» »

BigBang - Kolko dni od nakupa lahko zahtevas denar nazaj?

BigBang - Kolko dni od nakupa lahko zahtevas denar nazaj?

1
2
»

Zheegec ::

Ja jst sm potrošnik in imam vso pravico do vračila blaga ki se ga kupil, by the way, in to pravico imamo potoršniki, drugač je pa en velik nateg. A jst tud denar serjem pa ker stvar, ki mi ni ušeč, in bi rad denar nazaj ne smem dobiti, tukaj se pokaže zakon oz eno pravilo ki gre, da ima potoršnik vedno prav pa naj reče prodajalc kar hoče, in u mojmu primeru se to izkaže kot zelo grenka laž.

Kot prvo, NE, to ni res. Potrošnik ima vso pravico, da blago vidi pred nakupom (Zakon o varstvu potrošnikov tako pravi), nima pa pravice do vračila blaga brez napake. Lahko prosi za vračilo, je pa to odvisno od trgovine in od njihove politike. Torej prej premišljuj ali to rabiš, oziroma zadevo sprobaj preden jo odneseš ven (za igre obstajajo demoti).

Obstaja tudi čudovita stvar, ki se imenuje REVERZ, predlagam da se tega poslužuješ, v BigBangu s tem načeloma ni težav, malo je seveda tudi odvisno od tipa izdelka, za sotware to seveda ne gre.

Sam poizkušam čimvečkrat zamenjati artikle, ki "ne ustrezajo", "niso lepe barve", "ne rabim", so narobe kupljeni, je stranka bila že prej narobe obveščena ali pa bolj pametna od prodajalca "sem mislil...", itd...
Toda sedaj nas vodstvo glede tega blazno omejuje, ker je bilo s tem že mnogo težav - artikel ki ga je že nekdo uporabljal je ponavadi v slabši embalaži, vidno uporabljen, brez garancijskega lista itd., potem lahko trgovina zadevo proda s hudim popustom v minus, ali pa faše inšpekcijo in hude kazni. Za zadeve, ki so vezane na serijske številke - Windows, MS Office, igre in tako dalje pa je no-return policy že tako in tako stalnica.
Tako, da se strojno opremo v originalni ali pa zeloo lepi embalaži načeloma da vrniti, pa dobiš bone ali pa vzameš kaj drugega, seveda če te ni sram, ko poveš da: "sem mislil..." ali pa: "sem bil preveč len da bi zadevo že takoj sprobal..." ali kaj podobnega.

Kot sem rekel - če bi ti prodajalec igro zamenjal ali vrnil gotovino bi jo najbrž moral sam kupiti, pa se postavi v njegovo kožo.

da ima potoršnik vedno prav pa naj reče prodajalc kar hoče

To je mišljeno v drugem kontekstu - če prideš v trgovino prepričan, da je Geforce 7300 najboljša grafična pod soncem, imaš pač prav in te sploh ne smem prepričevati v nasprotno. Kupec ima vedno prav.
No, tega se ravno ne držim vedno, potem bi bilo reklamacij vsaj 2x več >:D
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Cokolesnik ::

Prepričan sem, da ima Big Bang (in tudi drugi) pogodbo z dobaviteljem, da mu brezhiben izdelek z odprto embalažo zamenja z "originalno" zapakiranim, nad katerim se ne more pritožiti dlakocepnež ("ne bom kupil, ker je to uporabljal nekdo pred mano").

Zato se stranki - to naj sicer ne postane pravilo - včasih rešitev problema ("kupil sem nekaj a bi vrnil, sicer ne bom mirno spal") pokaže s tem, da vrne izdelek v trgovino, si preprosto izmisli določeno napako in dobi povrnjeno gotovino. Če si ob tem prijazen si upam stavit, da trgovca prepričaš brez štih probe, sploh če ni nalašč zate naročil nekega (dragega) izdelka.

Volk sit, koza cela.

Aja, če želi stranka že v trgovini denimo preizkusiti mobilni telefon, je možnost preizkusa telefona že takoj problem: le zakaj bi mi prodajalec odprl škatlo, odvil folije iz aparata, baterije, ali celo razpeljal kable (pot nazaj za vzpostavitev "originalnega" stanja je za marsikaterega prodajalca lahko problematična), pa še to ga ne moreš preizkusiti v 1 uri ali nemara sploh preizkusiti, če bi želel dodobra preizkusiti način dela pri povezavi mobilnik - domač pc. Mimogrede se lahko tudi zgodi, da neke "pomanjkljivosti" zaradi potreb in želja kupca denimo ne opaziš niti v 8 dneh. Jaz nikoli ne bi pričakoval, da bo poslovni model mobilnika Nokia imel "težave" s prikazom tako banalne stvari kot je čas prejetih SMS sporočil v primeru, ko sporočilo ni bilo dostavljeno isti trenutek kot je bilo poslano.

Zato nakup tehničnih izdelkov dandanes predstavlja kar izziv. Odlična prednost in informacije iz prve roke so forumi. :)
Uporabniki naj pred pisanjem sporočil uporabljajo iskalnik www.google.com.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Prepričan sem, da ima Big Bang (in tudi drugi) pogodbo z dobaviteljem, da mu brezhiben izdelek z odprto embalažo zamenja z "originalno" zapakiranim, nad katerim se ne more pritožiti dlakocepnež ("ne bom kupil, ker je to uporabljal nekdo pred mano").

You wish... Kje naj pa dobavitelj dobi embalažo? Vržejo stran artikel iz embalaže, katero imajo na zalogi, trgovini dajo pa embalažo??
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Cokolesnik ::

Primer: odprt HP prenosnik Big Bang vrne Dissu, Diss ga pošlje proizvajalcu in Big Bangu dostavi novega z orig. embalažo, Diss pa tudi dobi iz fabrike novega ali pa ga HP požegna kot odprtega in z znižano ceno - prodajo ga itak takoj, tudi z raztrganimi vrečkami. Če nimajo takšnega dogovora, je to zame poslovanje brez upoštevanja črnih scenarijev - slabo.
Uporabniki naj pred pisanjem sporočil uporabljajo iskalnik www.google.com.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Kar sanjaj še naprej, noben proizvajalec tega ne počne. Če bi se to veliko dogajalo bi se na veliko trgovalo z cenejšimi prenosniki, HP bi imel veliko večje stroške in veliko manjše zaslužke.

Problem bi bil tudi s serijskimi številkami če bi že uvoznik menjaval embalaže, tako da bi bila res edino varijanta, da se vrne proizvajalcu, kjer bi ročno preverili vsak prenosnik in izdelali novo embalažo s pravo serijsko številko. Izredno drago in potratno.

Moraš še računati, da ima vsaka država drugačno zakonodajo in prakso.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

LCD Monitor (za igre)

Oddelek: Kaj kupiti
162043 (1637) jazst1
»

Dell 27" ali kaj drugega?

Oddelek: Kaj kupiti
182675 (1960) zile
»

30" monitor (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
505726 (4093) wade
»

LG 26" monitor

Oddelek: Kaj kupiti
394709 (3485) LordWorm
»

hitra odločitev

Oddelek: Kaj kupiti
151708 (1378) miwche

Več podobnih tem