» »

Kam nesti v comshopu kupjeno blago za garancijo?

Kam nesti v comshopu kupjeno blago za garancijo?

jan01 ::

Dober dan
Pri comshopu sem kupil eno stvar, sprašujem pa kako in kje naj uveljavljam garancijo(pri njih kupljena stvar)

JOKER ::

Odnesesš v tebi najbližjo Comtronovo trgovino.
Če pa je ni v bližini, potem pa najbolje preko kurirske pošte zadevo poslat na njihove stroške seveda v Maribor na Titovo, če se ne motim.
________________________________________________________
Ka te češ ....

AndrejS ::

Com-shop .... Želim ti srečo pri uveljavljanju garancije...

JOKER ::

Zakaj ????
A imaš slabe izkušnje ?
________________________________________________________
Ka te češ ....

bajsibajsi ::

"Com-shop .... Želim ti srečo pri uveljavljanju garancije..."

Enako... Or may the force be with you... Oziroma drugace... pa bodi mal "nasilen"...>:D

Boeing ::

Obilo sreče, zdravja in veselja v 200... ups, ne v 2006 ampak pri uveljavljanju garancije v comtronu. Ko kupiš robo tam, se pač sprijazni s tem, da so previsoke cene in si brez garancije.

Mlacom je lahko comtronu za vzor glede reševanja garancij.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

brodul ::

Pri meni je bilo ravno obratno.


comtron je lahko vzor Mlacomu
Pretending to be a mature adult is so exhausting.

bobby ::

ej poglej na garancijski list, kje popravljajo zadeve, kdo je pooblaščenio servis. če boš nazaj poslal bojo oni poslal na servis in servis nazaj v comšop in potem do tebe

POGLEJ NA GAR LIST, gor morajo bit pooblaščene servisne točke oz pooblaščeni servisi za ta tvoj produkt.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

madmitch ::

V Ljubljani je njihov posvečeni "servis" v BTC. Iz lastnih izkušenj ti povem, da boš potreboval obilo pomirjeval, saj boš v nasprotnem primeri v hudih skušnjavah, da bi zadavil bitje, ki sedi tam. Crknila mi je grafična Radeon 9250. Po dveh tednih trdega dela in mušnih raziskavah ter testiranjih so ugotovili, da je kartica hin. Ko sem prišel po novo, mi je pajac hotel podtakniti neko drugo, ki ima ventilator, česar nisem hotel in obenem trdil da moje nimajo (bila je na polici 10 metrov stran). Malo je manjkalo, da ga nisem za uho odvlekel do police. Podobno se je dogajalo z bratovim Laptopom. Skratka, stran od njih.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

Talula ::

Tudi jaz imam dobre izkušnje. Vedno vse potekalo brez težav.

madmitch: jaz bi bil vesel, če bi dobil radeona z aktivnim hlajenjem, ker je bil ravno to največkrat razlog za defekte - pregrevanje.

Talula ::

Jan: lahko bi napisal za katero stvar se gre.
Drugače pa kot so pisali predhodniki. Če je serviser za omenjeno stvar Comshop, jo pač nesi k njim, če pa ni, pa nesi direktno na uradni servis in boš privarčeval kakšen dan. Če pa je ta servis daleč, pa vseeno nesi v Comshop, saj imajo poslovalnice po celi Sloveniji.

odklop99 ::

Servis v Com-Shopu deluje SUPER, se zmeri so mi vse ugodili, samo prijazen pristop moraš imeti!

Ne pa vi k mislte da ste boga za jajca prjel in se takoj neki pizdite!!! (nekateri)


Lp

AndrewSmith ::

Servis v Com-Shopu deluje SUPER, se zmeri so mi vse ugodili, samo prijazen pristop moraš imeti!

Res je....meni so vedno takoj porihtali vse.Sam za pijacko jim pustis,pa je :D
Samo vseeno ne kupim vec nic tam....ker trgovina in njihovi kompi so qurc!!!!
1)Venice3200/DfiUltraD/2x512UltraX-BH5/X800Xl/LG DVDRW/Seagate320Gb
2)3xTechnics1210MK5/FinalScratch/DJM600/SennheiserHD25/
2xProel15A@250rms/1xB&C 15"@750rms

Zgodovina sprememb…

madmitch ::

Odklop: načeloma sem strašno prijazen do ljudi na drugi strani pulta, ker ni to nič drugega kot njihovo delo. Ergo, če bom jaz prijazen do njih, bodo najverjetneje tudi oni do mene (razen v primeru višje sile; izpad sexa, tisti dnevi, tečen otrok...). Ko pa po vsej prijaznosti, strpnosti in potrpežljivosti, oni na drugi strani začne z aroganco, vsevednostjo in vzvišenostjo me mine vsako potrpljenje. In ravno to se mi je nekajkrat dogodilo v tem servisu, da ne omenim, da so njihove komponente tiste, ki so bile največkrat na servisu.
Za pjačko, ja pa jade, eno okol uha, ne pa za pjačko. Naj si jo najprej zasluži s prijaznostjo in uslužnostjo.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

Irmscher ::

Nikol več tja!
Sm dal monitor lcd LG na servis, so ga prvo poslali v Maribor, potem pa 2 tedna ležal v Ljubljani, vodja servisa Šašo Pilinger pa mi zatrjeval, da ga še niso dobil nazaj iz Maribora. Parkrat sm klicu v Mb, dobim serviserja, razišče in ga najde v Btcju v skladišču, brez podstavka. Še isti dan sem šel po monitor v BTC, serviser v MB pa mi poslal podstavek po pošti.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5914262 (7484) solatko
»

Spletna trgovina Comshop (izkušnje...) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
14423009 (9633) Ganon
»

Mimovrste garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
529247 (7644) St235
»

Comtron - težave z garancijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
788731 (5235) St235

Comtron in garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
838055 (6536) Mr.B

Več podobnih tem