Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
bm1973 ::
Jasno je samo eno, čas je bil zrel za EVje že pred 140 leti.............
bedarija, elektromotorji takrat niso bili zreli niti za kavne mlinčke![]()
Kako da ne, električni avto si je lastil celo hitrostni rekord...
Elektro motor je bil že od samega začetka zelo učinkovit...
Jaz tudi ne rabim vrtca in NOČEM plačevati nekaj, česar ne rabim, pa moja občina TO Z MOJIM DENARJEM VSEENO POČNE!!! Naj dajo poseben davek na tiste, ki imajo otroke in naj se od tam to financira, ne da jaz, ker nimam otrok financiram drugim še šolanje, da o olajšavah pri dohodnini niti ne govorim, mislim, kakšna bedarija ...
Če nimaš dovolj jajc, da bi naštepal nekaj otrok, pač jih nimaš
![>:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_twisted.gif)
Me skrbi kaj bo, ko pride na oblast generacija brezjajčnikov...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bm1973 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
billy ::
codeMonkey je izjavil:
Pomeni imajo možnost, da je nekje tudi polnilnica. Torej problem "novih fužin" je unikum pač pri nas, kjer je balkanska logika...
Ni. Imas precej takih naselj. Poglej si npr. kaj je Alterlaa ali pa Seestadt kot nova in se bistveno vecja zadeva.
Na street parkingu tu in tam vidis kaksen BEV ampak jih vecina polni v sluzbi in jih imajo kot sluzbeno vozilo.
Pa nima ta alterlaa podzmenih garaž?
Parking na ulici je bedarija, odvzema dragoceno zemljo, veliko bolj pametno je gradit pod zemljo, da ti gori ostane za zidanje.
Ne vem če se novi bloki sploh "lahko" delajo brez podzmenih garaža s toliko in toliko mesti? plus predpriprava za EV polnilnice?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Gregor P ::
Jaz sem se vedno le peljal tam mimo in to so kar veliki bloki z veliko stanovalci; vsaj na prvi pogled nekako dvomim, da imajo tako velike (in globoke) podzemne garaže (za vse stanovalce). Ampak treba preveriti.
Tukaj so na spletu neki načrti garaž tam: https://mbr-alterlaa.at/weitere-informa...
Tukaj so na spletu neki načrti garaž tam: https://mbr-alterlaa.at/weitere-informa...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
Grimnir3 ::
A še komu ne dela danes tesla app ?
Ugotovil zjutraj ko sm hotu defrostat avto. Sedajle pogledam pa še vedno piše last seen X hours ago. In kar koli probam ne dela. Odklepanje, gretje, ...
Ugotovil zjutraj ko sm hotu defrostat avto. Sedajle pogledam pa še vedno piše last seen X hours ago. In kar koli probam ne dela. Odklepanje, gretje, ...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
codeMonkey ::
Jaz sem se vedno le peljal tam mimo in to so kar veliki bloki z veliko stanovalci; vsaj na prvi pogled nekako dvomim, da imajo tako velike (in globoke) podzemne garaže (za vse stanovalce). Ampak treba preveriti.
Tukaj so na spletu neki načrti garaž tam: https://mbr-alterlaa.at/weitere-informa...
Imajo ogromno garazo spodaj. Sem bil tam. Je imel sine turnir v dvorani med temi bloki. Pa tudi na drugi strani vem da je vhod, nisem pa preprican ce gre za dve loceni garazi, ali pa je dejansko povezano vse skupaj in je po celi dolzini spodaj plac. Ampak ne vidim neke razlike med parkirisci in garazo ko gre za polnjenje avtov. Oboje rabi priklop ter infrastrukturo. Je pa tako, da pri takih objektih najemas plac, medtem ko se ga pri manjsih kupi. V drugem primeru nimas nekih tezav imeti lasten priklop, v prvem pa je stvar javna in torej manj udobna ter drazja. In ja, prakticno povsod ko podrejo kaksno stavbo danes, naredijo garaze spodaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
hojnikb ::
Jasno je samo eno, čas je bil zrel za EVje že pred 140 leti.............
bedarija, elektromotorji takrat niso bili zreli niti za kavne mlinčke![]()
Kako da ne, električni avto si je lastil celo hitrostni rekord...
Elektro motor je bil že od samega začetka zelo učinkovit..
Jaz tudi ne rabim vrtca in NOČEM plačevati nekaj, česar ne rabim, pa moja občina TO Z MOJIM DENARJEM VSEENO POČNE!!! Naj dajo poseben davek na tiste, ki imajo otroke in naj se od tam to financira, ne da jaz, ker nimam otrok financiram drugim še šolanje, da o olajšavah pri dohodnini niti ne govorim, mislim, kakšna bedarija ...
Če nimaš dovolj jajc, da bi naštepal nekaj otrok, pač jih nimaš.
Me skrbi kaj bo, ko pride na oblast generacija brezjajčnikov...
To je res, ampak elektromotor 100+ let nazaj ni mel taksne precizne kontrole hitrosti/navora, kot jo ima danes. Oldschool kočije z elektromotorjem so imele par fiksnih hitrosti motorja (uglavnem na račun različnih odcepov iz baterije) in to je to.
Šele z litijskimi baterijami in modernimi IGBT based frekvečniki je ratu električn avto viable nadomestilo za klasiko.
#brezpodpisa
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Biicii ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
MikeRotch ::
A še komu ne dela danes tesla app ?
Ugotovil zjutraj ko sm hotu defrostat avto. Sedajle pogledam pa še vedno piše last seen X hours ago. In kar koli probam ne dela. Odklepanje, gretje, ...
Dela normalno. Si probal ponovno zagnati aplikacijo? Ima avto internet (kakšna podzemna garaža mogoče)?
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
Grimnir3 ::
Avto ima internet, ker ga ima tudi mobitel če stojim na istem parkingu. odklepanje preko BT dela normalno.
Aplikacijo sem restartal.
Če sprožim karkoli piše da je akcija timeoutala. Očitno mi bo Muska avto brickal, ker je slišal da šimfam teslo. Oh ja krasno svt IoT-ja
Aplikacijo sem restartal.
Če sprožim karkoli piše da je akcija timeoutala. Očitno mi bo Muska avto brickal, ker je slišal da šimfam teslo. Oh ja krasno svt IoT-ja
![:P](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_razz.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
MikeRotch ::
Sux. Kot rečeno, jaz nisem opazil, da app ne bi delal. Sem pa opazil, da internet zadnje čase dela slabše pa konstantno se mi izpisuje iz YT music accounta.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Biicii ::
A še komu ne dela danes tesla app ?
Ugotovil zjutraj ko sm hotu defrostat avto. Sedajle pogledam pa še vedno piše last seen X hours ago. In kar koli probam ne dela. Odklepanje, gretje, ...
A si ga poskusil rebootat![]()
Tudi sodelavcu ne dela. Očitno nisi edini, v tolažbo
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Mr.B ::
Koliko nepotrebnega modrovanja in filozofiranja o EV na slotech. Jasno je samo eno, čas še ni zrel za EV. Preveč je če-jev. Dokler bo Kitajska proizvedla 30% svetovnih emisij in Evropa zgolj 6% se nima smisla pogovarjati in trositi nebuloz o zelenem prehodu s pomočjo fotovovoltajike, veternic in EV.
BS,
Takrat ko bo čas, bodo imel Kitajci no Azijci kompletno prevlado nad EV-ji.
Medtem pa je tole splošno stanje v Ameriki…pa tu ne mislim da so pred nekaj desetletji ščitili svoje velikane
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
Grimnir3 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
fopi ::
Kakšna so kaj mnenja in izkušnje z priključnimi hibridi? Konkretno vw in škoda (passat, tyron, superb, kodiaq...) 1.5 TSI PHEV DSG. Prevozil bi lahko nekje 120-130 km na elektriko.
Meni bi se to izšlo za dnevne potrebe samo na elektriko oz enkrat tedensko avtocesta (bencin) + nekaj izven avtoceste (elektrika). Kar me zaenkrat "moti" je, da bi bila poraba na bencin verjetno tolko večja zaradi dodatne teže kot bi privarčeval z elektriko in če se bo takšen avto po 6-8 letih lahko prodal? Baterije bi naj namreč po nekih "forumskih" debatah zaradi manjše kapacitete (19,7 kWh) in dnevnega polnjenja zdržale manj kot pri EV.
Mnenja?
Meni bi se to izšlo za dnevne potrebe samo na elektriko oz enkrat tedensko avtocesta (bencin) + nekaj izven avtoceste (elektrika). Kar me zaenkrat "moti" je, da bi bila poraba na bencin verjetno tolko večja zaradi dodatne teže kot bi privarčeval z elektriko in če se bo takšen avto po 6-8 letih lahko prodal? Baterije bi naj namreč po nekih "forumskih" debatah zaradi manjše kapacitete (19,7 kWh) in dnevnega polnjenja zdržale manj kot pri EV.
Mnenja?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
MikeRotch ::
Kakšna so kaj mnenja in izkušnje z priključnimi hibridi? Konkretno vw in škoda (passat, tyron, superb, kodiaq...) 1.5 TSI PHEV DSG. Prevozil bi lahko nekje 120-130 km na elektriko.
Po 2 PHEVih je mnenje bolj slabo. Sem že pisal. Nič konkretnega ni narobe s PHEV, ampak trenutno nimajo praktično nobene prednosti pred BEV in precej slabosti (slab thermal management baterije, slaba optimizacija, še vedno imaš v nosu ICE, ki ga je treba servisirati...) Če bi se redno vozil 300km+ na dan, bi vzel dizla ali večjega bencinarja (V6 ali več). Če greš 300km in več enkrat tedensko je pa EV boljši.
Teh 120-130km na elektriko je v praksi bolj malo verjetnih, še posebej, če se misliš voziti po avtocesti.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
billy ::
PHEV je bil "in" 10 let nazaj, ko so bili BEVi preveč podhranjeni, sedaj skoraj da nimajo smisla, oz mogoče za zelo mali % ljudi
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
tomlin ::
Se strinjam, Italijani so mojstri design-a.
Tole pa mi ni všeč:
https://siol.net/avtomoto/novice/fiat-g...
Tole pa mi ni všeč:
Če bi razlika med hibridno in električno tudi v Sloveniji ostala okrog šest tisoč evrov in bi upoštevali še veljavno subvencijo 7.200 evrov, bi bila torej električna panda že cenejša od hibridne.
https://siol.net/avtomoto/novice/fiat-g...
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman
M. Friedman
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
pegasus ::
Ugh, call me old fart, ampak vsi mali avteki tega stoletja tekmujejo, kater bo najbolj nagravžen. So že na nivoju, ko nočem bit niti viden v njihovi bližini, kaj šele da bi se vsedel v kakega.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Gregor P ::
In pa niti niso tako mali. Ni to več ranga smart ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
paradajzos ::
Tesli pa v Evropi ne gre letos:
https://siol.net/avtomoto/novice/velik-...
V Nemčiji je prodaja novih avtomobilov januarja upadla za 2,8 odstotka, prodaja novih električnih pa je prvi mesec leta 2025 narasla za 53 odstotkov. Prodaja Tesle v Nemčiji, ki je največji avtomobilski trg v Evropi, je medtem upadla za skoraj 60 odstotkov (-59,5 %).
Januar je bil za Teslo neuspešen tudi v drugih evropskih državah - v Franciji (-63 %), Veliki Britaniji (-18 %), Španiji (-75 %), na Norveškem (-40 %), Nizozemskem (-42 %), Švedskem (-46 %), Danskem (-40 %) in Portugalskem (-31 %). Na evropski ravni je bil Teslin januarski prodajni izkupiček slabši za 50 odstotkov.
https://siol.net/avtomoto/novice/velik-...
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
Grimnir3 ::
Praktična oblika je približek kocke.
Poglejte japonske miniavte, kombije in tovornjacke.
Tole, ne pa Aptera.
Poglejte japonske miniavte, kombije in tovornjacke.
Tole, ne pa Aptera.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grimnir3 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
codeMonkey ::
To je pa druga skrajnost. Rabis pac nek dober kompromis in Aptera to ni.
Najbolje je pa itak imeti moznost spreminjanja oblike vozila glede na potrebe. Trenutno pac znamo samo zlagati strehe, ampak enkrat mogoce...
Najbolje je pa itak imeti moznost spreminjanja oblike vozila glede na potrebe. Trenutno pac znamo samo zlagati strehe, ampak enkrat mogoce...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
jernejl ::
Tile miniavti so na japonskem zelo popularni in imajo izjemno dobro razmerje med prostornostjo znotraj in prostorom, ki ga zasedajo. Pride precej prav v mestih, kjer je večja gostota avtov in je kronično pomanjkanje parkirnih mest.
Na daljše razdalje pa niso tako ekonomični, ampak za slednje imajo japonci vlake, ki so precej hitrejši. Mi tega žal nimamo, zato za naš scenarij še niso tako uporabni. Mogoče, ko bo na avtocestah taka gneča, da se bomo prevažali s 50km/h in bo poraba energije tudi tam praktično neodvisna od oblike :)
Na daljše razdalje pa niso tako ekonomični, ampak za slednje imajo japonci vlake, ki so precej hitrejši. Mi tega žal nimamo, zato za naš scenarij še niso tako uporabni. Mogoče, ko bo na avtocestah taka gneča, da se bomo prevažali s 50km/h in bo poraba energije tudi tam praktično neodvisna od oblike :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Gregor P ::
Očitno to pri nas kmalu ne bo več problem, ker bodo rajši upočasnjevali promet na AC
... ampak to je že druga tema.
![8-O](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_eek.gif)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
DamijanD ::
Tale še dveh sedežev nima: renault filante record 2025
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
billy ::
Očitno to pri nas kmalu ne bo več problem, ker bodo rajši upočasnjevali promet na AC... ampak to je že druga tema.
Ti nič ne pomaga, če ne bo kamer poleg, sekcijskih, ki bodo pohopsale kršitelje, ker padalcev bo polno, ki bodo tam 150+ in samo nekaj jih je dovolj, da se naredi zamašek.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
kow ::
Novi model Y ima baje notri radar, s katerimi lahko natancno dolocis velikost in pozicijo potnika. Kar lahko potem izkoristis pri airbagu ipd.
Za EPA range pravijo, da naj bi bil vecji za 4-5%.
Za EPA range pravijo, da naj bi bil vecji za 4-5%.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
billy ::
pa za zoom klic lahko kar uporabiš kamero ;)
Drugače pa; TESLA ENGINEERING shares MODEL Y Details:
Drugače pa; TESLA ENGINEERING shares MODEL Y Details:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
MikeRotch ::
Zoom klici so možni že v prejšnjem modelu. Jaz pogosto uporabljam. Peljem otroke na kak trening ali dejavnost, pa vmes skočim na zoom klic, da se ne vozim domov in potem spet nazaj.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Gregor P ::
Torej klici z različnih aplikacij so bili že prej mogoči tudi v ostalih vozilih; ampak kar pa je bilo onemogočeno, pa je bilo prikaz videa zaradi varnosti na cesti, da med vožnjo ne gledaš na zaslon. Ker sicer sem za hec malo "hekal" po tem multimedijskih centrih klasičnih vozil in ti dejansko lahko prikažejo tudi video, le strojna oprema mora v ozadju biti primerna za to. Ok kamera (prikaz tebe) je bila še vedno s telefona, ker prej notranje običajno v avtih ni bilo, razen če si jo sam vgradil.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
billy ::
Koliko vem, je samo zoom za naložit. Se pa dodajajo aplikacije, verjetno odvisno od povpraševanje, tako da mogoče tudi ms teams..ali pa pornhub.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
MrStein ::
Povprečen slovenec naredi manj kot 30km/dan, kar je cca 5kWh
Od kod to?
Si delil kilometre z vsemi člani družine?
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
Na avto je čez 40 km/dan povprečja (vir: SURS)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
billy ::
hm?
https://kazalci.arso.gov.si/sl/content/...
Prebivalec Slovenije je v letu 2021 opravil v povprečju po 2,2 poti na dan, dolžina poti je bila povprečno 31 km (27 km v EU) in za to je porabil približno 52 minut (80 minut v EU). Več kot dve tretjini poti (67 %) je bilo opravljenih z avtomobilom, zgolj 3 % pa z javnimi prevoznimi sredstvi. Pri tem Slovenija negativno odstopa od povprečja EU, kjer je bilo z avtomobilom opravljenih 54% poti, z javnim prevozom pa 6 %. Z avtomobili je bilo v Sloveniji prevoženih 85 % vseh razdalj poti, z javnimi prevoznimi sredstvi pa 5 %.
če je 31km povprečna pot v slo in še to ne vse z avtov, bi rekel da je 30km nekje bolj realno, kot 40...40 je kar dosti.
https://kazalci.arso.gov.si/sl/content/...
Prebivalec Slovenije je v letu 2021 opravil v povprečju po 2,2 poti na dan, dolžina poti je bila povprečno 31 km (27 km v EU) in za to je porabil približno 52 minut (80 minut v EU). Več kot dve tretjini poti (67 %) je bilo opravljenih z avtomobilom, zgolj 3 % pa z javnimi prevoznimi sredstvi. Pri tem Slovenija negativno odstopa od povprečja EU, kjer je bilo z avtomobilom opravljenih 54% poti, z javnim prevozom pa 6 %. Z avtomobili je bilo v Sloveniji prevoženih 85 % vseh razdalj poti, z javnimi prevoznimi sredstvi pa 5 %.
če je 31km povprečna pot v slo in še to ne vse z avtov, bi rekel da je 30km nekje bolj realno, kot 40...40 je kar dosti.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
MrStein ::
Na hitro sem našel tole: https://pxweb.stat.si/SiStatData/pxweb/...
iz leta 2010,2014
Letni km : 12 653
povprečno je to 34,66 km/dan
Zdaj je že več. Po spominu tam 18 000 km na leto.
iz leta 2010,2014
Letni km : 12 653
povprečno je to 34,66 km/dan
Zdaj je že več. Po spominu tam 18 000 km na leto.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
kow ::
Ni sans, da je 18k. Ce je verjeti letosnjemu ACEA reportu, je v Avstriji passenger car leta 2023 naredil povprecno 12900km, na Hrvaskem pa 11818km.
Mozno, da si videl podatke za voznika, ne avtomobil.
Mozno, da si videl podatke za voznika, ne avtomobil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
MrStein ::
Bigwhale, tam lepo pove, podkrepljeno z meritvijo.
Kaj manjka?
Sploh v primerjavi z "izgubljanje časa enkrat letno na servisu" in podobnimi?
A niso drugi pisali za voznike?
Kaj manjka?
Sploh v primerjavi z "izgubljanje časa enkrat letno na servisu" in podobnimi?
Ni sans, da je 18k. Ce je verjeti letosnjemu ACEA reportu, je v Avstriji passenger car leta 2023 naredil povprecno 12900km, na Hrvaskem pa 11818km.
Mozno, da si videl podatke za voznika, ne avtomobil.
A niso drugi pisali za voznike?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
borisk ::
xiaomi očitno misli resno, saj predstavljajo nov model, kao model Y konkurenta. Če je bil SU7 "taycan" bo YU7 "Purosagne"
https://www.arenaev.com/xiaomis_upcomin...
če sem prav zasledil naj bi bil launch sredi 2025, testni pa so že zunaj
https://www.arenaev.com/xiaomis_upcomin...
če sem prav zasledil naj bi bil launch sredi 2025, testni pa so že zunaj
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
kow ::
Mal so bedni s tem miksom Tesla, Porsche. Ampak ja, konkurenco je potrebno vedno pozdraviti. Dobro za kupce.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
borisk ::
Tesle sicer ne vidim, kar pa je ostalo, glede na ostale stvari iz azije je izgled zelo vščečen. Glede na povpraševanje ga trenutno prodajajo samo na kitajskem, SU7 so od aprila prodali in naredili 130000 kar je v kitajski konkurenci lepa številka za prvi izdelke firme, ki do sedaj ni delala avtomobilov.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Mr.B ::
Kakšna so kaj mnenja in izkušnje z priključnimi hibridi? Konkretno vw in škoda (passat, tyron, superb, kodiaq...) 1.5 TSI PHEV DSG. Prevozil bi lahko nekje 120-130 km na elektriko.
Meni bi se to izšlo za dnevne potrebe samo na elektriko oz enkrat tedensko avtocesta (bencin) + nekaj izven avtoceste (elektrika). Kar me zaenkrat "moti" je, da bi bila poraba na bencin verjetno tolko večja zaradi dodatne teže kot bi privarčeval z elektriko in če se bo takšen avto po 6-8 letih lahko prodal? Baterije bi naj namreč po nekih "forumskih" debatah zaradi manjše kapacitete (19,7 kWh) in dnevnega polnjenja zdržale manj kot pri EV.
Mnenja?
Ne, hibrid ima konstantno obremenjeno baterijo..... kar poeni da zan zelo hitro crknit... Vzemi ali elektricnega ali pa klasiko...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Mr.B ::
BEIJING/SHANGHAI (Reuters) -China's BYD on Monday started offering advanced autonomous driving features on most of its models including ones priced as low as $9,555, far undercutting competitors such as Tesla in a move analysts say is set to start a new price war.
Wang during his presentation predicted that smart driving features would become an indispensable feature of cars akin to seatbelts and airbags, and that he saw BYD's move as aiding the AI shift in China. The company has also integrated DeepSeek's AI models into its Xuanji smart car architecture.
PS: Sej bo na zahodu prevedeno... še preden bo možno... Nekje v kontekstu osebnih podatkov in kamer...ki snemajo po zahodu
Wang during his presentation predicted that smart driving features would become an indispensable feature of cars akin to seatbelts and airbags, and that he saw BYD's move as aiding the AI shift in China. The company has also integrated DeepSeek's AI models into its Xuanji smart car architecture.
PS: Sej bo na zahodu prevedeno... še preden bo možno... Nekje v kontekstu osebnih podatkov in kamer...ki snemajo po zahodu
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold