» »

Trump preprečil Broadcomov prevzem Qualcomma

Trump preprečil Broadcomov prevzem Qualcomma

Slo-Tech - Lani napovedani prevzem Qualcomma, ki ga je želel izpeljati Broadcom, se ne bo zgodil. Več kot 100 milijard dolarjev težak prevzem (po neuradnih podatkih kar 117 milijard) je ustavil ameriški predsednik Donald Trump. Po njegovem mnenju bi bil singapurski nakup Qualcomma škodljiv za ameriško nacionalno varnost. Ukaz o zaustavitvi prevzema je podpisal včeraj pozno zvečer. Broadcomove delnice so po objavi pridobile tri odstotke, Qualcommove pa so padle za skoraj štiri odstotke.

Če bi prevzem uspel, bi dobili tretjega največjega proizvajalca čipov, za Intelom in Samsungom. Broadcom ima bogato zgodovino prevzemov in raste prav z njimi, medtem ko ima Qualcomm močnejši razvojno-raziskovalni oddelek. Glede na težave Qualcomma zaradi številnih tožb in izgube Appla kot pomembne stranke so mnogi videli prevzem kot zelo pozitiven za podjetje. Intel pa se je po neuradnih podatkih precej ustrašil prevzema in začel resno razmišljati, da bi sam kupil kar cel Broadcom, saj bi bil dvojec Qualcomm-Broadcom zelo močen na področju čipov za vse mobilne in pametne naprave.

Trump seveda ni prvi predsednik, ki bi preprečil kakšen prevzem zaradi varnostnih razlogov. Tudi njegov predhodnik Obama je to počel; prepovedal je na primer prevzem ameriškega tehnološkega podjetja, ki ga je želel kupiti kitajski investicijski sklad. Broadcom pa se je seveda odzval z besedami, da ne vidijo nobene grožnje za ameriško varnost, če bi se prevzem izpeljal.

58 komentarjev

«
1
2

gus5 ::

Mar neoliberalna mantra, na katero prisegajo tudi ameriški republikanci, ne uči, da se politika/vlada ne sme vmešavati v gospodarstvo in trge? :))

darkolord ::

Besedna zveza "nacionalna varnost" v Ameriki potepta vse mantre.

Lonsarg ::

Kak bedn razlog, ko bi vsaj rekel proti preveliki koncentraciji trga in monopolizmu, kar bi bilo upravičeno.

Ne pa za eno nacionalno varnost lol.

dice7 ::

Socjalizem!!!

Vazelin ::

Maga?:))

vostok_1 ::

Protekcionizem.

Ne morem rečt, da sem povsem proti. Ker prodat vse assete nekomu drugemu res ni najbolj pametno iz nacionalne varnosti.
Še posebej, če si defacto policaj sveta...vsaj za še teh nekaj desetletji.

Slovenija sicer ni v isti poziciji. Nas ne bo nihče želel zlorabit izven ekonomskih branž.
Nismo militaristično/industrijsko velik igralec.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

filip007 ::

Potem ga bo pa Intel kupil, a to bo pa dovoljeno?
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

Poldi112 ::

Policaj ni ravno primerni naziv za defacto imperialista.

Sicer pa ja, smiselno da ne prodajo. Za razliko od aluminija al na kaj so že nabili tarife.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

gruntfürmich ::

gus5 je izjavil:

Mar neoliberalna mantra, na katero prisegajo tudi ameriški republikanci, ne uči, da se politika/vlada ne sme vmešavati v gospodarstvo in trge? :))

ne vem če sploh kaj dojameš kaj prebereš, ampak trump ne izgleda kot globalist
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

SimplyMiha ::

Je to slabo, ker je to naredil Trump? Ker po mojem taki prevzemi koristijo samo lastnikom in delničarjem...

opeter ::

filip007 je izjavil:

Potem ga bo pa Intel kupil, a to bo pa dovoljeno?


Seveda. Ameriška posla.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

bluesands ::

Lahko si predstavljate kakšne cirkuse bi delali slovenski novinarji, če bi kakšen slovenski politik naredil podobno v dobro naše države

LeQuack ::

Glavni v Qualcommu so si že meli roke, koliko milijonov bo padlo na njihov račun, pa jih je grdi Trump zatrl.
Quack !

Jarno ::

Qualcomm je top notch firma, podobno kot britanski ARM.
Kaj se dogaja po prevzemu:
https://www.ft.com/content/e4fe85cc-037...
Qualcomm bi podobno lahko končal v rokah kakšnega kitajskega holdinga.
#65W!

SimplyMiha ::

Jarno je izjavil:

Qualcomm je top notch firma, podobno kot britanski ARM.
Kaj se dogaja po prevzemu:
https://www.ft.com/content/e4fe85cc-037...
Qualcomm bi podobno lahko končal v rokah kakšnega kitajskega holdinga.

Qualcomm bi postal paywall?

LeQuack ::

bluesands je izjavil:

Lahko si predstavljate kakšne cirkuse bi delali slovenski novinarji, če bi kakšen slovenski politik naredil podobno v dobro naše države


A niso šli celo zakon delati za zaščitno Mercatorja, čeprav ni več v naši lasti? Se pravi pri nas so še hujši.
Quack !

Glugy ::

Kapitalizem za reveže; protekcionizem za "naše". Če si revež se te noben na položaju ne bo usmilil; če imaš pa veliko moč se pa zate najdejo nova pravila; neke specialne obravnave. Bistveno tuki je ujčkanje Intel-a.

Če si v tržnem gospodarstvu nimaš kej ščitit neinfrastrukturnih podjetij. Drgač to ni več tržno gospodarstvo. Jz ne razumem zakaj se razglaša da živimo v tržnem gospodarstvu če pa to niti slučajno ni res. Imaš razne ugodnosti za "naše" pri davkih; dajanju zemljišč ipd; imaš ugodnosti pri uničevanju konkurence in preprečevanju nastajanja nove konkurence al pa vsaj zaviranje le te. To ni ne (p)tič ne miš. Skrompucalo. Ne rečem za infrastrukturna podjetja ; tist razumem da je treba mal ščitit včasih.

Jarno ::

SimplyMiha je izjavil:

Jarno je izjavil:

Qualcomm je top notch firma, podobno kot britanski ARM.
Kaj se dogaja po prevzemu:
https://www.ft.com/content/e4fe85cc-037...
Qualcomm bi podobno lahko končal v rokah kakšnega kitajskega holdinga.

Qualcomm bi postal paywall?

Eh prvič je delalo. :D

Sicer pa:
Broadcom Ltd. and Qualcomm Corp. appeared to be in a pretty standard hostile-takeover fight for months: Broadcom made offers, the Qualcomm board denied them, so Broadcom tried to convince Qualcomm shareholders to reshape Qualcomm’s board to be more friendly toward a merger.


Upravljalci se niso dali, rešil pa jih je Trump.
#65W!

cekr ::

Na splošno bi se takšni veliki prevzemi ali združitve morali preprečiti.
Zadnji v verigi-kupci bi iz tega potegnili najslabše. Cene bi lepo narasle.
Iz teh igric imajo največ koristi preprodajalci delnic. To je uničilo tudi naše gospodarstvo.

Če se ne bo začelo mislit naprej, lahko nekdo z veliko denarja praktično pokupi cel svet.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Grega_K ::

SimplyMiha je izjavil:

Je to slabo, ker je to naredil Trump? Ker po mojem taki prevzemi koristijo samo lastnikom in delničarjem...

Za koga pa dela podjetje?
Za delničarje/lastnike.
Lp

PaX_MaN ::

bluesands je izjavil:

Lahko si predstavljate kakšne cirkuse bi delali slovenski novinarji, če bi kakšen slovenski politik naredil podobno v dobro naše države

Si nam sploh ni treba predstavljat.

Samuel ::

gus5 je izjavil:

Mar neoliberalna mantra, na katero prisegajo tudi ameriški republikanci, ne uči, da se politika/vlada ne sme vmešavati v gospodarstvo in trge? :))


Take in podobne prepovedi se dogajajo na mesečni ravni.
Eni mislijo, da če se kupec z denarjem prikaže na vratih, da mora lastnik takoj prodat.
If you notice this notice, you will notice that this notice is
noticably not worth noticing.

Isotropic ::

bral sem, da bi intel mogoče prevzel broadcom, če bi le-ta prevzel qualcomm.

opeter ::

cekr je izjavil:

Če se ne bo začelo mislit naprej, lahko nekdo z veliko denarja praktično pokupi cel svet.


Kar se bo na koncu tudi zgodilo. Ostalo bodo ene dve, tri korporacije in si lahko predstavljaš, kaj se bo med njimi dogajalo.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

saule ::

bluesands je izjavil:

Lahko si predstavljate kakšne cirkuse bi delali slovenski novinarji, če bi kakšen slovenski politik naredil podobno v dobro naše države


Ta človek še ni naredil ničesar v dobro države. Je pa naredil marsikaj v dobro 1% državljanov te države.

Jarno je izjavil:

Qualcomm je top notch firma, podobno kot britanski ARM.
Kaj se dogaja po prevzemu:
https://www.ft.com/content/e4fe85cc-037...
Qualcomm bi podobno lahko končal v rokah kakšnega kitajskega holdinga.


In?

opeter je izjavil:

cekr je izjavil:

Če se ne bo začelo mislit naprej, lahko nekdo z veliko denarja praktično pokupi cel svet.


Kar se bo na koncu tudi zgodilo. Ostalo bodo ene dve, tri korporacije in si lahko predstavljaš, kaj se bo med njimi dogajalo.



In? Po eni strani bi se šli kapitalizem dokler to odgovarja določenim. Ko jim ne, in so ti določeni povezani z oblastjo, bi se šli pa fašizem. Top!;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: saule ()

saule ::

SimplyMiha je izjavil:

Je to slabo, ker je to naredil Trump? Ker po mojem taki prevzemi koristijo samo lastnikom in delničarjem...


Fact je da to sploh nima veze. Free market, kapiš? Al socializem? Kaj se gremo?:)

LeQuack je izjavil:

bluesands je izjavil:

Lahko si predstavljate kakšne cirkuse bi delali slovenski novinarji, če bi kakšen slovenski politik naredil podobno v dobro naše države


A niso šli celo zakon delati za zaščitno Mercatorja, čeprav ni več v naši lasti? Se pravi pri nas so še hujši.


Za Mercator tem ki jih omenjaš dol visi. Zanimajo jih privat interesi, ki jih Mercator omogoča (oz jih ne omogoča pod drugo politično opcijo).

Lonsarg je izjavil:

Kak bedn razlog, ko bi vsaj rekel proti preveliki koncentraciji trga in monopolizmu, kar bi bilo upravičeno.

Ne pa za eno nacionalno varnost lol.


Ne, ne bi bilo upravičeno, pod trenutnim sistemom definitivno ne. Spremeni pravila igre za vse, ne zgolj za določene v danem momentu, ki odgovarja tistemu ki je na oblasti;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: saule ()

Lonsarg ::

Saj proti združevanju prevelikih igralcev na trgu SO pravila v vseh kapitalističnih državah definirana in se redno to preprečuje.

Seveda se takih stvari ne dela zgolj na besede enega samega politika(pa tudi če je predsedni) ampak so ponavadi komisije regulatorske za to...

Glugy ::

Glej v tem primeru če bi do združitve prišlo bi kvečjemu to bila konkurenca Samsungu in Intelu. Zdej je pa ne bo ker bo tretji igralec po moči veliko šibkejši od ostalih dveh. S tem preprečevanjem tega prevzema v tem danem primeru je v bistvu na škodo konkurenčnega trga. Drgač se pa strinjam da je velikokrat obratno ko prevzemi vodijo v manj konkurence.

zee ::

Se ena v dolgi vrsti nespametnih odlocitev ameriskega predsednika, ki je vse, samo poslovnez zagotovo ni.

Nisem pa vedel, da je Broadcom "nas" (singapurski). :)
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

7982884e ::

Lonsarg je izjavil:

Kak bedn razlog, ko bi vsaj rekel proti preveliki koncentraciji trga in monopolizmu, kar bi bilo upravičeno.

Ne pa za eno nacionalno varnost lol.

manjko tega "bednega" razloga je razlog, da danes v evropi prakticno nimamo vec industrije mikrocipov (in se marsikaterih drugih)

thramos ::

gus5 je izjavil:

Mar neoliberalna mantra, na katero prisegajo tudi ameriĹĄki republikanci, ne uÄi, da se politika/vlada ne sme vmeĹĄavati v gospodarstvo in trge? :))


Torej v Ameriki ni neoliberalnega kapitalizma?

7982884e ::

opeter je izjavil:

filip007 je izjavil:

Potem ga bo pa Intel kupil, a to bo pa dovoljeno?


Seveda. Ameriška posla.

ja, ameriska posla, ker rusi bi takoj pustili kaj takega, kitajci seveda tudi, lol.
samo evropejci smo taki, da smo vse prodali naprej.

Markoff ::

opeter je izjavil:

cekr je izjavil:

Če se ne bo začelo mislit naprej, lahko nekdo z veliko denarja praktično pokupi cel svet.


Kar se bo na koncu tudi zgodilo. Ostalo bodo ene dve, tri korporacije in si lahko predstavljaš, kaj se bo med njimi dogajalo.

Orwell's worst nightmare?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Markoff ::

Mimo grede: zanimivo, da nihče ni povezal primera npr. s primerom Telemach+Pro Plus, ko se pri nas kulturno ministrstvo, ki je pristojno za preprečitev vertikalne integracije in praktično monopol na področju kreiranja in distribucije medijskih vsebin ter marketinga, razglasi za nepristojno in nikome ništa. Sicer je trenutno zakon, ki bi takšno povezavo preprečeval brez posameznih soglasja resorjev, v obravnavi v parlamentu, a si upam stavit, da bo oni ameriški general zavrtel par CIA/CRO številk in se bo marsikaj zgodilo in bodo posranci eden za drugim umikali podporo zakonu.

V tem svetu v resnici ni pravega kapitalizma/socializma, demokracije/komunizma. So samo različni vzvodi utrjevanja oblasti nad množicami in akumuliranja kapitala.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Samuel ::

zee je izjavil:

Se ena v dolgi vrsti nespametnih odlocitev ameriskega predsednika, ki je vse, samo poslovnez zagotovo ni.

Nisem pa vedel, da je Broadcom "nas" (singapurski). :)


Tisoče svetlobnih let daleč od tega, da je to nespametno.
Gre se za kotrolo mrežnih povezav, interneta...
If you notice this notice, you will notice that this notice is
noticably not worth noticing.

Invictus ::

thramos je izjavil:

gus5 je izjavil:

Mar neoliberalna mantra, na katero prisegajo tudi ameriĹĄki republikanci, ne uÄi, da se politika/vlada ne sme vmeĹĄavati v gospodarstvo in trge? :))


Torej v Ameriki ni neoliberalnega kapitalizma?

Seveda ga ni. Mislim, da je o vsakemu jasno.

Tam imajo kapitalizem bogatih...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

3p ::

gus5 je izjavil:

Mar neoliberalna mantra, na katero prisegajo tudi ameriški republikanci, ne uči, da se politika/vlada ne sme vmešavati v gospodarstvo in trge? :))


Ta mantra ima še drobni tisk: (*) "razen, ko gospodarstvu to ustreza"

Glugy ::

Markoff je izjavil:

Mimo grede: zanimivo, da nihče ni povezal primera npr. s primerom Telemach+Pro Plus, ko se pri nas kulturno ministrstvo, ki je pristojno za preprečitev vertikalne integracije in praktično monopol na področju kreiranja in distribucije medijskih vsebin ter marketinga, razglasi za nepristojno in nikome ništa. Sicer je trenutno zakon, ki bi takšno povezavo preprečeval brez posameznih soglasja resorjev, v obravnavi v parlamentu, a si upam stavit, da bo oni ameriški general zavrtel par CIA/CRO številk in se bo marsikaj zgodilo in bodo posranci eden za drugim umikali podporo zakonu.

V tem svetu v resnici ni pravega kapitalizma/socializma, demokracije/komunizma. So samo različni vzvodi utrjevanja oblasti nad množicami in akumuliranja kapitala.



Točno tako ; pravega komunizma/socializma tud nikoli ni bilo ker ko razni idelisti dobijo enkrat oblast v roke se žal po večini spremenijo oziroma pokažejo svoje prave barve; da jim v resnici ne gre za druge ampak predvsem zase. Izjema se najde recimo pri urugvajskemu predsedniku; mogoče še kje; v Skandinaviji recimo v preteklosti sigurno tud; čeprav se tud tm že neki vzgibi ki bodo mogoče spodkopal mal preteklost. Bomo vidli.

Sicer pa mislim da prevzem je odvisen od primera do primera. Normalno da preveč moči v enih rokah je slabo ; še posebej če podobne moči na danem trgu nima nihče drug. 2 najmočnejša igralca pri čipih imata na globalnem trgu veliko moč ki jo tretje podjetje po moči nikakor ne more zasledovat. V tem primeru je seveda smiselno imet dodatno podjetje ki se lahko meri z prvima dvema; s tem se poveča možnost konkurence; sigurno je dobro če je čim več podjetij na vrhu primerljivih z močjo. Rešitvi sta dve; razbitje podjetij na vrhu na manjša ; al pa podpora tretjemu podjetju da postane primerljiv prvima dvema.
Torej ja prevzem avtomatsko ne pomen slabega; je pa lahko slabo in more biti preprečeno odvisno od situacije na trgu. Se strinjam s tem da se skuša preprečiti prevzem Telemach+Pro plus ; nisem pa za to da se prepreči prevzem Qualcom s strani Broadcom. Treba je pogledat situacijo na trgu pa glede na to ocenit.

Pri Trumpu ni šlo za nič drugega kot za ščitenje Intela pred konkurenco ; medtem ko je v slovenskem primeru šlo za zaščito prevzema zato da ne bi prišlo do manjše konkurenčnosti trga. Velika razlika.

49106 ::

V tem primeru je seveda smiselno imet dodatno podjetje ki se lahko meri z prvima dvema; s tem se poveča možnost konkurence;


Smiselno zate, nesmiselno za nacionalno varnost ZDA. In ne, trump ne ščiti Intel. To bi lahko rekel šele, če bi preprečil Qualcommov prevzem Broadcoma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Jarno ::

saule je izjavil:

Jarno je izjavil:

Qualcomm je top notch firma, podobno kot britanski ARM.
Kaj se dogaja po prevzemu:
https://www.ft.com/content/e4fe85cc-037...
Qualcomm bi podobno lahko končal v rokah kakšnega kitajskega holdinga.


In?


Beri naslov novice. :D
Ti bi najbrž prodal še kakšnem ruskem holdingu, zakaj pa ne, če imajo denar. /s
#65W!

botharupre ::

Na slotechu prevladuje mnenje da je monopolizem OK? Sem se odločil da bom edini v Sloveniji ki bo lahko prodajal Nutelo, komaj čakam da me vsi združno podprete :))

Markus386 ::

bluesands je izjavil:

Lahko si predstavljate kakšne cirkuse bi delali slovenski novinarji, če bi kakšen slovenski politik naredil podobno v dobro naše države


Pa saj mediji že sami to promovirajo. Nacionalni ponos, interes, grdi grdi tuji vlagatelji,...

Markus386 ::

Markoff je izjavil:

... da bo oni ameriški general zavrtel par CIA/CRO številk in se bo marsikaj zgodilo in bodo posranci eden za drugim umikali podporo zakonu.


Saj zato pa rabiš Trumpa na čelu. Nekdo obrne tri telefone, javijo se trije "vplivneži", Trump enega odpusti, dva skritizira na twitterju, in naredi kar se mu tisti moment zdi bolj prav.

zavajon ::

botharupre je izjavil:

Na slotechu prevladuje mnenje da je monopolizem OK? Sem se odločil da bom edini v Sloveniji ki bo lahko prodajal Nutelo, komaj čakam da me vsi združno podprete :))


Jaz te podpiram. Nutele nisem jedel že vsaj 30 let, se pa spomnim, da je bila boljša od Viki kreme. ;)

PaX_MaN ::

botharupre je izjavil:

Na slotechu prevladuje mnenje da je monopolizem OK? Sem se odločil da bom edini v Sloveniji ki bo lahko prodajal Nutelo, komaj čakam da me vsi združno podprete :))

Seveda te bomo podprli, ker to ni prepovedano.

gruntfürmich ::

botharupre je izjavil:

Na slotechu prevladuje mnenje da je monopolizem OK? Sem se odločil da bom edini v Sloveniji ki bo lahko prodajal Nutelo, komaj čakam da me vsi združno podprete :))

obstajajo uvozniki za določene stvari z ekskluzivno pravico prodaje na tem trgu. pač odločitev proizvajalca in njihovih distributerjev...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

botharupre ::

PaX_MaN je izjavil:

botharupre je izjavil:

Na slotechu prevladuje mnenje da je monopolizem OK? Sem se odločil da bom edini v Sloveniji ki bo lahko prodajal Nutelo, komaj čakam da me vsi združno podprete :))

Seveda te bomo podprli, ker to ni prepovedano.


Saj kar je Trump naredil tudi ni prepovedano :))

Skratka, s Trumpom se strinjaš.

gus5 ::

thramos je izjavil:

gus5 je izjavil:

Mar neoliberalna mantra, na katero prisegajo tudi ameriški republikanci, ne uči, da se politika/vlada ne sme vmešavati v gospodarstvo in trge? :))
Torej v Ameriki ni neoliberalnega kapitalizma?
Kapitalizem je pajdaški, ali pa ga ni. Trgi so politično vzdrževani, ali pa jih ni. ;)
Zahodnjake očitno ne moti 'lastniška konsolidacija' in z njo koncentracija kapitala, če so njihova podjetja tista, v katerih se 'koncentrira' ekonomska moč. Če se ne, blokirajo nakupe tujih korporacij. Na neoliberalno mantro prostega trga se sklicujejo toliko časa, dokler jim koristi pri prodiranju na tuje trge; ko tuji izdelki ogrozijo njihovo proizvodnjo, se zatečejo k protekcionizmu. Nihil novi sub sole.

xmetallic ::

saule je izjavil:

Ne, ne bi bilo upravičeno, pod trenutnim sistemom definitivno ne. Spremeni pravila igre za vse, ne zgolj za določene v danem momentu, ki odgovarja tistemu ki je na oblasti;)

Pa še kako je upravičeno. Bi te rad videl "pametnega" ko bi se farmacevtsko podjetje odločilo pokupiti celotno konkurenco. Ko si niti država ne bi mogla več privoščit kupovanja zdravil po 300, 400% podražitvi kaj šele posameznik. Takrat bi pa cvilil zakaj država tega ni preprečila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xmetallic ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kitajsko sodišče prepovedalo prodajo skoraj vseh iPhonov

Oddelek: Novice / Tožbe
3716830 (8135) Furbo
»

Trump preprečil Broadcomov prevzem Qualcomma (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
5816720 (12391) MrStein
»

Broadcom želi kupiti Qualcomm

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
2110445 (8024) ZigaZiga
»

Težave in novi ponudniki pri prodaji BlackBerryja

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
54866 (3374) Lonsarg

Več podobnih tem