» »

Kinematografi grozijo z bojkotom filmov iz nove sheme

Kinematografi grozijo z bojkotom filmov iz nove sheme

Guardian - Ameriški kinematografi so zagrozili, da ne bodo vrteli hollywoodskih filmov, če bodo filmski studii zanje uvedli že dlje časa načrtovan sistem VoD (video on demand). Gre za novi način trženja filmov, ki bo nared v prihodnjih tednih. Štirje veliki filmski studii (Universal, Sony, Warner in Fox) so se namreč odločili, da bodo njihovi filmi že dva meseca po premieri v kinematografih na voljo za izposojo, ki bo stala 30 dolarjev. Doslej je bilo ekskluzivno okno dolgo štiri mesece, kar Paramount Pictures kot edini od velikanov še vedno podpira.

Kinematografi so se predlogu o skrajšanju dobe na dva meseca silovito uprli, saj jih po njihovem mnenju uničuje in krade posel. Zato so zagrozili, da filmov, ki bodo v novi shemi, enostavno ne bodo predvajali v svojih dvoranah. Pobudo je prevzelo Nacionalno združenje kinematografov (NATO, National Association of Theatre Owners). Njegov vodja John Fithian je že povedal, da filmom studiev, ki se zanimajo za VoD, namenjajo manj pozornosti in promocije kot ostalim.

57 komentarjev

«
1
2

kriko1 ::

Naj umrejo te stinky kinodvorane.

opeter ::

Ni problema. Najbližji kino je 30 km, pa še v tem primeru zaradi grizljanja in hrustanja kokic, smejanja, osvetljenih zaslonov mobitelov ipd. ne moreš uživat v filmu. Jaz jih ne bom pogrešal.

V primeru, da gre cela familija (v klasičnem smislu - ata, mama in dva otroka), pa moraš itak računat vsaj ene 20-30 evrov, kolikor boš pustil tam.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Bananovec ::

Seveda, gremo nazaj v 20. stoletje.
Mislim pa, da ni tak problem preklopiti VoD, ampak je večji problem zaslužek. Miljarderji hočejo ostati miljarderji - za vsako ceno.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

RejZoR ::

30 dolarjev? Zato da si ga enkrat ogledaš. To se splača samo če zbobnaš skupi pol bloka al pa vasi, vsak prispeva delež in pol skupi gledate. Da pa za en film plačaš tliko je pa mal smešna cena.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

matejdro ::

Sami sebi pljuvajo v skledo. Studiji bodo še vedno služili z VoD, kinematografi pa bodo propadli, ker ne bodo več vrteli velikega dela filmov.

gendale ::

RejZoR je izjavil:

30 dolarjev? Zato da si ga enkrat ogledaš. To se splača samo če zbobnaš skupi pol bloka al pa vasi, vsak prispeva delež in pol skupi gledate. Da pa za en film plačaš tliko je pa mal smešna cena.

to je sigurno prepovedano :)
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

Spc ::

gendale je izjavil:

RejZoR je izjavil:

30 dolarjev? Zato da si ga enkrat ogledaš. To se splača samo če zbobnaš skupi pol bloka al pa vasi, vsak prispeva delež in pol skupi gledate. Da pa za en film plačaš tliko je pa mal smešna cena.

to je sigurno prepovedano :)

Ja če to narediš si največji ilegalec.
Greš v zapor za 40 let.

:))
 

techfreak :) ::

RejZoR je izjavil:

30 dolarjev? Zato da si ga enkrat ogledaš. To se splača samo če zbobnaš skupi pol bloka al pa vasi, vsak prispeva delež in pol skupi gledate. Da pa za en film plačaš tliko je pa mal smešna cena.

Si mogoče pomislil, da imajo nekateri družine? Ogled enega filma v njihovih kinematografih stane približno 30$ za 2 odrasla in 2 otroka. Torej očitno je primerljivo s kinom.

borisk ::

matejdro je izjavil:

kinematografi pa bodo propadli, ker ne bodo več vrteli velikega dela filmov.


si bil v zadnem času kaj v kinu? nekak ni videt da bo kdo kmal propadu... če ne pri nas, kaj šele v USofA.

Bor H ::

Jst jih razumem, osebno tudi ne grem v kino gledat filma, če vem da si ga bom lahko v manj kot dveh mesecih po tem naročil prek Amazona, sploh ne vidim razloga za dat 2-3x 5€ za karte, če pride DVD iz anglije ya 10-15€.

Izjema so seveda filmi ala Dark Knight, ki rabijo kino za popolno doživetje (oz. drag domač kino)

matejdro ::

Pravim, da bodo propadli, če ne bodo vrteli teh filmov.

guest #44 ::

Home theater sistemi že zdavno prekašajo kvaliteto kinematografov, v kino ne greš sam film gledat, ampak je cel dogodek. Gledaš film, greš na pivo, srečaš kako seksy babo,...
Za družine je enako...gledaš film (medtem ko te otroci gnjavijo na vs glas), greš na pivo (medtem ko žena tečnari, da hoče domov), srečaš kako seksy babo (in preklinjaš zakaj si se moral poročit),... :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: guest #44 ()

ahac ::

matejdro je izjavil:

Pravim, da bodo propadli, če ne bodo vrteli teh filmov.


Ne tolk hitro kot studio, ki je investiral ogromno denarja v film, ampak tega ne bo v kinu. Sorry, ampak ni šans, da z VoD pokrijejo stroške enega orenk blockbusterja.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

šernk ::

guest #44 je izjavil:

Home theater sistemi že zdavno prekašajo kvaliteto kinematografov, v kino ne greš sam film gledat, ampak je cel dogodek. Gledaš film, greš na pivo, srečaš kako seksy babo,...
Za družine je enako...gledaš film (medtem ko te otroci gnjavijo na vs glas), greš na pivo (medtem ko žena tečnari, da hoče domov), srečaš kako seksy babo (in preklinjaš zakaj si se moral poročit),... :))



končno nekdo, ki vidi bistvo tega da greš film si ogledat v kino, vsekakor se strinjam s tem, ostali pa pač naročajte filme iz tujine (me prav zanima koliko vas to počne in koliko vas dobi tisti film, ki je le ~10€ na torrent straneh). kino izgleda tako, film začne ob 22:00, v BTCju sem ob 20:00. skok sem, skok tja, spiješ eno kavo, greš gledat film, na koncu filma spiješ še eno pivo, štartaš, te čez 500m ustavijo policaji in čakaš 15min, da lahko pihaš, nato nadaljuješ pot do najbližjega kebaba in nato če imaš srečo greš spat (ali pa kar je pač v načrtu)

me prav zanima, kateri domači kino ti to izkušnjo ponuja >:D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

BigWhale ::

RejZoR je izjavil:

30 dolarjev? Zato da si ga enkrat ogledaš. To se splača samo če zbobnaš skupi pol bloka al pa vasi, vsak prispeva delež in pol skupi gledate. Da pa za en film plačaš tliko je pa mal smešna cena.


Preprosta kalkulacija, bi ti povedala, da si napisal eno veliko neumnost. Kaj, ko bi drugic pogledal kaksna je cena vstopnice pri nas in koliko stane, da gredo stirje ljudje v petek zvecer v Koloseja v Lj.

jype ::

šernk> me prav zanima, kateri domači kino ti to izkušnjo ponuja

K sreči noben, zato ga pa (domačega) tako pogosto obiskujemo.

V "pravem" kinu težko dobiš marelični sok s smetano, film ustaviš ko je treba na stranišče, zmanjšaš jakost na delih, kjer je zvok oglušujoč in zagotoviš nivo zasebnosti, ki pritiče nekaterim žanrom.

jverne> srečaš kako seksy babo

Če si se poročil s tako, ki to ni, si se očitno z napačno (no ja, morda ti pa namesto izpolnitve spolnih fantazij ponuja finančno neodvisnost, kar tudi ni od muh). Po pravici povedano mi v pravem kinu gre precej na živce to da se v dobrem filmu ne da uživat, pa da se po koncu ne da enostavno obležat v objemu (in morda početi še kaj, o čemer pa olikani možje ne razpravljamo).

BigWhale ::

Jaz grem v kino, ker je to dogodek, ne za to, ker bi rad resnicno uzival v filmu. :) V filmih uzivam predvsem doma. :)

wechta ::

no, se bojo ze zmenli... mene bolj zanima kdaj bo kaj VoD preko neta v evropi :) Ker bi z veseljem placal par dolarjev za film ki ga res hočem pogledati...

driver_x ::

Kaj je že to kino?

MatH ::

driver_x je izjavil:

Kaj je že to kino?

Menza z res veliko televizijo.

driver_x ::

Aja, to je tisto, kamor smo včasih hodili, že vem.

FireSnake ::

opeter je izjavil:

pa še v tem primeru zaradi grizljanja in hrustanja kokic, smejanja, osvetljenih zaslonov mobitelov ipd. ne moreš uživat v filmu. Jaz jih ne bom pogrešal.


Se strinjam!
Smejimo se amerom, češ, kako so butasti. Sebe poglejmo, kako jih lepo oponašamo v kinodvoranah (žretje, srebanje, že omenjeni moteči svetleči zasloni).
Kino sploh ni več užitek. Jaz sem se že parkrat oglasil, ko je folk že šel čez rob.

jype je izjavil:

šernk> me prav zanima, kateri domači kino ti to izkušnjo ponuja

K sreči noben, zato ga pa (domačega) tako pogosto obiskujemo.

V "pravem" kinu težko dobiš marelični sok s smetano, film ustaviš ko je treba na stranišče, zmanjšaš jakost na delih, kjer je zvok oglušujoč in zagotoviš nivo zasebnosti, ki pritiče nekaterim žanrom.

jverne> srečaš kako seksy babo

Če si se poročil s tako, ki to ni, si se očitno z napačno (no ja, morda ti pa namesto izpolnitve spolnih fantazij ponuja finančno neodvisnost, kar tudi ni od muh). Po pravici povedano mi v pravem kinu gre precej na živce to da se v dobrem filmu ne da uživat, pa da se po koncu ne da enostavno obležat v objemu (in morda početi še kaj, o čemer pa olikani možje ne razpravljamo).



Lepo napisano!
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

KaRkY ::

Meni se osebno zdi tudi zelooooooo drago 30€ dat za film. Namreč gremo 4 v kino damo 10€ za vstopnice(no če smo natančni 10,20€). Če še vračunamo bencin je to okoli 15€ max za ogled filma.
When you look long into an abyss, the abyss looks into you

Bor H ::

kje pa dobiš ti karto za kino za 2.55€?

opeter ::

Hehe, on hodi k sosedu.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

M.B. ::

Bor H je izjavil:

kje pa dobiš ti karto za kino za 2.55€?

Maribor kolosej za kinodan(torek) je karta 2.55. Mamo v mariborskem koloseju najcenejše karte med slovenskimi koloseji. Vsaj nekje se slab standard pozna :D

Drugače pa nekaj ne razumem. Kam hodite v kino da je gužva. Res je da ne hodim na premiere pa to, ampak če je 10 ljudi v dvorani za 100 se že lahko reče da je polno. Ponavadi je nekje 3-5 ljudi poleg v dvorani.
Enkrat sem bil celo čisto sam noter. Za trilogijo Millenium. Se jim zgleda splača film za eno osebo tud vrtet.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M.B. ()

BigWhale ::

Potem vzemi povprecno ceno cez cel teden.

M.B. ::

5*4.20+2*4.30=4.22
S tem da majo otroci do 10 leta, seniorji, dijaki pa študenti popust pa majo karto 3.60
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

St235 ::

30$ je čisto ok cena za tako storitev. Primerljivo z ogledom kina za 4 osebe. Film vidiš par mesecev pred DVD/BluRay izdajo, izogneš pa se kokicožerom in podobni golazni. Da (ne)kvalitete ljubljanskega koloseja ne omenjam. Če pa nisi z Ljubljane/Maribora/Celja/NM... pa je zadeva še toliko bolj rentabilna.

Je pa drugo vprašanje kdaj bomo VoD sploh videli v Sloveniji. Če upoštevam kako praktičen in uporaben je naprimer Netflix ne dvomim, da se bo zadeva prijela.

kronik ::

Je pa drugo vprašanje kdaj bomo VoD sploh videli v Sloveniji. Če upoštevam kako praktičen in uporaben je naprimer Netflix ne dvomim, da se bo zadeva prijela.


VoD je že na voljo tudi pri nas.

driver_x ::

Karky: beadak si.

1. Za ogled je $30 in ne 30€
2. 4x5,55€ = 22,2€ = $31,5
3. Temu prištej ta tvoj bencin 5€ in znaša ogled filma $38,6

Kdo še ne zna osnovnih računskih operacij pa se dela pametnega?


Kot kaže, jih jaz tudi ne poznam, saj sem k ceni ogleda filma doma prištel še nekaj tisoč evrov za opremo. Torej lahko gre celotna družina nekaj stokrat v kino in zraven še na pleskavico pa s tem še začetne investicije domačega ogledovanja ne dosežejo. Ampak to je teorija, v praksi sem pa jaz tudi med tistimi, ki si filme raje ogledujemo doma, na opremi ki je primerljiva s tisto v kinematografih, le razni motilni efekti, ki so bili našteti nekje zgoraj, manjkajo. Kadar pa si zaželim družabnega dogodka, pa se s prijatelji dobim kje drugje, kot v kinu, na kakem takem kraju, kjer se lahko v miru pogovoarjamo. Aja, za družabne aktivnosti in druženje s prijatelji bi lahko uporabil tudi Facebook :))

FireSnake ::

St235 je izjavil:

izogneš pa se kokicožerom in podobni golazni.


Dobra! Zaradi te golazni obisk kina sploh ni več prijeten dogodek. Pa tisti, ki ne znajo gobca držat ... potem so še tisti, ki svetijo s telefoni in urami: kaj hudiča gledaš na uro? Če se ti kam mudi, potem ni ravno v kino za hodit, ane?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Sims ::

V kino ne hodim več prav zaradi omenjenih težav. Šelestenje kokic, klepet babnc, mobiteli, režanje dedov. Kak prdec je še smešen, vse ostalo pa moti. Jaz od Kina pričakujem, da pride redar in jih pomeče ven. Ker se to še ni zgodilo, ne hodim več v kino.

Sims

St235 ::

kronik je izjavil:

Je pa drugo vprašanje kdaj bomo VoD sploh videli v Sloveniji. Če upoštevam kako praktičen in uporaben je naprimer Netflix ne dvomim, da se bo zadeva prijela.


VoD je že na voljo tudi pri nas.


Ok, sam to so bolj betežni poskusi. Izbira je betežna, novi filmi se pojavljajo redkeje kot polnoletne device, da o kakšnih nadaljevankah ne govorimo.

AtaStrudl ::

V Sloveniji je govoreca publika res najbrz bolj motnja (ne vem, za X let nisem bil v kinu, nazadnje v kinu Bezigrad, tik preden so ga zaprli, in sem tudi sam gledal film).

Ampak v bivsi YU malo bolj juzno, so bili pa komentarji publike vcasih boljsa zabava kot pa sam film, sploh ce je bil film bolj "svoh"!

poweroff ::

Kinematografi so se predlogu o skrajšanju dobe na dva meseca silovito uprli, saj jih po njihovem mnenju uničuje in krade posel.

Ob uvedbi železniškega potniškega prometa so se izposojevalci konjskih vpreg silovito uprli, saj jim to po njihovem mnenju uničuje in krade posel.
sudo poweroff

AtaStrudl ::

Pravzaprav so se proizvajalci logaritmicnih racunal in pisalnih strojev presenetljivo potiho sprijaznili :-) (pa rotringov pa rolodeksov pa...)

Tile, ki so do zdaj imeli v lasti vsa trobila, pac lahko zelo naglas trobijo!

Okapi ::

Ampak v bivsi YU malo bolj juzno, so bili pa komentarji publike vcasih boljsa zabava kot pa sam film,
Film se začne vrteti in ljudje se začnejo dreti "gasi svetlo". Takoj za tem pa "daj zvuk".:))

O.

šernk ::

ok tisti ki se pritožujete nad ostalimi gledalci v kinu...

če greš tja v 5 vrsto, vsaj 5 vrst okoli sebe nimaš in ne slišiš nikogar.

sam najraje sedim tam nekje od 10-12 vrste, pa nikoli nimam velikih problemov z idioti okoli sebe, včasih se kdo posmeji, včasih kdo kaj pokomentira, kot da če s kom gledaš film doma je pa smrtna tišina.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

BigWhale ::

šernk je izjavil:

kot da če s kom gledaš film doma je pa smrtna tišina.


Ja pr men doma je. Zato k ce kdo kaj pokomentira ga ven iz bajte vrzem. No opcija je tud silver-tape, ce sem dobre volje. Prav tako nihce ne sme jesti hrane, ki hrusta in ki se jo predolgo zveci!

:>

ToniT ::

BigWhale je izjavil:

šernk je izjavil:

kot da če s kom gledaš film doma je pa smrtna tišina.


Ja pr men doma je. Zato k ce kdo kaj pokomentira ga ven iz bajte vrzem. No opcija je tud silver-tape, ce sem dobre volje. Prav tako nihce ne sme jesti hrane, ki hrusta in ki se jo predolgo zveci!

:>

Moraš se preimenovati v Herman Silver!

Izi ::

Se strinjam, obisk kinematografa je družabni dogodek, kamor ne greš zaradi filma samega. Peljati novo punco v kino na prvi zmenek je še vedno precej dobra odločitev in tako bo tudi v prihodnje. Tudi s prijatelji si je lepo ogledati kakšen film in ga potem kasneje ob pivu pokomentirati.

Filme, zaradi samega filma, pa se seveda gleda doma v miru in tišini. Zato pa imamo 50 in več inčne ekrane in ojačevalce s 6 in več zvočniki.

opeter ::

Meni 26" z navadnim stereo oz. dolby surroundom čisto odgovarja.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Izi ::

opeter je izjavil:

Meni 26" z navadnim stereo oz. dolby surroundom čisto odgovarja.

Ja pa kaj še, gre se samo za to, da dokler nimaš, niti ne veš da ti kaj manjka.
Tudi moja mama se je upirala, ko sem ji kupil 42" LCD, se ji je zdel takoooooo ogromen, čez 14 dni pa mi je že omenila, da ne bi škodilo, če bi bil večji :D

Dami ::

40" lcd: check
denon: check
5.1 jamo: check
tresenje tal in oken: check
nova usnjena sedežna: naročena
domači VoD (pač +30tb arhiv za stremanje): Q4 2011
More bit res nek hud dogodek da me kdo spravi v kino :)
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Spock83 ::

S punco sva ugotovila, da sploh ne hodiva več v kino ("ker je kr neki + drago"). Doma tudi ne gledava TV-ja (reklame mi gredo na k****). Samo pač naizanke in filme, ki jih dobiva na travniku. Še posebej zdaj, ko imam Boxee Box. Če bi dobil podporo za VOD in imel na voljo bogato bero filmov in serij, ki bi se pojavile v razumljivem času, bi bil pripravljen pljuniti kar nekaj soldov na mesec. Nekaj v stilu Hulu in Netflix. TV bi mogoče imel še samo za te History, Discovery, Animal planet itd.

nekikr ::

Hja, sto ljudi sto čudi. Midva s punco greva v kino večkrat kot doma gledava kakšen film. Jaz ne prenašam reklam in sem čisti anti-TV guy. Pa imava 42" + primerno ozvočenje.

St235 ::

ravno zato ker ne maram reklam je eden od razlogov da ne hodim v kino. Saj ne rečem en dva trailerja. ampak iste posiljene reklame kot na TV. malo morgen.

Izi ::

Točno to, tudi v kinih, kljub dragim vstopnicam, so reklame in to kar okoli 25 minut ;((
Film, ki naj bi se začel ob 20h, se tako začne šele ob 20:25, potem je ponavadi še 5 minut filmskih logotov in napisi igralcev se prav počasi vrtijo prek ekrana, tako da se zgodba dejansko začne okoli 20:30.
Zato nekateri namenoma zamujajo pol ure in potem v temi svetijo s telefoni in motijo gledalce tja nekje do 20:45.
Potrem so tu še grickanje kokic in pitje pijač med filmom, kar je hudi moteče, če to počne nekdo zraven tebe.

Užitek ni danes kljub vsej moderni tehniki, prav nič večji kot 20 let nazaj, ko so bili stoli trdi in so škripali, film pa smo gledali skozi goste oblake cigaretnega dima. Ampak takrat ni bilo reklam, razen kakšnega par minut dolgega političnega predfilma, ki je prikazal, kako uspešna in napredna je bila naša Jugoslavija. Pa tudi nihče ni nikoli jedel med filmom, so pa vsi kadili kot Turki. Pa film se je kdaj pa kdaj strgal in smo bili par minut v temi :P
Bistvo pa je bilo, da so bili filmi včasih precej poceni. Sem gledal tudi po 2 predstavi zapovrstjo, pa je bilo ceneje kot eno pivo.
Danes pa za ceno enega filma dobiš že skoraj 4 pive in to seveda od dejstvo, da je tudi pivo dandanes svinsko drago.
Kakorkoli že, glede na količino prikazanih reklam bi morali biti filmi v današnjih kinematografih zastonj. Verjetno ni daleč čas, ko bodo na sredini ustavili film in zavrteli nekaj reklam :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gledal film preko spleta - domov dobil tožbo

Oddelek: Loža
419516 (7233) SaXsIm
»

Kinematografi grozijo z bojkotom filmov iz nove sheme (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
5719184 (16854) M.B.
»

Kinematografi lani z rekordnimi prihodki

Oddelek: Novice / Rezultati
82844 (2124) HunterMan
»

Nov način distribucije filmov takoj po premieri v kinematografih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / --Nerazporejeno--
17331109 (28572) madmitch
»

Video na zahtevo. Rabim podatke za seminarsko.

Oddelek: Zvok in slika
411454 (1189) shock

Več podobnih tem