Forum » Loža » Avto - pri menjavi izpuha so me nateg.... ?
Avto - pri menjavi izpuha so me nateg.... ?
Maxtor ::
Imam Saxo-ja 1.1. Ker sem imel zanič izpušni lonec sem šel ma menjavo - na original servis. Pridem prvič, pustim avto tam, pridem nazaj, pa pravijo da nimajo in da so mi dali starega nazaj. Rečem, OK, saj bote naročili. Pridem drugič, rečejo, da še nimajo. Pridem tretjič, pustim avto tam, rečejo da so dobili in se oglasim po šihtu. Avto kao porihtan. Plačam, se odpeljem, avto pa nič kaj tišji. Vse skup mi je blo čudno. Pogledam pod avto, izpuh je novi, ampak zakaj je avto glasen. In ugotovim, da so mi odrezali original izpušno cev in navarili večji nastavek za izpuh in tako prišraufali neoriginalni izpušni lonec, po vsej verjetnosti od Saxo 1.4 - glej sliko! Kaj mi je storiti. Naj peljem nazaj? Me morda vseeno niso nategnili? Svetujte, kako najlažje rešim zadevo? Sem pa definitivno avta ne bom več peljal. Imena delavnice zaenkrat ne bom izdal.
Skratka poglejte in svetujte!
Skratka poglejte in svetujte!
- spremenil: Maxtor ()
Loki ::
kaj tocno si placal? kaj pise na racunu?
menjava celega lonca?
ce ja, potem jim zacni teziti in opcijsko obvesti drustvo za varstvo potrosnikov, da jim malo pihnejo na duso.
menjava celega lonca?
ce ja, potem jim zacni teziti in opcijsko obvesti drustvo za varstvo potrosnikov, da jim malo pihnejo na duso.
ali3n ::
/kako ves, da to ni original lonec?
/cist lepo je narjen
/cist lepo je narjen
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
Maxtor ::
Vidim, da nismo na isti valovni dolžini. Saj narejeno je vredu, ni kaj, AMPAK, tam pre izpušnim loncem je en komad privarjen, ki služi kot reducirni komad, da so lahko dali ta izpušni lonec gor, ki definitivno ni za ta model Saxoja, kajti avto je GLASEN in to celo bolj kot prej pri starem izpušnem loncu. ČE pa primerjam s tem, kaki zvok je imel ta avto, ko je bil novi, pa sploh ni primerjave. Avto je preglasen in mislim, da bom kr jutri šel reklamirat izpuh. S takim avtom se ne morem vozit.
Še kakšno mnjenje? Kar na plan z njimi....
LP
Še kakšno mnjenje? Kar na plan z njimi....
LP
Azrael ::
Originalni izpuhi za 1. vgradnjo so v večini primerov narejeni iz enega kosa. Če potem menjaš samo en dušilec, brez varjenja navadno ne gre. Če po menjavi vse skupaj čudno ropota, poglej ali se izpuh kje tolče ob dno avtomobila ali podvozje, lahko pa je še kje kakšna luknja. Na sliki pa je videti vse OK.
LP, Azrael
LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.
Maxtor ::
ČE prav razumem,je izpušni lonec kar zavarjen na ono cev, ko pride iz motorja? NA tem avtu sigurno ni blo tako. Izpušni lonec se je dal lepo odšraufat in vzet dol. In originalni je imel manjše grlo, kot ga ima sedaj ta, zato so mi tudi navarili drugi leček cevi, da so sploh lahko ta neoriginalni lonec gor prišraufali.
Ma ne vem več, pri čem sem, grem jutri vprašat, zadeva je pa definitivno preglasna....
Ma ne vem več, pri čem sem, grem jutri vprašat, zadeva je pa definitivno preglasna....
Bannockburn. ::
Ravno včeraj smo na našem avtu menjali izpuh. Vsak lonec je pritrjen s spoji in ni varjen.
Me prav zanima, kako bi potem izgledala menjava katalizatorja, če bi bil izpuh varjen.
Začetni del izpuha, ki je na izpušnem delu cilindra, se v žargonu imenuje kolektor.
Da boš vedel v bodoče.
Azrael, pri novejših avtih sploh ni možnosti, da bi izpuh ropotal, ker se od kolektorja naprej cev razdeli na dva stabilizatorja, zato se lonci in konči del izpuha ne tresejo tako, kot je to moč videti pri starejših avtomobilih.
Jaz nisem sicer noben mehanik, vendar ima tako zadevo med drugim tudi Škoda Favorit (letnik 1993). Preverjeno.
Me prav zanima, kako bi potem izgledala menjava katalizatorja, če bi bil izpuh varjen.
Začetni del izpuha, ki je na izpušnem delu cilindra, se v žargonu imenuje kolektor.
Da boš vedel v bodoče.
Azrael, pri novejših avtih sploh ni možnosti, da bi izpuh ropotal, ker se od kolektorja naprej cev razdeli na dva stabilizatorja, zato se lonci in konči del izpuha ne tresejo tako, kot je to moč videti pri starejših avtomobilih.
Jaz nisem sicer noben mehanik, vendar ima tako zadevo med drugim tudi Škoda Favorit (letnik 1993). Preverjeno.
barbarpapa1 ::
Pozdrav
Sama pritrditev izpušnega lonca na cev (z objemko) se mi zdi čisto OK. Kar mi pa deluje čudno, je samo mesto, kjer je debelejša cev privarjena na tanjšo, to pa zaradi ostrega prehoda, ki ga tvorita cevi (takšni prehodi so na serijskih ceveh običajno izvedeni kot gladko upognjen lok). Je pa zanimivo, da na fotografiji izgleda, kot da gre za serijsko izveden zvar, ker ima zvar isto barvo (prevleka, najbrž fosfatiranje), kot cev .
Aja, Maxtor, od kod si? V MB se takšne stvari najbolje rešijo pri enem privatniku, ki se je specializiral samo za ispuhe. (Meni je za Mazdo 323 prišla cev od elastičnega spojnega dela pri kolektorju do izpušnega lonca (vmes ima Mazda še dva dušilca) 3x ceneje, kot originalna cev )
Pa fajn se vozi...
LP
Jože
Sama pritrditev izpušnega lonca na cev (z objemko) se mi zdi čisto OK. Kar mi pa deluje čudno, je samo mesto, kjer je debelejša cev privarjena na tanjšo, to pa zaradi ostrega prehoda, ki ga tvorita cevi (takšni prehodi so na serijskih ceveh običajno izvedeni kot gladko upognjen lok). Je pa zanimivo, da na fotografiji izgleda, kot da gre za serijsko izveden zvar, ker ima zvar isto barvo (prevleka, najbrž fosfatiranje), kot cev .
Aja, Maxtor, od kod si? V MB se takšne stvari najbolje rešijo pri enem privatniku, ki se je specializiral samo za ispuhe. (Meni je za Mazdo 323 prišla cev od elastičnega spojnega dela pri kolektorju do izpušnega lonca (vmes ima Mazda še dva dušilca) 3x ceneje, kot originalna cev )
Pa fajn se vozi...
LP
Jože
MadMax ::
barbapapa1:
Na sliki je več kot očitno da gre za home-made var, saj je izredno porozen in neenakomeren. Če še malo bolje pogledaš, vidiš, da je pobarvan-posprejan in niti pod razno ni iste barve.
Kakorkoli, konkretno tega avtomobila in njegovega izp. sistema ne poznam, mi pa vsekakor to ne deluje originalno. Če pa je bilo to narejeno zaradi dotrajanosti zaključka prednjega lonca, pa bi vsekakor morali na servisu predlagati menjavo tudi le-tega, ne pa po domače nekaj spacat...
Na sliki je več kot očitno da gre za home-made var, saj je izredno porozen in neenakomeren. Če še malo bolje pogledaš, vidiš, da je pobarvan-posprejan in niti pod razno ni iste barve.
Kakorkoli, konkretno tega avtomobila in njegovega izp. sistema ne poznam, mi pa vsekakor to ne deluje originalno. Če pa je bilo to narejeno zaradi dotrajanosti zaključka prednjega lonca, pa bi vsekakor morali na servisu predlagati menjavo tudi le-tega, ne pa po domače nekaj spacat...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Oderuški predračuni za servis vozila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25073 (14549) | KTM_ |
⊘ | "Lasje" iz izpušnega lonca?Oddelek: Na cesti | 3321 (2075) | Dimnik |
» | Bučanje motorjaOddelek: Na cesti | 1880 (1433) | Buggy |
» | kje je pocen servis za auspuh v ljubljaniOddelek: Loža | 15592 (15402) | Phoebus |
» | Sportni auspuh za Focusa?Oddelek: Loža | 3359 (3100) | Sunna |