Slo-Tech - Danes je v San Joseju potekala vsakoletna World Wide Developers Conference, na kateri Apple predstavi novosti v svoji programski in strojni opremi. Ena izmed odmevnejših novosti, ki pa smo jo pričakovali, je bila napoved ukinitve iTunesa. Storitev, ki je v veliki meri pomagala zgraditi Applov imperij, se poslavlja. Apple ima dovolj specializiranih storitev (Apple Music, Apple TV in Apple Podcasts), da iTunesa ne potrebuje več. Z nami je bil od leta 2001 in je predstavljal prvo resno in zakonito alternativo Napsterju in drugim programov za deljenje MP3-jev. Nikoli ni bil mišljen zgolj kot orodje za urejanje glasbene zbirke, temveč je omogočal tudi nakupovanje skladb prek interneta, uvažanje glasbe iz drugih virov ter sinhronizacijo v oblak. Od kar je leta 2015 izšel Apple Music, je postalo jasno, da skuša Apple uporabnike iTunesa prestaviti nanj. To se bo sedaj dokončno udejanjilo. Uporabniki bodo lahko svoje vsebine prenesli v Mac Finder.
Apple je predstavil tudi nov operacijski sistem iOS 13, ki bo prvikrat prinesel temen slog. Dark Mode je lani prispel v macOS Mojave, sedaj pa pride še v prenosne naprave. Novih funkcionalnosti sam po sebi ne prinaša, temveč gre za vizualno spremembo in v nekaterih primerih nekoliko daljšo avtonomijo. Ne velja pa to za iOS 13, ki ima še precej drugih novosti. Operacijski sistem, ki ga bodo Applove naprave dobile same, prinaša vrsto izboljšav v praktično vseh aplikacijah. V elektronski pošti bo moč utišati nekatere pogovore, v zemljevidih bo laže najti shranjene lokacije ter laže iskati ceste in znamenitosti. Opomniki so prenovljeni, dobili pa so sposobnost razumevanja naravnega govora. Tipkovnica je dobila možnost tipkanja s kretnjami (swiping), na iPade pa prihaja novi Split View. K temu dodajmo še standardne navedbe o boljši odzivnosti, 30 odstotkov hitrejšemu odklepanju s FaceID, 50 odstotkov manjših aplikacijah (po velikosti) in dvakrat hitrejšemu zaganjanju.
Novi macOS 10.15 (z iOS še nista zlita) prinaša podobne novosti kakor iOS 13. V osrčju je Project Catalyst, ki omogoča razvijalcem aplikacij za iPad te enostavneje prenesti na macOS. Apple si z novo iniciativo še vedno prizadeva, da bi poenotil razvoj aplikacij za vse svoje naprave. Tako macOS 10.15 prinaša nekaj aplikacij, ki so bile doslej rezervirane za iOS, denimo Apple Music, Apple Podcasts in Apple TV (logično, ker se iTunes poslavlja). Find My app združuje Find My Phone in Find My Friends, Screen Time pa bo omogočal časovne omejitve dela s posameznimi aplikacijami in ogled statistike. Končna verzija pride jeseni.
Nova programska oprema za pametne ure watchOS 6 prvikrat prinaša podporo za App Store na pametne ure. To pomeni, da bo odslej z ure moč pregledovati in nalagati aplikacije. K temu sodi tudi razvoj aplikacij izključno za Apple Watch, medtem ko je bilo doslej nujno imeti še del za iOS. Apple je nekaj svojih aplikacij na watchOS že poslal, denimo Voice Memos, Calculator ali novo Audiobooks.
Mac Pro je dočakal prenovo. V končno bolj tradicionalni obliki (zbogom, valj), ki sicer spominja na strgalo za sir, najdemo 8-jedrni Intelov procesor, 32 GB pomnilnika, 256 GB SSD, grafični čip AMD Radeon Pro 580X in ceno 6000 dolarjev. Možne so seveda razširitve, denimo do 1,5 TB pomnilnika, grafika Radeon Pro Vega II, več prostora itd. Na voljo je tudi nov zaslon Pro Display XDR, ki ima 32 palcev in stane 5000 dolarjev. Oboje je namenjeno uporabnikom, ki vedo, zakaj bi plačali toliko denarja.
Novice » Apple iPhone/iPad/iPod » WWDC 2019: Applove novosti
MrStein ::
Apple je predstavil tudi nov operacijski sistem iOS 13
To je malo zavajajoče.
Niti beta verzije še ni. Torej je prej najavil, kot predstavil.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
feryz ::
Zeh vse skupaj.
256 SSD!? En tera imajo telefoni. Svašta.
OK, saj če imaš 1,5 TB rama, potem še nekako gre.
256 SSD!? En tera imajo telefoni. Svašta.
OK, saj če imaš 1,5 TB rama, potem še nekako gre.
c3p0 ::
Apple rad da slaboten baseline in opcijo nadgradnje za hude denarce. Seveda nekompatibilno z vsem drugim, verjetno prilotano.
b4d ::
- iOS za iPade je po novem iPadOS.
- iOS 13 podpirajo iPhoni od SE/6s naprej (min. 2GB delovnega spomina).
- Koncno bodo popravili prikazovalnik glasnosti, ko jo nastavljas na iOS :D
- iOS 13 podpirajo iPhoni od SE/6s naprej (min. 2GB delovnega spomina).
- Koncno bodo popravili prikazovalnik glasnosti, ko jo nastavljas na iOS :D
b4d.sablun.org
Zgodovina sprememb…
- spremenil: b4d ()
vesolc ::
če je 30 odstotkov hitrejši faceID, to pomeni, da se ga da tok hitrejš pohekat...wicked :D
črna tema je vredna vsakega centa! komaj čakam na 2030, ko bodo dodali modro barvo...
"Oboje je namenjeno uporabnikom, ki vedo, zakaj bi plačali toliko denarja."
se strinjam! hvala bogu nisem tok nor
črna tema je vredna vsakega centa! komaj čakam na 2030, ko bodo dodali modro barvo...
"Oboje je namenjeno uporabnikom, ki vedo, zakaj bi plačali toliko denarja."
se strinjam! hvala bogu nisem tok nor
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vesolc ()
Cr00k ::
Prosim ne sklepajte po sebi, da so kupci nori, ker to kupujejo... če vi nimate usecase-a, še ne pomeni, da ga drugi nimajo.
Glavnini projev se nakup MacProja povrne v cca pol leta in ga uporabljajo za delanje denarja, ne igranja igric. Glede na specse, je cena precej konkurenčna, če pa želiš MacOS ekosistem, pa je sploh edini - žal je edino predolgo trajalo, da so ga izdali in je veliko uporabnikov prešlo h konkurenci... monitor je pa spet pred vsemi in težko s čimerkoli primerjaš.
Koliko je že stal Digits DevBox of Nvidie? :)
Glavnini projev se nakup MacProja povrne v cca pol leta in ga uporabljajo za delanje denarja, ne igranja igric. Glede na specse, je cena precej konkurenčna, če pa želiš MacOS ekosistem, pa je sploh edini - žal je edino predolgo trajalo, da so ga izdali in je veliko uporabnikov prešlo h konkurenci... monitor je pa spet pred vsemi in težko s čimerkoli primerjaš.
Koliko je že stal Digits DevBox of Nvidie? :)
Master_Yoda ::
Pozabili ste napisati da je zaslon za $5000 brez stojala. Stojalo moras posebaj za $999 kupiti, ali pa dati $199 za vesa mount ce imas svojega.
Dovie'andi se tovya sagain.
Cr00k ::
Master_Yoda je izjavil:
Pozabili ste napisati da je zaslon za $5000 brez stojala. Stojalo moras posebaj za $999 kupiti, ali pa dati $199 za vesa mount ce imas svojega.
Ja ko so to objavili, se mi zdi, so se v dvorani začeli kar smejati :)
MrNighthawk ::
PALOMINO ::
Nisem vedel kam bi dal tale MacPro po obliki nekam znan mi je. Pa sem se spomnil, da imam to v kuhinji že vrsto let - ribežen.
Cr00k ::
Meni pa izgleda top! Nobenih RGB ledic, prosojnih ohišij, kupa kablov, poceni plastike,... :P
Še monitor ima ventilator in hlajenje da dosega 1000nitsov non-stop...
Še monitor ima ventilator in hlajenje da dosega 1000nitsov non-stop...
c3p0 ::
Nogice in ročaji so zmaga, mislim da sem podobne videl zadnjič v OBI-ju. Pohvalno, da Apple gre v smer kompatibilnih delov.
s1m0n ::
Sam dizajn je res nekaj zase :)
Cr00k, če govorimo o minimalizmu tole definitivno zgleda grše od ohišja s stekleno stranico (če odmislimo RGB zasvojenost).
Samemu HWju pa nič ne manjka, če sistema ne sestaviš sam, nimaš časa, želje... Je pač Apple super HW.
Cr00k, če govorimo o minimalizmu tole definitivno zgleda grše od ohišja s stekleno stranico (če odmislimo RGB zasvojenost).
Samemu HWju pa nič ne manjka, če sistema ne sestaviš sam, nimaš časa, želje... Je pač Apple super HW.
Cr00k ::
Tole res bolj malo z minimalizmom :) Je pa "in your face" design... osebno menim da je po izgledu daleč pred konkurenco. Imajo pa vsake oči svojega malarja.
Matwic ::
Tale zaslon zgleda zelo zanimiv, samo sem zelo skeptičen. 6.000€ za Apple proti 30.000€ za kakšnega Eizo-ta je ogromna razlika, nekje so morali šparati. Upam, da se pojavi kakšen review, kjer si bodo upali primerjati tega od Apple z zares profesionalnimi monitorji (bo pa smeh, če se bo izkazalo, da je Applov primerljiv z monitorji za 2.000€ pri dejanskem delu). Pa še 6K resolucija pri 32", nisem prepričan, če ni to bolj hiba kot korist.
GabrieLeo ::
v komentarjih: dotični laiki, ki ne razumejo da so odzunaj ljudje in podjetja, ki jim je 25k+ za računalnik povrnjeno v dveh mesecih ter 1k za stojalo drobiž. Naslajajte se nad grafičnimi karticami za 600 eur še naprej. Sicer pa strgalo za sir meme je odlična meme promocija tako kot koš za smeti ali pa earpods. Apple se sploh ne trudi več, postal je resnično ljudski in največjo reklamo mu delajo ravno nasprotniki. gogo
s1m0n ::
No saj je skupini kateri je ta produkt namenjen povsem vseeno kakšen izgled, ceno ima produkt.
Geho ::
Apple je predstavil tudi nov operacijski sistem iOS 13
To je malo zavajajoče.
Niti beta verzije še ni. Torej je prej najavil, kot predstavil.
Za developerje je že na voljo, tako kot macOS 10.15 in xcode 11 beta. Vse lahko inštaliraš, če imaš developer account. Samo ne vem ali rabiš plačljivega ali ne, jaz imam plačano naročnino.
Meni je edino 6000$ za enrty model mac pro mal preveč, ampak nekako nimamo veliko izbire :(
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Geho ()
KAVINSKY ::
v komentarjih: dotični laiki, ki ne razumejo da so odzunaj ljudje in podjetja, ki jim je 25k+ za računalnik povrnjeno v dveh mesecih ter 1k za stojalo drobiž.
A resno slišim opravičevati ceno jurja za stojalo za monitor? Za jurja dobiš flagship telefon, ne pa en kos aluminija in plastike. Dajmo še prodajati kemične svinčnike po 9999$ ker se z njimi podpisujejo milijonske pogodbe.
Machete ::
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Matek ::
Meni je edino 6000$ za enrty model mac pro mal preveč, ampak nekako nimamo veliko izbire :(Tudi če izvzamemo hackintoshe imaš še vedno na izbiro iMace in iMace Pro. Mislim, ljudje čisto normalno developajo tudi z ULV procesorji na 13-inčnih MBPjih. Kaj je tvoj use case, ki upravičuje Mac Pro?
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
VaeVictis ::
Velika večina ljudi, ki kupuje take monitorje že ima svoja stojala in svoja delovna mesta in praktično samo zamenjajo en monitor za drugega.
Se pa strinjam, da je bil tale del velik fail pri sami predstavitvi.
Bi bilo veliko bolje, da bi rekli monitor je 6999 USD, brez stojala pa 5999 USD.
Na koncu je še vedno ista cena za stojalo, sam efekt na ljudi bi pa bil boljši.
ps: Sign in with Apple je pa odlična ideja, tudi prav zanima me, kako bo v praksi tale nova varianta SWIFT-a.
Se pa strinjam, da je bil tale del velik fail pri sami predstavitvi.
Bi bilo veliko bolje, da bi rekli monitor je 6999 USD, brez stojala pa 5999 USD.
Na koncu je še vedno ista cena za stojalo, sam efekt na ljudi bi pa bil boljši.
ps: Sign in with Apple je pa odlična ideja, tudi prav zanima me, kako bo v praksi tale nova varianta SWIFT-a.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VaeVictis ()
Cr00k ::
opeter ::
Lepo, da so končno predstavili pravega naslednika dobrih starih Mac Projev (2012 oz. starejši).
Res pa je, da je začetna cena vsaj 2x dražja od takratnih začetnih modelov.
Ampak pustimo zdaj to.
Za ekran s stojalom oz. brez pa - kdor rabi in ima denar, bo kupil. Isto velja za samo mašino.
Tu je še en video:
Res pa je, da je začetna cena vsaj 2x dražja od takratnih začetnih modelov.
Ampak pustimo zdaj to.
Za ekran s stojalom oz. brez pa - kdor rabi in ima denar, bo kupil. Isto velja za samo mašino.
Tu je še en video:
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
Geho ::
Meni je edino 6000$ za enrty model mac pro mal preveč, ampak nekako nimamo veliko izbire :(Tudi če izvzamemo hackintoshe imaš še vedno na izbiro iMace in iMace Pro. Mislim, ljudje čisto normalno developajo tudi z ULV procesorji na 13-inčnih MBPjih. Kaj je tvoj use case, ki upravičuje Mac Pro?
Že sam development opraviči boljšo mašino, kot pa 13-inčn MBP. Ja če se hočejo eni sadomazohirat na 13" zaslonu se naj kar. Jaz se ne bom.
Kot drugo MBP ima premalo RAM-a, 32GB mi že sedaj požrejo samo osnovni programi.
Naslednji problem je, da ne delam samo developmenta, pač pa tudi druge stvari (od obdelave grafike do easy montaže videjev, animacij, designov,...) karkoli se rabi. Ne naredim mogoče tako zelo hudo kot nekdo, ki že 20 let kuca te stvari, ampak ponavadi so bili vsi zadovoljni z mojim izdelkom.
15" MBP je bil dokaj ok za delo, ampak še vedno problem throttle-anja in občutno prešvoh grafike. Če hočem normalno delati, je workstation zame glavno orodje. 24-27" monitor, po možnosti 4+K, da so fonti res top za brat ali pa če rabim res delati na kakih hudih detajlih ali pa preprosto rabim dodaten prostor. Večinoma delo delam na 1440p resoluciji.
Zdaj ne vem ali vpliva tudi kaj zelo ECC memory na stabilnost, ampak do sedaj v 5+ letih nisem imel na starem mac proju nobenega sesutja sistema ali kake hujšega software problema. Praktično tale mac pro je bil do sedaj najbolj stabilen računalnik kar sem jih kdaj uporabljal. iMac mi ne diši, ker ne rabim njihovega zaslona, pa tudi thermal solution ni najboljši za neko dolgotrajno obremenitev, da ne omenjam kako butasto je skupaj zlimano da ne moreš nadgraditi/zamenjati ničesar sam. iMac Pro je zame bil velik fail in upam da ga nikoli več ne dajo ven. Stari mac pro resda ni nadgradljiv, je pa vsaj precej bolj enostavno stvari zamenjat/popravit. Če ne drugega lahko vsaj enostavno nadgradim RAM ali zamenjam disk, če slučajno crkne, pa še thermal solution je precej boljši (se ga da tudi enostavno očistit). Tam je dela za najmanj par ur da se da stvar samo narazen in skupaj pa še zelo moraš pazit da je ok narejeno, tu vsega skupaj 5 min dela. To je pa tudi naslednja zahteva: računalnik mora biti enostavno nadgradljiv/popravljiv, tako da servis za enostavno stvar ne traja par dni, ampak se da stvari popraviti hitro in da na koncu ni bojazni za slabo prilepljen zaslon. Tanov mac pro je dober predvsem zato, ker se ga bo dalo nadgraditi tekom časa.
WhiteAngel ::
opeter ::
Saj te luknje so bile že tudi v starih časih. No, mogoče ne tako izrazite, a vseeno.
Kot je nekdo na Macrumors napisal: človek bi pričakoval, da za to ceno dajo zraven vsaj kakšen kilogramov boljšega sira ali dva.
Kot je nekdo na Macrumors napisal: človek bi pričakoval, da za to ceno dajo zraven vsaj kakšen kilogramov boljšega sira ali dva.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Matek ::
je izjavil:
To je res, ko pride do tega, kdo rabi 28-jedrnega Xeona ali pa drag referenčni monitor, ki pokriva specifične barvne spektre ipd. Prav nič profesionalnega pa ni v tem, da ti za kos aluminija zaračunajo 1000 dolarjev.Velika večina ljudi, ki kupuje take monitorje že ima svoja stojala in svoja delovna mesta in praktično samo zamenjajo en monitor za drugega.
V debatah tukaj vseprevečkrat pozabljamo, da gre za pro zadeve.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
opeter ::
Če lahko, zakaj pa ne? Zakaj ne bi zaračunali toliko, če najdejo potencialne odjemalce/kupce?
Saj VESA držalo stane 5x manj. Tisto je samo 199 $.
Saj VESA držalo stane 5x manj. Tisto je samo 199 $.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
brbr21 ::
Eh tehnološki portal in vsi iščete feature listo monitorja in kište, ki bi upravičila zahtevano ceno. Dosegli so natanko to, kar so želeli. Marketing!!! Vsi tech portali po svetu in še praktično vsi mainstream mediji so polni obgriženih jabolk. Touche. Ni cenejšega marketinga. Pa kaj če prodajo samo nekaj 100 kosov hardcore vernikom in naredijo nekaj k$ minusa z enim prodanim kosom.
Markoff ::
v komentarjih: dotični laiki, ki ne razumejo da so odzunaj ljudje in podjetja, ki jim je 25k+ za računalnik povrnjeno v dveh mesecih ter 1k za stojalo drobiž.
Spomni me, da tako stroškovno neučinkovitim podjetjem, ki so pripravljena za nekaj 10% boljši izdelek porabiti nekaj 100% več denarja (glej stojalo za monitor), ne dam posla, saj njihovih storitev ne nameravam preplačati, tako kot oni preplačujejo svojim dobaviteljem.
Primerjava kakšnih ferrarijev in passatov bi bila tu deplasirana, saj ferrari ni orodje, s katerim bi služil več denarja, temveč čisto razkazovanje prestiža.
je izjavil:
V debatah tukaj vseprevečkrat pozabljamo, da gre za pro zadeve.
Pro stojalo? Daj mi prosim razloži kot 5-letniku, kako bolj to stojalo prispeva k delu profesionalca kot takšno za 1/10 cene?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Markoff ()
::
je izjavil:
V debatah tukaj vseprevečkrat pozabljamo, da gre za pro zadeve.
Pro stojalo? Daj mi prosim razloži kot 5-letniku, kako bolj to stojalo prispeva k delu profesionalca kot takšno za 1/10 cene?
Moja izjava se je nanašala na računalnik in ekran. Glede stojala delim tvoje mnenje.
Matek ::
Če lahko, zakaj pa ne? Zakaj ne bi zaračunali toliko, če najdejo potencialne odjemalce/kupce?Replika je letela predvsem na opazke, da je to "pro" oprema izjemnih zmogljivosti, ki je z razlogom tako draga. V resnici je točno tako, kot praviš - prodajajo, ker pač lahko.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
KAVINSKY ::
Eh tehnološki portal in vsi iščete feature listo monitorja in kište, ki bi upravičila zahtevano ceno. Dosegli so natanko to, kar so želeli. Marketing!!!
Obstaja dobra in slaba reklama.
Nabijati tako ceno za kos aluminija lahko odžene povprečne kupce da pogledajo konkurenco. Četudi kupujejo telefon.
Cr00k ::
No, saj ni samo kos aluminija ta podstavek, ampak ima kar zapleteno glavo, katera ni najbolj poceni, če se upošteva da tu ni ravno ekonomije obsega... sploh, ker imajo (glavnina bi rekel) proji, svoja stojala z VESA mounti. Še vedno pa ne vem, ali je dražji podstavek ali dodatek za extra mat zaslon :D
Sheteentz ::
So mi smešni nekateri vaši komentarji, naravnost patetični so, kot da vam niso jasne osnove ekonomije. Če imaš folk, ki bo kupoval nek izdelek, ga boš pa verjetno že ocenil na ceno, za katero predvidevaš, da jo bo folk plačeval, pa recimo, da za ziher to ceno dvigneš še za cca 10%, tko za hec. Zakaj bi nekaj prodajal za X, če veš, da bi folk za to plačeval 3X ali celo več?
Freya# ::
Stand gor ali dol , sam monitor se mi zdi cist hud. 6k je se pocen ce pogledas npr. medicinske monitorje ki so cca 30k pa je jabucek ze skor primeljiv po specifikacijah. Dolocene v rangu 10K pa ze kar prekasa po specsih.
Haters gonna hate
Haters gonna hate
Vazelin ::
Apple ne inovira več. Neki na novo dizajniran Macbook Pro, monitor in stojalo.
Še sreča da so dali 1000usd vredno stojalo, da je vsaj malo debate okrog te predstavitve
Še sreča da so dali 1000usd vredno stojalo, da je vsaj malo debate okrog te predstavitve
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
Ganon ::
MrNighthawk je izjavil:
ki sicer spominja na strgalo za sir
predvidevam, da ima tole praktični vidik, ker estetskega nima
Kristus, kako grdo! Kam so padli ...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Prehod android - IOS ? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 27391 (24206) | Mavrik |
» | Čez dober teden prihaja macOS SierraOddelek: Novice / Operacijski sistemi | 15928 (12846) | matijadmin |
» | Izšel Applov iOS 10 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 24750 (19365) | |
» | Applove novosti na WWDC: macOS Sierra, iOS 10, watchOS 3Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 12887 (10424) | hojnikb |
» | Applove novosti: iPad Pro, iPhone 6S, nove ure, WatchOS 2, iOS 9 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 35148 (24069) | Furbo |