» »

Wing pridobil dovoljenje za dostavo z droni v ZDA in lansiral dejavnost v Avstraliji, Zipline pa v Gani

Wing pridobil dovoljenje za dostavo z droni v ZDA in lansiral dejavnost v Avstraliji, Zipline pa v Gani

Slo-Tech - Alphabetova podružnica za brezpilotnike Wing je kot prva firma pridobila splošno dovoljenje za komercialno dostavo z droni v Združenih državah, kjer si več podjetij mrzlično prizadeva dobiti status prvega ponudnika tovrstnih storitev. Njegov tekmec Zipline pa je medtem zagnal ambiciozen projekt v Gani.

Kljub pogumnim napovedim tehnoloških velikanov, da bomo že od srede tega desetletja dobivali hitro hrano, pralni prašek in kondome na dom po zraku, se napredek v dostavi z letečimi droni odvija precej počasneje. Še posebno to velja za Združene države, kjer si mnogi obetajo bajne dobičke, a so oblasti z zaostritvijo zakonodaje pred podjetja postavile visoke prepreke, zato so prva testiranja potekala drugod. Sedaj je Wingu naposled uspelo kot prvi takšni firmi pri Zvezni upravi za letalstvo (FAA) pridobiti status ponudnika zračnih storitev (Air Carrier Certification), kar mu daje proste roke pri snovanju dejavnosti; najprej naj bi stekla v Virginiji pozneje letos. Wing je sicer ravno v začetku aprila zagnal komercialno dostavo v avstralski Canberri, kjer je pred tem izvajal pilotski projekt, s katerim je nabral tudi mnoge podatke, ki so prepričali ameriške regulatorje.

Čeprav je Alphabetu uspelo pri oblasteh prehiteti konkurenco, ni v neki občutni prednosti. Tesno za petami ima Zipline, ki se je proslavil z dostavo krvi v Ruandi in je včeraj močno razširil dejavnost s širokopoteznim lansiranjem svojih letalnikov v Gani, kar bo daleč najobširnejša storitev brezpilotne dostave doslej. Trenutno obratuje en center z droni, ko pa bo dejavnost polno operativna, bodo štirje centri na področju s kar 2000 bolnišnicami in 12 milijoni prebivalcev dostavljali 148 različnih zdravil, cepiv, protistrupov in transfuzij. Prav Zipline je bil najresnejši kandidat za prvo priznanje s strani FAA, a sedaj pričakuje odobritev vloge v naslednjih dveh mesecih in posledičen začetek dejavnosti v Severni Karolini.

In nato imamo tu še znano ameriško dostavno družbo UPS, ki se je v začetku meseca pobahala, da je postala čisto prvi komercialni ponudnik dronske dostave v Ameriki. V Raleighu v Severni Karolini prevaža medicinske vzorce med laboratoriji, pri čemer uporablja trote firme Matternet. A hudič se skriva v podrobnostih: UPSovo letanje je del omejenega triletnega preizkusa v režiji FAA in torej neprimerljivo z načrtovanim obsegom storitev Winga, čeprav gre tehnično gledano res za tržno dejavnost.

51 komentarjev

«
1
2

dexterboy ::

khm... sedaj bom končno lahko uresničil eno od mojih sanj iz otroštva; streljanje na glinaste golobe. Ups, dostavne drone :)
In ljudje bodo še bolj "desocialni" ter "depresivni".
Upam, da sem bil pravilno razumljen....
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

_0\WA6m7Uzc ::

Se strinjam, lahko priredimo celo tekmovanja, ze dolgo nisem imel zracne puske v roki. Pa eno staro mikrovalovko imam tudi se v kleti :))

dreta ::

Tipicno balkansko mislenje...

_0\WA6m7Uzc ::

Si ze slisal kaksnega velikega drona v zraku? Bos hitro tudi sam dobil "balkansko" razmisljanje.

Markoff ::

Čas je, da se opremimo z anti-trotovsko opremo. Karkoli leti pod 15m nad mojo parcelo, bo deležno dobrodošlice. Se pravi nikakor ne letala, helikopterji, jadralni padalci idr., ki zaradi ustrezne razdalje v ničemer in nikakor ne motijo moje posesti.

Trenutno se odločam med EMP kanonom in rail-gunom. Overkill.

dreta je izjavil:

Tipicno balkansko mislenje...

Glava dol, hrbtenica uklonjena in tišina, razen "Yes, Master!". Tipično bečko konjušarjenje.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

Prospekt ::

Zakaj bi dron letel manj kot 30, 50m nad tlemi? Matr ste pametni eni.

Markoff ::

Zakaj neki bi letala padala dol? Ne vem, tehnične napake, človeške napake, objestnost, psihoze, teroristični napadi, zavarovalnine, ...
Zakaj bi droni letali nizko? Optimizacija poti (verjetno je poraba energenta večja pri višji altitudi zaradi manjše gostote zraka, kajne?), dizajnerske napake, napake v podatkih (napačna dostava, GPS, ...), kdo bi vedel?

Zgodovina nekaterim pač ni učiteljica.

Upam seveda, da droni ne bodo padali dol tudi izven smučarskih tekmovanj. Čeprav že tam prosti padi niso pretirano zaželeni.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

Markoff ::

PS: za aplikacije, v katerih droni rešujejo življenja, človek že potrpi. Tudi občasno nesrečo (risk vs. benefit ratio). Za dostavo sendvičev iz Online Mečkatorja, ker se sosedu hipsterju ne da v soboto zjutraj dvignit iz postelje, kjer v pižami drka po tablici, pa seveda ne.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Prospekt ::

Markoff je izjavil:

PS: za aplikacije, v katerih droni rešujejo življenja, človek že potrpi. Tudi občasno nesrečo (risk vs. benefit ratio). Za dostavo sendvičev iz Online Mečkatorja, ker se sosedu hipsterju ne da v soboto zjutraj dvignit iz postelje, kjer v pižami drka po tablici, pa seveda ne.

Da, se strinjam. Če dron nosi vzorce krvi najbrž to ni 200kg stroj smrti.

Pa dvomim, da je razlika med gostoto zraka na višini 10m in 100m tako različna...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Prospekt ()

OK.d ::

No zdaj pa naj še uzakonijo prepoved nošenja in posedovanja orožja,da jih ne bo vsak redneck dol sklatil, če so že toliko napredni - WTF:P
LPOK.d

Markoff ::

Prospekt je izjavil:

Pa dvomim, da je razlika med gostoto zraka na višini 10m in 100m tako različna...

V proizvodnji je vsak cent pri milijonih izdelkov letno vreden ogromno. In če bo dronov veliko in boš na vsaki vožnji prihranil 0,1 centa...kar izračunaj in če si direktor logistike, boš šel direktno do programerja in zahteval minimalno možno višino, pri kateri rednecki še ne klestijo dronov z neba, lahko pa tudi malce nižje, saj rednecki konec koncev nimajo laserskih merilnikov višine...

OK.d je izjavil:

No zdaj pa naj še uzakonijo prepoved nošenja in posedovanja orožja,da jih ne bo vsak redneck dol sklatil, če so že toliko napredni - WTF:P

Saj vem, da se šališ in ti nič ne zamerim, a te vseeno vabim v manjša naselja s kupom novih hiš, zgrajenimi v zadnjih 15 letih, katerih prebivalci se vozijo v dobro plačane službe v večja mesta. V primerjavi s povprečnim stanovalcem takšnega naselja Ljubljana s svojimi betonskimi slumi izgleda kot leglo zagovedanega redneckarstva. V povprečju, seveda.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

Elysium ::

Markoff je izjavil:

Čas je, da se opremimo z anti-trotovsko opremo. Karkoli leti pod 15m nad mojo parcelo, bo deležno dobrodošlice. Se pravi nikakor ne letala, helikopterji, jadralni padalci idr., ki zaradi ustrezne razdalje v ničemer in nikakor ne motijo moje posesti.

Trenutno se odločam med EMP kanonom in rail-gunom. Overkill.

dreta je izjavil:

Tipicno balkansko mislenje...

Glava dol, hrbtenica uklonjena in tišina, razen "Yes, Master!". Tipično bečko konjušarjenje.


Mogoče bi ti priporočil, da malo popazi, da ne boš kdaj naletel na koga, ki bo opremljen z boljšo pokalico od tvoje.
Najdejo se uporabniki dronov, ki so opremljeni tudi za takšne primere.

Zanimivo je tudi, da se najde kak lovec, ki grozi s sestrelitvijo, pri čemer se pohvali, da ima s sabo šibrenico. V praksi se izkaže, da ima šibrenica premajhen doseg, da bi bila učinkovita. Razdalje, s katerimi se strelja s šibrenico, so do max. 90 metrov (podatek iz interneta), medtem ko drona lahko dvigneš tudi do 500 metrov. Prav tako je treba upoštevati, da z dronom običajno ne lebdiš na mestu, ampak se leti s hitrostmi od 10 do preko 15 m/s.

mrTwelveTrees ::

Kva jih bodo ljudje klatli dol.

stjan ::

Kako se pa orientira dron?
Verjetno preko GPS-a?
Ne bo dolgo, ko bodo kitajci prodajali motilce GPS sistema...

dexterboy ::

offtopic;
Akcija - Reakcija.
Podmornice - Globinske Mine.
Letala - Raketni Sistemi.
Droni - Mikrovalovni Topovi.
ontopic;
to, kar je že bilo napisano, da se sponzorira lenobo, bi jaz zakonsko prepovedal.
to, pa da lahko reši dostava z dronom nekomu življenje, je pa seveda za vsako pohvalo.
to, da lahko z dronom preverjajo nevarna področja, je seveda pohvalno.
debilno, ampak, res debilno, pa bi bilo, da bo najboljši sosed nekomu dostavljal francosko štruco ;(
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Zgodovina sprememb…

carota ::

Za mass adoption bo treba le zrihtati dostavo cigaret, alkohola in drugih mamil. :D

vostok_1 ::

V bistvu bo kar res, pri 200m višinske razdalje, dvomim, da ga bo kdo med premikanjem, kr tko zadel na uč.
Potrebna bo nekakšna tracking tehnologija.
Motilci GPS so vrjetno najboljša reč, sam to mora biti močna in usmerjena zadeva, da deluje efektivno.

Bojim se, da neke enostavne metode za klatenje ni. Govorim seveda, če leti dovolj visoko. 20m nad tlemi je druga zgodba.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Evolve ::

otroc

xxxul ::

stjan je izjavil:

Kako se pa orientira dron?
Verjetno preko GPS-a?
Ne bo dolgo, ko bodo kitajci prodajali motilce GPS sistema...

to že prodajajo kr dolg cajta. za 10€ z poštnino v SLO ma radij bojda 20m motenja... seveda se dobu tudi kej mocnejsega...

antonija ::

stjan je izjavil:

Kako se pa orientira dron?
Verjetno preko GPS-a?
Ne bo dolgo, ko bodo kitajci prodajali motilce GPS sistema...
Motilci GPS niso noben high tech. Oz. kot je nekdo ze zgoraj napisal, ima na voljo zracno pusko ali pa staro mikrovalovko. Oboje bo "sklatilo" drona, ampak vsak na svoj nacin.

https://www.quora.com/How-hard-is-it-to...
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Markoff ::

Elysium je izjavil:

Mogoče bi ti priporočil, da malo popazi, da ne boš kdaj naletel na koga, ki bo opremljen z boljšo pokalico od tvoje.
Najdejo se uporabniki dronov, ki so opremljeni tudi za takšne primere.

Hočeš reči, da bi lastnik drona za zaščito svoje par 100 EUR vredne igračke ustrelil drugega človeka, takoj po tem, ko bi še motil tujo posest? Potem so dronarji še večji rednecki, kot sem si kadarkoli predstavljal.

vostok_1 je izjavil:

V bistvu bo kar res, pri 200m višinske razdalje, dvomim, da ga bo kdo med premikanjem, kr tko zadel na uč.

Pri 200 metrih mi dol visi, kaj leti čez mene, četudi Janševi prašiči. No, razen, če pade na mene ali katerega od mojih družinskih članov. Potem ni pitbulla, ki bi tako raztrgal dronarja (s pokalico ali brez), kot jaz.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

_0\WA6m7Uzc ::

Markoff, jaz se ne bi prevec sekiral, sem vedel, da se bo raketno modelarstvo iz otrostva se izplacalo. V izmet padala se da marsikaj stlacit, tudi precej mreze... :))

Zgodovina sprememb…

Qcube ::

Prav bi rad videl to sceno kako poženščeni neckbeardi s slo-techa streljajo na drone :))

ziga1990 ::

antonija je izjavil:

stjan je izjavil:

Kako se pa orientira dron?
Verjetno preko GPS-a?
Ne bo dolgo, ko bodo kitajci prodajali motilce GPS sistema...
Motilci GPS niso noben high tech. Oz. kot je nekdo ze zgoraj napisal, ima na voljo zracno pusko ali pa staro mikrovalovko. Oboje bo "sklatilo" drona, ampak vsak na svoj nacin.

https://www.quora.com/How-hard-is-it-to...


prvič GPS jammer nebo sklatil ali onemogočil dobrih dronov kot jih navadni človek lahko kupi(DJI,parrot,..). Streljanje z zračno puško je prepovedano plus da te vidim zadeni dron katerega komaj vidiš in potuje z 35km/h.

Kaj boš pa z mikrovalovko naredil?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

_0\WA6m7Uzc ::

Imam ze boljso idejo, gps bo uporabljal, mar ne... vprasanje je ali lahko oddas iz zemlje na 200m moznejsi signal kot iz satelita.... ;)

jype ::

Markoff je izjavil:

Karkoli leti pod 15m nad mojo parcelo
Vse kar je _nad_ tvojo parcelo, je last države. Preberi zakon.

Markoff je izjavil:

Pri 200 metrih mi dol visi, kaj leti čez mene, četudi Janševi prašiči. No, razen, če pade na mene ali katerega od mojih družinskih članov. Potem ni pitbulla, ki bi tako raztrgal dronarja (s pokalico ali brez), kot jaz.
Ti si taka pičkica, da te še v igrcah vsi zbijejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

_0\WA6m7Uzc ::

Hm zanimivo, kaj vse prodajajo...

https://www.jammer-store.com/drone-kill...

ziga1990 ::

_0\WA6m7Uzc je izjavil:

Hm zanimivo, kaj vse prodajajo...

https://www.jammer-store.com/drone-kill...


lol in nekdo bo to kupil ob upanju da bojo droni dol padali
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

_0\WA6m7Uzc ::

Naah, ce ni na dosegu zracne puske ni zabavno. Tako ali tako pa zadeva ne bo nikoli zazivela, samo delnice spet boostajo. Ko bo prvi dol padel na kaksno neprimerno mesto bo konec zabave. In hipsterji se spet palijo na kozlarije. Za pred okno bo pa tudi vrtna cev ali strajfiks dovolj. Sicer pa ze dolgo nisem videl nobenega, je moda minila.

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

_0\WA6m7Uzc je izjavil:

Naah, ce ni na dosegu zracne puske ni zabavno. Tako ali tako pa zadeva ne bo nikoli zazivela, samo delnice spet boostajo. Ko bo prvi dol padel na kaksno neprimerno mesto bo konec zabave.


saj tisti z zračko je še večji specialec, ker misli da je brihten, če misli, da ima prav da strelja na dron
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

antonija ::

Sej vecina dronarjev je relativno normlanih in ne deljao skode, ne vznemirjajo ljudi in zivali, itd. Pac letajo za svoj lust in se potrudijo da drugih ne nervirajo. njihovi droni bojo poveicni varni, nihce jih ne bo hodil iskat in lovit.

Se pa vedno v vsaki populaicji najdejo kreteni; na cesti se jih sreca vsak dan, v sluzbi tudi, vceraj sem tudi pri dohtarju srecal mozakarja ki se je 30 minut drl na sestaro ker mu hi mogla povedat, za koliko casa gre lahko domov na kavc sedet preden bo na vrsti (seveda je prisel nenarocen). Pri dronarjih ni nic drugace, med njimi je pac dolocen % idiotov. In delez teh iditov bo svoje drone letal tako, da bojo sli dovolj na zivce nekomu, ki jih bo pac sklatil. In to ne bo nic novega, to se ze zdaj dogaja. Tecni froc ostane brez igracke, to je pa tudi vse.

Komercialni droni bojo imeli pa malo vecje probleme, ce se zacne raja bunit da letajo prenizko, da so preglasni, itd. Firme pa ponavadi tudi niso tako neumne, da bojo namenoma nervirale svoje potencialne stranke.

ziga1990 je izjavil:

prvič GPS jammer nebo sklatil ali onemogočil dobrih dronov kot jih navadni človek lahko kupi(DJI,parrot,..).
Nic hudega. Ko pade dol prvih nekaj dronov, bo nadobudni dronar spremenil svoj koridor, ker mu bo verjetno skoda metat dnar stran. Ce mu pa ne bo skoda, bo pa pac gledal kako mu droni padajo dol. Vsak ima svoje veselje.

ziga1990 je izjavil:

Streljanje z zračno puško je prepovedano plus da te vidim zadeni dron katerega komaj vidiš in potuje z 35km/h.
Ce dron samo preleti s 35km/h nekoga, ga nebo zelo motilo. Saj se ves cas nekaj vozi mimo nas, nekaj leta, nekaj ropota. Ce se pa heroj odloci da bo drona "parkiral" 15m nekomu nad glavo, ki bi ravno takrat imel mir, bo pa v zglednem casu prisel nazaj z necim kar ima tistih 15m dosega. Ze en strajfiks verjetno resi zadevo, zracka bi bila bolj zaradi veselja kot karkoli drugega. Ce bo dron se vedno tam, bo pac padel dol.

ziga1990 je izjavil:

Kaj boš pa z mikrovalovko naredil?
GPS signal je pri frekvencah, ki jih oddaja mikrovalovka. Glede na to da so GPS sateliti ~20.000.000m stran, mikrovalovka pa 20m, lahko ugibas kateri "signal" bo mocnejsi: tisto od satelita ali tisti od mikrovalovke (z odstranjeno zascito proti sevanju).
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: antonija ()

Stari maček ::

stjan je izjavil:

Kako se pa orientira dron?
Verjetno preko GPS-a?
Ne bo dolgo, ko bodo kitajci prodajali motilce GPS sistema...

Kje pa ti živiš? Že dolgo jih prodajajo...

Stari maček ::

Itak pri nas dronov ne bo. Bodo ljubitelji ptičev to poskrbeli...

ziga1990 ::

Stari maček je izjavil:

Itak pri nas dronov ne bo. Bodo ljubitelji ptičev to poskrbeli...


so že jaz ga imam pa zaenkrat ni noben nanjga z zračko streljal
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

BigWhale ::

dexterboy je izjavil:

khm... sedaj bom končno lahko uresničil eno od mojih sanj iz otroštva; streljanje na glinaste golobe. Ups, dostavne drone :)
In ljudje bodo še bolj "desocialni" ter "depresivni".
Upam, da sem bil pravilno razumljen....


Men se zdi, da "gospod en podpis tule. hvala. nasvidenje." ne bo ravno resil problema asocializacije ljudi. :>

ziga1990 ::

saj vsi pametni z streljanjem na drone ko pa bo zaradi tega dron dol padel in nekoga poškodoval bo pa kaj, ker krivda bo tvoja in ne od lastnika drona ?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

OK.d ::

Saj droni sami od sebe padajo in ne rabijo pomoči:)
LPOK.d

antonija ::

ziga1990 je izjavil:

saj vsi pametni z streljanjem na drone ko pa bo zaradi tega dron dol padel in nekoga poškodoval bo pa kaj, ker krivda bo tvoja in ne od lastnika drona ?
Lastnik drona bo verjetno moral najprej pokazati, zakaj je dron sploh padel dol.

Ce se je pri "pristanku" prevec poskodoval, da bi lahko odkril vzrok "okvare", pa je pri tem poskodoval osebo ali lastnino, probaj uganit kdo bo kriv za skodo, ki jo je povzrocil dron, sploh ker njegov lastnik ne more dokazati da je dron padel dol zaradi strelnega orozja...
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

BigWhale ::

A mi lahko nekdo razlozi zakaj bi sploh streljal dostavne drone?

ziga1990 ::

BigWhale je izjavil:

A mi lahko nekdo razlozi zakaj bi sploh streljal dostavne drone?


nimam pojma zakaj bi streljal na bilokateri dron
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

gddr85 ::

v US to ne bo problem, samo tablo postaviš: trespassers & drones will be shot

vostok_1 ::

BigWhale je izjavil:

A mi lahko nekdo razlozi zakaj bi sploh streljal dostavne drone?


Ogromno razlogov.

Zloba. Challenge. Upor. Tečnost. Lulz. Okoriščevanje.

Da 747ke niso redno sestreljene, botruje predvsem to, da je prekleto težko streljat tako visoko in nekaj zadet.
Res je sicer, da pri 747 je nekoliko manj razlogov za sestrelitev.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

jype ::

vostok_1 je izjavil:

BigWhale je izjavil:

A mi lahko nekdo razlozi zakaj bi sploh streljal dostavne drone?


Ogromno razlogov.
Potem si pa naštel le enega: Duševna bolezen.

dexterboy ::

Torej, če sem prav razumel, vas je velika večina tukaj pisočih ZA uvedbo dronov?
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

vostok_1 ::

Nisem intrinzično proti, ampak vem da bo to prineslo družbene probleme.
Sama tehnologija ni napačna, se pa jo bo zlorabljalo, tko kot vse ostalo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

jype ::

dexterboy je izjavil:

Torej, če sem prav razumel, vas je velika večina tukaj pisočih ZA uvedbo dronov?
Hm? Kakšno "uvedbo"?

vostok_1 je izjavil:

Nisem intrinzično proti, ampak vem da bo to prineslo družbene probleme.
Ne, rešilo bo marsikaterega.



vostok_1 je izjavil:

Sama tehnologija ni napačna, se pa jo bo zlorabljalo, tko kot vse ostalo.
Ti preveč po sebi sodiš reči.

ziga1990 ::

DJI je končno izdal No fly cone za Slovenijo torej sedaj:
-Nemoreš leteti preblizu vojških objektov
- Okolica letališča je omejena z višino in tudi preblizu ne pusti to je edina cona ki namene vpliva nemorem takoj na 150m sem omejen na 60m
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

BigWhale ::

ziga1990 je izjavil:

BigWhale je izjavil:

A mi lahko nekdo razlozi zakaj bi sploh streljal dostavne drone?


nimam pojma zakaj bi streljal na bilokateri dron


Hja, lahko je razumeti, da je nekdo jezen nad surveillance droni in bi jih imel zeljko sestreliti. Tako kot je nekdo lahko jezen nad stacionarnimi radarji in bi mu prislo na misel, da bi jih sel podirat.

Ampak dostavni droni? Zakaj bi se clovek jezil zaradi dostavnih dronov? Ker so sosedu dostavili paket plenic?

jype ::

BigWhale je izjavil:

Zakaj bi se clovek jezil zaradi dostavnih dronov?
V Sloveniji še na geodete in poštarje streljajo, pa ne bi na dostavne drone?
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Alphabet Wing bo v Helsinkih dostavljal z letalniki

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
53816 (3624) OK.d
»

Stroga regulacija letalnikov v Sloveniji (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
23174641 (46120) JeBelaCesta
»

Wing zaganja dostavo z droni na Finskem

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
125368 (4534) Stari maček

Več podobnih tem