Novice » Igre » Steam za Linux potrjen, prva igra bo Left4Dead 2
Icematxyz ::
Ne to je bolj ali manj forumski mit in to torej ni razlog. Na namizju je doslej bila razlog predvsem količina uporabnikov, ki bi igrala igre, kot je torej Rage.
To bo torej najverjetneje (vsaj deloma) spremenil tudi Valve in pa Valve pri tem projektu drugače sodeluje s podjetji, ki ne dajo na voljo "celotne specifikacije" in sodelovanje pravijo da je dobro in pa neodvisno od tega torej nič ni narobe s tem, če s tem vzporedno napredujejo tudi odprto kodni gonilniki za grafiko, ker torej ne uporabljajo vsi Linux na namizju za igranje iger.
To bo torej najverjetneje (vsaj deloma) spremenil tudi Valve in pa Valve pri tem projektu drugače sodeluje s podjetji, ki ne dajo na voljo "celotne specifikacije" in sodelovanje pravijo da je dobro in pa neodvisno od tega torej nič ni narobe s tem, če s tem vzporedno napredujejo tudi odprto kodni gonilniki za grafiko, ker torej ne uporabljajo vsi Linux na namizju za igranje iger.
Icematxyz ::
Drugače pa ne Rage, Doom 4 je torej pravo vprašanje in nekako imam občutek, da se je id Software nekoliko/precej ohladil in da podpore za Linux ni pričakovati, razen, če bi jim morda sedaj Valve dal misliti... Bomo videli!
para! ::
Kako je pa s Quake serijo na Linuxu, če se ne motim so vsaj nekatere verzije delovale?
Death before dishonor!
ahac ::
Glede na to da je Rage HD za iPad/iPhone prisel ven Novembra 2010 (http://gizmodo.com/5693208/download-the... ), mocno dvomim da je to razlog.
Tisto je dost drugačna igra.
You don't move, you just point and shoot.
Verjetno tudi nima multiplayerja, oz. če bi ga imel bi bil čisto ločen od PC multiplayerja. Že Xbox in PC imata ločen MP, pa je dost manj razlik v igri.
Za Linux userje bi pa sigurno želel, da lahko igrajo proti Windows in Mac userjem in če gre to preko Steamworks (kar sklepam, da gre, ampak nisem pa prepričan), potem bi težko naredil Linux verzijo brez Linux Steama. Če je to razlog, potem je tud očitno, da jim je Steam bolj pomemben kot Linux.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
jype ::
para!> Kako je pa s Quake serijo na Linuxu, če se ne motim so vsaj nekatere verzije delovale?
Vse, ker je Id software reči praviloma razvijal na Linuxu.
Vse, ker je Id software reči praviloma razvijal na Linuxu.
ahac ::
Carmack: "... We've made two forays into the Linux commercial market ... that platform just hasn't carried its weight ..."
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Icematxyz ::
Da, premajhno število igralcev in za to ni bilo prenosa igre Rage in upajmo, da se sedaj s Valve to počasi spreminja se pravi, da bo/bi v prihodnje na Linux AAA igre igralo večje število igralcev, ker to trenutno manjka.
Icematxyz ::
John Carmack pa upajmo, da si spet premisli in da spet zaposli koga, kot je Timothee Besset, kateri se bo pripravljen ukvarjati s prenosom igre na Linux ker Doom 4 se na Linux skoraj zagotovo ne bo/bi prenašal, kvečjemu če je kaj spremenila novica o Valve in Steam za Linux. Igra L4D2 za Linux tudi verjamem, da bo imela vpliv na to področje. Bomo videli!
jype ::
ahac> Carmack: "... We've made two forays into the Linux commercial market ... that platform just hasn't carried its weight ..."
Res nenavadno, ane.
Res nenavadno, ane.
ahac ::
Ja, očitno Linux userji niso pripravljeni plačat za igro, ki stane več kot 5€.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Icematxyz ::
Ja, očitno Linux userji niso pripravljeni plačat za igro, ki stane več kot 5€.
Humble Bundle stats time? Not again! Torej težava je zaenkrat količina igralcev iger na tej platformi in če bo/bi L4D2 bolje izkoriščal strojno opremo pod Linux je to zagotovo korak v pravo smer pri strategiji, kako prepričati resne igralce iger, da preizkusijo tudi Linux na namizju.
nekikr ::
Ampak še vedno si omejen s številom potencialnih kupcev. 1% trga imaš na razpolago. Best case. Tudi če bi Linuxaši plačevali več za legalne vsebine, je še vedno vprašanje, če bi dobil povrnjeno investicijo (plus profit). Glede na razsežnost kapitalizma menim, da če bi bila zadeva rentabilna, bi že zdavnaj imeli vse igre na Linuxu. Očitno nekaj ne štima (trg iger pač ni nekaj kar bi se pojavilo pol leta nazaj).
Zeratul ^^ ::
Offtopic : A nista bila vi2 nad mano Admina?
Ontopic : Glede problemov z NV driverji in ker ni dxa me ne mika igrat na Linuxu
Ontopic : Glede problemov z NV driverji in ker ni dxa me ne mika igrat na Linuxu
#yolo
Icematxyz ::
Ampak še vedno si omejen s številom potencialnih kupcev. 1% trga imaš na razpolago. Best case. Tudi če bi Linuxaši plačevali več za legalne vsebine, je še vedno vprašanje, če bi dobil povrnjeno investicijo (plus profit). Glede na razsežnost kapitalizma menim, da če bi bila zadeva rentabilna, bi že zdavnaj imeli vse igre na Linuxu. Očitno nekaj ne štima (trg iger pač ni nekaj kar bi se pojavilo pol leta nazaj).
Da število potencialnih kupcev je zaenkrat majhno to je težava in to težavo bo torej potrebno odpraviti na Linux platformi in zagotoviti torej neko bazo igralcev iger, katera zadošča tudi za AAA igre.
Glede problemov z NV driverji in ker ni dxa me ne mika igrat na Linuxu
Ne v bistvu prav Nvidia zaprto kodni gonilnik je bil uporabljen v testu in se je obnesel kot kaže dobro, če ni "dxa" ali pa če je pa je verjetno bolj pomemben podatek programerjem, če že!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
MrStein ::
Bi ti verjel da, oziroma ne ne bi ti verjel, ker natolcuješ, da je že nekomu , ki še Ubuntu ni videl in bo na njem šele čez kakšen mesec ali dva prvič pognal AAA igro torej jasno.
A bi lahko ti v slovenščini pisal?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
Kaj, ko bi rekli bobu bob in priznali
Se hecaš?
(nekateri (večina?) smo "priznali" že davno, eni pa se pač nočejo soočiti z realnostjo. Glede teme: A že spet "naslednje leto pa bo res!" tema? Kolikokrat smo to že videli?)
PS: Da je OpenGL boljši/hitrejši ali na vsaj na istem nivoju kot D3D, pa.... verjetno nisem edini, ki ni presenečen, no!
Zato bi veliko raje videl kak demo kje že počasi, da probamo na dejanskem lastnem hardwareu :)
Za začetek lahko sprobaš oni Unigine, ki ga Icematxyz skoz omenja. (sem pogledal temo in verjetno boš ti prvi, ki ga bo na Linux zagnal. Zanimivo, zakaj ga on ni...)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
jype ::
ahac> Ja, očitno Linux userji niso pripravljeni plačat za igro, ki stane več kot 5€. ;)
Očitno Linux userji uporabljajo računalnike, ki niso najprimernejši za poganjanje določenih tipov iger.
Očitno Linux userji uporabljajo računalnike, ki niso najprimernejši za poganjanje določenih tipov iger.
techfreak :) ::
Razlika v igrah se opazi z dx in brez ;)
Direct3D in OpenGL lahko prikazujeta enako, razlika je samo v primeru, da programerji niso naredili popolne podpore za OpenGL.
PS: Da je OpenGL boljši/hitrejši ali na vsaj na istem nivoju kot D3D, pa.... verjetno nisem edini, ki ni presenečen, no!
DirectX ima še vseeno prednost, da proizvajalci podpirajo celotno specifikacijo. Pri OpenGL ima vsak proizvajalec grafičnih kartic svoje lastne razširitve. Poleg tega tudi bolj aktivno delajo na DirectX podpori in občasno zanemarjajo OpenGL.
Icematxyz ::
Zeratul ^^ je izjavil:
Programerjem?
Razlika v igrah se opazi z dx in brez ;)
To govoriš torej iz lastnih izkušenj?
A bi lahko ti v slovenščini pisal?
A to si torej želel povedati?
(nekateri (večina?) smo "priznali" že davno, eni pa se pač nočejo soočiti z realnostjo. Glede teme: A že spet "naslednje leto pa bo res!" tema? Kolikokrat smo to že videli?)
A tako široko boš zajemal spet in natolceval?
Za začetek lahko sprobaš oni Unigine, ki ga Icematxyz skoz omenja. (sem pogledal temo in verjetno boš ti prvi, ki ga bo na Linux zagnal. Zanimivo, zakaj ga on ni...)
Kdo torej pravi da ga nisem in to prvič že nekaj mesecev nazaj? Testa z moje strani v tisti temi pa ni, ker trenutno nisem pripravljen dati pol tisočaka za grafično kartico, ker po tem torej nimam potrebe in to torej ni pogoj za igranje igre L4D2 na Linux!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
Tilen ::
Zeratul ^^ je izjavil:
Programerjem?
Razlika v igrah se opazi z dx in brez ;)
To govoriš torej iz lastnih izkušenj?
A bi lahko ti v slovenščini pisal?
A to si torej želel povedati?
(nekateri (večina?) smo "priznali" že davno, eni pa se pač nočejo soočiti z realnostjo. Glede teme: A že spet "naslednje leto pa bo res!" tema? Kolikokrat smo to že videli?)
A tako široko boš zajemal spet in natolceval?
Za začetek lahko sprobaš oni Unigine, ki ga Icematxyz skoz omenja. (sem pogledal temo in verjetno boš ti prvi, ki ga bo na Linux zagnal. Zanimivo, zakaj ga on ni...)
Kdo torej pravi da ga nisem in to prvič že nekaj mesecev nazaj? Testa z moje strani v tisti temi pa ni, ker trenutno nisem pripravljen dati pol tisočaka za grafično kartico, ker po tem torej nimam potrebe in to torej ni pogoj za igranje igre L4D2 na Linux!
Grafična kartica za 1000 EUR ni pogoj za izvajanje testa.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Truga ::
Debate po interentu so tud dost jasne, OpenGL je samomor kucat in DirectX ima en kup prednost, ki pa niso vendorjem opengl-ja v interesu, ker ni pravega denarja zadaj.
Veckrat sem ze v tej temi pejstu linke do tega, kaj podpira OGL in kaj podpira DX, in je vec kot jasno da OGL podpira reci ki jih DX ne, medtem ko reci ki jih DX podpira OGL pa ne niso vredne omembe.
Problem, kot je bilo ze veckrat receno, je v podprtosti OGL 4.x specifikacij na PC graficnih s strani vendorjevih driverjev. 4.2 je lanski standard, za katerega je podpora letos se vedno komaj da obstojeca pri obeh vendorjih zmogljivih graficnih. In drugje pac ne. Ali bos zdaj rekel, da OGL prav tako ne dela normalno na vseh ostalih napravah od telefonov preko tablic do nintendojev in playstationov? Surely, I must be missing something here? Ce bi bil tako zanic standard, se mi zdi da bi ga ze opustili, pa se pojavlja na vedno vec napravah, medtem ko je DX se vedno na voljo samo na windows in xbox.
Gandalfar ::
Nisem tega napisal. Ce bos se enkrat prebral, pa tudi kaksen drug site, bos videl da so programerji zelo jasni: API je grozen in dokumentacija bistveno slabsa od orodij, ki jih imas za DX.
Truga ::
Nisem tega napisal. Ce bos se enkrat prebral, pa tudi kaksen drug site, bos videl da so programerji zelo jasni: API je grozen in dokumentacija bistveno slabsa od orodij, ki jih imas za DX.
Slaba dokumentacija in orodja je zame isto kot zanic standard. Zakaj se torej se vedno uporablja? Tisti drobiz ki ga moras placat mirkosoftu za DX licenco je pa ja vendar minimalen v primerjavi s kolicino developer ur, ki jih prisparas s superiornimi orodji in dokumentacijo?
Icematxyz ::
Grafična kartica za 1000 EUR ni pogoj za izvajanje testa.
Ne, nekje za polovico tega pa je smiselno, če se to greš. Drugače pa OpenGL 4.3 in OpenGL ES 3.0 specifikacija je na voljo in Nvidia že ima (beta) podporo za Linux v svojem zaprto kodnem gonilniku. Tudi odprto kodni gonilniki pa kot kaže dobivajo novo specifikacijo za stiskanje tekstur imenovano ASTC, katera bo kot kaže podala odgovor na problematiko okrog S3TC in bo omogočala boljši izkoristek strojne opreme tudi s odprto kodnim gonilnikom.
Nisem tega napisal. Ce bos se enkrat prebral, pa tudi kaksen drug site, bos videl da so programerji zelo jasni: API je grozen in dokumentacija bistveno slabsa od orodij, ki jih imas za DX.
Če je/ni je v bistvu v tem trenutku irelevantno, pomembno je le to, da mimo OpenGL/OpenGL ES/WebGL na področju grafike v tem trenutku pač več ne moreš!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
PaX_MaN ::
Če je/ni je v bistvu v tem trenutku irelevantno, pomembno je le to, da mimo OpenGL/OpenGL ES/WebGL na področju grafike v tem trenutku pač več ne moreš!
BMK, sam da špil dela na mojem OS!
Gandalfar ::
Res je. Vendar to pomeni, da bos trpel v procesu. Posledicno bo bolj naporno za enega indija razvijat za OpenGL kot za XNA.
Icematxyz ::
BMK, sam da špil dela na mojem OS!
Da in sedaj bo torej delal špil na več OS.
Res je. Vendar to pomeni, da bos trpel v procesu. Posledicno bo bolj naporno za enega indija razvijat za OpenGL kot za XNA.
Iskreno povedano po mojih izkušnjah torej razvijalci, ki izberejo OpenGL to izbiro načeloma (goreče) zagovarjajo.
techfreak :) ::
Sicer indieji imajo na voljo odprte in zaprte game engine in kar nekaj jih podpira tako DirectX kot tudi OpenGL.
MrStein ::
Tista tema o Unigine sicer pove več, kot nekatero hočejo (nočejo) videti.
Namreč (i)relevantnost Linux-a na tem področju: Niti največjemu fanatiku se ni zdelo vredno 2 minuti žrtvovati za zagon in objavo rezultata.
(počasi se bliža trenutek, ko bo preklopil na "saj biti prisoten niti ni namen ali cilj"...)
Namreč (i)relevantnost Linux-a na tem področju: Niti največjemu fanatiku se ni zdelo vredno 2 minuti žrtvovati za zagon in objavo rezultata.
(počasi se bliža trenutek, ko bo preklopil na "saj biti prisoten niti ni namen ali cilj"...)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Icematxyz ::
Tista tema o Unigine sicer pove več, kot nekatero hočejo (nočejo) videti.
Namreč (i)relevantnost Linux-a na tem področju: Niti največjemu fanatiku se ni zdelo vredno 2 minuti žrtvovati za zagon in objavo rezultata.
(počasi se bliža trenutek, ko bo preklopil na "saj biti prisoten niti ni namen ali cilj"...)
Nisem torej jaz tisti, ki Heaven Benchmark še ni pognal na Linux ali dvomi v rezultate testa podjetja Valve.
Icematxyz ::
Glej, kot sem rekel višje, ko/če bom investiral kakšnega pol tisočaka v grafično kartico, kar za L4D2 na Linux ni potrebno bom tudi sam sodeloval v takšnih temah in pa nenazadnje nisem sam tisti, kateri dvomi v rezultate testov razvijalcev igre L4D2 in torej so na potezi tisti, kateri dvomijo in so prepričani v svoj prav?
Drugače pa glej zlahka najdeš tako želeno povezavo, če imaš torej interes in torej v testu so razvijalci pri Valve in igri L4D2 uporabili i7/GTX 680 sistem:
NVIDIA GeForce GTX 680 - Windows vs. Ubuntu Linux
In še primerjava pri nižji ločljivosti:
Ubuntu 12.04 (stran 3 in 4) vs. W7
In da pri tej zadnji primerjavi sem samo iskal podatek i7/GTX 680 in če je katerikoli sistem nekoliko boljši/slabši i don't care? Za nekoga, ki nima pet minut časa bi pa natolceval v nedogled je še to preveč še posebej če nekomu drugemu očita, da si ne vzame 2 minuti časa! Torej glede na te podatke menim, da so rezultati testa razvijalcev pri podjetju Valve verodostojni.
Drugače pa glej zlahka najdeš tako želeno povezavo, če imaš torej interes in torej v testu so razvijalci pri Valve in igri L4D2 uporabili i7/GTX 680 sistem:
NVIDIA GeForce GTX 680 - Windows vs. Ubuntu Linux
In še primerjava pri nižji ločljivosti:
Ubuntu 12.04 (stran 3 in 4) vs. W7
In da pri tej zadnji primerjavi sem samo iskal podatek i7/GTX 680 in če je katerikoli sistem nekoliko boljši/slabši i don't care? Za nekoga, ki nima pet minut časa bi pa natolceval v nedogled je še to preveč še posebej če nekomu drugemu očita, da si ne vzame 2 minuti časa! Torej glede na te podatke menim, da so rezultati testa razvijalcev pri podjetju Valve verodostojni.
Icematxyz ::
Igra The Splatters bo kod kaže tudi na voljo preko Steam za Linux uporabnike in pa zanimivo bo videti, če bo temu tudi tako z igro Counter-Strike: Global Offensive.
Tilen ::
Valve mora spraviti svoje igre čez. To so osnove, če hočejo resno pristopiti na Linux.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Icematxyz ::
Valve je dodal Linux (Steam Greenlight)
Linux Platform Option Appears on Steam Website
Primer igre, katera se lahko preko programa Steam Greenlight znajde na Steam, če bo dovolj zanimanja za igro:
'Euro Truck Simulator 2' will have a Native Linux Version
And finally, we've also added Linux as a target platform since Steam will soon be shipping a Linux client.
Linux Platform Option Appears on Steam Website
Primer igre, katera se lahko preko programa Steam Greenlight znajde na Steam, če bo dovolj zanimanja za igro:
'Euro Truck Simulator 2' will have a Native Linux Version
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Icematxyz ()
Icematxyz ::
Steam Big Picture Mode bo kot kaže imel tudi Linux podporo.
Vibes
Steam on Linux will fully support Big Picture mode and it should be available right around the full public release.
Vibes
Icematxyz ::
Oktobra bo kot kaže na voljo:
-Internal Beta (Valve Fun)
-External Beta (1000 izbrancev)
External Beta bo vključevala:
-Steam (Yay!)
-Ena Valve igra (Yay!)
-Podpora za Ubuntu 12.04 in višje (Yay!)
Ne bo še podpore:
-Steam Big Picture mode
-Dodatnih Valve iger
External Beta News & Phoronix
-Internal Beta (Valve Fun)
-External Beta (1000 izbrancev)
External Beta bo vključevala:
-Steam (Yay!)
-Ena Valve igra (Yay!)
-Podpora za Ubuntu 12.04 in višje (Yay!)
Ne bo še podpore:
-Steam Big Picture mode
-Dodatnih Valve iger
External Beta News & Phoronix
MrStein ::
Jasno, v letu linuxa!
(sorry, je vabilo po tem odgovoru)
(sorry, je vabilo po tem odgovoru)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Nummy ::
Lepo in obetavno.
Upam da bomo nekoč lahko na linuxu poganjali vse apliakcije, ki jih poganjamo danes na winsih. Še pred nekaj leti je bil linux večinoma namenjem garažnim in kletnim nerdom, danes pa lahko tudi sam rečem, da je z veliko pomočjo googla (android I'm looking at you!) postal uporabnikom veliko bolj prijazen.
Osebno meni manjka na linuxu samo še: dobra podpora z driverji, dalahko laufam vse programe in igre od DOS-a naprej in malo bolj pameten (uporaben) datotečni sistem (čeprav tole zadnje je z novimi vmesniki postalo lažje za prebavljat, prej je bil en velik clusterf**k).
Upam da bomo nekoč lahko na linuxu poganjali vse apliakcije, ki jih poganjamo danes na winsih. Še pred nekaj leti je bil linux večinoma namenjem garažnim in kletnim nerdom, danes pa lahko tudi sam rečem, da je z veliko pomočjo googla (android I'm looking at you!) postal uporabnikom veliko bolj prijazen.
Osebno meni manjka na linuxu samo še: dobra podpora z driverji, dalahko laufam vse programe in igre od DOS-a naprej in malo bolj pameten (uporaben) datotečni sistem (čeprav tole zadnje je z novimi vmesniki postalo lažje za prebavljat, prej je bil en velik clusterf**k).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Steam bo konkuriral TwitchuOddelek: Novice / Omrežja / internet | 5548 (3337) | HighBane |
» | Steam za Linux potrjen, prva igra bo Left4Dead 2 (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Igre | 51304 (44279) | Nummy |
» | THQ Humble bundle samo za Okna, z DRM, a prodaja se izvrstno (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 21038 (17610) | nekikr |
» | Valve potrdil delo na lastni konzoli (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Igre | 40162 (35400) | opeter |
» | Steama za Linux ne boOddelek: Novice / Ostala programska oprema | 15589 (13826) | Zero0ne |