Novice » Avtorsko pravo » Glasbeniki vse bolj skeptični do Spotify-ja
nekikr ::
Naredili so ti tudi primerjavo s podjetniki, ki si jo gladko ignoriral. Zakaj točno bi morala država tebi kar tako dati nekaj denarja vsak mesec? V podjetništvu moraš imeti dobro idejo, garati cele dneve, najemati kredite in pri vsem tem te država še konkretno obdavčuje. Na tvoji strani imaš pa vsaj založbo, ki te konkretno razbremeni. In, tudi to so ti že povedali, pa si ignoriral, zakaj ne najameš kredita in nekoga iz marketinga, pa snemalnega studia itd. in sam narediš izdelka in ga prodajaš sam ter pobereš 100% zaslužka? Točno tako delamo namreč ostali in se potem ne strinjamo, da bi moral pa ti kar dobiti nekaj, samo zato, ker imaš veselje drgniti neke strune.
Gavran ::
A direktorji Adobea si pa ne privoščijo luksuznih jaht in ferarijev itd? Zakaj je pa razpečevanje tovrstnih programov tako težko kritizirano? Glasbo pa mirno izpustite. Kot da glasba ni svojevrsten izdelek, ki ima tudi svojo tržno vrednost, ki smo jo dolžni poravnati.
Si popolnoma sfalil ne?
Hec je v tem da založbe požrejo 99%, avtor je pa revež. TU je problem in to vzpodbuja revolt uporabnikov, ne pa tisto kar dobi pravi AVTOR!
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.
mihec87 ::
To reševat na plečih uporabnikov, ki z youtuba downloadajo komade (kar mimogrede sploh ni prepovedano v RS) in so grde barabe zaradi katerih si direktor založbe ne more kupit 22 ferarija, avtor pa suh kruh gloda, je pa višek absurda.
Medtem ko se za software vedno bunite za vsak torrent, ki je dan med drugim tudi na tej strani. Mislim, ste pajaci brez primere, nesramneži in diskriminatorji, kaj naj rečem.
A direktorji Adobea si pa ne privoščijo luksuznih jaht in ferarijev itd? Zakaj je pa razpečevanje tovrstnih programov tako težko kritizirano? Glasbo pa mirno izpustite. Kot da glasba ni svojevrsten izdelek, ki ima tudi svojo tržno vrednost, ki smo jo dolžni poravnati.
Firma Ferrari je tudi polna keša. Zakaj potemtakem ne smem prit v njihov salon in kar odpeljat enga? Saj se jim ne pozna? Če pa živijo v 20 miljonskih vilah?
Aha, torej ni problem v tem, da imamo glasbenike, ki ponudijo trgu kar trg želi in posledično dobro zaslužijo.
Problem je v tem, da si vi 'dejanski' glasbeniki (ki ste kao višja kasta kot oni zgoraj 'hobi' glasbeniki) prikrajšani.
Ker ne zaslužite 'vsaj' toliko kot 'hobi' glasbeniki. Koliko pa vi 'dejanski' glasbeniki naredite, kar je zanimivo za trg?
In koliko tega znate prodati?
Boš ti kot 'dejanski' glasbenik vzel v roke harmoniko, in šel igrat na veselico? ...na podlagi tvojih postov sklepam, da se
ne boš ponižal v 'hobi' glasbenika. Ker tebi pripada ...
Tebi pa kaj naj rečem drugega kot prosim pojdi še enkrat skozi temo, ker si popolnoma falil bistvo.
Pa dejansko mislis, da koga zanima kaj je za tvoje strokovno uho dobra glasba :))? Mislim z cem se majo ljudje cas obremenjevat, lahko pa gres s transparenti pred zalozbe mogoce te bo kdo poslusal :D! Za mene so to cerovniki in mojstri da lahko z 4 notami in dretjem toliko zasluzijo ceprav nisem ljubitel njihove glasbe ampak ne panicarim in se obremenjujem z njimi enostavno jih ne poslusam. Ce si pa tak mojster pa idi v svet z svojimi umetninami mogoce postanes miljonar.
To zanima (žal) samo glasbenike. Mainstream glasba je dandanes vedno bolj poenostavljena, kar glasbo kot umetnost, ki se je razvijala skozi tisočletja, žal popolnoma uničuje. Ni več kreativnosti, velja samo dober beat, ter neka osnovna tema, ki se ponavlja 5 min. Eureka in imamo radijski poletni hit.
Meni je takšna muzika sicer tudi všeč, komentiram pa iz objektivnega vidika. Clave je pa itak pri vseh "modernih izvirnih komadih" dobesedno skopiran iz že skoraj 100 let stare glasbe.
Kaj naj rečem kot kaj potem to študirate če je neperspektivno..
Zaradi tebi podobnih ljudi je pa svet tak kot je. Kako lahko sebično zažugaš nekomu, kaj je pa šel to študirat, če je "neperspektivno"?
Kaj pa če bi jaz tebi onemogočil tvoj najljubši študij in te poslal delat nekam za tekoči trak? Še en nesramnež zapovrstjo.
Sploh pa je 3/4 uporabnikov v tej temi totalno sfalilo bistvo, ter primerja foh glasbe z neko medicino, raketno znanostjo in tako naprej.
Glede na takšne odzive v tej temi me vse skupaj resnično žalosti. Najprej pogledat na svojo rit, tam pa tudi ostane. Slovenceljstvo pač.
Sedaj sem pa jaz nesramnež pa žugam pač ne prodajam mleka in medu..
Najljubši heh(za večino je to tisti ki je najlažji potem pa na zavodu ker je 10x premalo delovnih mest za ta najljubši)..Če neka stvar ne prinese željenega se jo opusti ali pa se z njo ukvarja ljubiteljsko...Če hočem preživet bom moral iti delat tudi za trak. Temu se reče življenje verjemi vsak bi raje ne švical 8+ur ter počel najljubšo stvar samo ne izteče se vsem tako(pravijo sicer vsak je krojač svoje usode)..Glasbo si začel sam poveličevat kot da je to nekaj uber nad vsemu...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
mihec87 ::
A direktorji Adobea si pa ne privoščijo luksuznih jaht in ferarijev itd? Zakaj je pa razpečevanje tovrstnih programov tako težko kritizirano? Glasbo pa mirno izpustite. Kot da glasba ni svojevrsten izdelek, ki ima tudi svojo tržno vrednost, ki smo jo dolžni poravnati.
Si popolnoma sfalil ne?
Hec je v tem da založbe požrejo 99%, avtor je pa revež. TU je problem in to vzpodbuja revolt uporabnikov, ne pa tisto kar dobi pravi AVTOR!
V adobeju so tudi zaposleni ki si ne morejo privoščit luksuznih jaht ter ferrarijev(dvomim da se je zaposlenim plača dvignala z upadom piratstva)..Zanimivo je tole direktno enačenje z direktorji..
Ironija je da avtorjem največ poberejo založbe in razne organizacije hec je da jim uspe avtorje prepričat da so problem ljudje ker premalo plačajo, poslušajo mimo(ja je to tudi problem bojim se da ne takšen kot to hočejo nekateri prikazat) zraven pa jim še obesijo anti piracy organizacijo ki spet odreže kos pogače...
Zakaj je z itunes ipd bolj malo denarja zato ker včasih si za en dober komad moral kupit cel cd(pa čeprav so bili ostali zanič) danes pa kupiš samo tisti komad ki ti je všeč.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
Meizu ::
Saj v tem je problem. Agencije nas ne prepričajo. Mi to vemo. Ampak guess what? Ni druge izbire. Ali delaš po njihovo ali pa pogodba odpade. Če pgodba odpade - slaba stvar. Konkurenca je pa tako naštimana, da je sranje približno enako.
Tega nisem rekel. Sem pa rekel, da bi se bilo treba dogovarjati za neke minimalne cene, ki jih lahko nek bend na koncertu upravičeno zahteva.
Podjetnike sem pa gladko ignoriral ker - niso relevantni.
Ko podjetje delaš si odvisen vsaj sam od sebe (torej tvoj marketinški uspeh in KVALITETA(!!) odločata o tem ali bo podjetje uspešno ali ne), pri glasbenikih te pa manevrirajo drugi naokoli, praktično kot marioneto. Če si lep, mlad, če te majo punce rade, potem ni problem. Fušaš ko poješ? Ni problem, naredimo auto pitch v studiju, no odru bo pa itak pel playback.
In tule veliko ljudi ne pride skozi in sploh nima elementarne možnosti probat. Imaš miljone bendov, ki po kvaliteti prekosijo marsikatere današnje zvezde glasbe, pa životarijo okrog za neverjetno švohne denarje.
Naredili so ti tudi primerjavo s podjetniki, ki si jo gladko ignoriral. Zakaj točno bi morala država tebi kar tako dati nekaj denarja vsak mesec? V podjetništvu moraš imeti dobro idejo, garati cele dneve, najemati kredite in pri vsem tem te država še konkretno obdavčuje. Na tvoji strani imaš pa vsaj založbo, ki te konkretno razbremeni. In, tudi to so ti že povedali, pa si ignoriral, zakaj ne najameš kredita in nekoga iz marketinga, pa snemalnega studia itd. in sam narediš izdelka in ga prodajaš sam ter pobereš 100% zaslužka? Točno tako delamo namreč ostali in se potem ne strinjamo, da bi moral pa ti kar dobiti nekaj, samo zato, ker imaš veselje drgniti neke strune.
Tega nisem rekel. Sem pa rekel, da bi se bilo treba dogovarjati za neke minimalne cene, ki jih lahko nek bend na koncertu upravičeno zahteva.
Podjetnike sem pa gladko ignoriral ker - niso relevantni.
Ko podjetje delaš si odvisen vsaj sam od sebe (torej tvoj marketinški uspeh in KVALITETA(!!) odločata o tem ali bo podjetje uspešno ali ne), pri glasbenikih te pa manevrirajo drugi naokoli, praktično kot marioneto. Če si lep, mlad, če te majo punce rade, potem ni problem. Fušaš ko poješ? Ni problem, naredimo auto pitch v studiju, no odru bo pa itak pel playback.
In tule veliko ljudi ne pride skozi in sploh nima elementarne možnosti probat. Imaš miljone bendov, ki po kvaliteti prekosijo marsikatere današnje zvezde glasbe, pa životarijo okrog za neverjetno švohne denarje.
BigWhale ::
Saj v tem je problem. Agencije nas ne prepričajo. Mi to vemo. Ampak guess what? Ni druge izbire. Ali delaš po njihovo ali pa pogodba odpade. Če pgodba odpade - slaba stvar. Konkurenca je pa tako naštimana, da je sranje približno enako.
Torej, se spet izkaze, da je edini nacin kako se boriti proti temu z bojkotiranjem izdelkov. Ne, da se ne kupi albuma in se ga spiratizira ampak, da se ne kupi albuma in se ga ne poslusa in ne spiratizira ampak se avtorju poslje pismo in se mu pove zakaj se ga ne bo poslusalo.
Potem bodo avtorji pritisnili na zalozbe ali pa se bodo osamosvojili.
Dokler pa se stvari piratizira, pa se daje zalozbam in avtorjem jasen znak: dokler bomo lahko kradli, bomo kradli.
McAjvar ::
Povsod imas tiste, ki obvladajo in tiste, ki se znajo prodat. Presek teh dveh mnozic ni prazna mnozica. Po kaksnem kljucu bi pa ravno vrhunski glasbeniki morali biti delezni vec denarja?
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
Fritz ::
Saj v tem je problem. Agencije nas ne prepričajo. Mi to vemo. Ampak guess what? Ni druge izbire. Ali delaš po njihovo ali pa pogodba odpade. Če pgodba odpade - slaba stvar. Konkurenca je pa tako naštimana, da je sranje približno enako.
Torej, se spet izkaze, da je edini nacin kako se boriti proti temu z bojkotiranjem izdelkov. Ne, da se ne kupi albuma in se ga spiratizira ampak, da se ne kupi albuma in se ga ne poslusa in ne spiratizira ampak se avtorju poslje pismo in se mu pove zakaj se ga ne bo poslusalo.
Potem bodo avtorji pritisnili na zalozbe ali pa se bodo osamosvojili.
Dokler pa se stvari piratizira, pa se daje zalozbam in avtorjem jasen znak: dokler bomo lahko kradli, bomo kradli.
Ah, no. Dokler nas založbe vsepovsod (radio, TV, javna mesta, reklame itn.) posiljujejo z njihovimi izbranimi izdelki pa je vse v redu? To je dovoljeno poslušati oz. mnogi moramo to poslušati, ko pa snameš MP3 je pa joj in groza in ne vem kaj. In ker iz spotifya prikaplja 7000$ na mesec namesto pričakovanih 700.000$ je spet groza.
Naj naredijo dober koncert, dajo ceno, ki bo pokrila vložek in omogočila zaslužek in naj potem prodajajo svojo unikatno glasbo, ne pa nek posnetek nad katerim ima roko založba in katerega se lahko n-krat reproducira s skoraj ničelnim stroškom.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
nekikr ::
Tega nisem rekel. Sem pa rekel, da bi se bilo treba dogovarjati za neke minimalne cene, ki jih lahko nek bend na koncertu upravičeno zahteva.
Kartelno dogovarjanje cen je z zakonom prepovedano in kaznivo dejanje. Ti prodajaš produkt, tako kot vsi ostali. Če je dober, potem boš za to ustrezno plačan, pri čemer pa dober pomeni, da je kupcem všeč in ne da je po tvojem mnenju struna bolje zadeta kot pri konkurenci. Saška brez problema računa nekaj tisoč evrov na špil, ker je dobra za kupce. Če se pa ti bojuješ s slabimi za drobiž je pa to, da, uganil si, točno tako kot v vsakem drugem poslu kjer prodajaš tak ali drugačen produkt.
neres ::
Nekateri malo pretiravate s temi "zlobnimi založbami". Nihče nikogar ne sili v sodelovanje z založbami ali k podpisovanju slabih pogodb.
Ali pa k prodaji/streamingu preko Spotify-ja... To, da so preko Spotify-ja zaslužki slabi, je že dolgo znano.
Jaz spodbujam glasbenike in kupce k čim bolj direktnemu poslovanju, ali pa vsaj preko trgovin kot je npr. Bandcamp, kjer avtor pobere veliko večino od prodaje.
Je pa res da so tudi založbe (velike ali male) lahko koristne za promocijo itd. Naj vsak oceni kakor se mu zdi najbolje in podpisuje tiste pogodbe, ki mu ustrezajo. Ne vidim razlogov za vsesplošno nerganje nad založbami.
O tem katera glasba je bolj kvalitetna in si zasluži več, pa raje ne bi, ker temu ne pridemo do dna. Popularne stvari so pač bolj dobičkonosne.
Lahko bi sicer recimo ministrstvo za kulturo dajalo plačo "tistim res dobrim glasbenikom", ampak kot davkoplačevalec bi bil do tega precej zadržan.
Ali pa k prodaji/streamingu preko Spotify-ja... To, da so preko Spotify-ja zaslužki slabi, je že dolgo znano.
Jaz spodbujam glasbenike in kupce k čim bolj direktnemu poslovanju, ali pa vsaj preko trgovin kot je npr. Bandcamp, kjer avtor pobere veliko večino od prodaje.
Je pa res da so tudi založbe (velike ali male) lahko koristne za promocijo itd. Naj vsak oceni kakor se mu zdi najbolje in podpisuje tiste pogodbe, ki mu ustrezajo. Ne vidim razlogov za vsesplošno nerganje nad založbami.
O tem katera glasba je bolj kvalitetna in si zasluži več, pa raje ne bi, ker temu ne pridemo do dna. Popularne stvari so pač bolj dobičkonosne.
Lahko bi sicer recimo ministrstvo za kulturo dajalo plačo "tistim res dobrim glasbenikom", ampak kot davkoplačevalec bi bil do tega precej zadržan.
Meizu ::
Tega nisem rekel. Sem pa rekel, da bi se bilo treba dogovarjati za neke minimalne cene, ki jih lahko nek bend na koncertu upravičeno zahteva.
Kartelno dogovarjanje cen je z zakonom prepovedano in kaznivo dejanje. Ti prodajaš produkt, tako kot vsi ostali. Če je dober, potem boš za to ustrezno plačan, pri čemer pa dober pomeni, da je kupcem všeč in ne da je po tvojem mnenju struna bolje zadeta kot pri konkurenci. Saška brez problema računa nekaj tisoč evrov na špil, ker je dobra za kupce. Če se pa ti bojuješ s slabimi za drobiž je pa to, da, uganil si, točno tako kot v vsakem drugem poslu kjer prodajaš tak ali drugačen produkt.
Aja. ?
Kaj pa konkurenca in monopoli na tržišču?
Zakaj Sprite, Coca Cola, Pepsi in ostale zadeve stanejo praktično enako?
Zakaj so servisi kartelno dogovorjeni pri avtomobilih?
Zakaj imajo apartmaji večinoma "dogovorjeno" minimalno ceno?
Ne vem no, jaz lahko tukaj postavim miljon vprašanj, na katera nekega pametnega odgovora ne bom dobil. Kako pa mi lahko država dokaže kartelno dogovarjanje? Bolj težko bi rekel.
Edit: Heh, še Laško in Union staneta praktično enako.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
nekikr ::
Na kratko: ker niso neumni (tako kot štirje nadobudni glasbeniki v slabem bandu). Pozabil si seveda, kako elegantno od tebe, napisati, da Spar Cola stane pol manj od Coca Cole (tako kot bedni band računa ravno toliko, da ima za sendvič). Znani avtorji imajo tudi honorarje kar lepo prepisane, tam spodaj je pa vedno bil, na vseh področjih, trd boj za drobtine. Zakaj bi bila glasbena industrija kaj drugačna?
Meizu ::
Heh. Tista Spar Cola res stane pol manj, stane pa dovolj, da ima Spar s tem še vedno pozitiven dobiček.
Pri bendih pa temu ni tako.
V Sloveniji je z bendom težko priti nad 100EUR na osebo na špil. Pa to so že cene ljudi, ki igrajo za velike bende. Poznam primer kitarista Alye, ki je pustil ta bend ravno zato, ker ni zaslužil več kot 100EUR na špil.
Ostali bendi igrajo recimo za 50EUR, kar pri 4ih, 5ih članih benda pokrije komaj potne stroške.
Ampak saj, nima veze, nisem niti pričakoval od STja, da boste ostali to sploh razumeli, namreč treba je takšno reč najprej izkusit na lastni koži, da veš o čem govoriš. Ostali lahko samo nabijajo o tem v prazno.
Edit: Sam sicer na špil zaslužim okrog 100EUR, glede na kvantiteto špilov pa to še zdaleč ni dovolj, da bi lahko od tega živel. Govorim pa generalno za vse ostale bende, ker sem tudi sam začel tako. Veliko ostalih sobendašov še danes nima te sreče, da lahko na špil potegnejo 100EUR/osebo.
Sicer sem sedaj šel že globoko v svoj privatni prostor kar se zaslužka tiče, ampak imam občutek, da dokler ne začnem govoriti z dejanskimi številkami bo tale debata tekla v prazno.
Pri bendih pa temu ni tako.
V Sloveniji je z bendom težko priti nad 100EUR na osebo na špil. Pa to so že cene ljudi, ki igrajo za velike bende. Poznam primer kitarista Alye, ki je pustil ta bend ravno zato, ker ni zaslužil več kot 100EUR na špil.
Ostali bendi igrajo recimo za 50EUR, kar pri 4ih, 5ih članih benda pokrije komaj potne stroške.
Ampak saj, nima veze, nisem niti pričakoval od STja, da boste ostali to sploh razumeli, namreč treba je takšno reč najprej izkusit na lastni koži, da veš o čem govoriš. Ostali lahko samo nabijajo o tem v prazno.
Edit: Sam sicer na špil zaslužim okrog 100EUR, glede na kvantiteto špilov pa to še zdaleč ni dovolj, da bi lahko od tega živel. Govorim pa generalno za vse ostale bende, ker sem tudi sam začel tako. Veliko ostalih sobendašov še danes nima te sreče, da lahko na špil potegnejo 100EUR/osebo.
Sicer sem sedaj šel že globoko v svoj privatni prostor kar se zaslužka tiče, ampak imam občutek, da dokler ne začnem govoriti z dejanskimi številkami bo tale debata tekla v prazno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
nekikr ::
Ampak, glej, spet opisuješ samo najslabše in njihov boj za drobtine. Celotni tekstilni sektor, 3/4 gradbenega, steklarstvo in usnjarstvo - vse to se je lepo zaprlo, ker niso bili dovolj dobri (konkurenca je bila boljša in/ali cenejša ter je preživela). Če tudi ti nisi dovolj dober v svojem poslu, potem ga moraš pač zamenjati ali pa biti tako dober, da se ne boš boril za drobtinice. Kje točno je tukaj problem?
Meizu ::
Ampak, glej, spet opisuješ samo najslabše in njihov boj za drobtine. Celotni tekstilni sektor, 3/4 gradbenega, steklarstvo in usnjarstvo - vse to se je lepo zaprlo, ker niso bili dovolj dobri (konkurenca je bila boljša in/ali cenejša ter je preživela). Če tudi ti nisi dovolj dober v svojem poslu, potem ga moraš pač zamenjati ali pa biti tako dober, da se ne boš boril za drobtinice. Kje točno je tukaj problem?
Ne nekikr ne opisujem le najslabših, opisujem nasploh celotno sceno danes. Razen redkih izjem (razni murkoti, siddharte, mi2, Dan d, Vlado Kreslin itd.) vsi ostali životarijo. Ne vem, če danes obstaja glasbena skupina v Sloveniji, ki lahko živi na račun benda.
Poglej si najprej malce številke in se pozanimaj pri kakšnih kolegih glasbenikih ipd. potem pa nadaljnje komentiraj. Ker trenutno govoriš na pamet. Jaz ti pa strežem s podatki iz lastne roke.
Tudi že uveljavljene skupine, ki se vrtijo po slovenskih radijih (jih poznam osebno veliko) in igrajo na največjih slovenskih festivalih enostavno ne morejo računat več kot 300EUR/špil. Povprečno število članov v bendu je 4-5. Pa računaj. Prijatelji so s svojim komadom prišli celo na MTV lestvico. Lahko si obrišejo rit nat 300EUR. Res stežka.
Edini, ki plačajo mogoče malce več so razni veliki festivali pa še tam so bolj ali manj dokaj zadržani glede večjih zneskov. Razni bari in pubi pa niti pod razno ne plačajo več kot 300EUR ne glede na glasbenika, ki igra.
S takšnim dobičkom, tudi če imaš špil vsak vikend v petek ter soboto (kar je praktično nemogoče) ne prideš nikamor.
Edit:
Ampak, glej, spet opisuješ samo najslabše in njihov boj za drobtine.
Mimogrede, sem ti omenil tudi primer glasbenika, ki je igral za pevko Alyjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
marS ::
Hebi ga, Meizu. Pr dveh milijonih slovencev je to tako. Hrvatov je že več. No, mimogrede, rock'n'roll je krv i znoj in nič drugega.....100 evrov na špil? na osebo? pa kaj bi ti rad? jurja? Poznam precej relativno neznanih ameriških bendov (več al manj underground, neodvisnih) ki pridejo igrat v živo samo za prespat in večerjo, skratka za drobiž in to na evropskih turnejah več ali manj vsepovsod. Pa se nič ne pritožujejo, kot sem že omenil, hebi ga, so si izbrali tak način življenja, samo da igrajo kar imajo radi oz. kar želijo. Večina niso neki mulci ampak odrasli ljudje. Da o tem, da igrajo svetlobna leta bolje od večine slovenskih vikend bendov niti ne govorim....
...no more heroes...
https://ilbis.com/
https://ilbis.com/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: marS ()
Meizu ::
Hebi ga, Meizu. Pr dveh milijonih slovencev je to tako. Hrvatov je že več. No, mimogrede, rock'n'roll je krv i znoj in nič drugega.....100 evrov na špil? na osebo? pa kaj bi ti rad? jurja? Poznam precej relativno neznanih ameriških bendov (več al manj underground, neodvisnih) ki pridejo igrat v živo samo za prespat in večerjo, skratka za drobiž in to na evropskih turnejah več ali manj vsepovsod. Pa se nič ne pritožujejo, kot sem že omenil, hebi ga, so si izbrali tak način življenja, samo da igrajo kar imajo radi oz. kar želijo. Večina niso neki mulci ampak odrasli ljudje. Da o tem, da igrajo svetlobna leta bolje od večine slovenskih vikend bendov niti ne govorim....
Jaz se načeloma ne pritožujem, ker vem kaj sem si izbral, oz. izbral si nisem, pač glasba je bila in bo že od rojstva moj edini pravi poklic in zadovoljstvo.
Ampak kot "glasbeni delavec" pa lahko kakšno rečem tudi na ta račun ali?
Kar se tiče 100€ na špil: A si poskušal zračunat koliko nucaš špilat s to zadevo na mesec, da prideš do nekega državnega minimalca? Nemogoče je imet celo leto 5 špilov/mesec. Nemogoče.
Na koncu moraš kombinirat in igrat s 20imi bendi da nekaj narediš.
mihec87 ::
Zakaj če ne boš ti za tak denar bo pa drug torej eden drugemu zbijate ceno(cena da te spozna širša publika), sicer da ne boš mislil to se dogaja na vseh področjih(seveda tisti ki je delal z pozitivno nulo sčasoma propade ali pa ostane sam in počasi dvigne ceno)...
Veselje oz zadovoljstvo ter veliko denarja ne greta vedno skupaj..
Sicer pa 4je špili(vem da je teško nabrat če nisi ravno čuki,modrijani itd ki so že rezervirani vnaprej) je to 400eur kar nekateri dobijo na koncu meseca za vsakodnevno 8ur garanja za trakom...
Veselje oz zadovoljstvo ter veliko denarja ne greta vedno skupaj..
Sicer pa 4je špili(vem da je teško nabrat če nisi ravno čuki,modrijani itd ki so že rezervirani vnaprej) je to 400eur kar nekateri dobijo na koncu meseca za vsakodnevno 8ur garanja za trakom...
driver_x ::
Kaj pa ostali bendi, kalibra Čuki, Kinkstoni, Sidarta in podobni? A tudi oni igrajo za drobiž? Sodeč po tem, s kakšnimi avti se pripeljejo na špil, ne bi rekel.
Torej vprašanje: zakaj nimaš benda takega kalibra?
Torej vprašanje: zakaj nimaš benda takega kalibra?
mihec87 ::
Kaj pa ostali bendi, kalibra Čuki, Kinkstoni, Sidarta in podobni? A tudi oni igrajo za drobiž? Sodeč po tem, s kakšnimi avti se pripeljejo na špil, ne bi rekel.
Torej vprašanje: zakaj nimaš benda takega kalibra?
Tako kot ni vsako podjetje super uspešno ter direktor super bogat enostavno ne morejo/mo biti vsi pri oz na vrhu..
nekikr ::
Kar se tiče 100€ na špil: A si poskušal zračunat koliko nucaš špilat s to zadevo na mesec, da prideš do nekega državnega minimalca? Nemogoče je imet celo leto 5 špilov/mesec. Nemogoče.
Vem, da je težko dobiti 5 špilov na mesec, če si podpovprečen. Ampak, če bi jih dobil, potem bi za 5 x 4 ure dobil nekega minimalca? Saj za 2,5 delovna dneva to niti ni tako slabo. Zgoraj omenjeni Čuki se prav nič ne pritožujejo...torej se da.
Mimogrede, sem ti omenil tudi primer glasbenika, ki je igral za pevko Alyjo.
Ja, in? Kitaristov je malo morje v Sloveniji, da igraš za Alyo tudi ni nek podatek, ki bi ti moral v osnovi prinesti MTV slavo. Ponudba/povpraševanje je jebena reč. Ne samo pri vas, ubogih avtorjih, ampak pri vseh nas ostalih tudi.
digitalcek ::
Hebi ga, Meizu. Pr dveh milijonih slovencev je to tako. Hrvatov je že več. No, mimogrede, rock'n'roll je krv i znoj in nič drugega.....100 evrov na špil? na osebo? pa kaj bi ti rad? jurja? Poznam precej relativno neznanih ameriških bendov (več al manj underground, neodvisnih) ki pridejo igrat v živo samo za prespat in večerjo, skratka za drobiž in to na evropskih turnejah več ali manj vsepovsod. Pa se nič ne pritožujejo, kot sem že omenil, hebi ga, so si izbrali tak način življenja, samo da igrajo kar imajo radi oz. kar želijo. Večina niso neki mulci ampak odrasli ljudje.
Na ta način, s takimi honorarji ne slovenski glasbeniki, ne ljudje s slovenskimi plačami, ki delajo v drugih poklicih NE BODO NIKAMOR PRIŠLI! Preživeli najbrž bodo, ampak nič več od tega.
S težavo bodo do konca življenja plačevali položnice. In koliko akumulacije (rezerve) bodo imeli slovenski mladi, ali tisti aktivni, ampak malo starejši po desetih letih dela. 5000 evrov. Če?
Za prepleskat stanovanje, za en slab rabljen avto in en (slab) pralni stroj, ampak ta celo nov. Po desetih letih dela!
Im ne mi z Akrapovičem, Boscarolom, nekimi gazelami in tistima dvema (sicer genialnima) mulcema, ki sta na kickstartu zbrala vsak po 10 ali 15.000 dolarjev za projekt zložljivega blatnika in lesenega fotoaparata.
In ne mi z jebiga, tako pač je. Tako dejansko je, ampak taka situacija ne nudi perspektive niti za 2% ljudi. Tudi, če so pridni, vztrajni, celo, če imajo začetni kapital...
Kot da bi nekdo ponudil rešitev s stavkom: znajdite se. Kot se je znašel tisti Slovenec, ki je začel pred 40 leti delati skretne verižice za celo Jugo. Kajti Juge ni več, tu pa ljudje nimajo/ne dajo dva evra za novo. Raje zavozljajo staro. Je ceneje...
NISMO leta 1975. In ostalih 199.998 mladih Slovencev bo popušilo. Zagotovo.
Ali vsaj 190.000.
Ker je folk "obubožal", ker nihče ni več za nič pripravljen plačati. Ker mnogi poleg položnic in hrane ne MOREJO za nič plačali. Ker jim praktični nič ne ostane.
Naj se tisti, ki dajo mesečno 5-10 evrov za kakršnokoli vsebino na spletu, ali za kakšen CD, ali za karto za koncert NEHAJO smešiti. Ker mislijo, da so s to silno vsoto boga za jaj...
Naj se tisti, ki sicer gredo na dopust na Hrvaško, vendar peljejo vse s seboj (do zamrznjega kruha, ki so ga kupili v celovškem Hoferju, ker je tam cenejši kot v Slo), nehajo smešiti in naj ne živijo v iluziji, da (še) imajo neko kupno moč.... Ne nimajo jo več. In večini Slovencev se (tako nekateri ekonomisti) napoveduje bolgarsko-romunski standard. Ne jutri, ampak v nekaj letih.
Za konec, koliko stane izdelava spletne strani (eden od spletnih portalov, kjer ponujajo 50% popusta na izdelek, ali storitev)? Celih 49 evrov... Da to nič ne pomeni, ali pove? No prav, pa ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: digitalcek ()
Meizu ::
Vem, da je težko dobiti 5 špilov na mesec, če si podpovprečen. Ampak, če bi jih dobil, potem bi za 5 x 4 ure dobil nekega minimalca? Saj za 2,5 delovna dneva to niti ni tako slabo. Zgoraj omenjeni Čuki se prav nič ne pritožujejo...torej se da.
Spet govoriš na pamet. Če misliš, da dva koncerta na vikend pomenita skupno 2.5 delovnega dne... Nimaš pojma, kaj se dogaja v zakulisju benda, kot sem že nekajkrat rekel.
Sori, ne želim bit napadalen ali tečen, ampak, zakaj sploh komentiraš če ne poznaš celotne zgodbe? Kot bi se jaz zdaj uštulil v neko IT temo in začel pametovat ITjevcem zakaj se gre, sam pa ne znam sprogramirat niti ene aplikacije?
Kaj pa ostali bendi, kalibra Čuki, Kinkstoni, Sidarta in podobni? A tudi oni igrajo za drobiž? Sodeč po tem, s kakšnimi avti se pripeljejo na špil, ne bi rekel.
Ti ljudje imajo samo ta bend (z izjemo haceta, on igra še pri elevatorsih) in imajo vsi svoje službe. Recimo taglavni čukovc, Potrebuješ je med drugim tudi urednik oddaj, med drugimi tudi oddaje "Na Zdravje".
Torej je možno biti tudi pri nas uspešen glasbenik, ali kako?
Ne.
Sicer odvisno kako klasificiraš besedo "uspešen". Ali to, da te posluša 10k ljudi ali pa to, da lahko z bendom dejansko živiš.
Sicer pa 4je špili(vem da je teško nabrat če nisi ravno čuki,modrijani itd ki so že rezervirani vnaprej) je to 400eur kar nekateri dobijo na koncu meseca za vsakodnevno 8ur garanja za trakom...
Minimalna plača je nekaj čez 500eur mimogrede, pa tudi ne si mislit, da glasbenik ne gara vsak dan kot zmešan. In to na večih mestih hkrati.
Ljudje ne pozabite tudi, da nastopat naokrog ne moreš celo življenje. Nismo pač vsi mike jegri in lemmyji ali ozzyji. In kot je nekdo zgoraj že omenil - kako se lahko s takimi mizernimi zaslužki sploh financiraš ko zaradi zdravja in starosti prenehaš s temi aktivnostmi? Kaj pa prihranki?
Ko je športnik dober, je dobro plačan. Tina Maze se je sedaj nabila z denarjem in še se bo verjetno, ko pa ji telo ne bo več omogočalo takšnih performans se bo pa upokojila ali pa našla delovno mesto kje drugje (trener smučanja, karkoli). Ima pa dovolj prihrankov, da si lahko pravzaprav sama dozira pokojnino do smrti.
Kje bomo glasbeniki pa nimam pojma.
Žalostno je uglavnem danes, da glasba ni več to kar je bila. Ljudje ne gledajo več na glasbo ampak na performans na odru, blišč, lepoto.
90% časa ukvarjanja z glasbo se počutim, kot da se pravzaprav ukvarjam z manekenstvom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
digitalcek ::
O, mesarče. Sem vedel, da se ne boš mogel zadržati, da mi ne repliciraš. Da mi je znati, ko te plaća...
In ja, nekateri dejansko ne morejo plačevati. Ampak ne vsi.
Tisti drugi namreč imajo denar, ampak ne plačujejo, ker
- se na internetu govori in piše, da se na intenetu za nič ne plačuje...
In po sistemu: Tudi jaz, ki imam sicer 1500 evrov plače, čedalje bolj ramišljam, da bi hodil na brezplačno juhico na Karitas... In da bi se prešvercal na kakšen koncert, saj je vstopnina celih 10 evrov.
In ja, nekateri dejansko ne morejo plačevati. Ampak ne vsi.
Tisti drugi namreč imajo denar, ampak ne plačujejo, ker
- se na internetu govori in piše, da se na intenetu za nič ne plačuje...
In po sistemu: Tudi jaz, ki imam sicer 1500 evrov plače, čedalje bolj ramišljam, da bi hodil na brezplačno juhico na Karitas... In da bi se prešvercal na kakšen koncert, saj je vstopnina celih 10 evrov.
mihec87 ::
Vem, da je težko dobiti 5 špilov na mesec, če si podpovprečen. Ampak, če bi jih dobil, potem bi za 5 x 4 ure dobil nekega minimalca? Saj za 2,5 delovna dneva to niti ni tako slabo. Zgoraj omenjeni Čuki se prav nič ne pritožujejo...torej se da.
Spet govoriš na pamet. Če misliš, da dva koncerta na vikend pomenita skupno 2.5 delovnega dne... Nimaš pojma, kaj se dogaja v zakulisju benda, kot sem že nekajkrat rekel.
Sori, ne želim bit napadalen ali tečen, ampak, zakaj sploh komentiraš če ne poznaš celotne zgodbe? Kot bi se jaz zdaj uštulil v neko IT temo in začel pametovat ITjevcem zakaj se gre, sam pa ne znam sprogramirat niti ene aplikacije?
Kaj pa ostali bendi, kalibra Čuki, Kinkstoni, Sidarta in podobni? A tudi oni igrajo za drobiž? Sodeč po tem, s kakšnimi avti se pripeljejo na špil, ne bi rekel.
Ti ljudje imajo samo ta bend (z izjemo haceta, on igra še pri elevatorsih) in imajo vsi svoje službe. Recimo taglavni čukovc, Potrebuješ je med drugim tudi urednik oddaj, med drugimi tudi oddaje "Na Zdravje".
Torej je možno biti tudi pri nas uspešen glasbenik, ali kako?
Ne.
Sicer odvisno kako klasificiraš besedo "uspešen". Ali to, da te posluša 10k ljudi ali pa to, da lahko z bendom dejansko živiš.
Sicer pa 4je špili(vem da je teško nabrat če nisi ravno čuki,modrijani itd ki so že rezervirani vnaprej) je to 400eur kar nekateri dobijo na koncu meseca za vsakodnevno 8ur garanja za trakom...
Minimalna plača je nekaj čez 500eur mimogrede, pa tudi ne si mislit, da glasbenik ne gara vsak dan kot zmešan. In to na večih mestih hkrati.
Ljudje ne pozabite tudi, da nastopat naokrog ne moreš celo življenje. Nismo pač vsi mike jegri in lemmyji ali ozzyji. In kot je nekdo zgoraj že omenil - kako se lahko s takimi mizernimi zaslužki sploh financiraš ko zaradi zdravja in starosti prenehaš s temi aktivnostmi? Kaj pa prihranki?
Ko je športnik dober, je dobro plačan. Tina Maze se je sedaj nabila z denarjem in še se bo verjetno, ko pa ji telo ne bo več omogočalo takšnih performans se bo pa upokojila ali pa našla delovno mesto kje drugje (trener smučanja, karkoli). Ima pa dovolj prihrankov, da si lahko pravzaprav sama dozira pokojnino do smrti.
Kje bomo glasbeniki pa nimam pojma.
Žalostno je uglavnem danes, da glasba ni več to kar je bila. Ljudje ne gledajo več na glasbo ampak na performans na odru, blišč, lepoto.
90% časa ukvarjanja z glasbo se počutim, kot da se pravzaprav ukvarjam z manekenstvom.
Seveda je min 500 ni pa to garancija da dobiš toliko...Vse te težave pestijo tudi nekega delavca kaj misliš da cestar bo pri 60letih še lahko 8 ur na soncu asvaltiral ravno tako si z minimalcem ni ravno prihranil kaj.....Hočem povedat da tudi ostali narod pestijo težave ne samo avtorje...
Glede uspešnosti kako ne(res da ne vsak ki si to zaželi, kar je isto v tujini)odvisno sicer od merila?
Tina Maze(tukaj njo primerjaš z vsemi glasbeniki ne samo vrhunskimi) ja kaj pa ostali športniki..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
digitalcek ::
Ko je športnik dober, je dobro plačan. Tina Maze se je sedaj nabila z denarjem in še se bo verjetno, ko pa ji telo ne bo več omogočalo takšnih performans se bo pa upokojila ali pa našla delovno mesto kje drugje (trener smučanja, karkoli). Ima pa dovolj prihrankov, da si lahko pravzaprav sama dozira pokojnino do smrti.
Kje bomo glasbeniki pa nimam pojma.
Ne pisat take. Te bodo takoj spomnili, da nisi Tina Maze. In da zato lahko crkuješ na dolgi rok, kot crkuje že kakih 1.2000.000 Slovencev.
Žalostno je uglavnem danes, da glasba ni več to kar je bila. Ljudje ne gledajo več na glasbo ampak na performans na odru, blišč, lepoto.
Seveda. Tumbanje po radijih (kvalitetna glasba le ponoči), nestrokovno pisanje po medijih, moćno pretirano promoviranje takih, ki igrajo na kozarce, ali na kravje zvonce (za 5 minut slave)je naredilo svoje.
Vsekakor pa je dodal piko na i južnokorejski lik. Ki bo sicer šel na smetišče glasbene zgodovine v manj kot letu dni, ampak OGROMNA škoda kvalitetni glasbi pa je bila vsekakor narejena!
Ampak nekateri bodo izvlekli argument: že ne more biti slab glasbenik, če ga je poklikala miljarda in pol ljudi.
Torej je potem Jure Robežnik poden od skladatelja, saj ve zanj samo kakih 50.000 ljudi, ali pa še manj?
Zame osebno je Robežnik Tina Maze, ali če hočete Strauss, Korejec pa je tisti, ki igra za župco na Čopovi ulici v Ljubljani. In za katerega je Magnfico v vseh pogledih profesor. Profesor skladanja, profesor koreografije, ritma, pa še bi se našlo...
Mesar?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: digitalcek ()
Meizu ::
Seveda je min 500 ni pa to garancija da dobiš toliko...Vse te težave pestijo tudi nekega delavca kaj misliš da cestar bo pri 60letih še lahko 8 ur na soncu asvaltiral ravno tako si z minimalcem ni ravno prihranil kaj.....Hočem povedat da tudi ostali narod pestijo težave ne samo avtorje...
Tistim ljudem se vsaj šteje delovna doba. Glasbeniku z igranjem z bendom se delovna doba ne šteje.
Lahko sicer se, če dobiš status svobodnega umetnika, kjer ti država honorarno mesečno izplačuje denar za tvoj dobrobit državni kulturi.
Imetnike tega statusa pa lahko prešteješ na prste mizarja.
Meizu ::
Razen če za to skrbi kak menedžer, drugače zelo redko.
Z davčenjem in plačevanjem prispevkov bi pa še tisti majhen zaslužek šel na pol.
Sploh pa glede na mizerne prihodke bendov verjetno še prispevkov ne bi pokril.
Z davčenjem in plačevanjem prispevkov bi pa še tisti majhen zaslužek šel na pol.
Sploh pa glede na mizerne prihodke bendov verjetno še prispevkov ne bi pokril.
Mesar ::
digitalcek je izjavil:
O, mesarče. Sem vedel, da se ne boš mogel zadržati, da mi ne repliciraš. Da mi je znati, ko te plaća...
In ja, nekateri dejansko ne morejo plačevati. Ampak ne vsi.
Tisti drugi namreč imajo denar, ampak ne plačujejo, ker
- se na internetu govori in piše, da se na intenetu za nič ne plačuje...
In po sistemu: Tudi jaz, ki imam sicer 1500 evrov plače, čedalje bolj ramišljam, da bi hodil na brezplačno juhico na Karitas... In da bi se prešvercal na kakšen koncert, saj je vstopnina celih 10 evrov.
Jaz se ne morem zadržati? Ti pa se lahko? A zato trollaš v vsaki temi, ki je povezana z avtorskimi?
Kar pa se tiče plačevanja. Plačati je potrebno samo tisto kar je potrebno plačati, če je nekaj na voljo zastonj, drugi pa ponujajo isto stvar za plačilo ne vem zakaj bi plačeval? Če razmišljaš tako lahko kr vse svoje prihodke nakažeš meni, zakaj pa ne? Če so določene stvari na voljo nelegalno ali kakorkoli drugače sporno dostopne je to drug problem, to naj uredijo tisti, ki pišejo, sprejemajo in izvršujejo zakonodajo - uporabnik/kupec pa izbere opcijo, ki mu najbolj ustreza.
Ti si tako za cenzuro, kot si napisal v eni drugi temi, tako da tebi nebi bilo problem regulirati vsebin, edino ne vem kdo bi to počel... jaz recimo? Bom jaz odločal do česa imaš možnost dostopati na spletu in do česa ne, pa bova oba srečna?
digitalcek je izjavil:
Ko je športnik dober, je dobro plačan. Tina Maze se je sedaj nabila z denarjem in še se bo verjetno, ko pa ji telo ne bo več omogočalo takšnih performans se bo pa upokojila ali pa našla delovno mesto kje drugje (trener smučanja, karkoli). Ima pa dovolj prihrankov, da si lahko pravzaprav sama dozira pokojnino do smrti.
Kje bomo glasbeniki pa nimam pojma.
Ne pisat take. Te bodo takoj spomnili, da nisi Tina Maze. In da zato lahko crkuješ na dolgi rok, kot crkuje že kakih 1.2000.000 Slovencev.
Žalostno je uglavnem danes, da glasba ni več to kar je bila. Ljudje ne gledajo več na glasbo ampak na performans na odru, blišč, lepoto.
Seveda. Tumbanje po radijih (kvalitetna glasba le ponoči), nestrokovno pisanje po medijih, moćno pretirano promoviranje takih, ki igrajo na kozarce, ali na kravje zvonce (za 5 minut slave)je naredilo svoje.
Vsekakor pa je dodal piko na i južnokorejski lik. Ki bo sicer šel na smetišče glasbene zgodovine v manj kot letu dni, ampak OGROMNA škoda kvalitetni glasbi pa je bila vsekakor narejena!
Ampak nekateri bodo izvlekli argument: že ne more biti slab glasbenik, če ga je poklikala miljarda in pol ljudi.
Torej je potem Jure Robežnik poden od skladatelja, saj ve zanj samo kakih 50.000 ljudi, ali pa še manj?
Zame osebno je Robežnik Tina Maze, ali če hočete Strauss, Korejec pa je tisti, ki igra za župco na Čopovi ulici v Ljubljani. In za katerega je Magnfico v vseh pogledih profesor. Profesor skladanja, profesor koreografije, ritma, pa še bi se našlo...
Mesar?
Torej je za tebe kvalitetno tisto kar večina zavrača? Tvoje socialistične ideje kako bi morali biti vsi uspešni in ni prav da je par uspešnih ostali pa crkujejo na obroke pa tudi nimajo neke pametne podlage, vsej v kapitalizmu v katerem živimo (kdo je sploh nadpovprečen če so vsi nadpovprečni... think!). Povprečneži pač niso in ne morejo biti nadpovprečno uspešni/plačani/karkoli in v večini primerov niti niso pripravljeni žrtvovati tega kar bi morali za nadpovprečnost.
Your turn to burn!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mesar ()
Meizu ::
Mesar to je vse ok in prav. Temu nihče ne oporeka.
Jaz govorim o surovih financah za preživetje. Jaz kot glasbenik ne zahtevam 1000€ na špil zato da se bom vozil v najnovejšem BMWju.
Bi blo pa fino če bi lahko zaslužil vsaj za preživetje (torej najemnina, stanovanjski stroški, hrana, obleka).
Jaz govorim o surovih financah za preživetje. Jaz kot glasbenik ne zahtevam 1000€ na špil zato da se bom vozil v najnovejšem BMWju.
Bi blo pa fino če bi lahko zaslužil vsaj za preživetje (torej najemnina, stanovanjski stroški, hrana, obleka).
Mesar ::
No kaj ti misliš, da je problem?
Prepožrešne založbe, piratiziranje, škrt uporabniki?
Uporabnike težko obsojamo, razen mogoče tiste, ki piratizirajo vsebine pa še teh ne vedno. DMCA reporti so tak v porastu kolikor bežno spremljam to... sicer ne takšnem kot bi si nekateri želeli pa vendar se nekaj dogaja na tem področju. Založbe pa... so odgovornost avtorjev vsebin, sej brez le teh nimajo kaj prodajati.
Prepožrešne založbe, piratiziranje, škrt uporabniki?
Uporabnike težko obsojamo, razen mogoče tiste, ki piratizirajo vsebine pa še teh ne vedno. DMCA reporti so tak v porastu kolikor bežno spremljam to... sicer ne takšnem kot bi si nekateri želeli pa vendar se nekaj dogaja na tem področju. Založbe pa... so odgovornost avtorjev vsebin, sej brez le teh nimajo kaj prodajati.
Your turn to burn!
Meizu ::
Uporabnike lahko obsojamo vsaj na takšni ravni kot uporabnike ki si protipravno prisvajajo software. IMHO.
driver_x ::
nodrim ::
Komplicirate čisto brez podlage ... če trg noče plačati več za neko storitev, je po višji ceni pač ne boste prodali .. pa naj gre za glasbo, mehanika, programerja ali taksista ... da bi pa zdej pri vsaki storitvi zahtevali zakonsko določeno najnižjo ceno pa nekako ne gre z načeli prostega trga ..
kot da bi jst bil umetnik kipar in bi delal kipce čist hude in jih noben ne bi hotel kupit za 1000 EUR na kipec, ker sem za vsakega pač porabil mesec dni dela in bi se šel pritoževat in jamrat, da to pa že ni prav ... jao
kot da bi jst bil umetnik kipar in bi delal kipce čist hude in jih noben ne bi hotel kupit za 1000 EUR na kipec, ker sem za vsakega pač porabil mesec dni dela in bi se šel pritoževat in jamrat, da to pa že ni prav ... jao
49106 ::
če trg noče plačati več za neko storitev, je po višji ceni pač ne boste prodali
Tako kot trg dela noče plačati več, pa se enostavno dvigne minimalna plača. In glede na to, da je vse več delavcev registriranih kot s.p., je smiselno tudi določiti najnižjo ceno storitve.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
BigWhale ::
No, jaz se sicer strinjam, da je pri nas precej tezko se prezivljati kot umetnik (glasbeniki, slikarji, igralci, ...). Problem je pa predvsem v tem, da je nas trg premajhen.
Na zalost, en prdec vec kot 2mio nas je in stevilo umetnikov, ki jih lahko vzdrzujemo je omejeno. Imam kolega, ki je glasbenik in je ze precej casa nazaj povedal, da ce bi se hotel prezivljati z glasbo, bi moral nastopati na vsaki pasji procesiji. Ker je solo izvajalec je sicer precej lazje, a vseeno.
Vendar je tudi tukaj vse skupaj stvar trga. Trg je taksen kot je in prav tako ne moremo podpirati X stevila keramicarjev in avtomehanikov in ITjevcev.
Na zalost, en prdec vec kot 2mio nas je in stevilo umetnikov, ki jih lahko vzdrzujemo je omejeno. Imam kolega, ki je glasbenik in je ze precej casa nazaj povedal, da ce bi se hotel prezivljati z glasbo, bi moral nastopati na vsaki pasji procesiji. Ker je solo izvajalec je sicer precej lazje, a vseeno.
Vendar je tudi tukaj vse skupaj stvar trga. Trg je taksen kot je in prav tako ne moremo podpirati X stevila keramicarjev in avtomehanikov in ITjevcev.
Nummy ::
digitalcek je izjavil:
Hebi ga, Meizu. Pr dveh milijonih slovencev je to tako. Hrvatov je že več. No, mimogrede, rock'n'roll je krv i znoj in nič drugega.....100 evrov na špil? na osebo? pa kaj bi ti rad? jurja? Poznam precej relativno neznanih ameriških bendov (več al manj underground, neodvisnih) ki pridejo igrat v živo samo za prespat in večerjo, skratka za drobiž in to na evropskih turnejah več ali manj vsepovsod. Pa se nič ne pritožujejo, kot sem že omenil, hebi ga, so si izbrali tak način življenja, samo da igrajo kar imajo radi oz. kar želijo. Večina niso neki mulci ampak odrasli ljudje.
Na ta način, s takimi honorarji ne slovenski glasbeniki, ne ljudje s slovenskimi plačami, ki delajo v drugih poklicih NE BODO NIKAMOR PRIŠLI! Preživeli najbrž bodo, ampak nič več od tega.
S težavo bodo do konca življenja plačevali položnice. In koliko akumulacije (rezerve) bodo imeli slovenski mladi, ali tisti aktivni, ampak malo starejši po desetih letih dela. 5000 evrov. Če?
Za prepleskat stanovanje, za en slab rabljen avto in en (slab) pralni stroj, ampak ta celo nov. Po desetih letih dela!
Im ne mi z Akrapovičem, Boscarolom, nekimi gazelami in tistima dvema (sicer genialnima) mulcema, ki sta na kickstartu zbrala vsak po 10 ali 15.000 dolarjev za projekt zložljivega blatnika in lesenega fotoaparata.
In ne mi z jebiga, tako pač je. Tako dejansko je, ampak taka situacija ne nudi perspektive niti za 2% ljudi. Tudi, če so pridni, vztrajni, celo, če imajo začetni kapital...
Kot da bi nekdo ponudil rešitev s stavkom: znajdite se. Kot se je znašel tisti Slovenec, ki je začel pred 40 leti delati skretne verižice za celo Jugo. Kajti Juge ni več, tu pa ljudje nimajo/ne dajo dva evra za novo. Raje zavozljajo staro. Je ceneje...
NISMO leta 1975. In ostalih 199.998 mladih Slovencev bo popušilo. Zagotovo.
Ali vsaj 190.000.
Ker je folk "obubožal", ker nihče ni več za nič pripravljen plačati. Ker mnogi poleg položnic in hrane ne MOREJO za nič plačali. Ker jim praktični nič ne ostane.
Naj se tisti, ki dajo mesečno 5-10 evrov za kakršnokoli vsebino na spletu, ali za kakšen CD, ali za karto za koncert NEHAJO smešiti. Ker mislijo, da so s to silno vsoto boga za jaj...
Naj se tisti, ki sicer gredo na dopust na Hrvaško, vendar peljejo vse s seboj (do zamrznjega kruha, ki so ga kupili v celovškem Hoferju, ker je tam cenejši kot v Slo), nehajo smešiti in naj ne živijo v iluziji, da (še) imajo neko kupno moč.... Ne nimajo jo več. In večini Slovencev se (tako nekateri ekonomisti) napoveduje bolgarsko-romunski standard. Ne jutri, ampak v nekaj letih.
Za konec, koliko stane izdelava spletne strani (eden od spletnih portalov, kjer ponujajo 50% popusta na izdelek, ali storitev)? Celih 49 evrov... Da to nič ne pomeni, ali pove? No prav, pa ne.
Spletna stran za 49€??? Ne me smejat... a to ti en mulc naredi en HTML dokument in notri ena tabela ter 5 slik? Kvalitetna spletna stran gre tam od 300€ dalje, pa še to je zelo malo. Če pa rabiš še kak dodaten modil ala spletno trgovino pa si že skoraj minimalno na jurja!
VaeVictis ::
No, jaz se sicer strinjam, da je pri nas precej tezko se prezivljati kot umetnik (glasbeniki, slikarji, igralci, ...). Problem je pa predvsem v tem, da je nas trg premajhen.
Na zalost, en prdec vec kot 2mio nas je in stevilo umetnikov, ki jih lahko vzdrzujemo je omejeno. Imam kolega, ki je glasbenik in je ze precej casa nazaj povedal, da ce bi se hotel prezivljati z glasbo, bi moral nastopati na vsaki pasji procesiji. Ker je solo izvajalec je sicer precej lazje, a vseeno.
Vendar je tudi tukaj vse skupaj stvar trga. Trg je taksen kot je in prav tako ne moremo podpirati X stevila keramicarjev in avtomehanikov in ITjevcev.
Podpis pod tole!
Edina rešitev za slovenske umetnike in vse ostale je, da gredo na tuje trge...
Če bodo dovolj dobri, jih bo tuji trg sprejel in bodo uspešni, lahko tudi super uspešni, če ne pač ne...
Lahko pa životarijo na slovenskem trgu in se pritožujejo, kako je življenje nepravično!
ps: Tole velja enako za umetnike, kakor tudi za vse ostale poklice!
Okapi ::
Edina rešitev za slovenske umetnike in vse ostale je, da gredo na tuje trge...Slovenska kultura ne more iti na tuje trge kot vsako drugo blago. Slovenska kultura je pomembna za Slovence, ne za Nemce. Če jo hočemo imeti, jo bomo morali sami plačevati, ker Nemci je ne bodo.
O.
Gavran ::
Drži ampak dvomim da damjan murko spada v rubriko "kultura"...
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.
driver_x ::
Edina rešitev za slovenske umetnike in vse ostale je, da gredo na tuje trge...Slovenska kultura ne more iti na tuje trge kot vsako drugo blago. Slovenska kultura je pomembna za Slovence, ne za Nemce. Če jo hočemo imeti, jo bomo morali sami plačevati, ker Nemci je ne bodo.
O.
Kje pa je meja med kulturo in glasbo, kot izdelkom široke potrošnje? Drugače so pa že precej knjižnih avtorjev prevedli v tuje jezike in tudi nekaj glasbe in filmov je k nam prišlo iz drugih držav.
Okapi ::
Ta "precej" si uporabil zelo širokogrudno. Prevedli so jih v resnici zanemarljivo malo, glede na vse slovenske pisatelje. In tudi od tistih, ki so jih prevedli, ni s tem praktično nihče nič zaslužil. Pravzaprav je večina prevodov pridelala izgubo (prevod je stal več kot so zaslužili s prodajo na tujem). Je treba vedeti, da dober prevod v angleščino ali nemščino stane več kot je dobil pisatelj avtorskega honorarja za slovenski izvirnik. Slovenski romani, ki so v tujini pridelali kakšen zaslužek, so težka izjema, verjetno jih ni dosti več kot recimo deset.
Bom pa izkoristil priliko in naredil reklamo za znanca, ki se je odločil kar direkto napasti tuje trge in je roman napisal v angleščini.
http://www.amazon.com/Cynicism-Manageme...
Bom pa izkoristil priliko in naredil reklamo za znanca, ki se je odločil kar direkto napasti tuje trge in je roman napisal v angleščini.
http://www.amazon.com/Cynicism-Manageme...
digitalcek ::
Torej je za tebe kvalitetno tisto kar večina zavrača?
Tole pa je tvoja izjava leta in istočasno strel v koleno. Pa ne s puško, ampak s protitankovsko raketo.
Znani slovenski komponist Jure Robežnik, ki je pred dnevi praznoval 80 let, ki je imel dobro obiskan koncert, kjer so najbolj eminentni slovenski pevci izvajali njegove skladbe, ki je na tem koncertu doživel stoječe ovacije (ki si jih je glede na opus in kvaliteto vsekakor zaslužil!), ki ga večina glasbeno "izobraženih" mladih Slovencev zavrača, ali ga sploh ne pozna, ker jih bolj zanima FB, je torej nekvaliteten avtor, korejski lik (ki si zasluži, da ga svetovna glasbena srenja izžvižga in nažene z odra), pa je kvaliteten.
Kvaliteten predvsem zato, ker ga "poznavalci", "eksperti" in firbci klikajo v ogromnem številu...
Aja, Robežnika na odru niso nikoli spremljale tri pitschke, ki so migale z ritjo... Prav mu je. Zato pa skoraj nihče ne ve zanj.
Je pa vsaj jasno, kam gre kultura. Popolnoma jasno od pojave in fenomena južnokorejskega lika.
Kultura gre definitivno v spolni organ. Da ne napišem besedo s petimi črkami...
Internet pa ji, sploh ne more biti drugače, sledi...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: digitalcek ()
techfreak :) ::
Ne vem kje si ti našel FB, ampak kdo trdi da je tisti korejec kvaliteta?
Drugače pa, zakaj se ljudi sami ne bi smeli odločiti kaj poslušajo? Sicer zakaj ne bi človek smel poslušati različnih zvrsti glasbe, vključno s klasiko?
Definitivno pa ne vidim razlike med tem kako je bilo pred tem korejcem in kako je sedaj.
Drugače pa, zakaj se ljudi sami ne bi smeli odločiti kaj poslušajo? Sicer zakaj ne bi človek smel poslušati različnih zvrsti glasbe, vključno s klasiko?
Definitivno pa ne vidim razlike med tem kako je bilo pred tem korejcem in kako je sedaj.
digitalcek ::
techfreak :) je izjavil:
Ne vem kje si ti našel FB, ampak kdo trdi da je tisti korejec kvaliteta?
Drugače pa, zakaj se ljudi sami ne bi smeli odločiti kaj poslušajo? Sicer zakaj ne bi človek smel poslušati različnih zvrsti glasbe, vključno s klasiko?
Definitivno pa ne vidim razlike med tem kako je bilo pred tem korejcem in kako je sedaj.
1. Večina občestva (jaz nikakor) razmišlja takole (tudi mesar in še 80% ljudi na tem forumu):
- Mnogo klikov = nedvomna kvaliteta, ni dileme.
- Malo klikov (film, foto, video, glasba, karkoli) = zagotovo zanič.
Pred Korejcem in po njem?
Še nikoli se ni zgodilo, da je tak pofl, taka glasbena beda doživela toliko zanimanja.
In že vsaj 10 let se pogosto dogaja, da imajo neke res kvalitetne vsebine malo klikov (glej 1).
Ker avtor ni odprl FB, twitter in ne vem kakšen še "profil", da bi imel čimveč podpornikov, sledilcev, klikarjev, lajkarjev.
Je torej dobra gledanost neke vsebine na spletu sploh še objektivna? Pove o avtorju kaj objektivnega?
Zame pogosto le to, da avtor spretno promovira (svoj) drek. In da občestvo v svoji silni "poučenosti" o kvaliteti ne opazi, da gre za drek? Ker v silni naglici in nuji, da dnevno poklika vsaj 50 novih stvari/strani že zdavnaj več ne loči zrn od plev.
Jaz se z izjavo "jebi ga, tako je" ne bom sprijaznil. Čeprav gre za vsebine drugih.
Nenehno bom opozarjal (čeprav dobro vem, da je neka ocena nekega dela, vsebine - subjektivna), na spletni, glasbeni drek.
Ostali pa po sistemu "jebi ga" - klikajte glasbeno (in ostalo) bedo...
Vsaka podobnost z glasovanjem publike, pošiljanjem sms-ov oizd. za zmagovalko na kakšnem glasbenem festivalu je - namerna!
Več klikov, več sms-ov: prva nagrada, zmaga.
No ja, še malo, pa bodo punce, ki bodo hotele zmagati na kakšnem festivalu, dvignile majico. Prav kmalu.
Dobri, veliki joški = zmaga. Seveda ne glede na kvaliteto skladbe, vokala, izvedbe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: digitalcek ()
techfreak :) ::
Še nikoli se ni zgodilo, da je tak pofl, taka glasbena beda doživela toliko zanimanja.
Verjetno so bili ogledi predvsem zaradi tega ker je bila takšna beda. Skladba/videospot je sicer bila popularna, vendar dvomim da bi kdorkoli trdil, da je kaj več kot norčevanje.
In že vsaj 10 let se pogosto dogaja, da imajo neke res kvalitetne vsebine malo klikov (glej 1).
Verjetno se to dogaja že odkar smo ljudje na tem planetu.
Ker avtor ni odprl FB, twitter in ne vem kakšen še "profil", da bi imel čimveč podpornikov, sledilcev, klikarjev, lajkarjev.
Avtor lahko odpre nevem koliko računov, ampak brez konretnega oglaševanja mu to žal ne bo nič pomagalo.
Je torej dobra gledanost neke vsebine na spletu sploh še objektivna? Pove o avtorju kaj objektivnega?
Je gledanost na TVju, v kino dvoranah in na radiu še sploh objektivna? Tako kot na spletu, tudi nikjer drugje ni niti približno objektivna. Bedarije preprosto privabijo več ljudi, kot pa nekaj kjer že rabiš vsaj približno biti zbran, da lahko gledaš/poslušaš/razumeš.
Zame pogosto le to, da avtor spretno promovira (svoj) drek. In da občestvo v svoji silni "poučenosti" o kvaliteti ne opazi, da gre za drek? Ker v silni naglici in nuji, da dnevno poklika vsaj 50 novih stvari/strani že zdavnaj več ne loči zrn od plev.
Avtor načeloma ne promovira kaj preveč, predvsem so tukaj založbe. Promovira se pa predvsem tisto kar bo imelo največjo ogledanost in bo prineslo največ denarja. Kamor koli gledaš, sploh pri teh vsebinah za sprostitev (glasba, video, igre in tudi knjige) se ponavadi promovira kar bo zanimivo za čim več ljudi.
Nenehno bom opozarjal (čeprav dobro vem, da je neka ocena nekega dela, vsebine - subjektivna), na spletni, glasbeni drek.
Načeloma ni potrebno, lahko pa se ozreš tudi na glasbeno sceno na radiu ter filmsko sceno na TVju/v kinu - ne bo nič kaj drugače kot je na spletu.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Glasbo si vedno več "izposojamo" in vedno manj kupujemo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Avtorsko pravo | 32158 (28162) | Egidij88 |
» | Glasbena industrija lani cvetelaOddelek: Novice / Rezultati | 19767 (16970) | dexterboy |
» | Prihodki ameriške glasbene industrije iz pretočnih vsebin lani že vodilniOddelek: Novice / Rezultati | 9847 (8971) | xmetallic |
» | Spotify pri zbiranju kapitala presegel pričakovanjaOddelek: Novice / Ostale najave | 7675 (6297) | Nummy |