» »

ZDA želijo blokirati TikTok

ZDA želijo blokirati TikTok

Slo-Tech - Kitajska aplikacija TikTok, ki je namenjena deljenju videoposnetkov med znanci, je tarča kritik, češ da jo kitajske oblasti uporabljajo za množično prisluškovanje. Ne glede na resničnost teh trditev ni presenetljivo, da ameriške oblasti resno razmišljajo o prepovedi uporabe te aplikacije. Zunanji minister Mike Pompeo je včeraj dejal, da resno razmišljajo o blokadi te aplikacije. Poleg ZDA so do aplikacije sumničavi tudi v drugih državah.

Indija jo je v paketu z 58 drugimi aplikacijami prepovedala minuli teden. Skupna točka vseh blokiranih aplikacij je kitajsko poreklo, saj se bojijo, da bi aplikacije predstavljale grožnjo državni varnosti in obrambi, kar je lahko kršitev indijske suverenosti in celovitosti. Seveda to ni edini razlog, saj je dva tedna pred tem izbruhnil omejen spopad na indijsko-kitajski meji, v katerem je življenje izgubilo 20 indijskih vojakov in neznano število kitajskih. Blokada kitajskih aplikacij je eden izmed protiukrepov, piše BBC.

TikTok medtem poudarja, da so neodvisni od kitajskih oblasti in da ne bodo nikoli delili podatkov. TikTok je celo napovedal, da se bo umaknil s hongkonškega trga, sedaj ko je tam začel veljati novi zakon o nacionalni varnosti. S tem želijo jasno poudariti, da niso povezani z vlado. Navsezadnje ima TikTok ameriškega izvršnega direktorja (Kevin Mayer iz Walt Disneya) in zaposlene ljudi tudi v ZDA. Toda ameriške oblasti vztrajajo, da je TikTok ponor podatkov na Kitajsko.

Priljubljenost TikToka je v zadnjih treh leti eksplodirala, aplikacija pa beleži že dobri dve milijardi prenosov. Trenutno ima 800 milijonov aktivnih uporabnikov, ki so v povprečju stari med 16 in 24 leti. Vmes pa je TikTok postal tudi eno priljubljenih gojišč dezinformacij in zarot, zaradi česar ga od blizu spremljajo oblasti po vsem svetu.

45 komentarjev

LeQuack ::

Tako kot Huawei, čim bo neko Kitajsko podjetje postalo popularno, ga bodo Američani označili kot grožnjo nacionalni varnosti.
Quack !

Vazelin ::

Veliko kitajcev uživa v Googlovih storitvah>:D
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

fikus_ ::

Tako je, naj kar prepovedo Tiktok, pa Angry Birds, . . .

7982884e ::

tiktok na veliko siri kitajsko propagando, zahodnjakom bolj soft, medtem pa samim kitajcem kar orenk protizahodnjaske zadeve, take ki bi jih pri nas ze zdavnaj oznacili za hitlerijanske :)
ampak vazno da Xi Jinping, voditelj drzave kjer je McDonalds prepovedal vstop temnopoltim, in za katere trg druge firme iz posterjev brisejo temnopolte igralce, ameriki pridiga o institucionalnem rasizmu :)

tikitoki ::

Ne, pa ne tiktoka.

Furbo ::

Eh, ostali socialni mediji so proti tiktoku povsem zanič.

Je pa res nekaj dezinformacij, npr. BLM je kar dosti folka nategnil s svojim bullshitom.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

_Denny_ ::

To pravi oseba, ki se poklicno ukvarja z reverse engineeringom appov:
https://www.reddit.com/r/videos/comment...

Naj kar prepovejo to nesnago globalno z izbrisom iz Google Play in Appstora, je itak noben razen otrok ne bo pogrešal. Poleg tega je app čisto poneumljanje ljudi...že njegov predhodnik (Musical.ly) je bil prava tovarna "cringe" in "fremdscham" videov, zdaj pa so kot bonus dodali še malo (oz. glede na analizo kar veliko) špijoniranja.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400

Glugy ::

Ko pa američani sami prisluškujejo za 10 drugimi najbolj popularnimi platformami na zahodu je pa vse ok.

zasekamroz ::

Glugy je izjavil:

Ko pa američani sami prisluškujejo za 10 drugimi najbolj popularnimi platformami na zahodu je pa vse ok.

to je isto kot če bi žrtvi gang rapa rekel, da jo boš posilil še ti ker se en dodatni ne bo poznal

hr_natakar ::

Glugy je izjavil:

Ko pa američani sami prisluškujejo za 10 drugimi najbolj popularnimi platformami na zahodu je pa vse ok.

americani ne prisluskujejo , le ena majhna skupina ljudi. Americani so kot drugi prisluskovani. Ko ste zvedeli, da nsa prisluskuje ste bili tiho kot da je vse ok. Ko ste zvedeli, da vam google, fejsbuk in drugi, ste bili tiho kot da je vse ok. Ko jih nekdo posnema, pravite ah saj to tudi pocne google, fb, twitter. Lepo vas testirajo, do kam lahko grejo. Pac ce ste vedno tiho vam bodo uvajali se kaj, ker vam lahko.

Zgodovina sprememb…

Master_Yoda ::

7982884e je izjavil:

tiktok na veliko siri kitajsko propagando, zahodnjakom bolj soft, medtem pa samim kitajcem kar orenk protizahodnjaske zadeve, take ki bi jih pri nas ze zdavnaj oznacili za hitlerijanske :)
ampak vazno da Xi Jinping, voditelj drzave kjer je McDonalds prepovedal vstop temnopoltim, in za katere trg druge firme iz posterjev brisejo temnopolte igralce, ameriki pridiga o institucionalnem rasizmu :)


Nekje sem prebral da je to ravno taktika kitajcev - proti tebi se borijo tako, da podrobno preucijo tvoj sistem in se z luknjami in slabosti v njem spravijo nate. Ena izmed teh pa je rasizem - kaj vse pozrejo Americani, ker jih je strah da jim bo nekdo rekel da so rasisti ...

Lepo vas testirajo, do kam lahko grejo. Pac ce ste vedno tiho vam bodo uvajali se kaj, ker vam lahko.


Ne deluje pri vseh. Googla nimam vec na telefonu, main OS pa je tudi Linux. Win je dual boot gor se edino za kak spil ki ne dela preko Lutris tu pa tam ce se mi da rebootati.
Dovie'andi se tovya sagain.

Zgodovina sprememb…

dronyx ::

Nobeno Kitajsko podjetje ne more biti neodvisno od oblasti (!) saj jim to nalaga že njihova zakonodaja. Kdor ima s tem probleme mora seveda prepovedati uporabo teh izdelkov.

zeleni ::


Ne deluje pri vseh. Googla nimam vec na telefonu, main OS pa je tudi Linux. Win je dual boot gor se edino za kak spil ki ne dela preko Lutris tu pa tam ce se mi da rebootati.


Ampak še vedno si priklopljen na internet in na raznorazne postaje? Še vedno sledljiv, samo po drugi poti.

Markoff ::

_Denny_ je izjavil:

To pravi oseba, ki se poklicno ukvarja z reverse engineeringom appov:
https://www.reddit.com/r/videos/comment...

Tole je vredno citirat znova in znova. Bolano. Že app sam je stupiden, to, kar se za njim skriva, pa je srhljivo AF.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

hawkwood ::

Markoff je izjavil:

Tole je vredno citirat znova in znova. Bolano. Že app sam je stupiden, to, kar se za njim skriva, pa je srhljivo AF.

Kaj točno je srhljivo?
- Tip se pritožuje da na začetku app ni bil varen, v naslenjem odstavku se pa pritožuje da ne more reverse engineerat kateri podatki se pošiljajo..
- Prvi post goes viral? Saj ne da je to rule #1 če delaš social media platformo in hočeš obdržat uporabnike.

Poglej si kako je Tinder dobil prve uporabnike, pa ostala socialna omrežja. Nič posebaj novega ni na TikTok-u, razen to da je Kitajski.

Master_Yoda ::

zeleni je izjavil:


Ne deluje pri vseh. Googla nimam vec na telefonu, main OS pa je tudi Linux. Win je dual boot gor se edino za kak spil ki ne dela preko Lutris tu pa tam ce se mi da rebootati.


Ampak še vedno si priklopljen na internet in na raznorazne postaje? Še vedno sledljiv, samo po drugi poti.


Po eni strani res, ampak to pa tudi otezim z uporabo Tor browserja, ter wireguard povezavo mobitela z domacim netom, tako da preko mobilnih podatkov/wifijev podatki ne gredo plain ven. Komu se bo pa dalo zajebavat s trackanjem tega, prevec dela za nekega brezveznesa.
Dovie'andi se tovya sagain.

Poldi112 ::

dronyx je izjavil:

Nobeno Kitajsko podjetje ne more biti neodvisno od oblasti (!) saj jim to nalaga že njihova zakonodaja. Kdor ima s tem probleme mora seveda prepovedati uporabo teh izdelkov.


Za razliko od US podjetij, ki mirno ignorirajo FISA?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

hr_natakar ::

hawkwood je izjavil:

Markoff je izjavil:

Tole je vredno citirat znova in znova. Bolano. Že app sam je stupiden, to, kar se za njim skriva, pa je srhljivo AF.

Kaj točno je srhljivo?
- Tip se pritožuje da na začetku app ni bil varen, v naslenjem odstavku se pa pritožuje da ne more reverse engineerat kateri podatki se pošiljajo..
- Prvi post goes viral? Saj ne da je to rule #1 če delaš social media platformo in hočeš obdržat uporabnike.

Poglej si kako je Tinder dobil prve uporabnike, pa ostala socialna omrežja. Nič posebaj novega ni na TikTok-u, razen to da je Kitajski.


Kot sem ze napisal. To je ta vasa logika vecine... logika se glasi, ah sej to ni nic novega, sej to ze pocnejo drugi, google, tinder, bal bla. Res ste zmagal. Kar koli vam naredijo se pac sprijaznete kot najvecji luzerji tega sveta. Pa beseda posebaj me moti, ne vem zakaj. Ceprav nisem slovenc vem da beseda posebaj ni pravilna, tako kot tvoja logika ne.

Markoff ::

hawkwood je izjavil:

Kaj točno je srhljivo?

Moram prilepiti celoten njegov post ali kaj?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Kvinta ::

Vsa družbena omrežja naj zaprejo :))
A.C.A.B

hawkwood ::

Markoff je izjavil:

hawkwood je izjavil:

Kaj točno je srhljivo?

Moram prilepiti celoten njegov post ali kaj?

Ne, povej v enem stavku kaj te najbolj moti na TikTok-u. Razen države izvora.

shadeX ::

TikTok je super aplikacija, s katero ljudje spodbujajo kreativnost, ideje, motivacijo gibanje, druženje in drugo. Normalno je da senilni starci na slo-techu tega ne bodo razumeli in tega da prihajamo v drugo dobo in se s tem se pač ne morejo sprijazniti.

Slaba stran TikToka je zagotovo cyberbullying, ki se tam še lepo kaže (glede na to da je večina viral videjev s strani splošno lepih in popularnih ljudi).
No naslednja slaba stran je tehnične narave oz. kar se tiče samega zbiranja podatkov. Ampak kot sama ideja za aplikacijo je fenomealna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Furbo ::

Jap, meni so ostala socialna omrežja zdaj brezveze.

Seveda, je veliko glupega babovja, ki misli, da bo z otresanjem tazadnje prišlo naprej.
Ampak z malce klikanja sistem počasi pogrunta, kaj te zanima, potem se pa najde veliko meni zanimive vsebine.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

OK.d ::

Master_Yoda je izjavil:

zeleni je izjavil:


Ne deluje pri vseh. Googla nimam vec na telefonu, main OS pa je tudi Linux. Win je dual boot gor se edino za kak spil ki ne dela preko Lutris tu pa tam ce se mi da rebootati.


Ampak še vedno si priklopljen na internet in na raznorazne postaje? Še vedno sledljiv, samo po drugi poti.


Po eni strani res, ampak to pa tudi otezim z uporabo Tor browserja, ter wireguard povezavo mobitela z domacim netom, tako da preko mobilnih podatkov/wifijev podatki ne gredo plain ven. Komu se bo pa dalo zajebavat s trackanjem tega, prevec dela za nekega brezveznesa.

Brezveznež ti ne bo prisluškoval;)
LPOK.d

dexterboy ::

khm... to pa nisem vedel, da je made in china... že danes zapušča moj telefon... pa čeprav je xiomi, made in china :))
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

steev ::

Važno da FB, insta in twitter ostanejo ...

Če že, zbriši vse.
:|

mtosev ::

Kaj takega naj bi tiktok userji imeli zanimivega gor? Site z random videi. Lokacijo ja. Še kaj drugega?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

filip007 ::

Zadnjič sem nekaj prodal na FB in potem me sprašuje komu sem prodal in da bo ostalo samo med FB in menoj, svašta.
Trevor Philips Industries

Gejspodar ::

mtosev je izjavil:

Kaj takega naj bi tiktok userji imeli zanimivega gor? Site z random videi. Lokacijo ja. Še kaj drugega?


Ne gre za videe same, gre za fingerprinting naprav, omrežij na katere se povezujejo in podobno.

Kot da imaš aplikacijo, ki ti prikaže točno uro (popolnoma leva primerjava), ona pa ti medtem pogleda IMEI telefona, model, geolokacijo, ime WiFi-ja...

mtosev ::

No to je pol problem sistema, če dovoli dostop do tega random appu. Če te je app prosil za dostop in si ga dal je mal drugače
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Gejspodar ::

mtosev je izjavil:

No to je pol problem sistema, če dovoli dostop do tega random appu. Če te je app prosil za dostop in si ga dal je mal drugače


Seveda, v končni fazi je problem v nas, uporabnikih samih. Kolikokrat si prebral EULA oziroma pogoje pri programski opremi, ki jo nameščaš? Pa ne samo tisti blurb ob namestitvi, tudi potem obisk linka na njihovo spletno stran, kjer z bolečo natančnostjo in pravniško obfuskacijo vrinejo "vdore v zasebnost"?

Tukaj se gre samo za moralno spornost zbiranja teh podatkov ter outrage posameznikov, ko z reverse engineeringom ugotovijo kakšne podatke zbirajo korporacije in kako jih obdelujejo.

mtosev ::

Seveda, da večina ne bere tega. Jaz glih tudi ne berem, ampak na srečo nimam glih nekega čudnega software nameščenega na kompu. Npr okoli windowsov pa gredo tisti telemetry podatki Microsoftu kar me tudi ne moti. Kaj delam na kompu ne gledajo in moji files ne gredo nikamor tak, da mi je to ok.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Gejspodar ::

mtosev je izjavil:

Seveda, da večina ne bere tega. Jaz glih tudi ne berem, ampak na srečo nimam glih nekega čudnega software nameščenega na kompu. Npr okoli windowsov pa gredo tisti telemetry podatki Microsoftu kar me tudi ne moti. Kaj delam na kompu ne gledajo in moji files ne gredo nikamor tak, da mi je to ok.


Saj ne rabi bit čuden software - lahko je karkoli s predolgo EULO, da bi se ti jo dalo brat.

Že programi, ki naj bi jim povprečni uporabnik zaupal so težavni:
https://www.extremetech.com/internet/30...

Mr.B ::

France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

fikus_ ::

Še vedno se bodo našli osebki, ki bodo 100% trdili, da je Usa good, China pa bad.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

TESKAn ::

In še vedno se najdete osebki, ki boste 100% trdili 'če lahko usa, lahko tudi china' ali pa 'zakaj težite China, lejte Usa', se pravi apologeti in whataboutisti.
Ti izdam this one weird trick: lahko ti gre špijoniranje na živce ne glede na to ali ga izvajajo ameriške ali kitajske korporacije. Teženje da če napišeš kaj čez kitajce moraš zraven pripisat še kaj čez zda v temah o kitajskih svinjarijah je pa eno 'woke' iskanje 'uravnoteženosti'.

Je pa zanimivo, da se taki najdete večinoma v temah o svinjarijah ki jih dela !zahod. A ste tako aktivni tudi v '(zahodna_korporacija) je naredila to pa to svinjarijo' temah in hitro naštejete par svinjarij kitajske, rusije..., tako, za 'uravnoteženost'?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

zuki ::

TESKAn je izjavil:

In še vedno se najdete osebki, ki boste 100% trdili 'če lahko usa, lahko tudi china' ali pa 'zakaj težite China, lejte Usa', se pravi apologeti in whataboutisti.
Ti izdam this one weird trick: lahko ti gre špijoniranje na živce ne glede na to ali ga izvajajo ameriške ali kitajske korporacije. Teženje da če napišeš kaj čez kitajce moraš zraven pripisat še kaj čez zda v temah o kitajskih svinjarijah je pa eno 'woke' iskanje 'uravnoteženosti'.

Je pa zanimivo, da se taki najdete večinoma v temah o svinjarijah ki jih dela !zahod. A ste tako aktivni tudi v '(zahodna_korporacija) je naredila to pa to svinjarijo' temah in hitro naštejete par svinjarij kitajske, rusije..., tako, za 'uravnoteženost'?


Spet ničesar ne razumeš. Praktično vsaka zahodna android applikacija vohuni za tabo in pošilja vse možno avtorju ali shitholom kot je FB (njihov SDK je en sam spyware), da sploh ne omenjamo google, apple in ostalo online korporacijsko sranje.

Zato je NUJNO izkoristiti priložnost, ko ZDA spet serjejo po ostalih, da se jasno pove, da so oni krivec za 99% vohunjenja po internetu. Ker razni apologeti ZDA, se potem skrivajo za prenapihnjenimi novicami tipa "TikTok pa vohuni", čeprav je to 0.1% svinjarij, ki jih zganja ZDA.
Antifa

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zuki ()

TESKAn ::

Zato je NUJNO izkoristiti priložnost, ko ZDA spet serjejo po ostalih, da se jasno pove, da so oni krivec za 99% vohunjenja po internetu.

Se strinjam, ampak ne tako, da downplayaš kitajske svinjarije. In primerjaš lahko kvečjemu kitajske in ameriške svinjarije, ne pa 'tiktok 0,1% ameriških svinjarij'. Nedolgo nazaj je bila novica o kitajskem tipkovnica appu, ki veselo pošilja vse pritiske na strežnike na kitajskem. In koliko je še tega, ne bomo nikoli vedeli, kot ne bomo nikoli vedeli kolk svinjarije delajo zda oz. zda podjetja.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Magic1 ::

zuki je izjavil:

TESKAn je izjavil:

In še vedno se najdete osebki, ki boste 100% trdili 'če lahko usa, lahko tudi china' ali pa 'zakaj težite China, lejte Usa', se pravi apologeti in whataboutisti.
Ti izdam this one weird trick: lahko ti gre špijoniranje na živce ne glede na to ali ga izvajajo ameriške ali kitajske korporacije. Teženje da če napišeš kaj čez kitajce moraš zraven pripisat še kaj čez zda v temah o kitajskih svinjarijah je pa eno 'woke' iskanje 'uravnoteženosti'.

Je pa zanimivo, da se taki najdete večinoma v temah o svinjarijah ki jih dela !zahod. A ste tako aktivni tudi v '(zahodna_korporacija) je naredila to pa to svinjarijo' temah in hitro naštejete par svinjarij kitajske, rusije..., tako, za 'uravnoteženost'?


Spet ničesar ne razumeš. Praktično vsaka zahodna android applikacija vohuni za tabo in pošilja vse možno avtorju ali shitholom kot je FB (njihov SDK je en sam spyware), da sploh ne omenjamo google, apple in ostalo online korporacijsko sranje.

Zato je NUJNO izkoristiti priložnost, ko ZDA spet serjejo po ostalih, da se jasno pove, da so oni krivec za 99% vohunjenja po internetu. Ker razni apologeti ZDA, se potem skrivajo za prenapihnjenimi novicami tipa "TikTok pa vohuni", čeprav je to 0.1% svinjarij, ki jih zganja ZDA.

Ti si talent. Govor je v temi o TikToku in ne FBju. Zakaj omenjate druge zadeve?!? Odpri temo o ostalih in not piši o njihovih kršitvah. Definitivno si kitajci zaslužijo ban, že zaradi tega ker oni banajo ostale. Prosta trgovina mora it v obe smeri.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

OutOfTheBox ::

zuki je izjavil:

TESKAn je izjavil:

In še vedno se najdete osebki, ki boste 100% trdili 'če lahko usa, lahko tudi china' ali pa 'zakaj težite China, lejte Usa', se pravi apologeti in whataboutisti.
Ti izdam this one weird trick: lahko ti gre špijoniranje na živce ne glede na to ali ga izvajajo ameriške ali kitajske korporacije. Teženje da če napišeš kaj čez kitajce moraš zraven pripisat še kaj čez zda v temah o kitajskih svinjarijah je pa eno 'woke' iskanje 'uravnoteženosti'.

Je pa zanimivo, da se taki najdete večinoma v temah o svinjarijah ki jih dela !zahod. A ste tako aktivni tudi v '(zahodna_korporacija) je naredila to pa to svinjarijo' temah in hitro naštejete par svinjarij kitajske, rusije..., tako, za 'uravnoteženost'?


Spet ničesar ne razumeš. Praktično vsaka zahodna android applikacija vohuni za tabo in pošilja vse možno avtorju ali shitholom kot je FB (njihov SDK je en sam spyware), da sploh ne omenjamo google, apple in ostalo online korporacijsko sranje.


A lahko prosim malo definiraš izraz "vohunjenje" v tem kontekstu. Kaj je zate sploh vohunjenje? Lahko prosim še ovrednotiš in definiraš škodo ki se ti dela zaradi vohunjenja.

Mr.B ::

TESKAn je izjavil:

In še vedno se najdete osebki, ki boste 100% trdili 'če lahko usa, lahko tudi china' ali pa 'zakaj težite China, lejte Usa', se pravi apologeti in whataboutisti.
Ti izdam this one weird trick: lahko ti gre špijoniranje na živce ne glede na to ali ga izvajajo ameriške ali kitajske korporacije. Teženje da če napišeš kaj čez kitajce moraš zraven pripisat še kaj čez zda v temah o kitajskih svinjarijah je pa eno 'woke' iskanje 'uravnoteženosti'.

Je pa zanimivo, da se taki najdete večinoma v temah o svinjarijah ki jih dela !zahod. A ste tako aktivni tudi v '(zahodna_korporacija) je naredila to pa to svinjarijo' temah in hitro naštejete par svinjarij kitajske, rusije..., tako, za 'uravnoteženost'?

The FBI is now collecting DNA profiles at the same rate as China. Their database contains 21 million profiles

To manage its DNA catalog, the FBI is seeking a significant increase in its budget. It aims to nearly double its current allocation of $56.7 million by requesting an additional $53.1 million for fiscal year 2024. This appeal for more funds is attributed to the growing number of DNA samples collected by the U.S. Department of Homeland Security.


TESKAn je izjavil:

Zato je NUJNO izkoristiti priložnost, ko ZDA spet serjejo po ostalih, da se jasno pove, da so oni krivec za 99% vohunjenja po internetu.

Se strinjam, ampak ne tako, da downplayaš kitajske svinjarije. In primerjaš lahko kvečjemu kitajske in ameriške svinjarije, ne pa 'tiktok 0,1% ameriških svinjarij'. Nedolgo nazaj je bila novica o kitajskem tipkovnica appu, ki veselo pošilja vse pritiske na strežnike na kitajskem. In koliko je še tega, ne bomo nikoli vedeli, kot ne bomo nikoli vedeli kolk svinjarije delajo zda oz. zda podjetja.

Sej lahko reces, da kitajska to dela boje... pa potem obrnes in kitahsko zamenjas z ameriko.

V koncni faxi imas iphone in google dve zaprti platformi... glede na tik tok bi tekel da je build in
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

fikus_ ::

Teskan, ne vem zakaj se razkurjaš, če s prstom pokažem, da "demokratičen" zahod dela isto (ali se vsaj trudi da bi) kot grdi grdi kitajci.
Z uporabo katerega koli SW "prodaš del svoje duše" nekomu. Enim (skoraj) nič, drugim "(praktično) vse.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

TESKAn ::

Mr.B je izjavil:

The FBI is now collecting DNA profiles at the same rate as China. Their database contains 21 million profiles

Se pravi so jih šele dohiteli v hitrosti profiliranja, kar pomeni da so kitajci količinsko pred njimi. Po whataboutističnih vatlih torej DNA profiliranje v ameriki ni problem, ker what about china.

fikus_ je izjavil:

Teskan, ne vem zakaj se razkurjaš, če s prstom pokažem, da "demokratičen" zahod dela isto (ali se vsaj trudi da bi) kot grdi grdi kitajci.
Z uporabo katerega koli SW "prodaš del svoje duše" nekomu. Enim (skoraj) nič, drugim "(praktično) vse.

Ja, sej se strinjamo da to da prodaš 'sebe' za bakšiš je problem in da bi bilo lepo če tega ne bi bilo več, moj problem je samo z whataboutističnim relativiziranjem, ko se namiguje da kitajsko špijoniranje 'ni problem, ker zda'.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Mr.B ::

TESKAn je izjavil:

Mr.B je izjavil:

The FBI is now collecting DNA profiles at the same rate as China. Their database contains 21 million profiles

Se pravi so jih šele dohiteli v hitrosti profiliranja, kar pomeni da so kitajci količinsko pred njimi. Po whataboutističnih vatlih torej DNA profiliranje v ameriki ni problem, ker what about china.

fikus_ je izjavil:

Teskan, ne vem zakaj se razkurjaš, če s prstom pokažem, da "demokratičen" zahod dela isto (ali se vsaj trudi da bi) kot grdi grdi kitajci.
Z uporabo katerega koli SW "prodaš del svoje duše" nekomu. Enim (skoraj) nič, drugim "(praktično) vse.

Ja, sej se strinjamo da to da prodaš 'sebe' za bakšiš je problem in da bi bilo lepo če tega ne bi bilo več, moj problem je samo z whataboutističnim relativiziranjem, ko se namiguje da kitajsko špijoniranje 'ni problem, ker zda'.

Ti se kar pojdi watabousticnih metod.
To ti je vse kar je ostalo.,.
U.S. government to deploy surveillance software to detect 'problematic sentiment and emotion

The U.S. Customs and Border Protection (CBP), under the umbrella of the Department of Homeland Security (DHS), has purportedly partnered with AI tech firm Fivecast to deploy social media surveillance software that, according to its proprietor, can detect “problematic” emotions of social media users and subsequently report them to law enforcement for further action.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Colt1911 ::

TESKAn je izjavil:

Mr.B je izjavil:

The FBI is now collecting DNA profiles at the same rate as China. Their database contains 21 million profiles

Se pravi so jih šele dohiteli v hitrosti profiliranja, kar pomeni da so kitajci količinsko pred njimi. Po whataboutističnih vatlih torej DNA profiliranje v ameriki ni problem, ker what about china.

fikus_ je izjavil:

Teskan, ne vem zakaj se razkurjaš, če s prstom pokažem, da "demokratičen" zahod dela isto (ali se vsaj trudi da bi) kot grdi grdi kitajci.
Z uporabo katerega koli SW "prodaš del svoje duše" nekomu. Enim (skoraj) nič, drugim "(praktično) vse.

Ja, sej se strinjamo da to da prodaš 'sebe' za bakšiš je problem in da bi bilo lepo če tega ne bi bilo več, moj problem je samo z whataboutističnim relativiziranjem, ko se namiguje da kitajsko špijoniranje 'ni problem, ker zda'.


Kaj si navalil kot mutec na telefon !:)) Zahod ni samo FBI , je še USA vojska, CIA ,NSA, Mossad, službe vseh 20 NATO držav vključno z našo Sovo, pol pa še korporacije Google , FB. Twiter, Microsoft , Apple in 100 drugih ......na to pa owca nisi pomislil.
Ampak tebi so za primerjavo z komplet Činezi dali samo 1 od mnogih Z, FBI.>:D

Kot bi rekel da Kitajska več onesnažuje kot zahod , za primerjavo pa bi dal Kitajsko in Slovenijo.8-O


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

TikTok - uporabnost? (strani: 1 2 )

Oddelek: Programska oprema
569531 (5804) Mr.B
»

TikTok za jutri napovedal sodno bitko s Trumpom

Oddelek: Novice / NWO
317106 (4481) _Denny_
»

Medtem ko Trumpi grozi z blokado TikToka, ga je Microsoft želel kupiti

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
158934 (6821) mtosev
»

Ameriški gospodarski spopad s Kitajsko se zaostruje, vanj zvlekli še WeChat (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / NWO
7719718 (15891) Fritz

Več podobnih tem