bit-tech.net - Pred dvema dnevoma je Garry Newman, razvijalec dodatka z imenom Garry's Mod, izdal novo različico (Garry's Mod 10), ki ima vgrajen hrošč, prisoten le na piratiziranih izdajah. Garry's Mod je sicer popolnoma samostojna igra, ki na Steamu stane 8 €, a uporaba zahteva, da si uporabnik lasti vsaj eno igro s pogonom Source, na kateri je Garry's Mod osnova. Napaka v najnovejši izdaji je uradno poimenovana Unable to shade polygon normals in povzroči, da se igra ne zažene ter javi napako. Ideja je, da bi pirati napako sporočili, obenem pa bi zraven v poročilu vključili še uporabniško ime na Steamu.
Ideja je bila uspešna, saj je razvijalec identificiral kar 2.500 piratov v vsega 15 urah. To pomeni do 20.000 € izgubljenih prihodkov, a Garry piratiziranje ne gleda v tej luči. Priznal je, da je tudi sam spiratiziral veliko iger (izpostavil je Amigo, ki si jo je lastil in se sprašuje, če je sploh kdo kupoval igre zanje) ter razkril pravi razlog za vpeljavo te napake. Dejal je, da bo vsak DRM razbit, rezultat pa bo nadležna izkušnja za kupce igre in nemoteno igranje za pirate. Zato si je zadal nalogo, da bi kupce nagradil, pirate pa izpostavil in se jim zgolj smejal. Dejal je še, da se mora potruditi za kupce ter jim pokazati, da je pomembno da igre kupujejo, namesto da bi jih piratizirali.
Problem v tem svetu da se vsi zapičijo v isto stvar, isto igro, drugi pa ne morejo prodati svojih proizvodov. Tisti ki so jih pa največ prodali pa se borijo proti piratstvu. Naj raje promovirajo razvijalce iger, filmov, glasbe izven ZDA. Ne pa da se Half-Life, Metallica in podobni borijo proti izgubi denarja.
To u bistvu pomeni da je crack za to igro slab, če zadeva ne dela?
Ali pa da ljudje uporabljajo napačen crack.
Ja glede na komentarje, ki jih prebiram ob pc game torrentih, kjer imajo uporabniki že težave z iso datoteko in s tistimi klasičnimi 4mi koraki, ki so lepo natipkani v datoteki readme.txt...se ne čudim, da se najdejo še ob tem kreteni, ki potegnejo dol nateg...potem pa se na ves glas to na uradnem forumu pizdijo. Veliko število takšnih zabitih riti je prou, da se jih mal osramoti. Že ob piratski verziji za katero niso odšteli niti centa, se ob najmanjši napaki bunijo in kremžijo...napaka je pa v njihovi nepismenosti.
Stroji so boljši od ljudi. Pokvarjen stroj se ustavi, pokvarjen človek se ne.
Rešitev imho je nagrajevanje "legalcev". Recimo da ti registracija na netu z originalnim keyem da posebne ugodnosti. Recimo igranje na uradnih serverjih. Zatiranje piratov nima nobenega pravega učinka. Smejanje tistim, ki so piratizirali? Smeh. Največja bedarija tukaj zame pa je ta sazas-type miselnost. 2k5 piratov *8 eur = 20k škode. Torej apriori se smatra, da bi vsi ti pirati drugače igro kupili. BS.
Največja bedarija tukaj zame pa je ta sazas-type miselnost. 2k5 piratov *8 eur = 20k škode. Torej apriori se smatra, da bi vsi ti pirati drugače igro kupili. BS.
>> To pomeni do 20.000 € izgubljenih prihodkov,
Cesa v tem delu povedi ne razumes? Do 20.000 EUR lahko pomeni 8 EUR ali pa 20.000 EUR. Se ne strinjas?
SodVina še ena razlika je od Sazasa. Ta avtor je identificiral toliko piratov z očitno preverjeno metodo. Tistih, ki niso spraševali ni vključil zraven. Sazas in ostali pa ocenjujejo koliko bi jih kupilo iz oblakov.
Glede na novico se niti Garry ne strinja o taksnem izracunu izgube, skode, kraje, ali karkoli si ze copyright naziji govorijo pred spanjem.
IMO se mi pa zdi precej posreceno dejanje. Tisti, ki so tako zabiti da se na forumih pritozujejo nad spiratiziranim SWjem, si cist lepo zasluzijo name-and-shame (in ban in se kaj). Drugi so se pa ze naucili da se s piratiziranjem mnogokrat odpovejo updateom, supportu, expansionom, etc.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Pomembno je, da kopujete tudi največja sranja od iger :) Ti samo kupi, ker če ne kupiš imajo oni izgubo.
Enostavno večina špilov si ne zasluži niti piratiziranja kaj šele denarja :D
Če pa je res dober špil pa mislim, da nima problemov s prodajo... imamo veliko unikatnih uspešnic, ki so/se prodajajo in prinašajo denarce.
Če pa razvijalci "naštancajo" kopijo od kopije druzga špila potem pa se čudijo ... zakaj njihov špil ne podira rekorde... če nam zadnje čase samo "turijo" neke konzolske porte in špile za 5 letne froce, duck shooterje in špile brez globine...
Če je dober špil kupim, če pa ni je pa škoda časa zanjga :)
vse to omejevanje je enostavno teror nad uporabniki naj se potrudijo in naredijo kvaliteten špil, pa bo folk kupoval štancat kopije in spremenit naslov izi XY1 v XY2 pa pač ni vredno denarja niti časa za igranje
vse to omejevanje je enostavno teror nad uporabniki naj se potrudijo in naredijo kvaliteten špil, pa bo folk kupoval štancat kopije in spremenit naslov izi XY1 v XY2 pa pač ni vredno denarja niti časa za igranje
Torej ste nekateri tolk zabiti, da nelegalno prenašate (da ne rečem kradete) tud tiste špile, ki so nekvalitetni? In potem jokate, ker so nekvalitetni? :D
Pa sej povprečen Slovenec ne bo kupil nobene igre, kvalitetne ali ne. Še 1€ za razne aplikacije/indie packe/mobilne igre in aplikacije ne damo, ker se nam zdi drago. Ni pa nam škoda 1€ in več dat za kavo, cigarete, 1L bencina (oziroma dosti več kot 50€ za poln tank), itd. Enkrat Slovenec, vedno Slovenec (mislim da je angleški prevod once a thief, always a thief).
Pa sej povprečen Slovenec ne bo kupil nobene igre, kvalitetne ali ne. Še 1€ za razne aplikacije/indie packe/mobilne igre in aplikacije ne damo, ker se nam zdi drago. Ni pa nam škoda 1€ in več dat za kavo, cigarete, 1L bencina (oziroma dosti več kot 50€ za poln tank), itd. Enkrat Slovenec, vedno Slovenec (mislim da je angleški prevod once a thief, always a thief).
Smešno je, da je en od piratskih izgovorov tudi to, da je lažje inštalirat piratski špil kot original (zarad DRM). Ko se piratiziranje rahlo zakomplicira so pa jezni... A ni fajn, če je z legalno kopijo G-moda manj problemov kot s piratsko?
Smešno je, da je en od piratskih izgovorov tudi to, da je lažje inštalirat piratski špil kot original (zarad DRM). Ko se piratiziranje rahlo zakomplicira so pa jezni...
ampak dejansko je v večini primerov lažje inštalirat piratski špil mogoče je to mal žalostno, ampak je res
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
LeQuack ne silt antonije, da izpelje še sklep o tebi na podlagi tvoje bližnje okolice :D
Ooo, buthurt, aren't we?
Ne vem zakaj bi bil užaljen, sem pač podal opazko svoje okolice. Saj verjamem, da svetovni trg se najbrž na nas kaj dosti ne oziroma, ker smo pljunek v morje. Ampak ti me prepričuješ torej, da ni tako, kot trdim, in da povprečen Slovenec ne piratizira?
Največja bedarija tukaj zame pa je ta sazas-type miselnost. 2k5 piratov *8 eur = 20k škode. Torej apriori se smatra, da bi vsi ti pirati drugače igro kupili. BS.
>> To pomeni do 20.000 € izgubljenih prihodkov,
Cesa v tem delu povedi ne razumes? Do 20.000 EUR lahko pomeni 8 EUR ali pa 20.000 EUR. Se ne strinjas?
Lahko pomeni 0€ ali pa -200€ ...
Ne vem kako lahko tak podatek sploh vrednotite.
Je kompleten bullshit, katerega je najbolje zavreči. Šum.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
tole ni nič novega ... npr. nekateri so uvedli majhne napakice v igri ... npr black&white je naredil to, da so se ti podložniki enostavno nehal razmnoževat in nisi mogel končati misije .. in so potem isto na forumih iskali rešitve tega problema. tale je malo preveč očitna, da bi lahko bila praksa :)
vse to omejevanje je enostavno teror nad uporabniki naj se potrudijo in naredijo kvaliteten špil, pa bo folk kupoval štancat kopije in spremenit naslov izi XY1 v XY2 pa pač ni vredno denarja niti časa za igranje
Torej ste nekateri tolk zabiti, da nelegalno prenašate (da ne rečem kradete) tud tiste špile, ki so nekvalitetni? In potem jokate, ker so nekvalitetni? :D
lp
Kako češ pa ocent igro, če je ne probaš? Demo? Sicer pa nisem že dolg časa kkšnga špila cuknu, ker enostavno ni nič za špilat.
Svet, ja tudi slovencelj, je kvantitativno usmerjen, kvaliteta pride kar nekaj stopničk nižje. In dokler bo tko, bo bolj malo dobrih špilov, ki bi se dobro prodajali :)
npr. hipotetično Janez pridobi piratsko verzijo... in potem posledično ta špil vidi 10 njegovih prijateljev, ki to igro kupijo... seveda jo tudi sam kupi, da lahko igra z njimi online. Skratka, če on ne bi dobil piratske verzije (ker si niti v sanjah ne predstavlja, da bi kupil tok bedn špil), njegovi prijatelji sploh ne bi vedeli da obstaja.
Skratka BAMM! piratstvo se splača, celo razvijalcem/založnikom :D
Vsaka reklama je dobra reklama, če se Pink oz. Paris Hilton polula bo tudi dobra reklama, sicer noben ne bo vedel za soseda Primoža če ne bo nihče o njem pisal kako je uriniral v parku. Tako za primer.
Prvič sem to opazil pri igri Silver iz leta 1999, kjer nisi mogel koncati levela nekje na polovici igre. Tako da ni lih to neka blazno inovativna zadeva. Identificira pa se tukaj le tiste, ki imajo osnovno igro original, če prav razumem. Torej lekcija: če si pirat bodi pirat do konca
Jaz sem tudi pirat in sem tudi že kupil igre ki sem jih piratiziral. Naprimer Civilization 4. jaz sem vzel prednaročilo za Elementals: War Of Magic sam s tem razlogom ker imam rad strateško potezne in ker nima DRM. In poznam da Stardock izda popravke če je potrebno.
Kako češ pa ocent igro, če je ne probaš? Demo? Sicer pa nisem že dolg časa kkšnga špila cuknu, ker enostavno ni nič za špilat.
Svet, ja tudi slovencelj, je kvantitativno usmerjen, kvaliteta pride kar nekaj stopničk nižje. In dokler bo tko, bo bolj malo dobrih špilov, ki bi se dobro prodajali :)
Točno to. Pred leti sem bil razočaran pri igri Blood 2. Pri demotu je bil drugi nivo in mi je bil tok všeč. Šel sem v trgovino in je koštal 5000sit. Ko sem igral doma me je lepo presenetil špil kako je bil zanič. Meni je bilo žal da nisem vzel Sid Meir's Alpha Centuri za 9000sit
Pa sej povprečen Slovenec ne bo kupil nobene igre, kvalitetne ali ne. Še 1€ za razne aplikacije/indie packe/mobilne igre in aplikacije ne damo, ker se nam zdi drago. Ni pa nam škoda 1€ in več dat za kavo, cigarete, 1L bencina (oziroma dosti več kot 50€ za poln tank), itd. Enkrat Slovenec, vedno Slovenec (mislim da je angleški prevod once a thief, always a thief).
Ne, ne bo kupil. Ne igre, ne glasbenega albuma, ne porniča, ne hollywoodskega filma. In potem "poznavalci zaslužkov avtorjev" na tem forumu lapajo, kako si avtorji polnijo žepe na račun piratiziranja. Kajti stotisoči evrov padejo avtorjem letno samo od slovenskih konzumentov vsebin, kajne? To bo... Iz Slovenije, tako kot si napisal, kakršnikoli avtorji, ne slovenski, ne tuji praktično vsi skupaj NE DOBIJO mesečno niti 500 evrov. Najbrž pa niti 100 ne... Kakšni Škoti neki. Ti so v skopušnosti proti Slovencem pravi amaterji. Upam, da začno slovenski gostinci Slovencem v lokalih zaračunavati vodo. Da bodo ljudje videli, do kakšnega absurda (voda = 0.50 evra, vsebine = zastonj) nas je pripeljal internet.
Večino razvijalcev je proti drakonskim ukrepom DRM, nasproti nih so pa založbe, ki imajo pa ravno obrnjeno mnenje. DRM v vsak toaster.
Jaz špile večinoma kupujem, ker jih kupim le nekaj letno, ker nimam časa za igranje. In če špil kupiš za 50 ali še več $$$, bi človek pričakoval redne patche, optimizacije, mogoče še kakpen zastonj dodatek. Ampak ne, Patchov več skorajda ni: 1.1 in 1.2 je največ, kar lahko človek upa; dodatki ali DLCji so pa plačljivi. Žalostno.
Za novo leto sem imel doma od kolegice prenosnik in sem se odločil, da ji kupim Simse. Tako slabe izkušnje, kot sem imel, se ne da opisati. Da sem Simse postavil up and running sem porabil, reci in piši več kot dva dni. Od tega sem porabil en dan, da so mi zamenjali serijsko, ker čeprav sem kupoval pri EA, sem kupil oz. dobil en dodatek za drugo regijo, ki je podrla vse kar je bilo že gor.
Namesto da bi digitalne nakupe in downloade poenostavili so pri Simsih (in verjetno pri še kakšnih drugih igrah) to tako grdo zakomplicirali, da sploh ne moreš več veideti prednosti nakupa online.
Ampak jaz, ki preigram eno igro na letni čas, se bom vseeno držal Steama, ker imam notri vse igre, kar mi je všeč - da je vse na enem mestu in starejše igre ne rabim prenesti, razen če bi jih hotel igrati. In ker nakupujem tako poredko, sem pripravljen plačati več.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Takrat sem kupil preko eastore, kjer je bil popust za nek paket in neko pohištvo,...(Tudi) Ker ni bilo zame, se podrobnosti ne spomnim več. Spomnim se pa komplikacij, to pa. :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Seveda, potem pa swizec zavije torrent ali pa pogoltne in placa 25$ extra zato ker je pac iz EU. Ker bi se rad nehal sekirat zaradi takih for se bom kar za prvo varianto odlocil. Ce mi pa hocejo se kdaj kaj prodat pa pricakujem da bo zgornja cena obratna ali pa mi dovolijo placat v $. V nasprotnem primeru pa tudi ni panike - se bolje zame.
Namesto da bi bili veseli, da vas slovenski trgovci ne nategnejo za 60 €, kamor je treba všteti še prevoz do trgovine, po možnosti 50 ali več km daleč (v obe smeri skupaj), kjer te skoraj 10 € stane še bencin.
No sej tisto zgoraj je bil samo primer - takih iger se niti s palco ne dotaknem ;)
Borderlands GOTY bi tud jest kupil ce bi ga dobil za ceno 7,5$ kolikor so placevali v usa. Ok, dam jim se 20% ddvja zraven, ceprav sem skoraj siguren da ga pri GOG nisem nikoli placal. Sigurno jim pa za isto igro v isti trgovini ne dam 12,5€. Tako da sedaj tudi ni neke blazne opcije, da bi sel igro nabavit v Zavvi, Game.co.uk..., ker VEM da so jo eni pezdeti kupovali po 7,5$!! Sicer pa ce jim je "navadn" da eni placujejo 100% vec potem naj jim bo pa se da drugi 100% manj.
Neuravnovešenost cen pri digitalni distribuciji kjer so stroški za prodajalca/založnika med državami identični.
Tega, ne ves, ce so stroski identicni. Hkrati pa ves, da je to popolnoma po volji zaloznika/distributerja.
Ni vse crno/belo, problem je tudi v tem, da K-Mart rece EA: "pr nas naute iger prodajal, ce on-line distribucija ne bo drazja od tistga kar mi prodajamo."
In ker EA se vedno najvec proda v K-Martu, pac recejo: "OK."
Stroško so enaki, pika. To da nastavlja založnik cene mi je tut jasn, to da retailerji izsiljujejo tut. Ampak to da bom plačal dvojno ali višjo ceno kot amerikanos pa ne bom požru, ponavadi potem igre preprosto ne kupim.
Lepo potezo je naredu Ubisoft: ko so imeli na Steamu Deal Pack so dali različn popust glede na območje, tako da je bilo vseeno a si kupu v US ali EU, čeprav so bile igre posamično v US približno pol cenej kot pri nas.
edit: še bolj hecno je ko kak paket prodajajo v US v EU pa ne, čeprav je v obeh primerih samo prek digitalne distribucije dosegljiv