» »

Po pobeglem dokumentu o pritisku na komisarje se Google opravičuje

Po pobeglem dokumentu o pritisku na komisarje se Google opravičuje

Slo-Tech - Konec prejšnjega meseca je na medmrežje pobegnil dokument, kako naj bi Google skušal vplivati na evropske politike, da bi ti manj strogo obravnavali tehnološke velikane. V dokumentu je Google orisal dvomesečno strategijo, kako bi "odstranil potencialne ovire" za svoj poslovni model, če bi EU sprejela zakonodajo, ki bi ga strožje regulirala.

Google je načrtovala agresivno kampanjo zoper francoskega komisarja Thierryja Bretona in druge. Google bi si prizadeval za pritisk na komisarja in krhanje podpore za prihajajočo zakonodajo v Bruslju (tako imenovani Digital Services Act). Sodeč po dokumentu, si Google želi spodkopati zamisel, da DSA za Evropejce ne bo prinesel dodatnih stroškov, in vsiliti zamisel, da bo omejil potencial interneta. Google se je v tej kampanji želel povezati tudi z drugimi velikani, denimo Bookingom. Google sprva dokumenta ni komentiral in ni želel potrditi, ali je pristen.

Sedaj pa se je direktor Sundar Pichai opravičil Bretonu. Evropska komisija je sporočila, da sta imela Pichai in Breton v četrtek videokonferenco, na kateri sta izmenjala poglede na situacijo. Za avdienco je zaprosil Pichai, in sicer še pred pobeglim dokumentom. Breton je seveda dokument omenil, Pichai pa se je opravičil, češ da to ni način, na katerega Google deluje. Zagotovil je, da dokumenta ni videl in vsebine ni odobril.

Za zdaj kaže, da je v Bruslju še vedno načelno soglasje, da je treba tehnološke velikane obrzdati, za kar bo DSA prvi korak. Ta bo prinesel dve pomembni novosti. Prvič, opredeljeno bo, katere dodatne obveznosti bodo velikani dobili, denimo na področju upravljanje nezakonitih vsebin in ponarejenih izdelkov. Drugič, opredeljeno bo, po katerih kriterij bodo posamezne platforme vratarji.

27 komentarjev

Markoff ::

kako naj bi Google skušal vplivati na evropske politike, da bi ti manj strogo obravnavali tehnološke velikane. V dokumentu je Google orisal dvomesečno strategijo, kako bi "odstranil potencialne ovire" za svoj poslovni model, če bi EU sprejela zakonodajo, ki bi ga strožje regulirala.

In fake news ne obstaja, spletni velikani ne usmerjajo javnega mnenja, komur takšni pogoji ne ustrezajo, pa naj ne hodi na splet?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

WhiteAngel ::

Opravičilo Googla sprejmemo, če plača 200 milijard evrov kazni. Potem pa naprej.

mtosev ::

Ne rabijo nič plačati, ker je bil interni dokument in kot direktor verjetno ne ve čisto vse kar drugi razmišljajo. Mu verjamem, da pač ni vedo
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

Poldi112 ::

Da ne pozna strategije boja proti regulaciji je precej za lase privlečeno. Če je pa res, pa lahko pričakujemo odpuščanja onih, ki delujejo proti njegovim usmeritvam?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Inventorista ::

Vsi ti tehnološki velikani imajo veliko informacij tudi o politikih, da lahko vplivajo na zakonodaje po celem svetu. Če jih ne bodo mogli podkupiti, jih bodo pa izsiljevali! Eni pa še vedno razglabljajo o prepovedi šifriranja.

Avenger ::

Pomirte se, človek je rekel, da to ni način na katerga Google deluje. Ni razloga, da mu ne bi verjel..
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

gus5 ::

Sedaj pa se je direktor Sundar Pichai opravičil Bretonu. Evropska komisija je sporočila, da sta imela Pichai in Breton v četrtek videokonferenco, na kateri sta izmenjala poglede na situacijo.
Je Pichai državljan EU ali vsaj predsednik uprave evropskega podjetja? Če ne, zakaj komisar z njim "izmenjuje poglede na situacijo"? Je tudi npr. predsednik uprave SIJ s Trumpom "izmenjaval poglede", ko je administracija napovedala uvedbo carin za jeklo, proizvedeno v SLO oz. EU?

Raptor F16 ::

mtosev je izjavil:

Ne rabijo nič plačati, ker je bil interni dokument in kot direktor verjetno ne ve čisto vse kar drugi razmišljajo. Mu verjamem, da pač ni vedo


Če maš v firmi nekoga ki ga lahko uporabiš za Scapegoat se lahko na to zgovarjaš, šure...

Ne vem kdo je tako neumen da bi to delal na lastno pest brez posvetov in sestankov.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

mtosev ::

Saj ne pomeni, da je on obveščen o čisto vsem. Glede, da ima Google 60.000 zaposlenih in ne vem koliko različnih oddelkov, a misliš da ve čisto o vsem in ne ne mislim, da je random uslužbenec dobil to idejo, ampak mogoče kdo v pravnem oddelku ali tam kje raziskujejo v katerih državah lahko dobijo največ ugodnosti/najnižje davke.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

freetard ::

Morda so imel v planu pregledat njegov osebni profil in profile njegovih bližnjih, ziher bi našli kakšen "pressure point". OZNA sve dozna so baje pravili v preteklosti...

Raptor F16 ::

mtosev je izjavil:

Saj ne pomeni, da je on obveščen o čisto vsem. Glede, da ima Google 60.000 zaposlenih in ne vem koliko različnih oddelkov, a misliš da ve čisto o vsem in ne ne mislim, da je random uslužbenec dobil to idejo, ampak mogoče kdo v pravnem oddelku ali tam kje raziskujejo v katerih državah lahko dobijo največ ugodnosti/najnižje davke.


Naiven si, če meniš da je to "slučajno" šlo mimo njega.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

mtosev ::

Super, če ti maš dokaze kontaktiraj ustrezne organe. Mislim, da bi koga to zelo zanimalo. Jaz pač dopuščam možnost, da ni vedo. Dvomim, da vodi vse od marketinga, do pravnih zadev, financ podjetja...
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

hr_natakar ::

WhiteAngel je izjavil:

Opravičilo Googla sprejmemo, če plača 200 milijard evrov kazni. Potem pa naprej.

Se ne strinjam s taksnim razmisljanjem. Torej ce nekdo lahko naprinta denar iz nic lahko kupi cisto vse? Se opravici, (ce ga dobijo) naprinta denar in spet vse po starem?

Zgodovina sprememb…

Zimonem ::

hr_natakar je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

Opravičilo Googla sprejmemo, če plača 200 milijard evrov kazni. Potem pa naprej.

Se ne strinjam s taksnim razmisljanjem. Torej ce nekdo lahko naprinta denar iz nic lahko kupi cisto vse? Se opravici, (ce ga dobijo) naprinta denar in spet vse po starem?

Lobiranje ni protizakonito. Kako so ga izvedli pa ne piše.

Poldi112 ::

Če so se šli opravičevati, potem verjetno ne na najbolj primeren način.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

mailer ::

Ta moderni svet je res fajn. Se opravičiš pa je.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

49106 ::

Odvisno od tega, kdo si.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Zimonem ::

Poldi112 je izjavil:

Če so se šli opravičevati, potem verjetno ne na najbolj primeren način.

Saj zaradi Tahlerja tudi niso zabrisali Slovenije iz EU. Pa je šlo za precej dorečeno zadevo. Ne neko notranje komuniciranje.

49106 ::

Ne razumem kakšen whataboutism se greš. Kam so koga zabrisali, da Slovenije zaradi Thalarja niso?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Zimonem ::

Nobenega what about. Samo da lobiranje ako je prijavljeno ni problem. In komunikacija o tem znotraj podjetja še manj. tudi če te dobijo pri lobiranju ni nekega hudega greha. Ampak razmišljanje o vplivu na politiko pač ni kaznivo, in zaradi tega ne moreš izključit podjetja iz trga kot namigujejo nekateri zgoraj.

49106 ::

Ja, je whatabout. Še vedno čakam, da poveš, koga so kam zabrisali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Zimonem ::

49106 je izjavil:

Ja, je whatabout. Še vedno čakam, da poveš, koga so kam zabrisali.

Sem.

49106 ::

Nikogar, torej.

Sicer pa whataboutistom ni jasno, da podjetje ni država, zato so takšne primerjave nesmiselne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Zimonem ::

49106 je izjavil:

Nikogar, torej.

Sicer pa whataboutistom ni jasno, da podjetje ni država, zato so takšne primerjave nesmiselne.

Odgovornost je odgovornost. Tudi podjetja ne kaznuješ zaradi posameznih dejanj. Sploh pa če gre zgolj za interno komunikacijo. Ne pa jasno izpeljan deal. Evo jaz sem Slovenec Zoran, dajte dnarje. Prek koga drugih bi misliš vlekel Google lobistične vzvode.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

poweroff ::

Stalin tudi ni vedel za gulage.

Don't be goo(lg)d, Evil.
sudo poweroff

zmaugy ::

Pichai pa se je opravičil, češ da to ni način, na katerega Google deluje. Zagotovil je, da dokumenta ni videl in vsebine ni odobril.


Aha, potem je pa vse v redu. Saj tudi MBS ni vedel nič o Khasoggiju in seveda mu vsi verjamemo na besedo.

Resno?! Tole priznanje je v bistvu redek pogled za kuliso, kjer lahko vidimo, da je Google naš smrtni sovražnik in vsi, ki sodelujejo z njim, sovražnikovi pomočniki in kvizlingi.
Ne vem če je še čas, da vzamemo svojo svobodo nazaj v svoje roke, ampak za to gre tukaj. Za to, da nam vladajo ali želijo vladati ljudje, ki jih ni nihče izvolil in ki imajo v mislih zgolj in samo LASTNE interese. In ki te interese uresničujejo IZKLJUČNO na naš račun.

Google in podobni niso nič drugega kot fensi dilerji droge. Žal je trenutno tako, ni pa treba, da tako tudi ostane. Za začetek naj EU uvede protidumpinški postopek zoper "zastonj" storitve teh ameriških "filantropskih" firm. In potem gremo lahko naprej.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

49106 ::

Strinjam se.


Zimonem je izjavil:

49106 je izjavil:

Nikogar, torej.

Sicer pa whataboutistom ni jasno, da podjetje ni država, zato so takšne primerjave nesmiselne.

Odgovornost je odgovornost. Tudi podjetja ne kaznuješ zaradi posameznih dejanj. Sploh pa če gre zgolj za interno komunikacijo. Ne pa jasno izpeljan deal. Evo jaz sem Slovenec Zoran, dajte dnarje. Prek koga drugih bi misliš vlekel Google lobistične vzvode.



Google bi lahko in bi morali razkosat na podlagi protimonopolne zakonodaje, države ne moreš. Skušaš primerjati neprimerljivo, zato ne nabijaj z whataboutismom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kongresno zaslišanje tehnoloških velikanov to pot odločnejše

Oddelek: Novice / NWO
126776 (4478) mailer
»

Po pobeglem dokumentu o pritisku na komisarje se Google opravičuje

Oddelek: Novice / Tožbe
276935 (5146) 49106
»

EU pripravlja krepka orožja zoper spletne velikane

Oddelek: Novice / Ostale najave
145130 (4162) Miki N
»

EU po ameriško nad spletne velikane?

Oddelek: Novice / NWO
83785 (3040) Jarno
»

Zuckerberg nadaljuje serijo ameriških romanj v Bruselj

Oddelek: Novice / NWO
165220 (4071) D3m

Več podobnih tem