» »

Nakup preko Amazon-a.

Nakup preko Amazon-a.

Temo vidijo: vsi
««
20 / 70
»»

roli ::

kombinezon je izjavil:

Je mogoče kdo že kaj naročal rabljenih stvari od amazona in sicer tiste, ki jih nekateri pošljejo nazaj in imajo malo poškodovano embalažo in so bolj ugodni. Nekaj sem gledal na nemškem amazonu za Xperiam z1 compact in je razlika kar 50EUR med novim in "sehr gut" ohranjenim rabljenim. Pod opisom pa piše tole :
Artikel ist original verpackt, aber die Verpackung hat kleine Schönheitsfehler. Kleinere optische Mängel (kleiner als 2,5cm x 2,5cm) auf der Vorderseite des Artikels. Zubehör hat eventuell Schönheitsfehler. Amazon-Kundenservice und Rücknahmegarantie (bis zu 30 Tagen) bei jedem Kauf.

In sicer tle piše da je originalno zapakirano in da ima hkrati neke defekte na artiklu. Je to mišljeno za embalažo ali za telefon? Odpakiran telefon očitno je bil če piše da ima znake uporabe še na dodatkih. Sicer piše da lahko brez problema vrneš samo me vseeno zanima če je kdo probal že tako naročati.

Vem, da je sicer že malo pozno ampak vseeno.

Jaz sem naročil enkrat (prav tako pri nemškem amazonu) kjer je bil dejansko isti opis. Imam nekako občutek, da imajo to napisano pri vseh artiklih z poškodovano embalažo. Oziroma neko variacijo tega.

Jaz sem naročil laptop, ki je bil lepo znižan za celih 300€ (res, da se je sicer šlo za malo bolj high end zadevo). Stvar je bila popolnoma brez originalne embalaže. Generična škatla (vse lepo zapakirano sicer) z vsemi dodatki, ki pač pripadajo zraven. Tudi sam laptop je bil še v foliji in vse. Nobenih poškodb kjerkoli.
http://www.r00li.com

negotiator ::

Pozdrav,

malo gledam izdelke na Amazonu, pa so kar ugodni, opažam pa, da marsikateri izdelek nima dostave v Slovenijo, pa čeprav izberem, da filtrira samo izdelke, ki jih je možno dostaviti v slo. Bral sem na enem tujem forumu, da ima Amazon s tem težave (nekateri so kupili več različnih stvari iz Amazona, ko pa so čekirali zgodovino, pa so bili vsi izdelki označeni, kot nedostavljivi v njihovo državo). Kaj zdaj to pomeni, da če nameravam nekaj kupit, naj kljub temu, da piše, da ne gre v slo, poskušam opraviti nakup? Je še kdo to opazil?


Zanima pa me še na splošno, kako je s kupovanjem iz Amazona vs Ebay? So pravila glede carine, pa to enaka, ali?

Hvala, lp
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

Furbo ::

Navadno ima amazon več ponudnikov za isti artikel, pač izbereš tistega, ki pošilja.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

negotiator ::

Furbo je izjavil:

Navadno ima amazon več ponudnikov za isti artikel, pač izbereš tistega, ki pošilja.



Hvala, lp
All easy problems have already been solved.

St235 ::

negotiator je izjavil:

Pozdrav,

malo gledam izdelke na Amazonu, pa so kar ugodni, opažam pa, da marsikateri izdelek nima dostave v Slovenijo, pa čeprav izberem, da filtrira samo izdelke, ki jih je možno dostaviti v slo. Bral sem na enem tujem forumu, da ima Amazon s tem težave (nekateri so kupili več različnih stvari iz Amazona, ko pa so čekirali zgodovino, pa so bili vsi izdelki označeni, kot nedostavljivi v njihovo državo). Kaj zdaj to pomeni, da če nameravam nekaj kupit, naj kljub temu, da piše, da ne gre v slo, poskušam opraviti nakup? Je še kdo to opazil?


Zanima pa me še na splošno, kako je s kupovanjem iz Amazona vs Ebay? So pravila glede carine, pa to enaka, ali?

Hvala, lp


Pravila glede uvoza so enaka ne glede na to preko katerega ponudnika kupuješ in so vezana na to od kje uvažaš blago.

Kar se pa tiče pošiljanja v Slovenijo, pa ti Amazon ne bo pustil zaključit naročila, če artikla ni mogoče poslati v Slovenijo.

negotiator ::

St235 je izjavil:

negotiator je izjavil:

Pozdrav,

malo gledam izdelke na Amazonu, pa so kar ugodni, opažam pa, da marsikateri izdelek nima dostave v Slovenijo, pa čeprav izberem, da filtrira samo izdelke, ki jih je možno dostaviti v slo. Bral sem na enem tujem forumu, da ima Amazon s tem težave (nekateri so kupili več različnih stvari iz Amazona, ko pa so čekirali zgodovino, pa so bili vsi izdelki označeni, kot nedostavljivi v njihovo državo). Kaj zdaj to pomeni, da če nameravam nekaj kupit, naj kljub temu, da piše, da ne gre v slo, poskušam opraviti nakup? Je še kdo to opazil?


Zanima pa me še na splošno, kako je s kupovanjem iz Amazona vs Ebay? So pravila glede carine, pa to enaka, ali?

Hvala, lp


Pravila glede uvoza so enaka ne glede na to preko katerega ponudnika kupuješ in so vezana na to od kje uvažaš blago.

Kar se pa tiče pošiljanja v Slovenijo, pa ti Amazon ne bo pustil zaključit naročila, če artikla ni mogoče poslati v Slovenijo.



Hvala za natančno pojasnilo :)

LP
All easy problems have already been solved.

destroyer2k ::

Jaz imam pa vprašanje glede amazon.de, in to če je kaka opcija za spremembo jezika v angleščino? Ker google translate mi počasi živce para.

yoco ::

destroyer2k je izjavil:

Jaz imam pa vprašanje glede amazon.de, in to če je kaka opcija za spremembo jezika v angleščino? Ker google translate mi počasi živce para.

Jz uporabim Chrome in kadar mi naloži stran, desni klik in translate to english :)

Roadkill ::

Sem imel enak problem, pa nisem našel rešitve.
Ü

MrStein ::

Po potrebi odpreš angleško stran zraven in se po njej orientiraš, saj so 99% identične strani.
Tako sem uporabil italijanski, španski, francoski Amazon.
"Glupo", ampak deluje.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

bambi9 ::

Zdravo, imam eno vprašanje je že kdo pošiljal stvari nazaj amazonu? in kakšen je ta postopek ? kako je s poštnino ? Gre pa za spodnjice, ki so zelo " čudne", čeprav imam že podobne. Sem pa naročil z nemškega amazona(amazon.de)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambi9 ()

St235 ::

Jaz sem imel edino izkušnjo z kindlom, ki se je pokvaril v garanciji. Novega je pripeljala dostavna služba čez 3-4 dni in odpeljala starega.

Pri omenjenem kaj takšnega sicer ni pričakovat in boš moral poštnino v skladu s zakonom uredit sam, razen če so oglaševali drugače.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

bambi9 ::

Hvala lepa za odgovor.

no da povem kako sem zrihtal, pisal sem jim na live chatu in povedal kako je na stvari, in nato je prijazen delavec mi rekel da bom dobil denar nazaj in da ne rabim jih nazaj poslat :)

m0LN4r ::

Moram pohvalit Amazon(de), neverjetni so.
Naročil: Bestellt am 7. Juli 2015, 07.07. 2015 05:14

Italy 07.07.2015 6:48 Auftrag verarbeitet: Für UPS bereit
Milano, Italy 07.07.2015 22:45 Abfahrts Scan
Brnik, Slovenia 08.07.2015 6:32 Import Scan

Prejel: Zugestellt am: Mittwoch, 08.07.2015 um 13:04

Takorekoč praktično dostavljeno v dobrih 30 urah, manj kot 2 dni iz druge države.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Furbo ::

Meni tudi večinoma dostavijo le en dan kasneje, kot bi pošta Slovenije znotraj Slovenije.
Večina naših spletnih trgovin še izvaja neke potrditve, priprave, molitve.. oni pa pošljejo zelo hitro po naročilu.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Okapi ::

Med drugim tudi zato, ker se z vsako uro poveča število tistih, ki si premislijo.

O.

Furbo ::

Njihovi razlogi me v bistvu ne zanimajo, lahko bi pa zanimali naše trgovce.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

kixs ::

Vceraj sem hotel kupiti nekaj na amazon.fr. Cena artikla 636,90€. Grem v nakup in v kosarici ze poveca ceno na 647,90€. Pridem do konca, mi doda se 35€ postnine, na kar si premislim in vse skupaj zaprem.

Ti francozi imajo ful drago postnino. Ce iz DE dobim kaj vecjega ali tezjega za cca 20€, je iz FR to skoraj obicajno vec kot 50€ - kar jih naredi totalno nekonkurencne.

rook912 ::

Neonkurenčne komu? Samemu sebi?

kixs ::

Ne, meni.

yoco ::

m0LN4r je izjavil:

Moram pohvalit Amazon(de), neverjetni so.
Naročil: Bestellt am 7. Juli 2015, 07.07. 2015 05:14

Italy 07.07.2015 6:48 Auftrag verarbeitet: Für UPS bereit
Milano, Italy 07.07.2015 22:45 Abfahrts Scan
Brnik, Slovenia 08.07.2015 6:32 Import Scan

Prejel: Zugestellt am: Mittwoch, 08.07.2015 um 13:04

Takorekoč praktično dostavljeno v dobrih 30 urah, manj kot 2 dni iz druge države.

Zanimivo, jaz sem nekaj naročil že pred desetimi dnevi, pa mi piše, da šele dobim 16.

destroyer2k ::

Ker nimajo na zalogi. Imaš več dobaviteljev in če se ti ne gre za vsak evro vzameš tist ko najhitreje pošlje.

yoco ::

destroyer2k je izjavil:

Ker nimajo na zalogi. Imaš več dobaviteljev in če se ti ne gre za vsak evro vzameš tist ko najhitreje pošlje.

Sam sem dobil mejl že naslednji dan od naročila da so poslali.

destroyer2k ::

Iz katerega si pa potem naročil? Ker to je lahko samo iz ameriškega tako dolgo.

yoco ::

Na nemškem amazonu sem naročil.
Guten Tag,
wir möchten Ihnen hiermit mitteilen, dass wir Ihre Bestellung versandt haben.

Ihre Sendung befindet sich nun auf dem Versandweg; eine Änderung durch Sie oder unseren Kundenservice ist nicht mehr möglich. Möchten Sie einen Artikel aus Ihrer Bestellung zurückgeben oder andere Bestellungen ansehen oder verändern, können Sie dies einfach über Meine Bestellungen auf unserer Website Amazon.de tun.

roli ::

To je čisto normalno. Tist datum je predviden datum dostave. Ponavadi je prej. Pomembno je seveda tudi, če je stvar odposlal amazon direktno ali kak tretji trgovec. Drugače pa amazon v SLO dostavlja na dva načina - manj vredne in manjše pakete z navadno poštno dostavo. Več vredne in večje pakete pa z UPS. Včasih sicer dobiš na izbiro. V primeru, da pošljejo z UPS boš paket skoraj zagotovo imel v enem ali dveh dnevih.
http://www.r00li.com

mimo ::

Mogoce to ze kje pise na forumu pa nisem zasledil. Rad bi vprasal zakaj laptop, za katerega pise na strani da je 499 eur pride na koncu 528eur (vem da je vlkljucena postnina toda v kosarici mi kazd da je izdelek 511 eur ?) A mi lahko kdo to razlozi prosim :).http://www.amazon.de/Lenovo-Notebook-i5...

amacar ::

Morajo obračunati slovenski davek, kar je +3%.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: amacar ()

r00k ::

Lani oktobra sem kupil prenosnik na amazon.de, zdej mi pa zadnje čase meče vn BSODje, povezane z RAMom. Memtest mi vedno vrže vsaj 4 errorje. Zdej pa me zanima kako nej js to spravim v garancijo ? Preko amazona, preko lenova ali kako ? Nekaj sem bral tudi o mednarodni garanciji, a to pol pomeni da lahko pošljem kar v sloveniji na servis ?

mtosev ::

ja lahko kr v slo uveljvljaš garancijo. pokliči ali pošlji mail na lenovo slovenija in te bodo tam vodili
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Miko55 ::

Kako pa je z garancijo pri izdelkih, ki jih oni ne pošiljajo v Slovenijo ? Ko oni izdelek popravijo a ga potem pošljejo v Slovenijo glede na to da ga v prodaji ne ?

flbroker ::

/rant on

amazonova podpora je revna

ko sem se zivel v SLO sem odprl racun na amazon.com, kasneje ko sem se preselil v UK sem odprl racun na amazon.co.uk, oba racuna sta vezana na isti email naslov, in vsakic ko bi odprl kako kindle knjigo mi je pisalo "this title is only available to UK customers", no po par letih sem se le odlocil da bom kupil kako kindle knjigo in nisem vedel kako naj resim tisto zadevo

spodaj pise "did you relocate?" klikni tukaj in kliknem pa me vrze na amazon.com login stran, se logiram pa mi pise ups, ta email naslov je vezan na drugi racun, samo en je lahko aktiven, kliknem da spremenim email naslov in me ne spusti mimo, kliknem na chat in povem v cem je problem in da mi naj onemogocijo amazon.com racun ker ga ne uporabljam in hocem kupovat kindle knjige pa rece naj povem billing address od tistega racuna, nisem se mogel spomniti ker je minilo cca 10let in rece OK vas bomo poklicali pa bomo tako resili

klicejo me, razlozim v cem je problem a njej ni jasno pa mi pravi ja sej pa imas racun aktiven, pa recem ja zenska ampak na ameriski strani sem se sprva registriral in mi je tam kot drzava verjetno ostalo Slovenija, in ker sta oba racuna vezana na isti email naslov mi za kindle kniige po nekem cudnem razlogu vlece iz ameriske strani in ne angleske, to bi moral spremeniti v UK ali pa deaktivirati racun da lahko kindle knjige kupujem na angleski strani

pa gleda tam nekaj pa ji se kar ni jasno pa rece ja sej email naslov je pravi, v cem je problem, pa recem deaktivirajte mi ameriski racun lepo prosim, pa rece ne morem, lahko ti samo zbrisem vse skupaj, JOJ, pol pa mi na ameriskem racunu spremenite drzavo v UK pa rece ne morem, to morate sami, pa recem ja ce se ne morem prijavit ker je racun blokiran saj uporabljam anglesko stran, pa rece ja sej na angleski strani lahko kupujete kindle knjige

pa globoko vdihnem in ji se enkrat razlozim v cem je problem pa mi rece "hmm I really don't see what the problem is here" pol sem mislo da bom popizdil, pol me dajo na cakanje pa pride nazaj ja sem se pogovorila pa vam bomo ameriski racun unicili ker tak niste tam nic kupovati, pa recej ja to prosim lepo, to hocem, pa rece OK v 3-4h bo to gotovo

danes se zbudim in je vse popolnoma isto! cisto nic niso naredili! in po dolgem mucenju sem nekako uspel reaktivirati ameriski racun in tam spremeniti drzavo ter email naslov, potem sem moral pri napravah klikniti prenesi kindle nastavitve na drugi racun in zdaj dela lepo, zgubil pa sem 40min vceraj po telefonu, opravicujejo pa se za vsako besedo ki izreces ker verjetno imajo toliko straha v kosteh kot sirijski begunci, prijazen odnos mi ne pomaga ce ne mores resit problema, djizs krajst

/rant off

Furbo ::

Na slotech si, pa si ne znaš odpreti novega računa na kak drug mail?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

flbroker ::

Zakaj bi odpiral drugi racun ce imam na trenutnem 7 let nakupov, Prime, zaznamke...

gnjoj ::

Hej, se da preko nemškega ali francoskega Amazona naročat direktno v Slovenijo?
Lp, gnjoj

amacar ::

Itak

gnjoj ::

Hvala!

dr.Akula ::

amacar je izjavil:

Itak

Ne da se naročiti kar vsake stvari. Nekatere bodo poslali, nekatere ne bodo.
ni podatka

amacar ::

Sej ni vprašal, če se da naročiti vsako stvar.

MrStein ::

Amazon pošilja v Slovenijo 99,999%.
Druge trgovine, ki so na spletni strani pa ene ja, druge ne.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Snegec ::

Jaz sem imel z Amazonom precej vreud izkušnje navkljub temu, da so mi poslali SAS diske nepravilno zapakirane, ki so se poškodovali (fizično) med transportom.

Pri vračilu in reklamaciji pa ni bilo nobenih težav, samo občasno jih je bilo treba spomnit, da pričakujem vračilo polnega zneska, ker je bilo vračilo zaradi njihove napake. Ampak konec koncev, smo dobili v celoti povrnjeno kupnino (428€).
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Ikspe ::

Kupil bi te slušalke:
http://www.amazon.com/dp/B00E4LGTYC/?ta...

Cena je 10.90 dolarjev in če prav razumem je ob nakupu izdelkov v vrednosti vsaj 35 EUR poštnina brezplačna.
Me res pride samo 11 dolarjev?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ikspe ()

harmony ::

Ikspe je izjavil:

Kupil bi te slušalke:
http://www.amazon.com/dp/B00E4LGTYC/?ta...

Cena je 10.90 dolarjev in če prav razumem je ob nakupu izdelkov v vrednosti vsaj 35 EUR poštnina brezplačna.
Me res pride samo 11 dolarjev?

Itak, da je postnina.

Ikspe ::

Price: $9.95 & FREE Shipping on orders over $35

sem mislil da free shipping pomeni da je brez poštnine.

Je kupovanje preko ebay.de bolje ocenjeno kot pa preko amazona?

amacar ::

Free shipping ponavadi velja le za posiljanje po drzavi (pri .com po ameriki, pri .de po nemciji itd...).

V tem primeru je postnina za slusalke: 13.34$

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: amacar ()

MrStein ::

Preklikaj do izpisa točnega računa, pa boš vedel točno koliko bo stalo.
Sicer je od nedavnega že pri pregledu "vozička" zraven gumb "Prikaži stroške pošiljanja" (ne vem, če je to enako zanesljivo kot končni račun, imam občutek, da je to neke vrste ocena)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Dr_M ::

Torej imam en problem.
Na nemskem amazonu sem narocil xbox360 kontroler. Cez par dni dobim mail, da bo dobavni rok, pazi, cez en mesec. Ok, da faq?
Dobim tracking stevilkoin glej ga sok, poslano in HK.
Danes pridem iz dopusta in me caka kuverta iz carinske poste, za tocno ta paket.
Zdej me pa zanimajo opcije. Davka niti pod razno ne mislim placevat, ker jaz sem narocil robo iz DE in ne iz kitajske. Mi bo amazon oz ta trgovec kril dodatne stroske ali pa vrnil denar (malo me skrbi, ker me ne sciti paypal)?
Gre se sicer za nemskega trgovca in ne kitajskega.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

harmony ::

Dej link do tega kontrolerja.

Dugii ::

naročil sem prenosnik in naslednji dan dobil tole sporočilo:
Guten Tag,

um Ihre Bestellung weiter bearbeiten zu können, benötigen wir Ihre Unterstützung beim Abgleich Ihrer Zahlungsdaten. Der Zugang zu Ihrem Kundenkonto ist während dieser Prüfung vorübergehend nicht möglich. Bitte eröffnen Sie bis zum Abschluss der Überprüfung kein neues Kundenkonto.

Ihre Bestellung wird 3 Tage für den Datenabgleich aufrechterhalten. Nach Ablauf dieser Frist wird Ihre aktuelle Bestellung automatisch storniert.

Bitte lassen Sie uns eine aktuelle Kreditkartenabrechnung zukommen, aus der Folgendes hervorgeht:

- der Karteninhaber
- die Kreditkartennummer
- die gespeicherte Rechnungsadresse

Geben Sie bitte Ihre Bestellnummer und Ihre E-Mail-Adresse an, um die Bearbeitung innerhalb von 24 Stunden zu gewährleisten.

Unsere Faxnummer finden Sie auf der Hilfeseite von Amazon.de:

www.amazon.de/fax

Sollten Sie keinen Zugang zu einem Faxgerät haben, so können Sie uns die Kreditkartenabrechnung per Post an folgende Adresse senden:

Amazon.de GmbH
Abteilung: Adressen-Bestätigung
Gewerbepark D55
D-93059 Regensburg

Nach erfolgter Überprüfung benachrichtigen wir Sie per E-Mail.

Wir hoffen auf Ihr Verständnis für diese Sicherheitsmaßnahme, die zum Schutz unserer Kunden durchgeführt wird.

Freundliche Grüße

Amazon.de
http://www.amazon.de


Zahtevano sem že enkrat naredil, vendar ni bilo odgovora, prav tako še skos nimam dostopa do računa.
Zato sm naredil novega in še enkrat naročil in spet dobil isti meil iz strani amazona.
Kaj naj naredim zdej ? Kakšne so možnosti rešitve tega problema ?

Lp dugii

MrStein ::

https://www.amazon.de/gp/help/customer/...

Oziroma tule: http://www.amazon.de/gp/help/customer/d...
pod: Ansprechpartner in Deutschland

Kot prvi nič klikati v tem emailu. Najbolje, da ga niti ne odpiraš več.

Lahko pa direkt support kontaktiraš: gumb "Kontaktieren Sie uns" na levi
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()
««
20 / 70
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nemški Amazon uvedel brezplačno dostavo v Slovenijo (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
27030385 (4805) undertacker
»

Izkusnje z Amazon.de (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8124527 (4101) carlosk1966
»

Amazon.de nakup

Oddelek: Loža
376856 (3140) mtosev
»

Poštno ležeče - Spielfeld (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8436383 (19503) AgiZ
»

Free shipping na amazon.de

Oddelek: Pomoč in nasveti
1510622 (9708) Robert

Več podobnih tem