» »

Prižgana lučka za vbrizg pri fiat Punto

Prižgana lučka za vbrizg pri fiat Punto

sinko999 ::

Torej danes se peljem v mesto po opravkih lučka ni nič svetila ko se pa peljem domov pa vidim da sveti, avto je vlekel normalno, prosti tek normalen, potem se še ustavim pa se peljem 200m in potem spet začne lučka goreti. Kaj mi je elektronika začela it k vragu ali pa mam kje kaki slabi spoj. Pregledal sem že vse varovalke pa nobena ni pregorena potem sem gledal stike da bi bilo kje kaj rahlo pa nisem nič videl. Kaj imam te slabi kontakt, senzor, ali kaj drugega.
Pa če ve kdo koliko bi me stalo če bi avto peljal na tester da tam pogledajo kaj je z njim narobe.
Aja ko pa sem prišel domov pa ugasnem avto pa ga vžgem počakam da se lučka ugasne samo čez 2-3s pa se spet prižge pa potem skozi gori. Mogoče je irelevantno izpuh pa smrdi po gnilih jajcih.

LP
Ni? ni ve?no !

Fuzz ::

Da ti ni "šla" sonda lambda. Obišči servis. BTW, koliko km pa imaš prevoženih?

sinko999 ::

sem pazabil napisati letnik 94 reg.95 prevoženih 86000
kolko vem sonda lambda stane 30k pa več ;((
Ni? ni ve?no !

Mihc ::

Sinko999 bod vesel, da bi bilo samo 30kSit, ker te stvari so lahko zelo drage! Morda pa sploh ni sonda lambda! Pri moji Corsi 1.0 12V je enkrat šel senzor za dovod zraka, pa sem moral plačati 90kSIT samo za nov senzor potem pa še nekaj za delo!
Glede testa avtomobila s testerjem pa sem dal, če se prav spomnim, okoli 4kSIT!

Držim pesti za čimmanjši strošek popravila!

LP, Mihc
Življenje je lepo če ga živiš!Se splača!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mihc ()

Caligula ::

Izogni se uradnemu servisu. Pojdi do kakega spllosnega mehanika. Punto je simpl avto. Ti bo nasel kako cenovno ugodno opcijo.
K na uradnih servisih si fajn manejo roke vsakic k pride kdo s problemi s katalizatorji, sondami,.. k to se zdej vse navezuje na moznost oprave tehnicnega,.. pa kao nimas izbire,..

Pa lahk tud da je kej cist simpl-kak smet, stik, mogoce voda v bencinu...

sinko999 ::

po moje ja sonda lambda ker zdaj sem ga zvel na eno kratko turo pa sem ga malo bolj segrel in glej po 3-4 km se mi lučka ugasne pa se mi ni prižgala po 20km spet drugače pa sem se že zmenil z lokalnim mehanikom da mi ga pride malo pogledati danes.

LP
Ni? ni ve?no !

Brane2 ::

Na netu sem najdu variante za dekodiranje napake brez posebnega orodja, vendar to dela samo pri določenihh gerecijah avtomobilov, pa tudi treba je zanti dekodirati blinkanje lampe s katero ti potem skuša mašina dopovedati, kaj jo boli.

Gre za to, da zašlusaš dva kontakta na OBD konektorju inn opazuješ tisto lučko, nato pa v tabeli pogledaš za kaj gre.

Ni enakovredno pravemu priklopu na pooblaščeni inštrument, pa vendar lahko dragocen pripomoček.
Tega na svoji Astri še nisem probal, mi je pa dalo idejo. Bom danes.

PI ::

Probaj še vlit v bencin kakšno sredstvo za čiščenje motorja - dobi se na črpalki. Verjetno se je nabralo nekaj umazanije in motorček, ki odpira in zapira loputo za prosti tek pač ne opravlja naloge. Če še to ne pomaga bo treba razdreti.

Lp B

BadB0y ::

To se je tudi meni dogajalo. Vecinoma ko sem bil na AC samo ce sem malo poveceval obrate in jih spuscal je lucka vgasnila ponavadi na 4500 obratih. Kaj pa bi to naj bilo pa niti serviseru ni bilo jasno, ker ko je avto priklopil na racunalnik ni pokazalo nic.

ali3n ::

gori lučka za vbrizg al ktera druga? taki simptomi (prižiganje lučke ob nizkih vrtljajih) mi dišijo na to, da alternator ne fila dost...?
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

sinko999 ::

tak bil sem pri avtomehaniku, sonda lambda mi ni delala zdaj je not nova, zdaj se bom vozil 2,3 dni da vidimo če se bo še to pojavljalo; alternator smo tudi zmerili dela normalno fila čisto ok za info 14 V +- 0,05 ko mu daš gas; ko sem se pelal k mehaniku sem ga dal v tretjo in se pelal 50 okoli 500-700m in se mi je prižgala lučka ( ko daš kontakt se ti prižegjo lučka za injektor [šoba pa trije curki], za olje in akumulator; potem pa se lučka za šobo ugasne in še gorita akumulator in olje potem pa ko obrneš ključ pa ne sme več nobena rdeča goreti).
Ko sem se peljal nazaj po poti sem ga spet dal v 3 samo zdaj pa sem pelal 40-45 pa se ni vžgala lučka tak da mislim da je to to sicer pa ga bom testiral 3 dni potem pa grem spet na tester.
Tak da me bo to stalo 25k sonda + delo .
Ni? ni ve?no !

TylerDurden ::

mogoče si tankal na kakšni čudni, glede na to, da si iz Ljubljane pojdi na Rudnik na AGIP in potem poročaj, če je kaj bolje.
Let\'s make some soap ...

sinko999 ::

tankal sem pa na gosposvetski v maribori in sicer če greš iz maribora proti dravogradu na desni, bencinska pumpa pa je od petrola
Ni? ni ve?no !

BlazP ::

Mam Punto 75 ELX letnik 94, pa sm mel isti problem. Lucka je skoz gorela. Sam da pr men je pol se hujs ratal...obratov se naenkrat ni dal spravit cez 4500 (kot da bi se blokada uzgala). In tak ko je ze nekdo napisu...ko smo ga pelal uradnemu serviserju ni najdu razloga ka ne dela in so kr neki menjaval dele. Pol smo ga pa pelal k enmu avtomehaniku serviserju ko ga fotr pozna, pa je takoj ugotovil, da je lambda sonda fuc.

Zdej bos najbrz mel mir neki cajta. Pol bo pa bencin pumpa sla, spule, filtri, lezaji, sklopka :D
Fiat je zakon...ce si serviser;)

sinko999 ::

ja ležaji v alternatorju so šli samo tisto lahko sam menjam filtri pa so itak potrošna roba.
bencinska pumpa pa ziher ne stane premoženje; špule=??? |alternator???
Ni? ni ve?no !

MadMax ::

Bencinska pumpa stane le pol premoženja :\
Špule (cinšpule, vžigalne tuljave): ko crkne ena, se pripravi da crkne še druga. Originalna mislim da nekaj čez 20k/kos, neorginalne dobis obe za ta dnar, pa še za pijačo ti ostane.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

ferdo ::

recimo da je bencinska pumpa če se pogovarjamo o električnih 22k min. 35k povprečje 50-60k ali več original na pooblaščenih servisih.... mislim da je tako. V roki imam WALBRO pumpo za DAEWOO - OPEL MPI in je cena 22.000,ooSIT . kolko je original na pooblašč.serv. ne vem, predvidevam pa +50%.. mogoče z montažo vred.

ja to je drag šport;((

BadB0y ::

Ja zgleda da imajo 94 letniki vecina probleme z tole sondo.

freserovski ::

Mihc:
S tisto sondo za dovod zraka (merilec zraka) so te samo nategnli in to za 40 čukov. Nam se je tudi to pokvarlo in sem poklical uradnega zastopnika za Bosch (oni namreč to izdelujejo) in je bla cena nekam manj kot 50.000 sit :)
Problemi so, problemi bodo! Kurc jih gleda!!

Mihc ::

Pizd...!!!;((

Cobra hvala za obvestilo! Sicer so pa itaq uradni serviserji en nateg potorošnikov! Zdej sem dobil Astro letnik 1995 v svojo last in zagotovo ta astra ne bo videla uradnega serviserja, ker naredit itq nič ne znajo! Opa!!! Zmotu sem se! Račune pa znajo dobr pisat, to jim pa gre od rok!>:D

LP, Mihc
Življenje je lepo če ga živiš!Se splača!!

freserovski ::

ja, mene je tudi skoraj na hrbet vrglo, ko je rekel 90 jurjev, pol sem pa na e-bayu videl, da se en del prodaja, pa še dobro, da nisem dobil dražbe, ker sem ga pri nas še ceneje dobil :)) , no, prodajalec je rekel, da bi naj meli bosch-evi zastopniki povsod po evropi zdaj enake cene...
Ti uradni serviserji so pa bol tako ja..., dosti zaslužijo (ma urna postavka skoraj višja kot pri zdravniku)
Problemi so, problemi bodo! Kurc jih gleda!!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

kia - cukanje

Oddelek: Na cesti
465179 (3550) TheBlueOne
»

Avto mrzel ne vžge (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5018534 (11476) jalovec09
»

Težave v prostem teku

Oddelek: Na cesti
366837 (5288) tony1
»

Peugeot 206 - Nasvet za servis?

Oddelek: Na cesti
3511096 (10043) hojnikb
»

Problem z avtom

Oddelek: Na cesti
4115227 (14013) Scylla

Več podobnih tem