Forum » Programska oprema » excel problem
excel problem
||_^_|| ::
Imam dva sheeta, na vsakemu je tabela:
Ime proizvoda: Količina:
HDD1 12
HDD1 5
HDD5 6
itd..
Kako bi zdej to v tretji sheet dal da bi mi recimo seštel iz obeh sheetov vse količine?
Da bi zgledalo kot:
HDD1 17
HDD5 6
itd..
Ime proizvoda: Količina:
HDD1 12
HDD1 5
HDD5 6
itd..
Kako bi zdej to v tretji sheet dal da bi mi recimo seštel iz obeh sheetov vse količine?
Da bi zgledalo kot:
HDD1 17
HDD5 6
itd..
laguna ::
Če imaš npr. HDD1 v eni koloni in 12 (količina) v drugi koloni, tedaj je najhitrejša pot do seštevka količin po npr. HDD1 tako, da najprej razvrstiš po stolpcu ime proizvoda, nato pa uporabiš ukaz delne vsote in sicer, daš kot spremenljivko ob vsaki spremembi v ime proizvoda, za vsoto pa daš seštevanje. To je najhitrejša pot do tega rezultata.
lagunaaaa
nodrim ::
ti si tut najhitrejši ja :P
laguna: kokr sm jst razumel ima on po eno vrstico za vsak izdelek in zraven neko količino (prodano ali na zalogi) ... te tabele so potem razdeljene po listih, ker je npr. ena za vsak mesec ali kaj takega .. na koncu pa bi rad imel skupni seštevek ...
enostavno narediš na tretjem listu enako tabelo kot na prvem in drugem ... najbolje je, če so enake ...
potem imaš na tretjem listu tabelo ...
A B
1 Ime proizvoda: Količina:
2 HDD1 =List1!B2+List2!B2
3 HDD2 =List1!B3+List2!B3
4 HDD3 ...
in tako dalje ... formulo lahko sestaviš tudi s klikanjem ... najprej v celico, v kateri želiš rezultat, vnesi znak enačaj = ... nato klikni na jeziček List1 in nato še v ustrezno celico (npr. B2) ... nato vneseš znak + in klikneš na jeziček List2 in spet ustrezno celico ... ... ko tako poklikaš vse liste in ustrezne celice, zaključiš vnos formule s tipko ENTER ...
namesto ročne forumule lahko uporabiš tudi funkcijo SUM ali kar koli pač potrebuješ ...
najbolje pa je, da si najprej urediš osnovo, ki naj bo takšna, da bodo na vseh listih enake tabele, pa čeprav to pomeni kakšne prazne celice ali kaj takega ... s tem si močno olajšaš izdelavo izračunov ...
laguna: kokr sm jst razumel ima on po eno vrstico za vsak izdelek in zraven neko količino (prodano ali na zalogi) ... te tabele so potem razdeljene po listih, ker je npr. ena za vsak mesec ali kaj takega .. na koncu pa bi rad imel skupni seštevek ...
enostavno narediš na tretjem listu enako tabelo kot na prvem in drugem ... najbolje je, če so enake ...
potem imaš na tretjem listu tabelo ...
A B
1 Ime proizvoda: Količina:
2 HDD1 =List1!B2+List2!B2
3 HDD2 =List1!B3+List2!B3
4 HDD3 ...
in tako dalje ... formulo lahko sestaviš tudi s klikanjem ... najprej v celico, v kateri želiš rezultat, vnesi znak enačaj = ... nato klikni na jeziček List1 in nato še v ustrezno celico (npr. B2) ... nato vneseš znak + in klikneš na jeziček List2 in spet ustrezno celico ... ... ko tako poklikaš vse liste in ustrezne celice, zaključiš vnos formule s tipko ENTER ...
namesto ročne forumule lahko uporabiš tudi funkcijo SUM ali kar koli pač potrebuješ ...
najbolje pa je, da si najprej urediš osnovo, ki naj bo takšna, da bodo na vseh listih enake tabele, pa čeprav to pomeni kakšne prazne celice ali kaj takega ... s tem si močno olajšaš izdelavo izračunov ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nodrim ()
BlackHole ::
Nič ni treba razvrščat. Uporabi funkcijo SUMIF. Seštej, če je izpolnjen dani pogoj, v tvojem primeru je pogoj izpolnjen, če celica vsebuje HDD1. Še boljše bi pa verjetno bila funkcija VLOOKUP. Poglej si malo primere v pomoči.
LP Marko
nodrim ::
no, če pa res nočeš tistih praznih celic v tabelah .. pa lahko uporabiš funkcijo SUMIF ... čeprav sm jo zdle stestiru .. pa mi ni uspelo nastaviti več področij za Range in Sum_range ...
odvisno kolk se hočeš poigravat z vsem skupaj ...
tista rešitev z enakimi tabelami na vseh straneh je najbolj enostavna, ampak ne preveč elegantna ...
lahko pa na zadnji strani narediš še en AutoFilter, ki ti skrije vse izdelke s količino 0 ....
odvisno kolk se res hočeš ubadat s tem
odvisno kolk se hočeš poigravat z vsem skupaj ...
tista rešitev z enakimi tabelami na vseh straneh je najbolj enostavna, ampak ne preveč elegantna ...
lahko pa na zadnji strani narediš še en AutoFilter, ki ti skrije vse izdelke s količino 0 ....
odvisno kolk se res hočeš ubadat s tem
||_^_|| ::
ok, zdej pa še neki.
v tabeli mam:
1
2
3
3
4
5
3
itd.
Kako bi odpravil, oz. pobrisal vse podvojene vrstice?
v tabeli mam:
1
2
3
3
4
5
3
itd.
Kako bi odpravil, oz. pobrisal vse podvojene vrstice?
nodrim ::
dej mal več povej v kakšni obliki bi rad imel končni rezultat ... bodi čim bolj podroben ... a so lahko sortirani na konc ... al morjo bit v takem vrstnem redu kot so zdaj al kako ... da ne bom zdej neki štriku in ti sploh ne bo pršl prav
recimo pri trojkah .. 3 ... al ti mora zbrisat samo tisto vrstico s 3ko, kjer sta dve skupaj al prvo pusti in izbriše vse ostale ...
v glavnem .. čim več podrobnosti ...
recimo pri trojkah .. 3 ... al ti mora zbrisat samo tisto vrstico s 3ko, kjer sta dve skupaj al prvo pusti in izbriše vse ostale ...
v glavnem .. čim več podrobnosti ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nodrim ()
||_^_|| ::
zbrisat more čist vse podvojene vrstice.
se pravi, vzame vrednost A1, pregleda vse celice v stolpcu A in tam kjer se ponovi vrednost celice A1 pobriše celo vrstico. pusti samo original.
je to možno?
se pravi, vzame vrednost A1, pregleda vse celice v stolpcu A in tam kjer se ponovi vrednost celice A1 pobriše celo vrstico. pusti samo original.
je to možno?
Cr00k ::
ce mas majhno tabelo... jih na roke pobris...
...drgac pa makro napis... sej verjetn znas kej VB... :)
...and then? Waasssup?!?!
...drgac pa makro napis... sej verjetn znas kej VB... :)
...and then? Waasssup?!?!
nodrim ::
A smeš te celice prej sortirat po njihovi vrednosti ??
če jih smeš, potem to enostavno narediš s funkcijo IF v sosednjem stolpcu ... čeprav ne bo popolnoma avtomatizirano ...
če jih smeš, potem to enostavno narediš s funkcijo IF v sosednjem stolpcu ... čeprav ne bo popolnoma avtomatizirano ...
nodrim ::
no, pol pa kul ... jst VBja ne poznam ... sem pa drugač programer in sam Excel dobr poznam pa se da dost nardit s samim excelom ...
no, takole:
stolpec z vrednostmi sortiraš, npr. naraščajoče: dobiš naslednje
. . A. . . B. . . C. . .D
1.. v.
2...1......1.............1
3...3......3.............3
4...3....................4
5...4......4.............5
6...4.................... 6
7...4.....................7
8...5......5
9...6......6
10..6
11..7......7
12..7
13..7
v sosednji stolpec v celico B1 vneseš formulo: =IF(A2=A1;"";A2)
condition: če je sosednja celica enaka svoji zgornji sosedi
if true: izpiši prazno celico
if false: izpiši vrednost sosednje celice
to formulo potem enostavno potegneš navzdol (s črnim križcem v desnem spodnjem kotu označene celico s prvo formulo) in boš za vsako novo skupino enakih številk dobil najprej vrednost iz te skupine in nato prazne celice ...
zdaj imaš v stolpcu B samo posamezne in vse različne vrednosti ... če jih potrebuješ skupaj, jih lahko še naknadno sortiraš in bodo prazne celice izvzete iz vsega tega ...
sem zdaj malo preveril in je še malo prčkanja potrebnega za končni rezultat ... v stolpcu B so rezultati funkcije IF (tudi v na videz praznih celicah) ... če hočeš te rezultate sortirati, jih moraš prej skopirati v svoj stolpec ali kar na drugi list ... uporabiti moraš posebno lepljenje in izbrati možnost .. prilepi samo vrednosti ... šele takrat boš lahko rezultat normalno sortiral in bo izgledal tako kot je to zgoraj napisano...
raje se nauči VB, če misliš takšne stvari delat ... ker z Excelom je enostavno preračunavat .. za kej več morš pa velik štrikat al pa VB uporabit ...
no, takole:
stolpec z vrednostmi sortiraš, npr. naraščajoče: dobiš naslednje
. . A. . . B. . . C. . .D
1.. v.
2...1......1.............1
3...3......3.............3
4...3....................4
5...4......4.............5
6...4.................... 6
7...4.....................7
8...5......5
9...6......6
10..6
11..7......7
12..7
13..7
v sosednji stolpec v celico B1 vneseš formulo: =IF(A2=A1;"";A2)
condition: če je sosednja celica enaka svoji zgornji sosedi
if true: izpiši prazno celico
if false: izpiši vrednost sosednje celice
to formulo potem enostavno potegneš navzdol (s črnim križcem v desnem spodnjem kotu označene celico s prvo formulo) in boš za vsako novo skupino enakih številk dobil najprej vrednost iz te skupine in nato prazne celice ...
zdaj imaš v stolpcu B samo posamezne in vse različne vrednosti ... če jih potrebuješ skupaj, jih lahko še naknadno sortiraš in bodo prazne celice izvzete iz vsega tega ...
sem zdaj malo preveril in je še malo prčkanja potrebnega za končni rezultat ... v stolpcu B so rezultati funkcije IF (tudi v na videz praznih celicah) ... če hočeš te rezultate sortirati, jih moraš prej skopirati v svoj stolpec ali kar na drugi list ... uporabiti moraš posebno lepljenje in izbrati možnost .. prilepi samo vrednosti ... šele takrat boš lahko rezultat normalno sortiral in bo izgledal tako kot je to zgoraj napisano...
raje se nauči VB, če misliš takšne stvari delat ... ker z Excelom je enostavno preračunavat .. za kej več morš pa velik štrikat al pa VB uporabit ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nodrim ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | pomoč excel (strani: 1 2 )Oddelek: Programska oprema | 7900 (3477) | -JM- |
» | Pomoč v exceluOddelek: Programska oprema | 2464 (2079) | bosces |
» | Excel - decimalna vejicaOddelek: Programska oprema | 3931 (3695) | tempoFlow |
» | Excel, SiMobil račun - Zamenjava stevilk z imeni ?Oddelek: Programska oprema | 2096 (1985) | ales85 |
» | [Excel] problem z makrojem, visual basic (strani: 1 2 )Oddelek: Programiranje | 5637 (5100) | steev |