» »

Spielberg se podaja v svet računalniških igric

Spielberg se podaja v svet računalniških igric

ABC News - Steven Spielberg bo po poročanju ABC News svoje talente, ki jih je do sedaj s pridom izkoriščal v Hollywoodu, poskušal vnovčiti v svetu računalništva. S strokovnjaki podjetja Electronic Arts bo namreč razvil tri računalniške igre, o katerih trenutno ni še nič znanega, lahko pa upamo, da si Spielberg ne bo pokvaril ugleda. Kdaj točno bomo lahko digitalne umotvore nabavili, se ne ve, izid je predviden šele čez nekaj let. Več tukaj.

31 komentarjev

McNato ::

Spielberg je že sodeloval pri izdelavi iger. Prispeval je zgodbo in koncept za pustolovščino "The Dig" iz LucasArtsovih logov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: McNato ()

gabl136 ::

Spielberg se podaja v svet računalniških...Britney Spears je ''kao'' igralka, Franci Kek se gre pa politika8-O 8-O 8-O ...narobe svet>:D >:D

Grimlord ::

Zna bit zanimivo.
Iz malenkosti nastane popolnost in popolnost ni malenkost.

PromeuZ ::

Coming soon to a game console near



hmm... >:D

zaj_tam ::

lahko pa upamo, da si Spielberg ne bo pokvaril ugleda



To je bilo mišljeno kot vic?

NoUse4AName ::

Najbolj overrated režiser vseh časov in najbolj bedno podjetje za proizvajanje iger. Idealna kombinacija.
In reče se igre in ne igrice.

Nejc Pintar ::

@mat_jaz:
Kaj je bilo s tem mišljeno?
Lahko je biti prvi, če si edini!

BuDi79 ::

Spielberg si je ugled pokvaril že pred leti.

Nejc Pintar ::

S čim?:\
Lahko je biti prvi, če si edini!

Gregor P ::

najbolj bedno podjetje za proizvajanje iger


Če dobro pomlslim, dela EA res samo takšne igre kjer ti ni treba nič misliti in kjer zgolj konstantno pritiskaš tipko action/fire etc.:\

Zakaj neki je izbral ravno to firmo?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

NoUse4AName ::

Ker imajo pri EA toliko domišljije in originalnosti kot on sam.

PromeuZ ::

tista fora igra igrice je na nivoju m3njalnika :\

EA = $$$$$$ , čeprav smo usi 1krat nažigali FIFO, NBA , NHL ...

Jebiveter ::

Mogoce pa je cas, da se v izdelavo iger vmesa folk, ki mu rezija, dramaturgija ipd. ni tuje. Ker igre imajo zmeraj slabse zgodbe z zmeraj bolj predvidljivimi preobrati.

Mogoce bi bilo zanimivo ce bi se Stephen King tudi lotil cesa podobnega :)
Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?

BaRtMaN ::

Mogoče pa je Spielberg le fovš Lucasu, ki se je posvetil igram lastne tvrdke LucasArts? Upam na kakšno hudo pustolovščino! :))

Hoci ::

Groza Spilberg bo ratu Uwe Boll :\

Han ::

Res škoda, da ni več tako dobrih avantur kot jih je v prejšnjem desetletju produciral LucasArts.

Spielbergu je padel ugled že s Terminalom, z Vojno svetov je pa dosegel dno svojega ustvarjanja. Tako bednega filma že dolgo nisem videl.

AirDevil ::

Tale s Spilbergom je pa dobra. Ne le da so skoraj vsi
špili ki so narejeni po filmih zanič zdaj bo pa še rezišer filmov stopil v izdelavo špilov.
Hvala bogu da so izdelall pred njim Need for speed pa Battlefield. Bliža se še večji zaton EA.
Ja no še vedno nam ostane Ubisoft.

Nejc Pintar ::

Morda pa nam to prinaša prehod igre v umetnost, baje bo igra postala umetnost ko bomo ob njej jokali:D
Lahko je biti prvi, če si edini!

miguelslo ::

sam ta Spielberg ga serje zadnje čase, kriza
_____

mavec ::

Mater ste pesimisti, vsi nekaj pametujete, sami pa ne bi nič kaj drugače naredili. Sam se je odločil, sam ve kaj bo storil in zaradi česa. Dajte se raje malo oddahnit od "kište" |O .

Jumping Jack ::

Ali sta Spelberg in EA v redu, je stvar osebnega mnenja in okusa. Kar se tiče njegove odločitve, pa mislim, da je stvar logična in da lahko v prihodnosti pričakujemo še več takih "prestopov" oziroma povezovanja obeh industrij. Razlogov je kar precej:

1. V industriji iger dejansko ni specializiranih režiserjev. No, pravzaprav ni nobenih specializiranih kadrov, vsaj kolikor mi je znano, o igrah nič ne učijo niti na AGRFT niti na FRI ;).

2. Igre so filmi z dodano interakcijo. To pomeni, da lahko igra kupcu ponudi bistveno več kot film (pa tudi cena igre je pravzaprav nizka v primerjavi s ceno filma na DVDju, klede na to, koliko za isti denar dobiš). In za pričakovat je, da bodo igre počasi izpodrivale film, ravno zaradi bolj intenzivnega in osebnega doživetja.

3. Ker so igre veliko bolj kompleksne kot filmi, je tudi izziv pri njihovi izdelavi bistveno večji. Spielberg je v filmu dosegel že vse, kar se tam da doseči (je najbolj slaven režiser - upravičeno ali overrated), zato je logično, da si želi večjega izziva.

4. V igrah je več denarja...

In zdi se mi, da bi vstop tako močnih figur, kot je Spielberg, industriji iger lahko zelo koristil. Namreč, trenutno se založniki do razvijalcev iger obnašajo bolj ali manj mačehovsko, v smislu, da imajo proračun in roki pogosto prednost pred kvaliteto. Tako se neka ekipa pogosto trudi več let za to, da jim nazadnje rečejo: "OK fantje, ta mesec dobite zadnjo plačo za ta projekt," in so prisiljeni izdat igro popolnoma nedodelano. Pa čeprav je ideja dobra in izvedba v osnovi tudi in igri od polomije do uspešnice manjka samo še mesec ali dva. Nek ubog vodja razvojne ekipe enostavno nima moči, da bi tu pri založnikih kaj dosegel, pa čeprav je trdno prepričan, da ima lahko igra po dveh mesecih velik uspeh. Če bi bil v razvojni ekipi sedel sam Spielberg, kdo bi se mu upal reči: "Dejmo Steve, dost je blo pacanja." Če bo Steve rekel: "Še pol leta, potem bo stvar bomba," se bo pač izdelava potegnila še za pol leta in konec. Budget se bo že našel. Med drugim tudi zato, ker se bodo igre s Spielbergovim imenom na škatli že same po sebi dobro prodajale in bodo lahko imele že v osnovi precej večjega (budget namreč).

Geo ::

Hja Speilberg je naredu medal of honor!
SHIT!!! I did it again...

zee ::

zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

G-man ::

Igre so filmi z dodano interakcijo.


Aja? Meni se npr. Prehistorik ni zdel nič kaj "filmski" :D :D Prav zaradi te zgornje zmotne predstave nastaja največ bedastih iger.

P.S. Če ima možiček v priimku besedo "špil" še ne pomeni da bo znal delat dobre špile ;)

Jumping Jack ::

@zee: :D :D :D :D :D :D :D (ampak tole je pa res za crknt!)

@G-man: Ja no pač bolj ali manj, se ve. In za pričakovat je, da Steve cilja na tiste malo bolj filmske in da ne bo režiral špilov tipa Tetris :D

Mavrik ::

Prav zaradi te zgornje zmotne predstave nastaja največ bedastih iger.


Zakaj pa so potem igre, ki se zgledujejo po filmskem načinu predstavitve tako zabavne in uspešne?
Recimo Fahrenheit ali pa Call of Duty. Boš rekel da sta to 'bedasti' igri?
The truth is rarely pure and never simple.

G-man ::

Ker nimata le tega. Imata tudi odlično igralnost. Filmskost ali kinematičnost ali kakorkoli že temu rečete je le še pika ki se je nikakor ne branim ampak... prvo igralnost. Poglejte Doom3: super kinematičnost ampak dolgčassssszzzzzzzzzz.:\

jype ::

Fahrenheit pa res sucks. Ogromno potenciala, intro te cist potegne, potem pa spilas kombinacijo cudnega klavirja, dechatlona in nekaksnih mouse gestures for beginners.

Grim Fandango, anyone? Ce bo Spielberg dosegel in presegel The Dig, potem smo ze halfway there.

Looooooka ::

hmm a ni Black and white 2 mogoce tud 1 EA games vn dal?

Chronoboy ::

Jp.
EA in Ubisoft so le zalozbe, ce se ne motim, iger ne izdelujejo.

G-man ::

Ja, ampak vsi govorijo o njih kot da so ne vem kakšni super izdelovalci iger. Yea, right... :\


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izrael razvija robota v velikosti sršena (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
518161 (5873) Loki
»

Telefon z mejo (za vinjene)

Oddelek: Novice / --Nerazporejeno--
253717 (2919) Gr0unD Zer0
»

Leap Ahead

Oddelek: Novice / Procesorji
374236 (2875) Jaffa
»

Znate iskati po spletu? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
567837 (6623) Thomas
»

Blogi postajajo vedno popularnejši

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
304311 (2831) Jst

Več podobnih tem