Novice » Znanost in tehnologija » Tesla Motors - Avto, bolje rečeno "Športni avto" - Tesla Roadster
PrimozR ::
Sej Ford je že dokazu da etanol deluje. Neki časa nazaj. So mel prejšnega Mustanga, supercharged. Večji ko je bil % etanola v bencinu, močnejši in čistejši je bil. Da ne omenjam, da Top Fuel dragsterji kurijo mešanico etanola in še ene snovi (čisti etanol bi povzročil KABOOM ).
EDIT: Wiki
EDIT: Wiki
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
nodes ::
Šlo bi npr. s standardno baterijo, ki bi jo menjal na postajah....te bi potem lahko polnili ponoči, ko jedrske elektrarne ne bi imele kam odajat svoje elektrike.....
MrStein ::
Webmojster:
Hej, ne kliči vraga !!!
Samo cena nafte mora zrasti za ene 100%..
Hej, ne kliči vraga !!!
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MPM ::
mogoče pa bi kdo imel rajši tega...
pa se nebi obremenjeval kako in s čim ga bi polnil
Tesla's black box
pa se nebi obremenjeval kako in s čim ga bi polnil
Tesla's black box
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MPM ()
klemen22 ::
Psopeški so že... Sam končna je pa švoh. To bi ga verjetno še naš 1,6 focus nabil.
Ah prosim te no PiPi. Vaš 1.6 focus ma končno tja okoli 190 (+/- par km/h). Razen če verjameš števcu.
Sicer pa ne vem kaj vam je končna tako važna, kot da peljete kdaj 200+ km/h. Važna je prožnost motorja. Predvsem tam od ene 80 do 140!
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: klemen22 ()
miskoslo ::
Samo za informacijo. Na Švedskem avtomobili, ki so "čisti" (hibridni ali električni) imajo to lepo lastnost, da jim NI treba plačevati parkiranja, cestnine, mostnine. Poleg tega je cena registracije "čistih" avtomobiloh v rangu 5% vrednosti klasičnih benzin/dizel avtomobilov.
Vredno razmisleka, kaj se splača in kaj ne.
Vredno razmisleka, kaj se splača in kaj ne.
Goldee ::
Ah prosim te no PiPi. Vaš 1.6 focus ma končno tja okoli 190 (+/- par km/h). Razen če verjameš števcu.
Točno tko. Pa tud ne vem zakaj bi se vozil 200km\h+? Ker, če si se že peljal kdaj tko hitro lahko opaziš, da se vidno polje zelo skrči in je težko voziti, oz. te vožnja pri 200km\h zelo izmuči. Sem se peljal enkrat 225km\h pa vem to iz lastnih izkušenj Pomembno je kolk povleče druga, tretja, da lahk normalno prehitiš
Pa sorry za offtopic.
Drugače pa so avti na akumulatorje dobra ideja. Sicer je še prezgodaj za mislt, da bodo te vrste pogona kar izpodrinile bencin/nafto, ampak počasi bo. Nafte je še za nekaj časa dovolj (cca 50 let). Je pa vedno lepo videt napredek tud na tem področju/vrsti pogona. Keep up the good work!
Točno tko. Pa tud ne vem zakaj bi se vozil 200km\h+? Ker, če si se že peljal kdaj tko hitro lahko opaziš, da se vidno polje zelo skrči in je težko voziti, oz. te vožnja pri 200km\h zelo izmuči. Sem se peljal enkrat 225km\h pa vem to iz lastnih izkušenj Pomembno je kolk povleče druga, tretja, da lahk normalno prehitiš
Pa sorry za offtopic.
Drugače pa so avti na akumulatorje dobra ideja. Sicer je še prezgodaj za mislt, da bodo te vrste pogona kar izpodrinile bencin/nafto, ampak počasi bo. Nafte je še za nekaj časa dovolj (cca 50 let). Je pa vedno lepo videt napredek tud na tem področju/vrsti pogona. Keep up the good work!
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
neoto ::
Kaj pa če bi imel električni agregat v avtu, ki ga poganja bencinski motor, motorje na kolesih ter neke superkondenzatorje? S tem bi bencinski motor lahko tekel pri idealnih obratih z največjim izkoristkom, po hribu navzdol bi se lahko ugasnil in kondenzatorji bi se polnili iz elektromotorjev koles, za kratkotrajne pospeške pa bi bilo tudi s kondenzatorji poskrbljeno. Je problem v učinkovitosti prenosa mehanične energije v električno in obratno (ta je sicer okoli 90%)?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: neoto ()
WarpedGone ::
To ni problem, reče se regenerativno zaviranje. Znana stvar, že prius ma to. Tut Tesla.
Le da zaenkrat uporabljajo baterijo, ne še ultrakondenzatorjev. Ti so šele na štartu masovne proizvodnje.
Le da zaenkrat uporabljajo baterijo, ne še ultrakondenzatorjev. Ti so šele na štartu masovne proizvodnje.
Zbogom in hvala za vse ribe
neoto ::
Tisto glede regeneracije vem, da že imajo. Bolj me zanima, kako je kaj z idejo generatorja, ki ga poganja bencinski motor. Prius ima podobno zgradbo, tam lahko bencinski motor tudi direktno poganja kolesa, poleg tega se vlogi generatorja in električnega motorja izmenjujteta. Ima kateri od teh konceptnih avtomobilov bolj poenostavljen pristop, ki sem ga omenil?
Prednost kondenzatorjev je v tem, da lahko na hitro veliko energije shranijo in oddajo ter niso tako občutljivi na število ciklov praznjenja/polnjenja. Slabost pa je v tem, da (trenutno) nimajo kapacitet, kot jih imajo baterije in bi jih po mojem lahko uporabili samo kot nekakšen 'buffer' za večjo količino energije.
Prednost kondenzatorjev je v tem, da lahko na hitro veliko energije shranijo in oddajo ter niso tako občutljivi na število ciklov praznjenja/polnjenja. Slabost pa je v tem, da (trenutno) nimajo kapacitet, kot jih imajo baterije in bi jih po mojem lahko uporabili samo kot nekakšen 'buffer' za večjo količino energije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: neoto ()
Matevžk ::
Hm, veliki stroji (dizelske lokomotive) obratujejo tako - dizelski agregat samo proizvaja elektriko.
V avtomobilu je verjetno problem tudi prostorska stiska; kam poleg motorja z notranjim izgorevanjem stlačiti še vse ostalo, kar omenjaš .
V avtomobilu je verjetno problem tudi prostorska stiska; kam poleg motorja z notranjim izgorevanjem stlačiti še vse ostalo, kar omenjaš .
lp, Matevžk
keber ::
>>> Na Švedskem avtomobili, ki so "čisti" (hibridni ali električni) imajo to lepo lastnost, da jim NI treba plačevati parkiranja, cestnine, mostnine.
Od kje ti ta informacija?
Ker v živo te "implementacije" nisem zasledil.
Od kje ti ta informacija?
Ker v živo te "implementacije" nisem zasledil.
TESKAn ::
Flikni na generator v avtu eno plinsko turbino, pa bo:). Lahka zadeva, plus na konstantnih obratih dosti učinkovita.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
WarpedGone ::
Stvari se premikajo. Testiranja Roadsterja so v teku, pridobivajo se dovoljenja, certifikati, zbirajo se naročila, rešujejo se tehnični detajli. Med drugim pa se pojavljalo tudi road-testi.
Eden prvih: Winding Road
Žal je potrebna registracija, je pa vsaj brezplačno.
Edit: popravljen link
Eden prvih: Winding Road
Žal je potrebna registracija, je pa vsaj brezplačno.
Edit: popravljen link
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
WarpedGone ::
Na podlagi razpoložljivih podatkov na strani Tesla Motors sem se spustu v par izračunov in ugotovil naslednje:
1.
Ocena 400km dosega po EPA Highway standardu je zelo realna in konzervativna. Tule je tabela cifer dosega in sam način preračuna. Ob konstantni hitrosti 77km/h (povrečna hitrost pri EPA Highway oceni) je doseg okrog 700km! Pri konstantnih 90km/h še vedno čez 600km. To so povsem uporabne številke! Kdo dela tolk km na enkrat?
2.
Polnjenje baterij traja 3,5 ur. To NI omejitev uporabljenih LiIon baterij temveč omejitev najmočnejšega polnilenga standarda, ki predvideva polnilno moč 17kW. Če bi se zmenili za močneši standard, recimo 50kW, bi bilo možno vzpostaviti polnilne točke ala bencinske pumpe, kjer bi se stvar nafilala na polno v eni uri. Ravno prav za it na kosilo. S tem da seveda ni nujno "tankat na polno". S 50kW polnilne moči v petih minutah dobiš 4kWh energije, kar zadostuje za desetino ralnega dosega - nekje 40km pri EPA Highway načinu vožnje. Čisto uporabno, če se slučajno zgodi da si prazn. Če nucaš več, počakaš dlje. Polnjenje doma bo pa še vedno trajalo precej dlje, ne zaradi baterij ampak zaradi omejene moči domačih priključkov. Tukaj ne pomagajo nobene ultrasuper baterije.
Da je polnjenje baterij v Tesla Roadsterju res omejeno s polnilno močjo, se vidi pri gsm aparatih. Koliko časa traja polnjenje gsma z LiIon baterijo? Moj je poln v kakšni uri. Zakaj bi se 7000 vzporedno vezanih gsm baterij polnnilo kaj dlje? Če je na razpolago dovolj moči, ni razloga. Predvidevam, da bo slej ko prej sprejet standard za polnjenje z večjimi močmi, kar bo omogočilo vzpostavitev polnilnih postaj, kjer bo moč 'na hitro' nafilat avto. Seveda bo cena takšnega (bistveno?) polnjenja višja od počasnejšega polnjenja doma čez noč.
3.
Če bi v Tesla Roadster namontirali še tretjo prestavo, ki bi bila preračunana tako, da se obrati ustavijo ravno pri 8000rpm, kjer je največja moč motorja, bi avtomobil presegel 260km/h. Kar je precej več od sedanjih max 210km/h. Možno pa, da bi v tem primeru bilo potrebno prilagoditi tudi samo podvozje. Motor pa ima že sedaj dovolj moči. Tudi baterije so dovolj zmogljive. Tule je prostor za 'dirkalne' izvedbe :)
1.
Ocena 400km dosega po EPA Highway standardu je zelo realna in konzervativna. Tule je tabela cifer dosega in sam način preračuna. Ob konstantni hitrosti 77km/h (povrečna hitrost pri EPA Highway oceni) je doseg okrog 700km! Pri konstantnih 90km/h še vedno čez 600km. To so povsem uporabne številke! Kdo dela tolk km na enkrat?
2.
Polnjenje baterij traja 3,5 ur. To NI omejitev uporabljenih LiIon baterij temveč omejitev najmočnejšega polnilenga standarda, ki predvideva polnilno moč 17kW. Če bi se zmenili za močneši standard, recimo 50kW, bi bilo možno vzpostaviti polnilne točke ala bencinske pumpe, kjer bi se stvar nafilala na polno v eni uri. Ravno prav za it na kosilo. S tem da seveda ni nujno "tankat na polno". S 50kW polnilne moči v petih minutah dobiš 4kWh energije, kar zadostuje za desetino ralnega dosega - nekje 40km pri EPA Highway načinu vožnje. Čisto uporabno, če se slučajno zgodi da si prazn. Če nucaš več, počakaš dlje. Polnjenje doma bo pa še vedno trajalo precej dlje, ne zaradi baterij ampak zaradi omejene moči domačih priključkov. Tukaj ne pomagajo nobene ultrasuper baterije.
Da je polnjenje baterij v Tesla Roadsterju res omejeno s polnilno močjo, se vidi pri gsm aparatih. Koliko časa traja polnjenje gsma z LiIon baterijo? Moj je poln v kakšni uri. Zakaj bi se 7000 vzporedno vezanih gsm baterij polnnilo kaj dlje? Če je na razpolago dovolj moči, ni razloga. Predvidevam, da bo slej ko prej sprejet standard za polnjenje z večjimi močmi, kar bo omogočilo vzpostavitev polnilnih postaj, kjer bo moč 'na hitro' nafilat avto. Seveda bo cena takšnega (bistveno?) polnjenja višja od počasnejšega polnjenja doma čez noč.
3.
Če bi v Tesla Roadster namontirali še tretjo prestavo, ki bi bila preračunana tako, da se obrati ustavijo ravno pri 8000rpm, kjer je največja moč motorja, bi avtomobil presegel 260km/h. Kar je precej več od sedanjih max 210km/h. Možno pa, da bi v tem primeru bilo potrebno prilagoditi tudi samo podvozje. Motor pa ima že sedaj dovolj moči. Tudi baterije so dovolj zmogljive. Tule je prostor za 'dirkalne' izvedbe :)
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Prvi posnetki avtomobila v akciji. Zaenkrat posnetki s snemanja reklame za novo igro MS Project Gotham Racing 4.
Edit: če moderator meni, da je nedopustno obujati staro temo, lahko tole da v nov topic.
Edit: če moderator meni, da je nedopustno obujati staro temo, lahko tole da v nov topic.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
TESKAn ::
Električne motorje se ne regulira z prestavami, ampak z elektroniko. Vsak prenos, ki ga daš noter, ti zmanjšuje izkoristek - najboljši bi itak bili motorji ali direkt priključeni na kolo ali pa kar vgrajeni v samo kolo.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
PrimozR ::
Tak koncept ima pa Mitsubishi z enim Evotom.
EDIT: Tak da so motorji v kolesih.
EDIT: Tak da so motorji v kolesih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
popster ::
tu ne pise nic kako bi vgeradil to v kolo
Elektricni avto (podoben smartu) lahko kupite v veneziji (mestre) http://www.maranello4cycle.com/en/energ...
no da vidmo ce je kdo tko bogat- ops high tech:D
Elektricni avto (podoben smartu) lahko kupite v veneziji (mestre) http://www.maranello4cycle.com/en/energ...
no da vidmo ce je kdo tko bogat- ops high tech:D
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | CES 2015: Mercedes-Benz predstavil avtomobil prihodnostiOddelek: Novice / Ostale najave | 16610 (6137) | Machete |
» | Tesla presenetila z nizkimi cenami električnega tovornjaka (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 37400 (31465) | Jupito |
» | Tesla obljublja električni tovornjak in dirkalnik (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 53211 (45888) | nekikr |
» | Tesla Motors - Avto, bolje rečeno "Športni avto" - Tesla Roadster (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 22106 (16168) | popster |
» | Toyota Prius - hibridni avto (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 12667 (11597) | perci |