The inquirer - Microsoft je na CeBitu objavil zanimivo novico - ustvarjalci tretje epizode Star Wars so namreč pri izdelavi računalniško animiranih scen v filmu uporabljali 64 bitno različnico Windows XP. Kar seveda ne bi bilo nič nenavadnega, če ne bi bila ta različica Oken v beta fazi testiranja. Očitno so se v Redmondu precej potrudili pri izdelavi "novega" operacijskega sistema, katerega zmogljivost in stabilnost je zadostovala za zahtevno nalogo produkcije računalniško animiranih scen v filmu. Za 64 bitno različico Oken so se avtorji odločili, ker je po njihovih besedah pri rendeniranju računalniške animacije precej hitrejša od 32 bitnih Oken. Radovedneži si lahko celotno novico preberete tukaj, na žalost pa ni na voljo podatka o procesorjih in ostali strojni opremi, ki so jo uporabili za celoten projekt.
Mah, to je mal preveč komercialna fora. Ko sem jaz naložil WinXP 64 Beta, ki si jo lahko zastonj pretočiš iz M$-jeve strani in po mailu dobiš kodo za registracijo, ni nič delalo tako kot bi moralo. Še Nero je imel probleme s pravicami. Čist možno, da programi, ki so jih rabli za rendriranje, delujejo nemoteno v WinXP64 BETA, ampak to še ne pomeni, da vse ostalo dela. Lahko so ustvarjalci uporabljali različico, ki je bila posebaj prikrojena za ta namen. Skratka to je taka plehka fora, ko se štulijo tam ko ni treba. Čeprav nestrpno čakam prihod WinXP64 in še česa drugega, me tole ni prepričalo.
glede na to kaksne hude scene so prikazal, v pred kratkim izdanem trailerju, so zihr uporabil nekaj sto, ce ne celo tisoc HUDO HUDIH mashin za renderirat celotno zadevo
glede win xp64, pa ni treba da so bli winsi prilagojeni za program, ampak so lahko sam en manjsi program (semo render client) prilagodil xp-jem in procesorju... pa je letel ane can't wait till 19th may
Kot njegovi predhodniki ja. Mislim jaz se kar bojim ka bo ta 64 bit bug pršu ven. Jao spet bo fulk inštaliral ko nor pa vse zajebal. Res škoda pingosov da se niso prej skotili. !!!!
Tisti SW fani, ki spremljate razvoj v ILM (Industrial Light and Magic) dobro veste, da so investirali ogromno denarja v razvoj software-a, ki je tekel pod linuxom. Cel SW II je bil renderiran in vide-mixan pod linuxom. Dvomim, da je bilo pri SW III kaj drugače, saj so začeli s snemanjem in post-produkcijo bistveno prej, ko so začli pri M$ šele pisati prve zametke kode 64 bit Win Xp. Čisto možno, da so uporabili Win XP 64 za kakšno previzualizacijo ali kakšen nezahteven video-mix. Močno dvomim, da so uporabili za mission-critical zadeve. V končni fazi ni niti podatkov koliko in kakšne mašine ter kakšen software je tekel.
Glede na to, da "razvoj" CGI za star-wars 3 poteka že ene 3 leta, me res zanima kje so dobili tako stable različico tako dolgo nazaj. Tudi mi je čudno, zakaj bi LucasFilm namesto svojih SGIjev uporabljal računalnike z windows gor.
Ma to so spet totalno zaspinal stvar in naredili neko WAU novico iz tega. Dvomim, da je en frejm renderiran pod Win XP x86-64. Trailer je pa res hud (že 3 leta čakam zadnji del, wiiiiiiii, še mal pa bo tu - to pejte nujno v kino gledat, ker doma je čist nekaj druzga), razen unga bebota, k so ga na fox-u urinl pred trailerjem. Pejte sem po torrent in si ga zloadajte (43 MB).
fantje , fantje SGI-mašinerjo so pred leti v celoti zamenjali z dual AthlonMP 1600+ low wattage konfiguracijo. ILM ima ogromno 1U rack linux farmo poleg te "dedicated renderfarme" pa so v sistem vezani tudi vsi njihovi desktop računalniki. Ko je naprimer določen desktop prost (npr. izven delovnega časa) se poveže v farmo in prične z računanjem. Ta gmota rackov, desktopov in vsega ostalega možnega je povezana z 10gigabitno mrežo (peek per day 70TB) - vse pa nadzira en kompjuter= sheduler.V to se lahko vključuje cela plejada različnih OS-ov (Sheduler laufa Solaris kakor mi je znano). Torej očitno so na nekaterih desktop računalnikih laufali tudi 64-bitne Winse - poleg celega kupa ostalih OS-ov.
Iz te muhe je očitno spretni trgovec naredil MAMUTA in zdaj očitno velja, da je SW III v celoti izdelan na Win 64 beta.
> Iz te muhe je očitno spretni trgovec naredil MAMUTA in zdaj očitno velja, da je SW III v celoti izdelan na Win 64 beta.
In tako bo tudi ostalo, če se ne bo noben iz linux kroga potrudil in stvar demantiral
Tudi jaz bi imel kakšno pravico rad v življenju. Npr. pravico do tega, da delam
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda
@OWCA Pišem o obdobju, ko so prešli iz SGI-ja na PC. Šlo je bilo 750 rackov (dual Athlon MP 1600+ - torej 1500 procesorjev) - to je ta "famozna" linux render farma, ki se je kasneje nadgrajevala z več tipi procesorjev.