» »

Na Kitajskem raziskujejo človeško-opičje hibride

Na Kitajskem raziskujejo človeško-opičje hibride

Slo-Tech - Španski časnik El País je objavil vest, da so španski raziskovalci na Kitajskem uspešno ustvarili hibridni človeško-opičji zarodek, kar je dvignilo obilico prahu. Čeprav mediji kar tekmujejo v napihovanju te zgodbe, to ne pomeni, da bomo kmalu dobili križance med opicami in ljudmi, niti ne pomeni, da so na Kitajskem skoraj vzgojili takšno bitje. Vseeno pa je s tem dosežkom precej narobe, zlasti na način, kako je bil netransparentno lansiran v javnost.

Španski biolog Juan Carlos Izpisúa Belmonte, ki ima svoj laboratorij tudi na Inštitutu Salk v Kaliforniji in na Katoliški univerzi v Murcii, na Kitajskem sodeluje z raziskovalci pri študiju človeško-živalskih kimer. Tako se imenujejo kakršnikoli organizmi, ki vsebujejo celice z dvema različnima genskima zapisoma. Ne gre torej za križance, ki bi imeli nekakšen vmesni DNK (kot v filmu Muha), temveč za živa bitja, ki imajo gensko različne celice. Vsakdanji primer je cepljenje dreves.

Kimere med ljudmi in opicami, ki so jih izdelali na Kitajskem, so torej opičji zarodki, ki so jim vbrizgali človeške matične celice. To so še nediferencirane človeške celice, ki se lahko razvijejo v katerikoli organ ali tkivo. Na ta način želijo vzgojiti opice, ki bi imele tudi človeške organe, ki bi jih potem uporabljali kot farmo organov. Zamisel je preprosta - če potrebujemo nova jetra, bi bilo najlaže vzeti nekaj matičnih celic, jih presaditi v opici in počakati, da v opici zrastejo človeška jetra, ki si jih potem presadimo.

Izpisúa Belmonte že dlje časa raziskuje te možnosti, a mu doslej še ni uspelo. Rezultati s prašiči so bili neuspešni, čeprav je prašič človeku zelo soroden sesalec. V primerjavi z opicami je prednost tudi bolj podoben krvožilni sistem in predvsem velikost - opice so često premajhne, da bi lahko v njih zrasel človeški organ potrebne velikosti. So pa opice v splošnem genetsko bliže ljudem, zato bi načeloma postopek v njih moral biti enostavnejši. V živalih z genskim inženiringom izklopi določene gene, ki skrbijo za normalni razvoj organov, nato pa jim doda človeške matične celice, ki bi morale poskrbeti za razvoj teh organov, a v človeški obliki.

Da to raziskujejo na Kitajskem, ni presenečenje. V ZDA se raziskave na človeško-živalskih zarodkih ne smejo financirati iz javnih sredstev, podobno velja tudi v EU. Na Kitajskem pa je pravil precej manj, opreme in sposobnih ljudi pa niti ne. Projekt sofinancira Katoliška univerza v Murcii v Španiji, je potrdila Estrella Núñez z univerze. Ob tem je dodala, da se ni skotil noben hibrid - vse zarodke so po 14 dneh uničili, kot to velevajo ustaljene smernice. Izpisúa Belmonte uradnih izjav ne daje, dokler rezultati ne bodo objavljeni v znanstvenem članku.

In to je glavni problem trenutne raziskave. Obstajajo zelo dobri razlogi, zakaj večina znanstvenih revij ne dovoli PR objav o rezultatih, preden je recenzentski postopek končan in članek objavljen. Po eni strani revije hočejo ekskluzivnost, kar je razumljivo. Predvsem pa morajo biti rezultati objavljeni transparentno, torej z vsemi metodami in tudi etičnimi ukrepi vred. Curljanje informacij do medijev, ne da bi imeli celotno sliko o dogajanju, poganja špekulacije in meče slabo luč na raziskovalce in celotno področje. To ni način, kako se javnost informira o znanstvenih odkritjih, še zlasti če so tako kontroverzna.

So pa v preteklosti že uspeli medživalski hibridi. Leta 2010 so na Stanfordu ustvarili hibride med mišmi in podganami in leta 2017 jim je uspelo v podganah vzgojiti mišjo trebušno slinavko. Opice pa so dobile prašičje srce in preživele pol leta.

49 komentarjev

grandioso74 ::

Se huje kot nekoc naciji.Pa nisem niti konservativec...........
Človek je sam svoj največji sovražnik.

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Jype mi je zagotovil, da nihče ne dela tako intenzivno na genetiki, da bi lahko bilo nevarno.
Zgleda, da se je spet motil. Vsakič mu vrjamem, pa vsakič se izkaže, da ima povsem narobe.
I must be doing something wrong.


Sicer pa ta eksperiment je precej benigen.
In the works so zadeve, katerim ta eksperiment ne seže do kolen.
In seveda. Kitajska prednjači na tem področju. Ima manpower, legislation (or the lack therof) in finance...ter seveda končni cilj, ki je forwardiranje kitajske civilizacije.

Pravim vam...v tem stoletju bomo videli začetek nove človeške rase. To je garantirano, prej kot katerikoli AI n' shit.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

tikitoki ::

vostok_1 je izjavil:

Jype mi je zagotovil, da nihče ne dela tako intenzivno na genetiki, da bi lahko bilo nevarno.
Zgleda, da se je spet motil. Vsakič mu vrjamem, pa vsakič se izkaže, da ima povsem narobe.
I must be doing something wrong.


Sicer pa ta eksperiment je precej benigen.
In the works so zadeve, katerim ta eksperiment ne seže do kolen.
In seveda. Kitajska prednjači na tem področju. Ima manpower, legislation (or the lack therof) in finance...ter seveda končni cilj, ki je forwardiranje kitajske civilizacije.

Pravim vam...v tem stoletju bomo videli začetek nove človeške rase. To je garantirano, prej kot katerikoli AI n' shit.


Ocitno ne razumes kaj je kimera. Lahko preberes clanek, je dovolj laicno napisano.

49106 ::

tikitoki je izjavil:


Ocitno ne razumes kaj je kimera. Lahko preberes clanek, je dovolj laicno napisano.


Očitno jim zaupaš, da ne bodo šli dlje.

vostok_1 ::

tikitoki je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Jype mi je zagotovil, da nihče ne dela tako intenzivno na genetiki, da bi lahko bilo nevarno.
Zgleda, da se je spet motil. Vsakič mu vrjamem, pa vsakič se izkaže, da ima povsem narobe.
I must be doing something wrong.


Sicer pa ta eksperiment je precej benigen.
In the works so zadeve, katerim ta eksperiment ne seže do kolen.
In seveda. Kitajska prednjači na tem področju. Ima manpower, legislation (or the lack therof) in finance...ter seveda končni cilj, ki je forwardiranje kitajske civilizacije.

Pravim vam...v tem stoletju bomo videli začetek nove človeške rase. To je garantirano, prej kot katerikoli AI n' shit.


Ocitno ne razumes kaj je kimera. Lahko preberes clanek, je dovolj laicno napisano.


Sem napisal, da za ta eksperiment me boli penis.
To je child's play proti temu, kar se razvija v drugih labih.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Glugy ::

Zanimivo bi bilo vidt kaj bi se zgodilo če zarodkov ne bi ubili. Konec koncev so že tak prestopili mejo in bi bilo praktično vseeno če ne bi šli do konca in dal vsaj zarodkom nekaj možnosti za življenje. Če je namen res to da se bi organe vzgajal za ljudi potem bodo tak mogli pustit zarodkom da preživijo če bodo hotel to izvajat.

dronyx ::

Malce ironično da takšne poskuse financira katoliška univerza. To bo katastrofa, če jim uspe na enostaven način narediti rezervne dele, saj potem bomo srečevali same sto in več letnike po cestah. Precej žalosten svet za pogledat, pa nimam nič proti starim ljudem.

Raptor F16 ::

dronyx je izjavil:

Malce ironično da takšne poskuse financira katoliška univerza. To bo katastrofa, če jim uspe na enostaven način narediti rezervne dele, saj potem bomo srečevali same sto in več letnike po cestah. Precej žalosten svet za pogledat, pa nimam nič proti starim ljudem.


Po drugi strani, narediš črnemu trgu z "rezervnimi deli" nepremagljivo konkurenco. Iz tega stališča WIN.

Podaljševanje življenja ? Fail. A big one.
Potrebno je delati na odpravljanju starostnih bolezni, ki najbolj bremenijo zdravstvo, ne pa nategovat življenjsko dobo do vegetiranja na aparatih.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

tikitoki ::

Raptor F16 je izjavil:

dronyx je izjavil:

Malce ironično da takšne poskuse financira katoliška univerza. To bo katastrofa, če jim uspe na enostaven način narediti rezervne dele, saj potem bomo srečevali same sto in več letnike po cestah. Precej žalosten svet za pogledat, pa nimam nič proti starim ljudem.


Po drugi strani, narediš črnemu trgu z "rezervnimi deli" nepremagljivo konkurenco. Iz tega stališča WIN.

Podaljševanje življenja ? Fail. A big one.
Potrebno je delati na odpravljanju starostnih bolezni, ki najbolj bremenijo zdravstvo, ne pa nategovat življenjsko dobo do vegetiranja na aparatih.


Ker mladi pa ne potrebujejo nadomestnih organov, a ne?

Meni se zdi to fail zgolj v trenutni poplavi ljudi, ce bo clovestvo naslo jajca in vpeljalo kvalitetno zastavljen nadzor nad razmnozevanjem, potem pa ne vidim nobenega problema vec.
Itak je preventiva boljsa od kurative, sam zal ni panacea.

tikitoki ::

vostok_1 je izjavil:

tikitoki je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Jype mi je zagotovil, da nihče ne dela tako intenzivno na genetiki, da bi lahko bilo nevarno.
Zgleda, da se je spet motil. Vsakič mu vrjamem, pa vsakič se izkaže, da ima povsem narobe.
I must be doing something wrong.


Sicer pa ta eksperiment je precej benigen.
In the works so zadeve, katerim ta eksperiment ne seže do kolen.
In seveda. Kitajska prednjači na tem področju. Ima manpower, legislation (or the lack therof) in finance...ter seveda končni cilj, ki je forwardiranje kitajske civilizacije.

Pravim vam...v tem stoletju bomo videli začetek nove človeške rase. To je garantirano, prej kot katerikoli AI n' shit.


Ocitno ne razumes kaj je kimera. Lahko preberes clanek, je dovolj laicno napisano.


Sem napisal, da za ta eksperiment me boli penis.
To je child's play proti temu, kar se razvija v drugih labih.


Seveda, kitajci so resili vse prepreke in odkrili vse mozne interakcije med vsemi aleli in naredili blueprint za superljudi s posevnimi ocmi.

Raptor F16 ::

tikitoki je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

dronyx je izjavil:

Malce ironično da takšne poskuse financira katoliška univerza. To bo katastrofa, če jim uspe na enostaven način narediti rezervne dele, saj potem bomo srečevali same sto in več letnike po cestah. Precej žalosten svet za pogledat, pa nimam nič proti starim ljudem.


Po drugi strani, narediš črnemu trgu z "rezervnimi deli" nepremagljivo konkurenco. Iz tega stališča WIN.

Podaljševanje življenja ? Fail. A big one.
Potrebno je delati na odpravljanju starostnih bolezni, ki najbolj bremenijo zdravstvo, ne pa nategovat življenjsko dobo do vegetiranja na aparatih.


Ker mladi pa ne potrebujejo nadomestnih organov, a ne?

Meni se zdi to fail zgolj v trenutni poplavi ljudi, ce bo clovestvo naslo jajca in vpeljalo kvalitetno zastavljen nadzor nad razmnozevanjem, potem pa ne vidim nobenega problema vec.
Itak je preventiva boljsa od kurative, sam zal ni panacea.


Bi se rad prepiral ali česa nisi pravilno razumel?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

mulc007 ::

To me spominja me na film v katerem so vzgajali dvojnike, ki so jih bogataši potrebovali za organe ali pa naraščaj. Dva sta pobegnila in povzročila razpad proizvodnje ljudi. Ni dolgo kar je bil zopet na tv. Dober film.

gus5 ::

vostok_1 je izjavil:

Jype mi je zagotovil, da nihče ne dela tako intenzivno na genetiki, da bi lahko bilo nevarno.
Poizkusi na zarodkih so nevarni? Za koga? :))
vse zarodke so po 14 dneh uničili

dronyx ::

mulc007 je izjavil:

To me spominja me na film v katerem so vzgajali dvojnike, ki so jih bogataši potrebovali za organe ali pa naraščaj. Dva sta pobegnila in povzročila razpad proizvodnje ljudi. Ni dolgo kar je bil zopet na tv. Dober film.

Misliš verjetno film The Island (2005). Repo Men (2010) je tudi na to temo (organe kupujejo na kredit in potem jih ne morejo odplačat).

Raptor F16 ::

mulc007 je izjavil:

To me spominja me na film v katerem so vzgajali dvojnike, ki so jih bogataši potrebovali za organe ali pa naraščaj. Dva sta pobegnila in povzročila razpad proizvodnje ljudi. Ni dolgo kar je bil zopet na tv. Dober film.


The Island ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Glugy ::

dronyx je izjavil:

saj potem bomo srečevali same sto in več letnike po cestah. Precej žalosten svet za pogledat, pa nimam nič proti starim ljudem.


Že zdaj je mnogo več starejših po cestah kot pred 20 leti. Svet je bil v letih naših staršev mnogo mlajši in na nek način bolj dinamičen; ker mlada družba je taka po naravi.
Mi ne bomo nikol izkusil takega ; mladega sveta kot so ga oni imeli.

Maximus ::

Pa še serija na temo dooolgega življenja na malo drugačen način.
https://www.imdb.com/title/tt2261227/?r...

jype ::

vostok_1 je izjavil:

Jype mi je zagotovil, da nihče ne dela tako intenzivno na genetiki, da bi lahko bilo nevarno.
What.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

PrihajaNodi ::

jype je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Jype mi je zagotovil, da nihče ne dela tako intenzivno na genetiki, da bi lahko bilo nevarno.
What.



Jure, ne delaj so utvar, vedno si postavljaj znaost pred etičnostjo. Za znanost vse, največ od tega bodo imeli pa bogati. Btw ali veš da je bil Hitler vegeterjanec in je želel izvesti konec masovnemu pobijanju živali. Nemški zakoni proti mučenju živali so prepisani od nacijev. Samo v vednost.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Raptor F16 ::

PrihajaNodi je izjavil:

jype je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Jype mi je zagotovil, da nihče ne dela tako intenzivno na genetiki, da bi lahko bilo nevarno.
What.



Jure, ne delaj so utvar, vedno si postavljaj znaost pred etičnostjo. Za znanost vse, največ od tega bodo imeli pa bogati. Btw ali veš da je bil Hitler vegeterjanec in je želel izvesti konec masovnemu pobijanju živali. Nemški zakoni proti mučenju živali so prepisani od nacijev. Samo v vednost.


Aha, človek ki ima rad živali ne more biti slab.

Makes total sense. Tudi če je mizantrop.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

jype ::

PrihajaNodi je izjavil:

Za znanost vse, največ od tega bodo imeli pa bogati.
To je odvisno od tega, koliko vas na volitvah sodeluje v nasprotju z lastnimi interesi.

grandioso74 ::

dronyx je izjavil:

Malce ironično da takšne poskuse financira katoliška univerza. To bo katastrofa, če jim uspe na enostaven način narediti rezervne dele, saj potem bomo srečevali same sto in več letnike po cestah. Precej žalosten svet za pogledat, pa nimam nič proti starim ljudem.
+, dodal bi samo to, bogate sto in vec letnike.
Človek je sam svoj največji sovražnik.

Zgodovina sprememb…

PrihajaNodi ::

jype je izjavil:

PrihajaNodi je izjavil:

Za znanost vse, največ od tega bodo imeli pa bogati.
To je odvisno od tega, koliko vas na volitvah sodeluje v nasprotju z lastnimi interesi.


Glede na to koliko premoženja imaš bi lahko sam pokupil cel državni zbor in naredil spremembe.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

jype ::

PrihajaNodi je izjavil:

Glede na to koliko premoženja imaš bi lahko sam pokupil cel državni zbor in naredil spremembe.
Absolutno, a to nalogo z veseljem prepustim bralcu v vajo.

Pika na i ::

"In to je glavni problem........"
Glavni problem je, da se je ljudem odpeljalo.
Naj delajo poskuse na sebi, živali pa naj že enkrat pustijo pri miru!
Pri vsej tej silni pameti in napredku - še vedno na živalih?

kuall ::

Kitajci so prfukjeni komunisti, ki mučijo živali.
Jaz že zarad ideje, da bi moral pobijat opice ne bi hotel delat takihle raziskav. Kitajcev pa to očitno nič ne moti.

bluefish ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

forplan ::

Zgleda se vsaj na Kitajskem nekaj premika glede genetike.

V Evropi se ni naredilo nič konkretnega po nacističnih časih...
da se strinjam

kuall ::

Ampak tega je na Kitajskem več.
Smešno mi je, da ko govorim o statistiki se vedno najde en, ki reče: poznam primer, ki se ne sklada s tem, kar praviš. Če rečem, da so vrane črne in boš ti rekel, da poznaš belo vrano to še ne pomeni, da vrane niso črne in da moja izjava ne drži. To pomeni samo to, da ne razumeš, da je treba na stvari gledati statistično. Kitajska je znana po mučenju živali.

Pika na i ::

forplan je izjavil:

nekaj premika glede genetike.

.

Naj se premika s famozno UI!

bluefish ::

kuall je izjavil:

Ampak tega je na Kitajskem več.
Smešno mi je, da ko govorim o statistiki se vedno najde en, ki reče: poznam primer, ki se ne sklada s tem, kar praviš. Če rečem, da so vrane črne in boš ti rekel, da poznaš belo vrano to še ne pomeni, da vrane niso črne in da moja izjava ne drži. To pomeni samo to, da ne razumeš, da je treba na stvari gledati statistično. Kitajska je znana po mučenju živali.
Statistika je veda, ki se ukvarja predvsem s kvantitativnimi podatki aka. vrednostmi. Teh ti baš nisi podal in torej težko z resno faco trdiš, da govoriš o kakršnikoli statistiki.

Skratka. Eksperimentiranje na živalih ni omejeno na eno državo ali regijo. Izvaja se po celem svetu.

Čakamo torej na tisti zveličavi moment, ko se bo lahko izvajalo simulacije, tiskalo organe in podobno. Do neke mere že gre, a še nismo tam.

kuall ::

Ampak nekje je tega več, nekje pa manj. Glede na to, da Kitajska nima nobenih zakonov proti mučenju živali kot jih imata EU in ZDA lahko zlahka sklepamo, da je na Kitajskem takih poskusov več.

filip007 ::

Jih nekaj pobegne, pa imamo Planet opic.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.

PrihajaNodi ::

filip007 je izjavil:

Jih nekaj pobegne, pa imamo Planet opic.


Ce pogledas ljudi na oblasti in parlanentu je to ze sedaj.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

dexterboy ::

PrihajaNodi je izjavil:

filip007 je izjavil:

Jih nekaj pobegne, pa imamo Planet opic.

Ce pogledas ljudi na oblasti in parlanentu je to ze sedaj.

:) :D :))
Make My Day!

on topic;
kupiti zemljišče, poskrbeti za infrastruktur (vodo, elektriko, internet...) ter dobiti dovoljenje za izgradnjo stavbe, v kateri za betonskimi zidovi lahko izvajaš eksperimente KATEREKOLI oblike, res ni danes velik problem. Težava je dobiti dobre znanstvenike, ki so pripravljeni delati eksperimente "beyond humanity and ethics"... In sebe prepričevati, da se to nekje na tej zemeljski obli ne dogaja je isto verovanju, da nismo bili na Mesecu... (kar resno nismo bili!).
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

p0ki ::

James Rollins The Bone Labyrinth :)
He predicted this shit :) In tudi v knjigi so kitajci taglavni :)
"As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster"

poweroff ::

Pika na i je izjavil:

"In to je glavni problem........"
Glavni problem je, da se je ljudem odpeljalo.
Naj delajo poskuse na sebi, živali pa naj že enkrat pustijo pri miru!

Naj jedo zelenjavo, živali pa naj že enkrat pustijo pri miru ??

;)
sudo poweroff

jb_j ::

Škoda, da ne delajo križancev, opico s človeškimi možgani.

Mogoče bi potem svet lahko, prevzela neka pametna rasa oz. križanec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jype ::

poweroff je izjavil:

Naj jedo zelenjavo, živali pa naj že enkrat pustijo pri miru ??
Se strinjam.

janezvalva ::

Na Kitajskem raziskujejo človeško-opičje hibride

odkrivanje tople vode.:))
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?

Zgodovina sprememb…

WhiteAngel ::

vostok_1 je izjavil:

tikitoki je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Jype mi je zagotovil, da nihče ne dela tako intenzivno na genetiki, da bi lahko bilo nevarno.
Zgleda, da se je spet motil. Vsakič mu vrjamem, pa vsakič se izkaže, da ima povsem narobe.
I must be doing something wrong.


Sicer pa ta eksperiment je precej benigen.
In the works so zadeve, katerim ta eksperiment ne seže do kolen.
In seveda. Kitajska prednjači na tem področju. Ima manpower, legislation (or the lack therof) in finance...ter seveda končni cilj, ki je forwardiranje kitajske civilizacije.

Pravim vam...v tem stoletju bomo videli začetek nove človeške rase. To je garantirano, prej kot katerikoli AI n' shit.


Ocitno ne razumes kaj je kimera. Lahko preberes clanek, je dovolj laicno napisano.


Sem napisal, da za ta eksperiment me boli penis.
To je child's play proti temu, kar se razvija v drugih labih.


In kaj se razvija v "drugih labih"?

Raptor F16 ::

janezvalva je izjavil:

Na Kitajskem raziskujejo človeško-opičje hibride

odkrivanje tople vode.:))


Približno tako kot drva v hosto vozt.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

vostok_1 ::

WhiteAngel je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

tikitoki je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Jype mi je zagotovil, da nihče ne dela tako intenzivno na genetiki, da bi lahko bilo nevarno.
Zgleda, da se je spet motil. Vsakič mu vrjamem, pa vsakič se izkaže, da ima povsem narobe.
I must be doing something wrong.


Sicer pa ta eksperiment je precej benigen.
In the works so zadeve, katerim ta eksperiment ne seže do kolen.
In seveda. Kitajska prednjači na tem področju. Ima manpower, legislation (or the lack therof) in finance...ter seveda končni cilj, ki je forwardiranje kitajske civilizacije.

Pravim vam...v tem stoletju bomo videli začetek nove človeške rase. To je garantirano, prej kot katerikoli AI n' shit.


Ocitno ne razumes kaj je kimera. Lahko preberes clanek, je dovolj laicno napisano.


Sem napisal, da za ta eksperiment me boli penis.
To je child's play proti temu, kar se razvija v drugih labih.


In kaj se razvija v "drugih labih"?


Kot sem razumel insiderje, šokantno močne reči.
Designer child, without actually doing too much designing.
Zadeva je blazno enostavna, ampak njen efekt je enormen v primerjavi z mukotrpnim CRISPR-jem.

Zadevo si bo v roku 10 let pionirska elita že lahko privoščila, že sedaj bi, ampak je premalo obdelana za ponujat kot zanesljivo storitev. Industrijske živali se ponekod že na ta način množi.

Boš rekel...na podlagi česa to trdiš...bi ti dal verodostojen link, ampak že tako ponujam toliko znanja zastonj. Malo se potrudite.
Boš pa zagotovo ostal odprtih ust.

Pravim vam...21. stoletje, vsaj 3/4 njega bo age of genetics.


Prav žal mi je za vse tiste generacije, ki bodo po naravni poti spočele, tik preden se tehnologija mainstreama.
Življenje teh otrok bo pestro, to say the least.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

          ::

49106 je izjavil:

tikitoki je izjavil:


Ocitno ne razumes kaj je kimera. Lahko preberes clanek, je dovolj laicno napisano.


Očitno jim zaupaš, da ne bodo šli dlje.


Zakaj ne bi šli?

          ::

tikitoki je izjavil:

Meni se zdi to fail zgolj v trenutni poplavi ljudi, ce bo clovestvo naslo jajca in vpeljalo kvalitetno zastavljen nadzor nad razmnozevanjem, potem pa ne vidim nobenega problema vec.
Itak je preventiva boljsa od kurative, sam zal ni panacea.


Dobra ideja: pred licenco za parjenje bi moral opraviti genski test. Na tak način bi človeštvo rešili vseh dednih bolezni. Parili bi se lahko le najboljši in najlepši: misice, top športniki (ki tudi dobro izgledajo) ter filmski igralci. Tako bi po 150 letih človeštvo izgledalo kot holivudski film. V vseh pogledih.

kuall je izjavil:

Kitajci so prfukjeni komunisti, ki mučijo živali.
Jaz že zarad ideje, da bi moral pobijat opice ne bi hotel delat takihle raziskav. Kitajcev pa to očitno nič ne moti.


Včasih je potrebno manjše zlo, da se prepreči večje.

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

          je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Meni se zdi to fail zgolj v trenutni poplavi ljudi, ce bo clovestvo naslo jajca in vpeljalo kvalitetno zastavljen nadzor nad razmnozevanjem, potem pa ne vidim nobenega problema vec.
Itak je preventiva boljsa od kurative, sam zal ni panacea.


Dobra ideja: pred licenco za parjenje bi moral opraviti genski test. Na tak način bi človeštvo rešili vseh dednih bolezni. Parili bi se lahko le najboljši in najlepši: misice, top športniki (ki tudi dobro izgledajo) ter filmski igralci. Tako bi po 150 letih človeštvo izgledalo kot holivudski film. V vseh pogledih.

kuall je izjavil:

Kitajci so prfukjeni komunisti, ki mučijo živali.
Jaz že zarad ideje, da bi moral pobijat opice ne bi hotel delat takihle raziskav. Kitajcev pa to očitno nič ne moti.


Včasih je potrebno manjše zlo, da se prepreči večje.


S tehnologijo, ki sem jo omenil ne bi sploh bilo potrebno nekih "naci" licenc za rojstvo.

Ampak btw...židje že dlje časa uporabljajo genetske storitve za preprečevanje inbreedinga in dedovanje nalezljivih bolezni.
Pri njih ni več "kaj pa če bi poskusil tole novost", pri njih je že skoraj obveznost, ker imajo stoletja inbreedinga v svojem gene poolu, zaradi zgodovinskih razlogov.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Markoff ::

grandioso74 je izjavil:

Se huje kot nekoc naciji.Pa nisem niti konservativec...........

Nisi, nisi, brez skrbi.
Pa Bog s teboj.

Raptor F16 je izjavil:

Aha, človek ki ima rad živali ne more biti slab.
Makes total sense. Tudi če je mizantrop.

Ne, to ni logika. Logika je, da Hitler ni bil izključno slab, če je imel rad živali. Le da je nek drug center v možganih fural sovraštvo do ljudi. Vseh, razen njemu podobnih ali enakih. Z vidika živali je bil Hitler hebeni svetnik.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

Raptor F16 ::

Markoff je izjavil:


Ne, to ni logika. Logika je, da Hitler ni bil izključno slab, če je imel rad živali. Le da je nek drug center v možganih fural sovraštvo do ljudi. Vseh, razen njemu podobnih ali enakih. Z vidika živali je bil Hitler hebeni svetnik.


Tudi ljudje sodimo v kraljestvo živali, pa za tega strica nimamo ravno svetniškega statusa... očitno ti je lahko svetnik, če si plavook, blond, naiven rasist.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

grandioso74 ::

Markoff je izjavil:

grandioso74 je izjavil:

Se huje kot nekoc naciji.Pa nisem niti konservativec...........

Nisi, nisi, brez skrbi.
Pa Bog s teboj.

Raptor F16 je izjavil:

Aha, človek ki ima rad živali ne more biti slab.
Makes total sense. Tudi če je mizantrop.

Ne, to ni logika. Logika je, da Hitler ni bil izključno slab, če je imel rad živali. Le da je nek drug center v možganih fural sovraštvo do ljudi. Vseh, razen njemu podobnih ali enakih. Z vidika živali je bil Hitler hebeni svetnik.
skoda komentarja.........
Človek je sam svoj največji sovražnik.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Napravili prva prašiča z opičjimi celicami

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
336684 (4613) rabelj5
»

Na Kitajskem raziskujejo človeško-opičje hibride

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
4913711 (11853) grandioso74
»

Nadaljevanje zgodbe o gensko spremenjenih dvojčicah in zakaj ju ne bi smeli dobiti

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
3012100 (8072) SaXsIm
»

Prvi primati po poti ovce Dolly

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
176178 (4206) o3n3o
»

Resnica o človeško-živalskih hibridih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5629404 (25625) nekikr

Več podobnih tem