» »

Nakup preko Amazon-a.

Nakup preko Amazon-a.

Temo vidijo: vsi
««
64 / 64
»
»»

velikBrokoli ::

Če ni že upoštevana v ceni, potem ti jo lahko dodatno zarqčunajo kasneje, ja,

Okapi ::

Poslali bodo na cheap&more, kjer pošiljke, za katere je treba še kaj plačati, zavrnejo.

mkk20 ::

Sem dobil odgovor iz amazon chata:

I appreciate your patience. I have checked this for you,
and I can confirm there schould not be any additional charges for custom or import fees for this order
as this is usually calculated at checkout. The final order total for you is 156,51 EUR. In the event that there are any custom fees,
these will be paid for by the seller.


Recimo, da jim verjamem. Sem pa naredil printscreen pogovora. :D

Okapi ::

Ta odgovor je v resnici povsem neuporaben za tvoj namen.
Namreč, ti čisto nič ne pomaga, če bi dobil denar za uvozne stroške nazaj, ker bo v primeru, da je treba še kaj urejati s carino, cheap&more avtomatično zavrnil pošiljko. Kolikor vem jo zavrnejo tudi v primeru, če bi morali samo carini račun pokazati, tudi če ni treba nič doplačati.

Ne vem pa, kako Amazon vrača kupnino, če naslovnik pošiljke ne prevzame in je vrnjena nazaj. V vsakem primeru sproti glej, kje je pošiljka in če je na sledenju videti, da je zadržana na nemški carini, pri Amazonu takoj sproži vračilo.

Zakaj raje nisi poiskal kakšnega agenta za prepošiljanje iz Anglije?

mkk20 ::

Hvala za tole svarilo s carino in C&M. Bom se premislil.

predi ::

V appu za amazon.de mi pri nekaterih izdelkih v wishlistu piše, da je meja za brezplačno dostavo 39€. Ampak očitno gre za napako, ker v pogojih za Slovenijo tega ni oz. je še vedno 59€. Tudi ko daš v košarico piše drugače, da se ne bo kdo prehitro veselil.

vinkop ::

ali lahko spremenim naslov dostave ??? pred pol ure sem nekaj naročil in ker imam v amazonu nastavljena dva naslova za dostavo, sem uporabil napačnega.

St235 ::

ja, seveda takoj uredimo. Hvala, da ste kontaktirali amazon support.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: mtosev ()

velikBrokoli ::

vinkop je izjavil:

ali lahko spremenim naslov dostave ??? pred pol ure sem nekaj naročil in ker imam v amazonu nastavljena dva naslova za dostavo, sem uporabil napačnega.


Evo, sem ga spremenil. Ni panike.

Samael ::

A mu lahko nehate že spreminjati naslov dostave? Samo vprašal je, če ga lahko spremeni!

@vinko, sprehodi se malo čez opcije. Ena lažjih pri Amazonu je tudi s par kliki kar skenslati naročilo in naročiti ponovno (če ni boljše opcije).
Samael != Samuel

vinkop ::

sam nisem našel opcije za spremembo naslova...zdaj če je nekomu to čudno naj zadrži blesave odgovore zase.. .zdaj če prekličem naročilo in ponovno naročim, bom moral ponovno plačat ali kajo to gre. Nisem še imel tega primera in ne vem kaj naj naredim ???

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vinkop ()

St235 ::

Imaš dve opciji. Če imaš IQ višji od 10 potem kontaktiraš amazon support in to urediš v 5 minutah. Če imaš IQ pod 10 rešuješ težavo na slo tech in upaš na najboljše. Zate je več kot očitno kaj si izbral.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: roCkY ()

vinkop ::

St235 je izjavil:

Imaš dve opciji. Če imaš IQ višji od 10 potem kontaktiraš amazon support in to urediš v 5 minutah. Če imaš IQ pod 10 rešuješ težavo na slo tech in upaš na najboljše. Zate je več kot očitno kaj si izbral.

hvala bogu,da tebi v lajfu vse špila iz prve in brez napak.To, da ne moreš znotraj aplikacije zamenjat delivery address v tekočem dnnevu naročila je bolj po balkansko...

St235 ::

ja, hvala bogu nam, ki smo spoosbni kliknit na tipko contact support brez jokanja po forumih.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: roCkY ()

Daniel ::

St235 je izjavil:

ja, hvala bogu nam, ki smo spoosbni kliknit na tipko contact support brez jokanja po forumih.


Ne rabiš se norčevati iz človeka, ki prosi za pomoč. Niso se vsi rodili kot geniji s PNGjem kot ti. Če ne nameravaš pomagati raje bodi tiho, ker s takimi komentarji samo kažeš kako nizko se lahko spustiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daniel ()

St235 ::

Če bi bil pismen bi že po prvem mojem odgovoru vedel kaj naredit. Žal ni, je pa lepo videt, da revčku tako hitro pridete pomagat branit čustva. Še je upanja za človeštvo. Kaj šele, če bi mu bil sposoben dat dejansko nasvet kako rešit problem. Ampak očitno to presega tudi tvoj intelekt. Ker za razliko od tebe sem mu dejansko že dvakrat povedal kaj naredit. Ampak ja, snežkice raje jokajte naprej.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: roCkY ()

Daniel ::

Tvoj nasvet je bil v stilu pomagaj si sam. Odlično si to rešil, čestitam. Vmes je odgovore že dobil in nima smisla, da mu še enkrat napišem isto.

St235 ::

Daniel je izjavil:

Tvoj nasvet je bil v stilu pomagaj si sam. Odlično si to rešil, čestitam. Vmes je odgovore že dobil in nima smisla, da mu še enkrat napišem isto.


Moj nasvet je bil to, kar treba naredit: kontaktirat support. Ampak ja za snežinkice, je to čisto preveč stresno in zahtevno. LEpo pa da si še sam ugotovil, da je tvoja dodana vrednost v tej temi nična.

Daniel ::

St235 je izjavil:

Daniel je izjavil:

Tvoj nasvet je bil v stilu pomagaj si sam. Odlično si to rešil, čestitam. Vmes je odgovore že dobil in nima smisla, da mu še enkrat napišem isto.


Moj nasvet je bil to, kar treba naredit: kontaktirat support. Ampak ja za snežinkice, je to čisto preveč stresno in zahtevno. LEpo pa da si še sam ugotovil, da je tvoja dodana vrednost v tej temi nična.


Prosim, ne hvali me toliko, skoraj sem zardel.

mkk20 ::

mkk20 je izjavil:

Sem dobil odgovor iz amazon chata:

I appreciate your patience. I have checked this for you,
and I can confirm there schould not be any additional charges for custom or import fees for this order
as this is usually calculated at checkout. The final order total for you is 156,51 EUR. In the event that there are any custom fees,
these will be paid for by the seller.


Recimo, da jim verjamem. Sem pa naredil printscreen pogovora. :D


Epilog zgodbe: Je šlo čez. S carino nisem imel opravka.

Moshi ::

Potem je edina rešitev, da ne dobivaš OTP gesla na SMS, da kličeš na Amazon? To se zdaj meni pojavlja, sem na Telekomu.

Amadeuss ::

Ima kdo kake izkušnje z naročanjem iz Amazon.co.uk? Še vedno velja, da se pri naši carini potem obračuna še strošek postopka carinjena in 22 % DDV?

BuDi79 ::

Amadeuss je izjavil:

Ima kdo kake izkušnje z naročanjem iz Amazon.co.uk? Še vedno velja, da se pri naši carini potem obračuna še strošek postopka carinjena in 22 % DDV?
nikoli ni veljalo.

Amadeuss ::

BuDi79 je izjavil:

Amadeuss je izjavil:

Ima kdo kake izkušnje z naročanjem iz Amazon.co.uk? Še vedno velja, da se pri naši carini potem obračuna še strošek postopka carinjena in 22 % DDV?
nikoli ni veljalo.


Hm, ravno v tej temi sem našel neko objavo iz 2023, ko je nekdo razlagal, da ti zaračunajo dodatno 22% davka in carinski postopek 8-O Torej je, če naročiš iz Amazon.co.uk enako kot, če bi iz Amazon.de in ni nekih dodatnih davkov ter carinskih postopkov, ko paket prispe v SLO?

St235 ::

Nope, odvisno kdo je posiljatelj. Od kar UK ni v EU mora roba skozi carinski postopek. Ce je prodajalec amazon praviloma oni to uredijo.

Amadeuss ::

Odlično, hvala za odgovore.

yayo ::

a je kdo imel v zadnjih časih problem, ko Amazon trdi, da njegova banka noče avtorizirati plačila? Tisti kolešček pri verifikaciji se vrti ampak na tel. aplikacijo od banke ne dobim noben zahtevek za potrditev plačila. In, če je, je to uspel rešiti? Ker tak problem imam jaz zadnje dneve. Enkrat sem klical banko pa so mi rekli, da naj pogledeam, če imam na telefonu power saving vključen, da to včasih probleme dela. :)) Seveda ga nimam bi pa se rad oborožil s še kakšno informacijo preden jih spet kličem. Če na Amazonu izberem opcijo sepa bremenitve mojega TR gre vse skozi brez problemov. Ampak zakaj bi, če imam veljavno kartico...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

Magic1 ::

A si na A1 omrežju? Jaz nisem dobil smsa pri dvostopenjski verifikaciji. Je bil potreben klic v Nemčijo, da so ga deaktivirali na Amazonu.
Magic

yayo ::

Na Telemachu sem ampak mislim, da to ni problem. Zadnje uspešno naročilo sem imel konec marca, zdaj pa me heca pri "verifikaciji". Ko kliknem na gumb kupi bi se pri nakupu nad 30 evrov morala oglasiti moja bančna aplikacija na telefonu in zahtevati, da potrdim nakup. Do tega ne pride. Na amazonovi strani pokaže kot, da je šlo skozi ampak četrt ure kasneje dobim mail, da ni. Naj poskusim ponovno ali vnesem nov način plačila. Sem maloprej klical banko in mi je pupa nekaj pojasnjevala, da od 2022 evropska skupnost zaradi varnosti zahteva verifikacijo in blablabla. Nekatere tgovine na Amazonu, ki niso iz EU naj tega ne bi podpirale in zato naj bi prihajalo do problemov. Skratka navadno bluzenje, očitno ne vedo kako pomagati.

yayo ::

Evo, zdaj sem na amazon račun dodal še debetno kot test. Ko sem jo registriral sem dobil zahtevo po verifikaciji in po uspešni izvedbi le te tudi potrditveni SMS, ampak, ko sem z njo skušal zaključiti nakup se je zgodil isti šmorn kot s kreditno. Torej nič.
EDIT
Neverjetno ampak v drugo je šlo skozi. Mah...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

darkolord ::

Včasih pomaga, če imaš že odprto aplikacijo, ko sprožiš zahtevo za verifikacijo.

andmer99 ::

Opis dogodivščin z Amazonom in naročanjem mobilnega telefona, saj se jim je v zadnjem času očitno močno poslabšalo, kar se tiče dostave.

Kupujem novi mobilni telefon, poleg nekaj drugih stvari sem ga naklikal na Amazon.de. Ker sem bil v gneči, emailov o pošiljanju niti nisem natančno spremljal. En dan sem prišel iz sestanka, in na telefonu imel zgrešeni klic in pa SMS s fotko Amazon paketa, ki ga je kurir pustil kar pred vrati hiše. Ko sem doma odpiral paket sem imel že čuden občutek, da se je odprt prelahko, noter je bil en del drugih naročenih stvari. Šel sem preveriti emaile in zgrožen ugotovil, da bi v tej pošilki moral biti tudi mobilni telefon. Takoj sem urgiral na kurirsko službo UPS, kjer je bila "olajševalna" okoliščina to, da je paket pustil kurir pred vrati kar samoiniciativno. Na mojo sreča pa se je že tudi iz kurirjeve SMS fotografije paketa na pragu hiše videlo, da je paket prenizek, da bi lahko bila noter škatla z mobilnim telefonom. UPS je tako sprožil postopek reklamacije. Hkrati sem kontaktiral tudi Amazon.de, ki je v manj kot uri odgovoril, da bodo pošiljko priznali kot izgubljeno, nakar so mi vrnili denar na kartico. Preverjanje sledenja pošiljke je pokazalo, da je paket šel iz italijanskega Amazon skladišča pri Rimu preko UPS vozlišča v Carpiju do SLO. Čisto mimogrede, naknadno sem opazil, da je že na Amazon nalepki na paketu napisano, da bi naj v paketu bil mobilni telefon.

Se zgodi, vse v redu in prav, vendar še vedno nimam telefona. Iskanje po spletu je spet pokazalo, da ko sem izloščil kup nemških trgovcev, ki niso bilo pripravljeni pošiljati v SLO (toliko o fckuing EU in iluziji enotnega trga), sem spet končal pri Amazon.de kot najbolj ugodnem ponudniku. In sem naročil telefon še enkrat, vendar tokrat samo telefon, da ja ne bi kaj šlo narobe. Tokrat sem vestno spremljali obvestila po emailu in UPS tracking. Paket je ponovno štartal v italijanskem Amazon skladšči pri Rimu. Naslednji dan se je glede na tracking zaradi neznanjih težav za en dan zadržal na UPS vozlišči v Carpi. Takrat sem se še šalil, da sedaj kradejo mobilni telefon iz pošiljke. Paket je potem prišel v SLO, z UPS kurirjem sem se dogovoril za termin, da ga osebno prevzamem v roke. Takoj, ko mi je kurir pokazal paket, sem se zavzel, da je bil čez originalno zaprt del Amazon kuverte prelepljen prozorni lepilni trak, pod katerim se je videlo, da je bil paket že odprt. Z UPS smo se na licu mesta dogovorili, da smo odprli paket, da preverimo kaj je noter. V paketu je bila namesto mobilnega telefona škatla neke ničvredne elektronske igračke, ki je po velikosti spominjala na mobilni telefon. Skratka toliko, da ni bil paket prazen, ker je tokrat bil telefon edini artikel v paketu. Pošiljka je tako romala z UPS nazaj kot reklamacija. Sedaj pa za vsak slučaj še enkrat kontaktiram Amazon, opremljen z vsemi fotkami.

Kaj naj rečem, očitno pri Talijancih (ne tega si pa res ne bi mislil za Italjo) nekdo serijsko krade telefone iz Amazon paketov. Glede na to, da že na nalepki paketa piše, da je noter telefon, se ne rabi ravno pretegniti, da ugotovi, kateri paketi so zanimivi. Me je pa presenetilo, da si dajo dela še s tem, da po potrebi noter podtaknejo podobno škatlo ničvredne šare.

Kar me pa res jezi - jebala jih neoliberalno kapitalistično globalizacijska optimizacija. Na Amazon.de naročam stvari zato, ker cenim nemški red in se hočem izogniti raznim sumljivim južnim državam in vsem njihovim fintam, oni pa potem to meni pošiljajo ravno od talijancev. Potem pa ti pa poleg vsega pametnjakovič v Italiji še na nalepko napišejo, da je noter mobilni telefon. Kot da bi prosil, da ga ukradejo.

In sedaj sem seveda pred dilemo, kje sedaj naročiti še enkrat telefon.....

Ales ::

andmer99 je izjavil:

In sedaj sem seveda pred dilemo, kje sedaj naročiti še enkrat telefon.....

Mogoče pride amazon.de ponovno v ožji izbor? >:D

Sam sem nedavno naročal prenosnik in je prav tako šel čez Italijo, pa prišel brez težav, tako da vse tudi ni slabo tam.

Mimogrede, taka zaničevalna imena v stilu "taljanci" za države/državljane ne zgledajo ravno lepo, ko človek bere. Sicer pa hvala za opis, bo sigurno komu prav prišel, ko/če bo s knedlom v grlu gledal na paket s škatlo novoletnih lučk namesto telefona v njem...

Furbo ::

Jap, napiše se makaronarji.

Telefone se pa komot kupi kar preko domače bolhe, kjer jih folk nove zapakirane prodaja za 2/3 cene.
Seveda osebni prevzem.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

OK.d ::

Zanimivo zakaj k nam pošiljajo ravno iz IT, ker to je že bilo večkrat da so telefoni izginili ravno pri pošiljkah iz IT skladišča.
Zaradi takih sitnosti, sam ne bi več naročeval telefonov iz DE, mogoče bi takrat šlo iz drugega skladišča.
LPOK.d

Magic1 ::

Pri meni je pametna ura izginila, ko so jo želeli poslati iz Italije. Zna bit, da kradejo samo pošiljke, ki gredo v tujino. Dragače mi ni jasno kako lahko še obratuje.
Magic

s1m0n ::

Ales je izjavil:



Sam sem nedavno naročal prenosnik in je prav tako šel čez Italijo, pa prišel brez težav, tako da vse tudi ni slabo tam.


Meni so ga v italiji izgubili (natančneje v Milanu) stvar se je zavlekla za cel mesec, da so novega poslal (ca 1200€).

delavec44 ::

Meni so 2x miško za 100€ poslali iz IT (naročeno iz DE), pa je bilo na srečo vse ok.

jocoj ::

Ali je kdo pred kratkim naročil knjige iz amazon.de? Zanima me, ali so res tako slabo zapakirane v prevelikih škatlah, da se pogosto poškodujejo? Če naročiš več knjig - ali pošljejo vsako posebej, kot večina online knjigarn, ali združijo naročilo v en paket? Odkar je brezplačna poštnina nad 59EUR je zanimiva opcija za knjige.
Trade Republic - bonus povabilo - https://ref.trade.re/3qxk3pzb

Furbo ::

To bi čisto verjel, da jih zapakirajo kot vse ostalo, prevelik karton in simbolični košček zmečkanega rjavega papirja.

Če tako pošiljajo grafe za jurja plus, zakaj bi se posebej mučili s knjigami?
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

speedtouch ::

s1m0n je izjavil:

Ales je izjavil:



Sam sem nedavno naročal prenosnik in je prav tako šel čez Italijo, pa prišel brez težav, tako da vse tudi ni slabo tam.


Meni so ga v italiji izgubili (natančneje v Milanu) stvar se je zavlekla za cel mesec, da so novega poslal (ca 1200€).


Februarja so tudi meni v italiji izgubili paket. UPS tracking je kazal, da paketa sploh niso prejeli, amazon da je UPS prejel paket. Slab mesec je trajalo, da so mi ponovno poslali...

BuDi79 ::

jocoj je izjavil:

Ali je kdo pred kratkim naročil knjige iz amazon.de? Zanima me, ali so res tako slabo zapakirane v prevelikih škatlah, da se pogosto poškodujejo?
Ja

andmer99 ::

Ales je izjavil:


Mogoče pride amazon.de ponovno v ožji izbor? >:D


Prvič so pri Amazonu rešili zadevo z vračilom denarja v eni uri. Hkrati sem si nekako (mogoče naivno) predstavljal, da če so že enkrat ukradli telefon iz mojega paketa, drugiča pa res ne morem imeti takšne (ne)sreče, da bodo spet ukradli telefon. Verjetnost zaporedij dogodkov bi morala biti na moji strani. Ker so pa telefon ukradli že drugič zapored sem očitno res "zadel na loteriji". Ali pa enostavno ukradejo praktično vse telefone, ki jih Amazon pošilja iz svojega italijanskega skladišča. Ampak potem bi pa res pričakovla, da tako velika firma, kot je Amazon to nekako uredi. Dodatno me je pa neprijetno presenetilo, da tokrat še po dobrih 2 dneh ni nobenega odziva od Amazona na poslano pritožbo. Upam, da je vzrok to, da je sedaj vikend....

Ales je izjavil:


Mimogrede, taka zaničevalna imena v stilu "taljanci" za države/državljane ne zgledajo ravno lepo, ko človek bere.


Veš kaj, sem pa že toliko star, da se še zelo dobro spomnim dobrih starih časov, ko se ni nobeden kaj posebej sekiral za pretirano politično korektnost, in se je stvarem pač reklo tako, kot se jim je reklo. Zdaj pa živimo v nekem čudnem obdobju, ko več ne bi smel uporabiti niti stilno zaznamovane besede. Nimam težav z različnostjo, rad hodim po svetu in sem v Italiji vse skupaj preživel že več kot pol leta prav finih dopustov. Tudi kakšnega znanca imam iz Italije. Ampak v takšnem primeru kot je s temi ukradenimi paketi, se mi oznaka "taljanci" zdi čisto na mestu.

Eno vprašanje za koga, ki je v zadnjem času dobil Amazon paket, pa je bila v njem kakšna malo bolj vredna stvar in ne ravno svinčnik za 1 EUR. A vedno na paketu na nalepki piše, kaj je najbolj vredna stvar noter, tako kot je to bilo v obeh mojih paketih? Ker to se meni res zdi dobesedno neumno....

lolipop2 ::

Mater...ta Amazon je res dvignil cene za pošiljanje povsod na 12€. Včasih je še bilo, da če si kaj manjšega vzel, je bila tudi poštnina nižja. Zdaj pa če vzameš samo npr. obliže za 3€, je poštnina 12€.
Ah..

mtosev ::

Zakaj bi pri Amazonu naročil samo obliže za 3€?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Steinkauz ::

Sej ne, da je poštnina zdej zastonj, sam za 59eur robe morš nabrat, kar jo zlo hitr.

Pithlit ::

Če ne drugač pa s futrom in pralnim praškom (da se pač ne kupuje šare ki se je ne rabi).
Life is as complicated as we make it...

roCkY ::

Mečeš v košaro kak teden dva dokler ni zadosti oz. dokler česa ne rabiš takoj. Nazadnje pride 2-5 paketov...

lolipop2 ::

mtosev je izjavil:

Zakaj bi pri Amazonu naročil samo obliže za 3€?


ene sem iskal, ko jih imajo samo tam. :) Saj ne, da bom vzel. Oz. bi jih, če bi bila poštnina 3€ max. Tako pa pač odpade :)

c3p0 ::

Jaz imam na listi vse kar redno kupujem in je ceneje kot pri nas, par dražjih artiklov na price watch (+ plugin, da vidim najnižje cene v nekem obdobju) in se tako nakup optimizira. 1x na mesec pač stisnem buy in rešeno.
««
64 / 64
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nemški Amazon uvedel brezplačno dostavo v Slovenijo (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
25723229 (1695) DejchSLO
»

Izkusnje z Amazon.de (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8123086 (2660) carlosk1966
»

Amazon.de nakup

Oddelek: Loža
376432 (2716) mtosev
»

Poštno ležeče - Spielfeld (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8434331 (17451) AgiZ
»

Free shipping na amazon.de

Oddelek: Pomoč in nasveti
1510261 (9347) Robert

Več podobnih tem