» »

Intel predstavil nov vezni nabor Z77

Intel - Intelovi procesorji iz družine Ivy Bridge so po nekaj zamudah na vidiku šele za konec meseca, a je Intel vseeno malo pohitel in predčasno pokazal vezni nabor zanje. Imenuje se Z77.

Matične plošče s tem veznim naborom sicer krožijo naokoli že nekaj časa, a do uradne predstavitve smo čakali do tega konca tedna. Vezni nabor s kodnim imenom Panther Point predstavlja nadgradnjo serij 6x, ki jih je Intel začel izdajati na začetku leta 2011. Čeprav bodo procesorji Sandy Bridge (trenutna generacija) in prihajajoči Ivy Bridge medsebojno združljivi, za nove procesorje Intel priporoča sedmico (ne bo pa to nujno, saj bo v mnogo primerih zadostovala posodobitev BIOS-a in obratno, saj s procesorji Sandy Bridge iz Z77 ni mogoče iztisniti vsega).

Vezni nabor Z77 v primerjavi s starejšim Z68 prinaša precej novosti. Omenimo PCIe 3.0 (16 vodil oziroma osem v SLI), ki nudi dvakrat višjo prepustnost od PCIe 2.0 in bo posebej uporaben za nove grafične kartice, a le če bo nameščen procesor Ivy Bridge. Ob uporabi starejšega Z77 podpira le PCIe 2.0. USB 3.0 je prav tako integriran, medtem ko so morale starejše plošče za njegovo implementacijo uporabiti dodatne čipe, podprt je še Thunderbolt, gigabitni ethernet in DMI 2.0 z 20 Gb/s. Pomnilniški krmilnik DDR3 tiktaka s 1600 MHz. Smart Connect omogoča izvajanje osnovnih posodobitev, ko računalnik spi, druga tehnologija Rapid Start pa omogoča zbuditev sistema v petih sekundah iz stanja žive hibernacije (Suspend to RAM). S procesorjem Ivy Bridge bo mogoče že z uporabo integriranega grafičnega jedra prikazovati sliko na treh zaslonih hkrati - doslej je bila na Sandy Bridgeu omejitev dveh.

69 komentarjev

strani: « 1 2

FlyingBee ::

uf, tale Intel bo počasi prevzemal vajeti, še na grafiki naredijo bum pa smo tam

Xserces ::

Omenimo PCIe 3.0 (16 vodil oziroma osem v SLI), ki nudi dvakrat višjo prepustnost od PCIe 2.0 in bo posebej uporaben za nove grafične kartice, a le če bo nameščen procesor Ivy Bridge.


haha :D rofl... glavni razlog da bojo kupval to:) ker pac ima PCIE3 :)
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Xserces ()

morbo ::

Vezni nabor Z77 v primerjavi s starejšim Z68 prinaša precej novosti. Omenimo PCIe 3.0

Em, jaz sem pred meseci kupil Z68 ploščo (asus P8Z68-v/gen3) ki naj bi bila PCIe 3.0 ready (pod pogojem da noter daš Ivy proc). Torej sklepam da PCIe 3.0 ni ekskluziva Z77? Ali so me nategnili?
All humans are vermin in the eyes of Morbo!

D3m ::

Je ekskluzivna, samo če kupiš Ivy bridge. :D
|Chieftec 750W Turbo|,|AMD Phenom II 945|,
|Geil 2x2 GB|,|ASUS M4N68T-M LE V2|,|Thermaltake Viking|
|Seagate 500GB+SSD Kingston V300|,|Sapphire Radeon HD 6870|

Xserces ::

Z77 review Vse pove :)
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

MrStein ::

Rapid Start pa omogoča zbuditev sistema v petih sekundah iz stanja žive hibernacije (Suspend to RAM).

V čem se to razlikuje od Standby, ki ga imamo že n let?
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

MrStein ::

Aha, gre za varianto hibernacije, takorekoč na nivoju BIOS-a, če ima PC SSD.
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

mtosev ::

morbo je izjavil:

Vezni nabor Z77 v primerjavi s starejšim Z68 prinaša precej novosti. Omenimo PCIe 3.0

Em, jaz sem pred meseci kupil Z68 ploščo (asus P8Z68-v/gen3) ki naj bi bila PCIe 3.0 ready (pod pogojem da noter daš Ivy proc). Torej sklepam da PCIe 3.0 ni ekskluziva Z77? Ali so me nategnili?

ne
i like:)

moj labradorec max 2002-2013

Janac ::

z77 maticne so ze najmanj mesec zunaj!
Get educated or get ripped off!

Zgodovina sprememb…

VelikiTun ::

Me veseli, da si se potrudil prebrati novico. NOT.

Janac ::

nima veze
Get educated or get ripped off!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: BigWhale ()

Spc ::

PCI ni več supportan ?!
To ni ravno vredu.
Telemach is a land of confusion.
http://tiny.cc/z64fdx

SuperVeloce ::

podprt je še Thunderbolt

Podprt? V kakšnem smislu? Da ga lahko vključijo v chipset v prihodnosti? Kolikor sem spremljal, naj bi se pocakalo celo do Haswella...

edit: aha, sem bral na hothardware za Asusa: "There is a header on the board which will accept a Thunderbolt expansion card, which will be released in a few weeks."
Main desktop: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, 7870xt, 2x8GB 1600CL8

Zgodovina sprememb…

gruntfürmich ::

kakšna je prednost z77 pred p67?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

SuperVeloce ::

Očitno MVP in ostalo, kar je našteto v zadnjem odstavku v tej novici...
Main desktop: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, 7870xt, 2x8GB 1600CL8

RejZoR ::

Spc je izjavil:

PCI ni več supportan ?!
To ni ravno vredu.


Ker... ? PCI je priključek iz leta 1993. Se ti ne zdi, da je že čas da zadeva umre? Mislim, če imaš denar za novo Z77 plato in Ivy Bridge procesor zanjo boš imel tud denar za ne vem, PCIe zvočno kartico. Al pa karkoli drugega. Sam imam ene 3 leta staro LGA1366 plato (Rampage II Gene) pa mi gre PCI na živce. Sploh ker je uATX plata na kateri bi spodaj raje videl PCIe slot kamor bi dal zvočno, namesto da je sedaj zgužvana ob grafični kartici, ker pač PCI odžira plac.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

SuperVeloce ::

Se strinjam, ob živce me spravlja, da hočem kupiti kartico za neko zadevo in se ne dobi v pci-e 1x, ampak samo v PCI izvedbi... ne hvala, nimam 10 let starega računalnika in tudi če bi ga imel, ga ne bi imel še naslednjih 10 let. To je consumer market, ne industrija.
Main desktop: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, 7870xt, 2x8GB 1600CL8

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Vecina plat ima se vedno 2 pci slota, ampak niso nativni, kar je pravzaprav vseeno.
Ubistvu je en slot vec kot dovolj.

RejZoR ::

SuperVeloce je izjavil:

Se strinjam, ob živce me spravlja, da hočem kupiti kartico za neko zadevo in se ne dobi v pci-e 1x, ampak samo v PCI izvedbi... ne hvala, nimam 10 let starega računalnika in tudi če bi ga imel, ga ne bi imel še naslednjih 10 let. To je consumer market, ne industrija.


Že, sam od leta 1993 do 2012 je skoraj 20 let. V tem času pa se tud v industriji zamenjajo stvari...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

kmetek ::

Tudi avte menjajo modele na 3-4 leta, pa kaj lahko kupec naredi? Čisto nič.

GrimReaper ::

gruntfürmich je izjavil:

kakšna je prednost z77 pred p67?

Neke velike prednosti ni, 4x USB 3.0 že v čipsetu + do štirje dodatni, ampak za večino sta povsem zadost 2 porta na P67 (oz. štirje če imaš še tist adapter ki pride na plato).
S SATA si na istem, še vedno "samo" 2x Intel 6Gbps.

Če odgovorim drugače, za tiste ki imajo P67/Z67, se prehod ne splača, če pa kupuješ na novo, pa odvisno od cene.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1600 CL6
Intel 520 120GB | WD5000AZRX | Samsung HD502HJ | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair CX500 | NuForce uDAC-2 | G9x

Janac ::

zelo sem razocaran, zdaj bom mogu dat se 80e za novo zvocno na PCIe
Get educated or get ripped off!

Spc ::

RejZoR je izjavil:

Spc je izjavil:

PCI ni več supportan ?!
To ni ravno vredu.


Ker... ? PCI je priključek iz leta 1993. Se ti ne zdi, da je že čas da zadeva umre? Mislim, če imaš denar za novo Z77 plato in Ivy Bridge procesor zanjo boš imel tud denar za ne vem, PCIe zvočno kartico. Al pa karkoli drugega. Sam imam ene 3 leta staro LGA1366 plato (Rampage II Gene) pa mi gre PCI na živce. Sploh ker je uATX plata na kateri bi spodaj raje videl PCIe slot kamor bi dal zvočno, namesto da je sedaj zgužvana ob grafični kartici, ker pač PCI odžira plac.

Žal se vedno še prodajajo stvari na PCI in doma imam zelo dosti stvari, ki so na PCI.

X-Fi elite PRO, ki je delan na PCI je dosti boljši kot pa to kaj dobiš danes od creative-a.

X-Fi Elite PRO:
http://hexus.net/ce/reviews/audio-visua...

Najnovejša creative zvočna:
http://uk.store.creative.com/sound-blas...

Kje je MIDI in ?, kje je line 2,3,4 in ?
Aja ni ga ker je ta nova zvočna drek od dreka.

Rajši imam PCI zvočno, ki je 100x boljša od PCIe dreka delanega za gamerje.
Telemach is a land of confusion.
http://tiny.cc/z64fdx

Janac ::



a pa to deluje?
Get educated or get ripped off!

Spc ::

Janac je izjavil:



a pa to deluje?

Niti ne ker ti potem zvočna v ohišje ne paše ker je previsoko.
Telemach is a land of confusion.
http://tiny.cc/z64fdx

Janac ::

je pa fajn ker ma posebi napajanje ker potem locis zvocno od motenj ki so na plati...
Get educated or get ripped off!

mtosev ::

Spc je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Spc je izjavil:

PCI ni več supportan ?!
To ni ravno vredu.


Ker... ? PCI je priključek iz leta 1993. Se ti ne zdi, da je že čas da zadeva umre? Mislim, če imaš denar za novo Z77 plato in Ivy Bridge procesor zanjo boš imel tud denar za ne vem, PCIe zvočno kartico. Al pa karkoli drugega. Sam imam ene 3 leta staro LGA1366 plato (Rampage II Gene) pa mi gre PCI na živce. Sploh ker je uATX plata na kateri bi spodaj raje videl PCIe slot kamor bi dal zvočno, namesto da je sedaj zgužvana ob grafični kartici, ker pač PCI odžira plac.

Žal se vedno še prodajajo stvari na PCI in doma imam zelo dosti stvari, ki so na PCI.

X-Fi elite PRO, ki je delan na PCI je dosti boljši kot pa to kaj dobiš danes od creative-a.

X-Fi Elite PRO:
http://hexus.net/ce/reviews/audio-visua...

Najnovejša creative zvočna:
http://uk.store.creative.com/sound-blas...

Kje je MIDI in ?, kje je line 2,3,4 in ?
Aja ni ga ker je ta nova zvočna drek od dreka.

Rajši imam PCI zvočno, ki je 100x boljša od PCIe dreka delanega za gamerje.

creative je zame drek, ker jebe svoje stranke s slabimi gonilniki. kolk ljudi je melo probleme, ker pri creativu niso želeli izdati gonilnikov za visto oz so izdali gonilnike kateri so bili drek.rajše kupim zvočno od kakšnega bolj resnega poizvajalca kot od creativa
i like:)

moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Spc ::

X-Fi elite pro je za mene super zvočna.
Software je zelo dober za snemanje.
Telemach is a land of confusion.
http://tiny.cc/z64fdx

RejZoR ::

Lol in pol daš gamersko kartico za primerjavo (Recon3D that is). Kaj pa Creative X-Fi Titanium HD in Auzentech X-Fi Forte serija? ASUS Xonar Essence STX ? Tud nikakor se ne morem strinjat, da so drek od Creativa. Z driverji je bilo nekaj težav v preteklosti, ne bom zanikal, ampak imam že drugo X-Fi kartico (X-Fi XtremeMusic in sedaj Auzentech X-Fi Forte) in sta super. Nobenih problemov z driverji, vse je delovaklo kot je treba in Creativove kartice imajo daleč najboljše 3D pozicioniranje zvoka. Da špilov z EAX HD podporo ne omenjam. Res škoda, da Creative ni bolj agresiven okoli tega in se je pustil cenenim avdio kodekom na integriranih vezjih ter softwarskemu zvoku.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Spc ::

Sej jaz tudi nisem imel nobenih problemov z X-Fi elite pro.
Rahli problemi so se začeli z Windows visto in Windows 7, ki pa so jih kasneje popravili.
Telemach is a land of confusion.
http://tiny.cc/z64fdx

RejZoR ::

Jezst sem naletel samo na problems FEAR Combat kjer mi je z vklopljenim EAX HD včasih framerate grdo padel. Ampak so čez 2 meseca z driver updejtom zrihtal. Vmes sem nato vzel Xonar Essence STX, ki je imel sicer super zvok, ampak gnile driverje. Skoz je neki delalo napol, konstantni BSOD-i z EAX-om itd. Tud panel je bil češki do konca in ogabne ikonce poleg ure ne omenjam. Kasneje sem si sam naredil svojo (črni kvadratek z zaobljenimi vogali in napisom STX), ki sem ga hacknil v programje.

Kakorkoli že, srečen sem bil, ko so odstranili IDE/floppy priklop, srečen bom, ko bojo skinili PCI in še srečnejši, ko bom napesto PS/2 za tipkovnico/miš dobil 2 dodatna USB-ja. Sej je fajn če je združljivost za nazaj ampak pretiravat pa res ni treba. Držat 20 let star relik v consumer napravi je totalni idiotizem.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Dr_M ::

Držat20 letstar relik v consumer napravi je totalni idiotizem.


True that.
Mene najbl razpizdi to, da so drazje plate dobro opremljene in imajo en kup pcie sloto, cenejse pa logicno msnj opremljene, ampak imajo namesto pcie slotov stare pcislote.
Kam nej potem dam dodaten sata kontroler, dodatno mrezno, zvocno ipd...
Zakaj nihce ne nardi poceni plato z minimalno opremo in z veliko prostimi pcie sloti, po moznosti takih, ki si ne delijo linij z grafiko.

RejZoR ::

Take z veliko PCIe režami ima ASUS. WS SuperComputer class plate. Po 7x PCIe x16 slotov. Vsaj za LGA1366 vem da se dobijo. Kar pa je po svoje problem, ker je LGA1366 že ukinjena platforma. Ni slaba ampak je že mal stara.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Dr_M ::

Recimo Asus P8Z77 Deluxe je cist ok, kar se tice raporeda pcie slotov, ali pa sabertooth Z77. Sej vecina stvari pase na pcie x1, za kej vec je pa se en pcie x4 ekektricno. Sam te plate majo prakticno vse ze gor.

SuperVeloce ::

RejZoR je izjavil:

SuperVeloce je izjavil:

Se strinjam, ob živce me spravlja, da hočem kupiti kartico za neko zadevo in se ne dobi v pci-e 1x, ampak samo v PCI izvedbi... ne hvala, nimam 10 let starega računalnika in tudi če bi ga imel, ga ne bi imel še naslednjih 10 let. To je consumer market, ne industrija.


Že, sam od leta 1993 do 2012 je skoraj 20 let. V tem času pa se tud v industriji zamenjajo stvari...

Očitno ne povsod, saj marsikdo za šiht še potrebuje serial, parallel port, floppy disk... ampak kot sem rekel, to ni consumer trg, so zadeve drugačne.
Main desktop: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, 7870xt, 2x8GB 1600CL8

Dr_M ::

Serial in parallel dobis na pcie vse.
Sicer se pa vedno najdejo plate, ki imajo vse to in/ali vec pcie slotov,tako da mi ni razumljivo, zakaj tako jokanje zadnjih nekaj let zaradi teh legacy zadev.

d0rK ::

Kaj pa wireless network kartica na PCI vodilu? Kako to spariš s tako matično?

Janac ::

sn dal sliko zgoraj
Get educated or get ripped off!

d0rK ::

Kako rešiš problem ki ga je Spc navadel?

SuperVeloce ::

Zakaj nebi pasalo v ohišje? saj je precej globje od širine kartice... v nasprotnem primeru pa montiraš gor krajšo ploščico (večina LAN in Wireless kartic pride z njo). oz. še lažje, odmontiraš ploščico dol.
Main desktop: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, 7870xt, 2x8GB 1600CL8

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

d0rK je izjavil:

Kaj pa wireless network kartica na PCI vodilu? Kako to spariš s tako matično?


Sej imaš tud za PCIe, da USB opcij ne omenjam.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Janac ::

Get educated or get ripped off!

Spc ::

SuperVeloce je izjavil:

Zakaj nebi pasalo v ohišje? saj je precej globje od širine kartice... v nasprotnem primeru pa montiraš gor krajšo kartico (večina LAN in Wireless kartic pride z njo)

Pasalo ne bi zato ker ti potem tiste izhode za zvočnike in mikrofone pokrije ohišje.
Telemach is a land of confusion.
http://tiny.cc/z64fdx

SuperVeloce ::

 ozja kartica

ozja kartica


 sirsa kartica

sirsa kartica

Main desktop: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, 7870xt, 2x8GB 1600CL8

d0rK ::

Točno, ne more biti enako kot brez extenderja, kartica je premaknjena višje. Posledično se mi zdi da bi ne bi bilo prostora za eno od treh anten.

Gre za specifičen primer, alternative me ne zanimajo. Imam dobro PCI kartico in bi mi bilo škoda stran metati/prodajati pod ceno. No Ivy 4 me, I guess.

Janac ::

so tudi maticne s PCI
Get educated or get ripped off!

Spc ::

SuperVeloce je izjavil:

 ozja kartica

ozja kartica


 sirsa kartica

sirsa kartica


Žal X-Fi Elite pro ni v low-profile pci verziji.
Telemach is a land of confusion.
http://tiny.cc/z64fdx

d0rK ::

Hvala, bom potem gledal matične s Q77 chipsetom.

Spc ::

MSI nima niti ene X79 plate, ki bi imela PCI Slot

http://www.msi.com/product/mb/#/?sk=Soc...
Telemach is a land of confusion.
http://tiny.cc/z64fdx

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spc ()
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Intel predstavil nov vezni nabor Z77 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Matične plošče
696207 (3549) Janac
»

Ivy Bridge bo zamudil

Oddelek: Novice / Procesorji
72053 (1258) MrStein
»

Procesorji Sandy in Ivy Bridge bodo med seboj združljivi

Oddelek: Novice / Procesorji
242749 (1929) Jst
»

Ivy Bridge bo podpiral PCIe 3.0

Oddelek: Novice / Procesorji
162509 (1765) Dr_M

Več podobnih tem