» »

NIH ukinil financiranje projekta o prenosu koronavirusov z netopirjev na ljudi

1
2
»

Mr.B ::

strawman je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

https://www.gilmorehealth.com/chinese-c...

Contrary to the narrative that is being pushed by the mainstream that the COVID 19 virus was the result of a natural mutation and that it was transmitted to humans from bats via pangolins, Dr Luc Montagnier the man who discovered the HIV virus back in 1983 disagrees and is saying that the virus was man made.



You silly vostok you. Počakat bi moral do Maja, ko so take novice mainstream. Januarja sem izzval zaklep iz teme, češ, da sem conspiracy nut in širim fake news.


Njegov argument je, da je v genomu opazil sekvence HIV virusa, kar še ne pomeni, da je virus umetno ustvarjen.
Mnenje enega znanstevnika brez konkretnih dokazov proti konsenzu celotne stroke ne pomeni prav nič.

Sej vemo da je WHO nekredibilna, ker temu nasprotuje, zato je tudi amerika zapira vse znanstvene institucije ki bi temu nasportovale. Kdo bo pa nasprotoval neizobraženemu ok njihovi zdravi pameti.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

vostok_1 ::

strawman je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

https://www.gilmorehealth.com/chinese-c...

Contrary to the narrative that is being pushed by the mainstream that the COVID 19 virus was the result of a natural mutation and that it was transmitted to humans from bats via pangolins, Dr Luc Montagnier the man who discovered the HIV virus back in 1983 disagrees and is saying that the virus was man made.



You silly vostok you. Počakat bi moral do Maja, ko so take novice mainstream. Januarja sem izzval zaklep iz teme, češ, da sem conspiracy nut in širim fake news.


Njegov argument je, da je v genomu opazil sekvence HIV virusa, kar še ne pomeni, da je virus umetno ustvarjen.
Mnenje enega znanstevnika brez konkretnih dokazov proti konsenzu celotne stroke ne pomeni prav nič.


Lahko seveda zaupaš trustworthy WHO.
Google pod vsakim videu o virusu ponuja link do "kredibilnih" informaciji WHOja. Če to dela google pol veš da je zaupanja vredno.

OH, that reminds me. Remember how Richard Spencer is totally a hhhuuite supremacist?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

strawman ::

WHO tukaj nima preveč veze, so le majhen del celotne stroke.
Če bi bil virus res narejen v laboratoriju in bi bilo to dokazljivo, bi take raziskave dobile ogromno denarja s strani vsake vlade, ki hoče svojo slabo reakcijo na virus naprtiti izključno Kitajski.
In seveda, če bi bilo naše znanje genetike na takem nivoju, da bi lahko ustvarjali designerske viruse, bi to dejstvo imelo veliko večje implikacije na medicino, farmacijo, biokemijo, agrikulturo ter mikrobiologijo kot pa samo ta virus.

Saj je prav, da smo skeptični do ljudi v belih haljah, ampak bolj moramo biti skeptični do ljudi z nasmehom in kravato.

vostok_1 ::

Jasno.
Jaz to redno počnem.
Ti zgleda, da zaupaš WHO.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

strawman ::

Ne polagaj mi besed v usta (ne tukaj in ne v ostalih temah, kjer zdaj očitno brskaš za mojimi komentarji).
Zaupam preverljivim in empiričnim informacijam.
Če pa imaš kak konkreten vir, ki ni tweet, youtube video ali talk show pa kar na dan z njim.

Mr.B ::

vostok_1 je izjavil:

strawman je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

https://www.gilmorehealth.com/chinese-c...

Contrary to the narrative that is being pushed by the mainstream that the COVID 19 virus was the result of a natural mutation and that it was transmitted to humans from bats via pangolins, Dr Luc Montagnier the man who discovered the HIV virus back in 1983 disagrees and is saying that the virus was man made.



You silly vostok you. Počakat bi moral do Maja, ko so take novice mainstream. Januarja sem izzval zaklep iz teme, češ, da sem conspiracy nut in širim fake news.


Njegov argument je, da je v genomu opazil sekvence HIV virusa, kar še ne pomeni, da je virus umetno ustvarjen.
Mnenje enega znanstevnika brez konkretnih dokazov proti konsenzu celotne stroke ne pomeni prav nič.


Lahko seveda zaupaš trustworthy WHO.
Google pod vsakim videu o virusu ponuja link do "kredibilnih" informaciji WHOja. Če to dela google pol veš da je zaupanja vredno.

OH, that reminds me. Remember how Richard Spencer is totally a hhhuuite supremacist?

Ja ja, sem mamo sarkazem. Virus je bil v evropi ze decembra.
Kaj ce so americani okuzili nekaj kitajcev, kot gospodarski terorizem nad kitajsko, pa so slabo napisali gensko sekvenco. posledicno niso pripravili nobenih ukrepov za zascito.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

vostok_1 ::

strawman je izjavil:

Ne polagaj mi besed v usta (ne tukaj in ne v ostalih temah, kjer zdaj očitno brskaš za mojimi komentarji).
Zaupam preverljivim in empiričnim informacijam.
Če pa imaš kak konkreten vir, ki ni tweet, youtube video ali talk show pa kar na dan z njim.


Nič ne brskam.
Zgolj generaliziral sem.

Če to ni tvoja pozicija seveda vzamem besede nazaj.

Mr.B je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

strawman je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

https://www.gilmorehealth.com/chinese-c...

Contrary to the narrative that is being pushed by the mainstream that the COVID 19 virus was the result of a natural mutation and that it was transmitted to humans from bats via pangolins, Dr Luc Montagnier the man who discovered the HIV virus back in 1983 disagrees and is saying that the virus was man made.



You silly vostok you. Počakat bi moral do Maja, ko so take novice mainstream. Januarja sem izzval zaklep iz teme, češ, da sem conspiracy nut in širim fake news.


Njegov argument je, da je v genomu opazil sekvence HIV virusa, kar še ne pomeni, da je virus umetno ustvarjen.
Mnenje enega znanstevnika brez konkretnih dokazov proti konsenzu celotne stroke ne pomeni prav nič.


Lahko seveda zaupaš trustworthy WHO.
Google pod vsakim videu o virusu ponuja link do "kredibilnih" informaciji WHOja. Če to dela google pol veš da je zaupanja vredno.

OH, that reminds me. Remember how Richard Spencer is totally a hhhuuite supremacist?

Ja ja, sem mamo sarkazem. Virus je bil v evropi ze decembra.
Kaj ce so americani okuzili nekaj kitajcev, kot gospodarski terorizem nad kitajsko, pa so slabo napisali gensko sekvenco. posledicno niso pripravili nobenih ukrepov za zascito.


Zaenkrat še ni jasno ali se je šlo za biološki napad.
Da je prišlo iz laboratorija in ne wet marketa je zame definitivno.
Da je man-made, postaja vedno bolj vrjetno, IMO najvrjetneje.
Da gre za bio-war, pa zaenkrat še ne upam trdit.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Mr.B ::

vostok_1 je izjavil:

strawman je izjavil:

Ne polagaj mi besed v usta (ne tukaj in ne v ostalih temah, kjer zdaj očitno brskaš za mojimi komentarji).
Zaupam preverljivim in empiričnim informacijam.
Če pa imaš kak konkreten vir, ki ni tweet, youtube video ali talk show pa kar na dan z njim.


Nič ne brskam.
Zgolj generaliziral sem.

Če to ni tvoja pozicija seveda vzamem besede nazaj.

Mr.B je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

strawman je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

https://www.gilmorehealth.com/chinese-c...

Contrary to the narrative that is being pushed by the mainstream that the COVID 19 virus was the result of a natural mutation and that it was transmitted to humans from bats via pangolins, Dr Luc Montagnier the man who discovered the HIV virus back in 1983 disagrees and is saying that the virus was man made.



You silly vostok you. Počakat bi moral do Maja, ko so take novice mainstream. Januarja sem izzval zaklep iz teme, češ, da sem conspiracy nut in širim fake news.


Njegov argument je, da je v genomu opazil sekvence HIV virusa, kar še ne pomeni, da je virus umetno ustvarjen.
Mnenje enega znanstevnika brez konkretnih dokazov proti konsenzu celotne stroke ne pomeni prav nič.


Lahko seveda zaupaš trustworthy WHO.
Google pod vsakim videu o virusu ponuja link do "kredibilnih" informaciji WHOja. Če to dela google pol veš da je zaupanja vredno.

OH, that reminds me. Remember how Richard Spencer is totally a hhhuuite supremacist?

Ja ja, sem mamo sarkazem. Virus je bil v evropi ze decembra.
Kaj ce so americani okuzili nekaj kitajcev, kot gospodarski terorizem nad kitajsko, pa so slabo napisali gensko sekvenco. posledicno niso pripravili nobenih ukrepov za zascito.


Zaenkrat še ni jasno ali se je šlo za biološki napad.
Da je prišlo iz laboratorija in ne wet marketa je zame definitivno.
Da je man-made, postaja vedno bolj vrjetno, IMO najvrjetneje.
Da gre za bio-war, pa zaenkrat še ne upam trdit.

Ja ja, ti kar melji, melji meji. Americani so tudi, dokler zdrave pameti, ni dohitela realnost na terenu.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

antonija ::

vostok_1 je izjavil:

Zaenkrat še ni jasno ali se je šlo za biološki napad.
Da je prišlo iz laboratorija in ne wet marketa je zame definitivno.
Da je man-made, postaja vedno bolj vrjetno, IMO najvrjetneje.
Da gre za bio-war, pa zaenkrat še ne upam trdit.
Se strinjam. Americane cimprej pred mednarodno sodisce zaradi bioloskega napada na Kitajsko z man-made virusom v ameriskem laboratoriju. Hvala Vostok_1 za preverjene informacije brez kancka dvoma, ugibanja in/ali skepse!
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Mr.B ::

France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

vostok_1 ::

antonija je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Zaenkrat še ni jasno ali se je šlo za biološki napad.
Da je prišlo iz laboratorija in ne wet marketa je zame definitivno.
Da je man-made, postaja vedno bolj vrjetno, IMO najvrjetneje.
Da gre za bio-war, pa zaenkrat še ne upam trdit.
Se strinjam. Americane cimprej pred mednarodno sodisce zaradi bioloskega napada na Kitajsko z man-made virusom v ameriskem laboratoriju. Hvala Vostok_1 za preverjene informacije brez kancka dvoma, ugibanja in/ali skepse!


Kateri del, "Da gre za bio-war, pa zaenkrat še ne upam trdit." nisi razumel/a?

Mr.B je izjavil:

MAmo novo temo za Vostok like..
Professor researching Covid-19 was killed in an apparent murder-suicide, officials say


Če je to tisto kar mislim (link ne dela namreč). Potem smo nekateri to že vedeli in govorili januarja/februarja.

Razumem pa da ste nekateri bolj počasni. Modra boste čez par mesecev, v poskusu posmehovanja vostoku, sami sebe demantirali oz. potrdili mojo tezo.

"Mamo novo temo za Vostok like..
Secret lab developing covid-19 as bioweapon, has vials missing"
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Mr.B ::

vostok_1 je izjavil:

antonija je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Zaenkrat še ni jasno ali se je šlo za biološki napad.
Da je prišlo iz laboratorija in ne wet marketa je zame definitivno.
Da je man-made, postaja vedno bolj vrjetno, IMO najvrjetneje.
Da gre za bio-war, pa zaenkrat še ne upam trdit.
Se strinjam. Americane cimprej pred mednarodno sodisce zaradi bioloskega napada na Kitajsko z man-made virusom v ameriskem laboratoriju. Hvala Vostok_1 za preverjene informacije brez kancka dvoma, ugibanja in/ali skepse!


Kateri del, "Da gre za bio-war, pa zaenkrat še ne upam trdit." nisi razumel/a?

Mr.B je izjavil:

MAmo novo temo za Vostok like..
Professor researching Covid-19 was killed in an apparent murder-suicide, officials say


Če je to tisto kar mislim (link ne dela namreč). Potem smo nekateri to že vedeli in govorili januarja/februarja.

Razumem pa da ste nekateri bolj počasni. Modra boste čez par mesecev, v poskusu posmehovanja vostoku, sami sebe demantirali oz. potrdili mojo tezo.

"Mamo novo temo za Vostok like..
Secret lab developing covid-19 as bioweapon, has vials missing"

To da si neizobra#en, ni potrebno potrjevati s tvojo zdravo pamejo.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

BBB ::

Prosim strokovno podkovane, da si pogledate naslednjo zanimivo analizo in interpretacijo virov (uporabljeni viri so nanizani v opisu videa) glede sklepa na domnevno človeško povzročeno tvorbo SARS-Cov-2 in da prosim podate utemeljena mnenja in morebitne dodatne razlage.

Ključno je uradno neodgovorjeno vprašanje, ki ga je izpostavil avtor videa: na kakšen način je v RNA SARS-Cov2 dejansko prišel nizu aminokislin PRRA pripadajoč niz nukleotidov? Ne gre za običajno mutacijo, pač pa vnos niza nukleotidov (insert). Poleg tega vnos nizu PRRA pripadajočega niza nukleotidov na ustrezno mesto RNA povzroči nastanek niza RRAR (...PRRAR...), ki ima očitno strokovnjakom znano funkcionalno vlogo pri kužnosti virusa ("furin cleavage site"). Glede na to, da se po svetu že daljše obdobje preučuje in izvaja laboratorijske raziskave tudi z vstavljanjem podobnih "furin site" nizov v RNA drugih virusov, za strokovnjake vsebina videa verjetno ne predstavlja nič presenetljivega.

Če prav razumem, niz PRRA predstavlja nizu RNA pripadajočo serijo aminokislin (Proline, aRginine, aRginine, Alanine), ki jih ob branju RNA proizvede ribosom na podlagi "kode" posamezne sosledne trojice (kodon) nukleotidov iz RNA. V videu je očitno za lažje komuniciranje uporabljena izrazna poenostavitev, tj. da je vnesen niz PRRA namesto da je vnesen niz nukleotidov, ki kodirajo niz generiranih aminokislin PRRA. Ker nisem strokovnjak na tem področju, me prosim popravite, če sem se kje zmotil.

V zvezi z gornjim videom zgolj za razumevanje konteksta prilagam še dan starejši video, ki med drugim osvetli cilje nekaterih raziskav (gain-of-function):

vostok_1 ::

Sem jim že enkrat predlagal link.
Ampak se nihče ne upa dotaknit, kot kaže. Raje zmerjajo ljudi za flat-eartherje.

Jaz sem bil zaradi takih implikacij zaklenjen vn iz CCP Virusove teme.
Maybe in a few months, quite a large number of people might look really silly.

Možno pa je, da se bo zadeve zakopalo v šumu, cenzuri. Glavni silicon valleya se že ogrevajo za to.
Saj tudi za napad na Irak so bili protesti, bombshell članki (pardon the pun), ampak se je vseeno šlo naprej, leta 2020 pa so že vsi pozabili, da se je nekoč pisalo 2003 oz. 2001.

2020 in 2021 bosta eno najzanimivejših let zadnje pol stoletja.

PS. Za druge/tretje vale, dopuščam možnost, da bodo res bolj smrtonosni.
Ta virus ali kakšen drugi podtaknjen bi znal kosit med ljudmi in jih dokončno prepričat, da zaupajo čipiranju.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Poldi112 ()

Mr.B ::

vostok_1 je izjavil:

Sem jim že enkrat predlagal link.
Ampak se nihče ne upa dotaknit, kot kaže. Raje zmerjajo ljudi za flat-eartherje.

Jaz sem bil zaradi takih implikacij zaklenjen vn iz CCP Virusove teme.
Maybe in a few months, quite a large number of people might look really silly.

Možno pa je, da se bo zadeve zakopalo v šumu, cenzuri. Glavni silicon valleya se že ogrevajo za to.
Saj tudi za napad na Irak so bili protesti, bombshell članki (pardon the pun), ampak se je vseeno šlo naprej, leta 2020 pa so že vsi pozabili, da se je nekoč pisalo 2003 oz. 2001.

2020 in 2021 bosta eno najzanimivejših let zadnje pol stoletja.

PS. Za druge/tretje vale, dopuščam možnost, da bodo res bolj smrtonosni.
Ta virus ali kakšen drugi podtaknjen bi znal kosit med ljudmi in jih dokončno prepričat, da zaupajo čipiranju.

Glede na to da trumpi ze 14 dni ni sposoben dokazati? Bi rekel da so Kitajci poleg v drugih panogah sedaj superiorni v biogenetiki. Zato pa imajo probleme predvsem te retardit drzave.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

zasekamroz ::

trump ne rabi ničesar dokazovat, sej iraških wmdjev tudi niso dokazali..

Mr.B ::

zasekamroz je izjavil:

trump ne rabi ničesar dokazovat, sej iraških wmdjev tudi niso dokazali..

Trump je kitajski predsednik amerike.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

zasekamroz ::

a ni ruski

Markoff ::

Mr.B je izjavil:

Glede na to da trumpi ze 14 dni ni sposoben dokazati? Bi rekel da so Kitajci poleg v drugih panogah sedaj superiorni v biogenetiki. Zato pa imajo probleme predvsem te retardit drzave.

Upam, da so Kitajci v biogenetiki bolj sposobni kot njihovi kolegi v neki znani kitajski družbi, ki je prevzela znano slovensko družbo, kjer so se izkazali za nesposoben pofl in firmo še bolj sesuvajo kot šlagerpjevač in njegova kohorta stručkov, le da zaradi neznanja in ne zaradi polnjenja lastnih žepov (oni imajo stadione še za kaj drugega kot samo za brcanje ledra), kot npr. prejšnja garnitura.

Ne vem, kakšni so njihovi znanstveniki, a managerji so tretjerazredni.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Moški vs. ženski imunski sistem (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6510482 (8159) Mato989
»

NIH ukinil financiranje projekta o prenosu koronavirusov z netopirjev na ljudi (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6815588 (11883) Markoff
»

Omrežja zaostrujejo boj proti teorijam zarot okoli koronavirusa (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
9518490 (14230) WizzardOfOZ
»

Od kod se je vzel novi koronavirus? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
10833656 (15291) Mr.B

Več podobnih tem