» »

Geforce Winfast A400 GT THD ojoj kaj naj naredim !!!???

Geforce Winfast A400 GT THD ojoj kaj naj naredim !!!???

DR4G0N ::

ok tole se mi je zgodilo :

prvič sem jo lepo kupu v trgovini JAE delala mi je okoli 1 mesec pa je cist crknala
potem sem jo poslal na servis v jae sem cakal 2 tedna pa sem jo dobil nazaj koncno
jo dam noter mi dela 1 teden pol se mi pojavijo cudni artefakti cez cel ekran pa crkne SPET !
jo pošljem nazaj na servis in RABIJO 1 MESEC PA POL pa jo končno danes poštar pripejla nazaj jo dam noter IN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VSE JE VIJOLCNE BARVE :( :( kaj naj naredim
ker to je noro vsakic kr neki crkuje oni pa ne znajo zrihtat :( a se to da kk popravt al bom mogu it gor direkt pa se razdret da bom znoru da ne morem normalno delat za šiht pa to da nonstop morm it enmu dosadnemu kolegu aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa za znoret

prosim ce slucajno kdo ve ce se da tole tk zrihtat brez da bi jo dal na servis ce ne pac bom gor nesu sam prosim ce lahko kdo pomaga tk


hvala

lep pozdrav

boštjan ::

boš moral kar gor nest,mislim pa da ti nonstop pokvarjeno nazaj pošiljajo.menjajo bios od grafe in to je to,grafa pa je verjetno defektna.Če pa so jo meli mesec pa pol pa so že skoraj 45dni prekoračli,čekiraj datum,ker po tem datumu ti bi morali dat novo.
NF7-S,2500+@2200MHz,MSi 5900SP,LCD Philip 190X6,Maxtor DM+9 120GB SATA,
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek

Pyr0Beast ::

Zahtevaj denar nazaj ...
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

SodVina ::

Pa ima pravico zahtevati denar nazaj?

Se opravicujem ,da si sposojam temo, ampak zanima me, kaksne so pravice potrosnika v primeru, da ima svoje blago na servisu prakticno cel cas garancije. Torej se zadeva pokvari, je na servisu cca 40(torej manj kot 45) dni, dela dan dva, mogoce kak teden, se spet pokvari in je na servisu spet 40 dni, spet dela kak teden, pa spet ista pesem...

Ali ima potrosnik pravico zahtevati denar nazaj, podaljsanje gar. roka, ali menjavo izdelka? Pa prosim ne dajat odgovorov "na pamet".

lp,
SodVina

varlecijus ::

Jaz bi jim je.. vse po spisku!!;(( ;(

dolfi ::

Ma pravico zahtevati denar nazaj ali pa za menjavo artikla. Če ti artikla ne uspejo popravit v določenem času (okol 40 dni) ti morajo dat novga ali pa v najslabšem primeru vrnat denar.
Js sem kupo plato dela 1 mesec ok, pošljem nazaj pod garancijo jo "popravijo", zmontiram v kišto prižgem in dela isto kot prej, jo pošljem nazaj in zahtevam novo isto tako. Plata dela dva tedna pa crkne, pokličem v firmo se RAZFUKAM in mi rečejo da mi bodo vrnili denar.

SodVina ::

pa tako lepo sem napisal:
... kaksne so pravice?....
... na servisu cca 40 (torej manj kot 45) dni...
... prosim ne odgovorov "na pamet"...

dejte malo brat fantje, no!

DR4G0N ::

bom jih danes poklical pa se zmenu z njimi sam na lep nacin ne bo slo ker nonstop palamudijo svoje ubistvu jih bom poklicu pa bom sel v ljubljano pa jim direkt dal grafo v roke pa še težil na na koncu upam da bo to vse OK. ja potrosnik ma ku*c kaj pravic sam vseeno se splaca razpizdit po telefonu in direkt tam

hvala za vaša mnenja :)

Lep Pozdrav

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DR4G0N ()

AndrewSmith ::

Ti si placal novo,delujoco grafo in ne popravljeno.
Osebno pejdi tja pa zahevaj menjavo isti trenutek,.
1)Venice3200/DfiUltraD/2x512UltraX-BH5/X800Xl/LG DVDRW/Seagate320Gb
2)3xTechnics1210MK5/FinalScratch/DJM600/SennheiserHD25/
2xProel15A@250rms/1xB&C 15"@750rms

boštjan ::

da bi v neogled noso blago na servis ne gre.mislim,da 2X v garancijskem roku,pol pa ti morajo dat novo z novo garancijo.tudi ko dobiš blago iz garancije,ti morajo podaljšat garancijo za tolko,kolikor so meli v garanciji izdelek.Preneste si ta zakon-varstvo-potrosnikov pdf in čtajte 20.člen.
NF7-S,2500+@2200MHz,MSi 5900SP,LCD Philip 190X6,Maxtor DM+9 120GB SATA,
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: boštjan ()

DR4G0N ::

Hvala Boštjan tole pa bo kr pomagalo mislim ko bom sel gor bom sporti tole skupiru pa jim mal pokazu tam okol drugače sem pa uspel vzpostavit kontakt z tržnim inšpektorjem in je reku da ce se mislijo se naprej tk zabavat da bojo imeli probleme

mislim 1. ko sem dal jo na servis je bila grafa neposkodovana (oblika grafe) 2.dal sem orginal skatlo zravn pa vse 3.bil sem prijazen do serviserjev in čakal da jo zrihtajo (zdej ne bom več)

in tukaj grejo slabe točke za njih

1.poštar mi je pripelu paket... paket je bil tak KOT DA BI GA IZ LJUBLJANE PA DO VELENJA BRCAL...... 2.nc nisem dobil zravn samo bel zbrcan paket pa noter grafo v neki vrečki
3. ALLOOOOO KER MI JE DOL SKRUŠU A400GT zlat napis iz grafičnega hladilnika sam risi so take (cela grafa je totalno zrisana) to sem danes zjutri odkril ko sem jo dal vn pa se mi je zedlo da tam neki fali pa dam dol orginalno sliko iz googla od moje grafe ja ves da fali napis na moji grafi
mislim ej zakaj mi uničujejo grafo se bolj kot je ....)

juter zjutri bom poklical na servis in zahteval njihovga šefa zdej je pa DOST !

Hvala se enkrat vsem

Boštjan še enkrat hvala za tist dokument :)

Lep Pozdrav

Pyr0Beast ::

Aja, uničl jo niso :)
To menjajo grafe iz servisa, tiste, ki so ble pokvarjene zrihtajo in dajo naprej.
Glede škatel. Jst tut ene nisem dubu nazaj ;((
Gremo na inšpekcijo, se nas bo dost nabralo?
Frend kupu 9500-crklna-garancija>škatla +špili +vse kar je blo zraven-dobi "novo" 9500-crkne-dobi 9600 navadno (v računu pa piše xt)-crkne-dobi 9600XT-proda da ma mir, s tem da iz servisa ni nikoli nč dobil razen vrečke :)
Aja, pa zapiš si serijske in zahtevaj vse račune, k ti jih on da. Tistga od prej lahko pa sam skopira pa nč druzga.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

boštjan ::

fantje zakaj nosite vso kramo na servis,samo pokvarjeno blago v embalaži,najbolje tisti ki si jo kupo.ko pa sprejmeš blago iz servisa pa dobro poglej,če ni ki skrampana oz. poškodovana,ker če ti davajo drugo,ti morajo dat novo NOVO!!!!
NF7-S,2500+@2200MHz,MSi 5900SP,LCD Philip 190X6,Maxtor DM+9 120GB SATA,
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek

Yamasaki450 ::

He he... isto sm jest caku po dva mesca da sm dubu novo sta mi ze dve crknle:D zdej pa spet cakam da dobijo 7800gs:D
DFIUltra-D,AMD64 3200+@2700mhz,2GB SamsungUCCC DDR540,MSI7600GT,Audigy4,NEC90GX2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
486896 (5439) Seljak
»

Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
529267 (6689) St235
»

graficna kartica in garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
576008 (5091) IvoJan
»

Zamenjava izdelka in najem izdelka in potrosniki in zakoni

Oddelek: Loža
244051 (3776) goba
»

kaj sledi po 45 dneh od uveljavitve garancije? (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
754806 (3582) cpu

Več podobnih tem