engadget - Valve je z dananšnjim dnem postavil GNU/Linux različico svojega klienta Stream v odprto beto, tako da je na voljo vsem. .deb paket za Ubuntu, Mint in sorodne sisteme dobite na njihovem strežniku, uporabniki ostalih distribucij pa morate malo pobrskati po googlu. Podrobnejša navodila za namestitev so tule.
Istočasno so predstavili nov način za prijavo napak, in sicer kot issue-te na njihovem (praznem) GitHub repotu. V samo nekaj urah se jih je pojavilo že 150, nekaj pa so jih že tudi zaprli.
Med podprtimi naslovi se najdejo Team Fortress 2, Amnesia, Killing Floor, Superbrothers: Sword and Sworcery, Trine 2 in World of Goo.
Novice » Igre » Steam za Linux na voljo vsem
MrStein ::
So te zahteve resne? Na GT 5xx zadeva ne dela?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
KaRkY ::
Definitivno potrebno sprobati. Mogoče ampak res mogoče bo pa linux kdaj zaživel kot igračarska PC platforma, Steam je dober začetek za to.
When you look long into an abyss, the abyss looks into you
RejZoR ::
Tole bo definitivno ogromen milestone za gaming na Pingvinčku. Kar zna pomenit, da se bo pri Oknih na sceno spet vrnila izbira med Direct3D in OpenGL pogonom preden poženeš igro. Tega nisem videl praktično od UT2003/2004 serije naprej...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
b3D_950 ::
ali če instaliraš deb paketek na ubuntuju imas na voljo kake brezplačne igre?
Kater deb paketek imaš v mislih?
Brezplačno lahko igraš Team Fortress 2.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
popster ::
Kater deb paketek imaš v mislih?
tisti iz novice..
anyway mam težave z unmet dependencies ker sem upgradal linux minta na alpho ubuntu tko da noče instalirat steama :) tudi posodablja se bolj malo..
win64 ::
Nekam čudne zahteve glede grafičnih kartic. A je to zaradi ne/podpore gonilnikov?
PS: Kategorija novice je "Windows Mobile"
PS: Kategorija novice je "Windows Mobile"
69charger ::
Zahteve za Nvidio so verjetno od 6xxx serije dalje, ne 6xx. Dvomim da bi moral imet tako moderno kartico.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 69charger ()
b3D_950 ::
Dela tudi z GTX560 (predvidevam da je to serija 5xx?).
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Mavrik ::
Zahteve za Nvidio so verjetno od 6xxx serije dalje, ne 6xx. Dvomim da bi moral imet tako moderno kartico.
Ja, seveda. 6xxx dalje, ne 6xx. :)
The truth is rarely pure and never simple.
kriko1 ::
Ja, nvidia podpira še vedno vse od 6xxx naprej. Malo sem igral osmos - zanimiva igra, drugače je ne bi niti povohal :P
66speeder66 ::
ma mrš pa glih s se hotu na linuxu spraut steam naložit, pa mi je windows boot zjebau
Relanium ::
66speeder66 je izjavil:
ma mrš pa glih s se hotu na linuxu spraut steam naložit, pa mi je windows boot zjebau
Oviranje konkurence
RejZoR ::
Še dolgo ne bo fertik, se pa bojo pojavile določene spremembe thats for sure. Kar se bo spremenilo je razmerje med konzolami in PC-jem. Tud upoštevat je treba da bo nekdo z Linux sistemom najverjetneje bolj zahteven od casual gamerja z Okni od soseda oz običnega mulca. Če bo userbase dovoljšen se zna spet pojavit želja po naprednejših igrah kar lahko samo pozdravim.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
7982884e ::
Windows, fertik je...dobite pet igric pa že bluzite kako je z eno platformo konec. boste to bluzili pol ko boste mel nad 10% trga, windows pa pod 50%. zaenkrat ne kaže da bi bilo to kaj kmalu
Še THQ nekaj sanja o pingvinih.
http://www.joystiq.com/2012/12/18/thq-c...
morbo ::
Unity 4 (3D game engine) zdaj podpira deployment tudi na Linux sisteme => indie developerji pozdravljajo to možnost. Stvari se premikajo v pravo smer, edino okorni dinozavri še trmoglavijo v ignoriranju pingvina (tako na zabavnem kot na "resnem" področju dela).
popster ::
Portal 2 bi blo res fajn odšpilat, je pa res da Steam ima večinoma nasilne igre in FPS streljačine česar je že dosti na linuxu (openarena, sauberbroten, nexuiz, red eclipse itd.)
Bor H ::
Steam ma shitload indijev in praktično vsak AAA špil, z izjemo EAjevih. Skorej bi lahk reku, da če ni na Steamu ne obstaja. Če pa pri 1500 špilih ne najdeš nenasilnih...
nekikr ::
Z izjemo EA in Activision/Blizzard. Ta dva imata pa kar precej AAA naslovov. Skoraj da več, kot pa ostali skupaj. Shitload indijev ti nič ne pomeni, če je igralen le en na nekaj sto.
Mitch ::
Glavni problem Linuxa oziroma iger zanje je OpenGL knjižnica, ki ne sledi razvoju konkurenčnega DirectX-a. OpenGL prav tako ni namenjen samo igram ampak tudi grafičnim programom (predvsem CAD programom). Prav tako gonilniki za OpenGL od ATIja in Nvidie šepajo napram gonilnikom za DirectX. To smo nazadnje videli pri IDjevi igri Rage, katera v verziji za Windowse podpira OpenGL knjižnico...
Mitch ::
Aja pa še to... Microsoft se je z pohodom v svet konzol znašel v kontradiktorni poziciji. Po eni strani mu propad Windowsov kot igralske platforme koristi, ker se s tem poveča trg konzol, po drugi strani pa mu grozi, če ne ohranja razvoja na Windows platformi, da mu trg iger za PC prevzame kdo drug (recimo Valve ) z Linux platformo...
Bor H ::
Z izjemo EA in Activision/Blizzard. Ta dva imata pa kar precej AAA naslovov. Skoraj da več, kot pa ostali skupaj. Shitload indijev ti nič ne pomeni, če je igralen le en na nekaj sto.
Blizzar ma trenutno kolk špilov, 3 aktivne? Od Activision je pa praktično vse na Steamu, ne vem kaj fali. EA pa tudi več al manj daje večino gor, z izjemo špilov, ki so "narejeni" za DLCje. Pa še te so praviloma "nasilni" (Mass Effect, Crysis, Battlefield, Syndicate...), ubistvu ne vem kaj je bilo mišljeno s tem da ima Steam agresivne špile, ker ravno agresivni so tisti ki falijo.
Ne bom reku da špilam ful indie špilov ker so mi velikokrat preveč čudni, je pa včasih že težko ločt med indie in AAA, poglej kakšen Trine recimo al pa Serious Sam 3 (ki baje tudi spada v indie kategorijo).
Kritizirat raznolikost špilov na Steamu je omejeno.
damjanll ::
Glavni problem Linuxa oziroma iger zanje je OpenGL knjižnica, ki ne sledi razvoju konkurenčnega DirectX-a. OpenGL prav tako ni namenjen samo igram ampak tudi grafičnim programom (predvsem CAD programom). Prav tako gonilniki za OpenGL od ATIja in Nvidie šepajo napram gonilnikom za DirectX. To smo nazadnje videli pri IDjevi igri Rage, katera v verziji za Windowse podpira OpenGL knjižnico...
Tukaj si pa res povsod ustrelil mimo.
Vse nove tehnologije so najprej na voljo v OpenGL kot ekstenzije, sele cez cas jih pozegna ms v kaki od naslednjih verzij directx-a.
Zakaj je slabo ce se opengl uporablja tudi za cad?
Hitrost je seveda odvisna tako od pravilne uporabe kot od optimizacjje gonilnikov, ampak imas tudi primere ko je opengl hitejsi od directx, kar je mislim da nazadnje tudi valve dokazal z eno od iger na linuxu.
PaX_MaN ::
Prav tako gonilniki za OpenGL od ATIja in Nvidie šepajo napram gonilnikom za DirectX. To smo nazadnje videli pri IDjevi igri Rage, katera v verziji za Windowse podpira OpenGL knjižnico...
Uh, mislim da se še ni zgodilo da ne bi fiksali gonilnikov za kak AAA špil.
Mavrik ::
Kaj na linuxu dela nvidin optimus?
V splošnem ne - na določenih modelih se da porihtat z enimi programi, samo vseeno dobiš približno 30-40% manj FPS.
The truth is rarely pure and never simple.
Nanthiel ::
Kaj na linuxu dela nvidin optimus?
V splošnem ne - na določenih modelih se da porihtat z enimi programi, samo vseeno dobiš približno 30-40% manj FPS.
Jaz mam to pa ni ravno prijetno (Bumblebee se reče programu). Ne vem pa, koliko je hitrostne izgube, ker nimam s čim primerjati. Zgubi se pa hitrost zato, ker se slika blita na glavni ekran, namesto, da bi se neposredno tja risala. So pa pred kratkim podprli eno novo implementacijo tega prenosa/kopiranja, ki naj bi bila bistveno hitrejša.
Skratka, ne bi priporočal nakupa Optimus kartice za Linux. Ne vem, kako je na ATI strani s tem.
Mavrik ::
Jap, Primus bi naj bil opazno hitrejši od Bumblebeeja.
The truth is rarely pure and never simple.
deadbeef ::
Glavni problem Linuxa oziroma iger zanje je OpenGL knjižnica, ki ne sledi razvoju konkurenčnega DirectX-a. OpenGL prav tako ni namenjen samo igram ampak tudi grafičnim programom (predvsem CAD programom). Prav tako gonilniki za OpenGL od ATIja in Nvidie šepajo napram gonilnikom za DirectX. To smo nazadnje videli pri IDjevi igri Rage, katera v verziji za Windowse podpira OpenGL knjižnico...
Na iOS, OS X samo OpenGL pride v poštev.. pa poglej kolk iger je za te platforme.
Mitch ::
Glavni problem Linuxa oziroma iger zanje je OpenGL knjižnica, ki ne sledi razvoju konkurenčnega DirectX-a. OpenGL prav tako ni namenjen samo igram ampak tudi grafičnim programom (predvsem CAD programom). Prav tako gonilniki za OpenGL od ATIja in Nvidie šepajo napram gonilnikom za DirectX. To smo nazadnje videli pri IDjevi igri Rage, katera v verziji za Windowse podpira OpenGL knjižnico...
Na iOS, OS X samo OpenGL pride v poštev.. pa poglej kolk iger je za te platforme.
Iger za te platforme je verjetno res veliko samo to niso t.i. AAA igre, ki zahtevajo velik "budget"...
Zvezdica27 ::
lp,
stari moj... če je pa to edini razlog. da bi šel na linux, potem pa prosim, kar ostani na win... je dejansko razlog, zakaj nekateri vztrajamo na pingvinu, ki ima svoje fore, je včasih tudi pain, samo...
zz
stari moj... če je pa to edini razlog. da bi šel na linux, potem pa prosim, kar ostani na win... je dejansko razlog, zakaj nekateri vztrajamo na pingvinu, ki ima svoje fore, je včasih tudi pain, samo...
zz
damjanll ::
Iger za te platforme je verjetno res veliko samo to niso t.i. AAA igre, ki zahtevajo velik "budget"...
Kaj pa ps3, njihov api bazira na opengl es (embedded systems) z dodatnimi lastnimi ekstenzijami, ampak osnova je opengl. Misljm, da take spile nebi smel bit problem sportat na polni opengl.
Mitch ::
Iger za te platforme je verjetno res veliko samo to niso t.i. AAA igre, ki zahtevajo velik "budget"...
Kaj pa ps3, njihov api bazira na opengl es (embedded systems) z dodatnimi lastnimi ekstenzijami, ampak osnova je opengl. Misljm, da take spile nebi smel bit problem sportat na polni opengl.
Špili za PS3 večinoma uporabljajo libGCM nizkonivojsko grafično knjižnico...
deadbeef ::
Glavni problem Linuxa oziroma iger zanje je OpenGL knjižnica, ki ne sledi razvoju konkurenčnega DirectX-a. OpenGL prav tako ni namenjen samo igram ampak tudi grafičnim programom (predvsem CAD programom). Prav tako gonilniki za OpenGL od ATIja in Nvidie šepajo napram gonilnikom za DirectX. To smo nazadnje videli pri IDjevi igri Rage, katera v verziji za Windowse podpira OpenGL knjižnico...
Na iOS, OS X samo OpenGL pride v poštev.. pa poglej kolk iger je za te platforme.
Iger za te platforme je verjetno res veliko samo to niso t.i. AAA igre, ki zahtevajo velik "budget"...
Well Blizzard, EA ima kar nekaj špilov na OS X.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Transparentna Slovenija #3: Mednarodni velikan z belo tehniko razkril podatke svojihOddelek: Novice / Varnost | 9465 (5989) | ZigaZiga |
» | Kje so Intelovi 10-nm čipi? (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Procesorji | 11961 (9071) | D3m |
» | Težave s prikazovanjem določenih spletnih straniOddelek: Omrežja in internet | 795 (716) | endoplazmat |
» | Nova kišta - resetiOddelek: Strojna oprema | 1200 (835) | Pesimist |
» | Modifikacija diska by MrtwelvetreesOddelek: Hlajenje in modifikacije | 3121 (1651) | Spajky |