» »

Hitrost LCD-ja in osveževanje...

Hitrost LCD-ja in osveževanje...

strani: « 1 2

Poldy ::

Torej, obstajajo LCDji ki imajo hitrost 'ne vem česa' od 12 do 4ms. To si predstavljam kot odzivnost ekrana. V windows pa lahko nastaviš frekvenco osveževanja, vendar le ali 60 ali 75Hz.

Ali sta ti dve vrednosti kako povezani? Če bo sedaj super hiter LCD, bom lahko dal na 85 ali 100Hz?

Hvala.

Mr.B ::

Veš to je tako kot bi rekel da imam v igri 100fps-jev, pa mi jih bo moj ultra hiter LCD izrisal....?
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

Poldy ::

No, ali obstaja monitor, kjer lahko nastaviš osveževanje na 85Hz, pa da se vse poklapa.

Mr.B ::

Kaj boš s tem pridobil ?
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

TribesMan ::

Nekateri tukaj ocitno mislijo da so sposobni videti razliko med 60 in 85 slikami v sekundi... (smeh)

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

ReBi ::

tu se ne gre za to kolk slik vidiš, ker vemo, da jih noben ne vid več kot 50. tu gre le za kakovost slike pri hitrem gibanju.

Poldy ::

Pri monitorju se to takoj opazi (razlika med 60 in 85). Če slučajno ne vidiš utripajoče slike pri 60Hz, poglej mimo monitorja, tako da boš sliko videl le v kotičku očesa. Jaz to opazim, tudi če buljim naravnost v monitor, zato me to zelo moti... verjemi, kaj bi imel od tega, da bi ti tukaj lagal.

Aja, sploh pa ni to, kar me zanima. Namreč, v čem je fora, da v windows nastavljaš ali 60, ali 75? ALi lahko tudi več? ima to kakšno povezvo z odzivnostjo LCDja?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldy ()

Matev ::

osveževanje z 60 slikami v sekundi vidiš na klasičnem monitorju kjer slika dejansko 60x na sekundo utripne

pri LCD-ju tega ne vidiš ker je slika statično osvetljena in e 60x na sekundo zgolj obnovi z novimi podatki

BluPhenix ::

pri CRT monitorjih pomeni 60Hz, da žarek prepotuje od levega zgornjega kota do desnega spodnjega 60x v eni sekundi, torej se vsak "piksel" osveži 60x v sekundi, vendar se ne vsi hkrati, ampak zaporedno, en za drugim, zato je vidno utripanje slike.

pri LCD monitorjih pomeni 60Hz, da se cela slika osveži 60x na sekundo.

LCDmonitorji imajo navadno fiksno frekvenco osveževanja in z večanjem le-te nad 70Hz ne boš kaj dosti pridobil, to niso CRT monitorji.

Poldi, mislim, da je Tribesman govoril o FPS (frames per second), se pravi koliko krat grafična osveži sliko, ne pa o osveževanju monitorja.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Poldy ::

Hvala, vse to mi je jasno, zanima me le, kakšna je , če je, povezava med odzivnostjo LCDja in osveževanjem, ki se ga nastavi v win.

Mr.B ::

Odzivnost LCD monitorja je definirana. Izbolša se z večanjem kontrasta ter svetlobe.
Pri odzivnosti monitorja pa ne pomaga.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

frudi ::

Hvala, vse to mi je jasno, zanima me le, kakšna je , če je, povezava med odzivnostjo LCDja in osveževanjem, ki se ga nastavi v win.

bolj slaba. gre za dva različna pojma... ki pa se vendarle nekoliko prekrivata :)
osveževanje pomeni, kolikokrat na sekundo se bo slika zamenjala, pri LCDjih tipično 60x na sekundo. odzivnost pa pomeni, kako hitro se bo to zgodilo.
je pa res, da sta pri novejših monitorjih tipično ta časa (torej čas med dvema osvežitvama in čas odziva na osvežitev) precej podobna (tudi 4ms monitorji imajo v večini okoliščin odzivnost 10+ ms)
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Poldy ::

Recimo da ima monitor odzivni čas 10ms. Torej, da zamenja 1 sliko, potrebuje 10ms. Če sedaj računalnik hoče to sliko zamenjati 60x, monitor za to opravilo porabi 600ms, ostalih 400ms pa počiva (če se to dogaja v eni sekundi)? Potem bi lahko imel osveževalno frekvenco 100Hz, pa bi se ravno izšlo?

frudi ::

ja, ampak to niti nima neke strašne veze. tudi če se piksel ne uspe obrniti do končnega stanja, preden dobi že nov signal za spremembo, to ne moti delovanja monitorja, le učinek razmazanosti slike se poveča.
problem pri tvojem razmišljanju je le ta, da imaš odzivni čas monitorja za konstanto - to pa ni! odzivni čas je zelo odvisen od razlike med začetnim in končnim stanjem piksla, tako da prehod iz črne v belo ni enak prehodu iz črne v temno sivo. pri večini matrik je black-white prehod najhitrejši, grey-to-grey pa lahko tudi do parkrat daljši; izjema so nove hitre PVA/MVA matrike, kjer so grey-to-grey prehodi hitrejši.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Mr.B ::

Pa ena razlika je če je vga ali dvi vhod...
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

Spajky ::

Poldy, precitaj si po Net-u (in starejših revijah ala Monitor in Bug), kako delujejo LCD-ji, pa ti bo marsikaj jasno. Tako boš tudi ugotovil, da "poceni" (predvsem pod 150kSit) LCD-ji (njihova matrica) v resnici ne morejo prikazat več kot 18-bit barve /ne nasedat marketingu o "zillion collors" in "Milisecond" zmožnostim!/.

Oni dražji se rabijo za DTP in podobne stvari in lahko prikažejo resnične "true Color - 24-bit) barve, ma vdarijo po žepu pošteno ... Pol se pa je za vprašat, zakaj nastavljat 32-bit rezolucijo v Winsih in igrah 32-bit teksture ter več kot 75Hz osveževanje pixlov (ne slike!) in metanje dnarja za uberAless superduper grafo, če nimaš LCD-ja za 200 čukov ali dobrega Flat 19˝CRT monitorja ... :D
Zgodovina je zgodovinopisje in NE resnica - zgodovinarji
pa razlagalci zgodovinopisja in vemo, kdo ga piše - torej
revizija zgodovine NE obstaja, le interpretacije!

frudi ::

Spajky, kak konkreten link z dokazi, da sedanje S-IPS in PVA/MVA matrike uporabljajo samo 18-bitne barve? še v vsakem koliko toliko modernem (starost < 2 leti) bolj podrobnem članku o LCDjih sem namreč prebral, da samo hitre TN matrike uporabljajo 18-bitne barve, S-IPS/PVA/MVA pa 24-bitne; in tudi vsak resen test LCDjev, kjer barve preverjajo s kolorimetri je pri slednjih pokazal bistveno boljšo reprodukcijo barv kot pri TNjih.
da to piše v starejših revijah, mi ne pove kaj dosti - nekoč je vse razen TN bilo pregrešno drago, tako da ne vem ali sedaj v to kategorijo "poceni" monitorjev spadajo samo TN ali tudi ostali tipi matrik.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Poldy ::

Res sem nekaj časa nazaj (ne vem 2-3mesece, mogoče več) bral v reviji monitor... test večjih lcd-jev, ki naj bi imeli 'pravilne' barve. Res je tudi to, da so bili vsi čez 200k sit.

Spajky, tudi jaz bi bil vesel, če imaš mogoče kak link.

Spajky ::

IMHO el.Matrika za pixel je 24-bit (3barve po 8bit), vendar od tega je 3x2 control bita, tako ostane prikaz (24-6) 18-bit, če pa se hoče še transparency control, pa ostane 16-bit, kar je čisto zadost za običajnega Janeza. Za true color 24 prikaz pa je matrika 32bit-6contol-2transparency control=dejanski true color. Obstajajo pa tudi za RockFelerje celo matrike 36-bit ... money money money.

Tak nekako, lahko se pa tudi motim, ker razvoj kar šiba, sam vseeno traja, da pride v naše trgovine za spodobno ceno. Prov enega konkretnega linka glih zdej pri roki nimam glih ... 8-)
Zgodovina je zgodovinopisje in NE resnica - zgodovinarji
pa razlagalci zgodovinopisja in vemo, kdo ga piše - torej
revizija zgodovine NE obstaja, le interpretacije!

Spajky ::

Evo Tipičen primer enega oglaševanja v neki reviji (skrito zavajanje kupcev!) : 2 zelo podobna po karakteristikah 21˝monitorja npr.: NEC 2170 in "profi" 2180 SpectraView (oba kao 16M colors), prvi ni označen=consumer (prikaz dejanski ni 24-bit) je več kot pol cenejši od drugega, ki ima dejansko tudi prikaz na ekranu true_Colours in stane 350k (brez DDV!). 19˝ enaka bi recimo bila tretjino cenejša in 17˝ še kako četrtino dalje ali nekaj podobnega ... 8-)
Zgodovina je zgodovinopisje in NE resnica - zgodovinarji
pa razlagalci zgodovinopisja in vemo, kdo ga piše - torej
revizija zgodovine NE obstaja, le interpretacije!

Mr.B ::

Kupiš 21" CRT pa nimaš nobenih problemov...
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

Dead_Eye ::

ljudje, preveč komplicirate, osebno ne vidim razlike med Samsungoma 913N pa 193p... Ne vem čemu bi rabil TRUE SUPER FRUFRU colors, ker se mi zdi slika na 913N, ki ima 8 bitov al nekja takega lepša kot na 19"trinitron...

poldy ne kompliciraj, vbistvu pri LCD-jih ne moreš nastavit osveževanja več kot 75, kar pa itak nima veze, ker med 50 in 75 ni razlike. Osveževanje pa itak nima veze z odzivnim časom...
The one and only

TribesMan ::

Če smo že pri odzivnem času in osveževalni frekvenci... Kako je lahko ekran z 4ms sploh kaj boljsi od ekrna z 16ms odzivnim casom? Preprost izracun namrec pove da pri osvezevalni frekvenci 60Hz, ki je tipicna za vse LCDje, ekran prejme podatke o novi sliki na vsake 16ms... torej kaksne cudeze dela 4ms ekran?

Meni osebno je veliko bolj pomenben pravilen prikaz barv, kot pa hitro osvezevanje.

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

zbogi ::

fora je da dejanske meritve odzivnosti pri recimo 4ms ekranu pokazejo da je pravi čas tam od ~25ms do ~10ms, tistih 4ms je zgol idealizirano stanje, ki ga v praksi ni pričakovati.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zbogi ()

Poldy ::

Aha, torej LCDji ne glede na 'super hitro' odzivnost še vseeno ne morejo prikazati več kot 75 slik na sekundo, kar je zelo malo.

Pa tisti, ki imate LCD, kako to, da vas to ne moti. Lepo se vidi, če skrčiš okno po x smeri, potem pa spodnji drsnik pomikaš levo in desno - črke, ki se premikajo zelo utripajo.

Pa ne me vzeti, da kompliciram, pa vendar naj bi bil LCD boljši od CRT, ker ne utripa, v bistvu je pa še slabše.

zbogi ::

aha, če maš kak tekst na kontrastni podlagi, ala črn tekst na beli podlagi in scrollaš, maš vse razmazan, če premikaš okno, maš vse razmazan, v streljačinah, na hitro premakneš miš, vse razmazan, ampak vsi pravijo da je bol ostra slika (kao) in da je bolj zdravo za oči (kao).
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

RC14 ::

Pa tisti, ki imate LCD, kako to, da vas to ne moti. Lepo se vidi, če skrčiš okno po x smeri, potem pa spodnji drsnik pomikaš levo in desno - črke, ki se premikajo zelo utripajo

Saj ne bereš teksta, ko premikaš miško ane? :D . Sicer pa tud ne utripa kaj dosti , vsaj pri meni ne. Drugače pa se hitro navadiš.

Glede slik na sekundo, itak jih človeško oko ne zazna več kot pa ene 35-45, tko da je tistih 60 oz 70 slikic čisto dovolj, če te to mogoče skrbi. Drugače pa imam jaz naštimano na 70Hz in ne na 60.


Lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RC14 ()

Dead_Eye ::

jao, pa ne toliko komplicirat. Redko kakšen se najde ki bi šel z LCD-ja nazaj na CRT. To pove vse...
The one and only

frudi ::

TribesMan, preberi si še enkrat, kaj sem gori napisal o razliki med osveževalno frekvenco in odzivnostjo.

razlika med 4 ms in 16 ms LCDjem je v tem, da bo 4 ms po tem, ko prejme signal za spremembo slike, to storil hitreje kot 16 ms model. to pomeni, da bo slika od takrat, ko se vsi piksli postavijo v končno stanje, do takrat, ko se mora ponovno osvežit, statična; in statična slika na LCDju zgleda super :). na počasnejšem monitorju bo ta čas krajši oziroma se piksli sploh ne bodo uspeli postaviti v končno stanje, ko se bodo že morali spet spremeniti. posledica je bolj razmazana slika.

zbogi, pretiravat tudi ni treba - 4 ms monitorji imajo pri večini prehodov odzivni čas ~10 ms, 8 ms pa tam nekje ~12 ms (to govorim za TN matrike)
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Poldy ::

Torej samo v windowsih znižam osveževanje na 25Hz ali celo manj, pa slika ne bo več zmazana.:D

Očitno je LCD (zaenkrat) primeren le za Autocad, office in podobno, če pa brskaš internet, veliko premikaš okna ali celo pogledaš kak filem, je še vedno boljši CRT (z osveževanjem nad 100Hz). Ker kar se pa tiče katodne cevi in sevanja, pa mislim da pri novejših >2000 monitorjih ni problema.

Jaz delam na obeh, tako LCD in CRT, pa imam občutek, da sem od LCDja bolj utrujen.

frudi ::

Torej samo v windowsih znižam osveževanje na 25Hz ali celo manj, pa slika ne bo več zmazana.

razmazanost slike je posledica počasnega odziva lcdja na osvežitev slike, ne pa časovne razlike med dvema osvežitvama. kot vam skušam že ves čas vtupit v glavo, frekvenca osveževanja nima veze z odzivnim časom!
ne vem več, a ste eni res tako trdi...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Azrael ::

CRTji so zgodovina, pri življenju jih drži samo še profi fotografija in ostale stvari, kjer je pravilna reprudukcija barv izredno pomembna.

Primerki, ki vidijo razliko med 100 in 150FPS (po možnosti na katodniku, ki dela ves čas s 85Hz), njim je to pač opravičilo, zakaj so ogromen kup denarja zmetali za grafo.

Spodoben LCD ne razmaže slike v CoD 1&2, NFS Underground, MW in podobnih hitrih igrah. Oziroma kar jo že nimaš časa opaziti. Skratka, ko si enkrat na LCD, poti nazaj na CRT navadno ni več.
Nekoč je bil Slo-tech.

RC14 ::

se čisto strinjam. Ko sem prešaltal iz CRT na LCD, mi je bilo par dni tk čudno vse, ko se navadiš, ni več poti nazaj.



Lp

krneki ::

Jaz sem prešaltal na LCD, ker bi mi 24" velika CRT krava zlomila mizo ;)

Drugače me pa še vedno motijo razmazane črke, če zvezno scrollaš po straneh.

Poldy ::

razmazanost slike je posledica počasnega odziva lcdja na osvežitev slike,... ...frekvenca osveževanja nima veze z odzivnim časom!

Sem pa res zabit. Računalnik spreminja sliko na zaslonu 75x v sekundi. LCD se mora 75x v sekundi odzvat na to zahtevo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldy ()

frudi ::

ja. monitorjeva slika se bo 75x (tipično 60x pri lcdjih) na sekundo spremenila. od odzivnosti monitorja pa je odvisno, kako hitro se bo slika vsakokrat preklopila iz prejšnjega v novo stanje.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Azrael ::

Moram pripomniti še to, če se slika ne spremeni, LCD ne riše vsakokrat nove slike kot CRT, ampakdrži statično sliko ves čas in zato ni trepetanja slike, kot pri CRT, kjer je trepetanje slike vedno prisotno in je potem odvisno od frekvence osveževanja ali se opazi.

Enako tudi, če se smo del slike spremeni, ostali pa ne, nespremenjen del ostane statičen.

Po drugi strani tudi poganjanje CRT monitorja na najvišjih osveževalnih frekvencah za določeno ločljivost v praksi ni priporočljivo, ker se slika večinoma že razmaže in/ali deformira (odvisno od kvalitete in starosti monitorja). Takrat je tudi poraba elektrike in obraba vgrajenih komponent največja (gretje).
Nekoč je bil Slo-tech.

Mr.B ::

En 19" CRT porabi ravno toliko kot kvaliteten 19" LCD. Zato ni nikjer več reklama kako so ekološko bolj karkoli že...
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

frudi ::

Mr.B... mogoče najboljša (ne-profi) monitorja svoje velikosti:
Philips 109P40 (19" CRT) - 120W
Samsung SyncMaster 970P (19" LCD) - 36W
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

TribesMan ::

Mr.B bluziš da se kr kadi. Poleg frudijevga primera naj ti še jaz povem nekaj stevilk. 17" CRT Nokia 447x Pro 105W, 22" CRT Mitshubishi 2020u 160W, 18" LCD Compaq TFT8030 39W, 24" LCD Dell 2405FPW 68W...

V kakšni firmi kjer imas 100+ ekranov se prehod na LCDje ze konkretno pozna na racunu za elektriko...

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Mavrik ::

Glejte... pri LCDjih, ki slike NE osvežujejo in je slika statična, kot je že bilo razloženo, zato osveževalna frekvenca več nima nekega pomena. Edino kar še pomeni je da pač grafična pošlje sliko monitorju 60-krat v sekundi, le-ta pa spremeni samo tiste piksle, ki so se od prejšnje slike spremenili.

Odzivni čas pa v večini primerov pove, kako dolgo rabi en piksel, da pride od največje osvetljenosti ("bele") do minimalne osvetljenosti ("črne"). Fora pa je, da od enega vmesnega stanja do drugega (torej od "sive" do "sive") lahko traja precej dlje časa. In ker ti zelo redko imaš na monitorju med igrami popolnoma osvetljene ali zatemnjene piksle, zna biti tu problem ker proizvajalci to redko navajajo.
Ravno zaradi odzivnega časa ti vidiš sled po ekranu, ker se piksli ne morejo dovolj hitro prilagoditi novemu stanju.
The truth is rarely pure and never simple.

darkolord ::

Glede slik na sekundo, itak jih človeško oko ne zazna več kot pa ene 35-45

ugh, kolikor se spomnim jih zazna več sto, tisto kar je okol 30 je sam, kolk more bit, da sekvenco slik vidimo kot tekoče gibanje
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

krneki ::

Koliko slik na sekundo zazna človeško oko oziroma možgani je zelo odvisno kaj gledamo. Če je iz ene sliko na drugo itn. zelo malo sprememb, je dovolj tudi 1 fps in nihče ne bo opazil razliko med 1 fps in 200 fps, če pa stvar zelo dinamična je pa tudi 200 fps premalo. Iz tega tudi izhaja, da bolj kot je slika ostra (v ostri je več detajlov kot v megleni), več fps potrebujemo, da je slika tekoča, ker zaznavamo več sprememb iz ene slike v drugo. Vse to in še več zanimivosti piše na 100fps.com v faq sekciji.

darkolord ::

Koliko slik na sekundo zazna človeško oko oziroma možgani je zelo odvisno kaj gledamo.

Tisto drugo drži, tole pa ne ravno... Ko gledaš TV, še ne pomeni, da tvoje oči oziroma možgani takrat zaznavajo smo tistih 24-30 fps, ampak samo, da tisto sestavijo skupaj v gibanje. Če bi za dvestotinko sekunde vmes nekaj prikazal, bi še vedno to videl
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

krneki ::

Mogoče se nisem dobro izrazil v prevem stavku, ker vse kar je sledilo je pojasnilo tega.

Če bi za dvestotinko sekunde vmes nekaj prikazal bi to zaznal, le če se zadosti razlikuje od prejšne in naslednje slike.

BluPhenix ::

V bistvu ti tega nebi zaznal, možgani bi to registrirali, ampak nebi dojeli stvari kot del filma. Temu se reče subliminirana sporočila. Vsake toliko recimo daš med filmom napis kokice in ga prikažeš med drugimi frejmi. Večina ljudi tega sploh ne opazi (manjši del opazi utrip slike) in potem se ti nekako porodi volja do kokic.

Meni osebno je tudi pomembnejši prailen prikaz barv, ker delam precej z grafiko. in med 193 in 930 je razlika in to precejšnja, če je ne opaziš pomeni, da te ne briga. Seveda je treba LCDje pred uporabo dobro skalibrirati, ker delujejo malo drugače kot CRTji, ki kažejo skoraj pravilno sliko že "out-of-the-box".

poldi (ne vem če sem pravega napisal), če imaš pri delu z LCDjem večje probleme kot z CRTjem pomeni, da imaš slabo nastavljenega, ali imaš napačno nastavljen brightness, še večja verjetnost je da imaš slabo nastavljen contrast. Jaz imam recimo na 193p kontrast na 50, brightness pa nikoli več kot 20. S temi nastavitvami sem lahko tudi po 12 ur za monitorjem brez problemov, kar za CRT ne morem reči.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

darkolord ::

V bistvu ti tega nebi zaznal, možgani bi to registrirali

oči bi to "zaznale", šele potem možgani ;)
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

BluPhenix ::

Oh si res tako razumel?

No, da popravim: Oči bi ti zaznale, možgani bi tudi zaznali, nebi se pa zavedal, da je bila vmes ena druga slika, ki ne spada zraven. Upam da sem sedaj bolj jasno razložil.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Stratus ::

Jaz ne vem koliko se ostali tiukaj kaj spoznate na vse tole, sam stvar hitrosti LCD monitorja (tiste milisekunde) pomeni koliko hitro EN PIXEL spremeni barvo, in navadno tovarne debelo lažejo ker je navedena hitrost tstih 8, 6 ali 4 ms samo za premembo grey to grey ne pa za recimo iz bele v črno ali kako drugo barvo. Tako da fantje ne ga srat tule z frekvenco osveževanja slike ki nima veze z odzivnostjo LCDja.
Nije žvaka za seljaka !

A ma kdo žvečilni :)

BluPhenix ::

Response time LCDjev proizvajalci podajajo za grey-to-grey čase IN/ALI za white-to-black (rise-and-fall) čase. Pač odvisno od tega koliko hoče firma zavajati kupce.

Velikokrat se odzivni čas podaja v rise-to-fall ms, ker je standardno definiran, ter ker je hitrejši od tistega gray-to-gray. Gray-to-gray čas je lahko dalši tudi od 2x do 4x od rise-to-fall (belo-v-črno) in njegove meritve niso standardno definirane. Pač eni merijo lahko od 90%-10% drugi od 40% do 60%, kar da različne rezultate. Tako da tudi gray-to-gray ni neka sigurna meritev.

To, da odzivnost nima veze z frekvenco osveževanja je pa ilo nekako razčiščeno. Če bi šli pikolovsko gledati bi lahko sicer ugotovili, da se stvari lahko malo tepeta, ampak pri novih monitorjh to ni več problem. Glavno je, da je odzivni čas krajši od časa osveževanja in bo slika prikazana pravilno, ne instantno, ampak še vedno pravilno.

EDIT:
tovarne debelo lažejo ker je navedena hitrost tstih 8, 6 ali 4 ms samo za premembo grey to grey ne pa za recimo iz bele v črno ali kako drugo barvo.

Sej, če podajajo za grey-to-grey čase je bolje, ker so ti počasnejši od tistih white-to-black in je predvsem več grey-to-grey prehodov kot pa white-to-black. Torej firme ki ne zavajajo dajejo rezultate gray-to-gray, ki pa spet malo zavajajo, ker nimajo standardnih procedur meritev.

Med drugim iz tega kar si napisal dvomim v poznavanje teh stvari s tvoje strani, ker tekoči kristal pozna le prehod črna-sivinski odtenki-bela. To je tudi mišljeno z grey-to-grey, govora je orientaciji tekočih kristalov, ne pa o fizični barvi, ki jo LCD prikaže. Tako da druga polovica citata pade v vodo.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Zgodovina sprememb…

strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri 19" LCD ?

Oddelek: Kaj kupiti
7 () MEDENA
»

nakup LCD za igranje iger

Oddelek: Kaj kupiti
161545 (1100) SergioGuru
»

Večja osvežitev na LCDju kaj pomaga ali ne?

Oddelek: Strojna oprema
8790 (578) neoto
»

zakaj je LCD bolj zdrav (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
554935 (3619) trs
»

17" lcd vs. 19" lcd - bistvene razlike?

Oddelek: Zvok in slika
221537 (1024) Grey

Več podobnih tem