» »

Ustanovitelj Wikileaksa ne bo izročen ZDA

Ustanovitelj Wikileaksa ne bo izročen ZDA

Slo-Tech - Britansko sodišče je na prvi stopnji razsodilo, da se ameriška zahteva po izročitvi Juliana Assangea, ki je ustanovitelj znane žvižgaške spletne strani Wikileaks, zavrne. ZDA Assangea zaradi objave tisočev tajnih dokumentov o afganistanski in iraški vojni ter diplomatskih depeš obtožujejo 18 kaznivih dejanj, med njimi razkrivanje tajnih podatkov, vohunjenja in vdorov v računalniške sisteme. Sodnica Vanessa Baraitser je razsodila, da bi bila izročitev ZDA škodljiva za zdravje in življenje, saj bi se izjemno povečala možnost, da bi Assange storil samomor. V ZDA mu namreč grozi 175 let zapora.

Julian Assange je bil med junijem 2012 in aprilom 2019 na ekvadorskem veleposlaništvu v Londonu, kamor se je zatekel zaradi izročitve Švedski. Slednja je decembra 2010 izdala evropski priporni nalog zaradi suma spolnega napada in posilstva dveh žensk. Istega meseca so Assangea pridržali v Veliki Britaniji in ga proti plačilu varščine izpustili na prostost. Ko so februarja 2011 odločili, da se Assange izroči Švedski, bi se moral junija 2012 zglasiti na sodišču (po izčrpanju pravnih sredstev). Še pred tem je vstopil v ekvadorsko veleposlaništvo, kjer je ostal sedem let. Avgusta 2015 so vse švedske obtožbe razen za posilstvo zastarale, leta 2017 pa je švedsko tožilstvo v celoti odstopilo od pregona. Decembra 2017 so ZDA potem zahtevale izročitev, marca 2018 pa je velika porota v ZDA uradno potrdila obtožnico. Ekvador je Assangeu gostoljubje odpovedal aprila 2019 in britanska policija ga je takoj aretirala. Odtlej ostaja v priporu.

Današnjo razsodbo je svet sprejel z mešanimi občutki. ZDA so takoj napovedale pritožbo, zato bo usoda Juliana Assangea še nekaj časa nejasna. Amnesty International pa ob tem poudarja, da so ameriške obtožbe politično motivirane in predstavljajo hudo grožnjo svobodi medijev in izražanja. Odvetnik Assangea je napovedal zahtevo za izpustitev proti plačilu varščine. Mehika pa mu je že ponudila azil.

Toda britanska sodba Assangea ne oprošča dejanj. Sodišče je zgolj ocenilo, da bi bila izročitev ZDA glede na zdravstveno stanje obtoženega in grozečo kazen v ZDA kršitev človekovih pravic. Pričakovati je, da bi bil v ZDA premeščen v izolacijo v najbolj varovanih zaporih. Sodišče ni pritrdilo obrambi, da Assangeu v ZDA ne bi zagotovili poštenega sojenja. Ima pa Assange hudo obliko klinične depresije, hkrati pa je dovolj pameten in odločen, da bi lahko obšel načine za preprečitev samomora - to je bil glavni pomislek. Sodišče pa ni sprejelo argumenta, da Assangea ščiti svoboda govora in medijska svoboda. Če mu bodo obtožbe dokazali, bo to kaznivo dejanje tudi v Veliki Britaniji.

33 komentarjev

ajdov ::

Trump bi lahko zdaj pomilostil njega pa Snowdena.

Fritz ::

Zakaj že, saj nista njegovi oprodi ali kolega bogataša?

Drugače pa imajo USoti sedaj 14 dni časa za pritožbo, kar bodo zagotovo izkoristili.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

poweroff ::

Leta 2017 pa je švedsko tožilstvo v celoti odstopilo od pregona.

Glej no, kako pa to??
sudo poweroff

Velki ::

ajdov je izjavil:

Trump bi lahko zdaj pomilostil njega pa Snowdena.

Odmevalo je ISTI ISTI ISTI! Če imaš roke čez ušesa normalno da tudi odmeva ne slišiš ;((
Sem sicer začuden nad odločitvijo... Verjetno pa dosti razlike ne bo, v vsakem primeru bodo potencialni Assangi dvakrat premislili preden bodo kaj podobnega objavili. Dvomim da pride še kdaj na prosto (morda za krajše obdobje), vendar ga bodo prej ali slej spet "pojahali".

mailer ::

Novih Assangeov bo bolj malo. Pošlješ dokumente največjim medijem po svetu in delo opravijo namesto tebe.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Poldi112 ::

A tako kot Manning in Snowden?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

SuperKripto ::

Verjetno se gre za kontrolirano opozicijo. Skratka, viki leaks nikoli ni odkril nicesar, kar ze prej nekdo drug ni odkril. Tisto, kar pa je res pomembno, pa so o tem tiho. Marsikaj drugega, kar je bolj pomembno, bi clovek pricakoval, da se bo znajdlo na vikileaks. Ampak se ni. Dejte malo pogledat biografijo tega modela, kje in kako je odrascal. V katerem kultu in kdo je vse to nadziral. So bile ze raziskave o tem na steemit platformi, ki se jo ne da cenzurirat.

Zgodovina sprememb…

Fritz ::

SuperKripto je izjavil:

Verjetno se gre za kontrolirano opozicijo. Skratka, viki leaks nikoli ni odkril nicesar, kar ze prej nekdo drug ni odkril. Tisto, kar pa je res pomembno, pa so o tem tiho. Marsikaj drugega, kar je bolj pomembno, bi clovek pricakoval, da se bo znajdlo na vikileaks. Ampak se ni. Dejte malo pogledat biografijo tega modela, kje in kako je odrascal. V katerem kultu in kdo je vse to nadziral. So bile ze raziskave o tem na steemit platformi, ki se jo ne da cenzurirat.

A da ni nič odkril? Vojne zločine v Iraku, nešteto diplomatskih sporočil kjer se vidi imperializem ZDA itn. itn.

"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Glugy ::

Odkril je tud depeše ki so jasno pokazale na slovenske politike ki so za vojaški posel izdali državo z favoriziranjem poslov točno določenim pri sestavi razpisa.

Jarno ::

Wikileaks udeležencem bi lahko podarili kakšno nagrado mednarodne skupnosti, a dandanes graja ni kaj dosti vredna. S tem mislim tudi na marsikatero drugo državo, ne samo ZDA.
#65W!

Markoff ::

Fritz je izjavil:

SuperKripto je izjavil:

Verjetno se gre za kontrolirano opozicijo. Skratka, viki leaks nikoli ni odkril nicesar, kar ze prej nekdo drug ni odkril. Tisto, kar pa je res pomembno, pa so o tem tiho. Marsikaj drugega, kar je bolj pomembno, bi clovek pricakoval, da se bo znajdlo na vikileaks. Ampak se ni. Dejte malo pogledat biografijo tega modela, kje in kako je odrascal. V katerem kultu in kdo je vse to nadziral. So bile ze raziskave o tem na steemit platformi, ki se jo ne da cenzurirat.

A da ni nič odkril? Vojne zločine v Iraku, nešteto diplomatskih sporočil kjer se vidi imperializem ZDA itn. itn.


Stratfor - a to so tile tatovi informacij:
Stratfor @ Wikipedia
?

Predpostavljam, da so v javnosti veliki patrioti, v ozadju pa konkurenca Assange-a, ki pa za razliko od prvega razkriva informacije javnosti in ne mrhovini na skrivnostih.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Markoff ::

Glugy je izjavil:

Odkril je tud depeše ki so jasno pokazale na slovenske politike ki so za vojaški posel izdali državo z favoriziranjem poslov točno določenim pri sestavi razpisa.

In petolizništvo BP, ki je bil pripravljen v zameno za fotosešn z Obamo permanentno gostiti 2 guantanomovska zapornika v nasprotju s slovenskim pravom in ob hudem kršenju vseh sodobnih človekovih pravic.

Ja, takle mamo. A je res kdo verjel, da se za lepimi fasadami skrivajo iskrena dejanja v interesu večine? Ravno danes sem npr. gledal dokumentarec, ki kaže, kako v Kanadi pridobivajo nafto iz katranskega peska. Veliki social justice warrior črnoobrazni ekobioterorist Trudeau, turbo Pahor pravzaprav, že v drugem mandatu niti ne opazi uničevanje tisočev km2 narave in bruhanje CO2 v atmosfero.

Jebeš vojne jastrebe, jebeš Nobelove avansne nagrajence za bombe, jebeš klečeče BLMjevce z njihovimi kriminalnimi svetniki, jebeš hatespeech SJW-je, jebeš večnežrtve LGBTQ, jebeš Janšo, jebeš Šarca in Kučana, jebeš vse po spisku. Sonce, lahko malo pospešiš svoje napihovanje za, like, milijardo let? Preden se razširimo po bližnji galaktični okolici? Hvala.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Jazon ::

Jebeš Higginsa in Bellingcat. ;(

Kar se tiče Assanga, prva dobra novica po skoraj dveh letih.

Invictus ::

Še vedno je zaprt... Jutri se bo odločalo o varščini, kar pomeni, da je še vedno v kazenskem in sodnem postopku.

Edino izročili ga zaenkrat ne bodo, pa še na to so se ZDA pritožile.

Tako, da se je samo malo podaljšalo vse skupaj. Zdaj, ko bo BREXIT zaključen, se mu lahko se slabše piše.

Je pač mala zmaga, ampak še ni dokončna.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

dild0idis ::

ajdov je izjavil:

Trump bi lahko zdaj pomilostil njega pa Snowdena.


Kako lahko pomilosti nekoga, ki še ni obsojen?
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

Invictus ::

Lahko bi ustavil kazenski pregon.

Kar je še bolje od pomilostitve...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Looooooka ::

Amerika do danes ni predala tiste babe z diplomatsko imuniteto, ki je v Angliji do smrti zbila cloveka in zbezala v ZDA. Tako, da lahko samo sanjajo o koruzi. Ce ga predajo pred tem, bo to skandal in sramota za Anglijo.

mtosev ::

Trump bo pomilostil Snowdena? haha nope. Če bi Trump imel kakšne koristi od njega v preteklosti bi ga pomilostil. Trenutno je Trump obseden samo s tem, da bi ostal na oblasti.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

dild0idis ::

mtosev je izjavil:

Trump bo pomilostil Snowdena? haha nope. Če bi Trump imel kakšne koristi od njega v preteklosti bi ga pomilostil. Trenutno je Trump obseden samo s tem, da bi ostal na oblasti.


Daj premisli predenj pišeš bedarije, kako ga lahko pomilosti, če človek v ZDA sploh še ni obsojen?

Lahko reče, da naj ustavijo postopek, vendar je sodišče v ZDA, kakor tudi v Sloveniji, samostojna organizacija in tudi tega ne sme narediti, no lahko omeni, samo ukazati ali vplivati na postopek sam ne sme!
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

Fritz ::

Looooooka je izjavil:

Amerika do danes ni predala tiste babe z diplomatsko imuniteto, ki je v Angliji do smrti zbila cloveka in zbezala v ZDA. Tako, da lahko samo sanjajo o koruzi. Ce ga predajo pred tem, bo to skandal in sramota za Anglijo.

Ex-uslužbenka ali uslužbenka CIA je vozila po napačni strani ceste in do smrti zbila 19-letnika na motornem kolesu.

ZDA ne priznavajo pristojnosti tujih sodišč za njihove državne uslužbence vendar istočasno drugim vsiljujejo svoje enostranske sankcije in pristojnosti njihovih sodišč kjerkoli na planetu. Saj ni toliko problem v ZDA samih kot v tem, da se večina držav temu udinja.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

dild0idis ::

Fritz je izjavil:

Looooooka je izjavil:

Amerika do danes ni predala tiste babe z diplomatsko imuniteto, ki je v Angliji do smrti zbila cloveka in zbezala v ZDA. Tako, da lahko samo sanjajo o koruzi. Ce ga predajo pred tem, bo to skandal in sramota za Anglijo.

Ex-uslužbenka ali uslužbenka CIA je vozila po napačni strani ceste in do smrti zbila 19-letnika na motornem kolesu.

ZDA ne priznavajo pristojnosti tujih sodišč za njihove državne uslužbence vendar istočasno drugim vsiljujejo svoje enostranske sankcije in pristojnosti njihovih sodišč kjerkoli na planetu. Saj ni toliko problem v ZDA samih kot v tem, da se večina držav temu udinja.


Se strinjam z večino napisanega, samo eno vprašnje ali ni imela ta uslužbenka diplomatskega lista in diplomatske tablice in ji zato niso nič mogli?
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

mailer ::

Mogoče je pa ravno v tem največji problem, ker so diplomati nad zakoni. In to celo v drugih državah. Kaj če bi povozila človeka v USA? Bi jo imuniteta rešila?
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Invictus ::

mtosev je izjavil:

Trenutno je Trump obseden samo s tem, da bi ostal na oblasti.

Kar niti ni res. Bolj kot Trump, si želi to njegova stranka...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Mavrik ::

dild0idis je izjavil:



Se strinjam z večino napisanega, samo eno vprašnje ali ni imela ta uslužbenka diplomatskega lista in diplomatske tablice in ji zato niso nič mogli?


Država s katere je diplomat (v tem primeru ZDA) se lahko odloči da bo take ljudi predala oz. jim sodila. Diplomatski potni list ne pomeni avtomatično da si nad zakonom, pomeni samo da država s katere je diplomat odloča o predaji in/ali sojenju. ZDA bi v tem primeru komot uslužbenki sodila.
The truth is rarely pure and never simple.

dild0idis ::

Mavrik je izjavil:

dild0idis je izjavil:



Se strinjam z večino napisanega, samo eno vprašnje ali ni imela ta uslužbenka diplomatskega lista in diplomatske tablice in ji zato niso nič mogli?


Država s katere je diplomat (v tem primeru ZDA) se lahko odloči da bo take ljudi predala oz. jim sodila. Diplomatski potni list ne pomeni avtomatično da si nad zakonom, pomeni samo da država s katere je diplomat odloča o predaji in/ali sojenju. ZDA bi v tem primeru komot uslužbenki sodila.


In kolikokrat se to v praksi zgodi?

Kaj je bilo že z uno Slovenko v Bosni, če se ne motim?
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

ajdov ::

dild0idis je izjavil:

ajdov je izjavil:

Trump bi lahko zdaj pomilostil njega pa Snowdena.


Kako lahko pomilosti nekoga, ki še ni obsojen?

Tako kot je Ford pomilostil Nixona za "any crimes that he might have committed against the United States as president", čeprav ni bili niti obsojen niti obtožen.


https://en.m.wikipedia.org/wiki/Pardon_...

Fritz ::

dild0idis je izjavil:


Se strinjam z večino napisanega, samo eno vprašnje ali ni imela ta uslužbenka diplomatskega lista in diplomatske tablice in ji zato niso nič mogli?

Ja, sklicevali so se na diplomatski status, čeprav so kasneje le tega vzeli družinskim članom osebja ZDA, ki dela v UK (omenjena naj bi bila soproga uslužbenca CIA).
Death of Harry Dunn @ Wikipedia

Zadeva se še vleče pred sodišči. Vsekakor drži, da v tem primeru kaže na običajno licemerstvo ZDA, ki hočejo izročitev Assangea za objavljanje resnice medtem, ko ne izročijo lastne državljanke, ki je nedvoumno kriva povzročitve smrti.

Tudi če imaš diplomatski status in kaj takšnega narediš, te lahko preganja lastna država. Voduškovo so za tisto sramoto v Sarajevu na koncu samo vrgli iz službe, čeprav bi si zaslužila zaporno kazen (povzročitev težjih telesnih poškodb zaradi vožnje pod vplivom alkohola).
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

gus5 ::

Sodišče pa ni sprejelo argumenta, da Assangea ščiti svoboda govora in medijska svoboda.
Sodišče (kot del oblasti) deluje vzgojno & neodvisnim medijem sporoča, naj ne poročajo o nečednostih, ki jih oblasti skrijejo pod oznako "tajno".

SuperKripto ::

Fritz je izjavil:

SuperKripto je izjavil:

Verjetno se gre za kontrolirano opozicijo. Skratka, viki leaks nikoli ni odkril nicesar, kar ze prej nekdo drug ni odkril. Tisto, kar pa je res pomembno, pa so o tem tiho. Marsikaj drugega, kar je bolj pomembno, bi clovek pricakoval, da se bo znajdlo na vikileaks. Ampak se ni. Dejte malo pogledat biografijo tega modela, kje in kako je odrascal. V katerem kultu in kdo je vse to nadziral. So bile ze raziskave o tem na steemit platformi, ki se jo ne da cenzurirat.

A da ni nič odkril? Vojne zločine v Iraku, nešteto diplomatskih sporočil kjer se vidi imperializem ZDA itn. itn.

Je odkril, malenkosti, a nic takega kar ze ni bilo prej odkrito. Tudi tiste depese so bile ze prej odkrite, le da ni bilo dostopno sirsi mnozici. In ce mislite, da je to odkritje nekaj velikega se motite. Obstajajo dost bolj pomembne informacije. To so le drobtinice in depese o malih ribicah. Veliki kiti pa ostanejo zakriti.

Zgodovina sprememb…

Poldi112 ::

A zato se tako trudijo, da ga kaznujejo?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

Jazon ::

SuperKripto je izjavil:


Je odkril, malenkosti, a nic takega kar ze ni bilo prej odkrito. Tudi tiste depese so bile ze prej odkrite, le da ni bilo dostopno sirsi mnozici. In ce mislite, da je to odkritje nekaj velikega se motite. Obstajajo dost bolj pomembne informacije. To so le drobtinice in depese o malih ribicah. Veliki kiti pa ostanejo zakriti.


Če prav razumem trdiš, da Manning ni predal(a) 750k zaupnih in občutljivih dokumentov direktno Wikileaksu?
Poleg tega trdiš, da ti dokumenti niso nič posebnega, ker nekje na nekem disku (nedostopno širši množici), zagotovo obstajajo še bolj pomembne informacije in je vse to brezveze, ker ignorance is bliss.

Model, ti si že v mehko kuhan....

Jarno ::

Morda še nekaterim tukaj ni kapnilo, ampak informacije so lahko zelo trda valuta, dragocene, nevarne itd.
V primeru Wikileaks ne gre zgolj za užaljeno veličanstvo POTUS-a, ki bi poslal operativc z zastrupljenim dežnikom.
Kolikor je splošno znano, se nekatere zadeve preganjajo po uradni dolžnosti, sploh pa je zadeva dobila absolutno javni značaj.
Sicer pa izraz "pranje umazanega perila" ne bi obstajal, če bi ne zadeva bila realne narave praktično povsod.
#65W!

Reycis ::

Hvala ker poročate o temu. MSM zadevo poskuša kar čimbolj prikriti.
Diversity is our greatest strength


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Assange išče ekvadorski azil

Oddelek: Novice / NWO
4815108 (10016) MrStein
»

Assange spregovoril v javnosti, pozval h koncu "lova na čarovnice" (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / NWO
22649928 (44366) bluefish
»

Ekvador bi Assangea pod svojo zaščito poslal na Švedsko

Oddelek: Novice / NWO
176154 (4513) Icematxyz
»

Ekvador podelil azil Julianu Assangeu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / NWO
8028737 (25345) genesiss

Več podobnih tem