» »

Samsung ne mara več za tablice z Windows RT

Samsung ne mara več za tablice z Windows RT

Heise - Že v začetku leta je Samsung napovedal, da njihov tablični računalnik Ativ Tab, ki ga poganja ARM-jevska verzija Windows 8 RT, ne bo na voljo v ZDA. Razlog za odločitev je seveda poslovne narave, in sicer Samsung ne vidi dovolj povpraševanja ter je zaskrbljen, da bi morali v reklamiranje prednosti Windows RT investirati preveč, da bi se vse skupaj splačalo.

Sedaj pa so na CeBIT-u v nemške Hannovru napovedali še, da Ativ Tab ne bo več na voljo niti v Nemčiji. Sprva so izjavo pripravili tako nejasno, kakor da Ativ Tab ne bo več naprodaj v nobeni evropski državi. Sedaj so potrdili, da umik zagotovo velja za Nemčijo, medtem ko za ostale evropske države še ne morejo reči. A če upoštevamo, da je Nemčija največji evropski trg, potem ni pretirano sklepati, da se tudi drugod Ativu Tab ne piše preveč dobro. Ponekod v Nemčiji je Ativ Tab še na voljo iz starih zalog, a je, recimo, dodatnih tipkovnic, ki so nujne za uporabo Officea, že zmanjkalo, novih pa ne bo.

Kaj to pomeni? Naprave za Windows RT ponujajo le še Dell, Asus, Lenovo in seveda Microsoft. Samsung bomo tukaj izpustili, čeprav bo Ativ Tab bržkone ostal naprodaj na Daljnem vzhodu. Ativ Tab je bil ena izmed prvih naprav za Windows RT na trgu. Čeprav Samsung podatkov o prodaji noče razkriti, analitiki ocenjujejo, da je bila prodaja porazna. Surface (Microsoftova tablica) naj bi se prodal v manj kot milijonu izvodov, Ativ Tab pa še slabše. Večina proizvajalcev se je namreč odločila za tablice na platformi x86, kamor lahko namestijo klasične Windows 8 (in ne RT). Microsoft se je odzval z znižanjem cene Windows 8 in Office 2013 za sestavljavce (OEM), a vprašanje je, ali bo to zadoščalo.

87 komentarjev

«
1
2

roscha ::

In kaj je tu nepričakovanega?!

Tale M$ 8 zvarek bo doživel usodo WIN Me in gliste. balmerja so sunili v rit in jutri bo petek.

Jaka novica...

i386 ::

roscha, ne posplošuj na W8. V novici je govora o Windows 8 RT, ki teče na ARM arhitekturi, ter ne poganja x86 programou. Zato je slaba prodaja RT verzije. x86 verzija verjetno ostaja, ker W8 je zelo dober OS, ko se če ga navadiš (če se ga, nekaterim ne sede) :)

blackbfm ::

saj bi bilo čudno če danes ne bi bili sposobni spisat nekega solidnega os..ampak ui je pa še vedno katastrofa (pc verzija)

oldguy ::

i386 je izjavil:

roscha, ne posplošuj na W8. V novici je govora o Windows 8 RT, ki teče na ARM arhitekturi, ter ne poganja x86 programou. Zato je slaba prodaja RT verzije. x86 verzija verjetno ostaja, ker W8 je zelo dober OS, ko se če ga navadiš (če se ga, nekaterim ne sede) :)


Eh, windows 8 je polovičen OS. Sicer je jedro fast&stable, a GUI je narejen bedno in na pol. Odraža se pač, da bi windowsi radi bili malce tablet OSa, malce desktop OSa, na koncu pa za nič niso kaj prida.

Sem se poskušal tri mesece privajati na metro na desktopu, pa sem enkrat preprosto znorel in kupil StartIsBack ter zbrisal vse crappy metro aplikacije. Seriously, kdo pri kao modernem OSu, ki je med drugim namenjen tudi multi-screen uporabi, v letu 2013 sploh lahko pomisli na nekaj tako neumnega kot je fullscreen-only chat aplikacija.

Tablice so pa jasno en precejšen fail. Tule je Microsoft zamudil kar precej in že zato ne vidim nobenega plusa za to, da bi Windoze ufural npr. v firmi ali se celo dejansko spravil razvijat kaj za njih. Preprosto ni killer appa in tudi ne vidim resne šanse, da bi kaj kmalu kak prišel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

coffeetime12 ::

Kako to, da podjetje kot je Samsung ni, kot je v novici navedeno tega vedelo že prej? A se norca delajo? Pa saj je sigurno kakšen Hu-Han s celotnim oddelkom preiskušal tablico in podal svoje mnenje odgovornim?

Ponekod v Nemčiji je Ativ Tab še na voljo iz starih zalog, a je, recimo, dodatnih tipkovnic, ki so nujne za uporabo Officea, že zmanjkalo, novih pa ne bo.

Jao, jao... Dobro so nategnili kupce.

Kakorkoli, osebno sem namestil W8 v VB po vseh domačih mašinah in potem smo vsi skupaj gledali kot teleta te famozne barvne mozaike. Žena je celo najprej želela, da ji ga namestim na njen prenosnik, a si je po izkušnji v VB premislila.
Pri meni je letel ven po cca 5h. Sicer so bili otroci med najbolj vztrajnimi, a po 2 dnevih so obupali tudi oni.
Torej, za namiznike in prenosnike W8 odpade. Res pa je, da nisem še imel v rokah tablico z W8. Tam pa, predvidevam, zna delati zadovoljivo. Ima kdo že W8 tablico? Izkušnje?

Nič, ostajamo na Linuxu

darkolord ::

Izkušnje?
Meni deluje odlično.

dunda ::

Sam uporabljam Win8 že kar nekaj mesecev.
Takole bi napisal - samo jedro in sistem v ozadju je odličen. Ampak uporabniški vmesnik ("Metro" in preskakovanje med njim in Desktopom) pa res porazen. Prav zanimivo, kdo si je to izmislil. Razumem, da so želeli narediti sistem, ki bo deloval podobno na različnih napravah, pa vseeno je popolnoma zgrešeno. Toplo odsvetujem, čeprav je sam sistem dober in ga po krivici kritizirajo.

Seveda govorim o običajnih Win8.
https://www.kacnje.eu

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dunda ()

win64 ::

Ne vidim kaj dosti pomanjkljivosti na windows 8.
Iskanje namesto start menija je bolj priročno kot prej, metro aplikacije uporabljam pa za vreme, koledar in chat. Chat je celozazslonska aplikacija, ampak ga lohko pritrdiš na levo ali desno stran zaslona in polega njega poganjaš kaj drugega(snap).
Drugače pa je OS bolj odziven, vmesnik tudi na klasičnem namizju je bolj dodelan(dialog za kopiranje datotek, upravljalnik opravil...).
Tisti, ki ne marajo windows 8, po moji logiki tudi windows 7 ne bi smeli marat.

MisterR ::

O katerem chatu je govora?

Imam občutek, da nad win8 jamrajo tisti, ki so vajeni večino stvari delati s kliki namesto s tipkovnico. Sem bil sam enak ampak zdaj ko pridem na kak drug OS se mi zdi da bom popizdil.

Če imaš aplikacije urejene winkey+prva črka + enter. Brez miške, v trenutku (odvisno kak hitro pišeš).
Poziciniranje aplikacij levo,na sredino in desno s pomočjo winkey+puščica.

Sicer me moti da preklapljanje med odprtimi aplikacijami ni urejano tako kot v windows7, ker zdaj če uporabim winkey+tab se odpre levi meni, prej so se ti "tabi" odprli na sredini ekrana.

Edit:
sem mislil da bo za developerje win8 fail, pa sem se hudo motil. Samo najt je treba vse in se navadit da izkoristiš vse kar sistem ponuja.

Tiste tajnice,žene in otroci ki se ne morejo navadit pa ne vem no... So pač taki da ne sprejemajo nič novega.

Eno je če se ne more navadit nekdo, ki je na compu 8+ ur in je navajen na rutino iz win XP, drugo pa je če se ne more navadit neka deca.

Dajte jim kupit fičeka, pol pa jim ponudite X6ko... upam da se ga ne bodo navadli in ga vrnili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MisterR ()

camx ::

MisterR je izjavil:

Dajte jim kupit fičeka, pol pa jim ponudite X6ko... upam da se ga ne bodo navadli in ga vrnili.


Sej zavračajo pohabljenega fičeka s 3 kolesi (Win8) in veselo uporabljajo druga vozila.

MisterR ::

Si boš vzel čas in utemeljil svojo ugotovitev?

Elysium ::

coffeetime12 je izjavil:

Kako to, da podjetje kot je Samsung ni, kot je v novici navedeno tega vedelo že prej? A se norca delajo? Pa saj je sigurno kakšen Hu-Han s celotnim oddelkom preiskušal tablico in podal svoje mnenje odgovornim?

Ponekod v Nemčiji je Ativ Tab še na voljo iz starih zalog, a je, recimo, dodatnih tipkovnic, ki so nujne za uporabo Officea, že zmanjkalo, novih pa ne bo.

Jao, jao... Dobro so nategnili kupce.

Kakorkoli, osebno sem namestil W8 v VB po vseh domačih mašinah in potem smo vsi skupaj gledali kot teleta te famozne barvne mozaike. Žena je celo najprej želela, da ji ga namestim na njen prenosnik, a si je po izkušnji v VB premislila.
Pri meni je letel ven po cca 5h. Sicer so bili otroci med najbolj vztrajnimi, a po 2 dnevih so obupali tudi oni.
Torej, za namiznike in prenosnike W8 odpade. Res pa je, da nisem še imel v rokah tablico z W8. Tam pa, predvidevam, zna delati zadovoljivo. Ima kdo že W8 tablico? Izkušnje?

Nič, ostajamo na Linuxu


To me spominja na neko obdobje v zgodovini, ko so se začeli pojavljati razno razni grafični UIji in so nekateri še v letu 2005 prisegali na MS DOS.
Pač nekateri ste dokaj neprilagodljivi in vas bo sčasoma povozil čas. Poznam kar nekaj takšnih primerkov, ki se niso sproti prilagajali in so imeli kasneje precejšne probleme s prilagoditvijo na bistveno višji nivo. V resnici se nikoli niso uspeli povsem prilagoditi.

VaeVictis ::

Osebno sem bil tudi zelo proti Win8.

A ga sedaj uporabljam že dober mesec, ter moram priznati, da mi je kar všeč.

Par zadev, ki me motijo:

- čudne nastavitve (Control panel in PC settings so posebaj)

- Modern UI appi nimajo gumba za zapret in moraš uporabiti Alt + F4, da jih zapreš

- Modern UI appi bi lahko boljši (samo lahko vedno uporabljaš alternative oz. navadne desktop appe)

- Shutdown button je skrit pod Miš gor desno -> Settings -> Power

- Določeni appi so podvojeni (Modern UI Internet Explorer in desktop Internet Explorer)

- Še vedno dostikrat, ko grem z mišjo gor desno kliknem, se nič ne zgodi, potem pa greš mal z mišjo levo in menu izgine (IMHO bi moral menu ostati aktiven, če ga kliknem)

Plusi:

+ Dual screen dela občutno bolje

+ Explorer je boljši

+ Search je boljši (Win tipka in tipkaš, sicer bi lahko iskal po vsem tako kot Finder na Macu in potem razdelil na Apps, Settings, Files)

+ Boot in sam OS je hitrejši

+ Ko se enkrat navadiš na Start tile in menu preurediš po svojih željah je zadeva odlična

jest10 ::

MisterR je izjavil:

Si boš vzel čas in utemeljil svojo ugotovitev?

Raje ti povej, zakaj ti po tvoje MORE biti W8 všeč in zakaj so po tvoje vsi tisti, ji jim ni neprilagodljivi, čudni, zaostali itd.
Jaz bom pa razložil, kako so čudni vsi, ki jim ni všeč limonin sladoled, saj je to vendar nekaj najboljšega!
No če do tukaj še nisi dojel... Okusi so različni. Prav tako pojmi, kaj je nekomu uporabno.

opeter ::

i386 je izjavil:

... ker W8 je zelo dober OS, ko se če ga navadiš (če se ga, nekaterim ne sede) :)


Poglej, mogoče je Win 8 dober OS, ampak ne moreš folka navadit na novi (Metro ali kakorkoli se že imenuje) UI. Sploh starejšega. veš kakšna muka je bilo ogromno ljudem se navaditi na nov MS Office (2007) vmesnik?

Dober primer je Apple, ki ima za MacOS dejansko nespremenjen UI že od Lise ... čeprav poskušajo počasi MacOS-ov UI spremeniti v iOS-ov, ampak res samo polžje.

Nekoč so se naučili določenih tehnik, npr. kovač kovanja s kladivom in je do konca svojega življenja uporabljal isto orodje na isti način. Ne samo to. To isto orodje je šlo iz roke v roko več generacijam!!! Večina ljudi je v določenih zadevah konzervativnih in to je normalno. Zakaj bi menjal, kar deluje? Ni logike. Razen potrošniškega kapitalizma

Poglej samo našo politiko in naše volilce. Vedno se obračajo eni in isti obrazi v parlamentu in si izmenjujejo stolčke.

Zaradi tega jim (MS) bo dolgoročno padla krona (delnice).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

Zmajc ::

V istem času od izida kot sedaj Win 8 je Win 7 imel že 8% tržnega deleža. Win 8 ga ima trenutno 2.21%. Mislim da to pove dovolj.

nekikr ::

Win 8 je odličen, če namestiš Classic Start. Brez tega je povsem dober, ampak s tem programčkom je pa pika na i. Nekdo zgoraj je omenil, da je po 5h pobrisal zadevo. 5h niti slučajno ni dovolj, da bi lahko podal neko mnenje. Tud jaz sem med tistimi, ki so bili občutno proti, sedaj se mi pa zdi, da je res dober izdelek.
Probajte kot se zagre. Mogoče vam celo zadiši :)

commissar ::

tisti ki mislite da je win8 pohabljen fiček s tremi kolesi se motite. Imate pač normaln avto, ki ima nažalost lisico na enem kolesu.
To da imate fička pa mislite, ker ne znate prestaviti v višjo prestavo.

Torej, ja windows 8 za desktop pride z lisicami na enem kolesu. Metro aplikacije niso primerne za desktop zato se jih lahko takoj odinstalira oz. odstrani s starta (IE, store).

Ampak ideja o convertible prenosniku, ki ima produktivnost prenosnika, in igrivost ter priročnost tablice se mi pa zdi da bo uspela in windows 8 so kar v redu sistem za take primere.

win rt, je bolj problematičen, ker s sabo ne prinese vseh obstoječih programov (x64 in x86) zato neposredno tekmuje z applom in to je usodno.

Ampak v vsakem primeru je tole prvi microsoftov sistem ki poskuša sedeti na dveh stolih (desktop + prenosnik in teblice (oz. tablice-prenosnik)). A se kdo spomni androida 1.6, alpa androidne tablice zoom. Daleč od tistega kar so sedaj postali.

tisti ki se boste tega z vsemi rokami branili boste pa zaostali, ker dvomim da bom microsoft spremenil strategojo. Metro is here to stay. Druga alternativa je pmoje propad microsofta.

driver_x ::

darkolord je izjavil:

Izkušnje?
Meni deluje odlično.


Ampak ti nisi kriterij.

Marat ::

da bi morali v reklamiranje prednosti Windows RT


v OGLAŠEVANJE. Reklamacija je nekaj drugega.

commissar ::

Tri mesece si rabil da si na desktopu odstranil aplikacije ki so namenjene za tablet? :D:D:D
A do takrat si pa probaval metro ie uporabljat? :D:D:D:D
Čudno da si zdržal 3 mesece :D:D

Zgodovina sprememb…

oldguy ::

MisterR je izjavil:

O katerem chatu je govora?

Tiste tajnice,žene in otroci ki se ne morejo navadit pa ne vem no... So pač taki da ne sprejemajo nič novega.
Eno je če se ne more navadit nekdo, ki je na compu 8+ ur in je navajen na rutino iz win XP, drugo pa je če se ne more navadit neka deca.
Dajte jim kupit fičeka, pol pa jim ponudite X6ko... upam da se ga ne bodo navadli in ga vrnili.


O temle:

Metro



In nekateri mi pravite, da je tole kot primer metro appa (snap gor ali dol) naprednejše kot 20 let star IRC, v katerem sem zlahka čvekal s petimi osebami naenkrat in zraven delal kup drugih stvari brez neprestanega annoying preklapljanja screena? Music player je po vaše naprednejši kot en ločen po mili volji resizeable&snappable&closable&non-flickerable app, ki ga vržem nekam na rob in ga še opazim več ne dokler ga ne rabim?

Tule je pač fičo boljši kot X6 jajce, napredek gor ali dol.

commissar je izjavil:

Tri mesece si rabil da si na desktopu odstranil aplikacije ki so namenjene za tablet? :D:D:D
A do takrat si pa probaval metro ie uporabljat? :D:D:D:D
Čudno da si zdržal 3 mesece :D:D


Well, einstein, temu se reče testiranje novosti. In ja, dejansko sem poskusil večino metro appov do te mere, da nekako imam občutek, za kaj so uporabni.

Za tablico, za desktop pa povsem useless.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

commissar ::

oldguy je izjavil:


O temle:
 Metro

Metro



In nekateri mi pravite, da je tole kot primer metro appa (snap gor ali dol) naprednejše kot 20 let star IRC, v katerem sem zlahka čvekal s petimi osebami naenkrat in zraven delal kup drugih stvari brez neprestanega annoying preklapljanja screena? Music player je naprednejši kot en ločen po mili volji resizeable&snappable&closable&non-flickerable app, ki ga vržem nekam na rob in ga še opazim več ne dokler ga ne rabim?

Tule je pač fičo boljši kot X6 jajce, napredek gor ali dol.


Ne ta čet ni namenjen za desktop, ampak za tablete...

oldguy ::

commissar je izjavil:

Ne ta čet ni namenjen za desktop, ampak za tablete...


In kaj to mene kot kupca desktop edicije briga?

MisterR ::

jest10 je izjavil:

MisterR je izjavil:

Si boš vzel čas in utemeljil svojo ugotovitev?

Raje ti povej, zakaj ti po tvoje MORE biti W8 všeč in zakaj so po tvoje vsi tisti, ji jim ni neprilagodljivi, čudni, zaostali itd.
Jaz bom pa razložil, kako so čudni vsi, ki jim ni všeč limonin sladoled, saj je to vendar nekaj najboljšega!
No če do tukaj še nisi dojel... Okusi so različni. Prav tako pojmi, kaj je nekomu uporabno.



Nisem za nikogar rekel da so zaostali(če že sem, nisem mislil umsko)!
Drugače pa ne mešat sem sladoleda, ker potem lahko še ženske.

Pol pa ne vem zakaj imajo na kompih nameščene win7 če pa lahko imajo 95. Sej ikone/princip je isti. Daj folku gor 95, raztrgali te bodo, češ to pa je za leseno žlico.

Da nekdo v podjetjih(ki se pač odločijo za nakup nove opreme) vztraja na win7 zgolj iz razloga da jim novi vmesnik ni všeč je bedarija.
Kaj pa rabi tajnica več kot pa office in browser? Sploh ni potrebe po tem, da skače v modern UI ali appse. Če pa rabi kaj več pa ma ravno tak start gumb spodaj levo. Pač ni ikone, tistih 20px pa bo te že potegnila z miško, če tega ni sposobna, pa tud ni primerna za tako delo.
Enako velja za zgoraj omenjeni primer otrok, zakaj pa se te otrok ne more prilagodit na modern ui? Igerca kaj drugače laufa? browser? explorer? Aja, je treba stisnit dve tipki naeenkrat in ne samo 2x kliknit na ikono.
Razumem da modern UI ne sede power userju, ampak ti znajo napisat kaj več kot pa to da ni start gumba, če pa v resnici je. In v modern UI rabiš 2 klika da odpreš aplikacijo:
1. klik na start (levo spodaj)
2. en klik na ikono aplikacije v modern UI desktopu

s tem da se ti naeenkrat prikaže XYZ aplikacij (odvisno od velikosti ekrana in kock)

V win7 pa si omejen na tistih 5 al 6 aplikacij v prvem "oknu" drugače je postopek tak
1. klik na start
2. vsi programi
3. klik na mapo
4. klik na ikono aplikacije

Pričakujem da boš repliciral bolje kot prejšnič ali boš sedaj vrgel naprej še okuse o ženskah?

Edit:
Glede chata, te aplikacije še nisem uporabljal, ker imam zgolj skype(modern UI),gtalk(desktop) in twitter (modern ui).
Bi pa rekel, da zna bit res nerodno če večino časa uporabljaš samo ta chat.
Bom poskusil :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MisterR ()

commissar ::

oldguy je izjavil:

commissar je izjavil:

Ne ta čet ni namenjen za desktop, ampak za tablete...


In kaj to mene kot kupca desktop edicije briga?


Nič, razen tega da jih odstraniš.
to je pač hiba poenotenega OSa za tablete in desktop.
Upajmo da to v prihodnjih verzija izboljšajo

opeter ::

commissar je izjavil:

to je pač hiba poenotenega OSa za tablete in desktop.
Upajmo da to v prihodnjih verzija izboljšajo


Ali pa zadeve spet ločijo tako kot je treba.
Saj zato imamo na cestah motorno kolo, avtomobil, avtobus in tovornjak.
Vsak ima svoj namen.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

oldguy ::

commissar je izjavil:

oldguy je izjavil:

commissar je izjavil:

Ne ta čet ni namenjen za desktop, ampak za tablete...


In kaj to mene kot kupca desktop edicije briga?


Nič, razen tega da jih odstraniš.
to je pač hiba poenotenega OSa za tablete in desktop.
Upajmo da to v prihodnjih verzija izboljšajo


Upajmo, da čimprej spoznajo kakšna bedarija je enotit GUI (pazi, ne OS) za tako različne device.

Obenem imam Windowse za to, da z njimi služim denar, ne zato, da izgubljam čas na fixanju crappy implementacij in iskanju workaroundov za politične odločitve.

commissar ::

Ja, ampak microsoft stavi na convertible prenosnike (oz. touchscreen prenosnike). Torej naprava ki v osnovi rabi oba GUIja.

ScumbagSteve ::

commissar je izjavil:

Ja, ampak microsoft stavi na convertible prenosnike (oz. touchscreen prenosnike). Torej naprava ki v osnovi rabi oba GUIja.


To končnega userja z desktop mašino ne zanima.
Scumbag Štefko

commissar ::

končni user z desktop mašino ni več rastoči market :D
"Some argue that the PC is deader than the phone booth."

Zgodovina sprememb…

jest10 ::

MisterR je izjavil:


Pol pa ne vem zakaj imajo na kompih nameščene win7 če pa lahko imajo 95. Sej ikone/princip je isti. Daj folku gor 95, raztrgali te bodo, češ to pa je za leseno žlico.
Da nekdo v podjetjih(ki se pač odločijo za nakup nove opreme) vztraja na win7 zgolj iz razloga da jim novi vmesnik ni všeč je bedarija.
Kaj pa rabi tajnica več kot pa office in browser? Sploh ni potrebe po tem, da skače v modern UI ali appse. Če pa rabi kaj več pa ma ravno tak start gumb spodaj levo. Pač ni ikone, tistih 20px pa bo te že potegnila z miško, če tega ni sposobna, pa tud ni primerna za tako delo.
Enako velja za zgoraj omenjeni primer otrok, zakaj pa se te otrok ne more prilagodit na modern ui? Igerca kaj drugače laufa? browser? explorer? Aja, je treba stisnit dve tipki naeenkrat in ne samo 2x kliknit na ikono.

Zakaj bi se moral privajati na nekaj, če ti to ni potrebno? Čemu? Kje je smisel?
Ti si pač navdušen. Uau, super, enkratno.
Ogromnemu kupu uporabnikov pa se zdi W8 in njegov UI bedast, brez veze, neuporaben. In ne, niso to samo tajnice ter 60-letni uporabniki. Prav tako to pri velikem delu teh uporabnikov nima niti najmanjše veze z neprilagodljivostjo in sposobnostjo. Preprosto jim je starejši vmesnik uporabnejši glede njihovih preferenc in načina dela.

P.S. Lahko povem tudi s prispodobo glede žensk, če ti bo to lažje>:D
V win7 pa si omejen na tistih 5 al 6 aplikacij v prvem "oknu" drugače je postopek tak

Hm... Pa tak napredni uporabnik, da si ne zna povečati število aplikacij v prvem oknu>:D Zadevo popraviš v 3 klikih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

MisterR ::

Tajnice,nevešči in otroci si znajo povečat število aplikacij v prvem oknu? Ne.
Tak, da zakaj se naprej meče "kaj mene kot kupca win8 briga kaj se da naredit blabla". Pri win7 pa se gremo trike in tweake?

Zakaj bi se moral privajati na nekaj, če ti to ni potrebno? Čemu? Kje je smisel?

Zato pa sem napisal, če je potrebno zamenjati strojno opremo (PC,laptop) in hkrati kupiti nov OS (95,7,8 nima veze). Da pa nekdo ne želi preiti na Win8 zgolj zato, ker je "baba čula, baba rekla" da Win8 ni kul pa je ta uporabnik kaj?
Zato pa sem dal primerjavo, daj jim na razpolago win8, ko/če zavrnejo jim pa namesti 95.
In če delaš v IE sektorju potem veš kaka štala je preiti iz IE na FF/Chrome, ker je druga ikona. To je neprilagodljivost in lenoba. Druge ni.

Taki me spominjajo na film idiocracy.

Ogromnemu kupu uporabnikov pa se zdi W8 in njegov UI bedast, brez veze, neuporaben. In ne, niso to samo tajnice ter 60-letni uporabniki.

Ko bo ta ogromen kup uporabnikov znal kako drugače utemeljit zakaj ne win8 potem se lahko menimo o normalnih uporabnikih, ki si želijo in ki znajo izboljšat svojo storilnost. Ker taki tud kupujejo tech zadeve (pc,laptop,fon,avto...) zato ker so lepi, kul in ker so ob kavici vsi govorili o tej lepoti, nihče pa o uporabnosti.

Še zdaj nisi niti z enim stavkom napisal zakaj je W8 bedast, brez veze in neuporaben. Jaz sem svoje mnenje podal, ti pa kontra argumentov nimaš. Razen tega da lahko št. ikon povečaš s tremi kliki.

Sem že v začetku napisal, da nad modern UI nisem bil navdušen, zdaj ko ga že nekaj mesecev uporabljam pa sem mnenje spremenil samo na podlagi tega, ker nekatera opravila opravim hitreje kot v ostalih OS.

opeter ::

oldguy je izjavil:

Upajmo, da čimprej spoznajo kakšna bedarija je enotit GUI (pazi, ne OS) za tako različne device.


Haha, preberite zadnjo besedo, po možnosti v slovenščini ... :)
Se pa strinjam. Poenotenje je bedarija.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

driver_x ::

commissar je izjavil:

Ja, ampak microsoft stavi na convertible prenosnike (oz. touchscreen prenosnike). Torej naprava ki v osnovi rabi oba GUIja.


Microsoft stavi na to, da bo GUI, ki se evidentno zelo slabo prijema na mobilnih napravah, uporabnikom porinil skozi desktop OS, kjer ima monopol in se dobro zaveda, da ga boste slej ko prej vsi uporabljali, četudi sedaj nekateri malo čivkate.

destiny ::

Jest bi mel Metro live ploščice na desktopu, aplikacije pa bi se odpirale v desktop načinu, torej v resizable oknih. To bi bila glede na moje potrebe najboljša združitev obeh UI-jev. Trenutne Metro aplikacije majo res bolj slabo uporabno vrednost na desktopu.

VaeVictis ::

destiny je izjavil:

Jest bi mel Metro live ploščice na desktopu, aplikacije pa bi se odpirale v desktop načinu, torej v resizable oknih. To bi bila glede na moje potrebe najboljša združitev obeh UI-jev. Trenutne Metro aplikacije majo res bolj slabo uporabno vrednost na desktopu.


Tole bi bila odlična rešitev, ki bi rešila problem Win8 z Modern UI (metro) full screen appi.

Best of both worlds (live tiles in desktop app).

Morda bi lahko naredili tako kot Mac OSX, kjer imaš ikonco za full screen app, ne pa da so vsi Modern UI appi takoj in edino full screen.

BTW preprost trik za Win 7 in tudi seveda Win 8, z Win tipko in tipkanjem lahko odpreš vse Appe.

Recimo Libre Office Impress -> Win tipka, natipkaš Impress in klikneš enter in se bo Impress odprl...

Tole deluje enako na Win 7 in na Win 8, pa še oboje je hitreje samo s tipkovnico kot pa klikanjem start menu -> programs -> libre office -> impress

jlpktnst ::

Vsi govorite tako, kot da win7 nima iskanja. To je imela že vista. Stisneš win tipko in začneš pisat...

Prav tako ne razumete kaj so faili osmice.

* neumni gestures prilagojeni za touch - in z njimi te posiljujejo na desktopu
* modern ui se da sklopit I guess? samo potem nimaš starta, ker ga nadomesti
* vsiljevanje maketplacea njihovega, modern up aplikacije lahko dobiš samo prek tega...

Pa še par takšnih neumnosti. Spet delajo kot vedno - core je super, res ne vidim zakaj ne moremo izbrat sami kakšen gui bi imeli, glede na to da imajo razvitih več. Pa ne bluzit da nebi blo možno win7 gui predelat za 8co v par dnevih, ker gre spet za neko neumno politično odločitev.

Osebno skoraj nikol ne grem v startu v all programs, ali uporabljam iskanje, ali pa tiste par bližnjic v start meniju, zdej so pa razbite po celem sistemu te iste bližnjice.

darkolord ::

zdej so pa razbite po celem sistemu te iste bližnjice.
A bejž? Edin tist kar je blo prej v startu, je zdaj v ... startu.

PARTyZAN ::

jlpknist: Metroja se ne da izklopit. Določene stvari so dostopne samo tam, tako da te lepo posiljujejo brez lubrikanta.

Jaz sem na Win8 že od njihovega izida. Moje mnenje se je od začetka spremenilo, še bolj crap je kot sem si mislil. Metro je na desktop PCju popolnoma neuporaben, izgled desktopa je pa tako okrnjen, da imam občutek, kot da uporabljam 20 let star OS. Senc ni nikjer (pa čeprav je nastavitev, ki ne naredi nič ostala), občutek globine pri ne-fullscreen oknih je neobstoječ. Vse je flat in grdo. Epsko široki title bari mi tudi precej pomagajo ... da jih lažje zadanem z miško!

Nov copy dialog, task manager in task bar na večih monitorjih so kul funkcije, ampak ne odtehtajo občutka, da uporabljaš frankenstein OS, ki je bil skupaj sešit na hitro. Prvič se je zgodilo, da bom ob nadgradnji računalnika dejansko šel na starejšo verzijo aktualnega OSa. Žal mi je tistih 30€ za nadgradnjo.

m47hingi ::

jlpktnst je izjavil:

Vsi govorite tako, kot da win7 nima iskanja. To je imela že vista. Stisneš win tipko in začneš pisat...

Prav tako ne razumete kaj so faili osmice.

* neumni gestures prilagojeni za touch - in z njimi te posiljujejo na desktopu
* modern ui se da sklopit I guess? samo potem nimaš starta, ker ga nadomesti
* vsiljevanje maketplacea njihovega, modern up aplikacije lahko dobiš samo prek tega...

Pa še par takšnih neumnosti. Spet delajo kot vedno - core je super, res ne vidim zakaj ne moremo izbrat sami kakšen gui bi imeli, glede na to da imajo razvitih več. Pa ne bluzit da nebi blo možno win7 gui predelat za 8co v par dnevih, ker gre spet za neko neumno politično odločitev.

Osebno skoraj nikol ne grem v startu v all programs, ali uporabljam iskanje, ali pa tiste par bližnjic v start meniju, zdej so pa razbite po celem sistemu te iste bližnjice.


DOBER POST. popolnoma strinjam.

Pa sem kupil win8 in ga uporabljam kot primarni sistem 2 meseca. (pred tem v virtualki dober mesec)

Osebno mi je Metro je brez veze za delo, kar preskočim, dobra rešitev bi bila kot je nekdo omenil žive ploščice na desktopu.

Sistem ne deluje enovito, ker sta itak dva...konfuzno
Iščeš včasih te vroče vogale kot kak bedak, na več monitorjih greš mimo pa se ti prikazuje brez veze.
Gre samo za vsiljevanje, učenje uporabnikov za ostale win izdelke.
Pa aplikacij jim manjka za ostale platforme in so mislili da če bodo na 90+ trgu vsilili ta os da bodo razvijalci začeli razvijati aplikacije.

Brez težav bi naredili opcijski ta metro za tiste, ki jim je v veselje.


Za tiste ki pa sanjajo kako so uporabni za pcje ki so tablice in pc pa: večina izdelkov bo na voljo šele čez kako leto (asus nekaj dela na tem področju), vmes pa bo že nov win os.

Eni pač zagovarjate in hvalite stvari samo zato ker ste jih pač sami kupili, bog ne daj da bi se vi zmotili, zdaj pa je stvar najboljša.

Dejstvo je, da bi lahko veliko bolje izpeljali zadevo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m47hingi ()

opeter ::

Povzetek je torej: počakajmo na Windows 9, da vidimo, kaj bodo rešili oz. skup spacali tokrat. Do takrat pa pametni uporabljajo/mo 7-ko, Visto ali kaj še starejšega oz. kakšen drug OS.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

m47hingi ::

Ma saj, a ni Microsoftu vedno tako.

Za prej bo mogoče kdo drug povedal
Pri Xpjih sta bila sp2 in sp3 pika na i
Pri Visti je bila win7
Pri win8 pa ...

trnvpeti ::

w8 je fail! en velik fail!
marketingarji na delu, nic drugega
sedaj, ko prodaja ne gre, kaj si bodo sedaj zmislili?

coffeetime12 ::

Elysium je izjavil:



To me spominja na neko obdobje v zgodovini, ko so se začeli pojavljati razno razni grafični UIji in so nekateri še v letu 2005 prisegali na MS DOS.
Pač nekateri ste dokaj neprilagodljivi in vas bo sčasoma povozil čas. Poznam kar nekaj takšnih primerkov, ki se niso sproti prilagajali in so imeli kasneje precejšne probleme s prilagoditvijo na bistveno višji nivo. V resnici se nikoli niso uspeli povsem prilagoditi.


Za nas "primerke" ne verjamem da nas bo povozil čas. Če snamem kakšno linux distribucijo, po 5 urah testiranja vem ali si sploh zasluži namestitev ali ne. Razlogi za uporabo so pa različni. Kakorkoli, otroci se bolje znajdejo v XFCE in Openboxu, žena v KDE, osebno pa v i3wm in e17, v službi pa W7. Kar se pa prilagodljivosti tiče, pa smo prilagodljivi bolj kot sam F. Castro.
Ker pa mi, na nižjem, kotlinsko meglenem nivoju stežka vidimo višje, bi bilo lepo, da obrazložiš še t.i. višji nivo

Lep dan še naprej

b3D_950 ::

marketingarji na delu, nic drugega


Marketing imajo dober. Sem bil naročen na eno slo. IT revijo, in so ble te "microsoft ploščice" na prvi strani vsake izdaje revije, od septembra 2012 pa do decembra ali celo januarja 2013. Potem sm naročnino prekinil, škoda denarja.

Hayabusa ::

jlpktnst je izjavil:

Vsi govorite tako, kot da win7 nima iskanja. To je imela že vista. Stisneš win tipko in začneš pisat...

Prav tako ne razumete kaj so faili osmice.

* neumni gestures prilagojeni za touch - in z njimi te posiljujejo na desktopu
* modern ui se da sklopit I guess? samo potem nimaš starta, ker ga nadomesti
* vsiljevanje maketplacea njihovega, modern up aplikacije lahko dobiš samo prek tega...

Pa še par takšnih neumnosti. Spet delajo kot vedno - core je super, res ne vidim zakaj ne moremo izbrat sami kakšen gui bi imeli, glede na to da imajo razvitih več. Pa ne bluzit da nebi blo možno win7 gui predelat za 8co v par dnevih, ker gre spet za neko neumno politično odločitev.

Osebno skoraj nikol ne grem v startu v all programs, ali uporabljam iskanje, ali pa tiste par bližnjic v start meniju, zdej so pa razbite po celem sistemu te iste bližnjice.

Tisti integriran MS search si lahko nekam vtakneš, jaz sem ga izklopil ker je neprestano nekaj indeksiral.

Tale je svetlobna leta hitrejši/manjši, db velikost par MB (100 k fajlov velikost db 600 kB), obstaja portable verzija in porabi vse skupaj cca 16 rama:
Everything
http://www.voidtools.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

win64 ::

voidtools ne išče po dokumentih, elektronskih sporočilih...
1.3 Does Everything search file contents?
No, "Everything" does not search file contents, only file and folder names.

s1m0n ::

Jaz pa za nič več en bi šel nazaj na Windows 7, osmica je v vseh pogledih boljša! Mah ok pustimo ta Modern UI!
Ko bo kater drug sistem na takšni ravni kot osmica pol mogoče. Tudi z sedmico ni bilo nič narobe na primarnem sistemu mi je delovala 6 let brez problemov s samim sistemom (razen strojnih napak, ki z OS nimajo veze). In datum namestitve sistema je ostal izpred 6 let nič se ni ponovno nameščalo.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

nakup windows RT tablice

Oddelek: Kaj kupiti
51859 (1444) KTr1sk
»

Samsung predstavil tablico za Windows 8 in Android

Oddelek: Novice / Android
237731 (5271) zanhor2
»

Microsoftovo poslovanje slabo, delnica že izgubila več kot 10% (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
5918531 (16120) driver_x
»

Cene Surface RT tablic padajo

Oddelek: Novice / Windows Mobile
4113975 (10441) techfreak :)
»

Samsung predstavil novo linijo naprav za Windows (Phone) 8 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Windows Mobile
6622091 (16955) CaqKa

Več podobnih tem