» »

Ford servis

Ford servis

kuglvinkl ::

Avto spet jebe, namreč, ko prestavim, namesto da bi obrati padli, narastejo. OK, in prvič odjaham na Summit. Spucajo senzor. Avto dela. Potem obrati ob prestavljanju tako padejo, da motor ugasne. OK, odjaham na Summit, kjer zamenjajo ventil za prosti tek. Premalo obratov od takrat ni več problem. Se mi pa na vsake 3 mesece ponovi zgodba s naraščujočimi vrtljaji.

Zdej mam tega Summita dost. Ve kdo za kakšen pameten servis v Ljubljani (sploh ni nujno da je Fordov), kjer se stvari uredijo enkrat za vselej.

Thnx.

Good Guy ::

Ni problem v servisu :\

problem je v fordu- ni večje jajce kot so ford avtomobili
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

kuglvinkl ::

Sijajna pomoč.

Just ignore.

Brane2 ::

Kolk so te pa stali teli izleti na Summit btw ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

kuglvinkl ::

izlezi LOOOL. :)

Ventil za prosti tek je bil IIRC 50k. Za pucanje senzorjev se stegnem običajno okrog 8-10k SIT. Ko pridem zdej, bodo rekel, zamenjat. In ta senzor stane okrog 70k. ČE bi vedel, da bo pol zadvea do zadnjega diha avta delala, NP. Ampak, njum enostavno ne morem več zaupat.

Brane2 ::

Aja,servis. Nisem ziher da se za take stvari ravno splača hodit na nepooblaščeni servis.

Teli pač imajo požegnano elektroniko, ki jo lahko priklopijo na avto in si pogledajo stvari.
On the journey of life, I chose the psycho path.

kuglvinkl ::

OK, kaj pa drug pooblaščeni Fordov servis?

Brane2 ::

U, mater, teli stroški so pa ubitačni.

Se ne bi splačalo vložit 5 kSIT v service manual za tvoj car ?

Če ne sedaj, ti lahko verjetno povrne vloženo takoj ob naslednji priliki...
On the journey of life, I chose the psycho path.

kuglvinkl ::

Huh, če bi znal brati manual, predvsem pa šraufati avto, takoj. Samo, ne umem.

Brane2 ::

Haynesove knjige so namenjene navadnim smrtnikom in je zraven dosti fotografij.
On the journey of life, I chose the psycho path.

AngelOfDeath ::

Nena rad delam reklame za druge forume ampak mogoče bi bilo bolje da bi to vprašal na http://www.ford-klub.net/forum/


mogoče je že kdo imel podobno težavo in ve kako jo rešiti :)


Lp
edit: Slovnica

;-) ::

FORD NOVA u Kopru!

Garantiram da se lahko zaneseš na njih! (mai stric:D )

kuglvinkl ::

Thnx.

Gwanaroth ::

V Kopru, Ford Nova, smo Forda kupili, na servis pa vozimo v Kobarid na Ford servis Gorenšček. Res je mojster in ga priporočam tudi tebi.
Lights often keep secret hypnosis..

igor0203 ::

Pejt k Klemenčiču. On je tud uradni serviser za Ford.

Stepni Volk ::

Manjša družinska podjetja so v veliki večini primerov veliko boljša od velikih servisnih tekočih trakov.
Če ne zaradi drugega zato, ker imaš opraviti z manj ljudi. Na Summitu in podobnih mega organizacijah, gre avto preko N ljudi, pri tem se ti pogajaš in pogovarjaš z X človekom.

Drug problem je koncept današnjih servisov. Napako se išče z menjavo delov, podobno kot v računalniških podjetjih in ne z znanjem.
Če bi se gradila svetovna baza podatkov za določen motor, bi se lahko takoj vedelo kateri drobni delček za 10 centov nagaja. Toda to ni v interesu avtomobilske industrije.
Najti dobrega serviserja, ki to še vedno zna najti, pa je zlata vredna informacija. Sam bi iskal še med specialisti za elektroniko motorjev. Žal jih poznam le za Subaruje, Mercedes Benz in Ople...
neobjavljeno.blogspot.com

kuglvinkl ::

Točno Volk, to iščem, ne pa da mi ponudijo zamenjavo dela.

Pizda avto je star, ne bom se do njega obnašal, kot da je nov.

OZZY ::

to je tko kot v starih časih, ko so popravljali motorje....si ga pripeljal in so potem menjali vse po vrsti dokler ni začel delovati...niso mel pojma kaj je pa so šli po tej metodi..ni odveč za povedat, da si vse dela moral plačat...

Glede sumit motors...servis je za en kura*. poznam dva...eden sorodnik, ki sta tam peljala svoje avte pa sta bila zarad iste napake čez mesec spet na servisu...so napako samo delno odpravili..jo prikrili (je blo neki z elektroniko)...

mislim, da je najbolj kak privatnik, saj se ponavda bolj potrudjo...jaz mam enga za svojga fiata pa tip vedno nardi kot se šika. sem pa ga enkat peljal na uradni servis za menjavo olja in filtrov pa bolj, da ne rečem, da sem mroal čez cc 800km spet nazaj pelat ker se mi je not nabrala neka zadeva..jo je blo polno na pokrovčku...neka gosta bolj puhasta stvar...od takrat sem reku, da uradni servisi mene ne vidijo več...
Go with the flow.

Stepni Volk ::

V "starih časih" temu ni bilo tako. Motorji so bili preprostejši. zato so bili dobro znani mehaniki, ki so samo s poslušanjem motroja vedeli, kaj je narobe.
Samo relativno nova napaka povzroči iskanje le te z menjavami.
Na računalniških servisih, kjer sem delal, smo vedno z manjavo odkrili napako, ter jo odpravili z zamanjavo samo problematičnega dela, ne pa tudi vseh ostalih, ki smo jih uporabili za iskanje.
Od kupca se ne sme pričakovati, da bo sponzoriral razvoj iskanja napake. Podobna napaka, kot se je pripetila Kuglvinklu, je gotovo bolj znana, kot to priznajo na servisu. A časovno gledano, ter stroškovno, se ne bo nihče s tem ukvarjal. Za podjetje, kot proizvajalca je bolje, če kar menjajo. In seveda tudi proizvodnja leze v smer, kjer vedno več stvari lepijo skupaj. Tako je kolegu šel elektro motorček na servu Kanguja... toda, ker je Renault v proizvodnji le tega zlepil še s ostalimi komponentami, te potem zamenjava stane 120 000 SIT.
Vse samo zato, ker se je pri proizvodnji privarčevalo 50 centov (ob parih milijonih avtomobilov potem to kar nekaj znese).

Podobno je z zadnjo tretjo lučjo Pola. Menjava in luč stane 250 EUR (v Nemčiji), bralec AutoBilda je popenil, kupil v Conradu novo žarnico za 50 centov, ročno demoliral plastiko, vstavil žarnico in zlepil nazaj.
Takšne rešitve potrebujemo. Takšne ljudi, ki to znajo. In prav to je namen te teme. Kdo je že imel podobno napako? Kako se jo in kje najceneje odpravi?

Uradni odgovor (proizvajalca in serviserja) je že vnaprej pripravljen nateg.

Alternativa so serviserji v sosednjih državah z nižjim letnim povprečnim osebnim dohodkom... saj si tam prebivalci ne morejo privoščiti uradnih rešitev. Zato je število pravih starih majstrov, ki vedo kateri mali delček je potrebno zamenjati, verjetno veliko višje.

In če v jih v Sloveniji ne premoremo, je to samo dokaz, da nam gre predobro... kar je na nek način dobro. A ne za tistega posameznika, ki ima pred seboj le drago rešitev...

Konec koncev je to Slo-tech, kjer vedno iščemo najboljšo rešitev in ne uradno. Uradno npr. skoraj noben divx predvajalnikov ne prežveči šumnikov itd.
Žal pa slo-tech zaenkrat še ni pritegnil dovolj avtomobilskih hackerjev in modifikatorjev. Kar je nekoliko čudno... prekleto veliko elektronike, procesorjev... ter zelo drage uradne rešitve... torej velika luknja, ki bi jo bilo potrebno zapolniti.
neobjavljeno.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

nurmaln ::

še en glas za klemenčiča

AngelOfDeath ::

saj zato obstajajo drugi forumi :)
ponavadi za vsako znamko avtomobila svoj in tam ponavadi vedo rešitve...
z mojim vw najdem prej rešitev na omenjenih forumih kot pa na uradnem servisu... pa je že 11 let star in so napake bolj ali manj znane :)

primer:

na uradnem servisu sem zdaval cca 100k ven pa niso odkrili napake...
na omenjenih forumih so mi zastojn povedali kje je napaka (kje jo iskati... kateri del je po vsej verjetnosti glede na opis napake odpovedal) in evo za 17k sem kupil novi del in avto spet dela kot mora... s tem da na uradnem servisu tisti računalniki niso pokazali nič... je več pokazala pumpica na vodo ki stane 200sit :)))
edit: Slovnica

Stepni Volk ::

Potem pa z naslovi forumov na plan :)
neobjavljeno.blogspot.com

Kekec ::

Saj ti ga je že dal par postov nazaj http://www.ford-klub.net/forum/ čez tega ga ni za forda!

Vsaj en da bi jaz vedel.

SkIDiver ::

Ej ti pa moraš met res debelo denarnco, da vozš na summita na servis:\ No če maš vezo je še dobro, če nimaš pa niti ne. Ok tole pa ne morem, da ne bi; recimo, da si zagrižen slo-techovc pa nisi mogel v google vpisat ford in iskat strani v slovenščini, da bi naletel na fordov forum? Kr ne vrjamem.

kuglvinkl kater ford?

Ok tvoja težavica. Vidm, da so te majstri kr pošteno opeharli. Sicer nisem vsega bral ampak za forda se dobijo original deli pri Avto Moto svet ceneje do 20%. Ventil prostega teka bi te vrjetno pršu cca 25k sit;)
Glede teh nabijanj obratov. Ne bom trdil 100% ampak sem kr nekje 90% prepričan, da je kriv VSS senzor(vehicle speed sensor). Le ta namreč zaznava kdaj je avto v gibanju. In, ko zadevca ne deluje več kot bi morala se ji na čase sfuzla, ker ne zazna signala in nabije obrate. Vsaj take so izkušnje in je pri tebi vrjetno isto. Dogaja pa se ti občasno in ne vedno.

Bom pa povprašal tipsona kateremu sem prodal izpraven VSS senzor za mondeota, ki ima povsem enako težavo, če je z zamenjavo VSS-ja težava odpravljena.

Glede servisa. Kvalitetni servisi, ki so se omenjali s strani forumašov fordovega foruma so; Stepan Črnomelj(sodeluje na forumu, poznam osebno in imam dobre izkušnje), Klemenčič Ljubljana, Kavčič v Slovenskih Konjicah (eden izmed soforumašev ima z njim zelo dobre izkušnje) in Trilar v Kranju. Omenil bi še Frlica v Lescah kateremu sem svoj čas tud sam vozu na servis. Imam z njim dobre izkušnje.

Peljem pa v torek na 90k km servis in odpravo napake zaradi prevelke porabe bencina k Stepanu v Črnomelj pa lahko podam svoje mnenje še na servis. Do sedaj imam z njimi izkušnje z ličarijo, zamenjavo vzvratnega ogledala in reprogramiranjem računalnika pri tdci focusu(kaj točno se je šlo pa na ZS, če koga zanima). Vse korektno in kvalitetno.

rovtar imaš zelo primeren nick! Sedaj pa samo še pribij, da voziš sloglasnega golfa dizla pa si zmagal:\ Najprej vozi forda potem pa komentiraj kakšna jetra so;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

kuglvinkl ::

OK, sem uveljavljal garancijo (0 SIT). Zdej avto dela. In to bom počel do onemoglosti. Kar se tiče vrtljajev.

Sem pa izvedel, ne vem če je res, da naj bi bil za to kriv slab bencin. Namreč, v mojem primeru naj bi šlo za issue ventila prostega teka. Ki se ga da s sprejem za čiščenje ventilov zelo enostavno spucati. Doma. ne mislim tega počet.

No, in vprašam na servisu, če je res slab bencin, oziroma, če bi pomagalo, da bi tankal petrolov 98 oz. OMV 100, in so rekli, da ne.

Hvala za pomoč.

El Barto ::

Ventili prostega teka so večinoma problem vseh novejših bencinarjev (tistih z vbrizgavanjem).

Kako bi to preprečil .... hmmm .... osebno bi zračni filter menjal pogosteje kot pravi interval (mogoče bi ga še kdaj vmes prepihal) - kar tudi prakticiram, pa tisti povratek oljnih hlapov bi si podrobno ogledal (po potrebi dodelal), še posebej če ima ločevalnik oljnih hlapov.Sem imel problem pri Alfi 75 in moral odstranit to stvarco ter napeljat direktno pred sesalno loputo.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson

sajmonmofo ::

pri fordih je čist enostavna finta za rešitev ''naraščanja obratov''. Sicer obrati ne naraščajo , ampak ostane toliko gasa kot si ga stisnil (beri ne padejo ko spustis stopalko za gas) . No rešitev je v dveh konektorjih ki jih najdete nekje na sredi havbe čisto na požarni steni. Izgledajo okrogli menda 6 polni konektorji. Ob vžganem avtu potegnete zgornjega narazen in vtaknete nazaj (avto bo ugasnil), vžgite ga ponovno in potegnite še narazen spodnji konektor in ga spet vtaknite nazaj. Evo zadeva končana spet ste dobri za pol leta normalnih obratov ;D

Zgodovina sprememb…

SkIDiver ::

sajmonmofo in pri katerem fordu je to učinkovalo? Dva okrogla konektorja ima mondeo mk1 pa mogoče kak escort(teh ne poznam v drobovino). Skratka s tem si odklopu vse 4 injektorje na enkrat, vse senzorje na motorju, povezavo na vžigalno tuljavo pa še par zadev. Dokler to počneš pri bencinarju OK. Nedaj bože, da boš to storil pri določenih tdci motorjih! Pa v končni fazi tudi pri bencinarju ni to početje najbolj zdravo.

sajmonmofo ::

gre se za avto fiesta flair 1.3 '96 , v glavnem pomaga samo to, so ga imeli že na računalniku na uradnem servisu in nevem kaj še vse...

SkIDiver ::

Bom malo pogledal po naši 1.3 cool 00 letnik. Na kater servis ste pa to peljal, da so ugotovil, da samo to pomaga?

sajmonmofo ::

beatdirector ::

Jest svojga Focusa niti ne pomislim da bi pelu drugam kot
K Klemenčiču.

http://www.avto.net/ford.jmkavto/2006_opodjetju.htm
MUSIC MATTERS

Zgodovina sprememb…

SkIDiver ::

Takole. Prišel iz servisa s fiesto. Naredili so 90k km servis in ostale drobnarije, ki zajema;
-olje
-2x žarnici za osvetljavo tabljice(so sicer delale ampak občasno ugasnile)
-tesnilo pokrova ventilov
-vitrex
-čep karterja
-filter goriva, olja in zraka
-antifriz
-prednja leva roka
-obe vzvoda stabilizacijskega droga
-zavorno olje
-čistila, mazila
-test zavor, test plinov
-nastavili ventile in spucal ventil prostega teka
-računalniku naložili zadnjo verzijo programa, namestili pravilne nastavitve za vbrizg goriva zaradi prevelike porabe in sprogramirali nov rezerven ključ, ker se je prejšni pokvaril

Trajanje servisa 2 urci cena pa 61 tisočakov. Vgrajeni deli so vsi original. Rezultat je, da je lega defenitivno druga pesem, tišja vožnja, ker so bli pač vzvodi stabilizatorjev in puša roke načeti pa poraba se je kot kaže zelo zmanjšala! Iz povprečja 8.6 je kot kaže prišla na okoli 5.5 do 6L/100km od oka na prvi pogled. Kako je s porabo pa bom bolj točno ugotovil že jutri.

Servisiral sem kot omenjeno pri Ford Stepan iz Črnomlja in lahko rečem samo kapo dol in hvala:D

PS: Za vaju nesrečnika sem vodja servisa prašal glede dvigovanja obratov in crkovanja avtomobila. Povzela sva, da bi to počel focus letnika 02, 03 pri katerem bi bil za to kriv modul. Vse kar je potrebno je modul reprogramirat na druge nastavitve(z večjo toleranco za zrak) in spucat ventil prostega teka. That's all. Vrjetno je sajmonmofo pri fiesti nekaj podobnega in tudi pri kuglvinklnovi makini.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28847496 (19544) blackbfm
»

Avto mrzel ne vžge (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5018410 (11352) jalovec09
»

Nakup rabljenega Jaguarja

Oddelek: Loža
259880 (8487) Andruxa
»

Težave z avtomobilsko elektroniko

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
259589 (8899) mevden
»

Rabim izkusnje z avtomobilom Skoda Felicia 1.9 D

Oddelek: Na cesti
236252 (5517) Spajky

Več podobnih tem