» »

Xbox končno tudi brez Kinecta

Xbox končno tudi brez Kinecta

Slo-Tech - Microsoft se je odločil, da z dražjo konzolo ne more tekmovati s Sonyjevim PlayStationom 4, četudi sami ponujajo zraven Kinect. Odslej bo za sto dolarjev manj naprodaj tudi Xbox One brez Kinecta, in sicer bo stal 400 dolarjev, kar je enako kot Sonyjeva konzola. S tem poizkušajo rešiti glavni problem - Sony je prodal sedem milijonov konzol, Microsoft pa le pet milijonov.

Kaj bo to pomenilo za prodajo, je v intervjuju za Forbes poizkušal pojasniti Microsoftov direktor za marketing in strategijo Yusuf Mehdi. Pojasnjuje, da je Microsoft že več tednov razmišljal o razvezavi Xboxa in Kinecta, sedaj pa je čas za to dozorel. Glavna bojazen je seveda PlayStation 4, od katerega ga je sedaj ločeval Kinect, sedaj pa Xbox One nima nobene res izstopajoče prednosti. Mehdi poudarja, da ima Xbox še vedno prednosti na področju nabora iger, sistema Xbox One Gold za igranje s prijatelji in naposled v celotnem ustroju, ki se ni spremenil, saj Xbox ostaja enotna razvedrila naprava, ki poleg igranja iger ponuja še marsikaj. Microsoft računa tudi, da bo nižja cena prepričala ljudi, ki si Xboxa niso mogli privoščiti, da se zanj odločijo, potem pa si kasneje dokupijo Kinect (ni jasno, koliko bo stal v samostojni prodaji). Nekaj iger namreč brez njega deluje povsem sprejemljivo, nekaj pa je povsem neigralnih. Microsoft namreč vztraja, da je kljub vsemu še vedno glavna filozofija Xboxa Kinect.

Nova verzija Xbox One brez Kinecta se bo začela prodajat 9. junija. Hkrati bo od tedaj mogoče uporabljati aplikacije HBO Go, Netflix in MLB.TV (kjer so pač podprte) brez naročnine na Xbox Gold Live.

33 komentarjev

medenko ::

cena pa 449 al kok že...FAIL

LJ4L ::

Še vedno premalo prednost i pred PS4, da bi me prepričali.
LP from LJ

hojnikb ::

ko bo več pametnih iger in >300$, bodo te konzole zanimive..
#brezpodpisa

Motion ::

A nebi bolj pomagalo če bi xbox Live podprli oziroma začeli prodajat v mal večjem številu držav.

simnov ::

No to bom pa kupil zato ker sem imel xbox in xbox 360 pa zato , da bom testiral Forza pa Halo.

Seljak ::

Ko bodo razlike malo bolj opazne med prejšnjo in novo različico konzole bom razmislil o nakupu,ampak to sigurno ne bo microsoftova enica. Microsoft se je lepo zafrknil že na predstavitvi,potem pa še cene,ki jih je postavil in normalno,da ga je Sony prehitel.

dr.Akula ::

Me zanima če to prinaša tudi kakšne sprostitve procesirnih enot.
Spodaj na posnetku (na 20:00) pove, da X1 poganja tri operacijske sisteme: za igre, za interface oz. home menu, ter eden ki tadva povezuje oz. preklaplja med njima (pod tem slednjim si jaz med drugim predstavljam Kinect oz. procesiranje podaktov ki jih servira Kinect enota))


Po drugi strani pa še vedno morajo zagotavljati obstoječim uporabnikom Kinecta (ali tistim, ki ga bodo kupili naknadno) to funkcionalnost, tako da morajo tudi developerji iger računati s tem da bo procesna moč, ki bi jo sicer porabila igra, rezervirana za Kinect. We'll see.
ni podatka

srnjak ::

hojnikb je izjavil:

ko bo več pametnih iger in >300$, bodo te konzole zanimive..

Hočeš reči <300$?

spamer ::

OVCE!!!!

Prej so nam skusali podtakniti XBOX z kamero, ces, da mora biti stalno priklopljena, ce zelite, da konzola dela, itd..., sedaj pa mecejo iz dreka in pravijo, da lahko tudi brez kamere uporabljate konzolo. WTF. X SKATLO treba bojkotirati, razen 360, ki se jo da skrekati je vredu, ta nova, pa prevec ogroza zasevnost in varnost uporabnikov, se posebej ZA OTROKE NEVAREN X BOX!!!!
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

djabi ::

hojnikb je izjavil:

ko bo več pametnih iger in >300$, bodo te konzole zanimive..


Se strinjam. Cena je glede na ponujeno še vedno PREVISOKA. Že zaradi tega, ker xx procentov funkcij sploh ne deluje v Evropi, kaj šele Sloveniji.

T_F_7 ::

LJ4L je izjavil:

Še vedno premalo prednost i pred PS4, da bi me prepričali.


katere so te prednosti PS4?

dr.Akula ::

@T_F_7 Zaenkrat kot kaže predvsem razlika v moči med konzolama. Na PS4 so več ali manj vse igre nativno v 1080p, na X1 le redke. Sicer bo to s časom šlo naprej, ko se developerji privadijo, kot so se pri prejšnji generaciji; do tedaj je pa marketinško to kar velika prednost za PS4.
ni podatka

T_F_7 ::

dr.Akula je izjavil:

@T_F_7 Zaenkrat kot kaže predvsem razlika v moči med konzolama. Na PS4 so več ali manj vse igre nativno v 1080p, na X1 le redke. Sicer bo to s časom šlo naprej, ko se developerji privadijo, kot so se pri prejšnji generaciji; do tedaj je pa marketinško to kar velika prednost za PS4.

Aha. Pri prejšnji generaciji je bil PS3 tudi močnejši, vendar so v praksi igre boljše tekle na X360. Me zanima, če bo z novo generacijo tudi tako oz. bo Sony uspel kaj pridobiti...

Zheegec ::

T_F_7 je izjavil:

dr.Akula je izjavil:

@T_F_7 Zaenkrat kot kaže predvsem razlika v moči med konzolama. Na PS4 so več ali manj vse igre nativno v 1080p, na X1 le redke. Sicer bo to s časom šlo naprej, ko se developerji privadijo, kot so se pri prejšnji generaciji; do tedaj je pa marketinško to kar velika prednost za PS4.

Aha. Pri prejšnji generaciji je bil PS3 tudi močnejši, vendar so v praksi igre boljše tekle na X360. Me zanima, če bo z novo generacijo tudi tako oz. bo Sony uspel kaj pridobiti...

Niti ne, pri prejšnji generaciji je bil XboX dejansko močnejši, vsaj za igre. Za poganjanje folding@home je bil pa PS3 bistveno boljši.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

sandmat ::

Zheegec je izjavil:

Za poganjanje folding@home je bil pa PS3 bistveno boljši.


Mislim, da ni bil to prvotni namen večine uporabnikov. :)

hojnikb ::

T_F_7 je izjavil:

dr.Akula je izjavil:

@T_F_7 Zaenkrat kot kaže predvsem razlika v moči med konzolama. Na PS4 so več ali manj vse igre nativno v 1080p, na X1 le redke. Sicer bo to s časom šlo naprej, ko se developerji privadijo, kot so se pri prejšnji generaciji; do tedaj je pa marketinško to kar velika prednost za PS4.

Aha. Pri prejšnji generaciji je bil PS3 tudi močnejši, vendar so v praksi igre boljše tekle na X360. Me zanima, če bo z novo generacijo tudi tako oz. bo Sony uspel kaj pridobiti...

Pri prejšni generaciji je imel xbox edge, ker je mel preprostejši dizajn procesorja (3 jedra po 2 niti), medtem ko je pa ps3 meu 1 jedro z 2 nitim + 7 specializiranih enot. Zato marsikatera igra ni koristla teh extra enot, kar se je poznalo pri delovanju. No to pa, dejstvo, da je mel xbox boljšo grafiko..

Pri tej generaciji je pa zgodba drugačna, saj imata obe konzoli v osnovi enako arhitekturo (8 lowpower x86 jeder in GCN grafiko), s tem da je ps4 sedaj v prednosti, saj ima hitrejšo grafiko (več shader enot) in preprostejši memory subsistem (unified 8GB GDDR5 rama za proc in grafo), medtem ko xbox koristi 8GB ddr3 (ki je dosti počasnejši) v navezavi z par 10MB hitrega eDRama.
#brezpodpisa

sandmat ::

preprostejši memory subsistem (unified 8GB GDDR5 rama za proc in grafo)


Logistični principi pravijo, da shared memory ni tako fina stvar, kot se sliši. Hkratni dostop in njega problemi.

hojnikb ::

Še vedno lažje, kot celo stvar prilagajat mizernemu eDRAM pomnilniku :)
#brezpodpisa

T_F_7 ::

Zanimive info podajate, vendar ste kot se vedno zgodi na tem forumuneenotni. Mislim da bo čas pokazal kdo ima prav. Z nakupom dragih ne user-friendly konzol se ne mudi...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: T_F_7 ()

hojnikb ::

Facti so znani že nekaj časa, je pa vse odvisno od tega, kako bojo developerji iztisal vsak % iz konzole.

Dejstvo je, da je bil xbox v prejšni generaciji v prednosti (1 leto prej, enostavnejša arhitektura), ampak tega edga pa to generacijo nima.
#brezpodpisa

Mavrik ::

hojnikb je izjavil:

Še vedno lažje, kot celo stvar prilagajat mizernemu eDRAM pomnilniku :)


Huh... kaj si pa hotel s tem povedati? eSRAM / eDRAM ti lih pomaga pri tem, ker ti zmanjšuje tekmovanje za vodilo in dostop do pomnilnika.
The truth is rarely pure and never simple.

hojnikb ::

Seveda. Ampak tega pomnilnika je hudo malo, tako da morejo developerji res stvar izkoristit, ker sicer je potem cela stvar bolj žalost.
#brezpodpisa

Mavrik ::

hojnikb je izjavil:


Pri prejšni generaciji je imel xbox edge, ker je mel preprostejši dizajn procesorja (3 jedra po 2 niti), medtem ko je pa ps3 meu 1 jedro z 2 nitim + 7 specializiranih enot. Zato marsikatera igra ni koristla teh extra enot, kar se je poznalo pri delovanju. No to pa, dejstvo, da je mel xbox boljšo grafiko..


Ma tele "ekstra" enote so bile tudi precej počasne, z mizernim medpomnilnikom in skupnim vodilom, tako da stvar tudi v teoriji ni mogla biti bistveno hitrejša. To neumnost o "izkoriščenosti" so večinoma širili PS3 fanboyi, ki niso imeli prav veliko pojma :)

hojnikb je izjavil:

Seveda. Ampak tega pomnilnika je hudo malo, tako da morejo developerji res stvar izkoristit, ker sicer je potem cela stvar bolj žalost.


Še vedno ni jasno o čem govoriš, glede na to da obe novi konzoli uporabljata GDDR shared memory :)
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

hojnikb ::

Še vedno ni jasno o čem govoriš, glede na to da obe novi konzoli uporabljata GDDR shared memory :)

Tukaj se motiš. XBONE uporablja veliko počasnejši DDR3 :)

Ma tele "ekstra" enote so bile tudi precej počasne, z mizernim medpomnilnikom in skupnim vodilom, tako da stvar tudi v teoriji ni mogla biti bistveno hitrejša. To neumnost o "izkoriščenosti" so večinoma širili PS3 fanboyi, ki niso imeli prav veliko pojma :)

Hja, sam če so bile dobro izkoriščene, se je pa tudi dalo veliko naredit. Lep primer so številne ekskluzive.

Ampak je pa res, da je cell en velik clusterfuck. Afterall, sony je v originalu mislu met cell kot grafiko in kot procesor (SPUji namesto dedicated grafičnega jedra) :))
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

roli ::

Meni se zdi, da je Microsoft s tem naredil en velik korak nazaj. In to res velik.

Developerji so sedaj vedeli, da ima vsak uporabnik Xboxa kinect. S tem se jim ni bilo treba ukvarjati z preverjanjem ali ta stvar obstaja in delanjem rezerve za tiste, ki tega nimajo. Sedaj pa se bo to spet vrnilo. Spet bomo dobili par gimmicky Kinect iger in ostale "gamepad" igre, ki Kinecta ne bodo izkoriščale ali pa bo delal kot kak mizeren dodatek. Redki developerji bodo sedaj šli in res izkoristili zmogljivosti, ki jih Kinect ponuja, ker se zavedajo, da bodo s tem odrezali precejšen del populacije.

S tem sicer niso ubili konzole ampak so pa Kinect spet vrnili v tisto "za okras" škatlo. Da ne omenjamo dejanskega napredka na področju input metod. Sem precej razočaran na tole potezo.

Sicer ga imam še vedno namen kupiti, ko pride ven nov Halo (oziroma malo pade cena - kar bo verjetno čez kako leto).
http://www.r00li.com

Mavrik ::

hojnikb je izjavil:

Še vedno ni jasno o čem govoriš, glede na to da obe novi konzoli uporabljata GDDR shared memory :)

Tukaj se motiš. XBONE uporablja veliko počasnejši DDR3 :)


Če bi GDDR5 res bil tako krasen in hiter kot sistemski pomnilnik bi ga mel tudi v namiznih mašinah ;)

roli je izjavil:

Meni se zdi, da je Microsoft s tem naredil en velik korak nazaj. In to res velik.

Developerji so sedaj vedeli, da ima vsak uporabnik Xboxa kinect. S tem se jim ni bilo treba ukvarjati z preverjanjem ali ta stvar obstaja in delanjem rezerve za tiste, ki tega nimajo. Sedaj pa se bo to spet vrnilo. Spet bomo dobili par gimmicky Kinect iger in ostale "gamepad" igre, ki Kinecta ne bodo izkoriščale ali pa bo delal kot kak mizeren dodatek. Redki developerji bodo sedaj šli in res izkoristili zmogljivosti, ki jih Kinect ponuja, ker se zavedajo, da bodo s tem odrezali precejšen del populacije.

S tem sicer niso ubili konzole ampak so pa Kinect spet vrnili v tisto "za okras" škatlo. Da ne omenjamo dejanskega napredka na področju input metod. Sem precej razočaran na tole potezo.

Sicer ga imam še vedno namen kupiti, ko pride ven nov Halo (oziroma malo pade cena - kar bo verjetno čez kako leto).


Se strinjam. Oz, Microsoft je naredil še večjo napako - niso lastnoročno poskrbeli za killer game za Kinect (in Xbox One). Težko je prodajat nov cigel od hardwara, če se na njem ne da dejansko nič igrati (niti stare uspešnice). Vsi ostali itak trenutno štancajo sranje (kot je tipično za prve igre po izidu konzole), tako Sony pa Microsoft pa nekak ne uspeta pridelati ene same omembe vredne ekskluzive.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

hojnikb ::

Mavrik je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Še vedno ni jasno o čem govoriš, glede na to da obe novi konzoli uporabljata GDDR shared memory :)

Tukaj se motiš. XBONE uporablja veliko počasnejši DDR3 :)


Če bi GDDR5 res bil tako krasen in hiter kot sistemski pomnilnik bi ga mel tudi v namiznih mašinah ;)

roli je izjavil:

Meni se zdi, da je Microsoft s tem naredil en velik korak nazaj. In to res velik.

Developerji so sedaj vedeli, da ima vsak uporabnik Xboxa kinect. S tem se jim ni bilo treba ukvarjati z preverjanjem ali ta stvar obstaja in delanjem rezerve za tiste, ki tega nimajo. Sedaj pa se bo to spet vrnilo. Spet bomo dobili par gimmicky Kinect iger in ostale "gamepad" igre, ki Kinecta ne bodo izkoriščale ali pa bo delal kot kak mizeren dodatek. Redki developerji bodo sedaj šli in res izkoristili zmogljivosti, ki jih Kinect ponuja, ker se zavedajo, da bodo s tem odrezali precejšen del populacije.

S tem sicer niso ubili konzole ampak so pa Kinect spet vrnili v tisto "za okras" škatlo. Da ne omenjamo dejanskega napredka na področju input metod. Sem precej razočaran na tole potezo.

Sicer ga imam še vedno namen kupiti, ko pride ven nov Halo (oziroma malo pade cena - kar bo verjetno čez kako leto).


Se strinjam. Oz, Microsoft je naredil še večjo napako - niso lastnoročno poskrbeli za killer game za Kinect (in Xbox One). Težko je prodajat nov cigel od hardwara, če se na njem ne da dejansko nič igrati (niti stare uspešnice). Vsi ostali itak trenutno štancajo sranje (kot je tipično za prve igre po izidu konzole), tako Sony pa Microsoft pa nekak ne uspeta pridelati ene same omembe vredne ekskluzive.


Jah, v kištah glih nemorš met tega, če je stvar prvenstveno namenjena grafikam. Že latence so afaik kr visoke + cena, tako da za kej takega odpade.

Ampak ja. Pri PS4 je pač celotn pool spomina GDDR5 (torej gpu in cpu dostopa do tega). Zadeva ima ~176GB/s prepustnosti. Zdej kako rešujejo to, da si celotn pool delita tako cpu kot gpu nwm, pravtako nevem, kako cpu del apuja prenaša te visoke latence.

Medtem pa pri Xbox1 dobiš 8GB DDR3, ki je spet deljen med gpu in cpu, a je le ta dost počasnejši (68.3GB/s). Da pa minimizirajo bottleneck DDR3ja, so pa nalotal gor še 32MB eSRAMA, da se ta bottleneck minimizira. In verjetno je tak pristop tudi cenejši. Sam, če prav razumem, morejo ta eSRAM developerji prav izkoristit, ker sicer je pač bottlenck DDR3.
#brezpodpisa

sandmat ::

hojnikb je izjavil:



Jah, v kištah glih nemorš met tega, če je stvar prvenstveno namenjena grafikam. Že latence so afaik kr visoke + cena, tako da za kej takega odpade.

Ampak ja. Pri PS4 je pač celotn pool spomina GDDR5 (torej gpu in cpu dostopa do tega). Zadeva ima ~176GB/s prepustnosti. Zdej kako rešujejo to, da si celotn pool delita tako cpu kot gpu nwm, pravtako nevem, kako cpu del apuja prenaša te visoke latence.

Medtem pa pri Xbox1 dobiš 8GB DDR3, ki je spet deljen med gpu in cpu, a je le ta dost počasnejši (68.3GB/s). Da pa minimizirajo bottleneck DDR3ja, so pa nalotal gor še 32MB eSRAMA, da se ta bottleneck minimizira. In verjetno je tak pristop tudi cenejši. Sam, če prav razumem, morejo ta eSRAM developerji prav izkoristit, ker sicer je pač bottlenck DDR3.


kako je stvar predraga za 2k€ mašino in ne za 400€ konzolo? Dodajat SRAM je v vsakem primeru smiselno zaradi lokalnosti in stuffa, ki ga poznamo že desetletja.

hojnikb ::

Latence, latence in še enkrat latence :)

Pa 400€ konzola ni 400€ konzola. Namreč skoraj vedno se prodajajo pod ceno :)

no sram je sicer super, sam kaj ko pokuri _ogromno_ placa na samem die-u :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

sandmat ::

lahko kaj bolj oprijemljivega kot "latence"? recimo dostopni časi, velikost vrstice itd? Ker "latence" so hudo "visoke" tudi pri DRAMih v računalniku in je vsem jasno, kako to reševati (ravno s sramom). Plac v konzoli za en SRAM čip rec ne more biti hud problem, lahko izračunaš velikost čipa glede na feature size, ki je za procesor podan.

hojnikb ::

Glede na to, da pokur skoraj 1/3 placa na že tako velike die-u (ja, zadeva je ondie, ne pa nek off package chip ala pentium 3 stil), bi reku da nek zanemarljiv problem tut ni. Ker sicer bi vzel večjo grafiko (recimo takšno kot jo ima ps4)



In ja, gddr ima prvenstveno zaradi dosti višje frekvence posledično višje dostopne čase, kar pa spet ni tako fino, če do njega dostopajo tudi general purpose procesorji (x86 v primeru ps4). Najbrž te višje zakasnitve sony-ovci rešujejo z L2..

Pa še to; dostop do tega ogromnega eSRAMa pri xbox1 ima samo GPU :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

hojnikb ::

 xbox one die

xbox one die

#brezpodpisa

FlyingBee ::

hojnikb je izjavil:

 xbox one die

xbox one die


Die already, consoles are shame ... se ne, super so


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Xbox One S prispe 2. avgusta

Oddelek: Novice / Konzole
105125 (3758) The Wiber
»

Xbox One bo stal pol tisočaka, pride novembra (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Konzole
10324035 (20531) kuglvinkl
»

Tretja generacija Xboxa je... One?! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Konzole
12040824 (34039) LuGi
»

PlayStation 4 se prodaja bolje od Xbox One

Oddelek: Novice / Konzole
4915429 (12685) matejdro
»

PlayStation 4 razkrit (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Konzole
5623228 (18470) Doc123

Več podobnih tem