Forum » Programiranje » FreeType2 in Direct3D 9
FreeType2 in Direct3D 9
Shinobi ::
Pozdravljeni!
Mene pa zanima, ce se je kdo ze ukvarjal s FreeType2 in DirectX 9? Problem je v tem, da bi rad imel v naprej rendrane gylphe v eno samcato texturo, poleg tega pa bi rad se vzporedno obdrzal kerning infromation (razmik med crkami, npr.: "Tj" in "qj"). Obstaja polno nekih bitmap font builderjev in kaj jaz vem cesa se se ne spomnijo, ampak samo textura ni dovolj.
FreeType2 sicer zna rendrat v texturo, ampak samo gylph po gylph. Se pravi ce bi rad 256 ASCII znakov bo mi naredil 256 textur.
Napisal sem si Doom3 font loader ali tam takisto ni nobenega kerninga, vsi fonti so bolj ali manj mono pitch ali pa so pac zalepljeni. Poleg tega ima se eno veliko napako: naredi ti 256x256 texture, tako da so nekateri fonti v teh texturah in podobne finte. Tako je lahko crka "A" v texturi st. 2 in crka "z" v texutri st. 3. Samo neki nepotrebni filtri in kaj jaz vem kaj se. 512x512 ali pa 512x256 textura bi bila cisto dovolj za en celi font face. Pa da nebo kiri s 256x256 omejitvijo prleto leta 2006. I don't care pa niti ni to bitno.
Moj problem je, da ne vem kako naj iz TTF naredim datoteko s texturo in kerning informacijo, ki bi jo potem takoj nalozil v FreeType2 in Direct3D. FreeType2 ima ogromno funkcij pa ne vem kaj naj si z njimi zacnem, nebi pa rad odkrival tople vode.
Mene pa zanima, ce se je kdo ze ukvarjal s FreeType2 in DirectX 9? Problem je v tem, da bi rad imel v naprej rendrane gylphe v eno samcato texturo, poleg tega pa bi rad se vzporedno obdrzal kerning infromation (razmik med crkami, npr.: "Tj" in "qj"). Obstaja polno nekih bitmap font builderjev in kaj jaz vem cesa se se ne spomnijo, ampak samo textura ni dovolj.
FreeType2 sicer zna rendrat v texturo, ampak samo gylph po gylph. Se pravi ce bi rad 256 ASCII znakov bo mi naredil 256 textur.
Napisal sem si Doom3 font loader ali tam takisto ni nobenega kerninga, vsi fonti so bolj ali manj mono pitch ali pa so pac zalepljeni. Poleg tega ima se eno veliko napako: naredi ti 256x256 texture, tako da so nekateri fonti v teh texturah in podobne finte. Tako je lahko crka "A" v texturi st. 2 in crka "z" v texutri st. 3. Samo neki nepotrebni filtri in kaj jaz vem kaj se. 512x512 ali pa 512x256 textura bi bila cisto dovolj za en celi font face. Pa da nebo kiri s 256x256 omejitvijo prleto leta 2006. I don't care pa niti ni to bitno.
Moj problem je, da ne vem kako naj iz TTF naredim datoteko s texturo in kerning informacijo, ki bi jo potem takoj nalozil v FreeType2 in Direct3D. FreeType2 ima ogromno funkcij pa ne vem kaj naj si z njimi zacnem, nebi pa rad odkrival tople vode.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | image/png .......(prikaz!!)?Oddelek: Izdelava spletišč | 1151 (1042) | Ziga Dolhar |
» | Omejitev hitrosti CD-roma v LinuxOddelek: Operacijski sistemi | 1207 (969) | Pithlit |
» | Fonti v linuxuOddelek: Operacijski sistemi | 1095 (1066) | Phoebus |
» | Linux / ATI Radeon / problem z driverjiOddelek: Operacijski sistemi | 1743 (1560) | ahac |
» | Word pisave v OpenOffice(Linux)?Oddelek: Programska oprema | 1218 (1095) | der_Alte |