Forum » Zvok in slika » LCD TV World Of Vision (iz Hoferja)
LCD TV World Of Vision (iz Hoferja)
astromaus ::
Pozdravljeni!
Upam, da sem vprašanje zastavil v pravi del foruma.
Zanima me, ali je kateri od vas že imel možnost preizkusiti ponujeni LCD televizor World Of Vision, ki ga za nekaj manj kot 400 kSIT ponujajo v Hoferju? Glede na to, da ima Samsungovo plato, dve leti garancije, 40 inch premera, se mi cena ne zdi pretirana.
Kaj menite vi?
LP
Upam, da sem vprašanje zastavil v pravi del foruma.
Zanima me, ali je kateri od vas že imel možnost preizkusiti ponujeni LCD televizor World Of Vision, ki ga za nekaj manj kot 400 kSIT ponujajo v Hoferju? Glede na to, da ima Samsungovo plato, dve leti garancije, 40 inch premera, se mi cena ne zdi pretirana.
Kaj menite vi?
LP
- spremenilo: Stepni Volk ()
Zako ::
Po mojem mora bit kar dober, saj je to očitno samsungov TV (narejen za OEM trg).
Tu mas pa dodaten info:
WoV
Uradna stran
Nemski forum
LP
p.s. Po Zakonu o gospodarskih druzbah (ZGD-1): Če ti izdelek ni vsec, lahko vrnes izdelek v 8 dneh od nakupa in ti morajo vrnit denar (samo prej se rajsi pozanimaj, če ti vrnejo denar ali ne).
LP
Tu mas pa dodaten info:
WoV
Uradna stran
Nemski forum
LP
p.s. Po Zakonu o gospodarskih druzbah (ZGD-1): Če ti izdelek ni vsec, lahko vrnes izdelek v 8 dneh od nakupa in ti morajo vrnit denar (samo prej se rajsi pozanimaj, če ti vrnejo denar ali ne).
LP
Zako je zakon!!!
Ziga Dolhar ::
> p.s. Po Zakonu o gospodarskih druzbah (ZGD-1): Če ti izdelek ni vsec, lahko vrnes izdelek v 8 dneh od nakupa in ti morajo vrnit denar (samo prej se rajsi pozanimaj, če ti vrnejo denar ali ne).
?????????????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????
https://dolhar.si/
Vikking ::
Točno, ampak z utemeljenim razlogom oz. če se dober zlažeš tud velja. Vendar so tudi cake, kjer mora bit izdelek vrnjen v originalni embalaži etc.. etc.. Če so kulker tujk vredi trgovina in se jim gre za vsakega kupca ne komplicirajo, če se jim pa jebe... pa te bojo hotl okol prnest.
Ziga Dolhar ::
(T)Here we go again ...
astromaus: ob takelih trditvah sogovornike prosi, naj ti podajo točen link do zakona in določbo, na katero se sklicujejo.
astromaus: ob takelih trditvah sogovornike prosi, naj ti podajo točen link do zakona in določbo, na katero se sklicujejo.
https://dolhar.si/
Ndrej ::
Jaz osebno ne bi nič kupoval v Hoferju. Kakor sem slišal imajo servis poštiman tako slabo, oz. ga sploh nimajo.
Yossarian ::
Ziga Dolhar, kaj misliš, kdaj se bo to nehalo? Ljudje, že nevemkolikokrat je bilo rečeno, da to o osemdnevnem roku velja le v primeru, da gre za nakup na daljavo(prospekt, preko telefona, po internetu ipd.). Če greš v trgovino, je to odvsino samo od dobre volje prodajalca. Zakaj je tako? Ker imaš v trgovini možnost napravo preizkusit, medtem ko jo pri nakupu na daljavo ne moreš in tako ne veš, če ti bo naprava oz. izdelek odgovarjal. Ljudje, mi, ki to razlagamo, se bomo počasi utrudili od tega in imam občutek, da bo marsikateri ostal z dolgim nosom na koncu.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
conrad ::
Ma daj, ne bluzi. V osmih dneh imaš čisto zakonsko urejeno pravico, da vrneš izdelek nazaj, seveda nepoškodovan in v originalni embalaži. Trgovina ti je dolžna vrniti denar nazaj. To sem že večkrat tudi sam uspešno opravill. Seveda je druga stvar, če se ne znaš primerno obnašati in nadiraš prodajalca, potem ti bo že znal zatežiti, če je prave sorte.
Za nakupe na daljavo (internet, telefon) pa velja 15 dnevni rok, do katera lahko vrneš izdelek nazaj in si opravičen do povrnitve denarja. Tudi to sem že preizkusil na lastni koži...
Za nakupe na daljavo (internet, telefon) pa velja 15 dnevni rok, do katera lahko vrneš izdelek nazaj in si opravičen do povrnitve denarja. Tudi to sem že preizkusil na lastni koži...
Ziga Dolhar ::
edenpač: definitivno ne do 22:20:53 :-).
conrad nam bo postregel z edu-linkom, ane?
conrad nam bo postregel z edu-linkom, ane?
https://dolhar.si/
alum ::
@conrad:
Tvoje besede so protislovne!
in
Ali so po novem prodajalci nad zakonom?
Sicer pa ZVPot v 43. členu pravi naslednje:
Tako, da ne nakladaj.
Tvoje besede so protislovne!
V osmih dneh imaš čisto zakonsko urejeno pravico, da vrneš izdelek nazaj
in
Seveda je druga stvar, če se ne znaš primerno obnašati in nadiraš prodajalca, potem ti bo že znal zatežiti, če je prave sorte.
Ali so po novem prodajalci nad zakonom?
Sicer pa ZVPot v 43. členu pravi naslednje:
Pri prodaji blaga po pošti ima potrošnik pravico, da v osmih dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe.
Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v osmih dneh po prejemu se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Tako, da ne nakladaj.
conrad ::
Ja mnogi prodajalci so žal nad zakonom. Pustimo točno ta določen problem, ampak če bi tedensko kupoval več ducat izdelkov v več ducatih računalniških trgovinah, bi mi še kako verjel na besedo.
Glede vrnitve blaga pa sem že povedal, da sem v praksi že vsaj 10-15 vrnil izdelek in dobil nazaj denar. Zakon gor ali dol.
Glede prek interneta, sem pa tudi že vrnil robo nazaj in to po 10 dnevu, sicer ne tehnično robo ampak knjigo, ampak to ne igra vloge...
Glede vrnitve blaga pa sem že povedal, da sem v praksi že vsaj 10-15 vrnil izdelek in dobil nazaj denar. Zakon gor ali dol.
Glede prek interneta, sem pa tudi že vrnil robo nazaj in to po 10 dnevu, sicer ne tehnično robo ampak knjigo, ampak to ne igra vloge...
gorazdt ::
Fantje, lahko vam povem da Hofer vrne denar, ce ti izdelek ni vsec. To sem osebno preveril (sicer v Avstriji) ko sem jim vrnil nek USB TV Tuner. V principu, sploh ne komplicirajo
ka pa vem
Ndrej ::
wakum, katero verzijo (leto) zakona pa to bereš. Jaz iz prečiščene verzije 9.9.2004
Bom citiral iz prečiščene verzije:
Pogodbe sklenjene na daljavo:
43.č člen
(1) Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v petnajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri pogodbah o življenjskem zavarovanju, sklenjenih na daljavo in pogodbah sklenjenih na daljavo, ki zadevajo osebna pokojninska zavarovanja, je ta rok 30 dni. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
ter še če podjetje ni dalo zraven vse potrebne podatke (kar je pri pogodbah sklenjenih na daljavo večino tako):
4) Če podjetje ni v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena tega zakona, traja rok za odstop od pogodbe tri mesece. Ta rok začne teči pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. S potekom tega roka ugasne pravica potrošnika, da od pogodbe odstopi.
Bom citiral iz prečiščene verzije:
Pogodbe sklenjene na daljavo:
43.č člen
(1) Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v petnajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri pogodbah o življenjskem zavarovanju, sklenjenih na daljavo in pogodbah sklenjenih na daljavo, ki zadevajo osebna pokojninska zavarovanja, je ta rok 30 dni. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
ter še če podjetje ni dalo zraven vse potrebne podatke (kar je pri pogodbah sklenjenih na daljavo večino tako):
4) Če podjetje ni v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena tega zakona, traja rok za odstop od pogodbe tri mesece. Ta rok začne teči pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. S potekom tega roka ugasne pravica potrošnika, da od pogodbe odstopi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ndrej ()
Yossarian ::
Conrad, kaj ti naj rečem? Pravzaprav pa si si že sam odgovoril, ko si rekel, da se ti znaš obnašat do prodajalcev, jaz pa po tvojem mnenju ne. Če pa bi vsaj malo prisluhnil drugim ali hotel prebrat tisto, kar res piše in ne tisto, kar je voda na tvoj mlin, bi ugotovil, da jaz nisem trdil, da se ne da izdelka vrnit v določenem roku. Sem pa dodal zelo pomembno malenkost, da je to namreč pri nakupu v trgovini odvisno od prodajalca in zato si pravilno ugotovil, da je treba imet primeren nastop. Pa še enkrat bom napisal: ni pa dolžan tega sprejet nazaj, medtem ko je pri nakupu na daljavo dolžan sprejet nazaj. Kar pa se tiče embalaže, pa je tako, da te mora prodajalec pri nakupu na daljavo obvestit, da mora biti izdelek vrnjen v originalni embalaži, posledično pa to tudi pomeni, da mora biti embalaža takšna, da se pri normalnem odpiranju ne poškoduje tako, da ni več uporabna. Ker če je takšna, si je prodajalec sam kriv in bo moral sprejet izdelek tudi v neoriginalni embalaži, seveda pa nepoškodovan.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
conrad ::
Ja oprosti, če sem te užalil, ni na tebe osebno nič letelo. Zgleda, da sem se tudi uštel glede zakona. Povedal sem samo, kako je bilo pri meni v praksi, zato sem domneval, da je pač to zakonsko tako urejeno. Vem za mnogo primerov, kjer je kupec arogantno pristopil pri vrnitvi kupljene robe in je imel potem težave. Kot sem že povedal jaz do sedaj še nisem doživel, da bi me zavrnili. Očitno so potem trgovci dojeli, da je kupec kralj in mu gredo pač na roko. Glede 15 dnevnega roka vrnitve pa imjao očitno nelatere online trgovine samoiniciativno tole urejeno, ker prek svetaknjige si v petnajstih dneh upravičen do vrntve denarja, če ti roba ni všeč
aljazh ::
Glede 15 dnevnega roka vrnitve pa imjao očitno nelatere online trgovine samoiniciativno tole urejeno, ker prek svetaknjige si v petnajstih dneh upravičen do vrntve denarja, če ti roba ni všeč
Nič ni "samoiniciativno", pač pa:
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v petnajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. [...]
43. člen ZVPOT
klemen22 ::
Pa kaj je zdaj to. BOste govorili o TVju ali o zakonih. Damn.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Yossarian ::
conrad, oproščeno ti je
Klemen22, tvoje vprašanje je zelo na mestu. :)
Klemen22, tvoje vprašanje je zelo na mestu. :)
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 38249 (3218) | tomaz- |
» | Vračilo blaga preko spletne trgovine (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Kaj kupiti | 39567 (25324) | scipascapa |
» | Izkušnje s spletno trgovino pcplus? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10762 (9776) | Schrei |
» | Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23411 (14793) | RejZoR |
» | Vračilo blaga, kak je zdaj po zakonu?Oddelek: Kaj kupiti | 2474 (2149) | steev |