» »

api's again

api's again

Monster ::

ejte ka se nistze mal prej odzval sem ofno nov tread ok

kak nafilat combobox-a ko je naret pa kak retrivat izbiro iz njega
Ka zaboga...

wintermute ::

Caki mal, a ti nimas nobene literature? Niti MSDN-ja? Ce nimas MSDN-ja poglej:

tole za combobox

tole za button s slikco
Slikco (bitmap ali ikono) nalozis z LoadImage funkcijo (za slikco v filetu ali resourcu).

Mogoce ti bo kdo znal povedati, ce za taksnele stvari obstajajo kaksni makroji (nisem prevec seznanjen, delam z MFC ce se gre za UI zadeve)

Senitel ::

Poglej si v C:\Program Files\Microsoft Visual Studio\VC98\Include (oziroma kamor koli si že inštaliral Visual Studio) odpri windowsx.h in potem imaš od 979 vrstice naprej deklerirane vse te API makroje za kontrole.

Monster ::

ja sej mam MSDN sm ko se v tem primeru v primeru VC++ fulla nič ne znajdem. Po eni strani je to hecno ker se znajdem ko gre za VB sm za VC++ pa fulla ne... Sorry bom verjeten še kaj vprašu:))
Ka zaboga...

ruph ::

Em.. seveda se ne znajdes v VC++, ce nima snobene knjige pa 0. Pa VB je za ljudi k radi klikajo in ne pricakujejo prevec od tega (sicer so tudi izjeme v tej sferi, eni iber razturajo). VC++ je pa na drugi strani kompleksen, zaje*an in se kej zraven. Sam je tut najhitrejsi kompajler za winse. Ce najde kdo hitrejsega nej mi prosim pove. Tako da res nabavi dobro knjigo(osebno priporocam Programming windows with mfc od Jeff Prosise-a) pa nikol vec ne primerjaj VB pa VC. Ce pa je VC prevec zate ti priporocam pa Delphi, ki je lih nekje umes, skoraj tako hiter kot VC++ pa vseeno se na ravni bejsikovega klikanja. Fina zadavsna za desktop aplikacije. Hm pa skoraj bi pozabil na C#. tut to ti bo vsec :)

Sicer sem se mal pozno vkljucil v talo zadevsno, sam sem moral podati vseeno svoje mnenje umes:8)
Until next time...
http://ruph.sopca.com/

Monster ::

ej pizda ne mi spet težit ka je boljše VB al VC++. Jest delam na VB-ju ker na njem lahk ker na hiter preskočiš tisto kurčevo kodo za okno nardit pa kontrole in se posvetiš samimm kontrolam ne.. Delphija znam sm ga sovražim, ker se ne more odločt če o PRO al bo SUX... Tole bukvo mam amapk spet ne nočem MFC-ja ker se mi zdi fulla nepregleden... Win32 API pa je kull vendar sm za kake igrce al pa kake zelooooo zahtevne finte. Na vb-ju pa lahk delaš vse druzga ne. Vse je velik hitreje nareto, bol kvalitetno in cool, ker si se posvetu sm kodi od kontrole...:\
Ka zaboga...

ruph ::

Se popolnoma strinjam. Okusi in predvsem zahteve so konec konecev razlicne. Res lahko preskocis vso kurcevo kodo za narest okno pa se lahko takoj posvetis kontrolam. No pa na MFCje se mores verjetno res navadit, jest rabu se pa jos :)) Pa ce delas aplikacije za vodenje racunov, al pa kaksno pasijanso verjetno res ne rabis VC++. Kar se pa kvalitete tice, je pa spet subjektivna zadeva. Ce je zate lep program kvaliteten program potem je VB favorit Ce je cim manjsa velikost *.exe enota za kvaliteto potem VB zmaga z lepo prednostjo. Ce je pa hitrost v igri je pa VC++ kompajler zate. Je precej hitrejsi. Sicer pa probaj sam. Naredi par for, if stavkov pa meri cas.

Pa niti pod razno nisem imel namena te prepricevat kero orodje je boljse. Hotel sem ti samo predlagati knjigo. Poleg tega pa se odsvetovat primerjanje VC z drugimi visualnimi orodji. Ker men se VC ne zdi kej prevec visualen. Pa tut jest sm na zacetku podobne probleme, da sem klel cez njega in ga primerjal z drugimi vizualnimi orodji v smislu zakaj ni 0 njim podoben.0:)
Until next time...
http://ruph.sopca.com/

Monster ::

8-Ono se vem da si htel pomagat.. Sm jest sm zdej tam ne Visual C++ maš prav ni glih visual, medtem ko borland je. VC++ je za mene kull sm zarad tega ker dela hiter, lahk kontroliraš vse pa još m je zato potrebna žrtev v imenu kode. DElphi se mi pa res ne dopade(še nekrat). DElam pa VB-ju največ ker dfelam to kar si omenu računovodske pa take stvari za trgovine ne... Sm po eni strani pa se mi VC++ fulla dopade, ker bi rad delu igrce ne... Je pa pomojem pravi kaos pri temu ne ker ne veš kje bi delu al na WIN32 API al na MFC-ju. Ja tole je very velik blem... Mfc ma velik makrotov pa to je za desktop aplikacije ne sm se mi koda zdi totalno nepregledna. Primer WIN32 APi-ja vse veš ka delaš(vsaj jest), sm mogoče maš mal več fukarije da kej nardiš...

{mater smse spisu}8-O
Ka zaboga...

Senitel ::

Saj je MFC koda čist lepa, sam nesmeš uporabljat class wizarda >:D. Pa objektno razmišljanje moraš imeti v glavi :D.

Monster ::

ja bojektno ko sploh nevem kak to zgleda... Sm se bom pol spravu delat prek mfcja mal mam ono kjigo od onega jeffa..
se ya
Ka zaboga...

[kren] ::

objektno programiranje je simpl in zelo vredu ko enkrat zakapiras.

hatch ::

povsem objekten je VisualBasic naprimer.. ko imas recimo Form1.visible = 0 je form1 objekt.
Torej znanje objektnega programiranja ni nic kar bi bilo vredno posebej omenjat...

Visual C je visual zaradi integriranega resource editorja, ki veliko olajsa delo.. vcasih smo se jebal v borlandu pisat aplikacije za winse... prava muka.

MFC? LOL? nisem nasel niti ene same prednosti pred klasicnim win32 Cjem.

ruph ::

Ce nisi nasel prednosti. Ti jo jest povem, mesiđ handlerji. Pa se kej bi se najdl. Velik stvari lahko nardis hitrejs brez izgube kakovosti. Ce ne znas delat v mfcjih se ne pomen da so slabi.

Pa btw.. visual basic ni popolnoma objekten. Tako da si dal slab primer, trenutno najbolj objekten programerski jezik je Java poleg C++ seveda. Pa ocitno tut ne poznas pravega/dobrega objektnega programiranja, ki ne pozna propertijev. Do vseh objektnih spremenljivk dostopas preko metod.

Until next time...
Until next time...
http://ruph.sopca.com/

[kren] ::

tole prek metod pa drzi ceprav ni pribito. ponavadi je se da ena metoda vecim spremenljivkam nastavi vrednost, pa da spremenljivke skoro nikol niso public ampk private al pa protected.

hatch ::

brez izgube kakovosti.. ocitno ne ves kako windowsi delujejo. MFC je samo dodaten level, ki upocasni zadevo.

In ce ti gre za hitrost pisanja programa, pa delaj v Visual Basicu...

Senitel ::

MFC sploh ni tako počasen...

ruph ::

Hm... zdej ne vem al govorimo o izdelavi aplikacij al o izdelavi iger? Seveda, ce govorimo o izdelavi iger potem je MFC popolnoma neuporaben in tudi pocasen. Za aplikacije pa zelo primeren, kjer se je skoraj boljse odpovedati tistemu procentu ali dvema hitrosti in porabiti cajt za owner draw controle in podobna jetra. Se vedno delas manjse in hitrejse aplikacije kot tisti z delphijem in vb-jem (pa vem da se ni pametno primerjati z slabsimi, zato so boljsi >:D).
Pa reku sem velik stvari ne vse. Recimo pritisk na tipko je pocasnejsi zaradi mesiđ mapov in dodatnega leyerja. Samo je zadeva se vedno dovolj hitra in neopazna za uporabnika aplikacije (pozna pa se pri igrah, ko je treba veckrat pritisniti na isto tipko in seveda tudi videti takojsen odziv). Isto je tudi z misjo. Iz tega razloga je tudi pametno uporabljati diretInput.
Po drugi strani pa je mfc veliko bolj zabaven in pomoje tudi ne odzira hitrosti pri izdelavi gumbov, editboxov, gridov, ... in seveda popravljanju le-teh (ti owner-draw controls). Hmm.. a res kdo to na roke dela? brez mfc-jev? A obstaja kdo, ki oporablja ker drug framework? wfc mrbit?:\
Until next time...
http://ruph.sopca.com/


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

[c++] & Win32 API?

Oddelek: Programiranje
131685 (1490) 64202
»

Visual C++ oz. Basic ali Borland Deplhi 7?

Oddelek: Programiranje
382471 (1876) BBB
»

EditBox

Oddelek: Programiranje
121490 (1344) [MYTiX]
»

Delphi VS Visual C++

Oddelek: Programiranje
212200 (1878) webblod
»

C++ začetniki

Oddelek: Programiranje
182127 (1398) MasterBlaster

Več podobnih tem