Slo-Tech - Čeprav uradnih potrditev ne iz Appla ne iz Beatsa še ni, Bloomberg in The Wall Street Journal poročata, da bo Apple kmalu - mogoče že prihodnji teden - najavil prevzem podjetja Beats za 3,2 milijarde dolarjev, kar bo Applov največji prevzem v zgodovini.
Apple se zanima za oba dela podjetja, tako za naročniško storitev Beats Music kakor tudi za proizvodnjo slušalk in zvočnikov. Apple v svojih prodajalnah že nekaj časa ponuja Beatsove izdelke, ta pa je minuli mesec začel omogočati nakup naročnine na svojo storitev kar prek Applovih aplikacij (in-app purchase). S tem je do neke mere konkurenčna Applovemu iTunes Radio, a Beats zahteva plačilo naročnine (10 dolarjev mesečno), katere del seveda dobi tudi Apple.
Beats sta leta 2008 ustanovila Jimmy Iovine in Dr. Dre. Podjetje je sprva prodajalo slušalke, ki jih je izdeloval Monster Cable, kmalu pa so ponudbo razširili z lastnimi kosi strojne opreme. Beats Music pa so zagnali šele januarja letos.
Doslej največji Applov nakup sega v davno leto 1997, ko so kupili NeXT in v podjetje vrnili ustanovitelja Steva Jobs. Tedaj so za NeXT odšteli 404 milijone dolarjev, kar bi bilo v današnjih razmerah približno 600 milijonov dolarjev. Applova taktika je namreč nakup več manjših in perspektivnih podjetij, kar počno ves čas, a tega ne obešajo na veliki zvon.
Novice » Nakupi / združitve / propadi » Apple pred največjim prevzemom - Beats
opeter ::
Steve to ziher ne bi dovolil.
Ampak vemo, zakaj želijo prevzeti Beats. Zaradi njihove glasbene platforme, programskega vmesnika ter seveda dobrimi povezavami do založnikov.
Kmalu bo na digitalnem trgu multimedijske in interaktivne vsebine le še nekaj velikih igralcev, Apple, Amazon, Steam, ..?
Ampak vemo, zakaj želijo prevzeti Beats. Zaradi njihove glasbene platforme, programskega vmesnika ter seveda dobrimi povezavami do založnikov.
Kmalu bo na digitalnem trgu multimedijske in interaktivne vsebine le še nekaj velikih igralcev, Apple, Amazon, Steam, ..?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
klinker ::
Huh, ce je mel prste vmes Monster Cable ni cudno da je zadeva na nivoju.
Drugace pa ql za Apple, ze sedaj njihove naprave zvucijo odlicno, bodo zgleda sedaj se boljse.
Drugace pa ql za Apple, ze sedaj njihove naprave zvucijo odlicno, bodo zgleda sedaj se boljse.
Nummy ::
Ok vse lepo in prav, ampak potem so tu še naslednji problemi za navadne ljudi:
-ni dostopno povsod (only USA for now, slovenistan bo šele čez 20 let na vrsti)
-nimajo gor vse muzke
-prenašanje stream podatkov preko različnih omrežij, kjer dodatno zaračunavajo prenos podatkov
Until then -> pirating.
-ni dostopno povsod (only USA for now, slovenistan bo šele čez 20 let na vrsti)
-nimajo gor vse muzke
-prenašanje stream podatkov preko različnih omrežij, kjer dodatno zaračunavajo prenos podatkov
Until then -> pirating.
keitai ::
Tele beats slušalke so bolj za izgled kot dober zvok, tako da ne vem koliko bo pomagalo pri zvočni izboljšavi applovih produktov.
Drugače pa precenjeno podjetje kupuje drugo precenjeno podjetje. Meh.
Drugače pa precenjeno podjetje kupuje drugo precenjeno podjetje. Meh.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: keitai ()
3p ::
Hmm. Apple za $3000M kupuje flashy znamko precej povprečnih slušalk, ki jo je vmes (50%) kupil in prodal HTC za, hmm, $300M (big win HTC! ;) ). iTunes itak že imajo. Ima kdo kako razlago?
alexa-lol ::
V letu 2013 so prvič padli prihodki iTunesa (za 14%) in z vzponom storitev kot so Spotify in Pandora se špekulira da bo ta poslovni model, plačaj naročnino in poslušaj preko neta, popolnoma izpodrinil poslovni model iTunesa, ki je, plačaj za komad in ga mej fizično na PC.
Applova storitev iTunes Radio, ki naj bi konkurirala Spotifyu in Pandori naj ne bi bi imela take penetracije. Na začetku ko so štartali naj bi imeli takoj 20mio uporabnikov, potem pa nis o več objavljali številk, Spotify naj bi jih mel 76mio, Pandora pa 124mio. Apple lovi konkurenco kar je popolnoma v nasprotju z Applovo logiko pod Jobsom.
Poleg tega me moti tudi primitivnost Dr.Dre in ostalih... verjetno ste vsi videli tole:
"Može seljak iz sela, a selo iz seljaka, nikad" .. k opice
Applova storitev iTunes Radio, ki naj bi konkurirala Spotifyu in Pandori naj ne bi bi imela take penetracije. Na začetku ko so štartali naj bi imeli takoj 20mio uporabnikov, potem pa nis o več objavljali številk, Spotify naj bi jih mel 76mio, Pandora pa 124mio. Apple lovi konkurenco kar je popolnoma v nasprotju z Applovo logiko pod Jobsom.
Poleg tega me moti tudi primitivnost Dr.Dre in ostalih... verjetno ste vsi videli tole:
"Može seljak iz sela, a selo iz seljaka, nikad" .. k opice
blackbfm ::
Drugače pa precenjeno podjetje kupuje drugo precenjeno podjetje. Meh.
Jah, pri consumer izdelkih šteje to kolk hitr se da stvar prodat, ne pa tehnološka dovršenost. Če se stvar dobro prodaja ni nikol precenjena.
Poleg tega me moti tudi primitivnost Dr.Dre in ostalih... verjetno ste vsi videli tole
in kje vidiš kakšno primitivnost...pač se veselijo, kdo pa se ne bi na njhovem mestu
Shuli ::
V letu 2013 so prvič padli prihodki iTunesa (za 14%) in z vzponom storitev kot so Spotify in Pandora se špekulira da bo ta poslovni model, plačaj naročnino in poslušaj preko neta, popolnoma izpodrinil poslovni model iTunesa, ki je, plačaj za komad in ga mej fizično na PC.
Applova storitev iTunes Radio, ki naj bi konkurirala Spotifyu in Pandori naj ne bi bi imela take penetracije. Na začetku ko so štartali naj bi imeli takoj 20mio uporabnikov, potem pa nis o več objavljali številk, Spotify naj bi jih mel 76mio, Pandora pa 124mio. Apple lovi konkurenco kar je popolnoma v nasprotju z Applovo logiko pod Jobsom.
Poleg tega me moti tudi primitivnost Dr.Dre in ostalih... verjetno ste vsi videli tole:
"Može seljak iz sela, a selo iz seljaka, nikad" .. k opice
Obeta se mu deal življenja, ampak vseeno posname "bragging video" v 240p. Smili se mi tip.. Kam mu lahko doniram vsaj za kakšen iPhone denar? :P
alexa-lol ::
No sj to, ta "bragging" video... če že maš miljardo se obnašaj vsaj kot človek.
Sicer Dr.Dre tukaj niti ni tok kriv kot to Tyres Gibson... Dr.Dre je verjetno mal spil in potem sam sodeloval.
Sicer Dr.Dre tukaj niti ni tok kriv kot to Tyres Gibson... Dr.Dre je verjetno mal spil in potem sam sodeloval.
RejZoR ::
Zdej bo Apple celo dobil solidne slušalke. Do zdej sem še čist povsod slišal samo kritike nad priloženim sluškovjem.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
SuperVeloce ::
Solidne, Beats? Ne vem no... dvomim, da bo kvaliteta kakorkoli napredovala, sploh če razmišljaš, da so pri telefonih priložene slušalke razmeroma low cost. Če pa vzameš malo bolši model Beats, pa so že precej predrage za svoj zvok.
GabrieLeo ::
Hold on! Apple je okupil marko Beats ne pa Monster Cable. Če bi hoteli bi že zdavnaj sklenili pogodbo s Monster Cable, če se jim bi toliko šlo za kvaliteto. Še vedno bodo izdelovali iste slušalke, kjer se bananca zjaha po 2 mesecih vlačenja po žepih, ampak bodo pa imeli zato širšo ponudbo Beats po apple storih, kar pomeni še kakih 100+ evrov na vsak tretji prodan iphone. Beats Music bodo najverjetneje podhranili in ga kasneje tudi izničili, ali pa hranili, ter ga celo izboljšali, nikoli se ne ve. Denar bo zdaj definitivno tekel v njihov žep.
Dr. dre je že tako ali tako imel denar. Sponzorstvo od Nike, še vedno odlično prodajani Recordsi (Kendrick Lamar je pod njim prav tako Eminem). Model ima keš, nevem pa kaj bo še s ta miljardo
Dr. dre je že tako ali tako imel denar. Sponzorstvo od Nike, še vedno odlično prodajani Recordsi (Kendrick Lamar je pod njim prav tako Eminem). Model ima keš, nevem pa kaj bo še s ta miljardo
SuperVeloce ::
Imaš prav, težko verjetno da bi Apple svoje telefone zalagal s slušalkami druge znamke (posrednika), bi šli direktno proizvajalcu. Prodaja (in delež marže) v shopih je bolj verjetna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
blackbfm ::
Zdej bo Apple celo dobil solidne slušalke. Do zdej sem še čist povsod slišal samo kritike nad priloženim sluškovjem.
Mi je dal kolega za probat take za 200€ pa so bile precej krep proti applovim. On je seveda pri tistih dražjih slišal vrhunsko kvaliteto...ampak pomoje bolj zato ker jih je vrhunsko plačal
klinker ::
Tele beats slušalke so bolj za izgled kot dober zvok, tako da ne vem koliko bo pomagalo pri zvočni izboljšavi applovih produktov.
Drugače pa precenjeno podjetje kupuje drugo precenjeno podjetje. Meh.
Ce si kupoval une s stojnic verjetno res, drugace pa zvucijo boljse od marsikatrih drazjih, ceprav so vseeno srot napram temu kar imam sedaj, tako da me ne mikajo. Definitivno pa k ceni pripomore se design in ime.
Jabuk pa je precenjen samo za vas ozkogledne jabuk hatercke, jst se vedno cakam na podobno dodelan android fon, pa ga nekako ni. Alu, dober sound, dobra kamera, dober sistem, itd. One se mu nekako pribliza, samo kaj ko je Sense z en drek, zvocniki so samo glasni in nic drugega, kamera pa je boljsa samo na papirju in pa tudi build spet ni tako na nivoju kot bi lahko bil. Stanejo pa tej foni vsi prevec.
matobeli ::
Če lahko upravičiš nakup 700EUR vrednega aparata (in to na 2 leti!) da slišiš sogovornika potem kar, zame je dovolj npr 150EUR, ostane še za dober kompaktni fotkič in PS4.
Bi pa tudi jaz kupoval drage naprave če bi imel neomejeno denarja. Ampak bi prišlo marsikaj "pomembnejšega" pred telefonom.
Kar se tiče slušalk,
Če ni preveč znamka vmes, pri audio napravah kar velja "kolko dnarja tolko muske".
Ima pa vsako uho svojega malarja, če ti pašejo basi in poslušaš 128kb/s mp3je bodo dobre slušalke zvene obupno, zakaj? Zelo lepo poudarijo vse napake v posnetku in večino ni specializiranih za hude base, ker se to še vedno tretira kot "entertainment" glasba in ne kot "art" glasba za katero so narejene slušalke višjega cenovnega razreda.
edit: basi in 128mb/s ni mišljeno slabšalno!
Bi pa tudi jaz kupoval drage naprave če bi imel neomejeno denarja. Ampak bi prišlo marsikaj "pomembnejšega" pred telefonom.
Kar se tiče slušalk,
Če ni preveč znamka vmes, pri audio napravah kar velja "kolko dnarja tolko muske".
Ima pa vsako uho svojega malarja, če ti pašejo basi in poslušaš 128kb/s mp3je bodo dobre slušalke zvene obupno, zakaj? Zelo lepo poudarijo vse napake v posnetku in večino ni specializiranih za hude base, ker se to še vedno tretira kot "entertainment" glasba in ne kot "art" glasba za katero so narejene slušalke višjega cenovnega razreda.
edit: basi in 128mb/s ni mišljeno slabšalno!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
root987 ::
Zdej bo Apple celo dobil solidne slušalke. Do zdej sem še čist povsod slišal samo kritike nad priloženim sluškovjem.
Mi je dal kolega za probat take za 200€ pa so bile precej krep proti applovim. On je seveda pri tistih dražjih slišal vrhunsko kvaliteto...ampak pomoje bolj zato ker jih je vrhunsko plačal
Ali je a) res močno preplačal pa so ga nategnili (kar ne moremo vedeti dokler ne poveš katere ima) ali pa b) si ti rabiš nujno očistit ušesa.
Appleove slušalke so njihov daleč najbolj crap produkt ever (posebej upoštevajoč da bi z relativno malo sredstvi lahko to izkušnjo bistveno izboljšali) in, glede na njihovo trenutno kvaliteto, bi bilo bolje, da jih sploh ne bi prilagali k telefonom. Če nisi ravno v 20% al neki ljudi, ki jim po naključju ustreza velikost, te ušesa bolijo ali pa ti ven padajo, zvočniki v njih so (glede na retail ceno če jih greš kupovati) naravnost obupni, pa še relativno hitro se uničijo.
Bi se moral zelo potruditi, da bi na njih našel kakršno koli pozitivno stvar.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell
--- George Orwell
klinker ::
Če lahko upravičiš nakup 700EUR vrednega aparata (in to na 2 leti!) da slišiš sogovornika potem kar, zame je dovolj npr 150EUR, ostane še za dober kompaktni fotkič in PS4.
Bi pa tudi jaz kupoval drage naprave če bi imel neomejeno denarja. Ampak bi prišlo marsikaj "pomembnejšega" pred telefonom.
Kar se tiče slušalk,
Če ni preveč znamka vmes, pri audio napravah kar velja "kolko dnarja tolko muske".
Ima pa vsako uho svojega malarja, če ti pašejo basi in poslušaš 128kb/s mp3je bodo dobre slušalke zvene obupno, zakaj? Zelo lepo poudarijo vse napake v posnetku in večino ni specializiranih za hude base, ker se to še vedno tretira kot "entertainment" glasba in ne kot "art" glasba za katero so narejene slušalke višjega cenovnega razreda.
edit: basi in 128mb/s ni mišljeno slabšalno!
Sej ga ne, zato pa imam Nexusa ker nikoli ne bi dal 700€ za fon, tudi 500€ ne. Ampak flagship foni pac stanejo tolko in govorit, kako je Apple precenjen, drugi pa kao ne, je pac malo mimo. Prav vsak produkt, ki je na ravni nekega Apple-ovega ima podobno ali celo visjo ceno, pa ne ciljam na notranji hardware, ampak produkt kot celoto.
Se pa glede njihovih slusalk strinjam. Crap. Jst imam se slusalke od starega Nexus S in zvucijo precej boljse kot Apple-ove. Vseeno pa zvocnik na iPhone-u, pa tudi zvocniki na MacBookih zvucijo zelo zelo dobro, zato mi je kar malo cudno da se slusalkam niso tolko posvetili ampak prilozili tak srot.
matobeli ::
In to firma ki je prva poslala na trg spodoben mp3 predvajalnik. Zgleda da so že pogruntali da povprečnega iPhone uporabnika ne zanima toliko poslušanje prek slušalk ampak bolj uporabniška izkušnja z samim telefonom in predvajanjem preko zvočnika.
če sem malo zloben, slušalk nihče ne uporablja ker moraš pri tem telefon skriti v žep
če sem malo zloben, slušalk nihče ne uporablja ker moraš pri tem telefon skriti v žep
mujek ::
Applove in ear slušalke iz leta 2007 so ene izmed najboljših in-ear slušalk kar sem jih imel.
Sem poskusil marsikatere (in ear) slušalke in so me applove (iz tistega časa!) vedno presenetile kako so dobre. Niso pa bile priložene k iPodu - ampak sem jih dodatno dokupil (mislim da so bile nekje 10k SIT).
Kakšna je situacija sedaj nevem... ker sedaj imajo samo slušake ki imajo neke dodatne gumbe and what now in mi niso všeč. Probal jih pa nisem.
Sem poskusil marsikatere (in ear) slušalke in so me applove (iz tistega časa!) vedno presenetile kako so dobre. Niso pa bile priložene k iPodu - ampak sem jih dodatno dokupil (mislim da so bile nekje 10k SIT).
Kakšna je situacija sedaj nevem... ker sedaj imajo samo slušake ki imajo neke dodatne gumbe and what now in mi niso všeč. Probal jih pa nisem.
LJ4L ::
Jst mam tud še ene une slušalke izpred davnih časov. Delajo pa še vedno odlično.
Pa še nekaj glede teh Beats slušalk. Sem bil prejle v city parku pa sem iz firbca šu not v iStyle al iStore al karkol že. Pa sem šel pogledat okoli slušalk. Videl sem pa večinoma same te Beats skoraj nič drugih.
Pa še nekaj glede teh Beats slušalk. Sem bil prejle v city parku pa sem iz firbca šu not v iStyle al iStore al karkol že. Pa sem šel pogledat okoli slušalk. Videl sem pa večinoma same te Beats skoraj nič drugih.
LP from LJ
VaeVictis ::
Mogoče mal bolj logična razlaga:
With Beats, Apple buys the unobtainable: street cred
If and when Apple finally dives into wearables, the product line will likely include devices (and maybe even clothes) that monitor fitness and health. The clues are everywhere. Apple has hired executives from Burberry, Nike, Levi Strauss and Yves Saint Laurent. Cupertino has recruited industrial designers with expertise in apparel design and manufacturing -- specifically knitting -- including Billy Smith from Patagonia and Ben Shaffer, who pioneered Nike's FlyKnit. Apple's engineering division has been taking on scores of experts in bioelectronics and low-power health-monitoring devices.
With Beats, Apple buys the unobtainable: street cred
If and when Apple finally dives into wearables, the product line will likely include devices (and maybe even clothes) that monitor fitness and health. The clues are everywhere. Apple has hired executives from Burberry, Nike, Levi Strauss and Yves Saint Laurent. Cupertino has recruited industrial designers with expertise in apparel design and manufacturing -- specifically knitting -- including Billy Smith from Patagonia and Ben Shaffer, who pioneered Nike's FlyKnit. Apple's engineering division has been taking on scores of experts in bioelectronics and low-power health-monitoring devices.
Steinkauz ::
Kolikor berem so dre slušalke precej povprečne kar se zvoka tiče.
Pa precej visoka cena. Tko da za apple direkt :)
Zdej bo hipster heaven še večji, k bo oboje apple.
Pa precej visoka cena. Tko da za apple direkt :)
Zdej bo hipster heaven še večji, k bo oboje apple.
hojnikb ::
Vsak, ki vsaj malo ceni kvaliteto zvoka, pač nebo kupo teh beats jajc. Raja on the other hand...
#brezpodpisa
keitai ::
Tele beats slušalke so bolj za izgled kot dober zvok, tako da ne vem koliko bo pomagalo pri zvočni izboljšavi applovih produktov.
Drugače pa precenjeno podjetje kupuje drugo precenjeno podjetje. Meh.
Ce si kupoval une s stojnic verjetno res, drugace pa zvucijo boljse od marsikatrih drazjih, ceprav so vseeno srot napram temu kar imam sedaj, tako da me ne mikajo. Definitivno pa k ceni pripomore se design in ime.
Jabuk pa je precenjen samo za vas ozkogledne jabuk hatercke, jst se vedno cakam na podobno dodelan android fon, pa ga nekako ni. Alu, dober sound, dobra kamera, dober sistem, itd. One se mu nekako pribliza, samo kaj ko je Sense z en drek, zvocniki so samo glasni in nic drugega, kamera pa je boljsa samo na papirju in pa tudi build spet ni tako na nivoju kot bi lahko bil. Stanejo pa tej foni vsi prevec.
Imel sem beats mixr, žal niso bile kupljene na stojnici. Bas premočen, neudobne slušalke, stereo slika izven realnosti, etc... Trenutno imam par sennheiserc, grado in akg. Vse zvenijo bolje (tudi cenejše). Seveda slušalke za 170e zvenijo bolje kot sonyeve za 20e, a jih prekosijo že sennheiserce za 80e. Pač precenjene. Apple je precenjeno podjetje, kr ne pomeni, da druga podjetja niso. Ne sovražim appla, kot tudi nisem njegov pristaš. Enako ne sovražim drugih podjetij (ker ne vidim logike v sovražnosti do neke stvari, ki je tržno naravnana). Drugače pa ti predlagam, da nehaš posploševati.
Nummy ::
Zanimivo kolk so eni pametni o slušalkah, ki jih nikol še od blizu niso videl, kaj šele slišal kak zvenijo... res zanimivo...
bluefish ::
Ja, navsezadnje ob kupovanju nekega izdelka ne preizkusimo (kupimo) še desetih konkurenčnih. So pa tisti, ki se ukvarjajo s testiranjem, večinoma soglasni, da je zvok v primerjavi s podobno cenovno rangiranimi slušalkami slabši.
Je pa seveda res, da so ta testiranja v marsičem precej subjektivna.
Je pa seveda res, da so ta testiranja v marsičem precej subjektivna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Mandi ::
(Nisem mogel najti one 9gag slike z navodili, kako narediti svoje beatse. Gre pa nekako tako: kupiš dve kokakola 0.33 pločevinki, spiješ. Sploščiš. Povežeš obe z žico od obešalnika. Done.)
Mimogrede, bral sem, da ima Beats tudi svoj spotify servis z dogvorjenimi streaming pravicami od major labelsov. Tisto ta slednje naj bi Applu manjkalo. Tako: - kupujejo webcasting pravice - pa shiny slušalke za v shiny iStore.
axee ::
Zanimivo kolk so eni pametni o slušalkah, ki jih nikol še od blizu niso videl, kaj šele slišal kak zvenijo... res zanimivo...
Fantje, zdej pa poslušte kar se tiče zvoka in Beats audi-a. Ne nekaj napamet blebetat o basih itd.
Zvok je najbolj subjektiven medij, veliko bolj kot recimo izgled ali otip. Na prvi pogled/posluh je poslušalca brez težav pretentati, da nekaj zveni bolje. Če koga to zanima, naj si recimo malo prebere od t.i. loudness war-u.
Vsak decibelček je dovolj, da poslušalec izbere glasnejše predvajano vsebino, pa tudi če je predvajana samo 0,5 db glasneje. To pač dela naša psiha. Vse, kar je glasneje, se sliši bolje. V svetu produkcije glasbe se gumb za glasnost hkrati v šali imenuje gumb za talent. Glasneje nekaj predvajaš, bolje se ti bo zdelo.
Izvajalci to izkoriščajo, in namerno producirajo "glasnejše" komade, kar pomeni, da je glasnost "navidezno" večja, ker je dinamika posnetka manjša (tihi in glasni toni se približajo en drugemu, vse je potisnjeno na rob digitalne skale (DBFS), majhni detajli se izgubijo, vse je samo grozno naglas. In to deluje, taki komadi (večina popularne glasbe) na tak način lovijo pozornost poslušalcev, ki imajo danes čas pozornosti skoraj 4 sekunde.
Beats to odlično izkorišča. Zvok je "napumpan", ko jih daš gor doživiš ear-gasm, vse je naglas, vse šiba okoli, bass ti trese glavo itd. Vse uredu, ampak čez 15 minut te mine. Beats tako še bolj maskira tiste detajle v glasbi, še bolj predvaja napumpan zvok in vsem se to zdi fino. 128kbps MP3 najbrž zveni odlično in skoraj tako dobro kot 320kbps.
Tako da ko se odločate za novo avdio opremo, neglede na vrsto, imejte v mislih, da če nekaj na prvi pogled zveni odlično, najbrž ni transparentno, maskira in reže vse tiste majhne detajle glasbe, za voljo boljšega prvega vtisa. Ob nakupu dobrih slušalk (za polovico cene Beats-ov) bo najbrž prvi opravek ponovni download glasbe v boljši kvaliteti, ker kar naenkrat slišiš realno kaj poslušaš.
Pa lep dan še naprej :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: axee ()
Zheegec ::
Huh, ce je mel prste vmes Monster Cable ni cudno da je zadeva na nivoju.
Drugace pa ql za Apple, ze sedaj njihove naprave zvucijo odlicno, bodo zgleda sedaj se boljse.
Beats izdelki so price/performance najslabša stvar, kar sem jih slišal. Pa pri slušalkah sploh še ni tako hudo, samostojni zvočniki (prenosni recimo) so res res slabi. Prav tako od Creative.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
djabi ::
Poleg tega me moti tudi primitivnost Dr.Dre in ostalih... verjetno ste vsi videli tole
"Može seljak iz sela, a selo iz seljaka, nikad" .. k opice
Kaj pa pričakuješ od osebkov, ki govorijo popačen jezik, šolo prešpicajo (če jo sploh dokončajo) in se obnašajo ko največji frajerji.
Če imajo srečo, se rodijo kakšnemu bogatemu reprskemu staršu ali pa politiku, če ne, pa upajo, da jih bo kdo opazil oz. njihove talente. Če jim ne uspe, večina njih konča kot drog-dealer ali pa zapornik.
Če še niste opazili, pri nas je podobna situacija s cigoji, vsaj pri nas na vzhodnem delu ... oblačijo se v šuškavce in Adidas trenirke, nosijo cel kup srebrnine oz. zlate obeske, prstane, uhane in se obnašajo kot hip-hop črnci v ZDA.
Celo fešto imajo na tak način:
http://sobotainfo.com/novica/pomurska-s...
Glede Beatsa pa: Apple verjetno kupuje njihov repertoar, softver in dobre povezave, ne pa zaradi slušalk.
Nummy ::
Zanimivo kolk so eni pametni o slušalkah, ki jih nikol še od blizu niso videl, kaj šele slišal kak zvenijo... res zanimivo...
Fantje, zdej pa poslušte kar se tiče zvoka in Beats audi-a. Ne nekaj napamet blebetat o basih itd.
Zvok je najbolj subjektiven medij, veliko bolj kot recimo izgled ali otip. Na prvi pogled/posluh je poslušalca brez težav pretentati, da nekaj zveni bolje. Če koga to zanima, naj si recimo malo prebere od t.i. loudness war-u.
Vsak decibelček je dovolj, da poslušalec izbere glasnejše predvajano vsebino, pa tudi če je predvajana samo 0,5 db glasneje. To pač dela naša psiha. Vse, kar je glasneje, se sliši bolje. V svetu produkcije glasbe se gumb za glasnost hkrati v šali imenuje gumb za talent. Glasneje nekaj predvajaš, bolje se ti bo zdelo.
Izvajalci to izkoriščajo, in namerno producirajo "glasnejše" komade, kar pomeni, da je glasnost "navidezno" večja, ker je dinamika posnetka manjša (tihi in glasni toni se približajo en drugemu, vse je potisnjeno na rob digitalne skale (DBFS), majhni detajli se izgubijo, vse je samo grozno naglas. In to deluje, taki komadi (večina popularne glasbe) na tak način lovijo pozornost poslušalcev, ki imajo danes čas pozornosti skoraj 4 sekunde.
Beats to odlično izkorišča. Zvok je "napumpan", ko jih daš gor doživiš ear-gasm, vse je naglas, vse šiba okoli, bass ti trese glavo itd. Vse uredu, ampak čez 15 minut te mine. Beats tako še bolj maskira tiste detajle v glasbi, še bolj predvaja napumpan zvok in vsem se to zdi fino. 128kbps MP3 najbrž zveni odlično in skoraj tako dobro kot 320kbps.
Tako da ko se odločate za novo avdio opremo, neglede na vrsto, imejte v mislih, da če nekaj na prvi pogled zveni odlično, najbrž ni transparentno, maskira in reže vse tiste majhne detajle glasbe, za voljo boljšega prvega vtisa. Ob nakupu dobrih slušalk (za polovico cene Beats-ov) bo najbrž prvi opravek ponovni download glasbe v boljši kvaliteti, ker kar naenkrat slišiš realno kaj poslušaš.
Pa lep dan še naprej :)
Men se ne vrti vse okol glasnosti. In glej ga zlomka začuda, mi trenutno najbolj sedejo philips slušalke za 19,99€ iz big banga. BOlj mi je važn, da majo slušalke čist in dober zvok in da ne prbijajo preveč basov tja u 3 pm da skor ušesa zgubim zravn.
Zvočno kartico imam nekje na 1/3 glasnoti in mi več kot ustreza in v praksi še nikol ni bla na 100%, pa jo imam že 12 let.
Torej ni res da je glasnejše boljše.
root987 ::
Zanimivo kolk so eni pametni o slušalkah, ki jih nikol še od blizu niso videl, kaj šele slišal kak zvenijo... res zanimivo...
Fantje, zdej pa poslušte kar se tiče zvoka in Beats audi-a. Ne nekaj napamet blebetat o basih itd.
Zvok je najbolj subjektiven medij, veliko bolj kot recimo izgled ali otip. Na prvi pogled/posluh je poslušalca brez težav pretentati, da nekaj zveni bolje. Če koga to zanima, naj si recimo malo prebere od t.i. loudness war-u.
Vsak decibelček je dovolj, da poslušalec izbere glasnejše predvajano vsebino, pa tudi če je predvajana samo 0,5 db glasneje. To pač dela naša psiha. Vse, kar je glasneje, se sliši bolje. V svetu produkcije glasbe se gumb za glasnost hkrati v šali imenuje gumb za talent. Glasneje nekaj predvajaš, bolje se ti bo zdelo.
Izvajalci to izkoriščajo, in namerno producirajo "glasnejše" komade, kar pomeni, da je glasnost "navidezno" večja, ker je dinamika posnetka manjša (tihi in glasni toni se približajo en drugemu, vse je potisnjeno na rob digitalne skale (DBFS), majhni detajli se izgubijo, vse je samo grozno naglas. In to deluje, taki komadi (večina popularne glasbe) na tak način lovijo pozornost poslušalcev, ki imajo danes čas pozornosti skoraj 4 sekunde.
Beats to odlično izkorišča. Zvok je "napumpan", ko jih daš gor doživiš ear-gasm, vse je naglas, vse šiba okoli, bass ti trese glavo itd. Vse uredu, ampak čez 15 minut te mine. Beats tako še bolj maskira tiste detajle v glasbi, še bolj predvaja napumpan zvok in vsem se to zdi fino. 128kbps MP3 najbrž zveni odlično in skoraj tako dobro kot 320kbps.
Tako da ko se odločate za novo avdio opremo, neglede na vrsto, imejte v mislih, da če nekaj na prvi pogled zveni odlično, najbrž ni transparentno, maskira in reže vse tiste majhne detajle glasbe, za voljo boljšega prvega vtisa. Ob nakupu dobrih slušalk (za polovico cene Beats-ov) bo najbrž prvi opravek ponovni download glasbe v boljši kvaliteti, ker kar naenkrat slišiš realno kaj poslušaš.
Pa lep dan še naprej :)
Men se ne vrti vse okol glasnosti. In glej ga zlomka začuda, mi trenutno najbolj sedejo philips slušalke za 19,99€ iz big banga. BOlj mi je važn, da majo slušalke čist in dober zvok in da ne prbijajo preveč basov tja u 3 pm da skor ušesa zgubim zravn.
Zvočno kartico imam nekje na 1/3 glasnoti in mi več kot ustreza in v praksi še nikol ni bla na 100%, pa jo imam že 12 let.
Torej ni res da je glasnejše boljše.
19.99 philips so bile narejene by random chinese fellas pa potem dodan logotip (kot vse ostalo pod ~30-50e... odvisno od proizvajalca kako ima narejeno distribucijo in kdaj imajo res svoj know-how v igri... če sploh).
Kot ti je axee reku, preberi si kaj o volume wars, ker so to splošno znane stvari, če si kadarkoli malo researcha naredu o kakovosti audio opreme.
To, da pa ti na podlagi anekdotičnega dokaza (sebe, kar je še slabše) oporekaš študijam in analizam, ki so jih ljudje delali... No, tega pa niti ne bom komentiral.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell
--- George Orwell
alexa-lol ::
Čist tko offtopic:
1) Apple je bil največ vreden septembra 2012 s ceno delnice 667$. Danes je vreden 585$ in ima tržno kapitalizacijo 504 miljarde $. Razlika.. cca 100miljard, 3.2 miljarde gor ali dol.
2) Apple bo z odkupom delnic investitorjem vrnil 130 miljard $ https://www.apple.com/pr/library/2014/0...
3) Apple ima 147 miljard $ denarja, kar je 10% denarja ki ga imajo vsa Ameriška podjetja http://bgr.com/2013/10/02/apple-cash-re...
Za te 3.2 miljarde jim je v osnovi vseeno, samo včeraj je cena delnica padle za 0.42% kar je ob tržni kapitalizaciji 500 miljard $ nekje 2 miljardi $.
Eno dejsvo še... Beats naj bi mel cca. 1.3 - 1.4 miljarde $ prihodkov in govori se da je marža 33%, tko da naj bi to naneslo cca 450 mio $, ob tem je 3.2 miljarde $ / 450 mio $ = 7... je pa res da se govori tudi da naj bi bil hype okoli slušalk in vsega na višku in da višje ne bo šlo... razen če Apple vključi storitve v svoje (streaming).
Bolj zaskrbljujoče je to da Apple pri storitve "stremaing music" ni pred krivuljo ampak lovi trende - ni več Jobsa.
1) Apple je bil največ vreden septembra 2012 s ceno delnice 667$. Danes je vreden 585$ in ima tržno kapitalizacijo 504 miljarde $. Razlika.. cca 100miljard, 3.2 miljarde gor ali dol.
2) Apple bo z odkupom delnic investitorjem vrnil 130 miljard $ https://www.apple.com/pr/library/2014/0...
3) Apple ima 147 miljard $ denarja, kar je 10% denarja ki ga imajo vsa Ameriška podjetja http://bgr.com/2013/10/02/apple-cash-re...
Za te 3.2 miljarde jim je v osnovi vseeno, samo včeraj je cena delnica padle za 0.42% kar je ob tržni kapitalizaciji 500 miljard $ nekje 2 miljardi $.
Eno dejsvo še... Beats naj bi mel cca. 1.3 - 1.4 miljarde $ prihodkov in govori se da je marža 33%, tko da naj bi to naneslo cca 450 mio $, ob tem je 3.2 miljarde $ / 450 mio $ = 7... je pa res da se govori tudi da naj bi bil hype okoli slušalk in vsega na višku in da višje ne bo šlo... razen če Apple vključi storitve v svoje (streaming).
Bolj zaskrbljujoče je to da Apple pri storitve "stremaing music" ni pred krivuljo ampak lovi trende - ni več Jobsa.
djabi ::
amacar ::
Zvok pri beatsih res ni vreden svoje cene, ampak ljudje jih preveč kritizirajo.
Ker so imeli pri lastri znižanje na beats 30% sej jih kupil (za 140€). Kot celoten paket moram rečti da so čisto ok. So zelo udobne, odstranljivi in zamenljivi kabli, priročna torbica, zvok približno povprečen, kabli kvalitetni, ki se ne zavozljajo, vtič pod kotom 90 stopinj, da je manj možnosti za zlom, ter lažja nošnja v žepu - overall ni večjih pomanjkljivosti. Primerjal sem jih s 100€ vrednimi AKG in bi verjetno vzel beatse, saj so za moj glasbeni okus (ja EDM scena) kot celoten paket boljša izbira, tudi nekatere tone (predvsem nižje), ki jih pri teh akg ne slišim sem pri beatsih slišal. Dobra lastnost je tudi, da sem jih za relativno visoko ceno (120€) po letu in pol tudi prodal. Tega pri teh akg, ki jih imam sedaj verjetno ne bom doživel ampak bodo šle naprej za polovico cene.
Če povzamem so s popustom >30% kar dobra izbira. Je pa dejstvo, da je to precej odvisno od glasbenega okusa, saj so za nekatere okuse povsem neprimerne.
Ker so imeli pri lastri znižanje na beats 30% sej jih kupil (za 140€). Kot celoten paket moram rečti da so čisto ok. So zelo udobne, odstranljivi in zamenljivi kabli, priročna torbica, zvok približno povprečen, kabli kvalitetni, ki se ne zavozljajo, vtič pod kotom 90 stopinj, da je manj možnosti za zlom, ter lažja nošnja v žepu - overall ni večjih pomanjkljivosti. Primerjal sem jih s 100€ vrednimi AKG in bi verjetno vzel beatse, saj so za moj glasbeni okus (ja EDM scena) kot celoten paket boljša izbira, tudi nekatere tone (predvsem nižje), ki jih pri teh akg ne slišim sem pri beatsih slišal. Dobra lastnost je tudi, da sem jih za relativno visoko ceno (120€) po letu in pol tudi prodal. Tega pri teh akg, ki jih imam sedaj verjetno ne bom doživel ampak bodo šle naprej za polovico cene.
Če povzamem so s popustom >30% kar dobra izbira. Je pa dejstvo, da je to precej odvisno od glasbenega okusa, saj so za nekatere okuse povsem neprimerne.
Nummy ::
Zanimivo kolk so eni pametni o slušalkah, ki jih nikol še od blizu niso videl, kaj šele slišal kak zvenijo... res zanimivo...
Fantje, zdej pa poslušte kar se tiče zvoka in Beats audi-a. Ne nekaj napamet blebetat o basih itd.
Zvok je najbolj subjektiven medij, veliko bolj kot recimo izgled ali otip. Na prvi pogled/posluh je poslušalca brez težav pretentati, da nekaj zveni bolje. Če koga to zanima, naj si recimo malo prebere od t.i. loudness war-u.
Vsak decibelček je dovolj, da poslušalec izbere glasnejše predvajano vsebino, pa tudi če je predvajana samo 0,5 db glasneje. To pač dela naša psiha. Vse, kar je glasneje, se sliši bolje. V svetu produkcije glasbe se gumb za glasnost hkrati v šali imenuje gumb za talent. Glasneje nekaj predvajaš, bolje se ti bo zdelo.
Izvajalci to izkoriščajo, in namerno producirajo "glasnejše" komade, kar pomeni, da je glasnost "navidezno" večja, ker je dinamika posnetka manjša (tihi in glasni toni se približajo en drugemu, vse je potisnjeno na rob digitalne skale (DBFS), majhni detajli se izgubijo, vse je samo grozno naglas. In to deluje, taki komadi (večina popularne glasbe) na tak način lovijo pozornost poslušalcev, ki imajo danes čas pozornosti skoraj 4 sekunde.
Beats to odlično izkorišča. Zvok je "napumpan", ko jih daš gor doživiš ear-gasm, vse je naglas, vse šiba okoli, bass ti trese glavo itd. Vse uredu, ampak čez 15 minut te mine. Beats tako še bolj maskira tiste detajle v glasbi, še bolj predvaja napumpan zvok in vsem se to zdi fino. 128kbps MP3 najbrž zveni odlično in skoraj tako dobro kot 320kbps.
Tako da ko se odločate za novo avdio opremo, neglede na vrsto, imejte v mislih, da če nekaj na prvi pogled zveni odlično, najbrž ni transparentno, maskira in reže vse tiste majhne detajle glasbe, za voljo boljšega prvega vtisa. Ob nakupu dobrih slušalk (za polovico cene Beats-ov) bo najbrž prvi opravek ponovni download glasbe v boljši kvaliteti, ker kar naenkrat slišiš realno kaj poslušaš.
Pa lep dan še naprej :)
Men se ne vrti vse okol glasnosti. In glej ga zlomka začuda, mi trenutno najbolj sedejo philips slušalke za 19,99€ iz big banga. BOlj mi je važn, da majo slušalke čist in dober zvok in da ne prbijajo preveč basov tja u 3 pm da skor ušesa zgubim zravn.
Zvočno kartico imam nekje na 1/3 glasnoti in mi več kot ustreza in v praksi še nikol ni bla na 100%, pa jo imam že 12 let.
Torej ni res da je glasnejše boljše.
19.99 philips so bile narejene by random chinese fellas pa potem dodan logotip (kot vse ostalo pod ~30-50e... odvisno od proizvajalca kako ima narejeno distribucijo in kdaj imajo res svoj know-how v igri... če sploh).
Kot ti je axee reku, preberi si kaj o volume wars, ker so to splošno znane stvari, če si kadarkoli malo researcha naredu o kakovosti audio opreme.
To, da pa ti na podlagi anekdotičnega dokaza (sebe, kar je še slabše) oporekaš študijam in analizam, ki so jih ljudje delali... No, tega pa niti ne bom komentiral.
Sej itak dons vse sranje delajo kitajci, tud tist za 500€...
In tele philips slušalke so v zvoku vsaj zame velik bolj kvalitetne kot pa tiste samsung in apple crap, ki sem jih dobil zraven telefona. Qtek oz. HTC je imel dobre slušalke, sam majo tatenek vtič in so neuporabne da bi jih uporabljal drugod.
Drgač pa najboljši zvok do zdej so mele tle: kliky. Sam so trenutno mal predrage, da bi si jih ubodu in še mal šparam z njih :P
alexa-lol ::
Bolj zaskrbljujoče je to da Apple pri storitve "stremaing music" ni pred krivuljo ampak lovi trende - ni več Jobsa.
Zakaj bi bilo to zaskrbljujoče?
Investitorji tega ne marajo. Svet se spreminja in mogoče so danes iMaci kul, čez 10 let pa ni več zihr. Investitorji v Apple so skladi, ki nadzirajo po nekaj tisoč miljard... pri njih to šteje. Kaj njim pomaga če je delnica čez 10 let vredna toliko kot danes... nič. Pri njih šteje samo rast in če si za krivuljo potem to ni lih ql, ker izpuščaš poslovno priložnost.
Key Quest ::
Key Quest ::
Nummy ::
Sej itak dons vse sranje delajo kitajci, tud tist za 500€...
Velika vecina hi-fi opreme se proizvede kr lepo v EU pa ZDA.
Bi bil presenečen, koliko jo naredijo kitajci... Če ne drugega se sami elektronski elementi delajo tam (upori, tranzistorji,...) Dons je že 99% robe "made in china".
Nummy ::
Ali pa pac ti na pamet opletas z nekimi gostilniskimi dejstvi.
Enako velja za tebe, assembled in EU ali USA še ne pomeni, da zadeva dejansko ni narejena na kitajskem.
Če bi bil elektronik, bi vedel razliko med kitajskimi in japonskimi kondenzatorji. Odpri kako "hi-fi" stvar, pa poglej kake elemente ima notri. Boš presenečen.
djabi ::
Saj japonske stvari se proizvajajo tudi v drugih azijskih državah (JK, Kitajska, Malazija, Tajvan itn.)
TheJack ::
Me ne preseneča. Obe firmi prodajata precenjen crap in imata zatorej verjetno podobno klientelo.
Bonis nocet, qui malis parcit.
Zheegec ::
Me ne preseneča. Obe firmi prodajata precenjen crap in imata zatorej verjetno podobno klientelo.
Pri Applu lahko ceno vedno opravičiš na en ali drugačen način, če le dovolj vztrajaš. Pri Beatsu pa nimaš šans, slušalke preprosto niso kvalitetne in tukaj se konča.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
alexa-lol ::
Me ne preseneča. Obe firmi prodajata precenjen crap in imata zatorej verjetno podobno klientelo.
Pri Applu lahko ceno vedno opravičiš na en ali drugačen način, če le dovolj vztrajaš. Pri Beatsu pa nimaš šans, slušalke preprosto niso kvalitetne in tukaj se konča.
Nekje sem bral da so Beats slušalke bolj "fashion accessory" kot "hi-fi" izdelek... s fashion izdelki je pa tko da če kakšen "LV" ali "D&G" piše gor to poveča ceno za nekaj 100€ .
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Apple kupil ShazamOddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 6402 (4675) | next3steps |
» | Spotify je vreden osem milijard dolarjevOddelek: Novice / Avtorsko pravo | 8376 (5756) | klanjsekII |
» | Apple kupil Beats za tri milijarde dolarjevOddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 10468 (8198) | Nummy |
» | Apple pred največjim prevzemom - Beats (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 20759 (17403) | rkobarov |
» | Steve Jobs CEO desetletja (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 7531 (6055) | FireSnake |