Wired News - Pred tremi leti se je poslovil stari logotip Windows s stiliziranim valovitim oknom s štirimi razdelki različnih barv, ki ga je zamenjal vizualno preprostejši logotip. Windows 10 bo imel privzeto ozadje s tem motivom, s čimer sledi logiki Windows 7. Ostale moderne verzije (XP, Vista, 8) so imele ozadje z motivom iz narave. Microsoft je sedaj razkril, kako je potekalo ustvarjanje privzetega ozadja za Windows 10.
Časi enostavnih fotografij so minili in temu je sledila tudi oblikovalska ekipa pod taktirko Bradleyja Munkowitza, ki je za oblikovanje skrbel tudi v filmu Tron: Zapuščina. Ekipa se je lotila na videz preproste naloge, ki pa to sploh ni bila. Poustvariti logotipa s fizičnim objektom ni preprosto zaradi perspektive (srednja črta mora biti ravna), prav tako pa so želeli vse posebne učinke posneti in ne računalniško dodati. Da jim je to uspelo, so v studiu v San Franciscu izdelali pravi model iz štirih oken v primerni orientaciji, ga nataknili čez akril in posneli več tisoč posnetkov z različnimi vizualnimi učinki (dim, laserji itd.). Na koncu so zmontirali najboljših deset in rezultat je spodnja fotografija, ki jo bo gledala kakšna milijarda ljudi.
Novice » Operacijski sistemi » Kako je nastajalo novo ozadje za Windows 10
fosil ::
Resno?
Za nekaj kar lahko povprečen oblikovalec spaca v nekaj urah v ustreznem programu, so rabili ekipo, studio, model, na tisoče posnetkov...
Se vidi da imaš M$ še vedno čisto preveč denarja.
Pa še končni izdelek mi ni všeč za namizje
Za nekaj kar lahko povprečen oblikovalec spaca v nekaj urah v ustreznem programu, so rabili ekipo, studio, model, na tisoče posnetkov...
Se vidi da imaš M$ še vedno čisto preveč denarja.
Pa še končni izdelek mi ni všeč za namizje
Tako je!
Netrunner ::
Pri oblikovanju česarkoli v velikih podjetjih potrebujejo veliko ekipo kljudi, katera zapravi X ur da analizira in testira vse po dolgem in počez .. porabijo malo morje časa in denarja da na koncu naredijo en simple logotip ali neko ozadje ipd...
Nevem koliko je to porebno, vendar pri oblikovalcih se vedno zakomplicira, čeprav je treba narisati samo eno ravno črto.
Nevem koliko je to porebno, vendar pri oblikovalcih se vedno zakomplicira, čeprav je treba narisati samo eno ravno črto.
Jupito ::
Hmmm... mračni koti, bleda svetloba pronica skozi majhno okno... to je ziher bivališče nekega basement dwellerja!
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jupito ()
Pithlit ::
Zarad enega ozadja tak halo? Treba narest 'the making of' za vsako zadevo že?
Life is as complicated as we make it...
Jupito ::
Zato je pa MS tam kjer je, vi pa tam kjer ste
V nevarnosti, da ga Google, Apple, Sony... in FB pleb generacija, oborožena z njihovimi nadležnimi, napol uporabnimi gadžeti, pahnejo preko roba (srednje) velikega prepada nerelevantnosti.
PC master race! (Še vedno je skoraj vse narejeno na njih in Windows je v poslovnem svetu standard, vi neoprani, grdi kmetavzi. In brez linuxa ne bi imeli interneta!)
BTW; ja, spet serem, medtem ko se praskam po redki, ščetinasti bradi.
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jupito ()
Motion ::
MrNighthawk ::
Resno?
Za nekaj kar lahko povprečen oblikovalec spaca v nekaj urah v ustreznem programu, so rabili ekipo, studio, model, na tisoče posnetkov...
Se vidi da imaš M$ še vedno čisto preveč denarja.
Pa še končni izdelek mi ni všeč za namizje
Preveč se osredotočajo na nepomembne stvari kot Apple.
Zarad enega ozadja tak halo? Treba narest 'the making of' za vsako zadevo že?
Njim se gre samo za PR. Sicer se pa meni dopade, da so se lotil zadeve na relativno "star" način s fotografijo kot pa s tem, da bi to nekdo spacal na kompu. Tudi XPji so imeli pravo fotko za default ozadje.
klinker ::
Seljak ::
Meni osebno je ta logotip naravnost fantastičen in če ima MS toliko denarja,da se lahko z tem ukvarja na takšen razkošen način se pač naj ukvarja in me to sploh ne moti. Se pa vidi kakšna je razlika med tem ozadjem in legendarnim XP. Mislim namreč v smislu kreiranja. Pri XP je fotograf posnel pokrajino in je pač MS to sliko kupil in jo dal kot osnovno sliko zaslona,sedaj pa je bila izdelava novega ozadja in logotipa dosti bolj kompleksna in dosti več denarja vloženega.
mtosev ::
lepo ozadje. zelo futoristično. i like it
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
srus ::
Na koncu so zmontirali najboljših deset in rezultat je spodnja fotografija, ki jo bo gledala kakšna milijarda ljudi.
Jaz osebno pet minut, dokler je ne bom zamenjal s črnim ozadjem.
Jaz osebno pet minut, dokler je ne bom zamenjal s črnim ozadjem.
jacal ::
Viš, meni pa bolj tekne temnosivo ozadje, nekako rgb 42, 42, 42. So pa te privzete namizne umetnije po svoje uporabne v virtualkah, kjer ti npr. tisti kričeče zeleni griček takoj pojasni, pri čem si.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jacal ()
black ice ::
SimplyMiha je izjavil:
Vsekakor je boljši, kot bi ga spacal kdorkoli v tej temi.
Kljub temu še vedno dvomim, da si ozadje zasluži svojo novico.
klinker ::
SimplyMiha je izjavil:
Vsekakor je boljši, kot bi ga spacal kdorkoli v tej temi.
Kljub temu še vedno dvomim, da si ozadje zasluži svojo novico.
Pol pa v jok, kako imajo eni hud PR.
Jao jao...po takih komentarjih kot so v tej, vsaki Apple-ovi in podobnih novicah, se vidi zakaj smo tam kjer smo.
Meni je novica na mestu, ker tak nacin izdelave ozadja je kar izviren in se iz takih zadev kak artist vsekakor lahko kaj nauci.
Ce ti novica ni ok, jo prezres in konec, ne pa glupe komentarje klobasat tu.
dexterboy ::
To, da imajo dober (odličen?) PR, jim ne oporekam. Samo to pač ni dovolj, da ljudje kupijo, oz. ostanejo pri malem mehkem. Že odkar sem dobil tisto belo okno v opravilni vrstici pri uri o prihajajoči desetki, se mi je sistem upočasnil, disk stalno melje nekaj in se obvestila ne morem nikakor znebiti. Tam je belo okno kot kakšen "žandar pod kandelabrskim drogom". In mi že teži nekaj o tem, kaj je kompatibilno in kaj ne...???
Kar hočem povedati je to, da se oni lahko tedne ukvarjajo z neko sliko, ki jo bo po hitrem postopku zamenjal bleščeči nasmeh Klingon kapitana Kruge, če se pa lahko zgodi, da bo marsikdo ostal na sedmici, osmici, ali pa zamenjal OS še predem se desetka sploh zgodi. "Intravenorno v an.." je zadnje, kar si želim od Malega Mehkega
off topic; mislim, da ostajam pri sedmici;
https://voyager2010.files.wordpress.com...
Kar hočem povedati je to, da se oni lahko tedne ukvarjajo z neko sliko, ki jo bo po hitrem postopku zamenjal bleščeči nasmeh Klingon kapitana Kruge, če se pa lahko zgodi, da bo marsikdo ostal na sedmici, osmici, ali pa zamenjal OS še predem se desetka sploh zgodi. "Intravenorno v an.." je zadnje, kar si želim od Malega Mehkega
off topic; mislim, da ostajam pri sedmici;
https://voyager2010.files.wordpress.com...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
opeter ::
Meni je novica na mestu, ker tak nacin izdelave ozadja je kar izviren in se iz takih zadev kak artist vsekakor lahko kaj nauci.
Vedno se lahko nekaj naučiš. Ampak nek proces izdelave nekega izdelka (s kakršnokoli tehniko) poimenovati umetnost je malo mimo.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
Qushaak ::
Res strokoven komentar. Najbrž na nivoju tvojega računalniškega znanja.
A si ne morete dopovedat, da so dizajnerji in programerji ločen folk. To kar vi gledate delajo izključno dizajnerji (programerji pa "uporabijo v kodi"). Kaj bi pa še bilo drugače, če bi namesto teh dizajnerjev imeli programerji. Funkcionalno najbrž nič kaj dosti (vsaj za običajen folk, ki ne koristi niti 1% funkcionalnosti sistema), glede bug-ov pa tudi vprašanje.
Morda je tale wallpaper res malo za alse privlečeno da so ga toliko izpostavili. Se pa strinjam, da je treba delat na tak način. Je drago ampak samo tako se postavljajo nove smernice, ki jih čez leta sprejmejo ljudje in dosti se jih izkaže kot (zelo) dobre (po parih popravkih itd.).
A si ne morete dopovedat, da so dizajnerji in programerji ločen folk. To kar vi gledate delajo izključno dizajnerji (programerji pa "uporabijo v kodi"). Kaj bi pa še bilo drugače, če bi namesto teh dizajnerjev imeli programerji. Funkcionalno najbrž nič kaj dosti (vsaj za običajen folk, ki ne koristi niti 1% funkcionalnosti sistema), glede bug-ov pa tudi vprašanje.
Morda je tale wallpaper res malo za alse privlečeno da so ga toliko izpostavili. Se pa strinjam, da je treba delat na tak način. Je drago ampak samo tako se postavljajo nove smernice, ki jih čez leta sprejmejo ljudje in dosti se jih izkaže kot (zelo) dobre (po parih popravkih itd.).
antonija ::
Kljub vsej prostorskosti studia in moznosti footgrafije deluje jebeno ploscat in umeten. Kot da se je nekdo potrudil iznicit vse prednosti, ki jih ima fotoaparat v studio z namensko osvetljavo pred racunalnisko generirano grafiko. In dejansko jim je uspelo s fotoaparatom izdelati racunalnisko generirano grafiko.
Raje nekaj od tukaj kot pa tole skropucalo.
Raje nekaj od tukaj kot pa tole skropucalo.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
SimplyMiha ::
antonija ::
A win10 ima ikone na namizju? Jaz sem bil preprican da ostanejo kocke iz win8...
Po drugi strani pa ce si izberes katerokoli ozadje, kjer prevladuje ena barva (podobno kot je naredil M$ za win10), potem bos nasel vse svoje ikone, razen kaksno "zamaskiras" v barvo ozadja. Ce bi pa rad imel celoten spekter mavrice za ozadje, potem pa verjamem da se ikone porazgubijo v ozadju.
Po drugi strani pa ce si izberes katerokoli ozadje, kjer prevladuje ena barva (podobno kot je naredil M$ za win10), potem bos nasel vse svoje ikone, razen kaksno "zamaskiras" v barvo ozadja. Ce bi pa rad imel celoten spekter mavrice za ozadje, potem pa verjamem da se ikone porazgubijo v ozadju.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
klinker ::
Meni je novica na mestu, ker tak nacin izdelave ozadja je kar izviren in se iz takih zadev kak artist vsekakor lahko kaj nauci.
Vedno se lahko nekaj naučiš. Ampak nek proces izdelave nekega izdelka (s kakršnokoli tehniko) poimenovati umetnost je malo mimo.
A res. Se pravi tehnike slikanja slikarjev ne spadajo pod umetnost?
Se ti zavedas da je tudi samo programiranje neka vrsta umetnosti in se marsikaj drugega kar nas obkroza? Tako so tudi razne tehnike fotografiranja umetnost, kot je ta tu.
Se dobro da pri MS-u ni slovencljev, vsaj ne na vodilnih polozajih...bi sli po poti nase bedne drzave...propad v trenutku, s tako mentaliteto.
opeter ::
Sem zgoraj lepo napisal, da je umetnost sam izdelek (kip, slika, fotka, koncert idn.) ne pa sam proces*. Umetnost je tisto, kar na koncu ostane v spominu, na video ali zvočnem posnetku, na sliki, na platnu ...
* nikogar ne zanima, koliko časa si se mučil, da si se naučil neke note. Pomembno je, kakšen je rezultat po koncertu
* nikogar ne zanima, koliko časa si se mučil, da si se naučil neke note. Pomembno je, kakšen je rezultat po koncertu
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
klinker ::
Si ustrelu mimo, da bolj ne bi mogu.
To mogoce velja za povprecnega Janezka ki nima pojma, kdor se je pa bilo kdaj kaj malega ukvarjal z umetnostjo, ve da je postopek oz. tehnika bistvo v umetnosti.
Ce pogledas naprimer najslavnejse slikarje, so slavni prav zaradi svojih tehnik slikanja.
To mogoce velja za povprecnega Janezka ki nima pojma, kdor se je pa bilo kdaj kaj malega ukvarjal z umetnostjo, ve da je postopek oz. tehnika bistvo v umetnosti.
Ce pogledas naprimer najslavnejse slikarje, so slavni prav zaradi svojih tehnik slikanja.
antonija ::
Ce pogledas naprimer najslavnejse slikarje, so slavni prav zaradi svojih tehnik slikanja.Yip. Grohar je recimo znan ker je uporabljal 0.5cm krajse scetine na copicu od drugih, za Picassota pa itak vemo da je stal pretezno na levi nogi obrnjen proti vratom ko je slikal, za razliko od drugih slikarjev, ki so bili obrnjeni proti oknu in so stali na obeh nogah.
Razen ce nista slucajno znana zaradi svojih del, in dejansko nobenega ne briga koliko casa sta skupaj packala svoje izdelke, ker ko gres v galerijo/muzej si povecini pogledas izdelek. "Making of" si lahko pozneje pogledas v kaksni knjigi ali dokumentarcu, ampak to nima veze z umetnostjo, tisto je samo za firbec in veselje.
Grohar ni znan ker je imresionist, amapk ker je bil jebeno dober impresionist. Picasso pa ni znan ker je kubist, ampak ker je bil (!!shocker!!) spet jebeno dober kubist. Oba pa sodimo po njunih izdelkih, ne po njunih tehnikah.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
klinker ::
Tebe kot gledalca verjamem da te zanima samo koncni izdelek, nekdo ki se pa s tem ukvarja mu je tehnika se kako zanimiva.
Enako velja za kakega fotografa v tem primeru...mu bo sigurno zanimivo prebrat kako je ta wallpaper nastal. Vsekakor ne bo to pomembno vsem, nekomu pamogoce bo.
Meni je blo zanimivo to prebrat, npr.
Pravtako sam, ki se za hobi ukvarjam z glasbo, mi je zanimivo opazovat hudega producerja kako ustvarja komad, kake tehnike, aparature, itd uporablja pri svojem delu in tehnika final masteringa. Verjamem pa da je tebi npr. glavno da je komad ok in zvuci dobro.
Kar sicer hocem povedat je to, da ce vam ni pomembno nekaj, se ne pomeni da to nobenega ne briga. Svet se ne vrti samo okoli vas in ni pomembno samo to, kar je pomembno tebi in tebi podobnim.
Enako velja za kakega fotografa v tem primeru...mu bo sigurno zanimivo prebrat kako je ta wallpaper nastal. Vsekakor ne bo to pomembno vsem, nekomu pamogoce bo.
Meni je blo zanimivo to prebrat, npr.
Pravtako sam, ki se za hobi ukvarjam z glasbo, mi je zanimivo opazovat hudega producerja kako ustvarja komad, kake tehnike, aparature, itd uporablja pri svojem delu in tehnika final masteringa. Verjamem pa da je tebi npr. glavno da je komad ok in zvuci dobro.
Kar sicer hocem povedat je to, da ce vam ni pomembno nekaj, se ne pomeni da to nobenega ne briga. Svet se ne vrti samo okoli vas in ni pomembno samo to, kar je pomembno tebi in tebi podobnim.
win64 ::
Če koga zanima samo ozadje. Je že pobrano iz novega builda. Ne izgleda enako kot na zgornji sliki.
http://news.softpedia.com/news/new-wind...
http://news.softpedia.com/news/new-wind...
NLight ::
Če koga zanima samo ozadje. Je že pobrano iz novega builda. Ne izgleda enako kot na zgornji sliki.
http://news.softpedia.com/news/new-wind...
To je najverjetneje fake... Novega builda še ni zunaj
bambam20 ::
klinker ::
Lepo. Moji pa ne, ker so mi 8.1 povsem ok in predvsem precej boljsi od 7ke. Primarni OS je sicer OSX, 8.1 uporabljam na laptopu in multimedia PCju v dnevni.
Tako da mu gre dobro od rok, ja
Tako da mu gre dobro od rok, ja
klinker ::
V marsicem.
Pisal ne bom nic, ker bo spet kazin nastal, kjer se debatira o wallpaperju in ne o plusih in minusih med 7ko in 8ko, kateri so odvisni predvsem od nacina dela in samega uporabnika.
Pac, on je podal svoje mnenje, da ker bo on zamenjal MSov OS, MSu ne gre dobro. Jst pa svoje, ker MSa menjal ne bom in pravim da MSu gre dobro
Pisal ne bom nic, ker bo spet kazin nastal, kjer se debatira o wallpaperju in ne o plusih in minusih med 7ko in 8ko, kateri so odvisni predvsem od nacina dela in samega uporabnika.
Pac, on je podal svoje mnenje, da ker bo on zamenjal MSov OS, MSu ne gre dobro. Jst pa svoje, ker MSa menjal ne bom in pravim da MSu gre dobro
jacal ::
Že odkar sem dobil tisto belo okno v opravilni vrstici pri uri o prihajajoči desetki, se mi je sistem upočasnil, disk stalno melje nekaj in se obvestila ne morem nikakor znebiti.
Znebi se KB3035583 in bi moral biti mir.
Z razmerji med življenjem, umetniško prakso in izdelki pa so se vse 20. stoletje ukvarjala avantgardna gibanja, gradiva je na pretek.
antonija ::
Tebe kot gledalca verjamem da te zanima samo koncni izdelek, nekdo ki se pa s tem ukvarja mu je tehnika se kako zanimiva.Spet nimas prav. SLikarja, kiparja, itd. ne zanima kaj prevec akko je izdelek nastal, ker lahko vse to pogrunta v nekaj sekundah. Ce se malo poglobi bo znal identificirat tudi materiale, ki so bili uporabljeni za izdelek.
Enako velja za kakega fotografa v tem primeru...mu bo sigurno zanimivo prebrat kako je ta wallpaper nastal. Vsekakor ne bo to pomembno vsem, nekomu pamogoce bo.
Enako velja za fotografe; ce imas vsaj mickeno pojma o fotografiji, ti bo hitro jasno kako je posnetek nastal, s katerim objektivom, pri kateri goriscini, kaksna je bila vrednost zaslonke in ali je bil cas kratek ali dolg. Ce si mickeno bolj razgledan bos enako hitro videl tudi ali je svetlomer kazal preosvetlitev ali podosvetlitev in za koliko enot.
Ce se z necem ukvarjas, potem zelo hitro pogruntas kako izdelek nastane. Ce si pa n00b/amater zacetnik/weekend warrior in ubistvu nimas pojma o tem kar pocnes, potem pa verjamem da se iz gledanja procesov drugih naucis marsikaj (sam sem trenutno na tej stopnji pri mojem novem hobiju; komaj se ucim kaj katero orodje naredi, pa mi je zanimivo gledat kaksna orodja sploh obstajajo in kaj vse se z njimi da narest).
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
MrNighthawk ::
klinker ::
Tebe kot gledalca verjamem da te zanima samo koncni izdelek, nekdo ki se pa s tem ukvarja mu je tehnika se kako zanimiva.Spet nimas prav. SLikarja, kiparja, itd. ne zanima kaj prevec akko je izdelek nastal, ker lahko vse to pogrunta v nekaj sekundah. Ce se malo poglobi bo znal identificirat tudi materiale, ki so bili uporabljeni za izdelek.
Enako velja za kakega fotografa v tem primeru...mu bo sigurno zanimivo prebrat kako je ta wallpaper nastal. Vsekakor ne bo to pomembno vsem, nekomu pamogoce bo.
Enako velja za fotografe; ce imas vsaj mickeno pojma o fotografiji, ti bo hitro jasno kako je posnetek nastal, s katerim objektivom, pri kateri goriscini, kaksna je bila vrednost zaslonke in ali je bil cas kratek ali dolg. Ce si mickeno bolj razgledan bos enako hitro videl tudi ali je svetlomer kazal preosvetlitev ali podosvetlitev in za koliko enot.
Ce se z necem ukvarjas, potem zelo hitro pogruntas kako izdelek nastane. Ce si pa n00b/amater zacetnik/weekend warrior in ubistvu nimas pojma o tem kar pocnes, potem pa verjamem da se iz gledanja procesov drugih naucis marsikaj (sam sem trenutno na tej stopnji pri mojem novem hobiju; komaj se ucim kaj katero orodje naredi, pa mi je zanimivo gledat kaksna orodja sploh obstajajo in kaj vse se z njimi da narest).
Se pravi po tvoje vsi umetniki delajo po enakem kopitu kot vsi ostali???
Misko moj, vsaj kar se glasbe tice, ima vsak mojster svoj pristop do kvalitetnega "produkta" in tako je pri vsaki stvari. Sem imel to cast bit poleg ene par top Slo producentov in ne bos verjel kako razlicne pristope imajo med sabo za ustvarit enak sound. Meni ki me to zanima, so tej pristopi ohoho bolj zanimivi od samega koncnega produkta in verjamem da nisem edini.
Do vsakega cilja vodi vec poti in uzitek je razne mojstre gledat kake poti izbirajo z svoje produkte.
antonija ::
Se pravi po tvoje vsi umetniki delajo po enakem kopitu kot vsi ostali???Iz cigave riti si pa to potegnil??
Jasno da ne delajo vsi enako, delajo pa vsi s priblizno istimi orodji. To je absolutno veljalo za klasicne umetnosti, kjer je bil nabor orodij relativno ozek, ampak se vedno velja tudi danes; velika vecina uporablja ista orodja, velika vecina tistih, ki orodja dejansko uporabljajo, zelo dobro ve kaj je z njimi mozno narediti in kaj ne. In takoj ko vidijo nek izdelek, jim je jasno katera orodja so bila uporabljena in na kaksen nacin.
Misko moj, vsaj kar se glasbe tice, ima vsak mojster svoj pristop do kvalitetnega "produkta" in tako je pri vsaki stvari. Sem imel to cast bit poleg ene par top Slo producentov in ne bos verjel kako razlicne pristope imajo med sabo za ustvarit enak sound. Meni ki me to zanima, so tej pristopi ohoho bolj zanimivi od samega koncnega produkta in verjamem da nisem edini.Mucka moja, verjamem ti da si hobi "producent" in da imas piratske verzije nekaj najbolj popularnega programja, ampak to te ne naredi producenta, predvsem te pa ne naredi "nekoga ki se s tem ukvarja". Ti _mogoce_ ves katera orodja obstajajo, niti pod razno ti pa ni jasno kaj vse je z njimi mozno narediti oz. na kaksne nacine jih je mozno uporabiti.
Kakolkoli obrnes, ocenjuje se koncni izdelek.
Za neuko rajo pa za potesitev firbca in za wow faktor obstajajo klnjige in dokumentarci, kako nek izdelek nastane. In potem to raja poskusa kopirati, in kar naenkrat so prepricani da so tudi sami postali prificent z nekim orodjem, ceprav znajo naloziti 3 presete in slediti enemu workflowu ki so ga videli na videu (ker knjig se danes izgleda ne bere vec, samo se videoti obstajajo).
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
klinker ::
Sem bolj hoby DJ, za produkcijo pac ni dosti casa pri mojih letih ker sem ta svet na zalost spoznal prepozno in je zato ostalo pri hoby-ju.
Sw-ja pa imam ogromno kupljenega saj spet ni tako drag, piraterijo furam samo za testiranje, ce je nakup smotrn ali ne.
Ne vem pa kaj ima to sedaj veze, kaj jst pocnem in ce furam piraterijo ali ne.
Ti bom citiral stavek ki mi ga je povedal naj slo DJ/producer...nikoli ne znam dovolj in se celo zivljeneje ucimo svojega poklica, razvijamo nove tehnike, jih delimo med sabo itd. Skratka, najboljsi so najboljsi zato, ker se niso ustavli ko so dosegli nek cilj, ampak zato ker se celo zivljenje evolvirajo in ucijo raznoraznih tehnik, bodisi razvijajo svoje, bodisi analizirajo druge.
Pa imam dva kolega ki sta top fotografa in jim je nacin izdelave tega ozadja bil zelo zanimiv. Zato sta top, ker jim je vse to zanimivo in se zavedata da se je treba v zivljenju evolvirat in ucit, kljub temu da oba obvladata fotografijo na svetovnem nivoju.
Sw-ja pa imam ogromno kupljenega saj spet ni tako drag, piraterijo furam samo za testiranje, ce je nakup smotrn ali ne.
Ne vem pa kaj ima to sedaj veze, kaj jst pocnem in ce furam piraterijo ali ne.
Ti bom citiral stavek ki mi ga je povedal naj slo DJ/producer...nikoli ne znam dovolj in se celo zivljeneje ucimo svojega poklica, razvijamo nove tehnike, jih delimo med sabo itd. Skratka, najboljsi so najboljsi zato, ker se niso ustavli ko so dosegli nek cilj, ampak zato ker se celo zivljenje evolvirajo in ucijo raznoraznih tehnik, bodisi razvijajo svoje, bodisi analizirajo druge.
Pa imam dva kolega ki sta top fotografa in jim je nacin izdelave tega ozadja bil zelo zanimiv. Zato sta top, ker jim je vse to zanimivo in se zavedata da se je treba v zivljenju evolvirat in ucit, kljub temu da oba obvladata fotografijo na svetovnem nivoju.
antonija ::
nikoli ne znam dovolj in se celo zivljeneje ucimo svojega poklica, razvijamo nove tehnike, jih delimo med sabo itd.Cestitam, pogruntal si, da se bos celo zivljenje ucil. Zelo dobro zate, vecina tega ne pogrunta do svoje smrti in je prerpicana da zna vse kar obstaja (cesar pa ne zna je pa nepotrebna navlaka).
Se vedno ostanemo pri tem, da se na koncu ucenjuje izdelek, ne pa pot, po kateri je nastal (razen za pescico izdelkov ki so izjeme, in so bili izdelani edino v ta namen da se pokaze kaj kaksno orodje zmore v pravih rokah).
Za vse nas, ki bomo verjetno vedno na nivoju amaterjev (nekateri malo boljsih, drugi malo slabsih), nam ne ostane drugega kot da probavamo "zvohat" kako carji pocnejo kar pocnejo. Tisti ki se pa "s tem ukvarjajo", bojo pa poskrbeli da dobivamo nova orodja, da se obstojeca izboljsujejo, itd.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Spectre in Meltdown zakrpana na ravni operacijskih sistemov (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Varnost | 20395 (15446) | jype |
» | Windows 10 se ne zaženeOddelek: Operacijski sistemi | 2158 (1770) | pikl123 |
» | Kako je nastajalo novo ozadje za Windows 10 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 33764 (27444) | Motion |
» | Nov ekran - elipseOddelek: Pomoč in nasveti | 5620 (5018) | Opkow |
» | Po 20 letih se poslavlja stari logotip Windows (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 19586 (15131) | dope1337 |