» »

Iz Kitajske gre v nebo ozonu nevaren in prepovedan CFC-11

Iz Kitajske gre v nebo ozonu nevaren in prepovedan CFC-11

Phys.org - Lani smo ugotavljali, da je v ozračju previsoka koncentracija škodljivih klorofluoroogljikov (CFC) glede na dolgoletno prepoved uporabe, kar pomeni, da jih nekdo še danes proizvaja oziroma uporablja. Kmalu se je izkazalo, da so vir zelo verjetno kitajski proizvajalci poliuretanskih pen. Nekateri sploh niso skrivali, da pri proizvodnji uporabljajo škodljivi CFC-11.

Sedaj so znanstveniki zatrdno potrdili
, da na vzhodu Kitajske proizvajajo škodljive CFC-je. Članek z rezultati raziskav je objavljen v Nature. Mednarodna skupina raziskovalcev iz Velike Britanije, Južne Koreje, Japonske, ZDA, Avstralije in Švice je ugotovila, da se je od leta 2013 letna proizvodnja CFC-jev povečala za 7000 ton, ki izvirajo iz vzhodna Kitajske. Lani se je koncentracija CFC-11 v ozračju celo povečala, čeprav bi morala vse od prepovedi uporabe leta 1989 padati.

CFC-ji so problematični, ker povzročajo tanjšanje ozonske plasti in nastajanje ozonske luknje. Zaradi svoje kemične zgradbe so zelo stabilni, v ozonosferi pa katalizirajo razpad molekul ozona v kisik, pri čemer se sami ne porabljajo. Ena molekula CFC je tako lahko odgovorna za milijone razpadlih molekul ozona, preden se sama pretvori ali oddifundira. Zaradi tega znanstveniki že 40 let spremljajo koncentracijo CFC-jev v atmosferi.

Od leta 2013 koncentracije ne padajo več, kot bi morale po modelih. Dotlej so koncentracije merili le v oddaljenih krajih, daleč od potencialnih virov onesnaževanja, ker jih je zanimalo globalno ozadje. Ko so odkrili povišanje, so morali začeti vzorčevati tudi bliže industrijskim območjem. Postaji v Južni Koreji in na Japonskem sta pokazali, da je vir bržkone nekje na Kitajskem. Glede na vetrove in gibanje zračnih mas so beležile porasti koncentracije, potem pa so si z vremenskimi podatki pomagali izračunati, od kod ti sunki prihajajo. Izkazalo se je, da iz Kitajske.

Sprva so raziskovalci menili, da bi lahko šlo za ostanke CFC-jev, ki so se pri proizvodnji pen uporabljali pred prepovedjo. Toda izračuni so pokazali, da so količine bistveno previsoke. Nekdo na vzhodu Kitajske aktivno proizvaja in uporablja CFC-je. Verjetno gre za proizvodnjo pen, ni pa jasno, ali so to edini viri. Kitajske oblasti so v preteklosti sicer odkrile in zaprle nekaj nezakonitih tovarn, a meritve kažejo, da to ni bilo dovolj.



48 komentarjev

vostok_1 ::

Me ne preseneča. Kitajci imajo tradicionalno zelo surov odnos, do okolja. Pretežno na račun zgodovinske revščine, ampak načeloma kar rabijo vzamejo in se ne sekirajo.
Evropejci s svojim humanizmom...konceptom, ki je zgolj in izključno nastal na zahodu in nikjer drugje...pa imamo guilt.
Zato pa se hočemo sami sebe uničit, zavoljo preteklih grehov.
Ostalim nacijam se gladko jebe za te reči.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

bluefish ::

vostok_1 je izjavil:

Evropejci s svojim humanizmom...konceptom, ki je zgolj in izključno nastal na zahodu in nikjer drugje...pa imamo guilt.
Zato pa se hočemo sami sebe uničit, zavoljo preteklih grehov.
Ostalim nacijam se gladko jebe za te reči.
Mar ne. J**** pitno vodo, čist zrak, zelenje ...

/s

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

mrTwelveTrees ::

Briga njih....

Glugy ::

Nevem če ni to kej vojaškega ; kakšna vojaška industrija / poskusi glede na to da tak mečkajo z tem odkritjem kdo uničuje ozon.

FireSnake ::

A tu pa Murikanci nič ne bojo rekli/ukrenili?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Markoff ::

Ma kakšen Huawei, kakšne carine neki, kitajske izdelke, pri katerih proizvodnja ni dokazano CFC-free, naj banajo globalno. Globalni embargo. Tak ukrep podpiral bi...tudi jaz.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

srus ::

Kitajci nam zastrupljajo naše "precious bodily fluids", he, he.

Oni dan odprem škatlo z novo Nikonovo kamero, narejeno na Kitajskem seveda, pa v navodilih piše, da me država Kalifornija opozarja, da kamerin ovratni trak vsebuje svinec, ki dokazano povzroča raka in smrti in da si moram po vsakem dotiku z njim umiti roke.

Ne, ne zajebavam se, to res piše v navodilih.

Pavle ::

Kako gre lahko nekaj kar je težje od zraka v nebo?
A ima pritrjene mini rakete? :-)

Raptor F16 ::

Pavle je izjavil:

Kako gre lahko nekaj kar je težje od zraka v nebo?
A ima pritrjene mini rakete? :-)


Trik je v specifičnem volumnu.

vostok_1 ::

bluefish je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Evropejci s svojim humanizmom...konceptom, ki je zgolj in izključno nastal na zahodu in nikjer drugje...pa imamo guilt.
Zato pa se hočemo sami sebe uničit, zavoljo preteklih grehov.
Ostalim nacijam se gladko jebe za te reči.
Mar ne. J**** pitno vodo, čist zrak, zelenje ...

/s


Lahko se smeješ. Ampak drugi narodi imajo trenutno druge senzibilnosti kot razkrajujoči se zahod.
Nikjer sicer ne piše, da niso zmožni jih pridobit, ampak v roku naslednjih 30-50 let je to to.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

XLapse ::

saj njihova hrana je vsa narejena iz tistega olja čudnega, stokrat uporabljenega al kaj je že. Čudaki eni
alien technology

bbbbbb2015 ::

Markoff je izjavil:

Ma kakšen Huawei, kakšne carine neki, kitajske izdelke, pri katerih proizvodnja ni dokazano CFC-free, naj banajo globalno. Globalni embargo. Tak ukrep podpiral bi...tudi jaz.


Moram napisati prezidenteju Amerike Trumpu en prijazen mail. Sem ziher, da mu bodo tajne službe mail posredovale. Ko bo človek slučajno banal karkoli Kitajskega, ni važno če so to izdelovalci telefonov ali skret papirja, naj na rob pripiše, lahko na roko, to tut velja, da naj še banajo une kur*e v šit holu, ko spuščajo CFCje v zrak.

zee ::

XLapse je izjavil:

saj njihova hrana je vsa narejena iz tistega olja čudnega, stokrat uporabljenega al kaj je že. Čudaki eni


Hvaliti se z neumnostjo ni ravno vrlina.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Utk ::

vostok_1 je izjavil:

Me ne preseneča. Kitajci imajo tradicionalno zelo surov odnos, do okolja. Pretežno na račun zgodovinske revščine, ampak načeloma kar rabijo vzamejo in se ne sekirajo.

Lepo te prosim. Eno je smetenje v gozdu, morda so tu še slabši od nas (čeprav, kolk slabši so pa lahk?), nekaj drugega pa industrija. Ta ima povsod isti odnos do okolja, samo tolikšen kot je prisiljena zaradi kazni. Tudi pri nas, v Nemčiji in ZDA bi vsaka tovarna izpuščala v zrak karkoli se ji bi splačalo.

FireSnake ::

srus je izjavil:

Kitajci nam zastrupljajo naše "precious bodily fluids", he, he.

Oni dan odprem škatlo z novo Nikonovo kamero, narejeno na Kitajskem seveda, pa v navodilih piše, da me država Kalifornija opozarja, da kamerin ovratni trak vsebuje svinec, ki dokazano povzroča raka in smrti in da si moram po vsakem dotiku z njim umiti roke.

Ne, ne zajebavam se, to res piše v navodilih.


Jaz bi to takoj nesel nazaj, ali pa trak vrgel v smeti.
Neverjetno ....
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

tikitoki ::

vostok_1 je izjavil:

Me ne preseneča. Kitajci imajo tradicionalno zelo surov odnos, do okolja. Pretežno na račun zgodovinske revščine, ampak načeloma kar rabijo vzamejo in se ne sekirajo.
Evropejci s svojim humanizmom...konceptom, ki je zgolj in izključno nastal na zahodu in nikjer drugje...pa imamo guilt.
Zato pa se hočemo sami sebe uničit, zavoljo preteklih grehov.
Ostalim nacijam se gladko jebe za te reči.


Bluzis. Precej afriskih drzav je uvedlo prepoved plasticnih vreck. Nisem opazil cesa podobnega pri nas.

crystal ::

sam ne stekam kaj je tle `novega` to je blo ze vse lani napisan, razn to da je zagotovo kitajska ta vir

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: crystal ()

Prospekt ::

vostok_1 je izjavil:

Me ne preseneča. Kitajci imajo tradicionalno zelo surov odnos, do okolja. Pretežno na račun zgodovinske revščine, ampak načeloma kar rabijo vzamejo in se ne sekirajo.
Evropejci s svojim humanizmom...konceptom, ki je zgolj in izključno nastal na zahodu in nikjer drugje...pa imamo guilt.
Zato pa se hočemo sami sebe uničit, zavoljo preteklih grehov.
Ostalim nacijam se gladko jebe za te reči.

Ko bodo imeli Kitajci polno rit vsega tako kot imamo to tu pri nas v Evropi bodo tudi oni lahko zganjali skrb za okolje.
Mi smo šele kakšnih 7 minut nazaj začeli ločevati smeti obnašamo pa se kot da to počnemo že od leta 1700.

crcfail ::

Prospekt je izjavil:


Ko bodo imeli Kitajci polno rit vsega tako kot imamo to tu pri nas v Evropi bodo tudi oni lahko zganjali skrb za okolje.
Mi smo šele kakšnih 7 minut nazaj začeli ločevati smeti obnašamo pa se kot da to počnemo že od leta 1700.


Waw, ti trdiš da smo v Sloveniji bolj napredni in bolj bogati od Kitajcev? Kakšen slovenski supremacist :))

Glej, očitno smo tudi bogatejši od Savdijcev.



Hmm, opažam korelacijo med osnaževanjem in geografsko lokacijo na planetu. Očitno je nekaj v zemlji ki sili prebivalce k packanju?

sirotka ::

Prospekt je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Me ne preseneča. Kitajci imajo tradicionalno zelo surov odnos, do okolja. Pretežno na račun zgodovinske revščine, ampak načeloma kar rabijo vzamejo in se ne sekirajo.
Evropejci s svojim humanizmom...konceptom, ki je zgolj in izključno nastal na zahodu in nikjer drugje...pa imamo guilt.
Zato pa se hočemo sami sebe uničit, zavoljo preteklih grehov.
Ostalim nacijam se gladko jebe za te reči.

Ko bodo imeli Kitajci polno rit vsega tako kot imamo to tu pri nas v Evropi bodo tudi oni lahko zganjali skrb za okolje.
Mi smo šele kakšnih 7 minut nazaj začeli ločevati smeti obnašamo pa se kot da to počnemo že od leta 1700.


Seveda, krivda vedno na naši strani, revščina in zasrano okolje nista nujno povezani, Kitajcem se gre za drugačne cilje, tam posameznik ni vreden kaj dosti, narava še manj.

NMH ::

Prospekt je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Me ne preseneča. Kitajci imajo tradicionalno zelo surov odnos, do okolja. Pretežno na račun zgodovinske revščine, ampak načeloma kar rabijo vzamejo in se ne sekirajo.
Evropejci s svojim humanizmom...konceptom, ki je zgolj in izključno nastal na zahodu in nikjer drugje...pa imamo guilt.
Zato pa se hočemo sami sebe uničit, zavoljo preteklih grehov.
Ostalim nacijam se gladko jebe za te reči.

Ko bodo imeli Kitajci polno rit vsega tako kot imamo to tu pri nas v Evropi bodo tudi oni lahko zganjali skrb za okolje.
Mi smo šele kakšnih 7 minut nazaj začeli ločevati smeti obnašamo pa se kot da to počnemo že od leta 1700.


Po eni strani pišete, da so Kitajci 100 let pred nami, po drugi strani pa pišete, da jim moramo pustiti, da se razvijejo.

:)):)):))

BFVV ::

NMH je izjavil:


Po eni strani pišete, da so Kitajci 100 let pred nami, po drugi strani pa pišete, da jim moramo pustiti, da se razvijejo.

:)):)):))


Doublethink

Doublethink is the act of simultaneously accepting two mutually contradictory beliefs as correct, often in distinct social contexts. Doublethink is related to, but differs from, hypocrisy and neutrality. Also related is cognitive dissonance, in which contradictory beliefs cause conflict in one's mind. Doublethink is notable due to a lack of cognitive dissonance—thus the person is completely unaware of any conflict or contradiction.

dronyx ::

Čeprav Kitajska sicer ni več klasični komunizem, gre pa še vedno za isto ideologijo in nevaren sistem, ki mu je okolje zadnja skrb. Demokratične razvite države bi morale kitajski dati preprosti ultimat - ali demokratizacija, ali izolacija, tako kot Severna Koreja. Je pa res, da je kapitalističnemu zahodu dolgo časa takšna kitajska ustrezala, saj so tudi številne korporacije na njihov račun ustvarjale visoke profite, ampak to me malo spominja na prizor iz filma Ime rože, ko bebčka zakurijo na grmadi, on pa še piha, da se ogenj bolj razplamti, ker ne šteka zakaj gre. Bebček v tej kitajski zgodbi je "razviti" zahod, ki ni razumel kaj sploh komunistična kitajska počne. :))

Zmajc ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Markoff je izjavil:

Ma kakšen Huawei, kakšne carine neki, kitajske izdelke, pri katerih proizvodnja ni dokazano CFC-free, naj banajo globalno. Globalni embargo. Tak ukrep podpiral bi...tudi jaz.


Moram napisati prezidenteju Amerike Trumpu en prijazen mail. Sem ziher, da mu bodo tajne službe mail posredovale. Ko bo človek slučajno banal karkoli Kitajskega, ni važno če so to izdelovalci telefonov ali skret papirja, naj na rob pripiše, lahko na roko, to tut velja, da naj še banajo une kur*e v šit holu, ko spuščajo CFCje v zrak.


Trump, ki se trudi na vsakem koraku ukinit regulacije proti onesnaževanji in ne verjame v podnebne spremembe bo ravno šel s kitajci na nož zaradi onesnaževanja :)) :)) :))

stara mama ::

NMH je izjavil:



Po eni strani pišete, da so Kitajci 100 let pred nami, po drugi strani pa pišete, da jim moramo pustiti, da se razvijejo.

:)):)):))

V bistvu je oboje. V nekaterih stvareh so daleč pred nami in bi se lahko mi zgledovali, spet v drugih pa še zelo zelo dolgo ne bojo tu.
Ja, čudni svet je tam, mentaliteta je neka čist drugačna. Vem, ker imamo tam podružnico in vidim način delovanja. Recimo kar mi je smešno, travo in zelenice na roke grabijo listje, imajo posajene rože ponekod ob cestah, med tem pa zraven po cesti polno smeti.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

Poldi112 ::

dronyx je izjavil:

Čeprav Kitajska sicer ni več klasični komunizem, gre pa še vedno za isto ideologijo in nevaren sistem, ki mu je okolje zadnja skrb. Demokratične razvite države bi morale kitajski dati preprosti ultimat - ali demokratizacija, ali izolacija, tako kot Severna Koreja.


A zato vodijo v zeleni tehnologiji - ker jim je okolje zadnja skrb? Medtem ko USA demontira že tako precej švoh okoljevarstveno zakonodajo in veselo ignorira pariški sporazum, podobno kot pred njim onega iz Kyota.

Siliti svoj politični sistem neodvisnim državam se sliši pa zelo - demokratično.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

dronyx ::

Poldi112 je izjavil:

Siliti svoj politični sistem neodvisnim državam se sliši pa zelo - demokratično.

Demokracija ne pomeni komerkoli vsiliti politični sistem ampak dati ljudem možnost, da se sami odločijo kaj želijo. Jaz sem komunizem doživel in verjamem, da takrat marsikdo ni videl v tistem sistemu nič napačnega, ampak je šlo pa za nevarni idiotizem (čisto enoumje, razmišljati si moral tako, kot vodilni misleci te ideologije, sicer sankcije) in v osnovi za negativno selekcijo, kar je pa tudi traparija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Poldi112 ::

dronyx je izjavil:

Poldi112 je izjavil:

Siliti svoj politični sistem neodvisnim državam se sliši pa zelo - demokratično.

Demokracija ne pomeni komerkoli vsiliti politični sistem ampak dati ljudem možnost, da se sami odločijo kaj želijo. Jaz sem komunizem doživel in verjamem, da takrat marsikdo ni videl v tistem sistemu nič napačnega, ampak je šlo pa za nevarni idiotizem in v osnovi za negativno selekcijo, kar je pa tudi traparija.


Če bi kitajci hoteli demokracijo bi jo imeli. Oz. so jo imeli, pa je potem usa hitro podprla diktatorja, proti kateremu so naredili revolucijo. Ti bi jih pa spet izoliral, ker ne furajo političnega sistema, za katerega ti misliš, da bi ga morali. Kaj, če bi se počasi nehali vtikati v interne zadeve neodvisnih držav?

Za komunizem je pa večina, ki je živela pod njim vedela, da je zanič. Ti nisi?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Markoff ::

Zmajc je izjavil:

Trump, ki se trudi na vsakem koraku ukinit regulacije proti onesnaževanji in ne verjame v podnebne spremembe bo ravno šel s kitajci na nož zaradi onesnaževanja :)) :)) :))

Uničevanja ozona ni samo onesnaževanje, temveč grožnja nacionalni varnosti kože prebivalcev US and A. Rednecke in libtarde bo namreč fejst speklo, če ne bo Donald Duck ukrepal.

Poldi112 je izjavil:

A zato vodijo v zeleni tehnologiji - ker jim je okolje zadnja skrb?

Tole je pa precej drzna izjava. You got somethin' to back it up?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

dronyx ::

Poldi112 je izjavil:

A zato vodijo v zeleni tehnologiji - ker jim je okolje zadnja skrb?

Ja, približno tako kot rusija vodi v avtomobilski industriji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Poldi112 ::

The report points out that China has taken a lead in renewable energy and is now the world's largest producer, exporter and installer of solar panels, wind turbines, batteries and electric vehicles.

China also has a clear lead in terms of the underlying technology, with well over 150,000 renewable energy patents as of 2016, 29% of the global total. The next closest country is the U.S., which had a little over 100,000 patents, with Japan and the E.U. having closer to 75,000 patents each.

https://www.forbes.com/sites/dominicdud...
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zmajc ::

Kitajci imajo eno ogromno težavo, ki se ji reče puščava Gobi, ki se vztrajno širi proti vzhodni obali Kitajske. Za širitev le te je v veliki meri kriva prav Kitajska sama, se pa v zadnjih letih zelo trudijo spremeniti zadeve. V nasprotnem primeru bodo v Pekingu kmalu dihali pesek.

dronyx ::

Kitajska je največji onesnaževalec na svetu, saj prispeva 30%. Pretvorjeno na glavo prebivalca sicer ni na vrhu, ampak to je brezpredmetno, saj je pomemben skupen prispevek. Če bi kdaj dosegli razvitost recimo ZDA in ob enakem (ne)odnosu do okolja pa bi prispevali 90% k skupni številki ali še več. Zagovarjat kitajski odnos do okolja, ker izvažajo sončne celice in baterije je pa smešno.

Poldi112 ::

Kitajska je tudi največji proizvajalec na svetu. Veš kako zasvinjana je bila amerika, ko so še lokalno vse proizvajali?

Če kitajci nehajo proizvajati gate zate bodo tudi onesnaževali manj.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

dronyx ::

Poldi112 je izjavil:

Kitajska je tudi največji proizvajalec na svetu. Veš kako zasvinjana je bila amerika, ko so še lokalno vse proizvajali?

Se strinjam, tu gre tudi za veliko sprenevedanja in razviti zahod je z veseljem vso umazano industrijo preselil na kitajsko, sami so pa pobirali visoke profite. Ampak kot rečeno, tu gre za primer tistega bebčka v filmu Ime rože, ki gori na grmadi, zraven pa še piha. Onesnaževanje okolja ni zgolj lokalni problem in danes se ve, da bomo to občutili vsi.

solatko ::

Podatke, za onesnaževanje, ki ga ustvari Amerika (prištej tudi ameriške firme na daljnem vzhodu), v realni vrednosti pa ne boš nikjer našel, saj večino teh podatkov pride ravno iz meritev, ki jih naredijo ameriške firme.
Delo krepa človeka

Poldi112 ::

dronyx je izjavil:

Poldi112 je izjavil:

Kitajska je tudi največji proizvajalec na svetu. Veš kako zasvinjana je bila amerika, ko so še lokalno vse proizvajali?

Se strinjam, tu gre tudi za veliko sprenevedanja in razviti zahod je z veseljem vso umazano industrijo preselil na kitajsko, sami so pa pobirali visoke profite. Ampak kot rečeno, tu gre za primer tistega bebčka v filmu Ime rože, ki gori na grmadi, zraven pa še piha. Onesnaževanje okolja ni zgolj lokalni problem in danes se ve, da bomo to občutili vsi.


Ne vem kaj hočeš povedati s tistim pihanjem. Niso kitajci tisti, ki vlagajo v premog, zanikajo globalno segrevanje in ignorirajo mednarodne napore, da se omeji izpuste.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

tikitoki ::

dronyx je izjavil:

Kitajska je največji onesnaževalec na svetu, saj prispeva 30%. Pretvorjeno na glavo prebivalca sicer ni na vrhu, ampak to je brezpredmetno, saj je pomemben skupen prispevek. Če bi kdaj dosegli razvitost recimo ZDA in ob enakem (ne)odnosu do okolja pa bi prispevali 90% k skupni številki ali še več. Zagovarjat kitajski odnos do okolja, ker izvažajo sončne celice in baterije je pa smešno.


Samo cepec ne razume zakaj so pomembni podatki o onesnazevanju na prebivalca.
BTW Kitajska proizvede priblizno 40% vseh dobrin na svetu, ki jih potem v precejsnji meri izvozijo tudi v Evropo in ZDA, kjer jih konzumiramo. Ko je govora o onesnazenju, ki je nastalo pa si cudezno umijemo roke in prevalimo na Kitajsko?

dronyx ::

tikitoki je izjavil:

Samo cepec ne razume zakaj so pomembni podatki o onesnazevanju na prebivalca.

Če to misliš mene se bom pustil podučiti. Kot si pa sam posredno tudi napisal pa verjetno to ni tako enostavno izračunati, saj če kupim izdelek, narejen na Kitajskem, v neki tovarni, ki ne upošteva okoljskih standardov, moraš verjetno v enačbi upoštevati tudi mene na drugem koncu sveta.

Taka poučna okoljska zadeva so letalske karte, kjer ti piše, koliko si prispeval k onesnaženju s svojim letom z letalom. Vem da sem se enkrat čudil številki, ker se mi je zdela zelo visoka. Ampak ti da pa mislit če že drugega ne...

dexterboy ::

zee je izjavil:

XLapse je izjavil:

saj njihova hrana je vsa narejena iz tistega olja čudnega, stokrat uporabljenega al kaj je že. Čudaki eni

Hvaliti se z neumnostjo ni ravno vrlina.

:) :D :))
kapo dol na komentarju!
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Markoff ::

Poldi112 je izjavil:

China also has a clear lead in terms of the underlying technology, with well over 150,000 renewable energy patents as of 2016, 29% of the global total. The next closest country is the U.S., which had a little over 100,000 patents, with Japan and the E.U. having closer to 75,000 patents each.

https://www.forbes.com/sites/dominicdud...

Od kdaj pa Kitajci priznavajo intelektualno lastnino? Da ni teh 150.000 patentov v resnici ukradenih 100.000 od USA + 75.000 od EU + 75.000 od Japonske - 100.000 neuporabnih in le registriranih na Kitajskem?

Ker zgornje "dejstvo" se ne sklada s temi navedbami:
https://www.reuters.com/article/us-chin...
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Lonsarg ::

Čeprav je tale trade-war trenutno zelo medijsko zastopan potekajo v ozadju poganaja z Kitajsko s strani EU, US in ostalih držav že desetletja in Kitajska se odpirat vedno bolj, recimo omejitve za tuje firme, da ne bi smele imeti več kot 50% deleža že dolgo ni več, so pa še zelo prisotna "case-by-case" birokratska oviranja. Hkrati z odpiranjem pa tudi sama začenja vedno več v RND vlagati.

In ja Kitajska je začela kar konkretno patentni sistem uporabljat. China vs US patenti je sicer še precej zadaj, ampak v določenih sektorjih pa dejansko vodi, Huawei ima recimo leta 2018 v svetovnem merilu največje število patentov kot pasamezna firma. Renewable ter Mobile sector Kitajska konkretno vodi po RND in patentih.

Kar se tiče pa 5G patentov pa je trenutno stanje Kitajska 34%(od tega Huawei 15%), Južna Koreja 25%(glavnina Samsung), EU 14%+8%+drobiž, US 14%(največ Qualcomm), ja šele četrti so Američani...spodnji članek namiguje da kljub morebitni popolni blokadi Huawei se Kitajska nadeja precej licenčnin kar se 5G tiče, ugibam da mednarodno pravo lih ne dovoljuje da se Ameriška firma sklicuje na executive order in ne plača licenčnine, vsaj za vso prodajo izven US:
https://venturebeat.com/2019/05/02/chin...

Junak 4G patentov je bil Qualcomm, junak 5G patentov je očitno Huawei.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Poldi112 ::

Markoff je izjavil:

Poldi112 je izjavil:

China also has a clear lead in terms of the underlying technology, with well over 150,000 renewable energy patents as of 2016, 29% of the global total. The next closest country is the U.S., which had a little over 100,000 patents, with Japan and the E.U. having closer to 75,000 patents each.

https://www.forbes.com/sites/dominicdud...

Od kdaj pa Kitajci priznavajo intelektualno lastnino? Da ni teh 150.000 patentov v resnici ukradenih 100.000 od USA + 75.000 od EU + 75.000 od Japonske - 100.000 neuporabnih in le registriranih na Kitajskem?

Ker zgornje "dejstvo" se ne sklada s temi navedbami:
https://www.reuters.com/article/us-chin...


In katero dejstvo ne drži? Vse kar tvoj link pravi je, da Xi pravi, da morajo še več investirati v razvoj. Če pa še kar verjameš v pravljice o tem, da kitajci znajo zgolj kopirati, pa ni moj problem. Mimgrede, evo ene par dni stare novice:
https://edition.cnn.com/travel/article/...

>Junak 4G patentov je bil Qualcomm, junak 5G patentov je očitno Huawei.

Točno tako. In to je glavni razlog, da ga jebejo. Za velik biznis gre.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

starfotr ::

Razlika med nami Europejci, Kitajci in Američani je samo ena. Mi plačujemo in trgujemo z butastimi kvotami za CO2, torej davke za ohranitev okolja, pa še vedno, kot nacija onesnažujemo okolje mnogo bolj, kot bi ga lahko, medtem ko US in CN se požvižgajo in onesnažujejo, kot se jim zazdi.

Pri nas država na podlagi onesnaževanja zasluži. Kar ni prav.

In ne zavedamo se, da če usrano proizvodnjo selimo na vzhod, da slej ko prej kasiramo nazaj. Svet jesamo eden. In svet je majhen.

NMH ::

tikitoki je izjavil:

BTW Kitajska proizvede priblizno 40% vseh dobrin na svetu,


Od kod ta podatek??

NMH ::

bbbbbb2015 ::

NMH je izjavil:

O 5G se govori že od pamtiveka, pa še zdaj ni nič.

In čisto možno, da ne bo nikoli nč od nč.
Initial, upcoming 5G is going to be a disappointment, a University of Oulu researcher says. 6G, with frequencies up to terahertz, will be needed for true microsecond latency and unlimited bandwidth.


Vse frekvence nad 2,1GHz (pa še ta 2,1) so dokaj problematične. Gre za mikrovalove, ki se odbijajo ko ping-pong žogice. Ustavi jih že močnejši dež in ideja, da se bo šlo še do 60GHz - je sicer tehnično možna, a zelo nepraktična ideja.

Švicarji so pri 5G deploymentu ugotovili, da jakosti elektromagnetnga polja presegajo dovoljene vrednosti in so deployment prekinili.

Bi bila sicer ena druga raba, recimo vsak avto bi lahko imel 5G visokofrekvenčno anteno. Da bi se avti peer-2-peer pogovarjali med sabo. To bi recimo šlo daleč bolje, kot pa ena 60GHz antena na vrhu stolpa.

GizmoX ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Švicarji so pri 5G deploymentu ugotovili, da jakosti elektromagnetnga polja presegajo dovoljene vrednosti in so deployment prekinili.
A bejž no.
Postavljene in delujoče 5G antene v Švici
udirač => uni. dipl. inž. rač.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Krivec za izpuste CFC-jev kitajska industrija poliuretanskih pen

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
95861 (4968) 3p
»

Nadaljuje se lov na črn izvir škodljivega CFC-11

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
177002 (4223) Blisk
»

Nekdo v Aziji goljufa in ponovno proizvaja ozonu škodljive klorofluoroogljike

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
3512816 (9189) nekikr
»

Ozonski plašč se obnavlja

Oddelek: Problemi človeštva
82052 (1646) jype

Več podobnih tem