» »

Hitrost LCD-ja in osveževanje...

Hitrost LCD-ja in osveževanje...

1
2
»

Stratus ::

Uff, stratus66 gre v jok in na drevo, pa še igrače je pozabu s sabo nest:D.
Ok, se bom drugič bolj potrudil s svojimi posti da nebom izpadel lolek:P
Nije žvaka za seljaka !

A ma kdo žvečilni :)

Poldy ::

Ali je možno, da bi windows prepričal, da kljub LCDju dvigne osveževalno frekvenco na 100Hz? Ker sklepam, da bi potem bilo precej manj utripanja, a precej večji 'ghosting', oz. kako temu pravite...

Azrael ::

Če boš naredil to (se da) ti bo LCD monitor lepo spisal: Out of specifications in to bo vse oz. kakšen lowe end model bo samo ostal temen.
Nekoč je bil Slo-tech.

BluPhenix ::

Prav ne gre a?

Glej LCD je narejen da dela na 60-70Hz osveževalni frekvenci in v tem rangu deluje. Če mu zvišaš osveževalno ne zvečaš ghostinga oziroma ne dosežeš praktično nič, razen da ti monitor ne dela (kot je že rekel Azrael). Ghosting je odvisen od odzivnega časa.

Zakaj bi se ghosting zvečal nimam pojma.. če gledaš film, ki ima 24slik/sekundo in monitor osvežuje z 70Hz ali 100Hz je isto, kapiš?

Še vedno pa mi ni jasno, kje vidiš ti utripanje pri LCDju...
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

jRk0 ::

to mu je ostalo od crtja =)
You fuck up once, you loose two teeth.

bf4ed ::

jRk0 rofl>:D

Poldy ::

Ha

Ja poglej, če bi računalnik sliko hitreje osveževal, bi bilo premikanje katerekoli stvari čisto tekoče, vendar bi za sabo puščala sled, verjetno precej dolgo pri hitrih gibih.Če pa rač. osvežuje sliko počasi, se pri hitrem gibu miška 'pojavlja' na cm ali 2 po monitorju, sled pa ni tako očitna... mogoče sem se z 'utripanjem' narobe izrazil.

Se spomnim dooolgo nazaj, ko sem dobil boljši monitor - osveževanje namesto 60, 100Hz. Mi je bilo najbolj to všeč, da se stvari premikajo tekoče oz. zvezno, pri LCDju pa tega spet ni več.

BluPhenix ::

To, da se je premikalo bolj tekoče ni bilo odvisno od osveževanja, ampak od boljšega monitorja.Jaz na 193p ne opazim nič takšnega o čemer ti pišeš, seveda je nastavljen tako da je čim bolj prijeten za gledat. Stvari se čisto lepo zvezno premikajo, brez kakšnega zatikanja, je pa prisotnega nekaj fhostinga. Sicer je pa tudi možnost, da mene to ne moti.

Še vedno mi ni jasno zakaj misliš, da če bi na LCDju osveževal z 100Hz namesto z 70 Hz da bi bila slika bolj tekoča? Pri filmih ebi bilo razlike, pri igrah tudi ne, pri čemu bi bila pri premikanju oken po desktopu?

Še enkrat pri LCDjih ne dela problemov osveževanje (kot pri CRTjih) ampak odzivni čas in tega ne moreš popravit z osveževanjem. Skratka ne se igrat z osveževanjem na LCDju, ker ne boš nič dosegel, če ti LCD ki si ga lastiš ne ustreza kupi drugega ki ti, to je edina rešitev.

EDIT:
precej dolgo pri hitrih gibih

Zakaj bi bila pri višji hitrosti osveževanja sled daljša? al če imaš višjo hitrost osveževanja, potem se ti stvari premikajo hitreje? Če porabiš od točke A do B 1 sek, bo neglede od osveževanja ghosting enako dolg. Pač če bo vsak FPS dvakrat osvežilo (namesto enkrat) ne bo učinek nič drugačen, ghosting bo ostal isti, pač piksel bo le še enkrat dobil informacijo kam mora pridet ampak zato ker mu še enkrat poveš kam mora it še ne pomeni da bo tja prej prišel.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Zgodovina sprememb…

SasoS ::

Poldy še vedno meša refresh rate in odzivni čas ;)
Poglej, če imaš refresh naštiman na 60Hz, računalnik sliko obnovi vsakih 16.6ms. Takrat pošlje novo sliko monitorju (no, pošilja jo skos, po vrsticah, ampak v tem času pride spet do iste vrstice). CRT monitor ima odzivni čas ~1ms se pravi je sprememba vrstice vidna takoj. LCD pa ne in rabi še dodatnih 10,15 ali celo 25ms da osveži vrstico po tem ko jo osveži že računalo. Če višaš refresh rate s tem nisi naredil nič ker LCD ne more dohajati sprememb. Ghosting vidiš zato ker je čas da se pixel ugasne večji od tistega da se prižge...tako se nov pixel že prižge ko stari še ni čisto ugasnil. Znebiš se ga kvečjemu z nakupom boljšega monitorja in ne višanja refresh rata ker na to sploh nima vpliva :D

Poldy ::

Nič ne mešam no... je jasno. Izdelovalci LCD so morali nekako najti kompromis med osveževanjem in odzivnim časom.

Bom dal glasbeni primer:
Jaz-računalnik, klavir-lcd. Če tipko hipoma pritisnem in spustim, se bo še nekaj časa slišal zvok (nekakšna odzivnost klavirja). Ok. Želimo igrati hitro melodijo, vendar nočemo, da se toni prekrivajo. Če bom zato igral bolj počasi (nižje osveževanje - 60Hz) do prekrivanja tonov ne bo prišlo. Če bom igral hitro, bom pritisnil že četrto ali peto tipko, še preden bo prva izzvenela (slišalo se bo vseh pet tonov - ghosting).
In kar mene moti je to, da bi rad hitreje igral, ker me zaradi pavz med toni (zaradi počasnega igranja) bolijo ušesa. Vendar je vprašanje, kako bi se potem vse skupaj slišalo.
:D :D
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

@ osveževenje monitorja

Oddelek: Strojna oprema
131215 (863) Cange
»

Koliko FPS?

Oddelek: Igre
293173 (2625) Tac20
»

Igranje na najvišji ločljivosti

Oddelek: Novice / Grafične kartice
454408 (3198) Suli
»

zakaj je LCD bolj zdrav (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
557120 (5804) trs
»

17" lcd vs. 19" lcd - bistvene razlike?

Oddelek: Zvok in slika
222272 (1759) Grey

Več podobnih tem