Forum » Loža » Mobiteli in LPP
Mobiteli in LPP
Tomi ::
Danes sem šel s faksa do Bavarca na šestko in pri Nami hoče en mali nekaj zgoljufati pri karti.. In voznik reče, naj pride nazaj in ker mali ni hotel, ga je iskal čez cel bus, za 180 tolarjev.. Zamuda pa par minut..
Ok, potem pa grem s Konzorcija jest v Pub, in pride ista šestica.. In eni punci zvoni mobitel, se voznik zadere čez avtobus, naj ga se neha pogovarjati.. Na naslednji postaji enega ne pusti gor, ker je imel čips.. In pred Tobačno je bil spet nekdo iskan, in voznik po zvočniku(!) pove kao, Potniki, prosim, če izklopite svoje mobitele..
Ok,vem, da je na vseh ( novih ) trolah nalepka, ki prepoveduje uporabo mobitela, samo kje je razlog za to, pa ne..
Zelo močno dvomim, da vpliva na avtomatiko in elektoniko.
Da pa je ironija še večja, pokrbi marsikateri voznik, ki se, vsaj na manj obremenjenih linijah (npr. 14 ) veselo pogovarja...
Aja, ko smo že pri LPP, veste, če je res, da mislijo zamenjati vse ( stare ) buse z novimi? Nekje se mi zdi, da sem slišal..
Tomi
Ok, potem pa grem s Konzorcija jest v Pub, in pride ista šestica.. In eni punci zvoni mobitel, se voznik zadere čez avtobus, naj ga se neha pogovarjati.. Na naslednji postaji enega ne pusti gor, ker je imel čips.. In pred Tobačno je bil spet nekdo iskan, in voznik po zvočniku(!) pove kao, Potniki, prosim, če izklopite svoje mobitele..
Ok,vem, da je na vseh ( novih ) trolah nalepka, ki prepoveduje uporabo mobitela, samo kje je razlog za to, pa ne..
Zelo močno dvomim, da vpliva na avtomatiko in elektoniko.
Da pa je ironija še večja, pokrbi marsikateri voznik, ki se, vsaj na manj obremenjenih linijah (npr. 14 ) veselo pogovarja...
Aja, ko smo že pri LPP, veste, če je res, da mislijo zamenjati vse ( stare ) buse z novimi? Nekje se mi zdi, da sem slišal..
Tomi
metrodusa.blogspot.com
- spremenil: Tomi ()
miranpozar ::
Ej, ta vaš LPP pa res sux big time!
Zadnjič me je zanimalo, kako vozi na relaciji Ig-Ljubljana.
Na avtobusni postaji na Igu je cel kup balkan plakatov a niti enega voznega reda, ali pa je tako skrit, da ga nisem videl?
Grem v LJ in vprašam tisto teto v malem rdečem kiosku, ki prodaja male rdeče žetončke za velike zelene avtobuse. "Kva? Jst čist nč ne v'm. Na Bavarskem dvor so odprl nov poslovalnc', tm uprašte"
Pridem tja... na tisti strani kjer je K4... tip sedi v malo bolj luksuznem rdečem kiosku polnem raznoraznih voznih redov, paprijev in ostale navlake... ni treba poudarjati, da voznega reda do Iga ni imel. "Lejte... tm čz cest je naša nova poslovalnca". Pogledam čez cesto in glej, no glej... čisto nov poslovni prostor! Moderen, osvetljen, čist, celo računalnik imajo, pa cel kup prospektov in ostale šare. Samo tista stara baba, ki notri dela pa bi se morala naučit bontona in odnosa do strank, mamicu ji jebem! Ni treba poudarjati, da ob vsem luksuzu nimajo tako preproste informacije, kot je ta kurčevi vozni red! "Na glavn avtobusn postaj majo vse lepo napisan". A za kaj pa rabite računalnik? Za pasjanso? Kaj ne morete imeti vsaj ene smrdljive fotokopije vseh voznih redov? Je to takšna eksotika? LPP vloži raje denar v informacijski sistem in kakšen fotokopirc, ne v nove trole!!!!
Avtobusna postaja... čefurjev malo morje... ko bi le imel metalec plamena ! Ooooo, poglej infomat! Očitno pri LPP menijo, da je infomat pač naprava, namenjena lepljenju listkov z informacijami, kje se lahko dobi informacija... "Žal infomat ne deluje. Prosimo vas, da uporabite plavi telefon, bla bla bla"! What a joke!
Na koncu sem le dobil informacijo na tistem plavem telefonu! In zakaj? Ker je to storitev, ki se jo mastno plača (omrežna skupina 090), je pa vsaj na srečo na postaji brezplačen.
LPP je en kurac maksimalni! Sram vas je lahko!
Miran Požar, Portorož, www.miranpozar.com
Zadnjič me je zanimalo, kako vozi na relaciji Ig-Ljubljana.
Na avtobusni postaji na Igu je cel kup balkan plakatov a niti enega voznega reda, ali pa je tako skrit, da ga nisem videl?
Grem v LJ in vprašam tisto teto v malem rdečem kiosku, ki prodaja male rdeče žetončke za velike zelene avtobuse. "Kva? Jst čist nč ne v'm. Na Bavarskem dvor so odprl nov poslovalnc', tm uprašte"
Pridem tja... na tisti strani kjer je K4... tip sedi v malo bolj luksuznem rdečem kiosku polnem raznoraznih voznih redov, paprijev in ostale navlake... ni treba poudarjati, da voznega reda do Iga ni imel. "Lejte... tm čz cest je naša nova poslovalnca". Pogledam čez cesto in glej, no glej... čisto nov poslovni prostor! Moderen, osvetljen, čist, celo računalnik imajo, pa cel kup prospektov in ostale šare. Samo tista stara baba, ki notri dela pa bi se morala naučit bontona in odnosa do strank, mamicu ji jebem! Ni treba poudarjati, da ob vsem luksuzu nimajo tako preproste informacije, kot je ta kurčevi vozni red! "Na glavn avtobusn postaj majo vse lepo napisan". A za kaj pa rabite računalnik? Za pasjanso? Kaj ne morete imeti vsaj ene smrdljive fotokopije vseh voznih redov? Je to takšna eksotika? LPP vloži raje denar v informacijski sistem in kakšen fotokopirc, ne v nove trole!!!!
Avtobusna postaja... čefurjev malo morje... ko bi le imel metalec plamena ! Ooooo, poglej infomat! Očitno pri LPP menijo, da je infomat pač naprava, namenjena lepljenju listkov z informacijami, kje se lahko dobi informacija... "Žal infomat ne deluje. Prosimo vas, da uporabite plavi telefon, bla bla bla"! What a joke!
Na koncu sem le dobil informacijo na tistem plavem telefonu! In zakaj? Ker je to storitev, ki se jo mastno plača (omrežna skupina 090), je pa vsaj na srečo na postaji brezplačen.
LPP je en kurac maksimalni! Sram vas je lahko!
Miran Požar, Portorož, www.miranpozar.com
Thomas ::
Če bom uporabil LPP - bom mirno uporabljal GSM na njem. Kdo mi bo to preprečil? Ne Viator in ne policija. Heh ...
Kar se pa tiče "metalcev plamena" - a si ti precej bolan - miranpožar?
Kar se pa tiče "metalcev plamena" - a si ti precej bolan - miranpožar?
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
alien-w ::
hmm... ta LPP mene vsak dan iz sole domov prepelje, se pa strinjam s pozarom. Njihov info sistem smrdi! Pa vozniki so tut tecni kot sam vrag, ceprov je jest se nisem dozivel takih ekstremnih primerkov. Avtobuse naj kr zamenjajo, ker so bolj ekonomični, manj onesnažujejo, so večji in bolj udobni. Pa se ventilacojo majo dobro. Ne mors si predstavlat hujsga kot sredi poletja stati sredi 10 neumitih fizičkih radnikov, ki se peljejo v Petrol v zalog! God bless the new buses.
Aja, pa cene!?!?! TOO HIGH!! ko sem se jest zacel pelat v solo z busom je bla mesečna 1600, zdej je že 2500!! wow! inflacija pa se vseeno ni tako visoka!
Aja, pa cene!?!?! TOO HIGH!! ko sem se jest zacel pelat v solo z busom je bla mesečna 1600, zdej je že 2500!! wow! inflacija pa se vseeno ni tako visoka!
Jeronimo ::
Mestni potniški promet v LJ je katastrofalen. Voznih redov nimajo enostavno zato, ker NI voznega reda.
Sicer lepo na postajah piše, na koliko minut naj bi vozili avtobusi, vendar to velja samo v glavah tistih , ki so vozne rede pisali. Se pa mesto Ljubljana ukvarja sedaj z nekaj projekti tudi v zvezi z Mestnim potniškim prometom. Ker so linije zastarele in se niso kaj prida spremenile že 30 let, urbanistično se je pa Lj. v teh letih močno spremenila. Ampak ,kaj čmo. LPP je sedaj samostojna firma in za vsako spremembo proge zahtevajo ogromno subvencije.
Sicer lepo na postajah piše, na koliko minut naj bi vozili avtobusi, vendar to velja samo v glavah tistih , ki so vozne rede pisali. Se pa mesto Ljubljana ukvarja sedaj z nekaj projekti tudi v zvezi z Mestnim potniškim prometom. Ker so linije zastarele in se niso kaj prida spremenile že 30 let, urbanistično se je pa Lj. v teh letih močno spremenila. Ampak ,kaj čmo. LPP je sedaj samostojna firma in za vsako spremembo proge zahtevajo ogromno subvencije.
JURIŠ !!!
Preko vode do slobode!
Preko vode do slobode!
Pepo ::
Ja, je cisto res, da je LPP ze trideset let isti, kar pomeni, da je to prava katastrofa. Zal so iste tudi ceste in vecina ostalega, kar govri o sposobnostih mestnih fotrov in mam (zupanov in zupanj) v zadnjih letih. Hvala bogu, da vsaj menjajo drvarnice z novimi, se kar spodobnimi avtobusi.
Drugo pa je handy na avtobusu. Pejte v Francijo, Nemcijo, celo Italijo, pa boste videli, da tam ljudje na zelo javnih mestih (in avtovbus je tak) izklopijo mobitele. Tam tudi ne boste videli cepcev, ki koracijo na siroko po ulici in se derejo v telefone in mimogrede uzgejo se kakega kolesarja ali pesca. Da ne govorim o telefoniranju v avtih: ce kaj poc na cestii, je pijanec ali telefonist. Zahod je ze izdelal mobitel bonton in nam ne bi nic skodovalo.
Ha, presenetila sta me Miran in Thomas. Metalec plamena pa jest bom telefoniru, druge to nic ne briga??? Beres inteligentne spise (protokol itd.), potem pa takele robavsaste od istih ljudi. Hja pobje, inteligenca in strpnost nista omejeni le na racunalnistvo.
Drugo pa je handy na avtobusu. Pejte v Francijo, Nemcijo, celo Italijo, pa boste videli, da tam ljudje na zelo javnih mestih (in avtovbus je tak) izklopijo mobitele. Tam tudi ne boste videli cepcev, ki koracijo na siroko po ulici in se derejo v telefone in mimogrede uzgejo se kakega kolesarja ali pesca. Da ne govorim o telefoniranju v avtih: ce kaj poc na cestii, je pijanec ali telefonist. Zahod je ze izdelal mobitel bonton in nam ne bi nic skodovalo.
Ha, presenetila sta me Miran in Thomas. Metalec plamena pa jest bom telefoniru, druge to nic ne briga??? Beres inteligentne spise (protokol itd.), potem pa takele robavsaste od istih ljudi. Hja pobje, inteligenca in strpnost nista omejeni le na racunalnistvo.
Tehnika ljudstvu!
Thomas ::
Razumem omejitev uporabe GSM-ja na letalu. Če že ni realne nevarnosti za strmoglavljenje letala, je pa "psihološki faktor" - gotovo. Toda z mobilniki naslednje generacije in novimi letali naj bi ta omejitev opadla.
Da se pa en LPP zmisli, da "pogovarjati na mestnem avtobusu se je pa prepovedano" je pa kršitev osebnih svoboščin. Nič manj.
Da se pa en LPP zmisli, da "pogovarjati na mestnem avtobusu se je pa prepovedano" je pa kršitev osebnih svoboščin. Nič manj.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Justy ::
Sicer se ne vozim z trolami, pa mi je to da so prepovedal mobitele oziroma se pogavarjat z njimi v busih povsem jasno in logicno, saj vse to spravlja v obup voznike in zmanjsuje njihove psihofizicne lastnosti pri voznji.
A ste se kdaj vprasal kako je pelat atustobus s 50 folka na njem, kako odgovornost je to za soferja!?
Pol se naredi pa nesreca pa vsi krivdo valijo na voznika, nenazadnje ga pa se kdo tozi.....cista bedarija
Tak da se bo treba pocasi navadit, da mobi-ji ne pridejo v postev vsepovsod.
Mogoce boste tudi sami kdaj opravljali poklic, kjer bi bilo zelo motece ce bi vase stranke nonstop klicarile...
btw: v vsaki situaciji se postavite v vloga tistega ki trpi in si tam predstavljajte sebe, potem pa razsodite ako bi se vam to dopadlo
A ste se kdaj vprasal kako je pelat atustobus s 50 folka na njem, kako odgovornost je to za soferja!?
Pol se naredi pa nesreca pa vsi krivdo valijo na voznika, nenazadnje ga pa se kdo tozi.....cista bedarija
Tak da se bo treba pocasi navadit, da mobi-ji ne pridejo v postev vsepovsod.
Mogoce boste tudi sami kdaj opravljali poklic, kjer bi bilo zelo motece ce bi vase stranke nonstop klicarile...
btw: v vsaki situaciji se postavite v vloga tistega ki trpi in si tam predstavljajte sebe, potem pa razsodite ako bi se vam to dopadlo
Thomas ::
Tudi se ne pogovarjat o politiki na avtobusih LLP. Kako lahko trpi voznik, če se z vami ne strinja v izbire politične opcije! Pa tudi ne o mastni hrani! Kaj če mu ni pasala kakšna premastna pečenka?!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Tomi ::
Ahem, malo ste zašli s to debato..
Ok, res je, da je mogoče glasnost, ki jo povzročaš, če se pogovarjaš, moteča, vendar kaj ima par ( deset ) decibel, ki jih proizvajaš, pri vsem hrupu, ki ponavadi na busih je?
Čeprav, priznam, mi dostikrat gre na živce, kako poslušaš dosti bedarij, se mi zdi, da kulturno in kultivirano pogovarjanje ni škodljivo..
Sam mobitela ne sklopim, se pa vedno pogovarjam kratek čas, pa še to me bolj redko kdo kliče, ko sem na busu..
Justy: ponavadi je na busih še več kot 50 ljudi, vsaj na dolgih.. glede navajanja pa.. ko je na v industrijski revoluciji prišel parni stroj, so ga ljudje ( delavci ) napadali.. gibanje se je imenovalo no Nedu Ludu ludizem ( nima zveze z južnimi jeziki ).. potem pa so se navadili.. tako bo pa z mobiteli ( ali pa se jih bomo prej sami naveličali.. )
Tomi
Ok, res je, da je mogoče glasnost, ki jo povzročaš, če se pogovarjaš, moteča, vendar kaj ima par ( deset ) decibel, ki jih proizvajaš, pri vsem hrupu, ki ponavadi na busih je?
Čeprav, priznam, mi dostikrat gre na živce, kako poslušaš dosti bedarij, se mi zdi, da kulturno in kultivirano pogovarjanje ni škodljivo..
Sam mobitela ne sklopim, se pa vedno pogovarjam kratek čas, pa še to me bolj redko kdo kliče, ko sem na busu..
Justy: ponavadi je na busih še več kot 50 ljudi, vsaj na dolgih.. glede navajanja pa.. ko je na v industrijski revoluciji prišel parni stroj, so ga ljudje ( delavci ) napadali.. gibanje se je imenovalo no Nedu Ludu ludizem ( nima zveze z južnimi jeziki ).. potem pa so se navadili.. tako bo pa z mobiteli ( ali pa se jih bomo prej sami naveličali.. )
Tomi
metrodusa.blogspot.com
trillian ::
jaz absolutno ne maram zvonenja mobitela pa naj bo moj ali od koga drugega. zvok se mi zdi preprosto motec, da ne omenjam neprimernosti prizganega telefona v gledaliscu in se kje. iz tega razloga je moj na vibra-klicu. in ce ne cutim tresenja iz torbe.. pac bad luck. ce je pomebno bo ta oseba ze poklicala nazaj ali bom to storila jaz.
glede voznikov avtobusov. ti bi definitivno potrebovali tecaj lepega vedenja. medtem, ko nekateri vozaci tudi.
cene so previsoke. ja. ce si ljubljancan je tako ali tako bolje, da se vozis s kolesom. prides pravzaprav najhitreje. edino pozimi je mala tezavica z mrazom.
sicer pa.. do iga prides z avtobusom 19. v bistvu ne cisto do iga.. na izansko ulico pa ze. koncni postaji je ime barje. tega konca ne poznam prevec dobro, zato ne vem kje se zacne ig.
love, ursula
glede voznikov avtobusov. ti bi definitivno potrebovali tecaj lepega vedenja. medtem, ko nekateri vozaci tudi.
cene so previsoke. ja. ce si ljubljancan je tako ali tako bolje, da se vozis s kolesom. prides pravzaprav najhitreje. edino pozimi je mala tezavica z mrazom.
sicer pa.. do iga prides z avtobusom 19. v bistvu ne cisto do iga.. na izansko ulico pa ze. koncni postaji je ime barje. tega konca ne poznam prevec dobro, zato ne vem kje se zacne ig.
love, ursula
"The generation of random numbers is too important to be left to chance"
KamikazA ::
Kultura uporabe mobilnega telefona v slovenije je na zelo nizki ravni! Pač slovenci smo mahnjeni na to da pokažemo drugim kaj imamo (mobitel je že skoraj, pri enih, postal statusni simbol), in zato je treba vsem na ulici pokazati kakšen telefon imamo! Priznam da sem tudi sam rad učasih pokazal svoj mobilnik, vendar sedaj ko se je to spremenilo v ncionalni šport, sem prodal svojo 8210-ko in si kupil C35i.
Kar se zvonjenja mobitela tiče se strinjam da je zelo nadležno! Zato imam na mobitelu vedno ukloplljen vibrator(če ne drugega pašeeee ). Nekateri pa pač ne vejo kdaj je treba izklopit zvonec. Pač živimo na balkanu!!!
Kar se zvonjenja mobitela tiče se strinjam da je zelo nadležno! Zato imam na mobitelu vedno ukloplljen vibrator(če ne drugega pašeeee ). Nekateri pa pač ne vejo kdaj je treba izklopit zvonec. Pač živimo na balkanu!!!
BlackAdder ::
Lepo prosim vse tiste, ki se strinjate s prepovedjo uporabe gsm-ov na ljubljanskih mestnih avtobusih, da še enkrat dobro premislite zadevo in jo, če sploh lahko, ustrezno argumentirate.
Kolikor vem, trenutni avtobusi še ne vsebujejo tako visoke tehnologije, da bi jim gsm signal zjebal kakšno funkcijo.
V povprečno polnem vozilu, predvsem ob konicah, je takšen šunder (zjahane mašine, tuleča mladež), da se včasih še normalno pogovarjati ne moreš s sopotnikom, tako da zmeren nivo glasnosti pogovora po gsm-u nikakor ne bi smel motiti nikogar, razen morda zaradi neprimerne vsebine. To pa je itak problem vsake komunikacije, ne glede na medij.
Da skoraj niti ne omenjam kakšnega radia veseljak - to je šele napad na dobro počutje nič hudega slutečega potnika, vajenega drugačnih kulturnih dobrot.
Se pa absolutno strinjam, da je moteče glasno zvonenje - zatorej vibra.
Pa seveda minimalna časovna uporaba.
Kolikor vem, trenutni avtobusi še ne vsebujejo tako visoke tehnologije, da bi jim gsm signal zjebal kakšno funkcijo.
V povprečno polnem vozilu, predvsem ob konicah, je takšen šunder (zjahane mašine, tuleča mladež), da se včasih še normalno pogovarjati ne moreš s sopotnikom, tako da zmeren nivo glasnosti pogovora po gsm-u nikakor ne bi smel motiti nikogar, razen morda zaradi neprimerne vsebine. To pa je itak problem vsake komunikacije, ne glede na medij.
Da skoraj niti ne omenjam kakšnega radia veseljak - to je šele napad na dobro počutje nič hudega slutečega potnika, vajenega drugačnih kulturnih dobrot.
Se pa absolutno strinjam, da je moteče glasno zvonenje - zatorej vibra.
Pa seveda minimalna časovna uporaba.
BlackAdder stroke again!
Tomi ::
BlackAdder: lepo je videti en pameten in utemeljen post.. se popolnoma strinjam, da je dožina pogovorov tista, ki je bolj nadležna kot karkoli drugega.. Kot da vse zanima, kaj je včeraj jedel in kam gre čež tri leta..
Ok, to bi bilo to..
Tomi
Ok, to bi bilo to..
Tomi
metrodusa.blogspot.com
eomer ::
Hvala bogu da tezijo ljudem ce jim gsm cinjglja sej ni glih primeren da cel bus slis tezave drugih in podobne stvari!!!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31249 (21335) | jb_j |
» | Projekt Travana - aplikacija za javni transport (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 11508 (9645) | Vazelin |
» | lpp redarji, kontrola urbanih? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 21958 (16981) | Šimpanz |
» | slovenske železnice - nesposobneži (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13139 (10194) | Karaya 52 |
» | Stavka LPPOddelek: Loža | 2229 (1912) | LPP |