» »

Pomoč v excelu

Pomoč v excelu

ddeben ::

Rabim pomoč pri ustvarjanju v excelu. Gre namreč za to, da imam običajen delovni zvezek s tremi listi. Jaz bi rad, da če vpišem v prvem listu v neki celici neko ime oz. katerokoli besedo, da se mi ta beseda ponovi v točno določeni celici v drugem listu. Ima kdo idejo kako to narediti? :\

imagodei ::

Fak... Errr, Excel Help? Ko odpove vse, preberi navodila?

Drugače pa - hip hip hip, strašni trik, poskusi tole:

Na drugem (ciljnem listu) v celici, kjer želiš preslikano vsebino, vpiši enačaj ("="). Potem pa, preden pritisneš enter in si še v fazi vnosa teksta v celico, kar klikni na prvi zavihek in na celico, iz katere želiš "krasti" vsebino. Takoj, ko to storiš, vžgi čez tipko Enter in Voila!
- Hoc est qui sumus -

Chessman ::

- pojdi na list št. 2
- postavi se v polje A1
- ko začneš vnašati formulo vnesi = potem pa z miško izberi list št.1, na listu št.1 pa izberi polje A1
- v vsa polja v katerih želiš imeti funkcijo prenosa iz lista št. 1 skopiraj formulo kateri imaš v polju A1 na listu št. 2
-formula za prenos med posameznimi listi zgleda tako =imelista!oznakapolja (primer =List1!A1)
- pozoren moraš bit na to da se ti prazno polje na prvem listu prikaže kot vrednost 0 na drugem listu.

- če želiš da bodo na drugem listu polja prazna pa lahko uporabiš funkcijo =IF(List1!A1="";"";List1!A1)

ddeben ::

Ok, tole sem zdaj pogruntal, vendar mi vrže ven #IME?...:\ vpisem v prvem listu neko besedo vendar mi jo v drugem ne vrže ven ampak piše #ime?

My mistake, sem že pogruntal...hvala obema za pomoč.:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ddeben ()

ddeben ::

Še enkrat jaz:) Tisto zadevo sem vceraj zrihtal, me pa nekaj drugega muci. Vsako besedilo sem v posameznem listu kopiral do vrednosti 65000 in zdaj bi rad, da ko bi vpisoval v kopirano besedilo 2 v prvem listu, da bi to vrednost/besedo napisalo v kopiranem besedilu v drugem listu. Je to sploh možno?

V bistvu gre za isto zadevo kot sem jo prej spraševal ampak z razliko, da mi to naredi iz kopiranih besedil.

nurmaln ::

težko je pogruntat kaj v bistvu želiš

povej točno iz kje in kam bi rad kopiral

ddeben ::

Imam obstoječa dva lista od vceraj. Npr. da se prvi list imenuje Pogodba, drugi pa Račun. Gre pa za dve različni besedili.
V Pogodbo vpisujem dolocene podatke v določene celice, ki se avtomatsko prekopirajo v Račun v določene celice.
In zdaj sem jaz besedilo v Pogodbi skopiral do vrednosti 65000, isto sem pa naredil z besedilom v Računu. Tako da imam zdaj v Pogodbi in Računu nešteto kopij, rad bi pa da ko bi vpisoval podatke v kopijo št.2,3,4,5,6.... v Pogodbi, da bi se mi avtomatsko izpisovalo v kopijo št. 2,3,4,5,6,.... v Račun.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ddeben ()

imagodei ::

Ljubi jezus, če te kdo kaj razume...

Daj povej konkretno - iz celice A1 na listu 1 bi rad kopiral podatke v celico B2 na listu 2 in tako dalje... Bo šlo?
- Hoc est qui sumus -

ddeben ::

Se opravičujem za slabo razlago...popolen laik ki se uči...sem že pogruntal zadevo...Problem mi dela še samo to, da nevem kako bi naredil, da bi se mi kopije avtomatsko označevale...se pravi po vrsti 1,2,3,4.....

imagodei ::

Pri besni muhi, če vem, o čem govoriš?!?

Kakšne kopije, vraga?

Kaj sploh hočeš naredit? Vodenje financ v Excelu? (Nikarte, prosim!)
- Hoc est qui sumus -

Chessman ::

Če te prav zastopim bi rad da se ti posameznik celicah avtomatsko vpišejo števila v nekem zaporedju.

Probaj to in povej če si mislil kaj takega

- v polje A1 vpiši vrednost 1
- z miško označi polje A1
- miško postavi v spodnji desni kot označene celice (kazalec miške se ti spremeni iz velikega belega v mali črni)
- pritisni levo tipko in potegni miško navzdol
- v vse celice se ti bo avtomatsko vpisala enaka vrednost

- če pa želiš da se ti vrednost povečuje pa pri tej operaciji drži pritisnjeno še tipko CTRL (sedaj imaš mali črni kazalec kateri ima zraven narisan +), ponovno pritisni levo tipko in potegni navzdol
- v vseh celicah imaš vpisane številke, vsaka naslednja celica je za 1 večja od prejšnje

- obstaja še ena možnost in sicer da povečaš vrednost v naslednji celici za več kot 1, v tem primeru pa vpiši v A1=1, v A2=5, označi obe celici, se postavi v spodnji kot označenih celic (brez CTRL) pritisni tipko in potegni navzdol, vsaka naslednja vrednost se ti poveča za toliko koliko je razlika med celicami A1 in A2

PS: vse načine lahko uporabiš tako vodoravno kot napično

ddeben ::

Chessman - točno to sem mislil...ampak a je mozno da tole kar si napisal ....

- če pa želiš da se ti vrednost povečuje pa pri tej operaciji drži pritisnjeno še tipko CTRL (sedaj imaš mali črni kazalec kateri ima zraven narisan +), ponovno pritisni levo tipko in potegni navzdol
- v vseh celicah imaš vpisane številke, vsaka naslednja celica je za 1 večja od prejšnje


.... uporabim recimo polje A1, nato B3, C5,...itd. in se mi vrednost povečuje?

Chessman ::

da se naredit da ti vpisuje avtomatsko recimo v a1 a3 a5.... ali pa a1 a4 a7 ... isto z vrsticami a1 c 1 e1 ... ali pa a1 d1 g1...

kako narediti to

a1=1
a2= prazno
a3=2
a4= prazno
potem označi od a1 do a4
klik z levo tipko v spodnjem desnem kotu (brez CTRL) in povlečeš navzdol

Tilen ::

Excel me je danes grozno razočaral.

Odprl sem file recimo:

c:\a\x.xls
ter
c:\b\x.xls

in mi je napisal, da ne morem met hkrati odprti dve datoteki z enakim imenom. To še ja notepad zmore no.

Potem sem naivno misli, da je kriva "zastarela" 2003 verzija, katero uporabljamo na šihtu. Doma testiram še z 2007 in enako.



Sramota.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Chessman ::

z malo zajebancije sicer lahko spraviš tudi v diagonalo samo moraš potem dosti polj spraznit

a1=1
c3=a1+1
označi polje c3 in izberi funkcijo kopiraj
označi polja od e5 do q17 in izberi funkcijo prilepi
sedaj pa sprazni vsa polja razen tistik katere hočeš imeti (se pravi sprazni vse razen e5, g7, i9, k11, m13, o15, q17)

končni rezultat je sicer to kaj želiš vendar je postopek daljši, pazi tudi to ker v tem postopku nimaš vpisanih vrednosti ampak formulo. Tako da če spremeniš vredost v polju a1 se ti spremenijo vse vrednosti

bosces ::

si bom sposodil temo....

Na listu 1 imam tabelo, na listu 2 imam tabelo enako kot na prvem listu le da je zaporedje stolpcev drugačno. podatki na 2 listu se mi izpisujejo na podlagi sklica iz prvega lista.

rad bi uporabljal list 2 kot samostojni dokument (če izbrišem list 1 izgubim podatke-zaradi sklica) a obstaja kakšen trik oz. rešitev??

Hvala

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bosces ()

karafeka ::

1. kopiraj
2. prilepi kot vrednosti

S tem izgubiš formule oz. povezavo na 1 list.

bosces ::

zakon, hvala lepa!!!!!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Excel 2010 Iskanje v svrstici in stolpcu?

Oddelek: Programska oprema
6718 (658) HDvideo
»

Excel: stolpce v vrstice ?

Oddelek: Programska oprema
85051 (4679) _jackson_
»

Pomoc pri Excelu

Oddelek: Programska oprema
181896 (1891) jerneju
»

[Excel]Vrednost celice = ime dokumenta

Oddelek: Programska oprema
314543 (3965) veteran
»

Excel pomoco prosim

Oddelek: Programiranje
92643 (2488) Mercier

Več podobnih tem