» »

Po Geforcih RTX Super so prišli še GTXi Super

Po Geforcih RTX Super so prišli še GTXi Super

AnandTech - V Nvidii so le dobrega pol leta po splovitvi kartic Geforce GTX 1660 že dostavili njihovo pomladitev, GTX 1660 Super. Konec novembra se obeta tudi super inačica sestrice GTX 1650.

Nabor aktualnih grafičnih kartic iz zelenega tabora je že sedaj dokaj pisan, saj so ga poleti pomladili z inačicami RTX Super. Toda spisek se bo še podaljšal, ker so superce sedaj prišle še v srednji cenovni razred. Med Geforca GTX 1660 in 1660 Ti se je vrinil GTX 1660 Super, medtem ko je za 22. november predviden še prihod GTXa 1650 Super. Uhajanje informacij iz prejšnjega meseca se je tako celo izkazalo za (pretežno) resnično.

Novo 1660tko so napravili enostavno tako, da so pomnilnik GDDR5 zamenjali z GDDR6 (pri 14 Gbps) v enaki količini šestih gigabajtov, medtem ko je grafični čip ostal povsem nespremenjen. Priporočena cena je ob tem zrasla zgolj za desetaka, se pravi pri nas na nekje 270 evrov - kar pa je zgolj spodnja meja, kajti referenčnih kartic ne bo in obeta se široka paleta bolj ali manj navitih izvedenk. V Nvidii poudarjajo, da to ne pomeni umikanja 1660tke iz prodaje, saj bodo slednjo pocenili in s tem premaknili po tržni lestvici navzdol.

GTX 1650 Super pa ima precej konkretnejše izboljšave. Poleg pomnilnika, ki bo GDDR6 pri 12 Gbps, bodo zamenjali tudi čip, in sicer bo prešel na TU116 s 1280 jedrci CUDA, v primerjavi z 896 v trenutni inačici. Žal pa cene še niso razkrili. Opisane pomladitve so seveda skrbno tempirane na skorajšnji prihod Radeonov RX 5500, kar kaže, da Nvidia svojega glavnega konkurenta jemlje vse bolj resno, saj so nekaj podobnega napravili že ob julijskem lansiranju prvih superc.

Poleg je prišla še posodobitev gonilnikov, ki med drugim prinaša enostavnejšo rabo funkcije ReShade iz programja Geforce Experience.

Mimogrede, v teh dneh smo iz podjetja dobili tudi dve novi škatlici za pretočni video: pomlajeni Shield TV in pa Shield TV Pro.

135 komentarjev

«
1
2 3

Han ::

Predrago. Realna cena/vrednost teh kartic je 150 eur.

Master_Yoda ::

Priporočena cena je ob tem zrasla zgolj za desetaka,


Heh zabo se pocasi kuha.
Dovie'andi se tovya sagain.

klinker ::

Han je izjavil:

Predrago. Realna cena/vrednost teh kartic je 150 eur.


Sej imas Radeone po "realni" ceni ;)

Han ::

Nimaš! 220 eur za slabši in precej bolj vroč RX590? Ne, hvala.

scipascapa ::

Zbrka
Predrago

bajsibajsi ::

Zeh!

KAVINSKY ::

Han je izjavil:

Predrago. Realna cena/vrednost teh kartic je 150 eur.


240€ za 1440p @ 60fps ti je predrago? Čas nazaj si za tako ceno dobil 1060 3GB kateri je kvečjemu dosegel 60 fps pri 1080p.

Glugy ::

Za današnje cajte predrago ampak sigurno pa se v tem cenovnem razredu trenutno bolj splača Nvidia grafične kupt ( v nekoliko višjem pa že AMD-jeve ). Ampak sej boste kmal vidl zakaj je predrago ko Intel nekoliko za njim pa še ARM prideta na grafično sceno. Za 2019 skoraj 2020 totalno predrago; za 2017-2018 bi bila to neka normalna cena za to kar dobiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

Han ::

Zanimiva mi je edino MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming X, ki stane proti 300 eur, kar je vsaj 100 eur predrago...

LeQuack ::

A niso šli že na 2xxx modele, zakaj gredo zdaj nazaj?
Quack !

Cange ::

Recimo da se imetniki GTX 970 odločijo za nadgradnjo na GTX 1660S:
Povprečen napredek na leto je ~19.6% razmerje cena in FPS in nekje ~55% več FPS. Nekateri so vmes presedlali na 1440p zaradi uporabnosti desktopa kar nanese nekje 35% manj FPS, kar nanese 12.6% napredka na leto.

EDIT: napačen input

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cange ()

FlyingBee ::

LeQuack je izjavil:

A niso šli že na 2xxx modele, zakaj gredo zdaj nazaj?

Ker 2000 serija je rtx oziroma z rt jedri, 1660 pa brez.

Lastniki 970 naj raje 5700 ali 2060 kupijo, ker so navajeni 350ish eur. Sicer pa z 1660 za dobrih 200 eur pridobijo kar lep perf. na 1080p monitorju.

A mi zna kdo po kmečko razložiti zakaj bi v EU uporabljal Shield?

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

Han je izjavil:

Predrago. Realna cena/vrednost teh kartic je 150 eur.

Mogoče so pa zaobljeni pravokotniki za poldrugega tisočaka tudi predragi. Samo kaj, ko se vseeno kupujejo :)
Ekologija™ in Trajnost™

Cange ::

FlyingBee je izjavil:

LeQuack je izjavil:

A niso šli že na 2xxx modele, zakaj gredo zdaj nazaj?

Ker 2000 serija je rtx oziroma z rt jedri, 1660 pa brez.

Lastniki 970 naj raje 5700 ali 2060 kupijo, ker so navajeni 350ish eur. Sicer pa z 1660 za dobrih 200 eur pridobijo kar lep perf. na 1080p monitorju.

A mi zna kdo po kmečko razložiti zakaj bi v EU uporabljal Shield?


RTX 2060 je predraga za nadgradnjo mankajočega rama na GTX 970.

Mr.B ::

1080p = RTX 590 je 20€ cenejša od navadne GTX 1660
1440p = RX 5700 je sicer dražja toda z GTX 1660 Supper/Ti moraš zmanjšati kvaliteto nastavitev za doseganje 60 FPS, RTX 2060 ja če te skrbi poraba ker pač uporabljaš sončne celice...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

LeQuack ::

A niso bile včasih vsako leto nove kartice ki so bile 2x hitrejše od prejšnjih. What happened?
Quack !

m0LN4r ::

Manj kot 5700XT nima smisla
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Cange ::

Ne kaže slabo, če je GTX 1660s s ceno 229$ uredu 1080p kartica, bi potem +35% višja cena (35% manj FPS na 1440p) pomenilo 310$ kar ustreza rangu gtx 970. Bomo videli kdaj se bo zgodil proper prehod na 1440p.

Dami ::

LeQuack je izjavil:

A niso bile včasih vsako leto nove kartice ki so bile 2x hitrejše od prejšnjih. What happened?

Pongruntal so da nima smisla dat vsak let ven 2x hitrejše grafe, ker lahk stare preimenujejo, nabijejo ceno in bo raja še vedno kupovala, ker pač ni konkurence.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

gddr85 ::

res škoda, da ni konkurence, če ne bi dans že špilal na 4k 144hz za 300 bucks, vmes pa nestrpno čakali na 8k panele =)

Dr_M ::

AMD = paper launch
nVidia = prevec modelov
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Meizu ::

KAVINSKY je izjavil:

Han je izjavil:

Predrago. Realna cena/vrednost teh kartic je 150 eur.


240EUR za 1440p @ 60fps ti je predrago? Čas nazaj si za tako ceno dobil 1060 3GB kateri je kvečjemu dosegel 60 fps pri 1080p.


Smo dali tudi te debate ze skozi, argument ne drzi vode, kvecjemu se lahko pozna razlika v nabavni ceni materiala, ne mores pa zaradi dodatnega materiala racunat se dodatno provizijo na izdelek.

V casu prihoda DX10 si dobil 8800GTX za tam nekje 500-600eur, ki je takrat veljala za top karto, pa se niso kaj prevec cenovno pistolili, pa ze 500eur je kar denar. Danes za 500eur dobis nek medium segment grafiko, z argumentom, da danes pac vse igre lavfajo na njej na 60fps (kar res v eri 8800GTX na DX10 niso) na 1440p ampak tudi razvoj igricarske industrije se je precej ustavil in ze dolgo ne diktira tempa razvoja proizvajalcem. Kvecjemu je danes razlog za slab performance neke kiste slabo optimizirana aplikacija in fusarija developerjev, kar je danes itak postal nek standard, kjer se polizdelke mece ven kot za salo, racunamo pa premium ceno za fusarsko storitev.

Lahko to debatiramo v neskoncnost ampak dejstvo ostaja, da so GPUji danes nadvse nesramno dragi. Kot cisto butasta analiza, vcasih si lahko COD dovolj kompetitivno igral na 60hz monitorju, kupil si npr. 8800GTS/GTX, dobil 200 fpsjev konstanto, ostalo je bil le se skill igranja igre.

Dandanes si brez 200hz monitorja bolj ko ne za v smeti, ce zelis teh 200hz izkoristit pa rabis tudi brutalno masino in tu se zasteka, ker to namrec niti priblizno ni poceni. Sploh glede na danasnji standard, kjer je 1440p osnova. Investicijski denar za solidno masino je danes veckratnik tistega, kar si imel vcasih, ce imas glavni cilj masino, ki ti bo omogocala enak nivo kompetitivnosti ter "profesionalnosti" (v igricarskem duhu valjda) kot vcasih. Razlog, da imajo danasnje grafike noter CUDO in se ostala CUDEsa (tm) je tudi bolj ubog. Naj delajo namenske kartice za namenski trg, ne pa one hit wonder za vse, potem pa odstejes 1500eur za GPU, katerega izkoristis 30%, saj vseh ostalih funkcij sploh ne potrebujes.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

bluefish ::

Meizu je izjavil:

Naj delajo namenske kartice za namenski trg, ne pa one hit wonder za vse, potem pa odstejes 1500eur za GPU, katerega izkoristis 30%, saj vseh ostalih funkcij sploh ne potrebujes.
Se strinjam. Za igre mi bolj ko ne dol visi. Bi bila super kartica s čim več CUDA in Tensor jedri.

Meizu ::

bluefish je izjavil:

Meizu je izjavil:

Naj delajo namenske kartice za namenski trg, ne pa one hit wonder za vse, potem pa odstejes 1500eur za GPU, katerega izkoristis 30%, saj vseh ostalih funkcij sploh ne potrebujes.
Se strinjam. Za igre mi bolj ko ne dol visi. Bi bila super kartica s čim več CUDA in Tensor jedri.


Saj gre to v vse smeri, valjda. Za igre, za cudo, za svasta.

scipascapa ::

m0LN4r ::

Pa tut, ce bi vam dal 5700XT za 200eur, bi vseeno jokali naprej, zakaj vam ne dajo tiste za 500 in tako naprej in naprej in naprej.

Problem materialisticnih potrosnikov je tale, da ima vedno nekdo vecjega, drazjega, daljsega. Tudi ce bos ti dobil 2080 performance za 300eur, bo hkrati obstajala kartica za 600 in 900 in 1500 ce treba in bo spet jokanje, ker ne mores imeti najhitrejse.

Tak pac je.

PS:
AMD je vedno (naj bi) bil underdog, nevem zakaj ne udari po NVIDIji z agresivno cenovno politiko 5700XT kartice, ki bi lahko, ce je ze najbolj sveza roba ma trgu jo prodajali med 200-250 eur, saj za ostale drazje imajo rezervirano 5800, 5900.

Ampak kaj ko je AMD skuzil, da se tudi z prodajo za slabih 500eur dobro sluzi, itak nimajo nic hitrejsega za ponudit.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Mr.B ::

France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

rabelj5 ::

gddr85 je izjavil:

res škoda, da ni konkurence, če ne bi dans že špilal na 4k 144hz za 300 bucks, vmes pa nestrpno čakali na 8k panele =)

ne bi, ker ni 4k 144hz ips monitorja za 300 eur (a sploh je kak 4k 144hz ki ne uporablja kake ogabne kompresije)

hojnikb ::

Mr.B je izjavil:

1080p = RTX 590 je 20€ cenejša od navadne GTX 1660
1440p = RX 5700 je sicer dražja toda z GTX 1660 Supper/Ti moraš zmanjšati kvaliteto nastavitev za doseganje 60 FPS, RTX 2060 ja če te skrbi poraba ker pač uporabljaš sončne celice...

zakaj hudica bi pri zdravi pameti danes kupoval polaris, nov? ali kupis rabljen 480 580 za sub 100e ali 1660S. to je to, kar se tice budgeta.
#brezpodpisa

Mr.B ::

hojnikb je izjavil:

Mr.B je izjavil:

1080p = RTX 590 je 20€ cenejša od navadne GTX 1660
1440p = RX 5700 je sicer dražja toda z GTX 1660 Supper/Ti moraš zmanjšati kvaliteto nastavitev za doseganje 60 FPS, RTX 2060 ja če te skrbi poraba ker pač uporabljaš sončne celice...

zakaj hudica bi pri zdravi pameti danes kupoval polaris, nov? ali kupis rabljen 480 580 za sub 100e ali 1660S. to je to, kar se tice budgeta.

Sej vem zastarel pa poraba in ?????
Smo meli enako debato tu za rx570, pa argumenti so se koncali poraba, zastarela in ????
No bos ze sam odlocil ????
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Cange ::

RTX ne pripomore toliko k realizmu kot dovolj visoki FPS in velikost monitorja + velikost deskropa sede iz praktičnih razlogov. FPS nočejo prodajat po ugodni ceni, resolucije tudi ne RTX pa po naravi uzame dodatnih 50% FPS in nabije ceno za ~100%. Eni se obnašajo kot da če uporabljaš možgane si potem jokica. Blagor ubogim.

FlyingBee ::

Visoki FPS in velikost monitorja pripomore k realizmu?

Mr.B je izjavil:

no najavljena rtx 3080 https://amp.tweaktown.com/?url=https://...

Ne, prepakirana novica (rumor) iz wcctech, za polpismene kot si ti pa naj bo to kar najava rtx 3080.

Zgodovina sprememb…

Cange ::

FlyingBee je izjavil:

Visoki FPS in velikost monitorja pripomore k realizmu?

Mr.B je izjavil:

no najavljena rtx 3080 https://amp.tweaktown.com/?url=https://...

Ne, prepakirana novica (rumor) iz wcctech, za polpismene kot si ti pa naj bo to kar najava rtx 3080.


RTX zbije FPS za 50%, se pravi je slika toliko bolj zamegljena da se RTX še manj vidi. Odlična strategija, popačenje FTW, predvidevam da poslušaš MP3 na 16kbps, toliko da še prepoznaš komad.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cange ()

FireSnake ::

nizek FPS povzroči zamegljenost slike?

Prosim, razloži v detajle, ker tega še jaz nisem jemal.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

Cange ::

Enjoy:

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

hojnikb ::

Mr.B je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Mr.B je izjavil:

1080p = RTX 590 je 20€ cenejša od navadne GTX 1660
1440p = RX 5700 je sicer dražja toda z GTX 1660 Supper/Ti moraš zmanjšati kvaliteto nastavitev za doseganje 60 FPS, RTX 2060 ja če te skrbi poraba ker pač uporabljaš sončne celice...

zakaj hudica bi pri zdravi pameti danes kupoval polaris, nov? ali kupis rabljen 480 580 za sub 100e ali 1660S. to je to, kar se tice budgeta.

Sej vem zastarel pa poraba in ?????
Smo meli enako debato tu za rx570, pa argumenti so se koncali poraba, zastarela in ????
No bos ze sam odlocil ????

again, polaris bo kmalu star 4 leta. taksne karte se ne kupi vec nove, ampak rabljeno z bolhe. polni polaris (480 580) se dobi za pod 100e, mas jih tudi po 70-80e
kdo bo pri zdravi pameti dal 200e za novo 590, more nujno nehat kadit droge.
#brezpodpisa

Mr.B ::

hojnikb je izjavil:

Mr.B je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Mr.B je izjavil:

1080p = RTX 590 je 20€ cenejša od navadne GTX 1660
1440p = RX 5700 je sicer dražja toda z GTX 1660 Supper/Ti moraš zmanjšati kvaliteto nastavitev za doseganje 60 FPS, RTX 2060 ja če te skrbi poraba ker pač uporabljaš sončne celice...

zakaj hudica bi pri zdravi pameti danes kupoval polaris, nov? ali kupis rabljen 480 580 za sub 100e ali 1660S. to je to, kar se tice budgeta.

Sej vem zastarel pa poraba in ?????
Smo meli enako debato tu za rx570, pa argumenti so se koncali poraba, zastarela in ????
No bos ze sam odlocil ????

again, polaris bo kmalu star 4 leta. taksne karte se ne kupi vec nove, ampak rabljeno z bolhe. polni polaris (480 580) se dobi za pod 100e, mas jih tudi po 70-80e
kdo bo pri zdravi pameti dal 200e za novo 590, more nujno nehat kadit droge.

Oprosti nisi povedal nic novega, na primer zakaj kupiti gtx 1650 pred rx570.Torej zastarel, poraba in ??????
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

hojnikb ::

govora je o 1660s vs 590. nihce ni govoril o kakih 570kah in 1650.

se enkrat ponovim. 590 je 30e cenejsa od 1660s za grdih 15-20% slabsega performanca in 2x (ja, 2X) VISJO porabo.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Mr.B ::

hojnikb je izjavil:

govora je o 1660s vs 590. nihce ni govoril o kakih 570kah in 1650.

se enkrat ponovim. 590 je 30e cenejsa od 1660s za grdih 15-20% slabsega performanca in 2x (ja, 2X) VISJO porabo.

Ti si to kar ponavljaj...problem je da je rx580 170€ medtem ko je rx 590 200€, ki je samo rebrand navita rx580.
Glede na to da se nakazuje cela paleta novih graficnih okoli 200€, se s prodajo na bolhi nebi sekiral...
Pali gtx bo tudi prodajni hit na bolhi.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

hojnikb ::

kdo govori o prodajih? js govorim o tem, da lahko KUPIS z bolhe taksno grafiko za manj kot 100e. nova v takem primeru nima nekega smisla, sploh ko so v pipelinu alternative tocno tega ranga.
#brezpodpisa

FlyingBee ::

Pa še Turing je bolj futureproof, mesh shaderji bodo v 1.1 verziji dx12 naslednje leto podprti, ki jih Turing kot novost napram Pascalu ima.

Zgodovina sprememb…

Mr.B ::

hojnikb je izjavil:

kdo govori o prodajih? js govorim o tem, da lahko KUPIS z bolhe taksno grafiko za manj kot 100e. nova v takem primeru nima nekega smisla, sploh ko so v pipelinu alternative tocno tega ranga.

ok verjetno te testi morajo pocasi vkljuciti vse od rx280 do 8800gtx.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

scipascapa ::

FlyingBee ::

Mimovrste ima za 10 eur manj 1660 ti tuf asus.

Senior Dev ::

GTX 1660 Super za 300€? Pa saj niste resni...

Riff ::

jst dam max 100E za dobro grafično :D

Cange ::

1e = 1.11$
DDV = 22%
SLO cena za GTX 1660S = 254e

scipascapa ::

senior: 1660 TI ni isto kot 1660 Super.

GeForce RTX 2070 Super
GeForce RTX 2060 Super
GeForce RTX 2080 Ti
GeForce RTX 2080
GeForce RTX 2070
GeForce RTX 2060
GeForce GTX 1660
GeForce GTX 1660
GeForce GTX 1650

zbrka

Zgodovina sprememb…

Glugy ::

Prav Amazon ti je blo treba linkat mislm. Kaj so to neki referral linki al kaj ?
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Po Geforcih RTX Super so prišli še GTXi Super (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
13520967 (17715) FlyingBee
»

nakup grafične v letu 2019 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Kaj kupiti
26749959 (43193) Glugy

Več podobnih tem