obstaja pa že kar dosti gameplay filmčkov, gameplay with dev commentary filmčkov, devs diary,...
Tako, da je pomlad 2010 zelo verjeten izid. Primerjava z DNF nikakor ni na mestu.
Razen če si eden izmed ljudi, ki radi igrajo igre, ki se delajo po tekočem traku: napoved leta x, izid x+2. Zato je pa toliko crap iger.
Igra mora imeti močno zgodbo, takšno, da se poistovetiš z main caracterjem, takšno, da ko prvič igro končaš, začneš znova (good replay value). Igra, ki je spolirana, ki se jo ne rine na police in potem pride polizdelek. Dodobra stestirana, da ni že takoj ob izidu potreben patch1, da igro sploh lahko normlano igraš. S patchem2 pa igra postane takšna, kakrššna bi morala biti že ob izidu.
Za takšno igro je razvojni cikel več kot dve leti...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
destroyer2k ::
Edina slaba stvar te igre je ta, da trenutno razvijajo samo za xbox 360, šele kasneje bodo končali pc verzijo po izzidu za xbox.
destroyer2k ::
tr33k
Imam xbox, ampak nimam namena kupiti za konzolo to igro, raje počakam na pc verzijo in užival kasneje mogoče še v kakih modih.
Imam xbox, ampak nimam namena kupiti za konzolo to igro, raje počakam na pc verzijo in užival kasneje mogoče še v kakih modih.
Berserker ::
Ja no kako se ti dopade igranje enim je lažje z gamepadom kot z tipkovnico drugim je ravno obratno , če misliš pa na boljšo grafiko bodo vrjetno dali samo port na pc, razen če delajo še posebaj za pc. No seveda sam to bolje veš.
Jst ::
Da bi delali dve verzije za tako podobne arhitekture, kot sta PCjev x86 in XBoxov PowerPC, bi se verjetno spomnili samo v komunizmu; naj mi kitajci oprostijo.
Ko je bilo napovedano, da bo Alan Wake špil, ki bo potreboval 4 jedra za normalno delovanje, smo vsi samo debelo gledali "uuuu." Vendar bo pomoje dvojedrnik za to igro dovolj. Štirijedrnike potrebujejo igre, kot so GTA4, ki morajo kalkulirati dogajanje celotnega mesta, oziroma določenega radiusa okrog igralca. Kar sem videl gameplay Alana, pa okolje ne bo tako zahtevno. Tista najava "4jedrniki a must" je bil pomoje bolj PR stunt, kot pa resen requirement. Razen mogoče v XBoxu. Grafika je pa lepa, čeprav mi igre, ki se dogajajo ponoči, ne ležijo najbolj, razen če so res dobro premislili in designirali zadevo.
Ko je bilo napovedano, da bo Alan Wake špil, ki bo potreboval 4 jedra za normalno delovanje, smo vsi samo debelo gledali "uuuu." Vendar bo pomoje dvojedrnik za to igro dovolj. Štirijedrnike potrebujejo igre, kot so GTA4, ki morajo kalkulirati dogajanje celotnega mesta, oziroma določenega radiusa okrog igralca. Kar sem videl gameplay Alana, pa okolje ne bo tako zahtevno. Tista najava "4jedrniki a must" je bil pomoje bolj PR stunt, kot pa resen requirement. Razen mogoče v XBoxu. Grafika je pa lepa, čeprav mi igre, ki se dogajajo ponoči, ne ležijo najbolj, razen če so res dobro premislili in designirali zadevo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
destroyer2k ::
Jst
Rekli so da bodo 4 jedrniki čisto izkoristili ob nekaterih pogojih, ampak so pa skoz govorili 2 jedrnik bo čisto dovolj za navadno uporabo. Pribiližen video ali celo ta ki demonstrirajo kako lahko porabjo vsa jedra. Splača se ga pogledati čeprav je že od leta 2006, ampak vseeno.
Rekli so da bodo 4 jedrniki čisto izkoristili ob nekaterih pogojih, ampak so pa skoz govorili 2 jedrnik bo čisto dovolj za navadno uporabo. Pribiližen video ali celo ta ki demonstrirajo kako lahko porabjo vsa jedra. Splača se ga pogledati čeprav je že od leta 2006, ampak vseeno.
Jst ::
"Here we are using all [4] cpu cores just for physics simulation alone. You simply couldn't deliver this level of physics simulation along with the rest of game experience on a single core processor."
Vir je tvoj youtube link.
Se ti ne zdi, da se je simulacija fizike premaknila na GPU od leta 2006, ko je bil ta filmček predvajan na IDF? IDF - Intel Developer Forum. Reklama za quad procesor.
Fizika. 4 jedra bi lahko obremenil do konca že če bi simularial en grm ali drevo natančno. Premik na GPGPU pa imamo takšnih dreves lahko mnogo več. Koliko mnogo, bi pa Senitel lahko povedal.
In glede na to, da igra izide tudi za XBox360 jaz zelo dvomim, da bodo zapregli tako "inefficient use of CPU." Če pa bodo, potem pa upam, da igra ne bo igrabilna šele z naslednjo generacijo CPU arhitekture ter GT300 za normalen FPS.
V glavnem, časi so se od 2006 spremenili, simulacija fizike je dobila nov način uporabe in Remedy bo Alan Wake verjetno zato splavil igro v pomladi 2010. Kar je več kot 4 leta razvoja. Zato lahko z veliko verjetnostjo rečem, da so v nekem momentu spremenili "game intended for 4 core CPUs" in raziskali in očitno našli boljši način (hint: xbox360 version) uporabe hardware-a.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
destroyer2k ::
tr33k
Ne prvotno je bilo isti izid za pc in konzole, ampak sedaj pa samo na xbox 360 verzijo so se začeli ubadati.
Ne prvotno je bilo isti izid za pc in konzole, ampak sedaj pa samo na xbox 360 verzijo so se začeli ubadati.
Jst ::
Kolikor se spominjam, je bila čisto prva najava PC only, z dvojednikom za minimum (Hyperthreading od p4 excluded) ter Quad recomended.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
Torej je tisti filmček, katerega link je bil prej postan na youtube, na IDFju 2006, "samo" Intelov PR za Intelove Quade!?! Barabe!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
tsatthoggua ::
Meh, ce se prav spomnim je bil spil predstavljen ze kar nekaj let nazaj. Tiste case je bil oh in sploh, kaj bo to cufal spil.
In sedaj naj sploh nebi bil za pc? Spet en jadan port ce bo sreca? Naj ga kar imajo.
In sedaj naj sploh nebi bil za pc? Spet en jadan port ce bo sreca? Naj ga kar imajo.
Tr0n ::
Ni bil Alan Wake celo misljen kot exkluziva za Games for Windows, ki so ga takrat zastartali?
Jst ::
To je tudi meni v spominu, Tron, pa da bo imel vmes prste Intel s pomočjo pri efficient use of multicores.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
destroyer2k ::
Evo sedaj je še povedan da ne bo več čisto odprto okolje (kot gta itd.), razlog pa je da zgodbo nebi mogli drugače narediti tako dobro.
Pesimist ::
haha pa sem lih mislo rect da edino ki bi me mogoce pritegnilo je odprto okolje. Guess NOT
Berserker ::
Opdrto okolje si imel tudi pri farcry 2 pa te vrjetno tudi ni obdržalo. Napol svobodna območja so mogoče veliko boljša za zgodbo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Berserker ()
Jst ::
>Evo sedaj je še povedan da ne bo več čisto odprto okolje
Še en indic (poled XBox360 verzije), da so spremenili "all 4 CPU cores required for psysics simulation along with the rest of the gameplay." Sedaj sem še bolj prepričan (že skoraj 97%), da je bil tist filmček na IDFu 2006 "samo" Intelov PR za Quad procesorje.
--
Čisto odprto okolje mora biti pa zelo dobro premišljeno, ker v nasprotnem primeru je res epic fail. Napol odprto okolje večkrat deluje dosti bolje in še vedno je igra lahko nelinearna.
Še en indic (poled XBox360 verzije), da so spremenili "all 4 CPU cores required for psysics simulation along with the rest of the gameplay." Sedaj sem še bolj prepričan (že skoraj 97%), da je bil tist filmček na IDFu 2006 "samo" Intelov PR za Quad procesorje.
--
Čisto odprto okolje mora biti pa zelo dobro premišljeno, ker v nasprotnem primeru je res epic fail. Napol odprto okolje večkrat deluje dosti bolje in še vedno je igra lahko nelinearna.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Tr0n ::
Nic ne bo zgleda s PC verzijo (vsaj zaenkrat).
It is accurate that we are currently working exclusively on the Xbox360 version of Alan Wake. PC plans are currently open, and therefore it's safe to say that at least a simultaneous launch with the Xbox version will not happen at this late stage. Remedy has a deep heritage in PC gaming and would love to see a PC version available to its PC followers, ultimately however this decision lies with our publisher.
ahac ::
Žalostno, da izberejo takega publisherja, ki mu ni v interesu izdat igre na PCju. Sej so vedl kakšna firma je Microsoft.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Berserker ::
Ja kaj pač se jim stvar bolj dopade spravit na xboxu ker te bo vsaj nekaj prodanih komadov.
ahac ::
Sej nihče ni reku, da naj NE izdajo za Xbox.
Ampak to, da ne izdajo PC verzije samo zato, da imajo Xbox exclusive je pa bedarija, sploh, če je bil špil najprej napovedan za PC in je šlo veliko razvoja v PC verzijo.
Dvomim, da je ljudi, ki bi raje kupil PC verzijo, ampak bodo zdaj Xbox verzijo, tolk veliko, da bodo z tem pokril izpad prihodka od PC verzije.
Ampak to, da ne izdajo PC verzije samo zato, da imajo Xbox exclusive je pa bedarija, sploh, če je bil špil najprej napovedan za PC in je šlo veliko razvoja v PC verzijo.
Dvomim, da je ljudi, ki bi raje kupil PC verzijo, ampak bodo zdaj Xbox verzijo, tolk veliko, da bodo z tem pokril izpad prihodka od PC verzije.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Berserker ::
Sicer nisem razvoja tako spremljal ampak se mi zdi da so skozi delali za obe platformi na koncu vsega je pc še vedno pdročje M$ tako da bo igra enkrat ziher na pc kot mnoge druge xbox eksluzive.
ahac ::
Kot Halo? Kot Gears?
PC gamerji ne igrajo radi starih iger z konzol. Tudi, če Alan Wake pride za PC enkrat kasneje... takrat bo ves hype že zdavnaj mimo in PC gamerji bodo imel na razpolago dost drugih (novejših in modernejših) iger. Torej se ne bi prodajal in bodo spet whinal kako se za PC ne splača več izdajat iger. Oh, rly?
K da bi neka firma hotla v Sloveniji prodajat 10 let star model avtomobila po ceni kot se dobi moderne, potem bi pa jokal kako je Slovenija zanič trg, ker ga nihče ne kupi.
PC gamerji ne igrajo radi starih iger z konzol. Tudi, če Alan Wake pride za PC enkrat kasneje... takrat bo ves hype že zdavnaj mimo in PC gamerji bodo imel na razpolago dost drugih (novejših in modernejših) iger. Torej se ne bi prodajal in bodo spet whinal kako se za PC ne splača več izdajat iger. Oh, rly?
K da bi neka firma hotla v Sloveniji prodajat 10 let star model avtomobila po ceni kot se dobi moderne, potem bi pa jokal kako je Slovenija zanič trg, ker ga nihče ne kupi.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Berserker ::
Ja no tako je v praksi recimo gears of war 1 je prišel kasneje, novi spliner cell bo tudi prišel kasneje za pc. Enakko gta4 za pc.
nuclear ::
igra bo pršla za pc ... če ne se pa naj med sabo tam v podjetju,..
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB
dronyx ::
Ta igra je res eden navaden Microsoftov PR stunt, ki pa se je obrnil njim v škodo. Najprej so delali Vista ekskluzivo, potem games for windows ekskluzivo, sedaj delajo pa Xbox ekskluzivo te prodane finske duše. Microsoft jih šeta sem ter tja kot majhne otroke. Upam, da jim vsaj sproti plačujejo.
dronyx ::
Za vse lastnike xboxa 360 vesela novica. Alan Wake očitno ne bo novi Duke nukem fornever in igra dobiva solidne ocene. Lastniki PC pa se lahko tolažimo, da so verjetno recenzije z oceno nad 90 kupljene.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
RejZoR ::
Sorry but who fuckin' cares. Par let nazaj niso jebal PC userjev in so se delal francoze z nekimi ekskluzivami za konzole, zdej bojo pa na račun hitrega zaslužka serviral to zastarelo in že dolgo ne več aktualno govno. Nej si ga nekam vtaknejo. Takrat bi ga še kupil, zdej ga pa sigurno ne bom. Kot bi Crysis 1 serviral console userjem čez 5 let...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Jst ::
>Kot bi Crysis 1 serviral console userjem čez 5 let...
Crysis 1 in Warhead bo šele čez pet let na novi generaciji konzol delal...
Crysis 1 in Warhead bo šele čez pet let na novi generaciji konzol delal...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Mavrik ::
Sorry but who fuckin' cares. Par let nazaj niso jebal PC userjev in so se delal francoze z nekimi ekskluzivami za konzole, zdej bojo pa na račun hitrega zaslužka serviral to zastarelo in že dolgo ne več aktualno govno. Nej si ga nekam vtaknejo. Takrat bi ga še kupil, zdej ga pa sigurno ne bom. Kot bi Crysis 1 serviral console userjem čez 5 let...
Kot da bi 5-letnega otroka poslušal. "UEEEEEE, JAZ PA NISEM DOBU PRV DAN!". Da greš zamudit tako izkušnjo kot je Alan Wake sam zaradi tega pa je... neumno :P Kot da ne bi hotel iti gledat Fight Club ker ga nisi vido prvo leto po izidu :D
Dajte malo odrastite no.
The truth is rarely pure and never simple.
RejZoR ::
Odrasti. Hahaha. Good one. A ga bojo mogoče prodajali po ceni 10 EUR ? Ker špili načeloma po 2 letih stanejo toliko. Ah kje, koštal bo 50 EUR. Ja, naj si ga nekam vtaknejo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
yayo ::
V glavnem takole: Remedy je firma, ki je izmislila Max Payna in si zato zasluži malce spoštovanja. PC verzijo Alana Wakea (ki je bila narejena prej kot konzolni port) je blokiral Microsoft kateremu se je Remedy "prodal" zaradi finančne in ostale podpore. Spomnem se, da finci takrat niso bili ravno srečni, morda so prav zato izsilili PC izdajo sedaj, ko Microsoft ne vidi več kakega komecialnega potenciala v igri, in je fincem dovolil, da se z njo še malo poigrajo . Če bo, kar napovedujejo, Alan Wake podpiral DX11 in nekatere druge grafične bombone bo šlo za eno vizualno zelo lepo igro, že XBox verzija ima fantastične svetlobne efekte. Se pa strinjam, da, bi cena morala res biti nizka, ker pač gre za staro igro. Kašna finančna računica je zadaj mi ni prav jasno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
Izi ::
Pravijo da ne bo šlo samo za direkten port, ampak bomo vsekakor dobili visokoresolucijske teksture, katerih konzole niti ne zmorejo.
Pa že vključena v igro bosta oba DLC-ja, ki sta do sedaj izšla. In sta bila na konzolah dodatno plačljiva, vsak je stal okoli 7 dolarjev in vsak je nudil par dodatnih ur igranja. Na PC-ju bosta oba že vključena v ceno igre.
Kolikor sem bral recenzije igre, so na konzolah vso strojno moč usmerili na nočni del in predvsem na svetlobne učinke, ki so bistvo te igre. Za dnevni del je na konzolah zmanjkalo moči in je posledično grafika precej uboga in nazobčana. To naj bi na PC-jih popravili, da bo tudi podnevi lepša grafika.
Poleg tega pa je Alan Wake, kar se zgodbe tiče, mišljen kot trilogija. In se zgodba v tem prvem delu ne zaključi. Zato je vsekakor dobro, da ga dobimo na PC, če bomo kasneje hoteli igrati še naslednja 2 dela. če bosta seveda kdajkoli izšla.
Pa Alan Wake si je povsod prislužil kar precej visoke ocene in gre brez dvoma za eno izmed boljših iger. 2 leti zaostanka ne pomeni nič, saj se tako ali tako vsaka igra dela okoli 5 let in torej vse igre igramo s 5 letnim zaostankom
Lahko se tudi tolažimo, da bomo enkrat za spremembo dobili igro brez večjih bugov, saj so morali v teh dveh letih večino bugov že popraviti.
Pa že vključena v igro bosta oba DLC-ja, ki sta do sedaj izšla. In sta bila na konzolah dodatno plačljiva, vsak je stal okoli 7 dolarjev in vsak je nudil par dodatnih ur igranja. Na PC-ju bosta oba že vključena v ceno igre.
Kolikor sem bral recenzije igre, so na konzolah vso strojno moč usmerili na nočni del in predvsem na svetlobne učinke, ki so bistvo te igre. Za dnevni del je na konzolah zmanjkalo moči in je posledično grafika precej uboga in nazobčana. To naj bi na PC-jih popravili, da bo tudi podnevi lepša grafika.
Poleg tega pa je Alan Wake, kar se zgodbe tiče, mišljen kot trilogija. In se zgodba v tem prvem delu ne zaključi. Zato je vsekakor dobro, da ga dobimo na PC, če bomo kasneje hoteli igrati še naslednja 2 dela. če bosta seveda kdajkoli izšla.
Pa Alan Wake si je povsod prislužil kar precej visoke ocene in gre brez dvoma za eno izmed boljših iger. 2 leti zaostanka ne pomeni nič, saj se tako ali tako vsaka igra dela okoli 5 let in torej vse igre igramo s 5 letnim zaostankom
Lahko se tudi tolažimo, da bomo enkrat za spremembo dobili igro brez večjih bugov, saj so morali v teh dveh letih večino bugov že popraviti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | E3 2009 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 14827 (1255) | oo7 |
» | Quantum Break (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 39521 (24925) | oo7 |
» | Remedy želi razviti Alan Wake 2Oddelek: Novice / Ostala programska oprema | 5756 (5152) | PrimozR |
» | Alan Wake bo zgodenOddelek: Novice / Ostala programska oprema | 8750 (7798) | Bor H |
» | Alan Wake le za Xbox 360 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Konzole | 17083 (15168) | ahac |