Slo-Tech - Na prvi pogled ni posebej pomembna vest, da bo 15. februarja prihodnje leto Steam nehal podpirati macOS 10.13 (High Sierra) in macOS 10.14 (Mojave). Različici sta stari več kot pet let in večina uporabnikov je že zdavnaj nadgradila svoje računalnike. A vseeno gre za simbolno pomemben prelom, saj je macOS 10.14 še zadnja verzija, ki je lahko poganjala 32-bitne igre. Teh ni več veliko, a zlasti starejše so še take.
Konec podpore ne pomeni, da bo Steam čez noč prenehal delovati. Ga bo pa Valve prenehal posodabljati, vzdrževati in na sploh zagotavljati, da igre na njem normalno delujejo. Ko se bo začelo kaj lomiti, podpore ne bo več. Valve je to diplomatsko povedal, da ne bodo več jamčili za nadaljnjo funkcionalnost.
Večina iger je tako ali tako že 64-bitna. Bo pa Valve s koncem leta 2023 igre, ki imajo zgolj 32-bitne prevedene izvršljive datoteke, prenehal šteti kot združljive s platformo Mac. Po njihovih podatkih ima manj kot dva odstotka uporabnikov Macov nameščeno verzijo 10.14 ali starejšo, medtem ko ostali ne bodo prizadeti. Razlog, da se je Valve odločil odrezati stari verziji, je povezan z Googlom. Steam uporablja dobršen del funkcionalnosti iz Chroma, ki ni več podprt na macOS 10.13 in 10.14.
Novice » Igre » Konec podpore za 32-bitne igre na Steamu za macOS
Netrunner ::
Lastniki jabolk so sami profiči in ne igrajo igric.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
opeter ::
Večina iger je tako ali tako že 64-bitna.
Niti ne. Veliko starejših iger in predvsem indie iger ni nikoli dobilo 64-bitno verzijo ...
Nekaj od teh*:
https://www.pcgamingwiki.com/wiki/List_...
* Te so bolj znane stvari, manjkajo pa med drugim, Kings Bounty: The legend, Two Worlds Epic Edition in še kakšen.
Kar se podpore stare kode tiče, je Windows v tem pogledu boljša platforma.
Ampak na srečo obstajajo projekti kot je WINE.
Niti ne. Veliko starejših iger in predvsem indie iger ni nikoli dobilo 64-bitno verzijo ...
Nekaj od teh*:
https://www.pcgamingwiki.com/wiki/List_...
* Te so bolj znane stvari, manjkajo pa med drugim, Kings Bounty: The legend, Two Worlds Epic Edition in še kakšen.
Kar se podpore stare kode tiče, je Windows v tem pogledu boljša platforma.
Ampak na srečo obstajajo projekti kot je WINE.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
WhiteAngel ::
Večina iger je tako ali tako že 64-bitna.
Niti ne. Veliko starejših iger in predvsem indie iger ni nikoli dobilo 64-bitno verzijo ...
Nekaj od teh*:
https://www.pcgamingwiki.com/wiki/List_...
* Te so bolj znane stvari, manjkajo pa med drugim, Kings Bounty: The legend, Two Worlds Epic Edition in še kakšen.
Kar se podpore stare kode tiče, je Windows v tem pogledu boljša platforma.
Ampak na srečo obstajajo projekti kot je WINE.
Ravno berem ta seznam zgoraj in se sprašujem, kaj ima to veze s Steamom. To so čisto običajni windows špili in jih laufaš v običajnem wineu, če si pod Linuxom/Intelovim Macom.
opeter ::
Verjetno zato, ker se dá (se je dalo) na Steamu kupiti večino teh iger.
Nekatere od naštetih iger so imeli ta prave (nativne) Mac porte. Imaš pa prav, vse Windows verzije bi morale delovati pod WINE (CrossOver, Wineskin, Winebottler itn). Lahko pa poganjaš virtualca (Parallels, VMWare, VirtualBox + Windows OS), oziroma kakšen emulator.
To je tudi dobra stran, ki pomaga z nasveti:
https://www.macsourceports.com/
Tu je še ena spletna prodajalna Mac iger, okoli 75% teh ne deluje več na 64-bitnih sistemih:
https://www.macgamestore.com/
Primer:
https://www.macgamestore.com/product/38...
Ker je treba vedeti, da je največji trg za Mac igre še vedno njihov domači, torej ameriški (ZDA in okoliške države) trg.
Nekatere od naštetih iger so imeli ta prave (nativne) Mac porte. Imaš pa prav, vse Windows verzije bi morale delovati pod WINE (CrossOver, Wineskin, Winebottler itn). Lahko pa poganjaš virtualca (Parallels, VMWare, VirtualBox + Windows OS), oziroma kakšen emulator.
To je tudi dobra stran, ki pomaga z nasveti:
https://www.macsourceports.com/
Tu je še ena spletna prodajalna Mac iger, okoli 75% teh ne deluje več na 64-bitnih sistemih:
https://www.macgamestore.com/
Primer:
https://www.macgamestore.com/product/38...
Ker je treba vedeti, da je največji trg za Mac igre še vedno njihov domači, torej ameriški (ZDA in okoliške države) trg.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
opeter ::
Vsaj v ZDA je bila Appleova platforma od vsega začetka (npr. Apple II) zelo pomemben trg tudi za igre.
O tem je dober članek tukaj:
https://chsxf.dev/2023/03/12/10-macos-g...
Na to temo je tudi več literatur, recimo tale:
The Secret History of Mac Gaming
Za Mac platformo je bilo kar nekaj revij za Mac igre, najbolj znan je (bil) elektronski Inside Mac Games.
Isti lastnik je imel tudi spletno trgovino, podobno Steamu, ki pa deluje še danes.
https://www.macgamestore.com/
Verjamem pa, da marsikdo ne spremlja to področje in misli, da so Apple računalniki samo za profesionalce. Da je Apple postal tako velik, se lahko zahvali dobri prodaji potrošniških zadev in servisov, ne pa prodaji profesionalcem. Primer: delovna postaja Mac Pro ves čas visi na vrvici in ga lahko v trenutku ukinejo, ko en bo več dovolj profitabilen ...
O tem je dober članek tukaj:
https://chsxf.dev/2023/03/12/10-macos-g...
Na to temo je tudi več literatur, recimo tale:
The Secret History of Mac Gaming
Za Mac platformo je bilo kar nekaj revij za Mac igre, najbolj znan je (bil) elektronski Inside Mac Games.
Isti lastnik je imel tudi spletno trgovino, podobno Steamu, ki pa deluje še danes.
https://www.macgamestore.com/
Verjamem pa, da marsikdo ne spremlja to področje in misli, da so Apple računalniki samo za profesionalce. Da je Apple postal tako velik, se lahko zahvali dobri prodaji potrošniških zadev in servisov, ne pa prodaji profesionalcem. Primer: delovna postaja Mac Pro ves čas visi na vrvici in ga lahko v trenutku ukinejo, ko en bo več dovolj profitabilen ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | proxsign e-vem El Capitan pritozbeOddelek: Programska oprema | 4546 (3540) | techfreak :) |
» | Windows 7 noče umreti (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 14740 (11585) | Riff |
» | Izšel macOS 10.14 MojaveOddelek: Novice / Operacijski sistemi | 8353 (6945) | BivšiUser2 |
» | WWDC 2018: Apple razkrije iOS 12 in macOS MojaveOddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 19154 (16864) | no comment |
» | Kje dobiti MacOS X Yosemite (10.10)?Oddelek: Operacijski sistemi | 2594 (2195) | pirx |