Forum » Loža » Nakup preko Amazon-a.
Nakup preko Amazon-a.
Temo vidijo: vsi
vinkop ::
uspel sem edino tako, da sem za vsako domeno .com, .co.uk, .de, .it shranil username in pass...danes sem kar precej brskal po nemškem,angleškem in ameriškim amazonom. Moram reči,da tudi amazon ni več tako poceni, sploh ameriški je drag,( sem mislil, da so ameri najcenejši)..da ne govorim koliko artiklov imajo brez zaloge in skoraj polovica vseha artiklov zahteva dodatno poštnino....amazon uporabljam občasno okoli dve leti, sam še bolj začetniški, ampak sprva sem mislil, da je to trgovina, kjer res vse dobiš po najugodnejših cenah. Očitno sem šele sedaj spoznal, da le no obljubljena trgovina, čeprav sem svoj pixel 8 pro vseeno dobil najceneje preko amazona.
AtaStanko ::
Ni ravno najcenejši, čeprav če imaš možnost prevzema kje ob meji z Italijo, Avstrijo je to dodaten +
Je pa najbolj ziher v primerjavi z raznoraznimi kitajskimi trgovinami kot so ali, GB, BG, Geek in podobno. Raje dam kakšen € več pa še nikoli nobenih problemov, boljša kvaliteta samo malo je treba pobrskat pa še hitri so.
Je pa najbolj ziher v primerjavi z raznoraznimi kitajskimi trgovinami kot so ali, GB, BG, Geek in podobno. Raje dam kakšen € več pa še nikoli nobenih problemov, boljša kvaliteta samo malo je treba pobrskat pa še hitri so.
Sine64 ::
A ima še kdo težavo z nakupom preko Amazon.de pa da uporablja mastercard od Intesa San Paolo banko?
Ko vnesem podatke od kartice mi noče poslati potrdila na mobilno banko da bi lahko potrdil.
Čez čas mi enostavno zavrne plačilo na amazonu.
Ko pokličem na banko, mi pravijo da je lahko težava s spletnim brskalnikom, ampak večinoma naročujem preko amazon aplikacije preko Iphone, probal pa tudi na Mozzili, chrome itd....
Kakšna ideja?
Ko vnesem podatke od kartice mi noče poslati potrdila na mobilno banko da bi lahko potrdil.
Čez čas mi enostavno zavrne plačilo na amazonu.
Ko pokličem na banko, mi pravijo da je lahko težava s spletnim brskalnikom, ampak večinoma naročujem preko amazon aplikacije preko Iphone, probal pa tudi na Mozzili, chrome itd....
Kakšna ideja?
darkolord ::
Imaš možnost "Revise payment method" ko narediš naročilo?
Jaz sem imel tak problem, pa sem v naročilu (takoj po izvedenem naročilu) šel pod opcijo menjave načina plačila, še enkrat izbral isti način plačila, in sem potem dobil potrdilo na telefon ...
Jaz sem imel tak problem, pa sem v naročilu (takoj po izvedenem naročilu) šel pod opcijo menjave načina plačila, še enkrat izbral isti način plačila, in sem potem dobil potrdilo na telefon ...
Sine64 ::
ja, ko mi zavrne plačilo, dam ponovno revise payment ampak se nič ne zgodi...naročilo gre začasno skozi (kao payment updated) potem pa se zgodba ponovi....da je bila kartica zavrnjena in ponovno revise payment. dvakrat sem sicer dobil vsaj sms potrdilo ampak je vrednost 0€. Noče pa mi poslati sporočila v mobilno banko, da bi lahko potrdil naročilo.
Lahko sicer plačam z drugo kartico, ampak želim plačati s kreditno mastercard.
Lahko sicer plačam z drugo kartico, ampak želim plačati s kreditno mastercard.
hotig ::
Imam vprašanje za tiste, ki ste kontaktirali Amazon preko chata.
Ko sem po krajšem arheološkem iskanju prišel do te opcije za pomoč, sem prvo raje poslal vprašanje na mail. In sem po približno 2 urah dobil odgovor, naj jih kontaktiram na chat. WTF, jst sem iskal info za določen tiskalnik, pričakoval sem odgovor Yes, No ali I don't know, dobil pa sem link na prijavo v Amazon. OK, sem prišel spet do te opcije za chat in kliknil, nakar se mi odpre novo okno, kjer me nek Akash sprašuje, kako mi lahko pomaga. :) Pa sem še enkrat napisal vprašanje in ga poslal, sedaj pa čakam že cca 2 uri na odgovor. Kaj jim UI ne deluje ali dejansko Akash išče podatke?
Zanima me ali moram bit cel čas prijavljen v Amazon račun, dokler ne dobim odgovora ali pa obstaja kakšna opcija, da spet pridem do tega chata po odjavi (trenutno ne najdem te možnosti, je pa ta chat v novem oknu)? Sicer se mi ne mudi ampak mam zvečer namen ugasnit računalnik :).
Sicer se mi pa zdi tak način kontakta za info povsem neprimeren. Kaj ne morejo na strani ob izdelku dat kak link za vprašanja o določenem izdelku in ti odgovorit na mail? (večina slovenskih spletnih trgovin ima to opcijo :)).
Ko sem po krajšem arheološkem iskanju prišel do te opcije za pomoč, sem prvo raje poslal vprašanje na mail. In sem po približno 2 urah dobil odgovor, naj jih kontaktiram na chat. WTF, jst sem iskal info za določen tiskalnik, pričakoval sem odgovor Yes, No ali I don't know, dobil pa sem link na prijavo v Amazon. OK, sem prišel spet do te opcije za chat in kliknil, nakar se mi odpre novo okno, kjer me nek Akash sprašuje, kako mi lahko pomaga. :) Pa sem še enkrat napisal vprašanje in ga poslal, sedaj pa čakam že cca 2 uri na odgovor. Kaj jim UI ne deluje ali dejansko Akash išče podatke?
Zanima me ali moram bit cel čas prijavljen v Amazon račun, dokler ne dobim odgovora ali pa obstaja kakšna opcija, da spet pridem do tega chata po odjavi (trenutno ne najdem te možnosti, je pa ta chat v novem oknu)? Sicer se mi ne mudi ampak mam zvečer namen ugasnit računalnik :).
Sicer se mi pa zdi tak način kontakta za info povsem neprimeren. Kaj ne morejo na strani ob izdelku dat kak link za vprašanja o določenem izdelku in ti odgovorit na mail? (večina slovenskih spletnih trgovin ima to opcijo :)).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hotig ()
user-pass ::
Jaz sem veckrat kontaktiral Amazonov support preko chata. Vedno se je vse resilo v mojo korist, brez nepotrebnih vprasanj ali preverjanj. Nazadnje sva z Mohamedom vse resila :)
Ti se logiraj notri in odpri nov chat, itak vidijo vso zgodovino.
Ti se logiraj notri in odpri nov chat, itak vidijo vso zgodovino.
hotig ::
Zaključek v zvezi s chatom (mogoče bo komu koristilo). Zvečer sem se odjavil in upal na boljši jutri. Pogruntal sem, da ko se ponovno prijavim in pridem do chata, me vpraša ali želim nadaljevati prejšnji chat (z zgodovino) ali pa začeti novega.
Naslednji dan sem dvema tipoma razlagal in ponavljal vprašanje. Najprej se oglasi prvi, jst ponovim kaj bi rad, pa se že oglasi drugi in mu napišem, naj mi odgovori na prejšnje vprašanje. Pa mi tip citira odgovor, ki sem ga dobil dan prej na mail z usmeritvijo na chat. WTF, pa sej chatamo al kaj, samo ni odgovora . Ok, napišem še enkrat vprašanje, tako step by step, da bi ga razumel otrok v vrtcu.
In potem se oglasi punca, Sonia. Hell yeah. V tretje gre rado in ženska roka pa še kak pregovor se je izkazal za resničnega. Me je prosila za par minut, da preveri in sem dobil odgovor na vprašanje, ki sem ga postavil. Ona je pa od mene dobila prijazno zahvalo in 5 zvezdic v oceni.
Zdej pa eno novo prašanje za tiste z iskušnjami nakupovanja za black Friday. Napisal so, da se pri njih začne 21.11. Ogledal sem si en printer in sem ga dal na seznam. Danes se je cena znižala za 17% in je že kar ugodna (tudi redna cena je sicer cenejša, kot pri naših trgovcih). Ta nova cena ni nič označena kot kakšna BF ponudba. Ali naj počakam še par dni (bo mogoče še ceneje) ali grem v nakup čem prej, dokler nebo spet višja cena?
Naslednji dan sem dvema tipoma razlagal in ponavljal vprašanje. Najprej se oglasi prvi, jst ponovim kaj bi rad, pa se že oglasi drugi in mu napišem, naj mi odgovori na prejšnje vprašanje. Pa mi tip citira odgovor, ki sem ga dobil dan prej na mail z usmeritvijo na chat. WTF, pa sej chatamo al kaj, samo ni odgovora . Ok, napišem še enkrat vprašanje, tako step by step, da bi ga razumel otrok v vrtcu.
In potem se oglasi punca, Sonia. Hell yeah. V tretje gre rado in ženska roka pa še kak pregovor se je izkazal za resničnega. Me je prosila za par minut, da preveri in sem dobil odgovor na vprašanje, ki sem ga postavil. Ona je pa od mene dobila prijazno zahvalo in 5 zvezdic v oceni.
Zdej pa eno novo prašanje za tiste z iskušnjami nakupovanja za black Friday. Napisal so, da se pri njih začne 21.11. Ogledal sem si en printer in sem ga dal na seznam. Danes se je cena znižala za 17% in je že kar ugodna (tudi redna cena je sicer cenejša, kot pri naših trgovcih). Ta nova cena ni nič označena kot kakšna BF ponudba. Ali naj počakam še par dni (bo mogoče še ceneje) ali grem v nakup čem prej, dokler nebo spet višja cena?
user-pass ::
Ne kupuj nobene tehnike pred Black Friday oz Cyber Monday-em. Pa se takrat preveri ceno na Idealo, Geizhals ali Billiger.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nemški Amazon uvedel brezplačno dostavo v Slovenijo (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 30497 (4917) | undertacker |
» | Izkusnje z Amazon.de (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 24551 (4125) | carlosk1966 |
» | Amazon.de nakupOddelek: Loža | 6863 (3147) | mtosev |
» | Poštno ležeče - Spielfeld (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 36415 (19535) | AgiZ |
» | Free shipping na amazon.deOddelek: Pomoč in nasveti | 10627 (9713) | Robert |