Slo-Tech - V računalništvu že dlje časa ugotavljamo, da požrešnost programov raste približno tako hitro kakor zmogljivost strojne opreme. Programerji so nadvse učinkoviti pri izrabi dodatnih kapacitet, kar se pozna tudi pri aplikacijah za mobilne telefone. Pregled pokaže, da se je velikost najpopularnejših aplikacij za iOS v zadnjih štirih letih podeseterila.
Maja 2013 je 10 najpriljubljenejših aplikacij za iOS skupaj merilo 164 MB, medtem ko je lani njihova velikost dosegla 1,8 GB. Njihova velikost je začela še posebej skokovito naraščati lani, potem ko so razvijalci začeli intenzivneje izkoriščati Applov dvig omejitve velikosti aplikacije na 4 GB februarja 2015. Sicer se nobena od aplikacij tej meji niti ne približa, a je na grafu poleg izida iOS 10 tudi pri tej točki lepo viden prelom.
Najbolj se je odebelil Snapchat, in sicer kar za 51-krat s 4 na 203 MB, sledita pa Uber (22-krat) in Gmail (20-krat). Tudi najskromnejša Spotify in Messenger sta še vedno šestkrat večja kakor pred štirimi leti. Največja po absolutni velikosti pa je aplikacija Facebook, ki meri 388 MB. Še razumljivejša je rast pri igrah, ki nenehno dobivajo nove funkcije, a je začuda manj izrazita. Clash of Clans je recimo z 49 MB zrasel na 116 MB, Candy Crush Saga pa z 48 na 223 MB.
Nekaj povečanja velikosti aplikacij gotovo odpade na nove funkcije, toda ali res lahko trdimo, da ima nov Gmail 20-krat več funkcij kakor pa pred štirimi leti. Gotovo nezanemarljiv prispevek daje tudi preprosto dejstvo, da so aplikacij dandanes lahko večje in manj optimizirane.
Novice » Apple iPhone/iPad/iPod » Velikost mobilnih aplikacij se je podeseterila
Utk ::
Kako zaboga uspe komu naredit mobilno aplikacijo brez nekih posebnih tekstur veliko 50 mega, kaj sele 100.
nikolahodin ::
Pri mobitelih pa je kapaciteta spomina še zmeraj 8 Gb ali manj. Tisti ki imajo 16 gb in več so pa zelo dragi.
Tomay ::
data collection engine zasede veliko več kot aplikacija sama :)
Kako zaboga uspe komu naredit mobilno aplikacijo brez nekih posebnih tekstur veliko 50 mega, kaj sele 100.
Voodoo 4Ever
nikolahodin ::
njyngs ::
Največja po absolutni velikosti pa je aplikacija Facebook, ki meri 388 MB
Marko je v šoli šprical snov o učinkoviti uporabi resorsov? Da ne govorimo tudi o njegovem Mesenđerju, ki je na ~265MB.
Magic1 ::
Jah če folk hoče met skoraj 4k na telefonu, potem ni čudno da velikost aplikacij raste.
Magic
mojster_joni ::
nikolahodin je izjavil:
Pri mobitelih pa je kapaciteta spomina še zmeraj 8 Gb ali manj. Tisti ki imajo 16 gb in več so pa zelo dragi.
Ne da podpiram to, da so nekatere aplikacije za bv ogromne, ampak microsd kartice pa spet niso blazno drage, če rabiš malo več prostora na telefonu...
Bolj je problem, da 4 GB rama še vedno ni standard, ampak se še prodajajo telefoni z 2 in manj GB... rama pač ne moreš nadgradit hkrati ga pa ni nikoli preveč...
Utk ::
Tudi če ni problem prostor niti ram, je problem velikost. Počasni updati požrešni do baterije, sama aplikacija je potem tudi sigurno požrešna, predvsem do baterije, itd. Pa tudi enostavno je smešno, da ima nek facebook skoraj 400 mega. Madona, morajo bit pa res neposobni. Te navlake že ne bi imel na telefonu.
Kaj ima veze 4k z velikostjo aplikacij?
Jah če folk hoče met skoraj 4k na telefonu, potem ni čudno da velikost aplikacij raste.
Kaj ima veze 4k z velikostjo aplikacij?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
mojster_joni ::
>Tudi če ni problem prostor niti ram, je problem velikost. Počasni updati požrešni do baterije, sama aplikacija je potem tudi sigurno požrešna, predvsem do baterije, itd. Pa tudi enostavno je smešno, da ima nek facebook skoraj 400 mega. Madona, morajo bit pa res neposobni. Te navlake že ne bi imel na telefonu.
Kako gre že tisto pravilo? Sw ratuje počasnejši/večji vsaj tako hitro kot ratuje hw hitrejši/dobiva več prostora :))
>Kaj ima veze 4k z velikostjo aplikacij?
Če so kake ikone/slike/.. bitne slike in ne vektorske rabiš večje
Kako gre že tisto pravilo? Sw ratuje počasnejši/večji vsaj tako hitro kot ratuje hw hitrejši/dobiva več prostora :))
>Kaj ima veze 4k z velikostjo aplikacij?
Če so kake ikone/slike/.. bitne slike in ne vektorske rabiš večje
blackbfm ::
Bolj je problem, da 4 GB rama še vedno ni standard, ampak se še prodajajo telefoni z 2 in manj GB... rama pač ne moreš nadgradit hkrati ga pa ni nikoli preveč...
apple verniki trdijo da jim 5 let stari iphoni letijo ker so baje tok hudo zoptimizirani
*rahlo pretiravam ampak ja
mojster_joni ::
>apple verniki trdijo da jim 5 let stari iphoni letijo ker so baje tok hudo zoptimizirani
z vrha stolpnice proti tlom 100%
z vrha stolpnice proti tlom 100%
Utk ::
Če ti neka aplikacija, ki je realno vredna par mega, naraste na 400 zarad ikon, se moraš pač vprašat ali res rabiš te klinčeve ikone in kako to drugače rešit. Danes itak niso moderne ikone in ozadja iz treh milijard različnih barv, normalne pa ne zasedejo veliko, tudi če so v malo večji ločljivosti.
Furbo ::
Eh če gledam samo Viber, s katerim mal klepetam s folkom, skoz eni updejti, skoz neka nova nepotrebna navlaka noter, ki jo nikoli ne uporabim, čezdalje bolj nasmeten UI.. obup.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
smacker ::
Pa kake ikone.. GUIji so povečini brez grafik, kak splash screen in logo pa res ni omembe vredno. Telefoni so vse zmogljivejši, zato so client aplikacije vse "debelejše". Več podatkov pri tebi, manj na serverju. Tako se prenese manj podatkov čez omrežje in ne boste verjeli => pohitri čas izvajanja in prihrani baterijo. Veliko pa zasede cache - predpomnilnik, ki hrani vsebino, da je naslednjič ni treba generirat/prenašat. Pri razvoju je navadno treba sklenit kompromise med časovno in prostorsko zahtevnostjo. Probajte odpret facebook.com v browserju, bote takoj hvaležni da vam zasede 300mb pa je zato neprimerljivo hitrejši.
Špili so druga stvar, tam so z dobro grafiko tud po 1-2gb (teksture, 3D modeli, mape,..).
Špili so druga stvar, tam so z dobro grafiko tud po 1-2gb (teksture, 3D modeli, mape,..).
ZigaZiga ::
ivanuscha ::
nikolahodin je izjavil:
Pri mobitelih pa je kapaciteta spomina še zmeraj 8 Gb ali manj. Tisti ki imajo 16 gb in več so pa zelo dragi.
Kakšne telefone pa ti gledaš? Že nekaj časa je minimum standard 32GB, še recimo Xiaomi ima redko modele z 16GB, 8GB pa sploh ne vidiš nikjer več, razen pri kakšnih par let starih budget Samsungih.
oxyuranus ::
Mislim, da se ne gre za dodano funkcionalnost ampak vedno vecje dodajanje 3rd party advertising knjiznic v aplikacije. Pa ne samo tistih, ki dejansko pokazejo oglas ampak tudi tistih, ki vracajo podatke o tvoji napravi nazaj na njihove streznike.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oxyuranus ()
Utk ::
Več podatkov pri tebi, manj na serverju. Tako se prenese manj podatkov čez omrežje in ne boste verjeli => pohitri čas izvajanja in prihrani baterijo. Veliko pa zasede cache - predpomnilnik, ki hrani vsebino, da je naslednjič ni treba generirat/prenašat.
S tem ni nic narobe, ampak ti podatki niso del velikosti aplikacije.
nejodagreat ::
Skoraj dve leti star post: How on Earth the Facebook iOS Application is so large
Če delaš s swiftom je pa že vsak app z enim screenom na koncu 10MB+.
Če delaš s swiftom je pa že vsak app z enim screenom na koncu 10MB+.
krho ::
To je tudi posledca java script sranja. ene 30M je webkit+javascript engine, pol je pa najbrž še ene tolk dodatnih javascript. Pač bloat.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Zgodovina sprememb…
- spremenil: krho ()
nikolahodin ::
nikolahodin je izjavil:
Pri mobitelih pa je kapaciteta spomina še zmeraj 8 Gb ali manj. Tisti ki imajo 16 gb in več so pa zelo dragi.
Kakšne telefone pa ti gledaš? Že nekaj časa je minimum standard 32GB, še recimo Xiaomi ima redko modele z 16GB, 8GB pa sploh ne vidiš nikjer več, razen pri kakšnih par let starih budget Samsungih.
Če bi bil 32 gb prostora minimum na mobitelih, bi mogli taki mobiteli biti po ceni 150 eur. Mam samsung A 5 2016 z 16 gb. Mislim da sem pravočasno kupil ta mobitel in plačal 360 eur za njega. Če bi ga danes kupil bi ga plačal 500 eur.
Pri tablicah izgleda da se je razvoj ustavil. Prevladujejo tablice z 8 gb prostora na disku.
smacker ::
Telefoni z 16gb pomnilnika od 100eur naprej: https://www.mindfactory.de/Kommunikatio...
Vzameš takega ki ma sd card slot, pa počiš zraven 32gb kartico pa maš skoraj 50gb placa za 120eur.
Vzameš takega ki ma sd card slot, pa počiš zraven 32gb kartico pa maš skoraj 50gb placa za 120eur.
blackbfm ::
Mam samsung A 5 2016 z 16 gb. Mislim da sem pravočasno kupil ta mobitel in plačal 360 eur za njega. Če bi ga danes kupil bi ga plačal 500 eur.
Ti kr preplacuj.. Drugace je 200-300 iz tujine z dostavo na dom
korenje3 ::
razne vladne organizacije so pač morale nekam pripeti backbone za nadzor... zato pa take velikosti.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
...:TOMI:... ::
https://m.androidcentral.com/facebook-s...
Tako uničena oz. ne optimizirana je že aplikacija, da j nemogoče optimizirat. Bolje napisati na novo.
Tako uničena oz. ne optimizirana je že aplikacija, da j nemogoče optimizirat. Bolje napisati na novo.
Tomi
solatko ::
10% uporabne vsebine 90% plačilo za free. Imam windows phone in nimam teh problemov.
Delo krepa človeka
WhiteAngel ::
Še ena potrditev, da aplikacije razvija nesposoben inženirski kader in management. Snapchat, FB, Uber, whatsapp.. vsi neki startupi, ki jih boli k*rac za uporabniško izkušnjo, le $$$. FB še facebook.com strani ne zna poštimat. Mora dol potegnit šitload javascripta, vsake toliko časa se obesi stran (je pač nedosegljiva, se zgodi :?). Že to, da jo je fuckerberk v PHPju spisal in pustil, ti nekaj pove o celi stvari.
Še Google za gmail in youtube verjetno zaposluje nek nizkoproračunski indijski kader I guess.
Še Google za gmail in youtube verjetno zaposluje nek nizkoproračunski indijski kader I guess.
Unknown_001 ::
O kakih ikonah vi to?
A se ne uporablja vektorska grafika za take zadeve? Vsaj edino logično je da se kakovost izrisa ne izgublja/spreminja pri skaliranju. Poleg tega ne zavzame veliko prostora napram klasični sličici??
A se ne uporablja vektorska grafika za take zadeve? Vsaj edino logično je da se kakovost izrisa ne izgublja/spreminja pri skaliranju. Poleg tega ne zavzame veliko prostora napram klasični sličici??
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
win64 ::
Unknown_001 je izjavil:
O kakih ikonah vi to?
A se ne uporablja vektorska grafika za take zadeve? Vsaj edino logično je da se kakovost izrisa ne izgublja/spreminja pri skaliranju. Poleg tega ne zavzame veliko prostora napram klasični sličici??
Dandanes se veliko uporabljajo "ploščate ikone"(brez prelivov, malo barv) Take ikone, tudi nevektorske, ne bi smele porabiti dosti prostora.
Se pa potem pri pripravi aplikacije brez nobenih funkcionalnosti izkaže da številčno potrebuješ malo morje splashscreenov in ikon(za vsako resolucijo svoja slika).
Kako to zmanjšat na nek pameten način mi ni znano.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: win64 ()
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
O kakih ikonah vi to?
A se ne uporablja vektorska grafika za take zadeve? Vsaj edino logično je da se kakovost izrisa ne izgublja/spreminja pri skaliranju. Poleg tega ne zavzame veliko prostora napram klasični sličici??
Dandanes se veliko uporabljajo "ploščate ikone"(brez prelivov, malo barv) Take ikone, tudi nevektorske, ne bi smele porabiti dosti prostora.
Se pa potem pri pripravi aplikacije brez nobenih funkcionalnosti izkaže da številčno potrebuješ malo morje splashscreenov in ikon(za vsako resolucijo svoja slika).
Kako to zmanjšat na nek pameten način mi ni znano.
Enostavno čimveč uporabljat vektorsko grafiko pa ne bo treba imet za vsako reaolucijo miljavžent različnih slikic.
Nehat bo treba tlačit grafike s fiksno ločljivostjo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
win64 ::
Težava je ravno pri Applu, Googlu in Microsoftu, saj tega ne podpirajo.
Prvi link na googlu: https://stackoverflow.com/questions/409...
Lahko pa kdo kaj doda ki je bolj noter.
Prvi link na googlu: https://stackoverflow.com/questions/409...
Lahko pa kdo kaj doda ki je bolj noter.
Mavrik ::
Unknown_001 je izjavil:
O kakih ikonah vi to?
A se ne uporablja vektorska grafika za take zadeve? Vsaj edino logično je da se kakovost izrisa ne izgublja/spreminja pri skaliranju. Poleg tega ne zavzame veliko prostora napram klasični sličici??
Ne, ne uporablja se ker je renderiranje takih slik drago kar se tiče CPUja. Obstaja opcija na Androidu (kolikor vem na iOSu ni vgrajene) in se še večinoma ne uporablja.
Drugače pa niti približno ni redko videti aplikacij ki imajo po 3-5 knjižnic za analitiko in 3-10 knjžnic za oglase dodanih :)
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
blackbfm ::
Še ena potrditev, da aplikacije razvija nesposoben inženirski kader in management. Snapchat, FB, Uber, whatsapp.. vsi neki startupi, ki jih boli k*rac za uporabniško izkušnjo, le $$$.
kaj točno je narobe z ux v snapchatu in whatsappu?
FB še facebook.com strani ne zna poštimat. Mora dol potegnit šitload javascripta, vsake toliko časa se obesi stran (je pač nedosegljiva, se zgodi :?). Že to, da jo je fuckerberk v PHPju spisal in pustil, ti nekaj pove o celi stvari.
Še Google za gmail in youtube verjetno zaposluje nek nizkoproračunski indijski kader I guess.
dej ne nabijaj no.. lahko pa pokažeš svoje reference da vidmo če presežejo nivo googla, fbja itd..
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
O kakih ikonah vi to?
A se ne uporablja vektorska grafika za take zadeve? Vsaj edino logično je da se kakovost izrisa ne izgublja/spreminja pri skaliranju. Poleg tega ne zavzame veliko prostora napram klasični sličici??
Ne, ne uporablja se ker je renderiranje takih slik drago kar se tiče CPUja. Obstaja opcija na Androidu (kolikor vem na iOSu ni vgrajene) in se še večinoma ne uporablja.
Drugače pa niti približno ni redko videti aplikacij ki imajo po 3-5 knjižnic za analitiko in 3-10 knjžnic za oglase dodanih :)
In zakaj ne bi potem to bil nov mejnik za preformanse mobilnih naprav? Zakaj se teži k večajnu ločljivosti? Večina novih telefonov ima praktično tako gosto ločljivost da je višanje le te popolna idiotija.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
blackbfm ::
In zakaj ne bi potem to bil nov mejnik za preformanse mobilnih naprav? Zakaj se teži k večajnu ločljivosti? Večina novih telefonov ima praktično tako gosto ločljivost da je višanje le te popolna idiotija.
Na pentile displeju rabis visok dpi da izgleda proper
Idiotija je da se leta 2017 prodajajo telefoni višjega cenovnega razreda z manj kot full hd in komaj 300dpi khm iphone khm
Unknown_001 ::
Imam idejo !!! Aplikacija bi morala priti že z vektorskimi sličicami. Med nameščanjem pa bi te slikice primerno skalirala glede na zaslon in ustvarila set JPEG al katerkoli format slik se že uporablja za to. Problem prostora rešen. Edino malo dalj časa bi se nalagalo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Utk ::
Ne poznam podrobnosti, ampak aplikacije v trgovini ve pred nalaganjem na kaksen telefon se bo namestila, in tam se menda lahko izbere pravi paket. Ne pa da vsak dobi vse, to je neumnost. Za vsako malo aplikacijo se to morda nikomur ne da delat, ampak fejsbuk in podobni bi se pa lahko malo potrudili.
shadeX ::
Ma kake slike. To je najmanjši problem.
Iz prve roke lahko odgovorim na tole.
Že sam prazen Unity projekt brez niti ene vrstice kode, kaj šele teksture zasede 40MB. Sama koda in vsi potrebni resourci za igro potrebujejo nekje 20-30MB. Potem pa še obvezno:
- Knjižnice za analitiko
- Knjižnice za remote push obvestila
- 3 različne vrste knjižnic za reklame
- Knjižnice za sharanje, IAP (nakupi v appu),..
Mogoče sem še kaj pozabil ampak to je načeloma to. In nato pridemo do 100-140MB velik fajl, ki ga dobimo na app storu. Uporabnega za userja je torej 20-30MB, drugo pač nujno zlo da se aplikacija montenzira, developer razume sourca traffica in tako naprej.
Iz prve roke lahko odgovorim na tole.
Že sam prazen Unity projekt brez niti ene vrstice kode, kaj šele teksture zasede 40MB. Sama koda in vsi potrebni resourci za igro potrebujejo nekje 20-30MB. Potem pa še obvezno:
- Knjižnice za analitiko
- Knjižnice za remote push obvestila
- 3 različne vrste knjižnic za reklame
- Knjižnice za sharanje, IAP (nakupi v appu),..
Mogoče sem še kaj pozabil ampak to je načeloma to. In nato pridemo do 100-140MB velik fajl, ki ga dobimo na app storu. Uporabnega za userja je torej 20-30MB, drugo pač nujno zlo da se aplikacija montenzira, developer razume sourca traffica in tako naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
Utk ::
Zakaj bi rabil unity, ce se ne gre za igro, in grafika ni ravno bistven del aplikacije, kar pri vecini ni?
Utk ::
V cem pa je bistvo? Sej vemo, da navlaka zasede ogromno prostora. Ampak navlake ne rabimo. Njihov problem, ce jo oni rabiji. Sygic je na telefonu brez zemljevidov velika 75 mega in ima vse in se vec kot katerakoli druga aplikacija.
Recimo neka druga aplikacija, ki sama sigurno ni velika niti en mega, porabi 6,5, to se da oprostit, ker je zastonj, reklame itd. 100 mega in vec se pa ne da.
Fejsbuk naj pac uporablja javascript engine, ki je ze na telefonu, ali ga pa naj ne uporablja sploh.
Recimo neka druga aplikacija, ki sama sigurno ni velika niti en mega, porabi 6,5, to se da oprostit, ker je zastonj, reklame itd. 100 mega in vec se pa ne da.
Fejsbuk naj pac uporablja javascript engine, ki je ze na telefonu, ali ga pa naj ne uporablja sploh.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
shadeX ::
Ampak navlake ne rabimo. Njihov problem, ce jo oni rabiji.
Z navlako pride app, ki jo tako nujno potrebuješ. In dokler mam jaz nekaj kar ti potrebuješ, boš dal dol in ne boš gledal na megabajte. Če si eden izmed tistih, ki appa ne potrebuje mi je čist vseeno kajti .. ja uganil si.. app bo na telefon prenesel nekdo drugi
Utk ::
Ja to pa je logika in pol. Jaz ti pa garantiram, da bi se veliko več appov obdržalo na telefonih, če bi bili ti bolj znosni. Recimo fejsbuka in messengerja jaz nimam gor, glih zaradi požrešnosti in tečnosti, pa bi komot imel, prostora je dovolj. Če pa "rabim" kak drug app, in se mi vidi prepožrešen, leti dol in si dam gor drugega. Če ti ne znaš naredit dobrega appa, ga bo pa kdo drug. Za vsako bedarijo jih imaš vsaj 100.
AndrejO ::
Različne raziskave kažejo, da uporabniki uporabljajo le nekaj malega aplikacij na telefonih. Npr. tale raziskava pravi, da je povprečje nekje med 6 in 10 aplikacij.
Glede na to, da imajo že lanske serije telefonov 8GB ali več uporabnega pomnilnika za shranjevanje aplikacij in njihovih podatkov (razen Wallmart $50 modelov), se stvari še vedno izidejo.
Kot zadnja stvar pa ... preživetje največjega. Če aplikacijo rabim zaradi ene funkcije in, če moram izbirati med to aplikacijo, novim telefonom in tretjo, še ne testirano ampak podobno aplikacijo za katero mi zmanjka prostora ... naj uganem kdo bo zmagal v večini primerov.
Glede na to, da imajo že lanske serije telefonov 8GB ali več uporabnega pomnilnika za shranjevanje aplikacij in njihovih podatkov (razen Wallmart $50 modelov), se stvari še vedno izidejo.
Kot zadnja stvar pa ... preživetje največjega. Če aplikacijo rabim zaradi ene funkcije in, če moram izbirati med to aplikacijo, novim telefonom in tretjo, še ne testirano ampak podobno aplikacijo za katero mi zmanjka prostora ... naj uganem kdo bo zmagal v večini primerov.
shadeX ::
Ja to pa je logika in pol.
Tega si nisem sam izmislil ampak je statistično dokazano in videno dejstvo.
Jaz ti pa garantiram, da bi se veliko več appov obdržalo na telefonih, če bi bili ti bolj znosni.
Imaš prav - do določene mere. Statistika install / uninstall appov, sploh ni mela večjega večjega vpliva če je app bil velik 20MB ali pa 140MB. Namreč za slaba 2% je bilo več uninstallov če je app bila večja od 60MB. Tako drgač govori naša analitika.
Recimo fejsbuka in messengerja jaz nimam gor, glih zaradi požrešnosti in tečnosti, pa bi komot imel, prostora je dovolj.
Verjamem. Predvidevam, da si eden izmed "starejše" populacije (nad 30 let). Taki najbolj gledajo kaj imajo na telefonu. Statistika kaže da otroci oz. najstniki sploh ne gledajo na velikost appa in koliko "bloatwera" vsebuje - le ali je zadeva uporabna ali ne.
Če ti ne znaš naredit dobrega appa, ga bo pa kdo drug.
In seveda bo imel nekdo drug spet nafilan bloatware. Vsaj tisti, ki se želi na dolgi rok ukvarjati s tem poslom. Seveda pridejo izjeme tu pa tam.
Utk ::
Tvoja analitika ne zajema tistih, ki si ga niti ne instalirajo. Povej se kateri appi se potem dejansko vec uporabljajo, nabloatani iz katerih stalno skacejo reklame ali tisti, ki so vseeno vsaj malo manj tecni.
In ce je res uporaben, je res vseeno, ampak takih je malo.
In ce je res uporaben, je res vseeno, ampak takih je malo.
shadeX ::
Tvoja analitika ne zajema tistih, ki si ga niti ne instalirajo.
Res je, ampak imam tudi to pokrito oz. informacije iz tega področja. Nekje med 20-30% uporabnikov, ki app na app storu VIDI, potem tudi inštalira na napravo, kar je zame povsem dovolj. Glede tega še vedno A/B testiram zadeve in številke poskušam povečati, ampak velikost tukaj zagotovo ne igra nobene vloge (ali bo uporabnik inštaliral ali ne).
Tisti, ki ne inštalirajo pač niso ciljna publika (iščejo nekaj drugega, ali pa jih moja vsebina ne prepriča).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | WWDC 2019: Applove novosti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 29336 (23849) | s1m0n |
⊘ | Prehod android - IOS ? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 27045 (23860) | Mavrik |
» | Velikost mobilnih aplikacij se je podeseterila (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 14817 (11403) | mojster_joni |
» | Applove novosti: Smart Watch, iPhone 6 in iPhone 6 Plus, Apple Pay in iOS 8 (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 104941 (94039) | amacar |
» | iPad mini (strani: 1 2 )Oddelek: Strojna oprema | 11613 (9247) | klinker |