» »

radarji na AC

radarji na AC

1 2
3
4

dripac ::

c23po je izjavil:

Šofer kamiona je jebana stranka. Jeba ga šef, da ne zamudi na nakladanje. Jebajo ga pri nakladanju, ko nočejo prav naložiti tovora. Jebajo ga na vsaki meji, čeprav smo v uniji. Jebajo ga policaji vsake države posebej. Jebajo ga omejitve na celi poti. Jebajo ga na razkladanju tovora, sploh če zamudi. Končno je na dolenjki naletel na nekoga, katerega je lahko on jebal.


Jebal ga je z bledanjem ja, dosegel pa čisto nič. Kar je edino pravilno.

Če pospešim in naletim na omejitev, me uslika radar ker je šofer kamiona jebena stranka in mi je blendal, postanem tudi jaz jebena stranka.

Zakaj bi bil - poleg njega - še jaz jebena stranka? Ko ga jebe. Aja, vsi zgoraj našteti. Moj argument v pritožbi na globo da je šofer jebena stranka in sem mu naredil uslugo ne pije vode.

Če je omejitev 60 bom resda vozil kar se da približek tej omejitvi. Kdor pa želi, lahko tudi več.

c23po ::

Dripac, popolnoma se strinjava. Poudarek je na razumevanju (ne pa opravičevanju) psihotičnega stanja šoferdžije.
Računalniki nimajo spominov.

dripac ::

Res je. So pa radarji vsaj na dolenjskih AC deloviščih že kar stalnica in ni najbolj pametno vozit krepko preko omejitve.

denabiker ::

Meizu je izjavil:

... Videl sem že nekaj primerov, ko so na gradbišča postavili radarje nedolgo nazaj, zato se ne zajebavam preveč in vozim tistih 60km/h, ...


Ma jaz še nisem dobil kazni, v večini primerov so fake. Toliko, da prestrašijo ljudi, da zmanjšajo hitrost...

dripac ::

denabiker je izjavil:

Meizu je izjavil:

... Videl sem že nekaj primerov, ko so na gradbišča postavili radarje nedolgo nazaj, zato se ne zajebavam preveč in vozim tistih 60km/h, ...


Ma jaz še nisem dobil kazni, v večini primerov so fake. Toliko, da prestrašijo ljudi, da zmanjšajo hitrost...


Večinoma so fake. Občasno pa tudi ne. Če je fake ali ne pa vidiš šele ko si blizu in je za ukrepanje (če si bil prehiter) prepozno.

c23po ::

denabiker je izjavil:

Ma jaz še nisem dobil kazni, v večini primerov so fake. Toliko, da prestrašijo ljudi, da zmanjšajo hitrost...

Če so samo v 1% primerov pristni, dela statistika proti tebi in boš slej ko prej prestrašen.
Računalniki nimajo spominov.

Meizu ::

Nazadnje vem da sem videl škatlo na gradbišču na AC primorki pri Kalu oziroma takoj po počivališču Ravne. Če je bil fake je bil dober fake, ker je izgledal kar konkretno.

stara mama ::

Meizu je izjavil:


Ampak sem pa ugotovil drugo plat avtocest - neverjetna intoleranca voznikov. Zadnjič sem peljal skozi gradbeno cono na dolenjski AC, kjer je omejitev postavljena na 60km/h. Videl sem že nekaj primerov, ko so na gradbišča postavili radarje nedolgo nazaj, zato se ne zajebavam preveč in vozim tistih 60km/h, tudi če ni nobenega delavca okrog. No ni trajalo dolgo, ko se mi je v rit zalepil en kamjonar in blendal kot nor, potem pa še nek nemc mimo, mi trobi ko zmešan...

To ni dogodek samo iz dolenjske avtoceste.
Tud sam doživel že večkrat. Ob takih primerih si zaželiš, da bi bil radar vsakih 500m.

In ja, komu ne bi dvignal dekla, ko ti začne nek nemc ali avstrijc blendat, na tvoji dnevni relaciji na tvojem domačem terenu.
Če se sam odpravim gor njim počet enako, bojo zelo hitro sankcije...
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Nisem vedel, da radar med konjicami in dramljami sploh deluje, saj sem se veckrat tam peljal med 110 in 115 in ocitno jih taksne krsitve sploh ne zanimajo. Omejitev je 100 km/h. In ta radar je celo pobral najvec kazni.

https://www.celje.info/splosno/najvec-v...


Avto števec kaže pri tej hitrosti okrog 5 do 10 km/h več, kot je dejanska hitrost, potem še zrabljene gume prinesejo kakšen km, mogoče napolnjene na spodnjo mejo in je kotalni R manjši,... in tudi radarji merijo z nekim pogreškom, tako da še tukaj se odbije malo hitrosti, tako da si na koncu pod omejitvijo hitrosti.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

socialec ::

Tiste fake kamere so iz pločevine, niso? Verjetno neke matirane in lakirane, tako nekako? Koliko pa kaj tista reč tehta?

starfotr ::

Same naprave, merilniki - radarji imajo zelo točne meritve. Vendar je zakonodajalec predvidel zelo velike tolerance oziroma korekcije meritve, ki močno presegajo merilno negotovost in ostale napake pri merjenju. V prid potencialnemu kršilcu. Da se v nobenem možnem primeru ne moreš pritožit na tehnično neustezno meritev. Meni je to neumnost. Ker potem se vozi 55-60 namesto 50, vozi se 150 namesto 130. Brez kazni praktično. Neumna poteza zakonodajalca.

Vprašajte se zakaj (ne)vozite po omejitvah. Je to zaradi splošne varnosti (pravilen odgovor) ali je to zaradi radajev in potencialnih kazni (napačen odgovor).

telexdell ::

starfotr je izjavil:

Same naprave, merilniki - radarji imajo zelo točne meritve. Vendar je zakonodajalec predvidel zelo velike tolerance oziroma korekcije meritve, ki močno presegajo merilno negotovost in ostale napake pri merjenju. V prid potencialnemu kršilcu. Da se v nobenem možnem primeru ne moreš pritožit na tehnično neustezno meritev. Meni je to neumnost. Ker potem se vozi 55-60 namesto 50, vozi se 150 namesto 130. Brez kazni praktično. Neumna poteza zakonodajalca.

Vprašajte se zakaj (ne)vozite po omejitvah. Je to zaradi splošne varnosti (pravilen odgovor) ali je to zaradi radajev in potencialnih kazni (napačen odgovor).

V urejenih pravnih državah velja, da v primeru razumnega dvoma kršitelja oprostijo. In če dober merilnik v 99% meri povsem točno in se v le 1% lahko zmoti za nekaj % (mogoče postavitev ali vremenske razmere ali temprature ali napajnaje ali...) potem je enostavneje da se toleranca poveča nad tistih 1% možnih odstopanj meritev in bodo vsi kaznovani. Je pa toleranca 5 km/h ali 5% (Velja, kar je več) tako nizko odstopanje od omejitve da to praktično ne vpliva na varnost. Še posebej, če upravljalci cestnega omrežje in zakonodajalci postavijo omejitve tako, da že upoštevajo tistih 5 km/h v varnosti.

PS Pri nas je pa krivda bolj odvisno komu si blizu kot pa dejanskemu stanju.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

feryz ::

Kakšne čudne probleme imate.
Meni pa res nikoli noben ne trobi ali blenda.
Včasih prižgejo plave luči, to je pa tudi vse, kar fašem od zadaj.

Ok, po pravici povedano mi tudi včasih poblendajo. Ko izginjajo v ogledalu. Nimam pojma zakaj.

stara mama ::

Pa ti si hujši od cobre elf
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

delavec44 ::

dripac je izjavil:

Res je. So pa radarji vsaj na dolenjskih AC deloviščih že kar stalnica in ni najbolj pametno vozit krepko preko omejitve.


Saj so višje nastavljeni. 80 po števcu bi šel komot.

60 na AC je bedarija, še posebej kjer je pas ločen od gradbišča z betonsko pregrado.

predi ::

feryz je izjavil:

Ok, po pravici povedano mi tudi včasih poblendajo. Ko izginjajo v ogledalu. Nimam pojma zakaj.
To sam naredim samo, če se mi nekdo vključi nazaj na vozni pas tik pred nosom brez upoštevanja varnostne razdalje. Poznan manever?

feryz ::

Nope, niti najmanj.

Kaj je to vozni pas? A to je uno, cesta oz. prometni pas za kamione?

socialec ::

So prehitevalni pas, vozni pas in (menda) počasni pas, namen je razviden iz imena.

PunkDude ::

Pa zaviralni pas, pospeševalni pas. In odstavni pas.

feryz ::

Aha aha.
Jaz poznam na ac samo levega. In skrajno desnega, tam kjer so trije pasovi. Ta je ponavadi frej za prehitevanje.

Ok, pa pas namenjen za kamione na dvopasovnicah. Tam ne vozim, ker te lahko radar prime.

fikus_ ::

starfotr je izjavil:

Same naprave, merilniki - radarji imajo zelo točne meritve. Vendar je zakonodajalec predvidel zelo velike tolerance oziroma korekcije meritve, ki močno presegajo merilno negotovost in ostale napake pri merjenju. V prid potencialnemu kršilcu. Da se v nobenem možnem primeru ne moreš pritožit na tehnično neustezno meritev. Meni je to neumnost. Ker potem se vozi 55-60 namesto 50, vozi se 150 namesto 130. Brez kazni praktično. Neumna poteza zakonodajalca.

Vprašajte se zakaj (ne)vozite po omejitvah. Je to zaradi splošne varnosti (pravilen odgovor) ali je to zaradi radajev in potencialnih kazni (napačen odgovor).


Spet nekaj pametuješ brez poznavanja tematike! Za splošno varnost v prometu bi po tvojem morali voziti 0 km/h.
Točnost meritve je odvisna od marsičesa, tudi od postavitve. Zato se pri meritvah odšteje največji možni pogrešek meritve za nek tip radarja.
V tehničnih smernicah za vozila je predpisano, da števec v vozilu ne sme kazati manj od dejanske hitrosti, lahko pa kaže več in tudi tukaj je predpisano, koliko več.
Ko vse to upoštevaš, prideš do meritve in korekcij, ki so osnova za izrekanje kazni.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

starfotr ::

telexdell je izjavil:

starfotr je izjavil:

Same naprave, merilniki - radarji imajo zelo točne meritve. Vendar je zakonodajalec predvidel zelo velike tolerance oziroma korekcije meritve, ki močno presegajo merilno negotovost in ostale napake pri merjenju. V prid potencialnemu kršilcu. Da se v nobenem možnem primeru ne moreš pritožit na tehnično neustezno meritev. Meni je to neumnost. Ker potem se vozi 55-60 namesto 50, vozi se 150 namesto 130. Brez kazni praktično. Neumna poteza zakonodajalca.

Vprašajte se zakaj (ne)vozite po omejitvah. Je to zaradi splošne varnosti (pravilen odgovor) ali je to zaradi radajev in potencialnih kazni (napačen odgovor).

V urejenih pravnih državah velja, da v primeru razumnega dvoma kršitelja oprostijo. In če dober merilnik v 99% meri povsem točno in se v le 1% lahko zmoti za nekaj % (mogoče postavitev ali vremenske razmere ali temprature ali napajnaje ali...) potem je enostavneje da se toleranca poveča nad tistih 1% možnih odstopanj meritev in bodo vsi kaznovani. Je pa toleranca 5 km/h ali 5% (Velja, kar je več) tako nizko odstopanje od omejitve da to praktično ne vpliva na varnost. Še posebej, če upravljalci cestnega omrežje in zakonodajalci postavijo omejitve tako, da že upoštevajo tistih 5 km/h v varnosti.

PS Pri nas je pa krivda bolj odvisno komu si blizu kot pa dejanskemu stanju.


Seveda hitrost vpliva na varnost. Zelo vpliva na varnost. In po nepotrebnem se zvišuje hitrost namesto, da bi bili še bolj ostri.

delavec44 ::

Kje točno se zvišuje hitrost?

stara mama ::

s temi kalkulacijami: eh sej števec laže +5, mal mam zrabljene gume +5, tolerance je tud +5, radarji so nastavljeni mal več +10, ...
Pa še kak dodatni izgovor in prideš na 90 pri omejitvi 50.
Ekologija™ in Trajnost™

fikus_ ::

stara mama je izjavil:

s temi kalkulacijami: eh sej števec laže +5, mal mam zrabljene gume +5, tolerance je tud +5, radarji so nastavljeni mal več +10, ...
Pa še kak dodatni izgovor in prideš na 90 pri omejitvi 50.


Matematika ti ni močna stran!
5+5+5+10 je manjše kot 90-50
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

nejc_nejc ::

fikus_ je izjavil:

stara mama je izjavil:

s temi kalkulacijami: eh sej števec laže +5, mal mam zrabljene gume +5, tolerance je tud +5, radarji so nastavljeni mal več +10, ...
Pa še kak dodatni izgovor in prideš na 90 pri omejitvi 50.


Matematika ti ni močna stran!
5+5+5+10 je manjše kot 90-50


....kak dodatni izgovor... jbg, to spremenljivko si izpustil.:P

fikus_ ::

nejc_nejc je izjavil:

fikus_ je izjavil:

stara mama je izjavil:

s temi kalkulacijami: eh sej števec laže +5, mal mam zrabljene gume +5, tolerance je tud +5, radarji so nastavljeni mal več +10, ...
Pa še kak dodatni izgovor in prideš na 90 pri omejitvi 50.


Matematika ti ni močna stran!
5+5+5+10 je manjše kot 90-50


....kak dodatni izgovor... jbg, to spremenljivko si izpustil.:P


Torej dodaten izgovor je vreden 15km/h?!

Tukaj ste nekateri bolj papeški od papeža! Tisti, ki delajo elaborate in ocene varnosti so precej bolje izobraženi in v tem poslu, tukaj pa pametujete po gostilniško, kako naj bi bilo.
Kaj če bi se vozili kar z 0km/h, bi bilo še najvarneje in še takrat je nevarno, če ti meteorit pade na glavo.
Odstranite se iz prometa in boste poskrbeli za svojo varnost!

Ocena tveganja temelji na še sprejemljivem razumnem tveganju. Na določenih odsekih, kjer se izkaže, da je več nesreč, se dela nova ocena in uredijo dodatni ukrepi za zmanjšanje nevarnosti.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

paradajzos ::

starfotr je izjavil:

Same naprave, merilniki - radarji imajo zelo točne meritve. Vendar je zakonodajalec predvidel zelo velike tolerance oziroma korekcije meritve, ki močno presegajo merilno negotovost in ostale napake pri merjenju. V prid potencialnemu kršilcu. Da se v nobenem možnem primeru ne moreš pritožit na tehnično neustezno meritev. Meni je to neumnost. Ker potem se vozi 55-60 namesto 50, vozi se 150 namesto 130. Brez kazni praktično. Neumna poteza zakonodajalca.

Vprašajte se zakaj (ne)vozite po omejitvah. Je to zaradi splošne varnosti (pravilen odgovor) ali je to zaradi radajev in potencialnih kazni (napačen odgovor).

150 na avtocesti je povsem varno. Isto do 60 v naselju, kjer je omejitev 50. Je pa res da trpijo ljudje s sindromom malega firerja, ki bi želeli lajati na vsakega, ki ni po njihovih pričakovanjih.

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

Fikus
Pa res na prvo žogo trzneš.
Dejstva
Stevec na avtu je podhranjen...
Radar je razen pri < ali = 30 kmh, ponavadi nad omejitvijo

O gumah ter ..... nebi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

fikus_ ::

nejc_nejc je izjavil:

Fikus
Pa res na prvo žogo trzneš.
Dejstva
Stevec na avtu je podhranjen...
Radar je razen pri < ali = 30 kmh, ponavadi nad omejitvijo

O gumah ter ..... nebi.


Se greš neko papeštvo....
Eno so omejitve hitrosti, dodatno pa razmere na cesti in tudi tem se je potrebno prilagoditi. Kaj ti pomaga, da je omejitev na enem ovinku 50km/h, če te pri tej hitrosti odnese ven zaradi poledice!
Torej se je potrebno prilagoditi razmeram na cesti. Če vidiš žogo, pričakuj otroka, ....
Policisti z mobilnimi radarji te lahko ustavijo in kaznujejo za realno prekoračeno hitrost 10km/h pri omejitvi 50 km/h. Tako da si tistih 30km/h potegnil kar od nekam.
Če imaš stare, trde gume, potem se moraš zavedati tega.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

nejc_nejc ::

Tisto za 30 velja, ostalo pa tudi.

delavec44 ::

fikus_ je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Fikus
Pa res na prvo žogo trzneš.
Dejstva
Stevec na avtu je podhranjen...
Radar je razen pri < ali = 30 kmh, ponavadi nad omejitvijo

O gumah ter ..... nebi.


Se greš neko papeštvo....
Eno so omejitve hitrosti, dodatno pa razmere na cesti in tudi tem se je potrebno prilagoditi. Kaj ti pomaga, da je omejitev na enem ovinku 50km/h, če te pri tej hitrosti odnese ven zaradi poledice!
Torej se je potrebno prilagoditi razmeram na cesti. Če vidiš žogo, pričakuj otroka, ....
Policisti z mobilnimi radarji te lahko ustavijo in kaznujejo za realno prekoračeno hitrost 10km/h pri omejitvi 50 km/h. Tako da si tistih 30km/h potegnil kar od nekam.
Če imaš stare, trde gume, potem se moraš zavedati tega.


Skoraj bi lahko rekel, da je prilagajanje vožnje razmeram na cesti bolj pomembno od strogega upoštevanja fiksno postavljenih omejitev hitrosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delavec44 ()

nejc_nejc ::

Skoraj bi lahko rekel, da je prilagajanje vožnje razmeram na cesti bolj pomembno od strogega upoštevanja fiksno postavljenih omejitev hitrosti.

Itak je, samo tema je o radarjih ter njih nastavitvah.

telexdell ::

starfotr je izjavil:



Seveda hitrost vpliva na varnost. Zelo vpliva na varnost. In po nepotrebnem se zvišuje hitrost namesto, da bi bili še bolj ostri.


Če sem malce sarkastičen- med 50 in 60 km/h je razlika v dveh preživelih oz. če voziš 50 jih ob nesrečah umre 8 in je zate to sprejemljivo? Če bi vozil 55 pa bi umrl eden več- to pa zate že ni sprejemljivo?
Že pri 30 km/h umre eden kar je zame že povsem nesprejemljivo. Se je pa treba vprašati, zakaj je tisti umrl. Ali zaradi previsoke hitrosti in posledične voznik ni mogel obladati vozila ali je bil vzrok kak drug.
Pa... če gledaš statistiko je najnevarneše mesto v vsem vesolju postelja. Tam umre največ ljudi, pa se običajno sploh ne premikajo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

blay44 ::

Nekoč, ko bojo s prometom upravljali in nadzirali pametni ludje, bo prišel do izraza stari rek fizikov. Problem predstavlja vsaka sprememba kakršne koli energije! Pol pa omejitve na 100m. Huh.
Pa še ena dogodivščina.
Grem jaz s svojim skirojem po naši glavni cesti proti krožišču na vlak. Pa ena avtomobilska srota boga, vzame mobitel v roke. Policijski parček, ki je ravno izpeljal iz svoje bližnje matične hiše, pa lučke in na njega. Polcajka vdiguje in vije roke proti njemu, po ustnicah sodeč kokodaka in kar vidim njeno notranje zadovoljstvo. Name, ubogega skiraša s prednostjo v krožišči se sploh ne zmenita! Zdej kaj je blo z uno sroto ne vem. Je pa tip že kar po defaultu s frulico v rokah iztopil. Sem misli reč eno, pa sem se držal pregovora starcev. "Če je za polcaja, pol ni čist gladek".

Meizu ::

Jaz imam GTIja pa upoštevam omejitve. Zadaj pa tip z Dacio blenda :|

Lahko bi vozil tudi 130 skozi tisto gradbeno cono, brez problema. Ampak vem da če bi sam bil delavec na tistem gradbišču se ob taki džungli ne bi počutil varno, sploh glede na to, da je recimo že na AC primorki dnevni trend po par sočasnih nesreč. Večje kot so kolone, več je nesreč. Pomoje je to zato, ker enepar Feryz-ev tam vmes med folkom izvaja cobra11(tm) manevre.

feryz ::

Če bi vsi vozili kot Fery, bi bil izplen nesreč, mrtvih in ranjenih v zadnjih 35 letih nula.

starfotr ::

c23po ::

feryz je izjavil:

Če bi vsi vozili kot Fery, bi bil izplen nesreč, mrtvih in ranjenih v zadnjih 35 letih nula.
AAARHG! Še eden, ki podpira Solatkovo teorijo neprilagojene hitrosti...
Ne! Resnica je prav diametralno nasprotna: Ker jih kar nekaj vozi tako kot ti, je izplen takšen kot je. Slab. Če bi vsi vozili po predpisih, bi mrtvih in poškodovanih bilo manj. To bi bilo boljše.
Tvoje cenjene izkušnje srečnega bedaka(*) nabrane na cestah letargične vzhodne Evrope niso merilo, so le nepomembni del statistike. Statistika, nabrana v urejenem delu sveta pravi, da nimaš prav.

(*)Besedo sem uporabil kot bližnjico za prikaz napačnega načina sklepanja, ki ga pišmeuhovsko poizkušaš prodati v tej in podobnih temah. Zdi se, da o možnih posledicah svojega ravnanja nisi sposoben, ali pa sploh nočeš premisliti. Zato težka beseda.
Računalniki nimajo spominov.

fikus_ ::

Še eden, ki ne ve, kaj je prilagojena hitrost. Sem ze pisal; kaj ti pomaga, da se držiš omejitve hitrosti 50 km/h, če v nekem poledenelem ovinku letiš ven, ker nisi prilagodil hitrosti razmeram na cesti.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

c23po ::

Fikus, če to gre name, si popolnoma falil smisel posta. Drži pa tisto, kar si napisal.
S Solatkovo teorijo sem mislil na način premišljevanja: dokler gre, gre, ko zajebeš je očitno, da ni šlo več. Feryz perfektno paše v ta kalup.
Računalniki nimajo spominov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

fikus_ ::

Če nekdo zaradi svoje vožnje razbije samega sebe, ne vidim problema, vsako dejanje ima neko posledico in to lahko pripiše sebi. Če razbije zraven še koga drugega, potem odgovarja za svoje dejanje drugemu in v tem primeru pa lahko "sodimo".
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

starfotr ::

V prometu je velika verjetnost, da nisi sam. Zato tudi imamo predpise in pravila. Tudi taka, kjer nobenega drugega ne ogrožaš. Recimo obvezna čelada in varnosti pas. Da moramo to imeti napisano, samo dokazuje da smo na precej nizki stopnji razvoja.

feryz ::

Bla bla bla.
Šopam prejšnjo soboto od Dunaja proti Gradcu. Rahlo je deževalo. Tempomat na 180 km/h (več noče, jebi ga; prejšnja zafira je imela max 210 km/h na tempomatu).
Opazujem promet, okolico in se dolgočasim. Kar naenkrat začne avto močno bremzati. Pred mano dva pezdeta, ki se, kao, prehitevata.
Počasi jih dohitevam. In kar naenkrat se desni začne obračati in ga zabriše na desno v ograjo, levi pa se zapiči v ograjo na levi in jo začne brusiti in polirati. Najbrž je bila potrebna barvanja.
Prižgem žmigavce in začnem ustavljati. Ustavim vštric, ker je bilo placa dovolj. Vidim da vsi, v obeh avtih, veselo migajo in fiksajo, zato se odpeljem naprej.
Ko sem speljal, sem skušal analizirati situacijo in na koncu moral priznati, da mi ni bilo niti malo jasno, kako sta se mogla nasaditi na tako široki ac, pri tako smešno majhni hitrosti. Dež gor ali dol.
Pezdetje pač, ne moreš nikakor skontati, kaj imajo v bučah.
Bi pa vsakemu pripalil en šamar, ker sta zagotovo, od tistega trenutka dalje, ko so se tja pripeljali policaji, povzročila zastoj in brezvezno čakanje ljudi, da se to odvozla. Dokler policajev ni, še nekako gre mimo.

MaTr1x ::

feryz je izjavil:

Kakšne čudne probleme imate.
Meni pa res nikoli noben ne trobi ali blenda.
Včasih prižgejo plave luči, to je pa tudi vse, kar fašem od zadaj.

Ok, po pravici povedano mi tudi včasih poblendajo. Ko izginjajo v ogledalu. Nimam pojma zakaj.

Zanimivo, meni tudi ni še noben trobil ali blendal. Lahko bi rekel da skoraj v življenju. Noben zaradi moje napake seveda, če sem koga prehitel po desni zanalašč, mi je že poblendal. Pa še to bom od sedaj naprej najprej probal po pravilih z levim smernikom po prehitevalnem pasu. Ampak saj to se ve da je treba v tem primeru počakat, da vsi pred tabo prehitijo vse prikoličarje in tovornjake. No saj v tem primeru jim dam prav, da imajo prednost pred mano, čeprav je vozni še par 100 m prazen. V takih primerih je bedarija prehitevat po desni. Če že, potem če nekdo na povsem prazni ravnini vozi po levi.
Jaz za razliko trobim (blendam sploh ne, ker mi to ne deluje nekaj kar bi zaleglo, kot bi mi v RL eden posvetil s svetilko v oči ali pa bi se mi zadrl v glavo, kaj bolj zaleže?) ostalim, ko delajo napake. Teh je pa pri nas veliko, tako da je kar veliko tega.

predi je izjavil:

feryz je izjavil:

Ok, po pravici povedano mi tudi včasih poblendajo. Ko izginjajo v ogledalu. Nimam pojma zakaj.
To sam naredim samo, če se mi nekdo vključi nazaj na vozni pas tik pred nosom brez upoštevanja varnostne razdalje. Poznan manever?

Jaz pa dobro vem, feryz, očitno si jih prehitel na knap. Če bi jih po levi, ne bi blendali, tako da po desni, po možnosti v povsem škarje.

Za drugo stvar sem pa vprašal našega AI znalca.
-Pomanjkanje znanja
-Pomanjkanje spoštovanja do drugih
-Prehitevanje pod pritiskom (pač eden prehiteva s 100-140, zadaj mu prileti eden s 160-180, jaz bi v takem primeru pospešil in se vrnil normalno na voznega, ostali "ne znajo" pritisniti na plin in potem imaš tudi take primere, da se vračajo 1 m pred tovornjak ali avtobus)
-Slabe vozne navade ali rutina
-Pomanjkanje kaznovanja

Jaz gledam da me med potjo noben ne prehiti in nimam teh problemov. Tudi če me pri 140-160 nekdo prehiti, ta mi ne bo skakal pred nos kot delajo to počasnejši vozniki, ker so malo bolj kvalificirani za vožnjo.
Najbolj problematične so tiste vožnje kjer je še prehitevalni zabasan s 120. To pač ne gre dosti drugače kot da voziš strnjeno kot ponavadi tisti na voznem.

Vozni pas pa jaz kar uporabljam. Tudi če bi vozil 180, izgleda malo čudno, da si na 1-2 km luknji kar lepo na prehitevalnem, češ da prehitevaš enega, ki je 1 km pred tabo. Itak da se pri taki hitrosti ne boš umikal desno v 200-400 m luknje, v 500-1000 m se boš pa le. Če že ne zaradi zakona, pa zaradi tega, ker je vožnja tako bolj udobna (na vsaki strani en pas za buffer) ter nimaš morebitnih problemov če hoče biti kdo še hitrejši. Res, sem imel ene 2 primera, ko me je pri 160 prehitel z 200 po desni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MaTr1x ()

MaTr1x ::

feryz je izjavil:

Če bi vsi vozili kot Fery, bi bil izplen nesreč, mrtvih in ranjenih v zadnjih 35 letih nula.

Če bi vsi ti, ki vozijo 200 po AC (pač praviloma so taki bolj sposobni za vožnjo ter imajo sigurno izpraven avto in gume), vozili 50, 90 in 130, in bi bili na cesti samo taki, pa res ne bi bilo nobenih nesreč.
Saj kako pa bi bile, če bi bili na cesti samo taki, ki znajo voziti ter se vozijo tako počasi, da še teoretično ni nobene možnosti, da se zaletijo med sabo.
Če tako gledaš, če bi bili na cesti (ter v naseljih in izven tudi vsi pešci in kolesarji) sami feryzi, tudi pri 80, 140 in 250 ne bi smelo biti nesreč. Ker hitri vozniki pač ne delajo napak in si pri 250 ne bodo skakali v zelje, pri 140 izven naselij, če je to samo na preglednih ravninah, mimo priključkov pa 90, bi se tudi znali vključiti na cesto, v naseljih bi pa tudi znali prečkati prehod, če bi ti 80 vozniki vozili prilagojeno, da bi zmanjšali pred prehodi na 50, na 30 pa če vidijo ob cesti pešca.

Ampak v naseljih 50 in izven 90 je dobro že zato, da ne strašiš pešcev in kolesarjev. Jaz vem da ko sem peš, da so mi smotani vsi, ki vozijo že 55, na kolesu mi pa tudi ni všeč, če gre kdo čez 90, pa četudi povsem po levem pasu.

Na žalost je tako da 50% voznikov sploh ne zna voziti, 30% jih vozi pa slabo. Zato so omejitve, zaradi slabših voznikov. Ampak ti itak vozijo veliko pod omejitvami, 100 na 130 in 60 na 90, hitri vozniki pa nad omejitvami, tako da te naše omejitve so bolj neka priporočljiva sredina kot pa dejansko omejitve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MaTr1x ()

c23po ::

feryz je izjavil:

Bla bla bla. ...

- Rahlo je deževalo.
- Vozil si 180 km/h, opazoval okolico in se dolgočasil.
- Zafira je začela močno(!) bremzati, dokler si jih počasi(?) dohiteval.

Zavedati se teh dejstev in niti ne pomisliti, da bi tudi sam lahko bil vsaj del vzroka za njihovo napačno ravnanje je mojstrstvo. Mojster Yoda je amater. Habemus Feryz!
(Kje si sedaj, Solatko, da ga poučiš kaj je vse narobe z njim!?!)
Računalniki nimajo spominov.

feryz ::

A si kdaj vozil s tempomatom?
A veš kakšno varnostno razdaljo drži pri taki hitrosti? Ogromno, če slučajno ne veš.

Več možnosti je za to, kar sta storila. Prva je telefon in druga je spanje, se pravi da kinkneš za trenutek. Pa mogoče še kak motilec v avtu.
Glede na to, da so bili oboji otovorjeni za na dopust, so te možnosti dokaj realne.

Legon ::

paradajzos je izjavil:

starfotr je izjavil:

Same naprave, merilniki - radarji imajo zelo točne meritve. Vendar je zakonodajalec predvidel zelo velike tolerance oziroma korekcije meritve, ki močno presegajo merilno negotovost in ostale napake pri merjenju. V prid potencialnemu kršilcu. Da se v nobenem možnem primeru ne moreš pritožit na tehnično neustezno meritev. Meni je to neumnost. Ker potem se vozi 55-60 namesto 50, vozi se 150 namesto 130. Brez kazni praktično. Neumna poteza zakonodajalca.

Vprašajte se zakaj (ne)vozite po omejitvah. Je to zaradi splošne varnosti (pravilen odgovor) ali je to zaradi radajev in potencialnih kazni (napačen odgovor).

150 na avtocesti je povsem varno. Isto do 60 v naselju, kjer je omejitev 50. Je pa res da trpijo ljudje s sindromom malega firerja, ki bi želeli lajati na vsakega, ki ni po njihovih pričakovanjih.




fizika ti sporoča, da si bedak.

delavec44 je izjavil:

fikus_ je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Fikus
Pa res na prvo žogo trzneš.
Dejstva
Stevec na avtu je podhranjen...
Radar je razen pri < ali = 30 kmh, ponavadi nad omejitvijo

O gumah ter ..... nebi.


Se greš neko papeštvo....
Eno so omejitve hitrosti, dodatno pa razmere na cesti in tudi tem se je potrebno prilagoditi. Kaj ti pomaga, da je omejitev na enem ovinku 50km/h, če te pri tej hitrosti odnese ven zaradi poledice!
Torej se je potrebno prilagoditi razmeram na cesti. Če vidiš žogo, pričakuj otroka, ....
Policisti z mobilnimi radarji te lahko ustavijo in kaznujejo za realno prekoračeno hitrost 10km/h pri omejitvi 50 km/h. Tako da si tistih 30km/h potegnil kar od nekam.
Če imaš stare, trde gume, potem se moraš zavedati tega.


Skoraj bi lahko rekel, da je prilagajanje vožnje razmeram na cesti bolj pomembno od strogega upoštevanja fiksno postavljenih omejitev hitrosti.


Omejitve določajo maksimalno dovoljeno hitrost na danem nestu. Zdaj ali razmere zahtevajo, da voziš manj, mora presodit voznik. Izkušnje iz prometa žal kažejo, da presoja voznikov pogoto šepa, zato so omejitve nujne, da se zagotovi minimalne varnostne standarde.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

Legon ::

feryz je izjavil:

Če bi vsi vozili kot Fery, bi bil izplen nesreč, mrtvih in ranjenih v zadnjih 35 letih nula.


Res je, če bi vsi samo gobcali tako kot ti, potem ne bilo nereč. Žal morajo nekateri dejasnko tudi na cesto.

feryz je izjavil:

Bla bla bla.
Šopam prejšnjo soboto od Dunaja proti Gradcu. Rahlo je deževalo. Tempomat na 180 km/h (več noče, jebi ga; prejšnja zafira je imela max 210 km/h na tempomatu).
Opazujem promet, okolico in se dolgočasim. Kar naenkrat začne avto močno bremzati. Pred mano dva pezdeta, ki se, kao, prehitevata.
Počasi jih dohitevam. In kar naenkrat se desni začne obračati in ga zabriše na desno v ograjo, levi pa se zapiči v ograjo na levi in jo začne brusiti in polirati. Najbrž je bila potrebna barvanja.
Prižgem žmigavce in začnem ustavljati. Ustavim vštric, ker je bilo placa dovolj. Vidim da vsi, v obeh avtih, veselo migajo in fiksajo, zato se odpeljem naprej.
Ko sem speljal, sem skušal analizirati situacijo in na koncu moral priznati, da mi ni bilo niti malo jasno, kako sta se mogla nasaditi na tako široki ac, pri tako smešno majhni hitrosti. Dež gor ali dol.
Pezdetje pač, ne moreš nikakor skontati, kaj imajo v bučah.
Bi pa vsakemu pripalil en šamar, ker sta zagotovo, od tistega trenutka dalje, ko so se tja pripeljali policaji, povzročila zastoj in brezvezno čakanje ljudi, da se to odvozla. Dokler policajev ni, še nekako gre mimo.


I will take stories that never happened for 500 points.

Moram pa reč, da je močno zaviranje med tem ko se počasi približuješ nečemu, vsekakor povsem nov idiotizma, ki ga je človek sposoben izustit. Kako zjebane bremze moraš imet, da se ob močnem zaviranju zgolj počasi pribiližuješ nečemu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Polžja vožnja pri ustavljanju pred semaforjem (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15717700 (14111) Ahim
»

Optimalna vožnja 1.0TSI (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12626828 (23705) fikus_
»

Poraba goriva glede na težo

Oddelek: Loža
275560 (4299) Blinder
»

Hypermiling oz. varčna vožnja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13632384 (29004) Domobrancek
»

Proizvajalci avtomobilov prirejajo statistike o porabi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
18340164 (31243) nekikr

Več podobnih tem