» »

Novi televizorji 8K porabijo več energije, kot dovoljuje EU

Novi televizorji 8K porabijo več energije, kot dovoljuje EU

Slo-Tech - Predlanska uredba Evropska unije je zaostrila pogoje in zahteve za okoljsko primerno zasnovo za elektronske prikazovalnike slike, kamor uvrščamo tudi televizorje. Lanska delegirana uredba pa je spremenila še zahteve za označevanje energetske učinkovitosti naprav, in sicer je lestvico premaknila navzgor. Strožji pogoji za prodajo bodo začeli veljati 1. marca prihodnje leto, kar bi lahko v EU povsem blokiralo prodajo najnovejših televizorjev z ločljivostjo 8K.

Proizvajalci že svarijo, da se strogim merilom ne bodo mogli prilagoditi. Opozarjajo, da je bila uredba napisana z mislijo na televizorje v ločljivostih HD ali 4K, medtem ko za 8K poraba energije poskoči. To je pričakovano, ker imajo ti televizorji štirikrat več pik, ki jih je treba krmiliti in osvetljevati. Po trenutni veljavni zakonodaji lahko televizorji OLED porabijo nekoliko več energije, microLED in 8K pa so izvzeti, a od 1. marca 2023 ni predvidenih več nobenih izjem. Težave bi lahko imeli tudi nekateri modeli 4K.

Po novih pravilih, ki so že sprejeta, bodo morali imeti televizorji z 8K indeks energetske učinkovitosti (EEI) pod 0,90. To v praksi pomeni, da bo 40-palčni televizor smel porabiti največ 48 W energije, 55-palčni 84 W in 88-palčni 178 W. Tako učinkovitih televizorjev 8K na trgu še ni. Indeks EEI so določali na podlagi televizorjev, ki so bili naprodaj v letih 2012-2017, zato je dobro postavljen do HD in UHD. Za večje ločljivosti pa televizorjev takrat še ni bilo, zato so morali mejo postaviti bolj na slepo. Pri tem so bili preveč optimistični, se zdi.

Televizorji z 8K porabijo več energije, ker imajo več pik, ki terjajo krmiljenje. Hkrati so pike manjše, zato mora biti osvetlitev LCD-ja močnejša, da se dovolj svetlobe prebije skozi panel. Zato 8K porablja več energije, čeprav je enako svetel kot 4K. Rešitev bi bila prilagoditev tehnologije in panelov, a se to ne more zgoditi do marca. EU lahko bodisi prilagodi pravila bodisi njihovo spoštovanje meri kreativno. Težko pa si predstavljamo, da bodo televizorji 8K čez pol leta resnično izginili z evropskih prodajnih polic.

85 komentarjev

«
1
2

mrTwelveTrees ::

Se bodo že znajdli. Bodo ob prodaji namestili firware ki bo zbil porabo, kupec pa bo posodobil tv - kje pa so polno drobnega teksta .... itd itd itd.

kixs ::

Bodo zmanjsali svetilnost. Ali pa prodajali samo manjse TV-je - kar seveda ni logicno za 8K.

starfotr ::

Ni problema za teveje. Veliko visokotehnološke opreme se zaradi RoHS ne da dobiti v EU. Pač bomo zaradi lastnih omejitev potegnili kratko.

Tako, kot bomo potegnili kratko zaradi zime in energentov.

Ali pa prodajali kriple od TVjev. Tako kot to delajo z žarnicami, avti, sesalci...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: starfotr ()

Gregor P ::

Drži, to z žarnicami je bilo res nepotrebno. Ali kupiš izredno drage, ali pa ti pač cenejše (a še vedno dosti dražje od klasičnih) hitreje crkujejo.:'(
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Netrunner ::

Vseeno je, saj nakup 8k TV-ja za večino ni smiselen. Že 4k je preseravanje, full HD je čisto dovolj.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

m0LN4r ::

HD je tudi cisto dovolj
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

hbgqzR ::

Najprej je res potrebno ugotoviti prednosti 8K na terenu, potem pa vezati sem :-)

Furbo ::

Kdaj bodo EU birotati sami sebi predpisali kako zmanjšanje porabe?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

tikitoki ::

microLED je drag k zafran. Ocitno ga ne bom imel v tem desetletju, mogoce tudi naslednjem ne.

LeQuack ::

Povprečen avto ima 70+kW močan motor, se pravi 70.000W, toliko kot 1000 televizorjev. Se pravi če se eno uro z avtom voziš je isto kot da imaš TV prižgan 1000 ur, oziroma 40 dni non stop 24/7. Samo za primerjavo, na kakšnih debilnosti hoče EU prišparati.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

nekikr ::

EU birokrati.
Zadeva ni parodija ampak kratki dokumentarec.

opeter ::

Kaj manjše TV-je več nočejo proizvesti?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

sekvap ::

LeQuack je izjavil:

Povprečen avto ima 70+kW močan motor, se pravi 70.000W, toliko kot 1000 televizorjev. Se pravi če se eno uro z avtom voziš je isto kot da imaš TV prižgan 1000 ur, oziroma 40 dni non stop 24/7. Samo za primerjavo, na kakšnih debilnosti hoče EU prišparati.


Povprečna obremenitev avta je 20kw, razen če voziš wrc, kjer imajo 80% časa gas do podna :D

acookook ::

Ajde, FHD-2K se še vidi razlika 2K-4K pa sploh ne.
.

dexterboy ::

Kje je zdej un Meme z unim šipcem iz filma ki ima belo kapco na glavi, spodaj je pa napis;
"tragedija u pičku mater"
:))
O tem filmu je govora;
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

m314 ::

Želijo privarčevati energijo, predpisujejo pa moč. Naj določijo raje energijo, ki jo sme TV porabiti na teden. Ko je porabljena, se TV do naslednjega tedna ne prižge. :)

opeter ::

m314 je izjavil:

Želijo privarčevati energijo, predpisujejo pa moč. Naj določijo raje energijo, ki jo sme TV porabiti na teden. Ko je porabljena, se TV do naslednjega tedna ne prižge. :)


Haha, to bi bilo zanimvo. :D
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

mtosev ::

4K je smiselen, 8K pa je malo preveč bi reko. Čez nekaj let.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

WhiteAngel ::

LeQuack je izjavil:

Povprečen avto ima 70+kW močan motor, se pravi 70.000W, toliko kot 1000 televizorjev. Se pravi če se eno uro z avtom voziš je isto kot da imaš TV prižgan 1000 ur, oziroma 40 dni non stop 24/7. Samo za primerjavo, na kakšnih debilnosti hoče EU prišparati.


Buljenje na 80" 8k TV je neumnost in prav je, da se to konča. Se strinjam, naslednji naj bodo SUV-ji. Kombije za poslovno uporabo razumem, ampak 2+ tonske krave za enega človeka na cesti bi bilo pač treba prepovedat, če smo se zahodnjaki malo izgubili v potrati.

#000000 ::

WTF ma ne no, you think so ?

WhiteAngel ::

#000000 je izjavil:

WTF ma ne no, you think so ?


Ne vem, če si razumel point. Težava v "saj plačam za to" za reči, ki so omejene (materiali, energenti), je, da s povečanjem na strani povpraševanja dvigneš strošek vsem - tudi tistim na dnu. Plačevanje več za luksuz (umetnine, zlato) pa ni težava, ker je nižjemu sloju vseeno za to.

#000000 ::

WhiteAngel je izjavil:

#000000 je izjavil:

WTF ma ne no, you think so ?


Ne vem, če si razumel point. Težava v "saj plačam za to" za reči, ki so omejene (materiali, energenti), je, da s povečanjem na strani povpraševanja dvigneš strošek vsem - tudi tistim na dnu. Plačevanje več za luksuz (umetnine, zlato) pa ni težava, ker je nižjemu sloju vseeno za to.


Jarane ne vem če si razumel naslov, gre se za to da GOLJUFAJO in pri tem niso edini, a nič se jim ne zgodi. Recimo jest ti rečem ejga mam TV ki požre struje za tamalga, a slika je super, ko da gledaš nosne dlake ko zajle za male denarje in malo porabo el energije, mene sevede ne morjo nategniti, ampak jih je pa ogronmo ki jih.

Me spominja na event z garažne prodaje, SUPER TV NE TROŠI STRUJU UOPŠTE

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: jand ()

sinalko ::

To ti je isto, kot pri telefonih. 60 proti 120 Hz. 95% ljudi ne opazi razlike. Medtem, ko se pri porabi energije še kako opazi.

Markoff ::

To pa res ni problem. Proizvajalci TVjev bodo nemudoma poklicali inženirski oddelek Volkswagna. Tam so zelo kreativni pri zagotavljanju skladnosti s predpisi.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

kow ::

Pa kdo zna povedati kaksna je poraba samega panela proti porabi ostalega hw? Je mozno enostavno znizati porabo za nekaj wattov z novejso generacijo (manjsi tranzistorji) procesorja oz. cele plate?

cias ::

Jaz sem mnenja da je treba vso zabavno elektroniko prepovedati da ustavimo globalno segrevanje. Ne obstaja niti en razlog da je ta krama potrebna.

njyngs ::

cias je izjavil:

Jaz sem mnenja da je treba vso zabavno elektroniko prepovedati da ustavimo globalno segrevanje. Ne obstaja niti en razlog da je ta krama potrebna.

Ko začne nekdo take stvari razlagat (s katerimi se načeloma strinjam) že vidim, kako bodo začeli odvisneži, ter seveda sama podjetja lobirat, kako hoče nekdo bit "nany state".
Enako se dogaja v US: ko želi kak uradnik/aktualni kabinet omejiti diabetes (torej porabo sladkorja, sladkih pijač, junk fooda itd) - takoj se začne kampanja "nany state". Gadno kam smo prišli.

Prva stvar žal obremenjuje okolje, druga pa zdravstveni sistem. Rešili pa ne bomo nobenega, ker ljudje nimajo samokontrole na absolutno nobenem področju več, za kar se lahko zahvalimo Jobsu in njegovemu prvemu iPhone.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

Furbo ::

Ma zdaj je debata že iztirila v običajno orgijo, kjer bi vsak prepovedal ostalim vse tisto, kar njemu ne paše. Obdržali bi pa svoje razvade seveda.

Nobenih prepovedi, nobenih omejitev, nobenih birotatskih oslarij.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

FastWIND ::

Furbo je izjavil:

Ma zdaj je debata že iztirila v običajno orgijo, kjer bi vsak prepovedal ostalim vse tisto, kar njemu ne paše. Obdržali bi pa svoje razvade seveda.

Nobenih prepovedi, nobenih omejitev, nobenih birotatskih oslarij.


no to kar si napisal vodi v kaos... Če si to želiš se preseliš v državo, kjer se skoraj nihče ničesar ne drži... Recimo Haiti je trenutno popularen za take avanture...

Se pa strinjam, da morajo biti ukrepi premišljeni....

cias ::

njyngs je izjavil:

že vidim, kako bodo začeli odvisneži, ter seveda sama podjetja lobirat, kako hoče nekdo bit "nany state".
Enako se dogaja v US: ko želi kak uradnik/aktualni kabinet omejiti diabetes (torej porabo sladkorja, sladkih pijač, junk fooda itd) - takoj se začne kampanja "nany state".


Čips, čiki, kokakola, piškoti, sladkarije, zabavna elektronika, spreji za frizuro… vse nepotrebno bi bilo treba visoko obdavčiti, komur se splača naj pač meče…

Samo politika raje obdavčuje kravje prdce, ker kmetje nimajo dosti da bi jih podkupovali, patentirano sintetično meso in mleko pa si korporacije lahko komot sponzorirajo pri eliti.

zobnik ::

Ker se eni bahajo, drugi "trpijo" in temu delajo konec.

WhiteAngel ::

cias je izjavil:


Čips, čiki, kokakola, piškoti, sladkarije, zabavna elektronika, spreji za frizuro… vse nepotrebno bi bilo treba visoko obdavčiti, komur se splača naj pač meče…


Ne, to ni rešitev. Če je pešec/kolesar bolj ogrožen zaradi SUVja, misliš, da se njegov lastnik sekira? Nekatere stvari je treba pač prepovedati ne glede na materialni položaj, ker ima družba prednost pred razvadami posameznika. Politika je tam zato, da določi višine te prečke . do kam bodo razvade le drage, od kje naprej pa prepovedane.

cias ::

WhiteAngel je izjavil:



Ne, to ni rešitev. Če je pešec/kolesar bolj ogrožen zaradi SUVja, misliš, da se njegov lastnik sekira?


A, čipsu se nočeš odpovedat. Če povzročiš nesrečo so že zakoni in nam je vsem jasno kakšne so posledice. Čips pa s proizvodnjo in tranaportom isto onesnažuje, samo tebe briga izključno politična agenda ne okolje. Koliko svinjarije proizvodnja zabavna elektronike naredi te tudi ne briga. Ste zelo transparentni.

njyngs ::

Tukaj je težava v tem, da določeni s svojim početjem precej bolj obremenjujejo naprimer okolje (v primeru odpadne elektronike, pretežki avtomobili ki porabijo preveč goriva) ali pa zdravstveni sistem (izjemno več zdravstvenih težav zarad izjemno slabih prehranskih odločitev). Praktično nekdo, ki porablja malo/smiselno in pa se prehranjuje zdravo in se giba... subvencionira vse te orangutane, ki se z SUV zapeljejo v mcdonalds.

Če je to fer naj presodi vsak sam. Seveda si nek posameznik lahko to privošči, ampak drugo vprašanje pa je, če je fer, da mu drugi financirajo njegovo 2tonsko škatlo in pa zdravnika ter zdravila.

Torej - v osnovi, kar se tiče same novice, poraba TV-ja ne bi bila problem, če bi smiselno porabljali, ne pa verižno nakupovali vsak latest tech, ki se zkotali s tekočega traku.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

m0LN4r ::

WhiteAngel je izjavil:

cias je izjavil:


Čips, čiki, kokakola, piškoti, sladkarije, zabavna elektronika, spreji za frizuro… vse nepotrebno bi bilo treba visoko obdavčiti, komur se splača naj pač meče…


Ne, to ni rešitev. Če je pešec/kolesar bolj ogrožen zaradi SUVja, misliš, da se njegov lastnik sekira? Nekatere stvari je treba pač prepovedati ne glede na materialni položaj, ker ima družba prednost pred razvadami posameznika. Politika je tam zato, da določi višine te prečke . do kam bodo razvade le drage, od kje naprej pa prepovedane.

Pesec in kolesar nista cisto nic bolj ogrozena, ce se ne nahajata na sredini cesti narjene za avtomobile.

njyngs je izjavil:

Tukaj je težava v tem, da določeni s svojim početjem precej bolj obremenjujejo naprimer okolje (v primeru odpadne elektronike, pretežki avtomobili ki porabijo preveč goriva) ali pa zdravstveni sistem (izjemno več zdravstvenih težav zarad izjemno slabih prehranskih odločitev). Praktično nekdo, ki porablja malo/smiselno in pa se prehranjuje zdravo in se giba... subvencionira vse te orangutane, ki se z SUV zapeljejo v mcdonalds.

Če je to fer naj presodi vsak sam. Seveda si nek posameznik lahko to privošči, ampak drugo vprašanje pa je, če je fer, da mu drugi financirajo njegovo 2tonsko škatlo in pa zdravnika ter zdravila.

Torej - v osnovi, kar se tiče same novice, poraba TV-ja ne bi bila problem, če bi smiselno porabljali, ne pa verižno nakupovali vsak latest tech, ki se zkotali s tekočega traku.

Ma jaz sem hotu Lotus Elise, ker je 400kg manj od mojga avta, ampak lazje stvari so pac drazje.
To je treba takoj spremeniti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Stra ::

zato so morali mejo postaviti bolj na slepo
Tole je princip naših "vladarjev": nekaj se bodo izmislili na slepo (to je, standard je subjektiven, torej čustva), proizvajalci in vsi ostali pa naj se znajdejo kakor vedo in znajo.

m0LN4r ::


Ze ce to glupost pogledas. 83" TV, ki ima vecjo povrsino od 4x 40" TVjev lahk porabi samo 3,4x vec kot 40" kolega.

Pol pa se bo folk cudil, da imajo vecji TVji slabso svetilnost in to v smislu, da svetilnost dinamicno znizujejo in peak svetilnost drzijo samo par sekund, pa bodo eni robovi bolj temni od drugih itn.

Potem bom pac namesto TVja kupil LG Cinebeam projektor, ta porabi 350W - tam ni omejitev lol.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

hbgqzR ::

Kaj misli biti tu izhodišče? Omejitev na 500kWh letno pri 4 urnem gledanju tv vseh 365 dni?

m0LN4r ::

Ja pa en TV na 4 clansko gospodinjstvo oz. imamm se boljsi predlog.
20 col TVja na osebo, bodo zeleni veseli, dajmo jim predloge
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

kow ::

m0LN4r je izjavil:


Ze ce to glupost pogledas. 83" TV, ki ima vecjo povrsino od 4x 40" TVjev lahk porabi samo 3,4x vec kot 40" kolega.


Zaslon oz. panel ni edini porabnik pri TV.

dexterboy ::

m314 je izjavil:

Želijo privarčevati energijo, predpisujejo pa moč. Naj določijo raje energijo, ki jo sme TV porabiti na teden. Ko je porabljena, se TV do naslednjega tedna ne prižge. :)

Tole me pa spominja na komunistične čase Romunije... 40W žarnica za celo stanovanje :))

hbgqzR je izjavil:

Kaj misli biti tu izhodišče? Omejitev na 500kWh letno pri 4 urnem gledanju tv vseh 365 dni?
Še bolje; življenje brez televizije. Še vedno ne najdem vsebine, ki mi jo je žal, da sem jo zamudil v zadnjih 5-ih letih, odkar nimam doma TV-ja. In nisem edini...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Zgodovina sprememb…

LeQuack ::

Ko se je od kritpo mininga delal profit ste bili vsi nekam tiho glede porabe, pa je šlo orenk elektrike, veliko več kot od TV-jev?
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

Magic1 ::

A to bodo morali upoštevat pri novih tvjih? Upam da ne bomo dobili SW updata, ki nam bo svetilnost ubil na starem Tvju za tretjino ali več.
Magic

darkolord ::

Če pravila niso stroga, potem se nič ne spremeni.

Nekaj časa traja, da proizvajalci pogledajo malo iz svojega mehurčka, potem dobimo pa boljše produkte.

Nekdo zgoraj je omenil žarnice - na začetku je bila zelo boga izbira, večinoma slabe CCFL, sedaj so na voljo odlična LED svetila (odlična učinkovitost, visok CRI, po želji še smart).
Isto pri sesalcih - moj zadnji ima manj kot 400W in bolje od prejšnjega 1000W+, je pa neprimerljivo tišji. Se vidi, da so se inženirji usedli za mizo in ponovno razmislili zadevo, namesto da so samo tlačili močnejše motorje not.

Magic1 je izjavil:

A to bodo morali upoštevat pri novih tvjih? Upam da ne bomo dobili SW updata, ki nam bo svetilnost ubil na starem Tvju za tretjino ali več.
Pri novih, ja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

hbgqzR ::

dexterboy je izjavil:

Še bolje; življenje brez televizije. Še vedno ne najdem vsebine, ki mi jo je žal, da sem jo zamudil v zadnjih 5-ih letih, odkar nimam doma TV-ja. In nisem edini...

Jah, kakor ti paše, misliš prav televizIJO (kot oddajanje signala z neko linearno določeno vsebino) ali samo projektor slike (in televizor je en od njih), ki projicira nelinearno izbrane vsebine (recimo, VOD streame)?

Avenger ::

Gregor P je izjavil:

Drži, to z žarnicami je bilo res nepotrebno. Ali kupiš izredno drage, ali pa ti pač cenejše (a še vedno dosti dražje od klasičnih) hitreje crkujejo.:'(


Paneli, ki naj bi nadomestili klasične fluorescentne cevne svetilke so mi začele crkovat po 2 letih. Za une cevne tko, pojma nimam kolk časa sem jih imel not, ne da bi sploh kakšna crknila. Led panel moraš zamenjat v celoti, fluo pa samo cev. A to je tista opevana ekologija??

To s televizorji je Slamice II, spet neka arbitrarna neumnost, ki zares ne prinese nič. Teh 100W pa res ni nobena poraba. Medtem pa še vedno ne omogočijo postavitve sončnih elektrarn, da bi bilo smiselno še za kaj drugega, kot samooskrbo....

Kaj če bi se raje spravili na kvaliteto? Vsaka potrošniška napravca bi morala met minimalno 8 let garancije na kvaliteto materialov in izdelave. Pač ne bo bormašin za 20€, ampak bodo 50€ ali pa 100€. Žarnice pa vgrajen čip s števcem ur, če crkne prej kot bi smela, dobiš novo.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

m0LN4r ::

kow je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


Ze ce to glupost pogledas. 83" TV, ki ima vecjo povrsino od 4x 40" TVjev lahk porabi samo 3,4x vec kot 40" kolega.


Zaslon oz. panel ni edini porabnik pri TV.

FireTV stick laufa na 5.25V 1A oz. po domace 5W in zmelje vse sodobne kodeke streaming ponudnikov v 4K/60fps/hdr - Zanemarljivo.
5W gor al dol to so peanuts.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

As of August 2022, published estimates of the total global electricity usage for crypto-assets are between 120 and 240 billion kilowatt-hours per year,
a range that exceeds the total annual electricity usage of many individual countries.

Bizarno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

eVro ::

acookook je izjavil:

Ajde, FHD-2K se še vidi razlika 2K-4K pa sploh ne.


For television and consumer media, 1920 × 1080 is the most common 2K resolution, normally referred to as 1080p.

2K resolution @ Wikipedia
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Samsung naposled predstavil tehnologijo QD-OLED

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
388432 (4525) Nikonja
»

Prihajajo televizorji z ločljivostjo 8K (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
19953266 (46626) Okapi
»

Prvi televizor z ločljivostjo 8K (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
8928535 (20041) Kaj
»

LG-jev pogled v prihodnost: TV z 8k

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
217798 (6305) Invictus

Več podobnih tem