Slo-Tech - Ameriški pionir navidezne resničnosti John Carmack, ki je kariero začel kot soustanovitelj podjetja id Software in je v 90. letih ustvaril legendarne igre Doom, Quake in Wolfenstein, kasneje pa je delal v Oculusu kot tehnični direktor, se sedaj poslavlja iz Mete, ki je bila kupila Oculus. Potem ko sta o novici poročala Business Insider in The New York Times, jo je Carmack potrdil tudi na družbenih omrežjih.
Zapisal je, da odhaja z mešanimi občutki. Čeprav je Quest 2 dober kos strojne opreme, skoraj povsem v skladu z željami, podjetje zapušča zaradi neučinkovitosti. Zapisal je, da ga boli srce ob strahotni neučinkovitosti v podjetju, ki ima ogromne količine sredstev, virov in tudi ogromno sposobnih ljudi, a se ves čas strelja v nogo. Meni, da delujejo kvečjemu s polovično učinkovitostjo, česar ne more sprejeti. V pismu ni bil kritičen do izdelka ali ideje, temveč je kritiziral izključno način delovanja v podjetju. Do delovanja v Meti je bil kritičen že dlje časa, je zapisal na Twitterju.
S tem je konec njegovega desetletja v navidezni resničnosti, je dodal. Leta 2013 je namreč zapustil id Software in presedlal v Oculus. Podjetje je leta 2014 kupil Facebook (današnja Meta), nato pa je Carmack leta 2019 omejil svojo aktivnost in se preusmeril v svetovanje na področju splošne umetne inteligence (AGI). Sedaj je ustanovil zagonsko podjetje Keen Technologies, ki se ukvarja prav s tem.
Novice » Ostale najave » Pionir navidezne resničnost John Carmack zapušča Meto
SambaShare ::
Ja Carmack je tahud deloholik in isto zahteva tudi od sodelavcev. Splača se pogledati kakšen YT video o ID Software in kako je nogiral ven Ramerota.
Riff ::
dober tale John in vedno obvada svoj posel pa kjer kol že to dela, ( Wolf3d, Doom in seveda quake serije, itd najbolše igre )
Poldi112 ::
SambaShare je izjavil:
Ja Carmack je tahud deloholik in isto zahteva tudi od sodelavcev. Splača se pogledati kakšen YT video o ID Software in kako je nogiral ven Ramerota.
Rekel je tudi, da je bila to napaka, tako da dvomim, da še vedno zahteva od sodelavcev, da so deloholiki kot on.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
SambaShare ::
Rekel je tudi, da je bila to napaka, tako da dvomim, da še vedno zahteva od sodelavcev, da so deloholiki kot on.
Možno da se je z leti kaj omehčal. Na Fridman podcastu sen dobil občutek, da je še vedno zelo zahteven do sebe in posledično drugih. Bo pa zaposlil majhno ekipo, tako da bomo videli .
Poldi112 ::
Zanimivo, jaz sem na istem podcastu dobil drugačen občutek:
Je pa res, da nisem pogledal celega.
Je pa res, da nisem pogledal celega.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
BT52 ::
Koliko se jaz spomin pravi, da je znižal z leti standard. Vsekakor pa verjamem, da je ta še vwdno relativno visok.
WhiteAngel ::
Verjetno bo zdaj spisal pogon, kjer AI on-the-fly generira sceno glede na podatke s telefona za aktualni dan in za delat dnevno psihološko refleksijo. Idealno za Google. Čeprav mi deluje bolj kot Apple guy.
filip007 ::
Saj nevem zakaj stare igre ne predela s umetno inteligenco ne samo obraze kot se uporablja.
Trevor Philips Industries
mtosev ::
Aja to je tisti, ki delal na doomu.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mtosev ()
Jarno ::
Kritika "a se ves čas strelja v nogo" od človeka, ki je izumil rocket jump
Ha ha!
Carmack je sicer zabaven, ampak dokaj zatežen tip z visokimi standardi.
Verjetno mu je laskalo, da je Zucko stavil na oddelek, v katerem je delal. Ampak IQ mu je dal razumeti, da bo MZ podjetje spravil v močvirje.
#65W!
Malidelničar ::
zj vidm njegov fris res direkt iz dooma LOL
A to je res kao on? :)
Sicer pa uf, wolfenstein 3D, Doom. Je pa razvijal zadeve skupaj z Johnom Romerom, ki je nato pogrnil pri better-than-Half-Life-wannabe Daikatani :) Uf to so bili še časi PC Gamerja v sloveščini, kje je to :)
Don't invest like a Joe. Invest like a Simon.
nodrim ::
MoRp ::
Jarno ::
Znan je še po dobrih optimizacijah kode. Tukaj je na primer aproksimacija funkcije inv_square_root, katera je caa. 4x hitrejša od originalne float HW implementacije:
Sicer Carmack tega direktno ni izumil, je pa bil njegov grafični pogon top-notch za svoj čas in takraten HW.
float Q_rsqrt( float number ) { long i; float x2, y; const float threehalfs = 1.5F; x2 = number * 0.5F; y = number; i = * ( long * ) &y; i = 0x5f3759df - ( i >> 1 ); y = * ( float * ) &i; y = y * ( threehalfs - ( x2 * y * y ) ); return y; }
Sicer Carmack tega direktno ni izumil, je pa bil njegov grafični pogon top-notch za svoj čas in takraten HW.
#65W!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jarno ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Googlov Daydream je mrtevOddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ... | 5160 (4084) | PrimozR |
» | Oculus stavi na brezžične VR naočnike QuestOddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ... | 7379 (6181) | Netrunner |
» | Oculus pokazal nov prototip Crescent BayOddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ... | 8800 (6375) | simnov |
» | Facebook kupuje Oculus (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 35940 (32437) | BigWhale |
» | DOOM III le za Xbox ?!?!?! (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 10550 (7898) | Fury |