Forum » Loža » Moped, težava s štartom.
Moped, težava s štartom.
strictom ::
Govora je o Tomosovem APNu 6. Zdaj sem pred kratkim zamenjal celotno mašino, frgazer je ostal isti. Prejšna mašina je letnika '85 tale zdaj pa '92 (Razlika je v 6 in 12V liniji). Zamenjal sem tudi bat z enim L42.
Problem pa nastane ko hočem zadevo zakurblat. Vžge normalno ampak kotda bi držal gas do konca. Nabije obrate do konca v trnutko. Zajla za gas ni prekratka.
Mogoče kdo ve kaj bi lahko blo narobe?
[EDIT porpavljeno iz "z štartom" v "s štartom"]
Problem pa nastane ko hočem zadevo zakurblat. Vžge normalno ampak kotda bi držal gas do konca. Nabije obrate do konca v trnutko. Zajla za gas ni prekratka.
Mogoče kdo ve kaj bi lahko blo narobe?
[EDIT porpavljeno iz "z štartom" v "s štartom"]
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
- spremenilo: Stepni Volk ()
#000000 ::
Da nimaš kake hude mašine (kak TT kit) če zajla ni prekratka, si garant kej zašuštral s uplinjačem=fergazar med samim sestavljanjem, mal poglej plovec / dize / nastavitve za (štantGas ) *o kaki izrazi* no pa še batek in iglo poglej da ni kej dvignjeno. To so moje mladoletniške izkušnje mogoče sem kej pozabu, ampak tukaj nekje bi mogu skor bit keč. ps. mogoče ga tud kak preužig zaje.... kako se to štela pa nimam pojma (baje se plošča on štroma obrača) nism pa 100% ) Srečno. LP
strictom ::
Hmmm. Diza je zaki, štangas je na najmanj, Igla pa vse je vredo. Da bi plošča za štrom bla malo zasukana pa bi ga predvžig jebal? Sam je možno da bi zarad tega nabil obrate do konca?
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
AndrejS ::
Morda se je igla zataknila, morda celo plovec v uplinjaču.
Nekaj z upljinjačom ne štima, ker drugače ne more dobit toliko goriva da nabije obrate
Nekaj z upljinjačom ne štima, ker drugače ne more dobit toliko goriva da nabije obrate
#000000 ::
Joj upam da nam mimo vseku, ampk se mi zdi ko smo menjal bate kubikažo al pa samo Lbate not dajal, da je blo treba iglo spustit, da ni dobil tolko benzina notr. Ker če dač nazaj stari cilinder in bat, bo spet špilalo kokr je treba. To je isto, kot če nebi mel pravih driverjev za grafo če me zastopiš. LP
K0K0 ::
Pa ma motor pri polnih obratih kej moči al takoj crkne ko hočes spelat?
Kako reagira ko dodaš gas?
Kako reagira ko dodaš gas?
HyperKiller ::
Tak pojav se dogaja tut, ko ti zmanka bencina. Sicer nevem zakaj, ampak se.
Če ste menjali bat, se pravi lastnosti motorja, potem se je treba igrat z frgazerjem, ja.
Glede štroma pa: Da, tisti dve tuljavi ki sta (vsaj na automatiku) prišraufani pod magnet s tremi vijaki, se s le-temi tudi malce prestavlja. "Platine" naj bi šle narazen, ko je bat čisto pri vrhu.
Če ste menjali bat, se pravi lastnosti motorja, potem se je treba igrat z frgazerjem, ja.
Glede štroma pa: Da, tisti dve tuljavi ki sta (vsaj na automatiku) prišraufani pod magnet s tremi vijaki, se s le-temi tudi malce prestavlja. "Platine" naj bi šle narazen, ko je bat čisto pri vrhu.
Pri Microsoftu uspešno izrezujejo varnostne luknje.
Thomas ::
Jagru ga daš ustrelit, hudiča. Samo nevarne so tele gare, drugega nič.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Daedalus ::
Hja, če nabija obrate in nima moči - pol ti verjetno kje pri fergazerju (kako je tesnilo?) zrak vleče v cilinder. Še en simptom tega je, da motor crkne, ko daš gas.
Eh, moped je že čisto zabavna reč...če je voznik vsaj malo pri ta pravi in če bremze dejansko delajo
Eh, moped je že čisto zabavna reč...če je voznik vsaj malo pri ta pravi in če bremze dejansko delajo
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
strictom ::
Zrihtano. Una varjanta ki drži zajlo pri ročki je bla malo zataknjena in je skozi dajala gas do konca. Sprostil, malo popilil pa dela kot more :P
Hvala vseeno :)
Hvala vseeno :)
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
JakobS1 ::
Res nevem kam nej uvrstim tole, nekej se je zgodilo z mojim automaticom, ko sm se vozu dol po klancu je ugasnu potem ,ko sm ga pa probau zakurblat ni šlo ,ker je bil kurbel čisto trd sm probau na silo zakurblat samo je blo pretrdo. Kurbel pride do dna ,če ga večkrat z roko nahitro potisnm dol.Aja pa kurbel je rahlo nagnjen naprej in me res skrbi kaj je narobe
DimmniBurek ::
Če je bil kurbel čisto trd, ti je zaribal. Če se zdaj premika, potem zna bit, da bo nekaj časa še delalo.
Fora je da ko se bat pregreje, se raztegne in se zašteka-zato je bil kurbelj trd. Ko se ohladi, zna spet vžgat in delat, samo verjetno se ti bo hitro spet pregrel.
Zakaj se to zgodi? Verjetno si pozabil narest mešanco?
Fora je da ko se bat pregreje, se raztegne in se zašteka-zato je bil kurbelj trd. Ko se ohladi, zna spet vžgat in delat, samo verjetno se ti bo hitro spet pregrel.
Zakaj se to zgodi? Verjetno si pozabil narest mešanco?
There Is No Stronger Drug Than Reality
amigo_no1 ::
Pri 2T motorju je mazanje zelo omejeno pri zaprtem plinu, verjetno se je peljal tako dalj časa navzdol.
Govorim za stare mopede, ki nimajo ločenega rezervoarja za mazalno olje motorja (bat, cilinder) (ne menjalnika).
Govorim za stare mopede, ki nimajo ločenega rezervoarja za mazalno olje motorja (bat, cilinder) (ne menjalnika).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
DimmniBurek ::
Good point! Zna bit, vmes bi moral vsake tolk časa dodat mal gasa, da podmaže.
There Is No Stronger Drug Than Reality
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tomos ne vžge (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23412 (3955) | hojnikb |
» | Apn6 izpuh (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16276 (12706) | oo7 |
» | 2 taktni motor ne vžge navodilaOddelek: Loža | 6415 (5727) | hojnikb |
» | Problem (z uplinjačem/fergazerjem)Oddelek: Loža | 12747 (10713) | Martin Krpan |
» | Kosilnica na nitko ne vžgeOddelek: Loža | 21456 (20633) | Fifty6 |